, , ,

GUMKA NA PADA PS2 PS3 PS4 XBOX ONE POMARAŃCZOWA

od
PremiumService24
100% poleca sprzedawcę
Allegro Smart!z kurierem
Darmowa dostawa Smart! przy zakupach od 40 zł (punkty odbioru) lub od 100 zł (kurier)
Dostawaod 5,90 zł
Czas wysyłki24 godziny
Zwrotza darmo

kup do 14:30 - wyślemy dziś

Szczegóły dostawy
Liczba sztuk
z 11 sztuk
Allegro gwarantuje bezpieczne zakupy
Otrzymasz kupiony przedmiot albo zwrócimy Ci pieniądze. Sprawdź szczegóły.

Parametry

    • Faktura:
      Wystawiam fakturę VAT

Opis

GUMKA NA PADA PS2 PS3 PS4 XBOX360 XBOX ONE NAKŁADKA POMARAŃCZOWA

1 SZTUKA

Dane techniczne:

  • Stan: NOWY
  • Model: T0191
  • Kolor: POMARAŃCZOWA
  • Materiał: Silikon

OPIS

  • Najwyższa jakość wykonania.
  • Silikonowa nakładka posiada wypustki zwiększające przyczepność.
  • Najwyższa trwałość i stabilność.

Oferty sponsorowane, które mogą Cię zainteresować

Dostawa i płatność

od 5,90 zł

Dostawa i płatność

Wysyłka z: Łomża, Polska
Aby mieć darmową dostawę, kup u PremiumService24 za co najmniej 149,00 zł.
Kupujesz więcej niż jedną sztukę?
Odbiór w punkcie
koszt dostawy
czas realizacji
Odbiór w punkcie
Allegro Paczkomaty 24/7 InPost
8,99 zł
pt. 13 gru. w punkcie
za darmo z pakietemdla zakupu od 40 zł
pt. 13 gru. w punkcie
Allegro Paczkomaty 24/7 InPost pobranie
12,49 zł
pt. 13 gru. w punkcie
pt. 13 gru. w punkcie
Paczkomaty 24/7
10,99 zł
pt. 13 gru. w punkcie
pt. 13 gru. w punkcie
Paczkomaty 24/7 pobranie
14,99 zł
pt. 13 gru. w punkcie
pt. 13 gru. w punkcie
Punkty Poczta, Żabka, Orlen, Ruch
14,99 zł
pt. 13 gru. - pon. 16 gru. w punkcie
pt. 13 gru. - pon. 16 gru. w punkcie
Punkty Poczta pobranie
16,99 zł
pt. 13 gru. - pon. 16 gru. w punkcie
pt. 13 gru. - pon. 16 gru. w punkcie
Kurier
koszt dostawy
czas realizacji
Kurier
Allegro Pocztex Kurier 48
9,90 zł
pt. 13 gru. - pon. 16 gru. u Ciebie
za darmo z pakietemdla zakupu od 100 zł
pt. 13 gru. - pon. 16 gru. u Ciebie
Allegro Pocztex Kurier 48 pobranie
12,36 zł
pt. 13 gru. - pon. 16 gru. u Ciebie
pt. 13 gru. - pon. 16 gru. u Ciebie
Allegro miniKurier24 InPost
10,95 zł
pt. 13 gru. u Ciebie
za darmo z pakietemdla zakupu od 100 zł
pt. 13 gru. u Ciebie
Allegro miniKurier24 InPost pobranie
13,41 zł
pt. 13 gru. u Ciebie
pt. 13 gru. u Ciebie
Kurier DPD
13,99 zł
pt. 13 gru. u Ciebie
pt. 13 gru. u Ciebie
Kurier DPD pobranie
16,99 zł
pt. 13 gru. u Ciebie
pt. 13 gru. u Ciebie
Kurier InPost
13,99 zł
pt. 13 gru. u Ciebie
pt. 13 gru. u Ciebie
Przesyłka kurierska
13,99 zł
pt. 13 gru. - pon. 16 gru. u Ciebie
pt. 13 gru. - pon. 16 gru. u Ciebie
Przesyłka kurierska pobranie
16,99 zł
pt. 13 gru. - pon. 16 gru. u Ciebie
pt. 13 gru. - pon. 16 gru. u Ciebie
Pocztex Kurier48
15,99 zł
pt. 13 gru. - pon. 16 gru. u Ciebie
pt. 13 gru. - pon. 16 gru. u Ciebie
Pocztex Kurier48 pobranie
17,99 zł
pt. 13 gru. - pon. 16 gru. u Ciebie
pt. 13 gru. - pon. 16 gru. u Ciebie
Listy i paczki pocztowe
koszt dostawy
czas realizacji
Listy i paczki pocztowe
Allegro Przesyłka polecona
5,90 zł
pon. 16 gru. - wt. 17 gru. u Ciebie
za darmo z pakietemdla zakupu od 40 zł
pon. 16 gru. - wt. 17 gru. u Ciebie
List polecony ekonomiczny
8,99 zł
pon. 16 gru. - śr. 18 gru. u Ciebie
pon. 16 gru. - śr. 18 gru. u Ciebie
List polecony priorytetowy
10,99 zł
pt. 13 gru. - wt. 17 gru. u Ciebie
pt. 13 gru. - wt. 17 gru. u Ciebie

