Wpisz czego szukasz

Znajdziemy sprzedawców, którzy mają wszystko czego szukasz.

Wprowadź frazę
, , ,

Głośnik Bluetooth MARSHALL Acton II

od
Super Sprzedawcy
Oficjalny sklep MediaMarkt - 99,3%
Allegro Smart!
109,69 zł x 11 rat ()

Dostawa za darmo
Czas wysyłki zwykle w ciągu 24 godzin
14 dni na odstąpienie od umowy

Kolor/wzór
Liczba sztuk
z 29 sztuk
Allegro gwarantuje bezpieczne zakupy
Otrzymasz kupiony przedmiot albo zwrócimy Ci pieniądze. Sprawdź szczegóły.

Parametry

    • Stan:
      Nowy
    • Faktura:
      Wystawiam fakturę VAT
    • Marka:
    • Model:
      MARSHALL
    • Szerokość produktu:
      260 cm
    • Wysokość produktu:
      160 cm
    • Głębokość produktu:
      150 cm
    • Waga produktu:
      2850 g
    • Kolor:
      biały
    • Zasilanie:
      akumulatorowe
    • Komunikacja:
      Bluetooth
    • Załączone wyposażenie:
      Przewód zasilający
    • Kod producenta:
      Acton II Bluetooth Biały
    • Funkcje:
      sterowanie za pomocą smartfona, brak

Opis

Głośnik Bluetooth MARSHALL Acton II Bluetooth Biały

Numer produktu: 1411837

  • Rodzaj urządzenia: Głośnik bezprzewodowy
  • Dedykowany model: Uniwersalny
  • Bluetooth: 5.0
  • Wejście AUX (Line in): Tak

Ten dynamiczny głośnik kompaktowy wyposażony jest w trzy dedykowane wzmacniacze klasy D, które zasilają jego podwójne głośniki wysokotonowe i subwoofer. 

Korzyści:

  • Ten głośnik łączy nowoczesną technologię z kultowym wzornictwem Marshalla, aby zapewnić mocny dźwięk przy zachowaniu klasycznego wyglądu.
  • Bluetooth 5.0 zapewnia doskonały dźwięk bezprzewodowy w zasięgu do 10 metrów.
  • Dostosuj swoją muzykę do swoich wymagań za pomocą aplikacji Marshall Bluetooth lub analogowych przycisków na górnym panelu głośnika.
  • Podłącz się z wejściem 3,5 mm, aby uzyskać analogowy odbiór dźwięku.
  • Funkcja multi host, dzięki czemu można łatwo łączyć się i przełączać między dwoma urządzeniami Bluetooth.

  • Rodzaj urządzenia: Głośnik bezprzewodowy
  • Dedykowany model: Uniwersalny
  • Dźwięk: Dwa 15W wzmacniacze klasy D dla głośników wysokotonowych Jeden 30W wzmacniacz klasy D dla głośnika niskotonowego Pasmo przenoszenia: 50 - 20000 Hz Stereo
  • Wejście AUX (Line in): Tak
  • Zastosowane technologie: Bass Reflex
  • Bluetooth: 5.0
  • Funkcje Bluetooth: Strumieniowe przesyłanie muzyki
  • Pozostałe funkcje: Multi-host Regulacja głośności Regulacja tonów niskich/wysokich Sterowanie za pomocą aplikacji
  • Zasilanie: 100 - 240 V
  • Wysokość [mm]: 160
  • Szerokość [mm]: 260
  • Głębokość [mm]: 150
  • Waga [g]: 2850
  • Linia: Acton II
  • Kolor: Biały
  • Załączone wyposażenie: Przewód zasilający

