HENDERSON figi damskie 35587 002 3PAK = 3szt r. M

od
Super Sprzedawcy
dobrabielizna
wyprzedaż32,90 zł
23,10
113 osób kupiło 122 sztuki
Kolor/wzór
Rozmiar
Liczba sztuk
z 99779 sztuk
Allegro gwarantuje bezpieczne zakupy
Otrzymasz kupiony przedmiot albo zwrócimy Ci pieniądze. Sprawdź szczegóły.

Parametry

    • Stan:
      Nowy
    • Faktura:
      Wystawiam fakturę VAT
    • Płeć:
      Produkt damski
    • Rozmiar:
      M
    • Marka:
      Esotiq
    • Fason:
      Figi
    • Zestaw:
      tak
    • Liczba sztuk w zestawie:
      3
    • Wzór dominujący:
      inny wzór
    • Materiał dominujący:
      bawełna
    • Cechy dodatkowe:
      Brak
    • Dostawa z Polski:
      tak
    • Kolor:
      biały, niebieski, szary, srebrny, granatowy, inny kolor

Opis

Figi damskie 35587 002, marki HENDERSON LADIES/ESOTIQ o optymalnym dla każdej sylwetki fasonie bikini. Zaletą tego kroju jestto, że optycznie wydłuża nogi. Zawartość lycry sprawia, że świetnie dopasowują się do ciała. Podkreślając sylwetkę, nie tracą fasonu, nie krępują i zachowują fason po wielokrotnym praniu.

Skład: bawełna 95%, wzbogacona elastanem 5%.

 LICYTOWANY ROZMIAR: M

  • obwód talii (70-74)
  • obwód bioder (96-100)

TABELA ROZMIAROWA PRODUCENTA

______________________________

S

  • obwód talii (66-70)
  • obwód bioder (92-96)

______________________________

M

  • obwód talii (70-74)
  • obwód bioder (96-100)

______________________________

L

  • obwód talii (74-78)
  • obwód bioder (100-104)

______________________________

XL

  • obwód talii (78-82)
  • obwód bioder (104-108)

Oferty sponsorowane, które mogą Cię zainteresować

Opinie o produkcie

4,72

Opinie o produkcie

Rewelacyjny
4,72/5
(25 ocen)
20
3
2
0
0

12 czerwca 2019 od
Polecam!
7 marca 2019 od
WYGODNE

Dostawa i płatność

od 5,90 zł

Dostawa i płatność

Wysyłka z: Łódź, Polska

Wysyłka

Odbiór w punkcie

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Odbiór osobisty w punkcie sprzedawcy
pierwsza sztuka
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
-
czas realizacji
3-4 dni robocze
Odbiór osobisty w punkcie sprzedawcy pobranie
pierwsza sztuka
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
-
czas realizacji
3-4 dni robocze
Allegro Paczkomaty 24/7 InPost
pierwsza sztuka
8,99 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
20
czas realizacji
2 dni robocze
Punkty Poczta, Żabka, Orlen, Ruch
pierwsza sztuka
13,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
20
czas realizacji
3-4 dni robocze

Kurier

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Dostawa przez sprzedającego
pierwsza sztuka
8,90 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
2
czas realizacji
5-6 dni roboczych
Pocztex Kurier48
pierwsza sztuka
16,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
20
czas realizacji
3-4 dni robocze
Kurier InPost
pierwsza sztuka
18,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
100
czas realizacji
2-3 dni robocze
Kurier InPost pobranie
pierwsza sztuka
22,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
100
czas realizacji
2-3 dni robocze

Listy i paczki pocztowe

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Allegro Przesyłka polecona
pierwsza sztuka
5,90 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
2
czas realizacji
5-6 dni roboczych
List polecony ekonomiczny
pierwsza sztuka
12,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
3
czas realizacji
4-5 dni roboczych