Dodatkowe informacje od sprzedającego

Ceny wysyłki zawierają podatek VAT oraz koszty pakowania. PAMIĘTAJ ŻE CZAS DOSTAWY TO CZAS PRZYBLIŻONY. Przesyłki kurierskie realizujemy za pomocą firm DPD lub Inpost. Wszystkie wysyłane przez nas przesyłki posiadają numery nadania. Wysyłamy je w mailu po realizacji zamówienia. W razie pytań służymy pomocą. W razie problemów z dostawą prosimy o kontakt. Pomożemy.

Płatności

Gwarancja

24 miesiące

Gwarancja

Rodzaj gwarancji

producenta/dystrybutora

Okres gwarancji

24 miesiące
12 miesięcy dla przedsiębiorców
Dodatkowe informacje

 

Gwarancja jest realizowana przez producenta / dystrybutora sprzętu. 

W przypadku taśm LCD, wentylatorów oraz gniazd zasilania - bezpośrednio u nas.

Jest ważna przez określony w warunkach gwarancji czas. W tym przypadku 24 miesiące. 

PAMIĘTAJ! W większości przypadków zakup na firmę (na FV) skraca okres gwarancji do 12 miesięcy.

Więcej informacji na temat gwarancji oraz jej warunków klient może uzyskać u producenta / dystrybutora danego sprzętu. 

Reklamacja

Reklamacja

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata

Adres do reklamacji

PremiumService
Mazowiecka 1/E
18-400 Łomża
Dodatkowe informacje

 1. Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem sklep@adsempre.pl, lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy. 

2. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: 

  • imię, 
  • nazwisko, 
  • adres, 
  • adres e-mail Kupującego, 
  • datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji
  • przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego, 
  • wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację. 

3. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. 

4. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie maksymalnie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. 

5. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej. 

6. Jeśli reklamacja jest zasadna i rozpatrzona na korzyść klienta proponujemy: 

  • Wymianę na nową sztukę z wysyłką na nasz koszt; 
  • Zwrot pełnej sumy za zakup oraz wysyłki w obie strony; 
  • Zwrot bez odsyłania towaru (po kontakcie na sklep@pcservice.pl - w szczególnych przypadkach); 
  • Rabat na przyszłe zakupy.

Rozwinięcie i wyjaśnienie:

1. Reklamacje można składać listem lub wiadomością e-mail pod adres pocztowy lub elektroniczny, wskazany w Danych Kontaktowych Sprzedawcy lub w powyższych podpunktach. 

2. Reklamacje można składać przy użyciu formularza, którego wzór stanowi załącznik do Regulaminu, zamieszczony pod tym adresem w formie pliku Word: https://pcservice24.pl/formularz.doc

3. Zgłoszenie reklamacyjne powinno zawierać opis problemu oraz dane identyfikacyjne Klienta.

4. Sprzedawca rozpoznaje reklamacje w terminie 14 dni od daty zgłoszenia. W treści składanej reklamacji zaleca się podanie Danych Kontaktowych Klienta, które posłużą udzieleniu odpowiedzi na reklamację oraz prowadzeniu korespondencji z nią związanej.

5. W przypadku gdy reklamacja dotyczy Produktu, w celu rozpatrzenia reklamacji przez Sprzedawcę, Klient powinien dostarczyć lub przesłać reklamowany Produkt na adres Sprzedawcy.

