HACZYK KRATNIOWY OSTRY 1- ZĘBNY nr.169

od
Super Sprzedawcy
masterlee
12,00
Liczba sztuk
z 19 sztuk
Allegro gwarantuje bezpieczne zakupy
Otrzymasz kupiony przedmiot albo zwrócimy Ci pieniądze. Sprawdź szczegóły.

Parametry

    • Stan:
      Nowy
    • Faktura:
      Wystawiam fakturę VAT
    • Waga (z opakowaniem):
      1 kg

Opis

HACZYK KRATNIOWY OSTRY 1- ZĘBNY   nr.169

PRODUKT SPRZEDAWANY W DWÓCH PONIŻSZYCH MODELACH

- WYSYŁANY LOSOWO .

Cena z aukcji jest ceną za 1 szt.

Długość narzędzia : 17 cm

 

OBECNIE WYSTAWIAMY OKOŁO 300 RÓŻNYCH NARZĘDZI CHIRURGICZNYCH WSZYSTKIE POCHODZĄ Z ZAPASÓW MAGAZYNOWYCH . SĄ TO NARZĘDZIA WYSOKIEJ JAKOŚCI WYPRODUKOWANE 20-40 LAT TEMU.

CENY NA NASZYCH AUKCJACH SĄ WYJĄTKOWO ATRAKCYJNE, JEST TO PRAWDOPODOBNIE OSTATNI PAKIET NARZĘDZI ,

Z ZAPASÓW MAGAZYNOWYCH .

NARZĘDZIA NIE POSIADAJĄ ZNAKÓW CE .

Towary zostały wyprodukowane i wprowadzone do obrotu przed 1990 r., nie posiadają znaku CE oraz deklaracji zgodności EC/CE/WE, w związku z powyższym mogą nie spełniać wymogów zasadniczych Dyrektywy Rady 93/42/EWG z dnia 14 czerwca 1993 r. dotyczącej wyrobów medycznych wdrożonej do prawa polskiego Ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych i rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 12 stycznia 2011 r. sprawie wymagań zasadniczych oraz procedurą oceny zasadności wyrobów medycznych.

Oferty sponsorowane, które mogą Cię zainteresować

Dostawa i płatność

od 10,95 zł

Dostawa i płatność

Wysyłka z: krakow, Polska
Kupujesz więcej niż jedną sztukę?Sprawdź koszt dostawy dla wielu sztuk
Odbiór w punkcie
koszt dostawy
czas realizacji
Odbiór w punkcie
Odbiór osobisty w punkcie sprzedawcy pobranie
0,00 zł
2-3 dni robocze
2-3 dni robocze
Kurier
koszt dostawy
czas realizacji
Kurier
Allegro miniKurier24 InPost
10,95 zł
2-3 dni robocze
2-3 dni robocze
Przesyłka kurierska
18,00 zł
2-3 dni robocze
2-3 dni robocze
Przesyłka kurierska pobranie
23,00 zł
2-3 dni robocze
2-3 dni robocze

Punkty odbioru

F.H.U.P. DZIERŻAK S.C.
Myślenicka 2
32-031 Mogialny
woj. małopolskie
email: kamildzierzak@interia.pl
tel.: 698-633-453

poniedziałek - piątek
09:00 - 15:00
sobota - niedziela
zamknięte

płatność tylko gotówką
poinformujemy o terminie odbioru

Płatności

Gwarancja

24 miesiące

Gwarancja

Rodzaj gwarancji

producenta/dystrybutora

Okres gwarancji

24 miesiące
Dodatkowe informacje

  

1. Sprzedawca informuje, że zgodnie z art. 558 § 1 Kodeksu Cywilnego odpowiedzialność z tytułu rękojmi za produkt wobec klienta nie będącego konsumentem jest wyłączona, a poniższe zasady dotyczą wyłącznie konsumentów.

2. Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy względem Klienta będącego Konsumentem, jeżeli sprzedany Produkt ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia) są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności w Kodeksie Cywilnym (w szczególności w art. 556-576 Kodeksu Cywilnego).

3. Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od dnia wydania Towaru Klientowi. Sprzedawca odpowiada wobec Klienta jeżeli Towar konsumpcyjny w chwili jego wydania był niezgodny z umową, posiada wady fizyczne, prawne. Sprzedawca odpowiada za niezgodność Towaru konsumpcyjnego z umową w przypadku jej stwierdzenia przed upływem dwóch lat od wydania tego Towaru Kupującemu, przy czym w razie wymiany Towaru termin ten biegnie na nowo. 

4. Sprzedawca ogranicza prawo rękojmi dla towarów używanych z 2 lat do jednego roku.

5. Jeżeli jest to niezbędne dla prawidłowej oceny wad fizycznych Towaru, na prośbę i po ustaleniach wstępnych ze Sprzedawcą, Towar należy dostarczyć na adres Sprzedawcy (gdy jego właściwości na to pozwalają).

6. Sprzedawca odpowiada niezwłocznie na zgłoszenie Klienta jednak nie później niż w terminie do 14 dni kalendarzowych od dnia jego otrzymania. Nierozpatrzenie zgłoszenia w zakreślonym terminie jest równoznaczne z jego uwzględnieniem przez Sprzedawcę i uznaniem go za uzasadnione.

7. Zgłoszenie o wadach Towaru (reklamacja)  może zostać złożona przez Klienta na przykład: pisemnie na adres: F.H.U.P. DZIERŻAK S.C. Ryszard Dzierżak , Kamil Dzierżak ul.Myślenicka 2 32-031 Mogilany ; w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej Sprzedawcy: masterlee@poczta.onet.pl lub kamildzierzak@interia.pl. Dodatkowe informacje o sposobie odsyłania reklamowanego towaru i składaniu reklamacji można uzyskać pod numerem telefonu 126555342.

8. Zaleca się podanie przez Klienta w opisie reklamacji: (1) informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady; (2) żądania sposobu doprowadzenia Produktu do zgodności z Umową Sprzedaży lub oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy Sprzedaży; oraz (3) danych kontaktowych składającego reklamację – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę. Wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji. Jeśli Klient ma trudności i nie wie jak skonstruować zgłoszenie o wadach Towaru, zgłoszenie może przesłać dla przykładu na formularzu stanowiącym załącznik do oferty w serwisie Allegro, co stanowi tylko i wyłącznie ułatwienie dla procesu reklamacji, nie stanowi żadnego wymogu korzystania z w/w wzorca dla skuteczności reklamacji.

9. Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. Brak ustosunkowania się Sprzedawcy w powyższym terminie oznacza, że Sprzedawca uznał reklamację za uzasadnioną.

10. Klient, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest obowiązany na koszt Sprzedawcy dostarczyć Produkt wadliwy na Adres Sprzedawcy. Jeżeli ze względu na rodzaj Produktu lub sposób jego zamontowania dostarczenie Produktu przez Klienta byłoby nadmiernie utrudnione, Klient obowiązany jest udostępnić Produkt Sprzedawcy w miejscu, w którym Produkt się znajduje.

11. W przypadku zasadności reklamacji Sprzedawca pokrywa wszelkie koszty związane z reklamacją m.in. koszty odebrania Towaru, dostawy, usunięcia wad lub wady i wymiany Towaru na nowy. 

Reklamacja

Reklamacja

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata
rękojmia wyłączona dla przedsiębiorców

Adres do reklamacji

F.H.U.P.DZIERŻAK S.C. RYSZARD DZIERŻAK, KAMIL DZIERŻAK
UL.Myślenicka 2
32-031 Mogilany
Dodatkowe informacje

  

  

1. Sprzedawca informuje, że zgodnie z art. 558 § 1 Kodeksu Cywilnego odpowiedzialność z tytułu rękojmi za produkt wobec klienta nie będącego konsumentem jest wyłączona, a poniższe zasady dotyczą wyłącznie konsumentów.

2. Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy względem Klienta będącego Konsumentem, jeżeli sprzedany Produkt ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia) są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności w Kodeksie Cywilnym (w szczególności w art. 556-576 Kodeksu Cywilnego).

3. Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od dnia wydania Towaru Klientowi. Sprzedawca odpowiada wobec Klienta jeżeli Towar konsumpcyjny w chwili jego wydania był niezgodny z umową, posiada wady fizyczne, prawne. Sprzedawca odpowiada za niezgodność Towaru konsumpcyjnego z umową w przypadku jej stwierdzenia przed upływem dwóch lat od wydania tego Towaru Kupującemu, przy czym w razie wymiany Towaru termin ten biegnie na nowo. 

4. Sprzedawca ogranicza prawo rękojmi dla towarów używanych z 2 lat do jednego roku.

5. Jeżeli jest to niezbędne dla prawidłowej oceny wad fizycznych Towaru, na prośbę i po ustaleniach wstępnych ze Sprzedawcą, Towar należy dostarczyć na adres Sprzedawcy (gdy jego właściwości na to pozwalają).

6. Sprzedawca odpowiada niezwłocznie na zgłoszenie Klienta jednak nie później niż w terminie do 14 dni kalendarzowych od dnia jego otrzymania. Nierozpatrzenie zgłoszenia w zakreślonym terminie jest równoznaczne z jego uwzględnieniem przez Sprzedawcę i uznaniem go za uzasadnione.

7. Zgłoszenie o wadach Towaru (reklamacja)  może zostać złożona przez Klienta na przykład: pisemnie na adres: F.H.U.P. DZIERŻAK S.C. Ryszard Dzierżak , Kamil Dzierżak ul. Myślenicka 2 32-031 Mogialny; w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej Sprzedawcy: masterlee@poczta.onet.pl lub kamildzierzak@interia.pl. Dodatkowe informacje o sposobie odsyłania reklamowanego towaru i składaniu reklamacji można uzyskać pod numerem telefonu 126555342.

8. Zaleca się podanie przez Klienta w opisie reklamacji: (1) informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady; (2) żądania sposobu doprowadzenia Produktu do zgodności z Umową Sprzedaży lub oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy Sprzedaży; oraz (3) danych kontaktowych składającego reklamację – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę. Wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji. Jeśli Klient ma trudności i nie wie jak skonstruować zgłoszenie o wadach Towaru, zgłoszenie może przesłać dla przykładu na formularzu stanowiącym załącznik do oferty w serwisie Allegro, co stanowi tylko i wyłącznie ułatwienie dla procesu reklamacji, nie stanowi żadnego wymogu korzystania z w/w wzorca dla skuteczności reklamacji.

9. Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. Brak ustosunkowania się Sprzedawcy w powyższym terminie oznacza, że Sprzedawca uznał reklamację za uzasadnioną.

10. Klient, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest obowiązany na koszt Sprzedawcy dostarczyć Produkt wadliwy na Adres Sprzedawcy. Jeżeli ze względu na rodzaj Produktu lub sposób jego zamontowania dostarczenie Produktu przez Klienta byłoby nadmiernie utrudnione, Klient obowiązany jest udostępnić Produkt Sprzedawcy w miejscu, w którym Produkt się znajduje.

11. W przypadku zasadności reklamacji Sprzedawca pokrywa wszelkie koszty związane z reklamacją m.in. koszty odebrania Towaru, dostawy, usunięcia wad lub wady i wymiany Towaru na nowy. 

Zwroty

14 dni na odstąpienie od umowy

Zwroty

14 dni na odstąpienie od umowy
Czas na odstąpienie od umowy
14 dni
Koszt zwrotu
Koszt zwrotu zależy od tego, jaką metodę dostawy wskażesz podczas zakupu.
dostawa
zwrot
Allegro miniKurier24 InPost
za darmo
Pozostałe metody
na własny koszt
Adres do zwrotu
F.H.U.P DZIERŻAK S.C. RYSZARD DZIERŻAK ,KAMIL DZIERŻAK
UL.Myślenicka 2
32-031 Mogilany
Dodatkowe informacje

   

1. Zgodnie z przepisami prawa Klientowi będącemu Konsumentem w myśl art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. (Dz.U. z 2014 r. poz. 827 z późn. zm.) o prawach Konsumenta, przysługuje prawo do odstąpienia od umowy zwartej na odległość bez podawania przyczyny. 

