Wpisz czego szukasz

Znajdziemy sprzedawców, którzy mają wszystko czego szukasz.

Wprowadź frazę

16-30.04 sprzedający ma urlop

Możesz w tym czasie u niego kupować, jednak wysyłka towaru może się opóźnić.

, , ,

GOLDEN ROSE Primer BAZA ROZŚWIETLAJĄCA MAKIJAŻ

od
Super Sprzedawcy
darmarsklep - 99,4%
Allegro Smart!
22 osoby kupiły 24 sztuki
Darmowa dostawa Smart! przy zakupach od 40 zł
Dostawa od 8,99 zł
Czas wysyłki zwykle do 21 dni roboczych
Zwrot za darmo
14 dni na odstąpienie od umowy
Liczba sztuk
z 207 sztuk
Allegro gwarantuje bezpieczne zakupy
Otrzymasz kupiony przedmiot albo zwrócimy Ci pieniądze. Sprawdź szczegóły.

Parametry

Opis

GOLDEN ROSE MAKE-UP PRIMER Baza rozświetlająca pod makijaż - LUMINOUS FINISH 30ml

Jedwabista i delikatnie perłowa baza pod makijaż nadaje skórze naturalny i zdrowy blask.

Lekka formuła sprawia, że produkt doskonale minimalizuje widoczność porów oraz niewielkich zmarszczek bez efektu obciążenia skóry. Skóra staje się rozświetlona, gładka i świeża.

Sposób użycia:

Nałóż bazę pod podkład lub wymieszaj z nim dla uzyskania efektu zdrowej, rozświetlonej cery.

Aby nadać skórze dodatkowego rozświetlenia, można po nałożeniu podkładu aplikować bazę na kości policzkowe i obszar po łukiem brwiowym.

Oferty sponsorowane, które mogą Cię zainteresować

Opinie o produkcie

4,70

Opinie o produkcie


Rewelacyjny
4,70/5
(142 oceny)
114
17
8
3
0

20 lutego 2019 od
najbardziej pomocna
super!
4 stycznia 2020 od
SUPER!!!
27 sierpnia 2019 od
Super produkt, latwy w uzyciu
25 sierpnia 2019 od
W porządku, ale bez ekscytacji!
6 sierpnia 2019 od
Produkt super, ale nie do mojej skory
22 lipca 2019 od
Wszystko szybko i sprawnie . Polecam.
3 stycznia 2019 od
Produkt bardzo dobrze zakrywa wszelkie "pofałdowania" skóry. Nie powoduje powstawania maski i nie wysusza skóry.
ładnie pachnie, dobrze kryje
zaczyna zasychać w opakowaniu
11 grudnia 2018 od
ok
17 września 2018 od
Nie współpracuje z każdym podkładem, czasem się na nim waży. Poza tym świetne nawilżenie i rozświetlenie
15 września 2018 od
Genialny produkt. Uwielbiam go.
12 września 2018 od
Bardzo fajny produkt - zmieszany z podkładem nieco go rozjaśnia, co u mnie było pożądanym efektem.
29 sierpnia 2018 od
polecam
18 sierpnia 2018 od
przereklamowane
18 sierpnia 2018 od
Super kryje niedoskonałości

Dostawa i płatność

od 8,99 zł

Dostawa i płatność


Wysyłka z: Kielce, Polska
Kupujesz więcej niż jedną sztukę?
Odbiór w punkcie
koszt dostawy
przewidywany czas dostawy
Odbiór w punkcie
Allegro Paczkomaty 24/7 InPost
8,99 zł
za 49 dni w punkcie
za darmo z pakietemdla zakupu od 40 zł
za 49 dni w punkcie
Punkty Poczta, Żabka, Orlen, Ruch
10,89 zł
za 49 - 52 dni w punkcie
za 49 - 52 dni w punkcie
Paczkomaty 24/7
12,89 zł
za 49 dni w punkcie
za 49 dni w punkcie
Kurier
koszt dostawy
przewidywany czas dostawy
Kurier
Przesyłka kurierska
13,89 zł
za 49 - 52 dni u Ciebie
za 49 - 52 dni u Ciebie
Listy i paczki pocztowe
koszt dostawy
przewidywany czas dostawy
Listy i paczki pocztowe
Paczka pocztowa ekonomiczna
11,89 zł
za 52 - 54 dni u Ciebie
za 52 - 54 dni u Ciebie

