, , ,

HAREMKI ALLADYNKI WYSZCZUPLAJĄCY PAS L/XL KOLORY

od
kmukmarket-pl
98,7% poleca sprzedawcę
-35%42,00 zł
26,90
Allegro Smart!
Darmowa dostawa Smart! przy zakupach od 40 zł
8 osób kupiło 11 sztuk
Dostawaod 5,90 zł
Czas wysyłki3 dni robocze
Zwrotza darmo
Liczba sztuk
z 9199 sztuk
Allegro gwarantuje bezpieczne zakupy
Otrzymasz kupiony przedmiot albo zwrócimy Ci pieniądze. Sprawdź szczegóły.

Parametry

    • Stan:
      Nowy
    • Faktura:
      Wystawiam fakturę VAT
    • Płeć:
      Produkt damski
    • Rozmiar:
      L/XL
    • Marka:
    • Wzór dominujący:
      bez wzoru
    • Stan (wysokość w pasie):
    • Fason:
    • Długość nogawki:
      długa
    • Zapięcie:
      brak
    • Materiał dominujący:
      poliester
    • Cechy dodatkowe:
      brak
    • Kolor:
      czarny, brązowy, beżowy, fioletowy, niebieski, pomarańczowy, szary, srebrny, zielony, czerwony

Opis

HAREMKI ALLADYNKI BRYCZESY SPODNIE

Modne i zarazem wygodne długie spodnie haremki , alladynki .Spodnie posiadają szeroki pas wyszczuplający oraz kieszenie i pasek w formie troczków. Spodnie są elastyczne i dobrze dopasowują się do sylwetki, materiał wysokiej

  • PRODUKT POLSKI
  • Dzianina z jakiej wykonano spodnie:- ITY Skład: poliester 100%
  • Gramatura:- 300 gram metr bieżący dzianiny

WYMIARY L/XL +/-3

  • Pas - 35 cm x2
  • Biodra - 44 cm x2
  • Długość całkowita zewnętrzna - 94 cm
  • Szerokość nogawki w  udzie - 27 cm x2
  • Szerokość nogawki w kostce 10 cm x2
  • Stan wysokość - 27 cm

Wysokość modelki 170 cm nosi rozmiar S

Na innej aukcji znajdziesz rozmiar S/M

DOSTĘPNE KOLORY

koralowy

zielony

stalowy

  • Kupując więcej oszczędzasz - za przesyłkę płacisz tylko raz niezależnie od ilości zamówionych przedmiotów.
  • Po zakupie koniecznie prosimy o wybór koloru i rozmiaru produktu. A przy zakupach kilku przedmiotów prosimy realizować zakupy poprzez dodawanie do koszyka, wybranie kolorów oraz rozmiarów i podanie ich w informacji dla sprzedającego .Taki przebieg zakupów znacząco ułatwi i przyśpieszy realizację zamówienia.
  • Zdjęcia na naszych aukcjach przedstawiają sprzedawany produkt (real foto). Dokładamy wszelkich starań aby, kolory jak najmniej odbiegały od rzeczywistych. Ewentualne różnice koloru uzależnione są od osobistych ustawień monitora i poszczególnych dostaw materiału na które niestety nie mamy wpływu.

Oferty sponsorowane, które mogą Cię zainteresować

Opinie o rozmiarach

Klienci uznali wybrany rozmiar za zgodny z oczekiwanym

Opinie o rozmiarach

Klienci uznali wybrany rozmiar za zgodny z oczekiwanym

25 / 28 klientów uznało wybrany rozmiar za zgodny z oczekiwanym

Większy

2

Dobry

25

Mniejszy

1

Opinie o produkcie

4,62

Opinie o produkcie

Rewelacyjny
4,62/5
(45 ocen)
34
6
4
1
0

27 września 2019 od
Nie są aż tak wąskie jak na zdjęciu. Przydałaby się ściągacze na dole lub węższa nogawka.
13 września 2019 od
sztuczny materiał, zbyt płytkie kieszenie, ale ogólnie ok
15 kwietnia 2019 od
Polecam.!!!!!!!!!!
22 marca 2019 od
Idealnie dopasowują się do kształtu ciała. Materiał jak dla mnie dobry. Wate zakupu Polecam :)
materiał
brak
19 marca 2019 od
Błyskawiczna przesyłka super towar super sprzedawca satysfakcja 100 procentach zadowolenie 100 procentach

