Wpisz czego szukasz

Znajdziemy sprzedawców, którzy mają wszystko czego szukasz.

Wprowadź frazę

WAŻNE

Informujemy, że zgodnie z obwieszczeniem Ministra Zdrowia z 10 marca 2020 niektóre towary nie mogą być eksportowane poza granice Rzeczypospolitej Polskiej. Towar znajdujący się na tej ofercie może należeć do tej grupy.

, , ,

GOGLE OKULARY PRZECIWODPRYSKOWE Ochronne BHP

od
YIVO - 99,5%
Allegro Smart!z kurierem
Darmowa dostawa Smart! przy zakupach od 40 zł (punkty odbioru) lub od 100 zł (kurier)
Dostawa od 6,99 zł
Czas wysyłki zwykle w ciągu 24 godzin
Zwrot za darmo
14 dni na odstąpienie od umowy
Liczba sztuk
z 5 sztuk
Allegro gwarantuje bezpieczne zakupy
Otrzymasz kupiony przedmiot albo zwrócimy Ci pieniądze. Sprawdź szczegóły.

Parametry

Opis

Made in Switzerland - Najwyższa jakość wykonania

Okulary wyprodukowane w Szwajcarii dzięki czemu zawdzięczają najwyższą jakość wykonania.

Bardzo miękki i komfortowy materiał, gogle idelanie dopasowują się do twarzy i nie uwierają podczas noszenia.

Znakowanie szybki: CE 1 F

Znakowanie opraw: EN 166 CE AH

Specyfikacja:

  • Kolor: Biały/przeźroczysty
  • Wymiary: 7.5cm x 15.5cm x 7.5cm (wys. x szer. x gł.)
  • Elastyczna gumka, dzięki czemu doskonale się dopasowują
  • Na bokach małe otwory zapobiegające parowaniu gogli
  • Przeznaczone do ochrony oczu przed odpryskami ciał stałych, występujących podczas ręcznej i maszynowej obróbki metali, drewna, tworzyw sztucznych, materiałów ceramicznych, itp.

Oferty sponsorowane, które mogą Cię zainteresować

Opinie o produkcie

5,00

Opinie o produkcie


Rewelacyjny
5,00/5
(6 ocen)
6
0
0
0
0

Dostawa i płatność

od 6,99 zł

Dostawa i płatność


Wysyłka z: Rybnik, Polska
Kupujesz więcej niż jedną sztukę?
Odbiór w punkcie
koszt dostawy
przewidywany czas dostawy
Odbiór w punkcie
InPost Paczkomat 24/7
8,99 zł
pt. 5 cze. - wt. 9 cze. w punkcie
za darmo z pakietemdla zakupu od 40 zł
pt. 5 cze. - wt. 9 cze. w punkcie
Automat Pocztowy
9,99 zł
pt. 5 cze. - śr. 10 cze. w punkcie
za darmo z pakietemdla zakupu od 40 zł
pt. 5 cze. - śr. 10 cze. w punkcie
Orlen
9,99 zł
pt. 5 cze. - śr. 10 cze. w punkcie
za darmo z pakietemdla zakupu od 40 zł
pt. 5 cze. - śr. 10 cze. w punkcie
Poczta Polska
9,99 zł
pt. 5 cze. - śr. 10 cze. w punkcie
za darmo z pakietemdla zakupu od 40 zł
pt. 5 cze. - śr. 10 cze. w punkcie
RUCH
9,99 zł
pt. 5 cze. - śr. 10 cze. w punkcie
za darmo z pakietemdla zakupu od 40 zł
pt. 5 cze. - śr. 10 cze. w punkcie
Żabka
9,99 zł
pt. 5 cze. - śr. 10 cze. w punkcie
za darmo z pakietemdla zakupu od 40 zł
pt. 5 cze. - śr. 10 cze. w punkcie
Odbiór osobisty
0,00 zł
śr. 3 cze. w punkcie
śr. 3 cze. w punkcie
Kurier
koszt dostawy
przewidywany czas dostawy
Kurier
Allegro miniKurier24 InPost
10,95 zł
pt. 5 cze. - wt. 9 cze. u Ciebie
za darmo z pakietemdla zakupu od 100 zł
pt. 5 cze. - wt. 9 cze. u Ciebie
Allegro Pocztex Kurier 48
11,99 zł
pt. 5 cze. - śr. 10 cze. u Ciebie
za darmo z pakietemdla zakupu od 100 zł
pt. 5 cze. - śr. 10 cze. u Ciebie
Allegro Kurier24 InPost
13,41 zł
pt. 5 cze. - wt. 9 cze. u Ciebie
pt. 5 cze. - wt. 9 cze. u Ciebie
Listy i paczki pocztowe
koszt dostawy
przewidywany czas dostawy
Listy i paczki pocztowe
Allegro Przesyłka polecona
6,99 zł
pon. 8 cze. - pt. 12 cze. u Ciebie
za darmo z pakietemdla zakupu od 40 zł
pon. 8 cze. - pt. 12 cze. u Ciebie
Odbiór w punkcie za pobraniem
koszt dostawy
przewidywany czas dostawy
Odbiór w punkcie za pobraniem
Odbiór osobisty
0,00 zł
śr. 3 cze. w punkcie
śr. 3 cze. w punkcie
InPost Paczkomat 24/7
12,49 zł
pt. 5 cze. - wt. 9 cze. w punkcie
pt. 5 cze. - wt. 9 cze. w punkcie
Poczta Polska
13,99 zł
pt. 5 cze. - śr. 10 cze. w punkcie
pt. 5 cze. - śr. 10 cze. w punkcie
Kurier za pobraniem
koszt dostawy
przewidywany czas dostawy
Kurier za pobraniem
Allegro miniKurier24 InPost pobranie
13,41 zł
pt. 5 cze. - wt. 9 cze. u Ciebie
pt. 5 cze. - wt. 9 cze. u Ciebie
Allegro Kurier24 InPost pobranie
15,87 zł
pt. 5 cze. - wt. 9 cze. u Ciebie
pt. 5 cze. - wt. 9 cze. u Ciebie
Allegro Pocztex Kurier 48 pobranie
15,99 zł
pt. 5 cze. - śr. 10 cze. u Ciebie
pt. 5 cze. - śr. 10 cze. u Ciebie

