, , ,

Hartowane szkło ochronne do Huawei Mate 20 Pro

od
FashionsNO1mall
32,99
Liczba sztuk
ze 110 sztuk
Allegro gwarantuje bezpieczne zakupy
Otrzymasz kupiony przedmiot albo zwrócimy Ci pieniądze. Sprawdź szczegóły.

Parametry

    • Stan:
      Nowy
    • Faktura:
      Nie wystawiam faktury
    • Przeznaczenie:

Opis

1. Rzeźbiona na zimno powierzchnia, zintegrowane formowanie, kwitnący oryginalny widok pełnoekranowy

Pełnoekranowe szlifowanie na pełnym ekranie 2,0MM, wystarczy poczuć się dobrze, zapominając o przyklejeniu filmu

3. Dokładnie dopasuj, odporny na kurz, a nie na szary

Zawartość Paczki:

1 * Ochraniacz ekranu Huawei Mate 20 Pro

Oferty sponsorowane, które mogą Cię zainteresować

Dostawa i płatność

od 0,00 zł

Dostawa i płatność

Wysyłka z: HONG KONG, Chiny
Kupujesz więcej niż jedną sztukę?Sprawdź koszt dostawy dla wielu sztuk
Kurier
koszt dostawy
czas realizacji
Kurier
Przesyłka kurierska
0,00 zł
8-18 dni roboczych
8-18 dni roboczych

Opłaty importowe

Zakup przedmiotów wysyłanych z zagranicy może wiązać się z koniecznością zapłaty podatku VAT oraz cła. Zapoznaj się z warunkami dostawy oraz obowiązującymi regulacjami w tym zakresie.

Dowiedz się więcej.
Płatności

Gwarancja

12 miesięcy

Gwarancja

Rodzaj gwarancji

producenta/dystrybutora

Okres gwarancji

12 miesięcy
Dodatkowe informacje


Warunki gwarancji:


  Cały sprzęt, przedstawiony w naszym sklepie jest objęty gwarancją.Gwarantujemy sprawne działanie sprzętu zgodnie z warunkami techniczno-eksploatacyjnymi opisanymi w instrukcji obsługi.


  Gwarancja jest udzielana na okres 12 miesięcy, licząc od daty sprzedaży. 


  Ujawnione wady będą usunięte bezpłatnie w okresie gwarancji przez partnerski serwis, znajdujący się na terytorium Rzeczypospolitej Polski.


Klient (reklamujący) jest zobowiązany do dostarczenia uszkodzonego sprzętu do Autoryzowanego Serwisu na własny koszt. W innym przypadku dokonuje zgłoszenia i dostarcza produkt do punktu sprzedaży, w którym dokonał zakupu. Informacja na temat naprawy jest udzielana drogą elektroniczną. Po otrzymaniu przez serwis sprzętu do naprawy generuje się numer, który służy dla identyfikacji sprzętu


  Ewentualne wady lub uszkodzenia sprzętu ujawnione i zgłoszone w okresie gwarancji będą usunięte bezpłatnie w terminie do 21 dni roboczych, lecz w uzasadnionych przypadkach (sprowadzenie części zamiennych z zagranicy) termin ten może ulec przedłużeniu o kolejne 30 dni.


  Wady lub uszkodzenia sprzętu powinny być zgłoszone, a wadliwy sprzęt dostarczony do serwisu, niezwłocznie po ujawnieniu się ich.


 


  Gwarancja dla akcesoriów dołączonych do urządzeń (np. ładowarki, piloty, klawiatury, myszki, słuchawki, przewody) wynosi 3 miesiące od daty zakupu.


  W przypadku nieuzasadnionej reklamacji (reklamacja sprzętu sprawnego lub uszkodzonego mechanicznie) zgłaszający reklamację zostanie obciążony kosztami transportu.


  Klientowi przysługuje prawo do wymiany sprzętu na inny, posiadający te same lub zbliżone parametry techniczne w przypadku, gdy serwis uzna, że usunięcie wady nie jest możliwe.


  Serwis nie ponosi odpowiedzialności za utratę danych.


  Gwarancja będzie respektowana jedynie w przypadku dołączenia do reklamowanego urządzenia opisu uszkodzenia, wszystkich akcesoriów, które klient otrzymał podczas kupna urządzenia oraz kopii emaila z potwierdzeniem zamówienia.


  Gwarancją nie są objęte: uszkodzenia mechaniczne, elektryczne, termiczne i ingerencję cieczy lub celowe uszkodzenia sprzętu i wywołane nimi wady, usterki oraz wady wizualne powstałe wskutek użytkowania, uszkodzenia powstałe w wyniku niewłaściwego i niezgodnego z instrukcją obsługi użytkowania, usterki niemające wpływu na prawidłową pracę urządzenia, zaniki sygnału spowodowane odległością od nadajnika lub źle wykonaną instalacją antenową oraz uszkodzenia sprzętu, który nie został dostarczony do serwisu w bezpiecznym opakowaniu.


  Serwis może nie wykonać naprawy usterek w przypadku uszkodzeń plomby gwarancyjnej i śladów nieautoryzowanej naprawy.


  W przypadku gdy usterka nie jest objęta gwarancją, serwis może zaproponować wykonanie usługi odpłatnej.


  Każdy reklamowany sprzęt Autoryzowany Serwis sprawdza pod względem poprawności działania.


  Autoryzowany Serwis nie odpowiadają za szkody i straty powstałe w wyniku niemożności korzystania z urządzenia będącego w naprawie.