Dostawa i płatność

od 5,90 zł

Dostawa i płatność

Wysyłka z: Skopanie, Polska
Aby mieć darmową dostawę, kup u kmukmarket-pl za co najmniej 250,00 zł.
Kupujesz więcej niż jedną sztukę?Sprawdź koszt dostawy dla wielu sztuk
Odbiór w punkcie
koszt dostawy
czas realizacji
Odbiór w punkcie
Allegro Punkty Poczta, Żabka, Orlen, Ruch
8,00 zł
czw. 28 lis. - pt. 29 lis. w punkcie
za darmo z pakietemdla zakupu od 40 zł
czw. 28 lis. - pt. 29 lis. w punkcie
Allegro Paczkomaty 24/7 InPost
8,99 zł
czw. 28 lis. w punkcie
za darmo z pakietemdla zakupu od 40 zł
czw. 28 lis. w punkcie
Odbiór osobisty w punkcie sprzedawcy
0,00 zł
śr. 27 lis. w punkcie
śr. 27 lis. w punkcie
Paczka w RUCHu
8,70 zł
czw. 28 lis. - pt. 29 lis. w punkcie
czw. 28 lis. - pt. 29 lis. w punkcie
Kurier
koszt dostawy
czas realizacji
Kurier
Allegro Pocztex Kurier 48
9,90 zł
czw. 28 lis. - pt. 29 lis. u Ciebie
czw. 28 lis. - pt. 29 lis. u Ciebie
Przesyłka kurierska
14,00 zł
czw. 28 lis. - pon. 2 gru. u Ciebie
czw. 28 lis. - pon. 2 gru. u Ciebie
Przesyłka kurierska pobranie
18,00 zł
czw. 28 lis. - pon. 2 gru. u Ciebie
czw. 28 lis. - pon. 2 gru. u Ciebie
Listy i paczki pocztowe
koszt dostawy
czas realizacji
Listy i paczki pocztowe
Allegro Przesyłka polecona
5,90 zł
pt. 29 lis. - pon. 2 gru. u Ciebie
za darmo z pakietemdla zakupu od 40 zł
pt. 29 lis. - pon. 2 gru. u Ciebie

Punkty odbioru

Skopanie
Włókniarzy 7
39-451 skopanie
woj. podkarpackie
email: biuro@kmukmarket.pl
tel.: 668769717

płatność tylko gotówką
do odbioru w 3 dni robocze
prosimy umówić się na odbiór

Płatności

Gwarancja

12 miesięcy

Gwarancja

Rodzaj gwarancji

producenta/dystrybutora

Okres gwarancji

12 miesięcy

Reklamacja

Reklamacja

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

1 rok
rękojmia wyłączona dla przedsiębiorców

Adres do reklamacji

F.H.U. NAV-HESS
Włókniarzy 7
39-451 Skopanie
Dodatkowe informacje

 

BEZPŁATNY ZWROT REKLAMOWANEGO TOWARU


  •  PRZYKŁADOWY  PROTOKÓŁ REKLAMACJI (proszę skopiować link i wkleić go w nowe  okno przeglądarki)  http://www.kmukmarket.pl/files/Protokol_zwrotu_lub_reklamacji.docx 
  •  LINK  DO STRONY POCZTY POLSKIEJ eZwroty (proszę skopiować link i wkleić go w  nowe okno przeglądarki) https://ezwroty.poczta-polska.pl 


 Odpowiedzialność za wady  


1.  Wskazujemy, że naszym obowiązkiem jest dostarczanie naszym Klientom  produktów wolnych od wad, a w przypadku ich wystąpienia jesteśmy  odpowiedzialni za wady powstałe w naszych produktach na poniższych  zasadach oraz na podstawie przepisów Kodeksu cywilnego (w szczególności  na podstawie regulacji prawnej zawartej w art. : 556-576 Kodeksu  cywilnego). 

2.  Odpowiadamy za wady fizyczne naszych produktów, które polegają na  niezgodności rzeczy sprzedanej z umową, a w szczególności, jeżeli  sprzedany przez nas towar:

 a) nie ma właściwości, które rzecz tego rodzaju powinna mieć ze względu na cel w umowie oznaczony lub ich przeznaczenie; 

b) nie ma właściwości, o których istnieniu naszego Klienta zapewniliśmy; 

c)  został przez nas wydany Klientowi w stanie niezupełnym; d) nie nadaje  się do celu, o którym Klient nas poinformował przy zawarciu umowy, a my  nie zgłosiliśmy zastrzeżeń co do takiego jej przeznaczenia. 