Punkty odbioru

YIVO
Sadowa 15A
44-203 Rybnik
woj. śląskie
email: kontakt@yivo.pl

płatność tylko gotówką
prosimy umówić się na odbiór

Czas wysyłki: zwykle w ciągu 24 godzin.

Wyliczamy na podstawie wcześniejszych wysyłek tego sprzedawcy. Podczas tworzenia tej oferty, sprzedawca zadeklarował, że wyśle towar natychmiast.

Dodatkowe informacje od sprzedającego

Zamówienia złożone do godziny 14:00 w dni robocze, są wysyłane tego samego dnia (chyba, że informacja na aukcji stanowi inaczej). Dzięki czemu 99% zamówień trafia do naszych klientów już na następny dzień roboczy. W większości przypadków zamówienia wysłane w piątek trafiają do klientów również w sobotę.

Płatności

Gwarancja

12 miesięcy

Gwarancja


Rodzaj gwarancji

producenta/dystrybutora

Okres gwarancji

12 miesięcy
Dodatkowe informacje

  Aby zgłośić reklamację wypełnij formularz zwrotu online dostępny na naszej stronie  

  • www.yivo.pl/#reklamacje 

Przyśpiesza to w znacznym stopniu rozpatrywanie i finalizację reklamacji. 

Każdy produkt z naszej oferty objęty jest gwarancją ustawową wynoszącą okres 12 miesięcy od daty dokonania zakupu (chyba, że informacje zamieszczone na aukcji stanowią inaczej) - Okres gwaranacji na akumulatory (w tym akumulatory, które są w urządzeniach) wynosi maksymalnie 6msc. Należy pamiętać, iż uszkodzenia mechaniczne nie podlegają gwarancji. Prawo do gwarancji wygasa automatycznie w przypadku: 

  1. Upływie okresu gwarancji,
  2. Dokonania jakichkolwiek zmian w towarze,
  3. Braku odpowiedniej konserwacji towaru,
  4. Uszkodzenia mechanicznego,
  5. Nieprawidłowej eksploatacji przedmiotu,
  6. Brak dowodu zakupu.