6. Reklamacje można składać z tytułu rękojmi za wady Produktów objętych Umową Sprzedaży oraz innych Usług. 

7. Jeżeli Produkt ma wadę, Klient może żądać wymiany Produktu na wolny od wad albo usunięcia wady. Sprzedawca jest obowiązany wymienić Produkt wadliwy na wolny od wad lub usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla Klienta.

8. Sprzedawca może odmówić zadośćuczynienia żądaniu Klienta, jeżeli doprowadzenie do zgodności z Umową Produktu wadliwego w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwy albo w porównaniu z drugim możliwym sposobem doprowadzenia do zgodności z Umową wymagałby nadmiernych kosztów.

9. Jeżeli Klient nie jest Konsumentem, Sprzedawca może odmówić wymiany Produktu na wolny od wad lub usunięcia wady także wtedy, gdy koszty zadośćuczynienia temu obowiązkowi przewyższają cenę Produktu sprzedanego.

10. Jeżeli Produkt ma wadę, Klient może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy, chyba że Sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta wymieni Produkt wadliwy na wolny od wad albo wadę usunie. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli Produkt był już wymieniony lub naprawiany przez Sprzedawcę albo Sprzedawca nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany Produktu na wolny od wad lub usunięcia wady. Klient nie może odstąpić od Umowy, jeżeli wada jest nieistotna.

11. Konsument może zamiast zaproponowanego przez Sprzedawcę usunięcia wady żądać wymiany Produktu na wolny od wad albo zamiast wymiany Produktu żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie Produktu do zgodności z Umową w sposób wybrany przez Konsumenta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez Sprzedawcę. Przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość Produktu wolnego od wad, rodzaj i znaczenie stwierdzonej wady, a także bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie narażałby Konsumenta inny sposób zaspokojenia.

12. Obniżona cena o której stanowi pkt 10 i 11 powyżej, powinna pozostawać w takiej proporcji do ceny wynikającej z Umowy, w jakiej wartość Produktu z wadą pozostaje do wartości Produktu bez wady.

13. Konsument posiada możliwość skorzystania z następujących pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:

  • złożenie wniosku o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej Umowy Sprzedaży do stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego przy Inspekcji Handlowej,
  • złożenie wniosku o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Konsumentem, a Sprzedawcą do Wojewódzkiego Inspektora Inspekcji Handlowej,
  • skorzystanie z pomocy powiatowego lub miejskiego rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów,
  • złożenie skargi za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

14. Produkty mogą być objęte gwarancją producenta lub dystrybutora. W takim przypadku, Klient jest uprawniony do reklamowania Produktu przy zastosowaniu uprawnień wynikających z gwarancji, poprzez dokonanie reklamacji do gwaranta. Złożenie reklamacji do gwaranta może zostać dokonane za pośrednictwem Sprzedawcy lub bezpośrednio do gwaranta. Sprzedawca nie udziela gwarancji na Produkty.

15. Klient może wykonywać uprawnienia z tytułu rękojmi za wady fizyczne rzeczy niezależnie od uprawnień wynikających z gwarancji. 


INFORMACJE DOT. GWARANCJI

W przypadku produktów objętych gwarancją, w opisie oferty umieszczamy informacje długości i sposobie gwarancji, którą objęty jest sprzedawany produkt.Jeżeli chcesz skorzystać z przysługujących Ci uprawnień dotyczących reklamacji produktu z tytułu gwarancji, możesz zgłosić reklamację powołując się na nią w treści zgłoszenia reklamacyjnego lub skontaktować się bezpośrednio z gwarantem (co w określonych sytuacjach może przyspieszyć proces reklamacji). 