Sprzedawca nie określił cen wysyłki za granicę

Skontaktuj się ze sprzedawcą, jeśli zależy Ci na dostawie

Punkty odbioru

Łódź - PUHP TEA
Brukowa 10
91-341 Łódź
woj. łódzkie
tel.: 426172856

poniedziałek - piątek
09:00 - 15:00
sobota - niedziela
zamknięte

płatność tylko gotówką
poinformujemy o terminie odbioru

Płatności

Gwarancja

24 miesiące

Gwarancja

Rodzaj gwarancji

producenta/dystrybutora

Okres gwarancji

24 miesiące

Reklamacja

Reklamacja

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata
rękojmia wyłączona dla przedsiębiorców

Adres do reklamacji

PUHP TEA
ul. Brukowa 10
91-341 Łódź
Dodatkowe informacje

Sprzedawca ponosi odpowiedzialność z tytułu rękojmi za wady fizyczne i prawne towaru w zakresie określonym w art. 556 i następne ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 roku – Kodeks Cywilny (Dz. U. z 2014, poz.121). 

  1. Wada fizyczna towaru polega na niezgodności rzeczy sprzedanej z umową sprzedaży, a wiec jeśli towar nie posiada odpowiednich właściwości, które powinien mieć ze względu na cel umowy, wynikający z okoliczności lub z przeznaczenia. Jeśli towar nie posiada właściwości, o których sprzedawca zapewnił klienta, nie nadaje się do celu, o których Klient poinformował Sprzedawcę przy zawarciu umowy, a Sprzedawca nie zgłosił zastrzeżenia co do takiego przeznaczenia, lub gdy towar został dostarczony Klientowi w stanie niekompletnym, nie jest zgodny z wylicytowanym, nie nadaje się do użytku – do celu w jakim jest używany, nie jest zgodny z opisem i/lub ze zdjęciem. 
  2. Wada prawna towaru występuje wówczas gdy, stanowi on własność osoby trzeciej albo jest obciążony prawem tej osoby, gdy ograniczenie w korzystaniu lub rozporządzeniu wynika z decyzji lub orzeczenia właściwego organu. 
  3. Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od dnia wydania rzeczy Klientowi. 
  4. Formularz reklamacyjny towaru można pobrać z naszej strony lub na życzenie wysyłamy go w mailu, który możecie Państwo załączyć do przesyłki wraz z dowodem zakupu towaru (np. paragon, faktura, skan wpłaty itp.). W przypadku zagubienia dowodu zakupu przesyłamy na życzenie formularz jego zagubienia lub jest on także dostępny do pobrania z naszej strony poniżej. Reklamowany towar kupujący wysyła na adres: PUHP TEA, ul. Brukowa 10, 91-341 Łódź z dopiskiem DOBRABIELIZNA (reklamacja). 
  5. Reklamacje rozpatrywane są w przeciągu 14 dni od dnia odebrania przesyłki. 
  6. Jeżeli towar ma wadę, klient może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy, chyba, że sprzedawca niezwłocznie wymieni wadliwy towar na wolny od wad albo wadę usunie. Przepis ten jednak nie ma zastosowania w przypadku, jeśli towar był już wcześniej wymieniony lub naprawiony przez Sprzedawcę albo Sprzedawca nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany towaru na wolny od wad lub usunięcia wad. 
  7. Konsument może zamiast usunięcia wady żądać wymiany towaru na wolny od wad lub zamiast wymiany towaru żądać usunięcia wady, chyba, że doprowadzenie towaru do zgodności z umową w sposób wybrany przez konsumenta jest niemożliwy albo wymagałby poniesienia nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez sprzedawcę. 
  8. Sprzedawca zobowiązuje się ustosunkować do reklamacji w ciągu 14 dni od dnia jej otrzymania. 
  9. W przypadku skutecznego odstąpienia od umowy sprzedawca zobowiązuje się dokonać zwrotu płatności w terminie 14 dni od dnia otrzymania odstąpienia od umowy, z zastrzeżeniem, że zwrot płatności nie nastąpi do chwili otrzymania towaru z powrotem lub dostarczenia przez klienta dowodu jego odesłania. 
  10. Roszczenie o usunięcie wady lub wymianę towaru na wolny od wad przedawnia się z upływem roku, licząc od dnia stwierdzenia wady. W przypadku konsumenta, bieg terminu przedawnienia nie może zakończyć się przed upływem dwóch lat. 
  11. Przy uznanej reklamacji akceptujemy tylko i wyłącznie pokrycie najniższych kosztów dostawy możliwych do wyboru na zakupionej aukcji. Jeśli dokonaliście Państwo podczas zakupu wyboru dostawy za pośrednictwem "Allegro Polecony InPost" oraz "Allegro Paczkomaty InPost" informujemy, iż darmowy zwrot towaru w ramach tej usługi w ciągu 14 dni (licząc od momentu odebrania przesyłki) jest najtańszą formą wysyłki dostępną na aukcji. 
  • [url=http://www.tea.com.pl/dokumenty/dobrabielizna_formularz_reklamacyjny.pdf ] Formularz reklamacyjny[/url]