Czas wysyłki: zwykle do 21 dni roboczych.

Podczas tworzenia tej oferty, sprzedawca zadeklarował, że wyśle towar do 21 dni roboczych.

Dodatkowe informacje od sprzedającego

Odbiór w punkcie po przedpłacie możliwy tylko dla właściciela konta allegro.

Płatności

Gwarancja

12 miesięcy

Gwarancja


Rodzaj gwarancji

producenta/dystrybutora

Okres gwarancji

12 miesięcy

Reklamacja

Reklamacja


Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata
rękojmia wyłączona dla przedsiębiorców

Adres do reklamacji

PHU DARMAR
Kolberga 27
25-620 Kielce
Dodatkowe informacje

 Na zgłoszenie ewentualnych braków lub niezgodności czekamy 14 dni od dnia doręczenia paczki! 

Dokładamy wszelkich starań, aby w naszej ofercie znajdowały się produkty najwyższej jakości, pozbawione jakichkolwiek wad.  Nie przyjmujemy reklamacji nadanych przesyłkami pobraniowymi! Za ewentualne wady odpowiadamy na zasadach określonych w przepisach Kodeksu cywilnego (w szczególności w art. 556 oraz art. 556(1)–556(3) KC.).

Jeżeli chcesz zareklamować produkt, możesz to zrobić:

  • Pisząc na adres email:  allegro@darmarsklep.pl 
  • W formie pisemnej kierując reklamację na adres:  PHU DARMAR, ul. Kolberga 27, 25-819 Kielce 

Poprawnie składana przez Ciebie reklamacja, powinna zawierać co najmniej:

  • Twoje imię i nazwisko, adres, nick z allegro
  • Numer oferty na Allegro i datę zawarcia umowy stanowiącej podstawę reklamacji
  • Przedmiot reklamacji, ze wskazaniem Twojego żądania
  • Wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację

Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji możemy zwrócić się do Ciebie o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie.

Reklamacje rozpatrywane są w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci.

Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Ciebie adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.

! Zadbaj o bezpieczne zapakowanie produktu, tak aby dotarł do nas nieuszkodzony.

Zamówienia niekompletne lub błędnie zrealizowane z winy Sprzedającego  rozliczamy niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od momentu rozpatrzenia reklamacji.  

UWAGA: Informujemy, że dla kupujących niebędących konsumentami, sprzedawane przez nas przedmioty objęte są całkowitym wyłączeniem z tytułu rękojmi, zgodnie z przepisami zawartymi w Kodeksie Cywilnym.

GWARANCJA

Jeśli sprzedawany przez nas produkt objęty jest gwarancją producenta lub importera, jej zakres potwierdza dokument gwarancyjny.

Jeżeli chcesz skorzystać z przysługujących Ci uprawnień dotyczących reklamacji produktu z tytułu gwarancji, możesz zgłosić reklamację powołując się na nią w treści zgłoszenia reklamacyjnego lub skontaktować się bezpośrednio z gwarantem (co w większości sytuacji znacznie przyspiesza proces reklamacji).