2. Gdy Klient odstąpi od umowy, umowa jest uważana za niezawartą, a Konsument jest zwolniony wówczas z wszelkich zobowiązań. To, co strony świadczyły sobie nawzajem podlega zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu. Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie czternastu dni. 

3. Prawo do odstąpienia od umowy przysługuje w terminie 14 dni kalendarzowych od momentu objęcia Towaru w posiadanie przez Klienta lub osobę trzecią przez niego wskazaną inną niż przewoźnik.

4. Klient może odstąpić od umowy, składając oświadczenie na internetowym formularzu stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego Regulaminu, przesyłając je drogą elektroniczną lub na adres pocztowy Sprzedawcy według wyboru Klienta. Załącznik nr 1 stanowi tylko pomoc w odstąpieniu od umowy, nie jest wzorem koniecznym do skorzystania z prawa do odstąpienia od umowy, Klient może ale nie musi z niego korzystać. Dla skutecznego odstąpienia wystarczy przesłanie oświadczenia na piśmie na adres Sprzedawcy.

5. Do zachowania terminu określonego w ust. 3 wystarczy wysłanie oświadczenia Klienta o odstąpieniu od umowy przed jego upływem.

6. Sprzedawca niezwłocznie potwierdzi Klientowi otrzymanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy i stosownie poinformuje w razie pytań Klienta o dalszym postępowaniu w tym o sposobie zwrotu Towaru. 

7. Sprzedawca niezwłocznie, w terminie nie dłuższym niż 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania oświadczenia Klienta o odstąpieniu od umowy, zwróci Klientowi wszelkie otrzymane od niego płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy. Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył Klient, chyba że Klient wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu płatności, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.

8. Jeżeli Sprzedawca po uzyskaniu zgody od Klienta nie zobowiązał się, że sam odbierze od niego Towar, Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem otrzymanych płatności w tym kosztów dostarczenia rzeczy aż do chwili otrzymania Towaru z powrotem lub dostarczenia przez Klienta dowodu/potwierdzenia jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

9. Klient ma obowiązek zwrócić rzecz Sprzedawcy lub przekazać ją osobie upoważnionej przez Sprzedawcę niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych, od dnia w którym odstąpił od umowy, chyba że Sprzedawca zaproponował, że sam odbierze Towar. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Towaru przed jego upływem.

10. Klient ponosi wyłącznie bezpośrednie koszty zwrotu Towaru.

11. Jeżeli Kupujący wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób oferowany przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu Kupującemu poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.

12. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru. Oznacza to, że Kupujący ma prawo ocenić i sprawdzić Towar, ale tylko w taki sposób w jaki mógłby to uczynić w sklepie stacjonarnym (czyli sprawdzić jego kompletność czy parametry techniczne). Konsument nie może bowiem normalnie użytkować rzeczy, w przeciwnym razie odstępując od umowy może zostać obciążony dodatkowymi kosztami w związku ze zmniejszeniem jej wartości

13. Prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje Klientowi w odniesieniu do umów określonych w art. 38 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach Konsumenta.

O sprzedającym

masterlee

O sprzedającym

masterlee

99,8%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach
ZGODNOŚĆ Z OPISEM
5,0/5
OBSŁUGA KLIENTA
5,0/5
CZAS WYSYŁKI
5,0/5
KOSZT WYSYŁKI
4,9/5
NA ALLEGRO OD
od 17 lat i 3 miesięcy
OSTATNIE LOGOWANIE
wczoraj o 20:47

Dane firmy

F.H.U.P. Dzierżak S.C. Ryszard Dzierżak , Kamil Dzierżak
ul.Myślenicka 2
32-031 Mogilany
REGON: 350682310
NIP: 679-017-62-38

Kontakt

  • 698****** (pokaż)
  • 126****** (pokaż)
poniedziałek - piątek
09:00 - 15:00
sobota - niedziela
zamknięte

