BEMISIE

HASBRO NERF N-STRIKE POCISKI STRZAŁKI 30szt A0351

od
Super Sprzedawcy
BEMISIE
27,00
Allegro Smart!
dla zakupu od 40 zł
10 osób kupiło 10 kompletów

kup do 11:00 - wyślemy dziś

Szczegóły dostawy
Kolor/wzór
Liczba kompletów
z 54 kompletów
Allegro gwarantuje bezpieczne zakupy
Otrzymasz kupiony przedmiot albo zwrócimy Ci pieniądze. Sprawdź szczegóły.

Parametry

    • Stan:
      Nowy
    • Faktura:
      Wystawiam fakturę VAT
    • Bohater:
      inny
    • Marka:
      NERF
    • Płeć:
      Chłopcy
    • Wiek dziecka:
      8 lat +
    • Certyfikaty, opinie, atesty:
      CE
    • Materiał:
      Karton, Pianka, Inny

Opis

ZESTAW 30 SZT STRZAŁEK NERF ELITE N-STRIKE

  • Producent: HASBRO
  • Kod producenta: A0351
  • Ilość: 30 szt
  • Fabrycznie zapakowane
  • Edycja N-STRIKE ELITE

Jest to najnowsza seria strzałek. Część z nich posiada fabryczny nadruk ELITE.

Seria N-strike elite to wyrzutnie, które charakteryzują się super dalekim zasięgiem. Strzałki lecą na ponad 20 metrów.

Strzałki lecą dalej od zwykłych strzałek typu Clip System ponieważ są lżejsze, sztywniejsze a na dodatek mają mniejszy wlot powietrza, dzięki czemu są bardziej dynamiczne.

Strzałki są idealne do serii N-strike Elite jak i do innych wyrzutni Clip System. Strzałki elite zapewniają większy zasięg również w wyrzutniach takich jak Raider CS-35, Longstrike CS-6, Recon CS-6 czy Deploy.

Wysoką jakość wykonania oraz materiałów gwarantuje potentat wśród zabawek: HASBRO.

Produkt idealny na prezent. Zapakowany w ładny i kolorowy karton, który wchodzi w skład zestawu.

SPECYFIKACJA

  • Wiek: 8+
  • Ilość sztuk w zestawie: 30
  • Opakowanie: Kolorowe fabryczne opakowanie

Oferty sponsorowane, które mogą Cię zainteresować

Opinie o produkcie

4,78

Opinie o produkcie

Rewelacyjny
4,78/5
(23 oceny)
21
1
0
0
1

10 lipca 2019 od
Polecam!
28 grudnia 2018 od
ok

Dostawa i płatność

od 8,00 zł

Dostawa i płatność

Wysyłka z: Warszawa, Polska
Kupujesz więcej niż jedną sztukę?Sprawdź koszt dostawy dla wielu sztuk
Odbiór w punkcie
koszt dostawy
czas realizacji
Odbiór w punkcie
Allegro Punkty Poczta, Żabka, Orlen, Ruch
8,00 zł
3-4 dni robocze
za darmo z pakietemdla zakupu od 40 zł
0,00 zł
3-4 dni robocze
Allegro Paczkomaty 24/7 InPost
8,99 zł
2 dni robocze
za darmo z pakietemdla zakupu od 40 zł
0,00 zł
2 dni robocze
Allegro Paczkomaty 24/7 InPost pobranie
12,49 zł
2 dni robocze
2 dni robocze
Kurier
koszt dostawy
czas realizacji
Kurier
X-press Couriers
22,90 zł
dostawa DZISIAJ w wybranych miastach
dostawa DZISIAJ w wybranych miastach
Pocztex Kurier48
10,00 zł
3-4 dni robocze
3-4 dni robocze
Kurier GLS
12,00 zł
2-3 dni robocze
2-3 dni robocze
Kurier GLS pobranie
15,00 zł
2-3 dni robocze
2-3 dni robocze
Płatności

Gwarancja

24 miesiące

Gwarancja

Rodzaj gwarancji

sprzedającego

Okres gwarancji

24 miesiące
Dodatkowe informacje

 

1. Delta Line s.c. udziela Nabywcy towaru gwarancji jakości na  sprawne działanie towaru wyszczególnionego na dokumencie sprzedaży.  Okres gwarancyjny to 2 lata liczony od daty zakupu sprzętu.


2. Obowiązkiem gwaranta jest naprawienie wadliwej rzeczy, a w zaleleżności od decyzji Serwisu wymiana lub zwrot ceny.


3. Niniejsza gwarancja jakości ma zastosowanie do towarów nabytych na  podstawie umów sprzedaży zawieranych pomiędzy Delta Line s.c., a  Klientami.