Zwroty

14 dni na odstąpienie od umowy

Zwroty

14 dni na odstąpienie od umowy
Czas na odstąpienie od umowy
14 dni
Koszt zwrotu
Koszt zwrotu zależy od tego, jaką metodę dostawy wskażesz podczas zakupu.
dostawa
zwrot
Allegro Paczkomaty 24/7 InPost
za darmo
Pozostałe metody
na własny koszt
Adres do zwrotu
PUHP TEA
Brukowa 10
91-341 Łódź
Dodatkowe informacje

W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość sprzedawca zwraca się do Allegro o zwrot prowizji od niesfinalizowaniu transakcji. 

  1. Zgodnie z Art. 27. Ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 roku (Dz.U.2014 poz.827) Konsument, który zawarł za pośrednictwem portalu Allegro umowę na odległość ze sprzedającym, może w terminie 14 dni odstąpić od tej umowy bez podawania jakiejkolwiek przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w art. 33, zgodnie z którym jeśli konsument wybrał inny niż najtańszy sposób dostarczenia, w takim wypadku przedsiębiorca nie jest zobligowany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów. Według art. 34 ust. 2 konsument ponosi jedynie bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy, chyba, że przedsiębiorca zgodził się je ponieść albo nie poinformował konsumenta o konieczności poniesienia tych kosztów. Odpowiadają Państwo tylko za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. 
  2. Bieg terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się od dnia, w którym konsument objął towar w posiadanie lub wskazana przez niego osoba trzecia inna niż przewoźnik, a w przypadku umowy, która: - obejmuje wiele rzeczy, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach – od objęcia w posiadanie ostatniej rzeczy, partii lub części, - polega na regularnym dostarczaniu rzeczy przez czas oznaczony – od objęcia w posiadanie pierwszej z rzeczy; 
  3. Konsument może odstąpić od umowy informując sprzedającego o swojej decyzji w drodze jednoznacznego oświadczenia wysłanego drogą mailową bądź pocztą. Formularz odstąpienia od umowy można pobrać z naszej strony lub na życzenie wysyłamy go w mailu, który możecie Państwo załączyć do przesyłki wraz z dowodem zakupu towaru (np. paragon, faktura, skan wpłaty itp.). W przypadku zagubienia dowodu zakupu przesyłamy na życzenie formularz jego zagubienia lub można go również pobrać z naszej strony poniżej. Kupujący wysyła zwracany towar wraz z wypełnionym formularzem na adres: PUHP TEA, ul. Brukowa 10, 91-341 Łódź z dopiskiem DOBRABIELIZNA (zwrot). 
  4. Zwrot paczki powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty przesłania oświadczenia. Zwrot płatności na konto realizowany jest w terminie do 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia w tym koszt dostarczenia towaru pod warunkiem otrzymania w tym terminie od Kupującego prawidłowego wykonanego zwrotu towaru. Zwrot kosztów dostawy naliczany jest proporcjonalnie do części w której nastąpiło odstąpienie od umowy (np.: zwrot 2 z 3 zakupionych przedmiotów to zwrot 2/3 najniższych kosztów dostarczenia towaru możliwych do wyboru na