Informacje o sprzedającym

O NAS: Nasza firma została założona w 1991 roku. Na rynku internetowym jesteśmy od 2004 roku. W polskim Allegro sprzedajemy już od 14 lat jako użytkownik:  „masterlee”.  Zajmujemy się bezpośrednim importem od producentów (dlatego nasze ceny są bardzo dobre). Nasze produkty sprzedajemy w całej Europie.  W naszej ofercie mamy (prawie 5000 produktów): narzędzia pomiarowe, uchwyty tokarskie ,oraz całe związane z nimi wyposażenie  - szczęki , tarcze zabierakowe, narzędzia tnące do cięcia metalu (nóż, płytki), narzędzia ślusarskie (głowice, kły, zawory, tuleje, głowice, uchwyty tokarskie), imadła,  palniki gazowe, kuchenka gazowa stolca, różne urządzenia gazowe, uchwyt magnetyczne.  Nasze produkty dostarczamy do wszystkich typów klientów  (obecnie zrealizowaliśmy już około 500000 zamówień). Naszymi klientami są m.in. szkoły zawodowe, hurtownie, fabryki, rzemieślnicy, uniwersytety, instytuty, ale także osoby prywatne. Poniżej przedstawiamy realny czas realizacji zamówień zgodnie z wybraną wysyłki:     w opcji wysyłki kurierskiej wysyłka następuje w ciągu 24 godzin,     opcji wysyłki Inpost wysyłka następuje w ciągu 72  godzin,    opcji wysyłki pocztą wysyłka następuje w ciągu 72  godzin,    W  szablonie Allegro nie jest możliwe ustawienie  poszczególnych czasów  wysyłki dla poszczególnych usług dlatego tą informację  umieściliśmy w tym miejscu.   Dodatkowo  realne czasy dostawy  wysyłek  dla poszczególnych usług   wyglądają następująco :     w opcji wysyłki kurierskiej    dostawa  następuje w ciągu 24 godzin,    W opcji wysyłki Inpost   dostawa  następuje w ciągu  6 dni,     W opcji wysyłki Pocztą    dostawa  następuje w ciągu  10 dni,    ODBIÓR ZUŻYTEGO SPRZĘTU  Nabywając u nas sprzęt elektryczny lub elektroniczny masz prawo nieodpłatnie zwrócić stary zużyty sprzęt, zgodnie z ustawą z dnia 11 września  2015 r. O zużytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznym.  Zwrot zużytego sprzętu może się odbyć wyłącznie w przypadku, gdy będzie obejmował sprzęt zużyty tego samego rodzaju, pełniący te same funkcje co nowy sprzęt u nas nabywany. Zwrotu zużytego sprzętu można dokonać także: -dostarczając go na własny koszt na adres: F.H.U.P. DZIERŻAK S.C. Ryszard Dzierżak , Kamil Dzierżak ul. Myślenicka 2 32-031 Mogilany;  w punktach zbierania zużytego sprzętu- w tym celu możesz zwrócić się z pytaniem do Urzędu Gminy lub Miasta, o podanie miejsca, w którym można bezpłatnie zezłomować stary sprzęt.  Listę miejsc, w których można oddać zużyty sprzęt prowadzi również Główny Inspektorat Ochrony Środowiska, pod następującym adresem: http://rzseie.gios.gov.pl/szukaj_rzseie.php.   Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń 1. Informacje o pozasądowych sposobach rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń, a także zasady dostępu do tych procedur udostępniane są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników Konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona Konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod następującymi adresami Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów: www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php,www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php, www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php 2. Konsument posiada między innymi następujące możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia swoich roszczeń: a.) zwrócenie się do Wojewódzkiego Inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu. b.) zwrócenie się do stałego polubownego Sądu Konsumenckiego działającego przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej umowy, adres www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php. c.) zwrócenie się o bezpłatną pomoc prawną m.in. do Federacji Konsumentów - adres strony internetowej: www.federacjakonsumentow.org.pl. 3. W rozwiązywaniu sporów transgranicznych pomaga Sieć Europejskich Centrów Konsumenckich. Adresy tych instytucji dostępne są na stronie internetowej Europejskiego Centrum Konsumenckiego www.konsument.gov.pl. 4. Konsument może również skorzystać z platformy internetowego systemu rozstrzygania sporów (platforma ODR), zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) Nr 524/2013 z dnia 21 maja 2013 r. w sprawie internetowego systemu rozstrzygania sporów Konsumenckich oraz zmiany rozporządzenia (WE) nr 2006/2004 i dyrektywy 2009/22/WE (rozporządzenie w sprawie ODR w sporach konsumenckich). ODR (online dispute resolution) dostępnej pod adresem elektronicznym: http://ec.europa.eu/consumers/odr/ Europejska platforma ODR stanowi jeden wspólny punkt dostępu dla konsumentów i przedsiębiorców, umożliwiający pozasądowe rozstrzyganie sporów dotyczących zobowiązań umownych, wynikających z zawartej internetowej umowy sprzedaży:  https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=PL 5. Skorzystanie z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń ma charakter dobrowolny i może mieć miejsce tylko i wyłącznie gdy obie strony sporu tj. Sprzedawca i Klient wyrażą na to zgodę. 