  Nieodebranie sprzętu z serwisu w ciągu 3 miesięcy może skutkować naliczeniem kosztów magazynowania urządzenia do czasu odbioru.


  Dostarczenie sprzętu w stanie niekompletnym, brak odpowiedniego opakowania jest równoznaczny z niewypełnieniem przez kupującego warunków gwarancji i może stanowić podstawę do odmowy naprawienia sprzętu lub przedłużenia okresu naprawy.


  W przypadku odesłania produktu na naprawę serwisową, gdzie nie stwierdzono usterki, konsument będzie obciążony kosztem ekspertyzy (stawka godzinowa 70 zł netto).


  W sytuacji, gdy produkt odesłany na serwis jest sprawny, a powodem złego działania urządzenia była rozładowana bateria, serwis obciąży konsumenta kosztem usługi ekspertyzy w kwocie 25 zł netto.


Reklamacja


Reklamacja

CZAS NA REKLAMACJĘ Z TYTUŁU RĘKOJMI


1 lata

ADRES DO REKLAMACJI



Dealextreme E-commerce Limited


al. Prymasa Tysiąclecia 79/97 (tel. +48 22 208 4376)


01-242 Warszawa

W jaki sposób mogę zgłosić wadliwy towar?


Gwarantujemy sprawną obsługę reklamacji zgłoszonych przez klientów w okresie 12 miesięcy.


Otrzymałem wadliwy towar - co mogę zrobić? 


  W sytuacji, gdy otrzymany przez Ciebie towar posiada wadę i ujawni się ona w ciągu 2 lat od dostarczenia go do Ciebie, masz prawo żądać obniżenia ceny lub odstąpić od umowy – chyba, że sprzedający niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności wymieni rzecz wadliwą na wolną od wad lub wadę usunie (ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli towar był już wcześniej wymieniany lub naprawiany). 


  Wadę powinieneś zgłosić w ciągu 1 lat od ujawnienia się jej. Zgłoszenia reklamacji możesz dokonać poprzez panel klienta na stronie (link dostarczony po dokonaniu zakupu). Po zgłoszeniu otrzymasz adres do wysyłki.


  Dołożymy wszelkich starań, aby usunąć usterkę, bądź wymienić produkt w mo

Reklamacja

Reklamacja

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

1 rok
rękojmia wyłączona dla przedsiębiorców

Adres do reklamacji

Dealextreme E-Commerce Limited
Unit 15, 3 / F New City CTR 2 LEI YUE MUN RD KWUN TONG KLN
999077 HONG KONG
Dodatkowe informacje

 W przypadku reklamacji towaru prosimy o wcześniejszy kontakt e-mail. 

Zwroty

14 dni na odstąpienie od umowy

Zwroty

14 dni na odstąpienie od umowy
Czas na odstąpienie od umowy
14 dni
Koszt zwrotu
Koszt zwrotu zależy od tego, jaką metodę dostawy wskażesz podczas zakupu.
dostawa
zwrot
Wszystkie metody dostawy dostępne w ofercie
na własny koszt
Adres do zwrotu
Dealextreme E-Commerce Limited
Aleja Prymasa Tysiąclecia 79/97 (11 pietro) (tel. +48 574 051 478)
01-242 Warszawa
Dodatkowe informacje

 

Zwrot należności zostanie zlecony do realizacji po otrzymaniu paczki zwrotnej. Prosimy o email z nr zwrotu wygenerowanym przez system allegro oraz nr przesyłki i przewoźnia, który ma dostarczyć paczkę. 

Numer telefonu dla zwrotów:  +48 574 051 478  

O sprzedającym

FashionsNO1mall

O sprzedającym

FashionsNO1mall

90,6%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach
ZGODNOŚĆ Z OPISEM
4,7/5
OBSŁUGA KLIENTA
4,6/5
KOSZT WYSYŁKI
5,0/5
Nie wyświetlamy już oceny za czas wysyłki.
Przewidywany czas dostawy zobaczysz na stronie oferty.
NA ALLEGRO OD
od 9 miesięcy
OSTATNIE LOGOWANIE
dzisiaj o 18:07

Dane firmy

Dealextreme E-Commerce Limited
Unit 15, 3/F New City CTR 2 LEI YUE MUN RD KWUN TONG KLN
999077 HONG KONG
NIP: 6974211000008180

Kontakt

  • +48 ** *** **** (pokaż)
poniedziałek - piątek
08:00 - 16:30
sobota - niedziela
zamknięte

Pozostałe informacje

Wysyłamy towar z zagranicy, dlatego szacowany czas dostawy zależy od magazynu, 

 w którym znajdują się towary oraz priorytetu nadania według poniższego schematu: 

   * paczka priorytetowa Polska 1-2 dni roboczych.

   * paczka międzynarodowa ekspress 10-19 dni roboczych,    

Udostępniamy linki do śledzenia paczek, korzystamy głównie z poniższych systemów monitorowania:   

* https://sprawdz.dhl.com.pl 

* https://www.ups.com/pl/pl/Home.page

* https://www.17track.net/pl 


W przypadku zwrotu towaru prosimy o email z numerem przeyłki zwrotnej. 

 Jest to podstawa rozpoczęcia proceduru zwrotnej.   

Płatności prosimy dokonywać przez allegro.   

 Nie przyjmujemy telefonicznych zamówień.    

Wszelkie pytania prosimy kierować drogą mailową. 

Numer oferty: 8003203948

Inni klienci oglądali również

 


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

Allegro