Dostawa i płatność

od 0,00 zł

Dostawa i płatność


Wysyłka z: Warszawa, Polska
Kupujesz więcej niż jedną sztukę?
Odbiór w punkcie
koszt dostawy
przewidywany czas dostawy
Odbiór w punkcie
InPost Paczkomat 24/7
0,00 zł
wt. 7 lip. - śr. 8 lip. w punkcie
wt. 7 lip. - śr. 8 lip. w punkcie
Kurier
koszt dostawy
przewidywany czas dostawy
Kurier
Przesyłka kurierska
0,00 zł
wt. 7 lip. - czw. 9 lip. u Ciebie
wt. 7 lip. - czw. 9 lip. u Ciebie
Kurier za pobraniem
koszt dostawy
przewidywany czas dostawy
Kurier za pobraniem
Przesyłka kurierska pobranie
7,00 zł
wt. 7 lip. - czw. 9 lip. u Ciebie
wt. 7 lip. - czw. 9 lip. u Ciebie

Czas wysyłki: zwykle w ciągu 24 godzin.

Wyliczamy na podstawie wcześniejszych wysyłek tego sprzedawcy. Podczas tworzenia tej oferty, sprzedawca zadeklarował, że wyśle towar w ciągu 24 godzin.

Płatności

Gwarancja

24 miesiące

Gwarancja


Rodzaj gwarancji

producenta/dystrybutora

Okres gwarancji

24 miesiące
Dodatkowe informacje

1. Sprzedający dostarcza Towary bez wad.

2. Produkty marki Apple, Saeco, DeLonghi, Canon oraz akcesoria do XBOX'a (np. pady) posiadają ograniczoną gwarancję do 12 miesięcy.

3. Szczegółowe informacje na temat okresu trwania gwarancji, terminu jej zgłoszenia i zasad rozpatrywania reklamacji Towaru zgłoszonej na podstawie gwarancji określone są w treści oświadczenia gwarancyjnego.

4. Gwarant jest obowiązany wykonać swoje obowiązki w terminie określonym w oświadczeniu gwarancyjnym, a gdy go nie określono - niezwłocznie, ale nie później niż w terminie czternastu (14) dni, licząc od dnia dostarczenia rzeczy przez uprawnionego z gwarancji, oraz dostarczyć mu rzecz na swój koszt do miejsca wskazanego w pkt. 2, powyżej.

5. W celu sprawnej realizacji uprawnień z tytułu gwarancji kupujący proszony jest o przedstawienie Dowodu zakupu Towaru. Zaleca się posiadanie ważnej karty gwarancyjnej. 

6. Gwarancja nie wyłącza, ani nie ogranicza uprawnień Kupującego, ani nie wpływa na odpowiedzialność Sprzedającego z tytułu rękojmi za wady Towaru. Jednakże w razie wykonywania przez Kupującego uprawnień z gwarancji bieg terminu do wykonania uprawnień z tytułu rękojmi ulega zawieszeniu z dniem zawiadomienia Sprzedającego o wadzie. Termin ten biegnie dalej od dnia odmowy przez gwaranta wykonania obowiązków wynikających z gwarancji albo bezskutecznego upływu czasu na ich wykonanie.


Reklamacja

Reklamacja


Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata

Adres do reklamacji

MediaMarkt Dział Zwrotów i Reklamacji
Kolejowa 1
05-500 Piaseczno
Dodatkowe informacje

1. Sprzedający dostarcza Towary bez wad.


Reklamacje z tytułu gwarancji:

2. Produkty marki Apple, Saeco, DeLonghi, Canon oraz akcesoria do XBOX'a (np. pady) posiadają ograniczoną gwarancję do 12 miesięcy.

3. Szczegółowe informacje na temat okresu trwania gwarancji, terminu jej zgłoszenia i zasad rozpatrywania reklamacji Towaru zgłoszonej na podstawie gwarancji określone są w treści oświadczenia gwarancyjnego.