Pozostałe informacje

Cały regulamin znajduje się pod linkiem  www.mastertools.pl/6AA_regulamin_allegro.pdf  WYCIĄG Z REGULAMINU SKLEPU: §1 Postanowienia ogólne 1. Sklep internetowy w serwisie internetowym ALLEGRO prowadzony przez użytkownika o nazwie „masterlee” jest prowadzony przez Kamila Dzierżaka, Ryszarda Dzierżaka prowadzących działalność gospodarczą w formie spółki cywilnej pod nazwą F.H.U.P. DZIERŻAK Ryszard Dzierżak Kamil Dzierżak spółka cywilna, zwanych dalej „Sprzedawcą”. 2. Dane Sprzedawcy: Kamil Dzierżak, Ryszard Dzierżak prowadzący działalność gospodarczą w formie spółki cywilnej pod nazwą F.H.U.P. DZIERŻAK Ryszard Dzierżak Kamil Dzierżak spółka cywilna, ul. Myślenicka 2 32-031 Mogilany, NIP: 679-01- 76-238, REGON: 350682310, E-mail: masterlee@poczta.onet.pl, kamildzierzak@interia.pl. 3. Wszelkie treści zamieszczone na stronie Sklepu internetowego (wliczając w to grafikę, teksty, układ stron i logotypy) korzystają z ochrony przewidzianej dla praw autorskich i są wyłączną własnością Sprzedawcy. Wykorzystywanie tych treści bez pisemnej zgody Sprzedawcy może skutkować odpowiedzialnością cywilną oraz karną. 4. W przypadku gdy Towar został objęty gwarancją producenta tzw.  dokumentu gwarancyjnego, w którym producent przyjmuje na siebie odpowiedzialność za właściwości rzeczy, o których istnieniu zapewniał (np.: co do funkcjonalności, wytrzymałości, jakości rzeczy), gwarancja ta nie wyłącza oraz nie ogranicza w żaden sposób możliwości skorzystania przez Kupującego z uprawnień wynikających z tytułu rękojmi za wady Towaru zarówno fizyczne jak i prawne. 5. Klauzula informacyjna RODO: 5.1. Administratorem  Twoich  danych  osobowych  są Kamil Dzierżak i Ryszard Dzierżak prowadzący działalność gospodarcza w formie spółki cywilnej pod nazwą  F.H.U.P. DZIERŻAK S.C. R. Dzierżak, K. Dzierżak spółka cywilna, adres: ul.Myślenicka 2 32-031 Mogialny , NIP 679-01-76-238, tel/fax: +48126555342, tel. kom.: 698633453, e-mail: masterlee@poczta.onet.pl, kamildzierzak@interia.pl. W sprawach związanych z ochroną danych można się z nami skontaktować za pomocą ww. danych kontaktowych. 5.2. Dane osobowe Usługobiorcy i Klienta są przetwarzane zgodnie z przepisami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE oraz  ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 922 z późn. zmianami) lub innym aktem prawnym, który zastąpi rzeczoną ustawę, ustawą o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r. (Dz.U. 2002 Nr 144, poz. 1204 ze zm.) i  innymi powszechnie obowiązującymi przepisami prawa.  5.3. Cele i czas przetwarzania. Dane będziemy przetwarzać w celu: a.) Zawarcia i wykonania umowy w tym kontaktowanie się na podstawie art. art. 6 ust. 1 lit. b RODO przez czas trwania umowy i do czasu upływu terminów do dochodzenia roszczeń; b.) Rozpatrywania skarg i reklamacji na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO przez 1 rok po terminie upływu rękojmi lub rozliczeniu reklamacji; c.) Dochodzenia roszczeń związanych z zawartą umową na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO, gdzie prawnie uzasadnionym celem jest dochodzenie należności, do czasu prawomocnego zakończenia postępowań w tym postępowania egzekucyjnego; d.) Archiwizowania