zakupionej aukcji). Oświadczenia wysyłane po terminie ustalonym w/w ustawą pozostawiane będą bez rozpoznania, a paczki będą odsyłane na koszt Kupującego zgodnie z art. 32 ust.1,2 i 3 Ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 roku (Dz.U.2014 poz.827). Zwrot zostanie zaakceptowany i przyjęty tylko gdy towar nie będzie nosił najmniejszych śladów użytkowania, wraz z metkami, będzie kompletny i nadawał się do dalszej odsprzedaży. W innym razie przysłany towar będzie oczekiwał na odbiór w naszej hurtowni lub zostanie odesłany na koszt Kupującego zgodnie z art. 32 ust.1,2 i 3 Ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 roku (Dz.U.2014 poz.827). 
  5. Jeżeli zwrot towaru odbywa się na koszt Sprzedawcy (nasz błąd przy wysyłce) akceptujemy tylko i wyłącznie pokrycie najniższych kosztów dostawy możliwych do wyboru na zakupionej aukcji. Jeśli dokonaliście Państwo podczas zakupu wyboru dostawy za pośrednictwem "Allegro Polecony InPost" oraz "Allegro Paczkomaty InPost" informujemy, iż darmowy zwrot towaru w ramach tej usługi w ciągu 14 dni (licząc od momentu odebrania przesyłki) jest najtańszą formą wysyłki dostępną na aukcji. 
  6.  Zgodnie z Art 34 ustawy o prawach konsumenta" "Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy". 
  7. Zgodnie z art. 38 pkt 11. Ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 roku (Dz.U.2014 poz.827) Prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów zawartych w drodze aukcji publicznej. 
  8. Informujemy, iż zgodnie z ustawą z dnia 30-go maja 2014, art. 34 ust.2, nie zwracamy kosztów przesyłki zwrotnej. 
  • Formularz ZWROTU / ODSTĄPIENIA od umowy zawartej na odległość, link: http://www.tea.com.pl/dokumenty/dobrabielizna_formularz_odstapienia_od_umowy.pdf Formularz 
  • WYMIANY towaru, link: http://www.tea.com.pl/dokumenty/dobrabielizna_formularz_wymiany_towaru.pdf  
  • Formularz ZAGUBIENIA dowodu zakupu towaru, link: http://www.tea.com.pl/dokumenty/dobrabielizna_formularz_zagubienia_dowodu_zakupu.pdf

O sprzedającym

dobrabielizna

O sprzedającym

dobrabielizna

99,7%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach
ZGODNOŚĆ Z OPISEM
5,0/5
OBSŁUGA KLIENTA
5,0/5
CZAS WYSYŁKI
5,0/5
KOSZT WYSYŁKI
4,9/5
NA ALLEGRO OD
od 9 lat i 6 miesięcy
OSTATNIE LOGOWANIE
wczoraj o 23:15

Dane firmy

Teresa Kowalonek
PUHP TEA
ul. Ciasna 14/16 m. 19
93-547 Łódź
REGON: 470754798
NIP: 729-020-00-23

Kontakt

  • 42 *** ** ** (pokaż)

Informacje o sprzedającym

REGULAMIN SKLEPU, link:

http://www.tea.com.pl/dokumenty/regulamin_cdb.html

Firma Handlowa PUHP TEA istnieje na rynku od 1993 r. z siedzibą w Łodzi przy ul. Brukowej 10. Nasza hurtownia oferuje markową bieliznę damską i męską. Sprzedaż prowadzimy również za pośrednictwem serwisu Allegro pod loginem "dobrabielizna". Jesteśmy zarejestrowanym płatnikiem podatku od towarów i usług, numer NIP: 729-020-00-23; REGON: 470754798. Firma nasza została zarejestrowana i wpisana do ewidencji działalności gospodarczej przez Prezydenta Miasta Łodzi pod numerem 25028.