W celu zgłoszenia reklamacji z tytułu gwarancji bądź rękojmi prosimy w pierwszej kolejności o wypełnienie formularza reklamacji dostępnego na naszej stronie  www.yivo.pl/#reklamacje 

  • W przypadku braku możliwości kontaktu mailowego kupujący może składać reklamacje dotyczące zawartej Umowy wysyłając reklamowany produkt wraz z poniższymi danymi na adres do korespondencji. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej:
  1. imię, nazwisko oraz adres kupującego, 
  2. data zawarcia umowy stanowiąca podstawę reklamacji,
  3. opis usterki wraz z datą jej wystąpienia,
  4. przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego,
  5. dowód zakupu.

Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. Dodatkowe pytania odnośnie reklamacji proszę kierować na adres reklamacje@yivo.pl 

  • Sprzedający zobowiązuje się do rozpatrzenia reklamacji/gwarancji w okresie nie dłuższym niż 14 dni kalendarzowych od momentu dostarczenia przez kupującego wadliwego produktu wraz z opisem wady/usterki na adres firmy wskazany w formularzu reklamacyjnym. 

 *Gwarancja udzielana jest tylko na terenie Polski - nie obejmuje produktów z zamówień wysyłanych poza granice Polski.  


Reklamacja

Reklamacja


Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata
rękojmia wyłączona dla przedsiębiorców

Adres do reklamacji

YIVO
Sadowa 15A
44-203 Rybnik
Dodatkowe informacje

Aby zgłośić reklamację wypełnij formularz zwrotu online dostępny na naszej stronie  

  • www.yivo.pl/#reklamacje 

Przyśpiesza to w znacznym stopniu rozpatrywanie i finalizację reklamacji. 

Każdy produkt z naszej oferty objęty jest gwarancją ustawową wynoszącą okres 12 miesięcy od daty dokonania zakupu (chyba, że informacje zamieszczone na aukcji stanowią inaczej).Należy pamiętać, iż uszkodzenia mechaniczne nie podlegają gwarancji.Prawo do gwarancji wygasa automatycznie w przypadku: 

  1. Upływie okresu gwarancji,
  2. Dokonania jakichkolwiek zmian w towarze,
  3. Braku odpowiedniej konserwacji towaru,
  4. Uszkodzenia mechanicznego,
  5. Nieprawidłowej eksploatacji przedmiotu.

W celu zgłoszenia reklamacji z tytułu gwarancji bądź rękojmi prosimy w pierwszej kolejności o wypełnienie formularza reklamacji dostępnego na naszej stronie  www.yivo.pl/#reklamacje 

  • W przypadku braku możliwości kontaktu mailowego kupujący może składać reklamacje dotyczące zawartej Umowy wysyłając reklamowany produkt wraz z poniższymi danymi na adres do korespondencji. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej:
  1. imię, nazwisko oraz adres kupującego, 
  2. data zawarcia umowy stanowiąca podstawę reklamacji,
  3. opis usterki wraz z datą jej wystąpienia,
  4. przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego.

Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. Dodatkowe pytania odnośnie reklamacji proszę kierować na adres reklamacje@yivo.pl 

  • Sprzedający zobowiązuje się do rozpatrzenia reklamacji/gwarancji w okresie nie dłuższym niż 14 dni kalendarzowych od momentu dostarczenia przez kupującego wadliwego produktu wraz z opisem wady/usterki na adres firmy wskazany w formularzu reklamacyjnym. 


Zwroty

14 dni na odstąpienie od umowy

Zwroty


Czas na odstąpienie od umowy
14 dni
Koszt zwrotu
Koszt zwrotu zależy od tego, jaką metodę dostawy wskażesz podczas zakupu.
dostawa
zwrot
Allegro miniKurier24 InPost
za darmo
Allegro Paczkomaty 24/7 InPost
za darmo
Allegro Kurier24 InPost
za darmo
Allegro Pocztex Kurier 48
na własny koszt
za darmo z pakietemdla zakupu od 100 zł
Allegro Punkty Poczta, Żabka, Orlen, Ruch
na własny koszt
za darmo z pakietemdla zakupu od 40 zł
Allegro Przesyłka polecona
na własny koszt
za darmo z pakietemdla zakupu od 40 zł
Pozostałe metody
na własny koszt
Adres do zwrotu
YIVO
Sadowa 15a
44-203 Rybnik
Dodatkowe informacje

 Aby odstąpić od umowy wypełnij formularz zwrotu online dostępny na naszej stronie

  • www.yivo.pl/#zwroty 

Przyśpiesza to w znacznym stopniu rozpatrywanie i finalizację zwrotu.  