4. Gwarant jest obowiązany wykonać swoje obowiązki w terminie określonym w oświadczeniu gwarancyjnym, a gdy go nie określono - niezwłocznie, ale nie później niż w terminie czternastu (14) dni, licząc od dnia dostarczenia rzeczy przez uprawnionego z gwarancji, oraz dostarczyć mu rzecz na swój koszt do miejsca wskazanego w pkt. 2, powyżej.

5. W celu sprawnej realizacji uprawnień z tytułu gwarancji kupujący proszony jest o przedstawienie Dowodu zakupu Towaru. Zaleca się posiadanie ważnej karty gwarancyjnej. 

6. Gwarancja nie wyłącza, ani nie ogranicza uprawnień Kupującego, ani nie wpływa na odpowiedzialność Sprzedającego z tytułu rękojmi za wady Towaru. Jednakże w razie wykonywania przez Kupującego uprawnień z gwarancji bieg terminu do wykonania uprawnień z tytułu rękojmi ulega zawieszeniu z dniem zawiadomienia Sprzedającego o wadzie. Termin ten biegnie dalej od dnia odmowy przez gwaranta wykonania obowiązków wynikających z gwarancji albo bezskutecznego upływu czasu na ich wykonanie.


Reklamacje tytułu rękojmi:

7. Sprzedawca jest odpowiedzialny względem kupującego, jeżeli rzecz sprzedana ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia)

8. Sprzedający odpowiada wobec Kupującego z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od dnia wydania Towaru Kupującemu. Jeżeli Kupującym jest Konsument, a wada fizyczna została stwierdzona przed upływem roku od dnia wydania Towaru, to domniemywa się, że wada lub jej przyczyna istniała w chwili przejścia niebezpieczeństwa na Kupującego.

9. Jeżeli Towar ma wadę, Kupujący może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy Sprzedaży, chyba że Sprzedający niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Kupującego wymieni Towar wadliwy na wolny od wad albo wadę usunie. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli Towar był już wymieniany lub naprawiony przez Sprzedającego albo Sprzedający nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany Towaru na wolny od wad lub usunięcia wady. Kupujący nie może odstąpić od umowy, jeżeli wada jest nieistotna.

10. Jeżeli Towar ma wadę, Kupujący może żądać wymiany Towaru na wolny od wad albo usunięcia wady. Sprzedający jest obowiązany wymienić Towar wadliwy na Towar wolny od wad lub usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla Kupującego. Sprzedający może odmówić zadośćuczynienia żądaniu Kupującego, jeżeli doprowadzenie do zgodności z Umową Sprzedaży Towaru wadliwego w sposób wybrany przez Kupującego jest niemożliwe albo w porównaniu z drugim możliwym sposobem doprowadzenia do zgodności z Umową Sprzedaży wymagałoby nadmiernych kosztów.

11. Kupujący będący Konsumentem może zamiast zaproponowanego przez Sprzedającego usunięcia wady żądać wymiany Towaru na wolny od wad albo zamiast wymiany Towaru żądać usunięcia wady Towaru, chyba że doprowadzenie Towaru do zgodności z Umową Sprzedaży w sposób wybrany przez Kupującego jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez Sprzedającego.

12. Jeżeli Towar wadliwy został zamontowany, Kupujący może żądać od Sprzedającego demontażu i ponownego zamontowania po dokonaniu wymiany na wolny od wad lub usunięciu wady. W razie niewykonania tego obowiązku przez Sprzedającego Kupujący jest upoważniony do dokonania tych czynności na koszt i niebezpieczeństwo Sprzedającego. 

13. Sprzedający może odmówić demontażu i ponownego zamontowania, jeżeli koszt tych czynności przewyższa cenę Towaru.

14. Jeżeli Kupującym jest Konsument, może on żądać od Sprzedającego demontażu i ponownego zamontowania, jest obowiązany jednak ponieść część związanych z tym kosztów przewyższających cenę Towaru albo może żądać od Sprzedającego zapłaty części kosztów demontażu i ponownego zamontowania, do wysokości ceny Towaru.