ODBIÓR OSOBISTY możliwy tylko i wyłącznie na ul. Brukowej 10 po otrzymaniu wcześniejszej informacji mailowej bądź telefonicznej o przygotowanym towarze. Z reguły na następny dzień. Nie ma możliwości przymierzania towaru w naszej hurtowni. Na zapytanie mailowe lub telefoniczne możemy przygotować produkt/y, którym jesteście Państwo zainteresowani w celu dokładnego obejrzenia towaru i ewentualnie podjęcia decyzji o jego zakupie.

Uwaga.

W aukcjach, w których istnieje możliwość dokonania wyboru spośród wielu kolorów/wzorów danego towaru, przy braku informacji o dokonanym wyborze przez Kupującego wysyłamy kolory/wzory losowo.

Pozostałe informacje

Oferowane przez nas produkty charakteryzują się wysoką jakością i rozsądną ceną. Wszystkie towary są nowe i zapakowane w oryginalne opakowania przez producenta. Jesteśmy dystrybutorami dobrych marek bieliźniarskich i gorseciarskich. Zapraszamy do zapoznania sie z często uaktualnianą i poszerzaną ofertą naszego sklepu. Polecamy regularne odwiedzanie stron: nowości, promocje, rabaty. Nie mówimy, że jesteśmy bezbłędni, ale na pewno staramy się aby klient był zadowolony i czuł się bezpiecznie przeprowadzając transakcję w naszym sklepie. Zachęcamy Państwa do kontaktu z nami pocztą elektroniczną (dobrabielizna@wp.pl), telefonicznie 42 617 28 56. To pozwoli Państwu wyjaśnić wątpliwości i uzyskać dodatkowe informacje o naszych produktach. Proponujemy Państwu solidność współpracy, bardzo dobrą jakość produktów a równocześnie jako hurtownia rozsądne ceny. Zapraszamy i życzymy udanych zakupów. Wszystkie ceny podane na naszych aukcjach są cenami brutto i zawierają podatek VAT. Do zakupionych u nas towarów otrzymasz paragon fiskalny lub fakturę VAT. Dane do przelewów: pkobp 61 1020 3352 0000 1302 0181 4292 (PUHP TEA, Brukowa 10, 91-341 Łódź). W przypadku zwykłego przelewu na konto w jego tytule prosimy wpisywać login (nick) z allegro oraz dopisek: zamówienie/wymiana/zwrot/reklamacja, itp. Gdy klient jest niezarejestrowany prosimy o podanie nazwiska z adresem do wysyłki lub pełny adres mailowy. Zgodnie z art. 395 k.c. strony to jest Sprzedający i Kupujący zastrzegają w treści umowy, iż jedna lub obie strony w ciągu 14 dni o dnia dokonania zakupu przez platformę aukcyjną Allegro będą mogły od umowy odstąpić. W przypadku skorzystania z tego uprawnienia, dana strona składa drugiej oświadczenie o odstąpieniu, co prowadzi do unicestwienia całej umowy. Umowę traktuje się jako niezawartą, a to co strony sobie świadczyły powinno być zwrócone. I. Płatności 1. Uwaga! Zachęcamy do korzystania z usługi "PayU", która znacznie przyspieszy realizację zamówienia. 2. W przypadku zwykłego przelewu wylicytowaną kwotę powiększoną o koszt wysyłki prosimy przelać na nasze konto bankowe: Bank PKOBP 61 1020 3352 0000 1302 0181 4292. W tytule przelewu prosimy podać login/nick z allegro (można podać numer/y transakcji dla pewności) oraz dopisek: Zamówienie/wymiana/zwrot/reklamacja, itp. W danych odbiorcy: PUHP TEA, Brukowa 10, 91-341 Łódź. 3. Gdy klient jest niezarejestrowany prosimy o podanie nazwiska z adresu do wysyłki lub pełny adres mailowy. 