Zwroty

60 dni na odstąpienie od umowy

Zwroty

60 dni na odstąpienie od umowy
Czas na odstąpienie od umowy
60 dni
Koszt zwrotu
Koszt zwrotu zależy od tego, jaką metodę dostawy wskażesz podczas zakupu.
dostawa
zwrot
Allegro miniKurier24 InPost
za darmo
Allegro Paczkomaty 24/7 InPost
za darmo
Allegro Przesyłka polecona
na własny koszt
za darmo z pakietemdla zakupu od 40 zł
Allegro Pocztex Kurier 48
na własny koszt
za darmo z pakietemdla zakupu od 100 zł
Pozostałe metody
na własny koszt
Adres do zwrotu
PremiumService
Mazowiecka 1/E
18-400 Łomża
Dodatkowe informacje

 1. Dążąc do zapewnienia Ci jako kupującemu-konsumentowi jak największej satysfakcji z dokonanych u nas zakupów dajemy Ci możliwość odstąpienia od umowy sprzedaży bez podania przyczyny  i zwrotu zakupionego u nas produktu w ciągu 60 dni od otrzymania przesyłki

2. Aby dokonać zwrotu możesz:

2a. Wysłać zwracany przedmiot wraz z formularzem odstąpienia od umowy na nasz adres. 

2b. Przesłać do nas mailem na adres: sklep@adsempre.pl oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Następnie odesłać zwracany przedmiot.   FORMULARZ ODSTĄPIENIA OD UMOWYSklep PremiumService Ul. Mazowiecka 1/E18-400 Łomża Niniejszym informuję o odstąpieniu od umowy sprzedaży:nazwa produktu: .......................................................................data zakupu i nr Oferty: ...........................................................imię i nazwisko: .........................................................................adres: .........................................................................................data (odstąpienia od umowy): ................................................Nr. Rachunku do zwrotu środków:..........................................Podpis (jeżeli formularz jest wysyłany w wersji papierowej) 

3. Odeślij produkt w ciągu 60 dni od daty przesłania nam oświadczenia o odstąpieniu umowy. Gdy otrzymamy od Ciebie zakupiony produkt, niezwłocznie zwrócimy (najpóźniej w ciągu 4 dni) wpłacone przez Ciebie pieniądze za zwracany towar oraz najtańszy koszt dostawy z danej oferty.Po więcej informacji zapraszamy na https://prawakonsumenta.uokik.gov.pl/prawo-odstapienia-od-umowy/koszty/

4. Pamiętaj że zgodnie z prawem odstępujący od umowy sprzedaży ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości kupionego produktu, jeżeli korzystał z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia jego charakteru, cech i funkcjonowania. W takim wypadku zwrócimy odpowiednio pomniejszoną kwotę zwrotu za zakupiony przez Ciebie produkt.

5. Pamiętaj też że zawsze jesteśmy po to aby Ci pomóc. Nie tylko przed zakupem ale i po. Skontaktuj się z nami w razie problemów a wspólnie znajdziemy odpowiednie rozwiązanie.


Odstąpienie od Umowy - szczegóły

1. Konsument może bez podawania przyczyny odstąpić w terminie 60 dni od Umowy, w tym od Umowy sprzedaży.

2. Konsument może odstąpić od Umowy, składając Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu od Umowy w jeden z poniższych sposobów:

  • Mailowo - przed odesłaniem towaru wysyłając maila na adres: sklep@adsempre.pl.
  • Pisemnie - umieszczając Formularz Zwrotu Towaru wraz z odsyłanym towarem. 

3. W przypadku otrzymania drogą elektroniczną oświadczenia o odstąpieniu przez Konsumenta od Umowy, Sprzedawca niezwłocznie prześle Klientowi potwierdzenie jego otrzymania.

4. Niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym Konsument odstąpił od Umowy, ma on obowiązek zwrócić Produkt Sprzedawcy lub przekazać go osobie upoważnionej przez Sprzedawcę. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Produktu przed jego upływem. Niniejszy przepis nie znajduje zastosowania w przypadku, gdy Sprzedawca zaproponował, że sam odbierze Produkt.

5. Sprzedawca zobowiązuje się do odebrania Produktu na swój koszt, gdy ze względu na jego charakter nie można odesłać Produktu w zwykły sposób pocztą, a jednocześnie Produkt został Dostarczony Konsumentowi do miejsca, w którym zamieszkiwał w chwili zawarcia Umowy Sprzedaży.

6. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Produktu będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktu.

7. W przypadku odstąpienia od Umowy, uważa się ją za niezawartą. Jeżeli Konsument złożył oświadczenie o odstąpieniu od Umowy zanim Sprzedawca przyjął jego ofertę, oferta przestaje wiązać.

8. W przypadku uznania odstąpienia od Umowy Sprzedawca dokonuje zwrotu ceny za towar powiększonej o wartość najtańszej opcji przesyłki dostępnej w danej ofercie na rachunek podany przez Klienta.