15. Kupujący, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest obowiązany na koszt Sprzedającego dostarczyć Towar wadliwy pod adres: MediaMarkt Dział Zwrotów i Reklamacji, ul. Kolejowa 1, 05 – 500 Piaseczno, lub do najbliższej placówki handlowej MediaMarkt.  Jeżeli ze względu na rodzaj Towaru lub sposób jego zamontowania dostarczenie Towaru przez Kupującego byłoby nadmiernie utrudnione, Kupujący obowiązany jest udostępnić Towar Sprzedającemu w miejscu, w którym Towar się znajduje. 

16. Okres rozpatrywania reklamacji złożonej przez Kupującego wynosi czternaście (14) dni liczonych od dnia złożenia przez Kupującego reklamacji Sprzedającemu.

17. Jeżeli Kupujący będący Konsumentem zażądał wymiany Towaru lub usunięcia wady albo złożył oświadczenie o obniżeniu ceny, określając kwotę, o którą cena ma być obniżona, a Sprzedający nie ustosunkował się do tego żądania w terminie czternastu (14) dni, uważa się, że żądanie to uznał za uzasadnione.

18. Kupujący zostanie poinformowany przez Sprzedającego o zakończeniu procesu reklamacyjnego. Informacja ta będzie również dostępna dla Kupującego pod numerem Infolinii.

19. Koszty wymiany lub naprawy ponosi Sprzedający. W szczególności obejmuje to koszty demontażu i dostarczenia Towaru, robocizny, materiałów oraz ponownego zamontowania i uruchomienia. Nie dotyczy to postanowień pkt. 13 i 14. 

20. Szczegółowych informacji dotyczących procesu reklamacji można zasięgnąć pod numerem Infolinii oraz za pośrednictwem e-mail: allegro@mediamarkt.pl

21. Towar, którego reklamacja nie zostanie uznana ze względu np. na jej bezzasadność, lub brak dowodu zakupu u Sprzedającego zostanie odesłany do Kupującego.

22. Nie stanowią podstawy reklamacji niewielkie różnice w zewnętrznym wyglądzie Towaru wydawanego Kupującemu w zestawieniu z wyglądem Towaru (także tego samego rodzaju, marki i modelu) prezentowanym w formie graficznej, które mogą wynikać z innych ustawień monitora Kupującego, warunków oświetlenia, itp. czynników związanych jedynie z używaniem Internetu do zakupów. Niniejsze postanowienie nie rodzi skutku w postaci ograniczenia odpowiedzialności Sprzedającego wobec Kupującego, w szczególności nie ogranicza w żaden sposób praw Kupującego będącego Konsumentem do odstąpienia od umowy.

23. Szczegóły dotyczące sposobów oraz dostępu do pozasądowych form rozstrzygania sporów znajdują się pod adresem: http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php.

24. Pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/ dostępna jest platforma internetowego systemu rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami na szczeblu unijnym (platforma ODR). Platforma ODR stanowi interaktywną i wielojęzyczną stronę internetową z punktem kompleksowej obsług dla konsumentów i przedsiębiorców dążących do pozasądowego rozstrzygnięcia sporu dotyczącego zobowiązań umownych wynikających z internetowej umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług.


Zwroty

14 dni na odstąpienie od umowy

Zwroty


Czas na odstąpienie od umowy
14 dni
Koszt zwrotu
Koszt zwrotu zależy od tego, jaką metodę dostawy wskażesz podczas zakupu.
dostawa
zwrot
Paczkomaty 24/7
na własny koszt
za darmo z pakietem
Pozostałe metody
na własny koszt
Adres do zwrotu
MediaMarkt Dział Zwrotów i Reklamacji
Kolejowa 1
05-500 Piaseczno
Ograniczenie prawa do odstąpienia

Prawo odstąpienia od umowy bez podania przyczyny nie przysługuje konsumentowi w przypadku, gdy kupujący otworzył zapieczętowane opakowanie towaru, którego po otwarciu nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub względy higieniczne (przepis z ustawy).