  1. Zwracany produkt nie może nosić śladów używania - każdy element musi być kompletny i fabrycznie zapakowany, towar dostarczony w oryginalnym opakowaniu w stanie niezmienionym (konieczność dostarczenia w oryginalnym opakowaniu nie dotyczy opakowań jednorazowych typu blister, których nie da się otworzyć bez konieczności ich rozcięcia/zniszczenia). W przypadku niespełnienia tego warunku, produkt nie zostanie przyjęty lub nastąpi zmniejszenie jego wartości.
  2. Przy wypakowywaniu produktów prosimy o zachowanie szczególnej ostrożności by nie uszkodzić oryginalnego opakowania (w przypadku zniszczenia oryginalnego opakowania produktu, które można otworzyć bezinwazyjnie zastrzegamy sobie prawo do pomniejszenia wartości zwrotu o koszt opakowania - nie dotyczy jednorazowych opakowań typu blister, których nie da się otworzyć bez konieczności ich rozcięcia).
  3. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy, chyba że przedsiębiorca nie poinformował konsumenta o prawie odstąpienia od umowy zgodnie z wymaganiami art. 12 ust. 1 pkt 9.
  4. Produkty higieniczne nie podlegają prawu do odstąpienia od umowy, tego typu produkty nie podlegają zwrotowi, wliczają się w to również produkty, które mają bezpośredni kontakt z ciałem i włosami, np. golarki, depilatory, prostownice, szczotki, szczoteczki, masażery itp.
  5. Jeżeli konsument wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy dostępny sposób dostarczenia oferowany przez przedsiębiorcę w momencie składania zamówienia, przedsiębiorca nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.
  6. Zwrotowi pieniężnemu podlega: cena produktu oraz koszt najtańszej opcji dostawy dostępnej podczas dokonywania zamówienia (aby otrzymać zwrot najtańszej opcji dostawy konieczne jest podane numeru konta podczas zwracania towaru).
  7. Sklep zastrzega sobie prawo do odmowy przyjęcia zwrotu lub pomniejszenia wartości zwrotu jeśli zwrócony towar będzie zmieniony ponad granice zwykłego zarządu (na przykład zniszczony, noszący wyraźne ślady użytkowania). 
  8. W przypadku zwrotu tylko części produktów zakupionych z wykorzystaniem rabatu Allegro np. -50% na piątą sztukę/produkt wartość zwrotu zostaje odpowiednio przekalkulowana w taki sposób, że rabat zostaje odliczony od wartości zwrotu, np. klient zamawia 5 sztuk tego samego produktu i korzysta z rabatu -50% na ostatnią sztukę, następnie zwraca tylko część zamówienia np. 4 sztuki produktu to w takim przypadku wartość zwracanych towarów zostaje pomniejszona o wartość rabatu czyli 50% wartości ostatniej sztuki lub najtańszego produktu z zamówienia, tak by wartość produktu, którego klient nie zwrócił wróciła do pierwotnej kwoty spoza rabatu.
  9. Ze względów higienicznych sklep nie przyjmuje zwrotów używanych słuchawek dokanałowych i dousznych (dlatego przed sprawdzeniem tego typu produktu prosimy o zachowanie szczególnej higieny osobistej, prosimy nie otwierać hermetycznych opakowań/woreczków z dodatkowymi nakładkami gumowymi, otwarcie ich wykracza poza konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonalności produktu i w takim przypadku wartość zwrotu zostanie pomniejszona o nowy komplet nakładek gumowych). W przypadku wątpliwości co do możliwości realizacji zwrotu, pytania prosimy kierować na adres zwroty@yivo.pl.
  10. Wartość zwrotu zostanie wypłacona przy użyciu takiego samego sposobu, jakiego użył Kupujący przy składaniu zamówienia, chyba, że sposobem zapłaty był przekaz pocztowy/pobranie, w takim przypadku Kupujący powinien podać numer konta do zwrotu wpłaty .
  11. Przelew środków powinien zostać wykonany nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty dostarczenia zwracanych produktów na adres wskazany w regulaminie zwrotów.
  12. W przypadku zakupu towaru w celu związanym z działalnością gospodarczą, o czym świadczy faktura, a Kupujący nie jest konsumentem w zrozumieniu art. 22 Kodeksu Cywilnego, zwrot towaru nie jest możliwy. W danej sprawie zastosowanie znajdują przepisy ustawy z dnia 23 kwietnia 1996 r. Kodeks cywilny ( Dz. U. Nr 16, poz. 93, z poźn. zm.) dotyczące przypadku występowania rękojmi za wady fizyczne. W przypadku sprzedaży towaru w obrocie między przedsiębiorcami na podstawie art. 558 par. 1 k.c. strony wyłączają odpowiedzialność sprzedającego z tytułu rękojmi za wady fizyczne i prawne rzeczy, w szczególności ustalają, iż nie ponosi on żadnej odpowiedzialności także za wady ukryte przedmiotu sprzedaży. 
  13. Przesyłka zwrotna powinna być odpowiednio zabezpieczona na tyle dobrze, by zwracany produkt nie uległ uszkodzeniu w transporcie.
  14. Przesyłka zwrotna powinna być przesyłką rejestrowaną (poleconą), aby posiadać dowód nadania i odbioru przesyłki.
  15. Zwrot powinien być kompletny, dlatego jeśli produkt został zakupiony w komplecie, zestawie, promocji z gratisem itp. to zwracany powinien być cały komplet. W przypadku otrzymania niekompletnego zwrotu firma ma prawo do odliczenia od zwrotu kwoty za brakujące przedmioty lub obniżenie wartości.
  16.  Brak możliwości zwrotu produktów z zamówień wysyłanych poza granice Polski. 
  17. NIE ODBIERAMY PRZESYŁEK ZA ZALICZENIEM POCZTOWYM/POBRANIEM - TEGO TYPU PRZESYŁKI NIE BĘDĄ ODBIERANE!
  18. UWAGA! Odstąpienie od umowy jest możliwe tylko wtedy, gdy kupujący jest konsumentem. 

