Sprzedaż zakończona

Nie było ofert kupna

Oferty sponsorowane, które mogą Cię zainteresować

, , ,

HAK HOLOWNICZY RENAULT SCENIC 4 IV 16- 8201630469

od
wwfautoczesci
790,00
Liczba sztuk
z 1 sztuki
Allegro gwarantuje bezpieczne zakupy
Otrzymasz kupiony przedmiot albo zwrócimy Ci pieniądze. Sprawdź szczegóły.

Parametry

Opis

HAK HOLOWNICZY RENAULT SCENIC 4 IV 16- 8201630469 ORG BOSAL

Hak jest używany, oryginalny, 100% sprawny.

Dostawa i płatność

od 38,00 zł

Dostawa i płatność

Wysyłka z: Jeleśnia - Żywiec 731-188-740, Polska
Kupujesz więcej niż jedną sztukę?Sprawdź koszt dostawy dla wielu sztuk
Odbiór w punkcie
koszt dostawy
czas realizacji
Odbiór w punkcie
Odbiór osobisty w punkcie sprzedawcy pobranie
0,00 zł
1 dzień roboczy
1 dzień roboczy
Kurier
koszt dostawy
czas realizacji
Kurier
Przesyłka kurierska
38,00 zł
2-4 dni robocze
2-4 dni robocze
Przesyłka kurierska pobranie
40,00 zł
2-4 dni robocze
2-4 dni robocze

Punkty odbioru

JELEŚNIA
ul. Polna 16
34-340 jeleśnia
woj. śląskie
tel.: 731188740

poniedziałek - niedziela
09:00 - 22:00

płatność tylko gotówką
prosimy umówić się na odbiór

ŻYWIEC
OŚ. MŁODYCH 17/63
34-300 ŻYWIEC
woj. śląskie
tel.: 731188745

poniedziałek - sobota
19:00 - 21:00
niedziela
zamknięte

płatność tylko gotówką
prosimy umówić się na odbiór

Płatności

Gwarancja

1 miesiąc

Gwarancja

Rodzaj gwarancji

sprzedającego

Okres gwarancji

1 miesiąc
Dodatkowe informacje

 

Opis procedury reklamacyjnej: 
Na towar jest udzielany 14-dniowy okres gwarancji.
Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem wwfczesci@gmail.com lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego, wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej. 

Reklamacja

Reklamacja

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

1 rok
rękojmia wyłączona dla przedsiębiorców

Adres do reklamacji

WWF AUTO-CZĘŚCI SPÓLKA CYWILNA WOJCIECH FOJTUCH, WOJCIECH FOJTUCH
UL. POLNA 16
34-340 JELEŚNIA
Dodatkowe informacje

Opis procedury reklamacyjnej: 


Na towar jest udzielany 14-dniowy okres gwarancji.

Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem wwfczesci@gmail.com lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego, wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej. 

Zwroty

14 dni na odstąpienie od umowy

Zwroty

14 dni na odstąpienie od umowy
Czas na odstąpienie od umowy
14 dni
Koszt zwrotu
Koszt zwrotu zależy od tego, jaką metodę dostawy wskażesz podczas zakupu.
dostawa
zwrot
Wszystkie metody dostawy dostępne w ofercie
na własny koszt
Adres do zwrotu
WWF AUTO-CZĘŚCI S.C WOJCIECH FOJTUCH, WOJCIECH FOJTUCH
UL. POLNA 16
34-340 JELEŚNIA
Dodatkowe informacje

Prawo konsumenta do odstąpienia od umowy:


 W ciągu 14 dni od otrzymania nabytej rzeczy lub – w przypadku usług - zawarcia umowy, Kupujący (KONSUMENT) może odstąpić od umowy bez podawania jakiejkolwiek przyczyny. W takim przypadku Sprzedający zwróci wszystkie otrzymane od Kupującego płatności. 


Brak możliwości odstąpienia od umowy: 


Informujemy, że w przypadku zawarcia Umowy sprzedaży jako firma/przedsiębiorca prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość w ramach tzw. 14 dniowego zwrotu nie przysługuje. Ustawa z 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta Dz. U. z 24 czerwca 2014 r. poz. 827 umożliwiająca odstąpienie od umowy zawartej na odległość jest ustawą konsumencką, regulującą stosunki pomiędzy przedsiębiorcą a Konsumentem, czyli Zgodnie z art. 22 z indeksem 1 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (Dz. U. z 2014 r. poz. 121) za konsumenta uważa się osobę fizyczną dokonującą z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową. 


Aby odstąpić od umowy zawartej na Allegro, należy złożyć Sprzedającemu stosowne oświadczenie woli, pisząc na adres e-mail: wwfczesci@gmail.com. Towar wraz z wypełnionym formularzem zwrotu towaru, paragonem i danymi do przelewu proszę włożyć do paczki i nadać na adres: 

WWF AUTO-CZĘŚCI S.C. 34-340 Jeleśnia UL. Polna 16 


NIE ODBIERAMY ZWROTNYCH PRZESYŁEK POBRANIOWYCH. 