Dodatkowe informacje

1. Dokonujący zakupu Towaru Konsument, który zawarł umowę na odległość może od tej umowy odstąpić bez podania przyczyn składając oświadczenie na piśmie w terminie do czternastu (14) dni od dnia wydania Towaru, lub jego ostatniej części. Aby skutecznie odstąpić od umowy wystarczy wysłać do Sprzedającego przed upływem ww. terminu podpisane oświadczenie Konsumenta o odstąpieniu od umowy. Konsument może, lecz nie musi skorzystać z wzoru oświadczenia znajdującego się powyżej (Przykładowy formularz odstąpienia od umów.pdf). Oświadczenie z podpisem Konsumenta może zostać wysłane w postaci skanu drogą elektroniczną na adres allegro@mediamarkt.pl, lub w oryginale pocztą na adres Sprzedającego. 

2. W razie skutecznego odstąpienia od umowy, umowa jest uważana za niezawartą, a Kupujący jest zwolniony z wszelkich zobowiązań. Zwrot Towaru powinien nastąpić niezwłocznie, najlepiej wraz z wysłaniem oświadczenia o odstąpieniu, albo oddzielnie – jednak nie później niż w terminie czternastu (14) dni od dnia wysłania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Do przesyłki ze zwracanym Towarem powinien zostać dołączony oryginał podpisanego oświadczenia o odstąpieniu od umowy, chyba że wcześniej takie oświadczenie zostało wysłane pocztą, kurierem, albo złożone osobiście lub przesłane w formie elektronicznej wiadomości e-mail. W razie wykonania przez Kupującego prawa odstąpienia od Umowy Sprzedaży zwrot Towaru przez Kupującego może nastąpić w miejscu wydania Towaru lub za pośrednictwem podmiotu trzeciego świadczącego usługi kurierskie, transportowe, pocztowe lub w najbliższej placówce handlowej MediaMarkt.

3. Zwracany Towar powinien znajdować się w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w celu stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru i nie wykraczała poza zwyczajowo przyjęte korzystanie z Towaru. Kupujący powinien zwrócić Towar w takim składzie ilościowym i jakościowym, w jakim go otrzymał (z zastrzeżeniem zdania poprzedniego). W szczególności do Towaru powinny być dołączone wszelkie otrzymane wraz z Towarem części, akcesoria, instrukcje, warunki użytkowania i inne dokumenty, a także dokument poświadczający zakup. Zalecane jest, aby zwracany Towar był zapakowany w oryginalne opakowanie, chyba że zostało ono usunięte w celu stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru i nie wykraczało poza zwyczajowo przyjęte korzystanie z Towaru. W takim przypadku należy zadbać o to, aby Towar był bezpiecznie zapakowany w celu uniknięcia ryzyka uszkodzeń w transporcie. Przesyłkę przed nadaniem należy oznaczyć właściwym adresem Sprzedającego, do którego Towar jest zwracany.

4. Zwrot uiszczonej przez Kupującego ceny Towaru i poniesionych kosztów dostawy do Kupującego zostanie dokonany w terminie czternastu (14) dni od dnia otrzymania oświadczenia Kupującego o odstąpieniu od Umowy Sprzedaży, przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Kupujący. Zdanie powyżej nie ma zastosowania do sytuacji, w której Kupujący dokonał zapłaty wybierając uprzednio formę płatności „za pobraniem”, dokonał płatności na konto Sprzedającego za pomocą przekazu pocztowego albo dokonał płatności przy użyciu innej formy przekazu środków pieniężnych, za pośrednictwem firm świadczących takie usługi. Sprzedający dokona wówczas zwrotu wpłaconych przez Kupującego środków pieniężnych na rachunek bankowy wskazany przez Kupującego.

5. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Kupującemu w przypadku umów o których mowa w art. 38 Ustawa o prawach konsumenta (t.j. Dz.U. z 2019 r. poz. 134)

6. Kupujący biorący udział w akcji promocyjnej Multibuy (np. -20% na drugi przedmiot) kupuje produkty w zestawie. Kupujący odstępując od umowy sprzedaży nie może zwrócić pojedynczego składnika zestawu.  

7. Kupujący ponosi tylko bezpośrednie koszty zwrotu Towaru. 


O sprzedającym

MediaMarkt

O sprzedającym


99,3%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach

Zgodność z opisem

5,0/5star

Obsługa klienta

4,9/5star

Koszt wysyłki

5,0/5star
Nie wyświetlamy już oceny za czas wysyłki. Przewidywany czas dostawy zobaczysz na stronie oferty.

Na allegro

od 4 miesięcy

Ostatnie logowanie

dzisiaj o 11:50

Dane firmy

Media Saturn Online Sp. z o.o.
Aleje Jerozolimskie 179
02-222 Warszawa
NIP: 701-032-76-11

Kontakt

  • 799 ** ** ** ()
poniedziałek - niedziela
08:00 - 21:00

Informacje o sprzedającym

Przesyłki o wadze do 30 kg są doręczane są "do drzwi". 

Przesyłki gabarytowe (duże AGD oraz TV pow. 43") dostarczane są pod adres główny (bez usługi wniesienia). Istnieje możliwość wykupienia usługi wniesienia (opcja dodatkowo płatna - szczegóły w ofercie).

Pod adresem firmy nie ma możliwości odbioru osobistego. 


ODBIÓR ZUŻYTEGO SPRZĘTU (AGD / RTV):

Po odbiorze Zamówienia możesz umówić z miejsca dostawy oddanie zużytego urządzenia. W tym celu po dostawie zachowaj dowód zakupu nowego produktu. Następnie wypełnij formularz zgłoszenia na stronie: http://mediamarkt.decydujesz.pl 

Przy przekazaniu zużytego sprzętu należy okazać dowód zakupu nowego urządzenia.

Pozostałe informacje

Dane Firmy: 

Media Saturn Online Sp. z o.o. 

Al. Jerozolimskie 179 

02 – 222 Warszawa  

NIP: 701-032-76-11 oraz spółki z grupy MediaMarkt Polska - pełna lista spółek wraz z danymi: https://mediamarkt.pl/gfx/dokumenty/Lista_spolek_z_GrupyMSHP.pdf 


Administratorem danych osobowych Kupującego jest Media Saturn Online Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, adres: Al. Jerozolimskie 179, kod pocztowy 02-222 oraz spółki z grupy MediaMarkt Polska, w dalszej części razem zwane „Administratorem”. Pełna lista spółek z grupy MediaMarkt Polska dostępna jest pod adresem: https://mediamarkt.pl/gfx/dokumenty/Lista_spolek_z_GrupyMSHP.pdf.  

Jeśli masz jakiekolwiek pytania odnośnie przetwarzania przez nas danych lub chcesz zrealizować swoje uprawnienia z nim związane, skontaktuj się  Inspektorem Ochrony Danych za pośrednictwem adresu e-mail iodo@mediamarkt.pl

Twoje dane osobowe mogą być przetwarzane na podstawie: 

a) niezbędności do wykonania umowy lub do podjęcia działań przed jej zawarciem (art. 6 ust. 1 lit. b RODO w celu realizacji zakupów - składania zamówień; 

b) obowiązku prawnego w związku z wykonaniem umowy (art. 6 ust. 1 lit. c w zw. z art. 6 ust. 1 lit. b RODO) w celu realizacji zgłoszonych reklamacji; 