Wszelkie pytania i wątpliwości dotyczące dokonywania zwrotów prosimy kierować na adres zwroty@yivo.pl  

WARUNKIEM DOKONANIA ZWROTU JEST ZWROT DOWODU ZAKUPU!


O sprzedającym

YIVO

O sprzedającym


99,5%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach
ZGODNOŚĆ Z OPISEM
4,9/5
OBSŁUGA KLIENTA
5,0/5
KOSZT WYSYŁKI
5,0/5
Nie wyświetlamy już oceny za czas wysyłki.
Przewidywany czas dostawy zobaczysz na stronie oferty.
NA ALLEGRO OD
od roku i 2 miesięcy
OSTATNIE LOGOWANIE
dzisiaj o 20:11

Dane firmy

Sebastian Zając
YIVO Sebastian Zając
Sadowa 15a
44-203 Rybnik
REGON: 383257067
NIP: 642-315-75-74

Kontakt

  • 600****** ()
poniedziałek - piątek
08:00 - 17:00
sobota - niedziela
zamknięte

Informacje o sprzedającym

Numer konta bankowego: 35 1160 2202 0000 0003 9157 8795 

Celem naszej firmy jest zadowolenie i dobro klienta, dlatego zakupy u nas są szybkie, bezpieczne i bezproblemowe. Dbamy o naszych klientów, dlatego praktycznie zawsze jesteśmy dla Państwa dyspozycji aby rozwiać wszelkie wątpliwości i możliwie jak najszybciej odpowiedzieć na każde pytanie odnośnie produktu bądź zamówienia.

Najszybsza możliwa wysyłka 5 dni w tygodniu (pn-pt), również za granicę

wszystkie poprawnie złożone zamówienia do godziny 14:00 są nadawane jeszcze tego samego dnia (czasami tego samego dnia wysyłamy również zamówienia, które wpłynęły po godzinie 14:00). Dzięki czemu 99% zamówień trafia do naszych klientów już na następny dzień roboczy.

W większości przypadków zamówienia wysłane w piątek trafiają do klientów również w sobotę.

*Ceny wysyłek zagranicznych podane w cenniku wysyłek są cenami orientacyjnymi i mogą ulegnąć zmianie w zależności od wagi. wielkości i ilości produktów z zamówienia. W celu poznania dokładnej ceny wysyłki za granicę prosimy o wcześniejszy kontakt przed zakupem.


Pewna gwarancja producenta/dystrybutora.

Produkt okazał się wadliwy? - Zajrzyj do zakładki "Reklamacja"/"Gwarancja".


Chcesz odebrać produkt osobiście?