4. Gwarancja obowiązuje tylko na terenie Polski.


5. Uprawnienia Nabywcy towaru z tytułu udzielonej Gwarancji wygasają  automatycznie: po upływie okresu Gwarancji; w przypadku dokonania  jakichkolwiek zmian, modyfikacji, uzupełniania lub wymiany towaru lub  którejkolwiek z jego części przez Klienta lub podmiot inny niż Delta  Line s.c.; jakiegokolwiek urazu mechanicznego,w przypadku stwierdzenia  naruszenia, uszkodzenia lub zerwania plomb lub numerów seryjnych towaru  albo zakrycia ich w jakikolwiek sposób uniemożliwiający identyfikację towaru.

Reklamacja

Reklamacja

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata
rękojmia wyłączona dla przedsiębiorców

Adres do reklamacji

Delta Line s.c.
Sienkiewicza 100b
05-082 Stare Babice
Dodatkowe informacje

 

Zasady reklamacji1.Każdemu klientowi, który zawarł umowę sprzedaży przysługuje prawo do reklamacji.2. Jeśli po dokonaniu zakupu okaże się, że otrzymany towar jest uszkodzony, nie działa prawidłowo lub stwierdziłeś inną niezgodność towaru z zawartą umową,  a towar nabyłeś jako konsument, masz prawo złożyć reklamację na  podstawie ustawy z dnia 30 maja 2014 r. „o prawach konsumenta".3. W celu identyfikacji i usprawnienia procedury reklamacyjnej,  Klientowi, który dokonuje reklamacji produktu zakupionego i doręczonego  za pośrednictwem Internetu zaleca się, by w ramach takiej reklamacji  wypełnił elektroniczny formularz znajdujący się na stronie internetowej,  co pozwoli na przyśpieszenie czasu rozpatrywania zgłoszenia. Po  wypełnieniu elektronicznego formularza, Klient otrzymuje zwrotnie  komunikat informujący o przyjęciu zgłoszenia do rozpatrzenia przez  Sprzedającego.4. Po rozpatrzeniu zgłoszenia reklamacyjnego przez Sprzedawcę Klient  otrzymuje wiadomość e-mail zawierającą dalszą instrukcję postępowania  reklamacyjnego oraz numer zgłoszenia serwisowego.5. Reklamowany towar należy dostarczyć do siedziby Sprzedającego będącej miejscem zakupu towaru.6. W celu usprawnienia procedury reklamacyjnej Klientowi, który  dokonuje reklamacji produktu zakupionego i doręczonego za pośrednictwem  Internetu zaleca się, by w ramach takiej reklamacji wysłał produkt  bezpośrednio na adres siedziby Sprzedającego:Delta Line s.c. Serwis, ul. Sienkiewicza 100B,  05-082 Babice Stare .7. Zaleca się, aby każdy Klient czytelnie oznaczył przesyłkę  reklamacyjną ze szczególnym uwzględnieniem oznaczenia przesyłki numerem  zgłoszenia serwisowego. Sprawny przebieg procedury reklamacyjnej, jest  uzależniony od prawidłowego i widocznego oznaczenia przesyłki numerem.  Jego brak uniemożliwia identyfikację zgłoszenia reklamacyjnego i  znacznie opóźnia rozpatrzenie sprawy.8. Jeżeli zakupiony towar zawiera wady, koszty zwrotu przesyłki pokrywa Delta Line s.c., po otrzymaniu faktury na usługę transportową.  Jeżeli chcesz nas obciążyć kosztem przesyłki, poinformuj Nas o tym  przed wysyłką towaru. Dostarczenie towaru w ramach reklamacji jest  bezwarunkowe. Towar powinien zawierać oryginale opakowanie umożliwiające  bezpieczny transport do specjalistycznego serwisu. Dopuszczalne jest  zastosowanie opakowania zastępczego, jednak powinno ono gwarantować  odpowiednią ochronę podczas transportu.9. Pokwitowanie wydawane Klientowi w salonie przy przyjmowaniu  sprzętu do serwisu firmy Delta Line s.c. jest jedynym dokumentem  uprawniającym do odbioru sprzętu bez sprawdzania danych odbierającego.10. Reklamowany sprzęt należy odebrać w terminie 30 dni od  powiadomienia Klienta o zakończeniu procedur serwisowych. Jeżeli sprzęt  nie zostanie odebrany w ww. terminie Sprzedający wezwie pisemnie Klienta  do odbioru sprzętu w terminie 15 dni od daty doręczenia wezwania. Po  bezskutecznym upływie dodatkowego terminu Sprzedający jest uprawniony do  naliczania opłat z tytułu bezumownego przechowywania sprzętu. Opłata ta  wynosi 5% aktualnie obowiązującej stawki za 1 m2 powierzchni  magazynowej w mieście siedziby sprzedającego naliczanej za każdy miesiąc  przechowywania.11. Klient ma możliwość skorzystania z alternatywnych, pozasądowych  sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Klient będący  konsumentem uprawniony jest do złożenia swojej skargi m.in. za  pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