c) prawnie uzasadnionego interesu Administratora (art. 6 ust. 1 lit. f RODO), odrębnie dla celu: - przeprowadzania badania opinii Klienta, na podstawie udzielonych odpowiedzi w ankiecie, gdzie uzasadnionym interesem jest doskonalenie jakości obsługi i świadczonych usług; - kontaktu - udzielenia informacji, gdzie uzasadnionym interesem jest opieka nad Klientem oraz udzielanie odpowiedzi na zadane pytania; - dochodzenia roszczeń związanych z zawartą umową, gdzie uzasadnionym interesem Administratora jest możliwość dochodzenia i ochrony przed ewentualnymi roszczeniami; 

d) obowiązku prawnego (art. 6 ust. 1 lit. c RODO) w celu wypełniania obowiązków wynikających z przepisów prawa, w tym przepisów o rachunkowości oraz obowiązków podatkowych. 

Twoje dane osobowe mogą zostać przekazane podmiotom przetwarzającym dane osobowe na zlecenie Administratora, m.in.: podmiotom świadczącym usługi kurierskie oraz podmiotom świadczącym usługi związane z prowadzeniem badań jakościowych, przy czym takie podmioty przetwarzają dane na podstawie umów zawartych z Administratorem i wyłącznie zgodnie z jego poleceniami. 

Twoje dane zebrane w celu składania zamówień, będą przetwarzane przez okres realizacji zakupów. Dane osobowe będą przetwarzane również przez okres umożliwiający rozpatrywanie reklamacji, w tym przechowywane do momentu przedawnienia ewentualnych roszczeń lub wygaśnięcia obowiązku archiwizacji wynikającego z przepisów prawa, w szczególności obowiązku dotyczącego przechowywania dokumentów księgowych. Twoje dane przetwarzane w celu przeprowadzania badania opinii Klienta będą przetwarzane w czasie trwania prowadzonego badania, w tym analizy jego wyników.  Twoje dane osobowe przetwarzane w celu odpowiedzi na kierowane przez Ciebie pytania będą wykorzystywane przez nas przez okres niezbędny do udzielenia odpowiedzi. Administrator przestanie wcześniej przetwarzać Twoje dane osobowe przetwarzane na podstawie prawnie uzasadnionego interesu administratora jeżeli zgłosisz sprzeciw wobec przetwarzania danych. W razie przetwarzania danych osobowych w oparciu o wyrażoną przez Ciebie zgodę, Twoje dane będą przechowywane do momentu jej wycofania. 


Przysługuje Ci prawo do: 

a) dostępu do treści swoich danych, żądania ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania; 

b) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych w zakresie, w jakim podstawą przetwarzania danych osobowych jest prawnie uzasadniony interes Administratora, w tym do profilowania danych; 

c) w przypadku, w którym podstawą przetwarzania jest zgoda, w związku z jej dobrowolnością, możesz ją w każdym momencie wycofać. Wycofanie zgody nie wpłynie na zgodność przetwarzania z prawem, dokonanego przed jej wycofaniem; 

d) przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od Administratora informacji o przetwarzanych danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego, w zakresie, w jakim Twoje dane są przetwarzane w celu zawarcia i wykonywania umowy lub na podstawie zgody.  

Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale w zakresie danych przetwarzanych na podstawie obowiązku prawnego oraz wykonania umowy i podjęcia działań przed jej zawarciem, niezbędne do zawarcia i realizacji umowy. 

W celu realizacji swoich uprawnień skontaktuj się z Administratorem bezpośrednio lub za pośrednictwem Inspektora Ochrony Danych, do którego kontakt został podany powyżej.  Bezpieczeństwo Twoich danych jest dla nas priorytetem, jeśli jednak uznasz, że przetwarzając Twoje dane osobowe naruszamy przepisy RODO, masz prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.  


Numer oferty: 9389121165

Inni klienci oglądali również

 

Ostatnio przeglądane


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

Allegro

Dodałeś przedmiot do koszyka

przejdź do koszyka