Skontaktuj się z nami w celu ustalenia terminu odbioru kontakt@yivo.pl


Zaobserwuj nas i nasze oferty - bo warto!

Dlaczego? Nasza oferta jest ciągle aktualizowana i poszerzana, staramy się na bieżąco utrzymywać konkurencyjne ceny dopasowane do naszego rynku. Dodatkowo co jakiś czas prowadzimy ograniczone czasowo promocje, dlatego obserwując nas i nasze oferty możesz zyskać jeszcze więcej = kupisz produkt w jeszcze korzystniejszej cenie!


Pozostajemy do Państwa dyspozycji 24/7.


Potrzebujesz pomocy w sprawie zwracanego towaru?

Napisz do nas na adres zwroty@yivo.pl


Produkt jest wadliwy, niesprawny i chcesz zgłosić reklamację?

Napisz do nas na adres reklamacje@yivo.pl


Chcesz zadać pytanie odnośnie produktu lub zamówienia?

Napisz do nas na adres kontakt@yivo.pl


Kupując produkty z naszej oferty potwierdzasz i akceptujesz zapoznanie się z powyższymi informacjami oraz wszelkimi warunkami zwrotów, reklamacji, gwarancji, które znajdują się na aukcjach naszych produktów.

Kupujący wybierając opcję dostawy z płatnością przy odbiorze w przypadku nie odebrania przesyłki lub odmowy przyjęcia zobowiązany jest do pokrycia poniesionych przez naszą firmę kosztów dostawy (przesyłki do kupującego i przesyłki zwrotnej) tak samo w przypadku nie odebrania przesyłki z paczkomatu w wyznaczonym przez firmę InPost terminie.

Pozostałe informacje

OBOWIĄZEK INFORMACYJNY RODO - Administratorem danych osobowych udostępnionych sprzedającemu YIVO przez Allegro.pl sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, przy ul. Grunwaldzkiej 182, 60-166 Poznań, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań - Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000635012, kapitał zakładowy: 34 000 000 złotych, posiadająca numer identyfikacji podatkowej NIP 525-26-74-798, REGON 365331553, zgodnie z regulaminem serwisu ALLEGRO.PL dostępnym pod adresem: https://allegro.pl/regulamin/pl#artykul-1-definicje, w celu zawarcia umowy w serwisie ALLEGRO.PL jest YIVO Sebastian Zając z siedzibą w Rybniku, adres: 44-203 Rybnik ul. Sadowa 15a.

Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale konieczne dla realizacji umów zawieranych w Sklepie oraz wynikających z nich zobowiązań, w tym reklamacyjnych.

Dane osobowe Klientów zbierane przez administratora za pośrednictwem Sklepu internetowego zbierane są w celu realizacji Umowy Sprzedaży, a jeżeli Klient wyrazi na to zgodę - także w celu marketingowym.

Odbiorcami danych osobowych Klientów Sklepu internetowego mogą być:

  • a. W przypadku Klienta, który korzysta w Sklepie internetowym ze sposobu dostawy przesyłką pocztową lub przesyłką kurierską, Administrator udostępnia zebrane dane osobowe Klienta wybranemu przewoźnikowi lub pośrednikowi realizującemu przesyłki na zlecenie Administratora.
  • b. W przypadku Klienta, który korzysta w Sklepie internetowym ze sposobu płatności elektronicznych lub kartą płatniczą Administrator udostępnia zebrane dane osobowe Klienta, wybranemu podmiotowi obsługującemu powyższe płatności w Sklepie internetowym.

Klient ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.

Informacja o zużytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznym

Nie należy umieszczać zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego (dalej: zużytego sprzętu) łącznie z innymi odpadami. Posiadacz zużytego sprzętu pochodzącego z gospodarstw domowych jest obowiązany do przekazania go zbierającemu zużyty sprzęt lub podmiotowi uprawnionemu do zbierania zużytego sprzętu.

Punkty zbierania zużytego sprzętu na terenie Rzeczypospolitej Polskiej: http://www.rzseie.gios.gov.pl/szukaj_rzseie.php?nazwa_podmiotu=&state_id%5B%5D=0&nr_rej=&nr_nip=&literal_id%5B%5D=Z&szukaj=Wyszukaj


Numer oferty: 9025575270

Inni klienci oglądali również

 

Ostatnio przeglądane


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

Allegro

Dodałeś przedmiot do koszyka

przejdź do koszyka