---------Wyciąg z UOKIK:

1. Czy sklep internetowy powinien ponieść koszty przesyłki w razie odstąpienia przez klienta od umowy? 

Koszt odesłania towaru do przedsiębiorcy w sytuacji odstąpienia od umowy zawartej na odległość ponosi konsument, chyba że przedsiębiorca zgodził się go ponieść lub przed zawarciem umowy nie poinformował konsumenta o tej konieczności.Należy przy tym pamiętać, że konsumentowi odstępującemu od umowy, należy się nie tylko zwrot ceny towaru, ale także kosztu jego wysyłki poniesionego przy zakupie (wysyłka rzeczy od sprzedawcy do kupującego) – do wysokości odpowiadającej najtańszej opcji przesyłki dostępnej w danej ofercie. Jeżeli klient wybierze droższy środek transportu, nie otrzyma zwrotu różnicy między wartością wybranej dostawy a najtańszym sposobem transportu. Uwaga – nie należy tu uwzględniać odbioru osobistego (0 zł), gdyż nie jest to sposób dostarczenia towaru.(podstawa prawna: art. 32 ust 1, 33, 34 ust. 2 ustawy o prawach konsumenta)http://ezakupy.uokik.gov.pl/pytania-i-odpowiedzi/transport/index.html 

O sprzedającym

PremiumService24

O sprzedającym

PremiumService24

100,0%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach
ZGODNOŚĆ Z OPISEM
5,0/5
OBSŁUGA KLIENTA
5,0/5
KOSZT WYSYŁKI
4,9/5
Nie wyświetlamy już oceny za czas wysyłki.
Przewidywany czas dostawy zobaczysz na stronie oferty.
NA ALLEGRO OD
od 2 miesięcy
OSTATNIE LOGOWANIE
dzisiaj o 01:36

Dane firmy

ADSEMPRE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
ul. Nowogrodzka 50 515
00-695 Warszawa
NIP: 7010400325

Kontakt

  • 503 *** *** (pokaż)
poniedziałek - piątek
08:00 - 16:00
sobota - niedziela
zamknięte

Informacje o sprzedającym

Ty jesteś dla nas najważniejszy! 

Jesteśmy dla Ciebie przed i po zakupie. Na każde zadane przez Ciebie pytanie odpowiemy. Pomożemy wybrać odpowiedni towar. Po zakupie służymy pomocą w przypadku problemów z towarem. Zawsze możesz na nas liczyć.  

Telefon do nas: 503 940 100 

Mail do nas: sklep@adsempre.pl 

NUMER RACHUNKU BANKOWEGO 83 1140 2004 0000 3602 7527 7106

Najważniejsza jakość! 

Dla nas oraz dla naszych dostawców najważniejsza jest jakość. Każdy produkt jest odpowiednio opisany. Do aukcji dołaczone są jego realne zdjecia. Dzięki temu wiesz doskonale co kupujesz. 

Szybka dostawa

Jeśli dokonasz zakupu i opłacisz zamówienie do godziny podanej w ofercie - wyślemy Twoje zakupy tego samego dnia. 

Odstąpienie od umowy w ciągu 60 dni. 

Również dla firm. Możesz odstąpić od umowy zakupu w ciągu 60 dni. Nawet gdy kupujesz na firmę (FV). Za przesyłkę zapłacisz tylko raz. Kupując wiele przedmiotów za przesyłkę zapłacisz tylko raz. 

Cenimy legalność. 

Towar nabywamy na podstawie faktur od dystrybutorów. Importujemy legalnie odprowadzając cło i podatki. Do każdego zamówienia wystawiamy paragon lub (na życzenie) fakturę VAT. 

  • Wszystkie ceny w naszych ofertach są cenami brutto. 
  • Do każdego zakupu dołączamy paragon lub fakturę VAT 23% 
  • Koszty transportu są ujęte w oddzielnej pozycji na paragonie/fakturze. 
  • Nasze towary są nowe oraz zostały wprowadzone na polski rynek legalnie (za pomocą odpowiednich odpraw celnych). 
  • Wysyłamy towar za pomocą firm:  DPD  Inpost  Poczta Polska  

Numer oferty: 8650882398

Inni klienci oglądali również

 


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

Allegro