3. Ponosimy również odpowiedzialność za wady prawne naszych produktów. 

4.  W przypadku stwierdzenia wad w produktach nabytych naszym sklepie  internetowym, prosimy o niezwłoczne przesłanie do siedziby NAV-HESS  zgłoszenia reklamacyjnego zawierającego opis stwierdzonej wady, termin  jej ujawnienia oraz preferowany przez Klienta sposób jej rozstrzygnięcia  (przykładowy formularz stanowi załącznik do niniejszego regulaminu)  wraz z wadliwym towarem.

Zwrotu reklamowanego towaru klient dokonuje bezpłatnie za pośrednictwem Poczty Polskiej ezwroty.poczta-polska.pl 

5.  W przypadku uznania istnienia wady przez NAV-HESS, wada zostanie przez  nas niezwłocznie naprawiona, bądź w przypadku braku możliwości naprawy  towaru, zostanie on wymieniony na nowy - wolny od wad. Jeżeli  reklamowany produkt był już wymieniony lub naprawiany przez nas albo  sprzedawca nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany rzeczy na wolną od wad  lub usunięcia wady Klient może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny  albo odstąpieniu od umowy. 

6.  W przypadku uznania reklamacji Klienta, NAV-HESS pokrywa koszt wysłania  zgłoszenia reklamacyjnego oraz koszt wysyłki naprawionego lub nowego  towaru do Klienta.

Zwroty

14 dni na odstąpienie od umowy

Zwroty

14 dni na odstąpienie od umowy
Czas na odstąpienie od umowy
14 dni
Koszt zwrotu
Koszt zwrotu zależy od tego, jaką metodę dostawy wskażesz podczas zakupu.
dostawa
zwrot
Allegro Paczkomaty 24/7 InPost
za darmo
Allegro Punkty Poczta, Żabka, Orlen, Ruch
na koszt sprzedającego
za darmo z pakietemdla zakupu od 40 zł
Pozostałe metody
na koszt sprzedającego
Adres do zwrotu
NAV-HESS
Włókniarzy 7
39-451 Skopanie
Dodatkowe informacje

  

Odstąpienie od umowy i zwrot towaru 

Aby dokonać zwrotu towaru zaloguj sie na allegro i wypełnij formularz zwrotu aby tego dokonać

wejdz w zakladkę moje zakupy - kupione - szczegóły - zwróć część lub całość zakupu 

1. ZWROT TOWARU 

Konsumentom (  Konsument to  osoba fizyczna, która dokonuje zakupu towaru na własne   potrzeby. Zakup  nie ma związku z prowadzoną działalnością gospodarczą   lub zawodową)  gwarantujemy prawo odstąpienia od umowy kupna towaru w   ciągu 14 dni od  daty otrzymania przesyłki. Towar należy przesłać w  opakowaniu dostarczonym przez NAV-HESS wraz z dokumentem  zakupu (  jeżeli jest w posiadaniu klienta) oraz  dowolnym formularzem  zwrotu  . 

W przypadku  odstąpienia od umowy NAV-HESS  zwróci klientowi  równowartość ceny zakupu zwracanego towaru  oraz  najtańszy koszt  przesylki oferowany przez NAV-HESS , na rachunek  bankowy lub, adres  wskazany przez  Państwa. 

Zwrot  za przesyłkę przysługuje konsumentowi który takowy koszt poniósł i  odstąpuje od kupna całego zamówienia, w przypadku zwracania części  zamówienia lub kiedy klient posiada uslugę Allegro Smart oddajemy  równowartosc zwracanego towaru. 

2. Informujemy, że możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności naszym Klientom do czasu otrzymania przesyłki z zwracanym towarem. 

3.    Informujemy, że możemy obniżyć wartości zwracanej rzeczy, wynikające z    korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do  stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. 

4. Informujemy iż,   towar wykonany na zamówienie noszący  cechy indywidualne , dostosowany  do  indywidualnych potrzeb klienta,   nie podlega zwrotowi ( np.  firany, zasłony z usługą szycia).