Zwroty

14 dni na odstąpienie od umowy

Zwroty


14 dni na odstąpienie od umowy
Czas na odstąpienie od umowy
14 dni
Koszt zwrotu
Koszt zwrotu zależy od tego, jaką metodę dostawy wskażesz podczas zakupu.
dostawa
zwrot
Allegro Paczkomaty 24/7 InPost
za darmo
Pozostałe metody
na własny koszt
Adres do zwrotu
PHU DARMAR
Kolberga 27
25-620 Kielce
Dodatkowe informacje

1. Klient będący Konsumentem, który zawarł Umowę sprzedaży, może w terminie 14 dni odstąpić od niej bez podawania przyczyny. 

2. Bieg terminu na odstąpienie od Umowy sprzedaży rozpoczyna się od chwili objęcia Towaru w posiadanie przez Klienta. Klient może odstąpić od Umowy sprzedaży składając Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu. Oświadczenie można złożyć na formularzu, pisemnie lub mailowo. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. 

3. W przypadku odstąpienia od Umowy sprzedaży, jest ona uważana za niezawartą. 

4. Jeśli Klient złożył oświadczenie o odstąpieniu od Umowy sprzedaży zanim Sprzedawca przyjął jego ofertę, oferta przestaje wiązać. 

5. Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Klienta o odstąpieniu od Umowy sprzedaży, zwrócić mu wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszt Dostawy Towaru do Klienta. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Klienta do chwili otrzymania z powrotem towaru.

6. Jeżeli Klient korzystający z prawa do odstąpienia wybrał sposób dostarczenia Towaru inny niż najtańszy zwykły sposób Dostawy oferowany przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu Klientowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów. 

7. Klient ma obowiązek zwrócić Towar Sprzedawcy niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpił od Umowy sprzedaży. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Towaru na adres Sprzedawcy przed upływem tego terminu. 

8. W wypadku odstąpienia Klient ponosi tylko bezpośrednie koszty zwrotu Towaru. 

9. Jeśli ze względu na swój charakter Towar nie może zostać w zwykłym trybie odesłany pocztą, Sprzedawca informuje Klienta o kosztach zwrotu rzeczy na Stronie Internetowej Sklepu. 

10. Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza sposób konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru. 

11. Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Klient, chyba, że Klient wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami. 

12. Prawo odstąpienia od Umowy sprzedaży nie przysługuje Klientowi będącemu Konsumentem w odniesieniu do umów, w których Towarem jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.

13. Prawo do ostąpienia nie przysługuje klientowi który nabył towar w ramach prowadzonej działalności zawodowej lub gospodarczej (faktura VAT)

14. Nie przyjmujemy zwrotów nadanych przesyłkami pobraniowymi.


O sprzedającym

darmarsklep

O sprzedającym


darmarsklep

99,4%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach
ZGODNOŚĆ Z OPISEM
5,0/5
OBSŁUGA KLIENTA
5,0/5
KOSZT WYSYŁKI
4,9/5
Nie wyświetlamy już oceny za czas wysyłki.
Przewidywany czas dostawy zobaczysz na stronie oferty.
NA ALLEGRO OD
od 11 lat
OSTATNIE LOGOWANIE
dzisiaj o 08:28

Dane firmy

PHU"DARMAR"WIECHA DARIUSZ,WALASZCZYK MARIUSZ S.C.
ul.Kolberga 27
25-620 Kielce
REGON: 292870230
NIP: 657-257-22-90

Kontakt

  • 791****** (pokaż)
poniedziałek - piątek
08:00 - 15:00
sobota - niedziela
zamknięte

Informacje o sprzedającym

Darmarsklep - drogeria internetowa. Oryginalne i świeże kosmetyki w niskich cenach.


Dane do przelewu

PHU Darmar

ul. Kolberga 27, 25-620 Kielce

Raiffeisen Polbank / BGŻ BNP Paribas: 77 1750 0012 0000 0000 3986 9209

W tytule wpisz swój nick z Allegro

Pozostałe informacje


Do sprzedawanych produktów dołączamy paragony fiskalne,a na życzenie wystawiamy Faktury VAT Zaraz po kupnie towaru otrzymasz od ALLEGRO nr konta, na który należy wpłacić pieniądze. Po pojawieniu się pieniędzy na kocie wysyłamy towar.