4. Do wszystkich naszych transakcji dołączany jest dowód zakupu lub faktura VAT. 5. Jeżeli chcą Państwo aby paczka została wysłana na inny adres prosimy podać go w Formularzu Opcji Dostawy, lub w mailu skierowanym na adres e-mail: dobrabielizna@wp.pl. 6. Na łączną wpłatę czekamy do 7 dni kalendarzowych od dokonania zakupu. Po tym czasie występujemy o zwrot prowizji do Allegro. Po przyznaniu prowizji i braku kontaktu ze strony Kupującego rzeczy trafiają do ponownego wystawienia. II. Wymiana towaru 1. Towar można wymienić (o ile jest on dostępny) na inny rozmiar bądź model. Klient może zgłosić taką potrzebę mailowo, niezwłocznie po otrzymaniu towaru. 2. Czas realizacji wymiany to maksymalnie 14 dni. Formularz wymiany towaru można pobrać z naszej strony lub na życzenie wysyłamy go w mailu, który możecie Państwo załączyć do przesyłki wraz z dowodem zakupu towaru (np. paragon, faktura, skan wpłaty itp.). W przypadku zagubienia dowodu zakupu przesyłamy na życzenie formularz jego zagubienia lub jest on także dostępny do pobrania z naszej strony poniżej. Wymieniany towar kupujący wysyła na adres: PUHP TEA, ul. Brukowa 10, 91-341 Łódź z dopiskiem DOBRABIELIZNA (wymiana). 3. Wymieniany produkt i opakowanie powinny być w idealnym stanie, nieużywany wraz z metkami. Towar nie może nosić najmniejszych śladów użytkowania. Jeżeli powyższe zostanie spełnione wymienimy produkt. W innym razie przysłany towar będzie oczekiwał na odbiór w naszej hurtowni lub zostanie odesłany na koszt Kupującego zgodnie z art. 32 ust.1,2 i 3 Ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 roku (Dz.U.2014 poz.827). 4. Prosimy o wpłacenie kwoty pokrywającej koszty ponownej wysyłki wymienionego towaru, (w zależności od sposobu dostawy) tylko i wyłącznie przelewem na konto: 61 1020 3352 0000 1302 0181 4292 podając nick z Allegro lub inne dane weryfikujące kupującego wraz z dopiskiem wymiana (nie akceptujemy pieniędzy w kopercie oraz znaczków pocztowych). 5. Przy wymianie towaru (jeżeli błąd wynika z naszej strony) akceptujemy tylko i wyłącznie pokrycie najniższych kosztów dostawy możliwych do wyboru na zakupionej aukcji. Jeśli dokonaliście Państwo podczas zakupu wyboru dostawy za pośrednictwem "Allegro Polecony InPost" oraz "Allegro Paczkomaty InPost" informujemy, iż darmowy zwrot towaru w ramach tej usługi w ciągu 14 dni (licząc od momentu odebrania przesyłki) jest najtańszą formą wysyłki dostępną na aukcji. 7. Przy wymianie nie odsyłamy towaru za pomocą przesyłek Allegro InPost. III. Wysyłka towaru. 1. Towar wysyłamy w ciągu 24h od dnia odebrania wpłaty lub wyboru wysyłki za pobraniem oraz dokonania wyboru z dostępnych na aukcji kolorów/modeli. Paczki nadajemy od poniedziałku do piątku korzystając z usług POCZTY POLSKIEJ, kuriera DPD i INPOSTU. Koszty dostawy opisane na każdej aukcji w zakładce "Płatności i dostawa". 2. Każdą z przesyłek mogą Państwo "śledzić" na stronach internetowych przeznaczonych do ich monitorowania a udostępnianych przez firmę kurierską DPD, POCZTĘ POLSKĄ i InPost. 3. Klient nie ma możliwości wybrania innego dostawcy poza tymi, którzy zostali wyszczególnieni powyżej 4. Nie akceptujemy zleceń odbioru przesyłek zamawianych przez kupującego w firmach kurierskich i innych. 5. Wysyłamy towar za granicę tylko po wcześniejszym uzgodnieniu i zaakceptowaniu kosztów dostawy przez klienta. 