Wpisz czego szukasz

Znajdziemy sprzedawców, którzy mają wszystko czego szukasz.

Wprowadź frazę
, , ,
sklepkawa
udostępnij

Herbata mrożona ETS BERRY BOOST 5 torebek

od
Super Sprzedawcy
sklepkawa - 99,8%
Allegro Smart!

Darmowa dostawa Smart! przy zakupach od 40 zł
Dostawa od 8,99 zł
Czas wysyłki zwykle w ciągu 24 godzin
Zwrot za darmo
14 dni na odstąpienie od umowy

Liczba sztuk
z 6 sztuk
Allegro gwarantuje bezpieczne zakupy
Otrzymasz kupiony przedmiot albo zwrócimy Ci pieniądze. Sprawdź szczegóły.

Parametry

    • Faktura:
      Wystawiam fakturę VAT
    • Kod producenta:
      680275045793
    • Nazwa handlowa:
      English Tea Shop Berry Boost
    • Waga (z opakowaniem):
      0.1 kg

Opis

Herbata mrożona ETS BERRY BOOST 5 torebek

English Tea Shop to marka założona w 2010 roku, której celem jest dostarczanie najwyższej jakości herbacianych mieszanek. Siedziba firmy mieści się w samym sercu Sri Lanki, co pozwala na utrzymanie bezpośredniego kontaktu z farmerami oraz na ścisłe nadzorowanie całego procesu przygotowywania produktów ETS – od zbierania liści, przez ich suszenie, po pakowanie. Do najwyższych priorytetów marki zalicza się nie tylko wyszukiwanie kolejnych wyśmienitych połączeń smakowych, ale także przygotowywanie herbat wyłącznie z naturalnych składników, pochodzących z organicznych upraw, na których przestrzegane są zasady ekologii oraz współpracy fair trade ze wszystkimi osobami zaangażowanymi w tworzenie wyjątkowych kompozycji herbat English Tea Shop.

ETS Berry Boost to znakomita herbata mrożona od English Tea Shop, najbardziej cenionej angielskiej herbaciarni. Wspaniała na upalne dni. Orzeźwiająca, pełna smaku, wspaniale gasi pragnienie. Pochodzi z certyfikowanych ekologicznych upraw, a na jej bukiet składają się jagody, dzika róża, hibiskus, soczyste jabłka, granaty i cykoria. Herbatę parzymy najpierw w tradycyjny sposób, następnie uzupełniamy napar zimniejszą wodą, a na koniec chłodzimy w lodówce.

Najlepiej spożyć przed końcem: Lipiec 2021

Oferty sponsorowane, które mogą Cię zainteresować

Dostawa i płatność

od 8,99 zł

Dostawa i płatność


Wysyłka z: Warszawa, Polska
Kupujesz więcej niż jedną sztukę?
Odbiór w punkcie
koszt dostawy
przewidywany czas dostawy
Odbiór w punkcie
InPost Paczkomat 24/7
8,99 zł
wt. 18 sie. - śr. 19 sie. w punkcie
za darmo z pakietemdla zakupu od 40 zł
wt. 18 sie. - śr. 19 sie. w punkcie
Automat Paczkowy
9,99 zł
wt. 18 sie. - pt. 21 sie. w punkcie
za darmo z pakietemdla zakupu od 40 zł
wt. 18 sie. - pt. 21 sie. w punkcie
Orlen
9,99 zł
wt. 18 sie. - pt. 21 sie. w punkcie
za darmo z pakietemdla zakupu od 40 zł
wt. 18 sie. - pt. 21 sie. w punkcie
Poczta Polska
9,99 zł
wt. 18 sie. - pt. 21 sie. w punkcie
za darmo z pakietemdla zakupu od 40 zł
wt. 18 sie. - pt. 21 sie. w punkcie
RUCH
9,99 zł
wt. 18 sie. - pt. 21 sie. w punkcie
za darmo z pakietemdla zakupu od 40 zł
wt. 18 sie. - pt. 21 sie. w punkcie
Żabka
9,99 zł
wt. 18 sie. - pt. 21 sie. w punkcie
za darmo z pakietemdla zakupu od 40 zł
wt. 18 sie. - pt. 21 sie. w punkcie
Na adres
koszt dostawy
przewidywany czas dostawy
Na adres
Kurier, GLS
13,00 zł
wt. 18 sie. - śr. 19 sie. u Ciebie
wt. 18 sie. - śr. 19 sie. u Ciebie
Odbiór w punkcie za pobraniem
koszt dostawy
przewidywany czas dostawy
Odbiór w punkcie za pobraniem
InPost Paczkomat 24/7
12,49 zł
wt. 18 sie. - śr. 19 sie. w punkcie
wt. 18 sie. - śr. 19 sie. w punkcie
Poczta Polska
13,99 zł
wt. 18 sie. - pt. 21 sie. w punkcie
wt. 18 sie. - pt. 21 sie. w punkcie
Na adres za pobraniem
koszt dostawy
przewidywany czas dostawy
Na adres za pobraniem
Kurier pobranie, GLS
13,90 zł
wt. 18 sie. - śr. 19 sie. u Ciebie
wt. 18 sie. - śr. 19 sie. u Ciebie