Zwrotu towaru klient dokonuje bezpłatnie 

a) za pośrednictwem Poczty Polskiej  

bezpłatny zwrot oferowany dla klientow którzy jako opcje dostawy wybrali Pocztę Polską, Kuriera bądz paczkę w RUCH-u

link do strony Poczty Polskiej na stronie ktorej klient pobierze bezpłatną zwrotną nalepke adresową:  ezwroty.poczta-polska.pl 

b) za pośrednictwem paczkomaty InPost

 bezplatny zwrot oferowany dla klientow którzy jako opcje dostawy wybrali allegro InPost

Informacje o tym w jaki sposob dokonac zwrotu znajdziecie panstwo w 

Allegro - Pomoc dla kupujących - Metody dostawy - Jak skorzystać z darmowego zwrotu Allegro InPost

lub na stronie InPost 

https://inpost.pl/dla-firm-oferta-allegro-zwroty-allegro-inpost

O sprzedającym

kmukmarket-pl

O sprzedającym

kmukmarket-pl

98,7%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach
ZGODNOŚĆ Z OPISEM
4,9/5
OBSŁUGA KLIENTA
4,9/5
KOSZT WYSYŁKI
4,9/5
Nie wyświetlamy już oceny za czas wysyłki.
Przewidywany czas dostawy zobaczysz na stronie oferty.
NA ALLEGRO OD
od 7 lat
OSTATNIE LOGOWANIE
dzisiaj o 01:51

Dane firmy

Aneta Kmuk
NAV-HESS
Ul.Władysława Łokietka 12
39-451 Skopanie
REGON: 830400151
NIP: 867-182-29-63

Kontakt

  • 668****** (pokaż)
poniedziałek - piątek
08:00 - 15:00
sobota - niedziela
zamknięte

Informacje o sprzedającym

Sprzedawca , Właściciel :  Aneta Kmuk 

prowadząca działalność gospodarczą pod nazwą:  Firma Handlowo-Usługowa NAV-HESS Aneta Kmuk ,

 ul.Władysława Łokietka 12, 

 39-451 Skopanie.  

NIP: PL-867-182-29-63. REGON: 830400151,  

Wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej. 


Pozostałe informacje

  Zasady zamawiania towarów  

1. Asortyment naszego sklepu internetowego jest prezentowany na stronie internetowej tego sklepu. Każdy produkt jest szczegółowo opisany i zaprezentowany na zdjęciu. Na stronie podana jest cena produktu. Koszt przesyłki opisany jest szczegółowo w zakładce koszty wysyłki. 

 2.  Wskazujemy, że zdjęcia prezentujące nasze towary na stronie sklepu internetowego mają charakter jedynie poglądowy, co oznacza, że mogą nie oddawać rzeczywistego koloru towaru bądź mogą nie pokazywać wszystkich szczegółów produktu. 

 3.  Wystawione produkty na witrynie sklepu internetowego wraz z oznaczeniem ich ceny nie stanowią oferty ich sprzedaży, a zaproszenie do składania ofert nabycia tych produktów.  

4.  W naszym sklepie internetowym zamówienia składane są w formie elektronicznej. Złożenie zamówienia przez naszego Klienta stanowi ofertę zawarcia umowy sprzedaży towaru umieszczonego na witrynie sklepu internetowego za określoną tam cenę.  

5.  Oferta złożona w postaci elektronicznej wiąże naszego Klienta. Potwierdzamy otrzymanie zamówienia wiadomością wysłaną na pocztę elektroniczną (e-mail) Klienta, w której wskazujemy w szczególności: numer i datę zamówienia, dane zakupionego towaru, cenę i sposób jej zapłaty, dane stron umowy, miejsce i sposób dostawy. 

 6.  Jeżeli proponowana przez nas treść umowy sprzedaży nie jest zgodna z zamówieniem złożonym przez naszego Klienta, powinien on niezwłocznie nas o tym zawiadomić wysyłając wiadomość e-mail ze wskazaniem zauważonych rozbieżności. Wówczas zweryfikujemy treść umowy i potwierdzimy przyjęcie zamówienia. 

 7.  Z naszymi Klientami zawieramy umowy sprzedaży w języku polskim. Treść umów sprzedaży jest każdorazowo utrwalana i zabezpieczana zgodnie z bezwzględnie obowiązującymi przepisami prawa. 

 8.  Treść umowy sprzedaży udostępniamy naszym Klientom w wiadomości e-mail, w której potwierdzamy otrzymanie zamówienia oraz w przesłanym Klientowi dowodzie zakupu (faktura lub paragon). 