6. Wysyłka za pomocą: "Allegro Polecony InPost" oraz "Odbiór w punkcie po przedpłacie - Allegro Paczkomaty InPost" możliwa jest tylko dla kupujących, którzy wybrali jeden z ww. sposobów wysyłki podczas poprawnego przeprowadzania transakcji za pomocą formularza "dostawy i płatności". Ww. formy dostawy nie są możliwe do wyboru w realizacji dostaw poza Allegro ( np. wymiana towaru ). IV. Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. 1. Klient posiada między innymi następujące możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń: - Uprawniony jest do zwrócenia się z wnioskiem do Wojewódzkiego Inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu pomiędzy Klientem a Sprzedawca. - Uprawniony jest do zwrócenia się z wnioskiem do stałego polubownego sadu konsumenckiego działającego przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej z wnioskiem o rozstrzygniecie sporu wynikłego z zawartej umowy sprzedaży. 2. Korzystanie z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń ma charakter dobrowolny i obie strony muszą wyrazić zgodę na postępowanie. 3. Regulamin organizacji i działania stałych polubownych sądów konsumenckich określa Rozporządzenie Ministra Sprawiedliwości z dnia 25 września 2001 roku w sprawie określenia regulaminu organizacji i działania stałych polubownych sądów konsumenckich (Dz.U.2001, nr 113, poz.1214). 4. Ponadto klient może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu pomiędzy Klientem a Sprzedawcą, korzystając z pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika praw konsumentów albo organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona interesów konsumentów m. in.. Federacji Konsumentów. 5. Przelewy wymagające przewalutowania będą odpowiednio zwiększały koszty wysyłki do klienta. 6. Zmiana pierwotnie wybranej formy wysyłki wymaga wcześniejszego uzgodnienia ze sprzedającym. 7. W przypadku zamiany formy wysyłki na przesyłkę pobraniową wymagane jest podpisanie oświadczenia zobowiązującego Kupującego do odbioru przesyłki pobraniowej. W przypadku nieodebrania przesyłki pobraniowej Klient zostaje obciążony zarówno kosztami dostawy jak i zwrotu. V Postanowienia końcowe 1. Umowa Sprzedaży zawierana jest pomiędzy kupującym a sprzedającym PUHP TEA. 2. Utrwalenie, zabezpieczenie i udostępnienie istotnych postanowień zawieranej umowy następuje przez wydrukowanie i przekazanie Klientowi wraz z przesyłką dokumentów potwierdzających zakup towaru. 3. Regulamin dostępny jest dla wszystkich klientów na portalu allegro w informacjach od sprzedającego pod nickiem „dobrabielizna”. 4. Kwestie nieuregulowane niniejszym regulaminem, reguluje regulamin Allegro, dostępny na stronie internetowej Allegro. 5. Regulamin nie wyłącza oraz nie ogranicza żadnych uprawnień Klienta będącego konsumentem, które przysługują mu na mocy bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa. W przypadku sprzeczności pomiędzy postanowieniami Regulaminu a bezwzględnie obowiązującymi przepisami prawa, przyznającymi konsumentom uprawnienia, to pierwszeństwo mają te przepisy.
Numer oferty:7619151399
Zgłoś naruszenie zasad

 


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

Allegro