Wpłaty można dokonać też przez PayU, informacja o takiej wpłacie przekazywana jest natychmiastowo. Jeżeli w aukcji jest możliwość wyboru koloru/rodzaju towaru, koniecznie podaj go w formularzu dostawy (wiadomość dla sprzedającego). Brak takiej informacji może skutkować wyborem losowym lub opóźnieniem wysyłki. 

Zmiany adresu wysyłki prosimy dokonywać w przeznaczonym do tego celu formularzu. Nalepki adresowe generowane są automatycznie, wszelkie zmiany adresu dokonywane w inny sposób nie będą brane pod uwagę. Na wpłatę czekamy 14 dni od daty zakupu. Po tym czasie występujemy do ALLEGRO z wnioskiem o zwrot prowizji i wystawiamy przedmiot ponownie. 


Nie wysyłamy przesyłek zagranicznych, a co za tym idzie nie zwracamy środków na zagraniczne konta bankowe! Odbiór w punkcie po przedpłacie możliwy tylko dla właściciela konta allegro. 

Prosimy o jak najszybsze zgłaszanie ewentualnych braków lub niezgodności w otrzymanym towarze. Nie przyjmujemy zwrotów/reklamacji nadanych przesyłkami pobraniowymi. 

Przy odbiorze paczki zalecamy zwrócić uwagę czy nie posiada ona oznaków uszkodzenia lub ingerencji osób trzecich. W takim przypadku zaleca się sprawdzić zawartość paczki przy kurierze/listonoszu i ewentualnie spisać protokół szkody.


W razie stwierdzenia uszkodzeń paczki zalecamy spisać protokół szkody wraz z osobą doręczającą przesyłkę. Paczka na zewnątrz zawsze zabezpieczona jest taśmą firmową (z napisem Darmarsklep lub Sleek Shine). Jeżeli zauważysz zwykła taśmę (szarą, przezroczystą lub kurierską firmową), nalepki w stylu "paczkę przepakowano" lub inne oznaki sugerujące ingerencję osób powinno to wzbudzić Twoje podejrzenia co do kompletności zamówienia.

W celu wyjaśnienia sprawy i odebrania przesyłki pocztowej (np. błędny adres, zaginione awizo, paczka czekająca na poczcie etc.) swoją placówkę pocztową możesz znaleźć korzystając z tej wyszukiwarki: http://www.poczta-polska.pl/mapapp/ 

Zanim wystawisz komentarz negatywny , skontaktuj się w celu satysfakcjonującego obie strony rozwiązania problematycznej sytuacji. Reklamacje przesyłek pocztowych możemy zgłosić dopiero po upływie 14 dni od daty nadania. Poczta ma miesiąc na jej rozpatrzenie. Rozpatrywanie reklamacji przez firmę kurierską trwa ok 2 tygodni od zgłoszenia.

REKLAMACJE i GWARANCJE 

Czas na reklamację: 2 lata

Reklamacja wyłączona dla przedsiębiorców 

Adres do reklamacji: PHU DARMAR ul. Kolberga 27 25-620 Kielce 

Dokładamy wszelkich starań, aby w naszej ofercie znajdowały się produkty najwyższej jakości, pozbawione jakichkolwiek wad. Nie przyjmujemy zwrotów nadanych przesyłkami pobraniowymi. Za ewentualne wady odpowiadamy na zasadach określonych w przepisach Kodeksu cywilnego (w szczególności w art. 556 oraz art. 556(1)–556(3) KC.). Jeżeli chcesz zareklamować produkt, możesz to zrobić: 

Pisząc na adres email: allegro@darmarsklep.pl

W formie pisemnej kierując reklamację na adres: PHU DARMAR, ul. Kolberga 27, 25-620 Kielce 