Czas wysyłki: zwykle w ciągu 24 godzin.

Wyliczamy na podstawie wcześniejszych wysyłek tego sprzedawcy. Podczas tworzenia tej oferty, sprzedawca zadeklarował, że wyśle towar natychmiast.

Płatności

Reklamacja

Reklamacja


Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata
rękojmia wyłączona dla przedsiębiorców

Adres do reklamacji

EwTrade Ewa Marzec
Okrężna 3
05-806 Komorów
Dodatkowe informacje

  

W przypadku ewentualnego niewywiązania się przez firmę "EwTrade" Ewa Marzec z umowy kupna - sprzedaży zawartej za pośrednictwem portalu Allegro prosimy o składanie reklamacji drogą e-mailową na adres sklep@sklepkawa.pl


Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: 


  • imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, 
  • datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, 
  • przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego, 
  • wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację.

Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. 

Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej. 


Reklamacje w formie pisemnej oraz reklamowane przedmioty należy wysłać na adres: 


EwTrade 

ul. Okrężna 3 

05-806 Komorów 


Wszystkie ewentualne reklamacje, skargi i uwagi zostaną rozpatrzone w możliwie najkrótszym terminie, nie dłuższym niż 14 dni licząc od daty ich złożenia. 


W przypadku ich uwzględnienia zaproponujemy satysfakcjonujące dla Państwa rozwiązanie zaistniałego problemu.


Reklamacje dotyczące niezgodności faktycznie otrzymanych produktów ze złożonym zamówieniem, muszą być dobrze udokumentowane. Zawartość przesyłek w przypadku każdej paczki jest niezależnie sprawdzana przez dwóch pracowników - osobę pakującą i koordynatora - co w zasadzie całkowicie eliminuje możliwość ewentualnej pomyłki. 


Nigdy nie wysyłamy uszkodzonych produktów - mogą one ulec zniszczeniu wyłącznie podczas transportu albo nieostrożnego rozpakowywania przesyłek. Uszkodzenia powstałe podczas transportu powinny być zgłoszone kurierowi podczas odbierania przesyłki i udokumentowane stosownym protokołem szkody. W przeciwnym wypadku reklamacja ich dotycząca może nie zostać uwzględniona.


Zwroty

14 dni na odstąpienie od umowy

Zwroty


Czas na odstąpienie od umowy
14 dni
Koszt zwrotu
Koszt zwrotu zależy od tego, jaką metodę dostawy wskażesz podczas zakupu.
dostawa
zwrot
Allegro Paczkomaty 24/7 InPost
za darmo
Allegro Punkty Poczta, Żabka, Orlen, Ruch
na własny koszt
za darmo z pakietemdla zakupu od 40 zł
Pozostałe metody
na własny koszt
Adres do zwrotu
EwTrade Ewa Marzec
Okrężna 3
05-806 Komorów
Dodatkowe informacje

  

Konsument ma prawo bez podania przyczyny odstąpić od zawartej umowy w nieprzekraczalnym terminie 14 dni licząc od dnia, w którym nastąpiło objęcie Produktu w posiadanie przez Konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik.


Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby Konsument wysłał informację dotyczącą wykonania przysługującego mu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy. 


Konsument ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia, w którym odstąpił od umowy, zwrócić Produkt Sprzedawcy lub przekazać go osobie upoważnionej przez Sprzedawcę do odbioru, chyba że Sprzedawca zaproponował, że sam odbierze Produkt. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Produktu przed jego upływem. 


Odsyłając przedmiot Konsument powinien odpowiednio go zabezpieczyć, by nie uległ on uszkodzeniu w transporcie. Konsument nie ma obowiązku dołączania do przesyłki paragonu, niemniej jednak taki dokument jest przydatny do rozliczenia zwrotu w księgowości.


Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości zwracanego przedmiotu. Korzystanie z rzeczy możliwe jest tylko w sposób, niewykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania przedmiotu. Konsument ma prawo korzystać z towaru tylko tak, jak robiłby to w sklepie stacjonarnym.


Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwrócić Konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostawy Produktu. Jeżeli Konsument wybrał sposób dostawy Produktu inny niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w Sklepie Internetowym, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu Konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów. Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Produktu, czyli koszt odesłania Produktu do Sprzedawcy.


Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu m.in. do umów: 


  • w której przedmiotem świadczenia jest Produkt ulegający szybkiemu zepsuciu lub mający krótki termin przydatności do użycia, 
  • w której przedmiotem świadczenia jest Produkt dostarczany w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu


O sprzedającym

sklepkawa

O sprzedającym


99,8%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach

Zgodność z opisem

5,0/5star

Obsługa kupującego

5,0/5star

Koszt wysyłki

5,0/5star
Nie wyświetlamy już oceny za czas wysyłki. Przewidywany czas dostawy zobaczysz na stronie oferty.

Na allegro

od 11 lat i 2 miesięcy

Ostatnie logowanie

dzisiaj o 8:51

Dane firmy

Ewa Marzec
EwTrade Ewa Marzec
Al. Wojska Polskiego 32/24
05-800 Pruszków
REGON: 141812154
NIP: 534-138-54-81

Kontakt

  • 22 *** ** ** ()
  • +48 *** *** *** ()
poniedziałek - piątek
09:00 - 18:30
sobota - niedziela
zamknięte

Informacje o sprzedającym

Kawa to nie tylko nasza praca, lecz także wieloletnia pasja. Dzięki niej w 2006 roku powstał SklepKawa - internetowy sklep z kawą oraz artykułami pokrewnymi. Celem, jaki przed sobą stawiamy, jest kultywowanie kultury picia kawy w Polsce. Nasza wykwalifikowana kadra zawsze chętnie dzieli się swoją wiedzą, z przyjemnością służy radą w doborze asortymentu oraz zapewnia pomoc posprzedażową.

Zawsze działamy szybko, sprawnie i skutecznie. Zamówienia realizowane są zazwyczaj w ciągu 24 godzin. Bogata oferta produktów dostępnych w SklepKawa obejmuje wyłącznie marki wysokiej jakości. Dzięki tej dywersyfikacji jesteśmy w stanie zaopatrywać zarówno firmy i instytucje, szeroko pojętą branżę HoReCa, a także odbiorców indywidualnych. Prowadzimy również sprzedaż hurtową dostarczając produkty dla pośredników i dystrybutorów na terenie całego kraju oraz za granicą. Mamy nadzieję, iż już niebawem dołączą Państwo do grona naszych zadowolonych Klientów.

Pozostałe informacje

Zasady odbioru osobistego: 

Oprócz wysyłki za pośrednictwem firmy kurierskiej, naszym Klientom oferujemy również możliwość bezpłatnego, osobistego odbioru zamówionych produktów. Aktualnie istnieje możliwość dokonania odbioru w następujących punktach: 


1. Biuro i Magazyn

 Poniedziałek - Piątek (9:00 - 18:00) 

ul. Okrężna 3 05-806 

Komorów k/Pruszkowa 


Numer oferty: 9521159876

Inni klienci oglądali również

 

Ostatnio przeglądane

zamknij

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

Allegro

zamknij

Dodałeś przedmiot do koszyka

przejdź do koszyka