 Sposób płatności  

1.  Ceny naszych towarów w sklepie internetowym podawane są pod zdjęciem towaru w złotych polskich i zawierają wszystkie podatki (cena brutto).  

2. Cena każdego towaru podana na stronie naszego sklepu internetowego jest wiążąca w chwili złożenia przez naszego Klienta zamówienia i nie podlega negocjacji. 

 3.  Proponujemy naszym Klientom sposoby płatności  

a) za pobraniem – Klient płaci przy odbiorze kurierowi.  

b) przedpłata na konto – Klient dokonuje zapłaty w drodze przelewu bankowego (w wysokości wartości zamówienia wraz z kosztami przesyłki) na numer rachunku:  

F.H.U. NAV-HESS  29105014451000009041416083 

w terminie 10 dni od złożenia zamówienia.  

c) płatność elektroniczna 

4.  Do każdego zamówienia wystawiany jest paragon lub faktura, które potwierdzają treść złożonego zamówienia.  

Realizacja zamówienia  

1. Do realizacji złożonego w sklepie internetowym zamówienia   przystępujemy niezwłocznie, po potwierdzeniu zamówienia, nie później niż w terminie 4 dni roboczych od potwierdzenia zamówienia. W szczególnych przypadkach (np. firany, zasłony z usługą szycia, okres przed świąteczny) zastrzegamy sobie prawo do przedłużenia wykonania zamówienia do 14 dni. 

 2.  W przypadku jakichkolwiek trudności w realizacji zamówienia, nasi pracownicy skontaktują się z klientem za pośrednictwem poczty elektronicznej lub telefonu (w zależności od danych przekazanych nam przy zamówieniu).  

3.  Zamówione towary wysyłamy, w zależności od wyboru Klienta, za pośrednictwem Poczty Polskiej S.A. lub kurierem .Wysokość kosztu wysyłki udostępniamy na stronie internetowej naszego sklepu internetowego w zakładce „Koszty wysyłki”. 

 4.  Zapewniamy, że dokładamy wszelkich starań, aby zamówiony u nas towar był należytym stanie w chwili jego wysłania naszemu Klientowi oraz chwili jego odbioru przez Klienta. 

 Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji  

1.  Informujemy, że nasi Klienci będący konsumentami mają możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod następującymi adresami internetowymi Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów: 

a) http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php; 

b) http://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php; c) http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php.  

2.  Informujemy, że nasi Klienci posiadają m.in. następujące możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń: 

 a) zwrócenie się do stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego przy Inspekcji Handlowej z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej umowy sprzedaży; 

 b) zwrócenie się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między klientem, a sprzedawcą;  

c) zwrócenie się do powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich) w sprawie rozstrzygnięcia sporu między klientem a sprzedawcą, korzystając także z bezpłatnej pomocy.  

4) Kupującemu przedsiębiorcy przysługuje: rękojmia gwarancja na zasadach opisanych w kodeksie cywilnym.  

Postanowienia końcowe 

 1.  Zapewniamy, że na stronie naszego sklepu internetowego, w każdym momencie, znajduje się aktualnie obowiązujący Regulamin.  

2.  Jesteśmy uprawnieni do zmiany Regulaminu, jednak w wypadku zmiany Regulaminu, zamówienia złożone przed dniem wprowadzenia zmian są realizowane na podstawie postanowień Regulaminu obowiązujących w dniu złożenia zamówienia. 

 3.  Podkreślamy, że niniejszy regulamin nie wyłącza ani nie ogranicza żadnych uprawnień naszych Klientów, będących konsumentami, które zostały im zagwarantowane bezwzględnie obowiązującymi przepisami prawa. W przypadku sprzeczności pomiędzy postanowieniami naszego Regulaminu a bezwzględnie obowiązującymi przepisami prawa przyznającymi konsumentom uprawnienia zastosowanie mają te przepisy.  

4.  Regulamin oraz umowy sprzedaży podlegają prawu polskiemu.  

5.  Załączniki do Regulaminu stanowią jego integralną część.  

Polityka prywatności Na podstawie art. 18 ust. 1 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2002 r., Nr 144, poz. 1204, z późń. zm.), jesteśmy uprawnieni do przetwarzania danych osobowych klientów niezbędnych do nawiązania, ukształtowania treści, zmiany lub rozwiązania umowy o świadczenie usług przez Administratora oraz w celu prawidłowego wykonania usługi.

Numer oferty: 6137533906

Inni klienci oglądali również

 


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

Allegro