O sprzedającym

wwfautoczesci

O sprzedającym

wwfautoczesci

99,1%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach
ZGODNOŚĆ Z OPISEM
4,9/5
OBSŁUGA KLIENTA
5,0/5
KOSZT WYSYŁKI
4,9/5
Nie wyświetlamy już oceny za czas wysyłki.
Przewidywany czas dostawy zobaczysz na stronie oferty.
NA ALLEGRO OD
od 4 lat i 6 miesięcy
OSTATNIE LOGOWANIE
dzisiaj o 11:17

Dane firmy

WWF AUTO-CZĘŚCI SPÓŁKA CYWILNA Wojciech Fojtuch, Wojciech Fojtuch
UL. Polna 16
34-340 Jeleśnia - Żywiec
REGON: 361232067
NIP: 553-251-80-94

Kontakt

  • 731****** (pokaż)
  • 731****** (pokaż)
poniedziałek - sobota
08:00 - 21:00
niedziela
09:00 - 20:00

Informacje o sprzedającym

 Masz pytania?- Zadzwoń lub napisz chętnie udzielimy odpowiedzi

tel: 731-188-740  

tel: 731-188-745  

e-mail: wwfczesci@gmail.com

Na państwa telefony czekamy Pon-Nd 8-20 kontakt e-mail 24h/7dni 


Jesteśmy legalnie działającą firmą. Do każdej transakcji wystawiamy paragon fiskalny lub fakturę. 

Każdy kupujący ma możliwość zwrotu towaru w ciągu 14 dni od wystawienia dokumentu sprzedaży, bez podawania przyczyny. Kupujący pokrywa koszt związany z dostarczeniem zwracanego towaru do sprzedającego. Warunkiem przyjęcia zwrotu towaru jest przesłanie go wraz z dołączonym dowodem zakupu oraz wypełnionym formularzem zwrotu towaru. 

Nie odbieramy zwrotnych przesyłek pobraniowych.

Zwrot pieniędzy nastąpi w ciągu 14 dni roboczych przelewem bankowym na konto wskazane przez Klienta lub przekazem pocztowym pod adresem wskazanym w zamówieniu. 


Wszystkie części blacharsko-lakiernicze sprzedawane przez Firmę WWF Auto-Części mogą wymagać lakierowania.

Pozostałe informacje

tel: 731-188-740

tel: 731-188-745

e-mail: wwfczesci@gmail.com



Wszystkie części blacharsko-lakiernicze wystawione na naszych aukcjach mogą wymagać ponownego lakierowania.

Przedmioty zakupione do godziny 13:00 pon-pt, wysyłane są tego samego dnia.


Przy kurierze prosimy o sprawdzenie zawartości paczki. Staramy się aby paczki były zapakowane idealnie i nie uległy uszkodzeniu w transporcie.

Paczki które ulegną uszkodzeniu w transporcie należy zgłosić natychmiast kurierowi doręczającemu paczkę i spisać protokół reklamacji.

Jeżeli paczka zostanie uszkodzona a nie zostanie spisany protokół reklamacyjny nie odpowiadamy za przesyłkę. 

Równoznacznie źle odebrana przesyłka a dokładniej odebrana i po jakimś czasie rozpakowana bez obecności kuriera gdzie została uszkodzona w transporcie. Firma WWF nie odpowiada za przesyłkę i klient nie ma prawa obarczać sprzedającego uszkodzeniem jako że towar został taki sprzedany i jest nie zgodny z opisem.

Każdy przedmiot jest indywidualnie opisywany jak i ma własne zdjęcia. Nie robimy zdjęć poglądowych. Dlatego w aukcjach każde uszkodzenie ma swoje zdjęcie i jest zaznaczane na przedmiocie.

W opisach stosujemy również frazy:

- IGŁA - czyli przedmiot bez wad, wyglądający wręcz idealnie. Przy przedmiotach blacharski oznacza, że nie trzeba lakierować. Chyba, że w aukcji jest opisane że do przepolerowania.

- BDB - czyli bardzo ładny, co oznacza że przedmiot jest ładny, może być naprawiony (spawany) ale opis musi taką informację posiadać. Przy częściach blacharskich BDB (bardzo ładny) oznacza, że przedmiot jest ładny ale nie oznacza, że jest do założenia bez ponownego lakierowania. 

- Nie naprawiany - oznacza że przedmiot nie był naprawiany (spawany / klejony). Natomiast czy był blacharsko naprawiany nie jesteśmy w stanie określić gdyż nie zajmujemy się lakiernictwem i każda cześć blacharska jest używana.  

Kod lakieru jeżeli posiadamy to umieszczamy go w opisie aukcji. Co nie oznacza, że przedmiot jest do założenia bez malowania.

Numer oferty: 7994358321

 


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

Allegro