Poprawnie składana przez Ciebie reklamacja, powinna zawierać co najmniej: Twoje imię i nazwisko, adres, nick z allegro Numer oferty na Allegro i datę zawarcia umowy stanowiącej podstawę reklamacji Przedmiot reklamacji, ze wskazaniem Twojego żądania Wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji możemy zwrócić się do Ciebie o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. Reklamacje rozpatrywane są w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Ciebie adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej. ! Zadbaj o bezpieczne zapakowanie produktu, tak aby dotarł do nas nieuszkodzony. UWAGA: Informujemy, że dla kupujących niebędących konsumentami, sprzedawane przez nas przedmioty objęte są całkowitym wyłączeniem z tytułu rękojmi, zgodnie z przepisami zawartymi w Kodeksie Cywilnym. 

GWARANCJA

Jeśli sprzedawany przez nas produkt objęty jest gwarancją producenta lub importera, jej zakres potwierdza dokument gwarancyjny. Jeżeli chcesz skorzystać z przysługujących Ci uprawnień dotyczących reklamacji produktu z tytułu gwarancji, możesz zgłosić reklamację powołując się na nią w treści zgłoszenia reklamacyjnego lub skontaktować się bezpośrednio z gwarantem (co w większości sytuacji znacznie przyspiesza proces reklamacji). 

ZWROTY

Czas na zwrot: 14 dni Adres do zwrotu: PHU DARMAR ul. Kolberga 27 25-620 Kielce Koszt zwrotu: pokrywa kupujący 

1.  Klient będący Konsumentem, który zawarł Umowę sprzedaży, może w terminie 14 dni odstąpić od niej bez podawania przyczyny.  

2. Bieg terminu na odstąpienie od Umowy sprzedaży rozpoczyna się od chwili objęcia Towaru w posiadanie przez Klienta. Klient może odstąpić od Umowy sprzedaży składając Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu. Oświadczenie można złożyć na formularzu, pisemnie lub mailowo. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.  

3. W przypadku odstąpienia od Umowy sprzedaży, jest ona uważana za niezawartą.  

4. Jeśli Klient złożył oświadczenie o odstąpieniu od Umowy sprzedaży zanim Sprzedawca przyjął jego ofertę, oferta przestaje wiązać.  

5. Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Klienta o odstąpieniu od Umowy sprzedaży, zwrócić mu wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszt Dostawy Towaru do Klienta. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Klienta do chwili otrzymania z powrotem towaru. 

6. Jeżeli Klient korzystający z prawa do odstąpienia wybrał sposób dostarczenia Towaru inny niż najtańszy zwykły sposób Dostawy oferowany przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu Klientowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.  

7. Klient ma obowiązek zwrócić Towar Sprzedawcy niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpił od Umowy sprzedaży. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Towaru na adres Sprzedawcy przed upływem tego terminu.  

8. W wypadku odstąpienia Klient ponosi tylko bezpośrednie koszty zwrotu Towaru.  

9. Jeśli ze względu na swój charakter Towar nie może zostać w zwykłym trybie odesłany pocztą, Sprzedawca informuje Klienta o kosztach zwrotu rzeczy na Stronie Internetowej Sklepu.  

10. Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza sposób konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru.  

11. Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Klient, chyba, że Klient wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.  

12. Prawo odstąpienia od Umowy sprzedaży nie przysługuje Klientowi będącemu Konsumentem w odniesieniu do umów, w których Towarem jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu. 

13. Prawo do ostąpienia nie przysługuje klientowi który nabył towar w ramach prowadzonej działalności zawodowej lub gospodarczej (faktura VAT) 

14. Nie przyjmujemy zwrotów nadanych przesyłkami pobraniowymi. 



Numer oferty: 6735849410

Inni klienci oglądali również

 

Ostatnio przeglądane


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

Allegro

Dodałeś przedmiot do koszyka

przejdź do koszyka