dokumentów rozliczeniowych na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO - Księgi i związane z ich prowadzeniem dokumenty przechowujemy do czasu upływu okresu przedawnienia zobowiązania podatkowego, chyba że ustawy podatkowe stanowią inaczej. e.) Prowadzenie działań marketingowych własnych produktów i usług bez wykorzystania środków komunikacji elektronicznej na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO, gdzie prawnie uzasadnionym celem jest prowadzenie działań marketingowych promujących prowadzoną działalność, do czasu wniesienia sprzeciwu. f.) Jeżeli wyrazili Państwo zgodę, to także dla celów prowadzenia działań marketingowych własnych produktów i usług z wykorzystaniem środków komunikacji elektronicznej, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO i przepisów innych ustaw wymagających zgody na takie działania, do czasu wycofania zgody na takie działania lub wniesienia sprzeciwu w zależności które ze zdarzeń zastąpi jako pierwsze. g.) Dla celów statystycznych na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO, gdzie prawnie uzasadnionym celem jest posiadanie informacji o statystykach prowadzonych przez nas działań co pozwala nam na usprawnienie prowadzonej przez nas działalności, do czasu gdy posiadamy dodatkową inna podstawę prawną przetwarzania – w razie gdy podstawę utracimy dane ulegają anonimizacji. h.) Obsługi zgłoszeń kierowanych z wykorzystaniem formularza kontaktowego, innych wniosków, w tym zapewnienie rozliczalności prowadzonych przez Nas działań, gdzie prawnie uzasadnionym celem jest Udzielanie odpowiedzi na zgłoszenia i zapytania kierowane z wykorzystaniem formularza kontaktowego lub w innej formie, w tym przechowywanie newralgicznych wniosków i udzielonych odpowiedzi celem zachowania zasady rozliczalności, przez okres 3 lat. 5.4. Odbiorcy danych. Dane możemy przekazywać odbiorcom, tj.: a.) podmiotom prowadzącym działalność pocztową lub kurierską; b.) bankom, w przypadku konieczności prowadzenia rozliczeń; c.) podmiotom za pomocą, których dokonywane są płatności za zakupy w sklepie internetowym, d.) organom państwowym lub innym podmiotom uprawnionym na podstawie przepisów prawa (np. organom podatkowym); e.) podmiotom wspierającym nas w prowadzonej działalności na nasze zlecenie, w szczególności dostawcom zewnętrznych systemów wspierającym naszą działalność (m.in. podmioty obsługujące systemy informatyczne, podmioty świadczące usługi księgowe). 5.5. Uprawnienia w zakresie przetwarzanych danych i dobrowolność podania danych.  a.) Każdej osobie której dane dotyczą przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem (o ile dane przetwarzanie odbywa się na podstawie zgody), wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (adres: ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa). b.) Podanie danych jest niezbędne do zawarcia umów, rozliczenia prowadzonej działalności, udzielenia odpowiedzi na kierowane wnioski, rozpatrzenia skarg i reklamacji. W pozostałym zakresie podanie danych jest dobrowolne. 5.6. Przetwarzanie danych osobowych w sposób zautomatyzowany. Dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany (w tym w formie profilowania) w ten sposób, że w wyniku takiego zautomatyzowanego przetwarzania mogłyby zapadać jakiekolwiek decyzje, miałyby być powodowane inne skutki prawne lub w inny sposób miałoby to istotnie wpływać na naszych klientów.  §2 Realizacja zamówienia 1. Zamówienia można składać jedynie poprzez formularz zamówieniowy serwisu Allegro.pl. §3 Dostawa 1. Dostawa Towaru odbywa się za pośrednictwem firmy kurierskiej. Koszty wysyłki ponosi kupujący. Koszty przesyłki:  2. Dostawa Towaru odbywa się za pośrednictwem firmy kurierskiej, Poczty Polskiej, INPOST lub z pośrednictwem innego operatora zgodnie z informacją zawartą w ofercie w opisie sposobu dostawy w serwisie Allegro, w szczególności: a.) w przypadku przesyłek o wadze do 2 kg oraz o standardowych gabarytach umożliwiających wysyłkę najtańszym rodzajem przesyłek    przewidujemy  realizację za pośrednictwem  -  kuriera,  minipaczki Inpost oraz  Poczty Polskiej, b.) w przypadku przesyłek o wadze do 70kg, umożliwiamy wysyłkę za pośrednictwem kuriera. c.) w przypadku przesyłek o wadze  powyżej 70 kg  bez możliwości podziału na mniejsze poniżej tej wagi przewidujemy wysyłkę tylko i wyłącznie  na paletach  - kurierem paletowym,   3. Koszty wysyłki ponosi kupujący.  §4 Metody płatności 1. Sprzedawca umożliwia płatność za zamówiony Towar w formie Allegro Finanse oraz zwykły przelew bankowy na konto w  a) 10 1140 2004 0000 3902 3534 4537 - m-bank b) 04 1240 4533 1111 0010 4048 3279 - Pekao S.A. 2. Gotówką przy odbiorze zamówionego Towaru (płatność za pobraniem) – Klient dokonuje zapłaty u kuriera odbierając zamówiony Towar dostarczony za pośrednictwem firmy kurierskiej na adres wskazany przez Klienta w zamówieniu. 3. Każdy Klient, dokonujący zakupu oferowanych produktów, akceptuje wystawianie i przesyłanie przez  Sprzedawcę faktur w formie elektronicznej zgodnie z art. 106n ust. 1 ustawy z dnia 11 marca 2004 roku o podatku od towarów i usług (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 710 z późn. zm.). §5 Rękojmia za wady Towaru Informacje w tym zakresie znajdują  się w zakładce  warunki reklamacji   §6 Odstąpienie od umowy sprzedaży Informacje w tym zakresie znajdują  się w zakładce  warunki zwrotów    §7 Postępowanie reklamacyjne Informacje w tym zakresie znajdują  się w zakładce  warunki reklamacji   § 8 Postanowienia dotyczące Klientów nie będących konsumentami 1. Niebezpieczeństwo przypadkowej utraty lub uszkodzenia produktu przechodzi na kupującego z chwilą wydania przez sprzedawcę zamawianego produktu przewoźnikowi. Z chwilą wydania przewoźnikowi zamawianego produktu przechodzą na klienta niebędącego konsumentem także wszystkie korzyści i ciężary z towarem związane. Sprzedawca w takim wypadku nie ponosi odpowiedzialności za utratę, ubytek, uszkodzenie od momentu przyjęcia go przez przewoźnika aż do wydania go klientowi. 2. Klient nie będący konsumentem obowiązany jest zbadać przesyłkę w czasie i w sposób przyjęty przy przesyłkach tego rodzaju. Jeżeli stwierdzi, że nastąpił ubytek lub uszkodzenie produktu w czasie jego transportowania, obowiązany jest dokonać wszelkich czynności niezbędnych i potrzebnych do ustalenia odpowiedzialności przewoźnika. 

Numer oferty:7290685374
Zgłoś naruszenie zasad

 


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

Allegro