Zwroty

14 dni na odstąpienie od umowy

Zwroty

14 dni na odstąpienie od umowy
Czas na odstąpienie od umowy
14 dni
Koszt zwrotu
Koszt zwrotu zależy od tego, jaką metodę dostawy wskażesz podczas zakupu.
dostawa
zwrot
Allegro Paczkomaty 24/7 InPost
za darmo
Allegro Punkty Poczta, Żabka, Orlen, Ruch
na własny koszt
za darmo z pakietemdla zakupu od 40 zł
Pozostałe metody
na własny koszt
Adres do zwrotu
Delta Line s.c.
Sienkiewicza 100b
05-082 Stare Babice
Dodatkowe informacje

 

ZWROT PRODUKTU – GWARANTOWANE 14 DNI NA ZWROT. Kupujący który zawarł  umowę na odległość poza lokalem przedsiębiorstwa, może w terminie 14 dni  od wydania rzeczy odstąpić od niej bez podania przyczyny i ponoszenia  kosztów z wyjątkiem kosztów określonych w art. 33, art. 34 ust.2 i art.  35 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U.2014.827).  Klient może odstąpić od umowy składając stosowne oświadczenie na  piśmie-formularzu, którego wzór stanowi załącznik nr 2 w/w ustawy. 

Delta Line s.c. umożliwia złożenie oświadczenia także drogą  elektroniczną, wypełniając formularz zgłoszeniowy, dostępny na stronie  internetowej www.reklamacje.bemisie.pl, co pozwoli na przydzielenie  klientowi indywidualnego numeru w celu szybkiej identyfikacji przesyłki.  Numer ten można również uzyskać za pośrednictwem pracownika sklepu  internetowego realizującego zamówienie. Numer powinien być opisany w  widocznym miejscu na przesyłce. Brak numeru nie stanowi przeszkody w  zwrocie produktu.Bardzo prosimy o włożenie kopii oświadczenia do  przesyłki z produktem.

Termin 14-sto dniowy, liczy się od dnia wydania rzeczy, rozumianego  jako objęcie rzeczy w posiadanie przez konsumenta lub wskazaną przez  konsumenta osobę trzecią inną niż przewoźnik. Klient ponosi  odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem  korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny dla stwierdzenia  charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. Pamiętaj: Zwrot rzeczy do  sprzedawcy powinien nastąpić niezwłocznie, jednak nie później niż w  terminie 14 dni od momentu odstąpienia od umowy.Produkt, w miarę  możliwości powinien posiadać oryginalne opakowanie i być w stanie  niezmienionym.Koszt zwrotu rzeczy ponosi konsument. Delta Line s.c. nie  zwraca konsumentowi dodatkowych kosztów przesyłki, tj. innych niż  najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Delta Line s.c

Wyjątek: 

Informujemy, że w przypadku zawarcia Umowy sprzedaży jako  firma/przedsiębiorca prawo odstępienia od umowy w ramach 14 dniowego  zwrotu nie przysługuje. Kupując na firmową fakturę, potiwerdzają Państwo  iż zakup miał bepośrednio związek z działalnością gospodarczą

Ustwa z 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta Dz.U.z 24 czerwca 2014  r. poz.827 umożliwiająca odstąpienie od umowy zawartej na odległość jest  ustwą konsumenką, regulującą stosunki pomiędzy przedsiębiorcą a  Konsumentem, czyli osobą firzyczną dokonującą z przedsiębiorcą czynności  prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub  zawadową.

O sprzedającym

BEMISIE

O sprzedającym

BEMISIE

99,7%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach
ZGODNOŚĆ Z OPISEM
5,0/5
OBSŁUGA KLIENTA
5,0/5
CZAS WYSYŁKI
5,0/5
KOSZT WYSYŁKI
4,9/5
NA ALLEGRO OD
od 6 lat
OSTATNIE LOGOWANIE
dzisiaj o 00:00

Dane firmy

Delta Line S.C.
Okrętowa 95
01-309 Warszawa
REGON: 142739436
NIP: 522-296-79-81

Kontakt

  • +48 ** *** ** ** (pokaż)
poniedziałek - piątek
10:00 - 16:30
sobota - niedziela
zamknięte

Informacje o sprzedającym

Delta Line s.c. ul. Okrętowa 95, wpisana do CEIDG prowadzonej przez Ministra Gospodarki. NIP: 5222967981, REGON: 142739436.


Numer konta bankowego:

MBank:     90 1140 2017 0000 4102 1226 9579

Delta Line s.c.

Pozostałe informacje

BRAK MOŻLIWOŚCI ODBIORU OSOBISTEGO.


OBOWIĄZEK DOSTARCZENIA RZECZY BEZ WAD

Sprzedawca ma obowiązek dostarczenia rzeczy wolnych od wad zgodnie z postanowieniami art. 556 oraz 5561 – 5563 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964r. Kodeks Cywilny

(t.j. Dz. U. 2014, poz. 121 ze zm.).

Numer oferty:6276479451
Zgłoś naruszenie zasad

 


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

Allegro