Sprzedaż zakończona

Oferty sponsorowane, które mogą Cię zainteresować

redcoon_pl

Głośnik Bluetooth JBL Flip 4 Szary

od
Super Sprzedawcy
redcoon_pl
339,00
Allegro Smart!
33,90 zł x 11 rat ()
1 moneta
Allegro gwarantuje bezpieczne zakupy
Otrzymasz kupiony przedmiot albo zwrócimy Ci pieniądze. Sprawdź szczegóły.

Parametry

    • Stan:
      Nowy
    • Faktura:
      Wystawiam fakturę VAT
    • Marka:
      JBL
    • Szerokość produktu:
      175 cm
    • Wysokość produktu:
      68 cm
    • Głębokość produktu:
      70 cm
    • Kolor:
      szary
    • Zasilanie:
      akumulatorowe
    • Moc:
      0 W
    • Funkcje:
      tryb głośnomówiący
    • Czas pracy:
      12 h

Opis

  • Głośnik Bluetooth JBL Flip 4 Szary
  • Numer produktu: 1336922
  • Rodzaj urządzenia: Głośnik bezprzewodowy
  • Dedykowany model: Uniwersalny
  • Bluetooth: 4.2

JBL Flip 4 to głośnik z technologią Bluetooth, który pomimo swojej ultrakompaktowej budowy, zapewnia zaskakująco mocny dźwięk stereo. Zasilany jest akumulatorem litowo- jonowym o pojemności 3000 mAh, który umożliwia 12 godzin nieustannego odtwarzania wysokiej jakości muzyki w trybie stereo.  

 

Korzyści: 

 

  • Wysokiej jakości dźwięk z wyraźnymi basami
  • Duża moc mimo niewielkich rozmiarów
  • Dzięki małej wadze łatwość transportowania
  • Wodoodporność. Może wylądować np: w basenie i nic mu nie będzie
  • Czas pracy na jednym ładowaniu to aż 12 godzin

  • Rodzaj urządzenia: Głośnik bezprzewodowy
  • Dedykowany model: Uniwersalny
  • Moc: Moc wyjściowa: 2 x 8 W
  • Dźwięk: Pasmo przenoszenia 70Hz - 20kHz Przetwornik: 2 x 40 mm Stosunek sygnału do szumu: ≥80 dB
  • USB: Micro Tak (tylko ładowanie baterii)
  • Zastosowane technologie: JBL Connect+
  • Bluetooth: 4.2
  • Funkcje Bluetooth:  AVRCP 1.6 A2DP HFP 1.6 HSP 1.2
  • Pozostałe funkcje: Eliminacja echa Eliminacja szumów Funkcjonalność zestawu głośnomówiącego
  • Odporność: IPX7 Na zachlapania Wodoodporność
  • Zasilanie: Akumulator litowo-jonowy Pojemność: 3000mAh
  • Czas pracy na bateriach/akumulatorze [h]: 12
  • Wysokość [mm]: 68
  • Szerokość [mm]: 175
  • Głębokość [mm]: 70
  • Waga [g]: 515
  • Kolor: Szary
  • Załączone wyposażenie: Przewód Micro USB

Dostawa i płatność

od 0,00 zł

Dostawa i płatność

Wysyłka z: Warszawa, Polska

Wysyłka

Odbiór w punkcie

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Paczkomaty 24/7
pierwsza sztuka
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
2
czas realizacji
2 dni robocze

Kurier

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
2
czas realizacji
2-3 dni robocze
Przesyłka kurierska pobranie
pierwsza sztuka
7,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
2
czas realizacji
2-3 dni robocze

Sprzedawca nie określił cen wysyłki za granicę

Skontaktuj się ze sprzedawcą, jeśli zależy Ci na dostawie

Płatności

Gwarancja

24 miesiące

Gwarancja

Rodzaj gwarancji

producenta/dystrybutora

Okres gwarancji

24 miesiące
Dodatkowe informacje

Standardowa gwarancja wynosi 24 miesiące i jest realizowana przez producenta / dystrybutora. 

Produkty marki Apple, Saeco, DeLonghi, Karcher posiadają ograniczoną gwarancję - 12 miesięcy.

Szczegółowe informacje nt. okresu gwarancyjnego dostępne są na stronie internetowej producenta / dystrybutora.


REKLAMACJE

1. Sprzedający dostarcza Towary bez wad.

GWARANCJA

2. Reklamacje Kupującego na podstawie gwarancji należy zgłosić bezpośrednio u właściwego gwaranta lub za pośrednictwem Sprzedającego. Reklamacje te rozpatruje właściwy gwarant (wystawca oświadczenia gwarancyjnego). Warunki gwarancji określa karta gwarancyjna dołączona do Towaru lub informacja znajdująca się na stronie internetowej gwaranta.

3. Towar, będący przedmiotem reklamacji na podstawie gwarancji należy dostarczyć bezpośrednio do punktu wskazanego przez gwaranta lub do Sprzedającego, albo za pośrednictwem podmiotu trzeciego świadczącego usługi kurierskie lub pocztowe na koszt Sprzedającego lub gwaranta, chyba że z okoliczności wynika, iż wada powinna być usunięta w miejscu, w którym rzecz znajdowała się w chwili ujawnienia wady.

4. Gwarant jest obowiązany wykonać swoje obowiązki w terminie określonym w treści oświadczenia gwarancyjnego, a gdy go nie określono - niezwłocznie, ale nie później niż w terminie czternastu (14) dni, licząc od dnia dostarczenia rzeczy przez uprawnionego z gwarancji, oraz dostarczyć mu rzecz na swój koszt do miejsca wskazanego w pkt. VII.3, powyżej.

5. Dowód zakupu Towaru oraz ważna karta gwarancyjna są niezbędne do przyjęcia przez gwaranta lub Sprzedającego reklamacji na podstawie gwarancji.

6. Termin i zasady rozpatrywania reklamacji Towaru zgłoszonej na podstawie gwarancji określone są w treści dokumentu gwarancyjnego.

7. Gwarancja nie wyłącza, ani nie ogranicza uprawnień Kupującego ani nie wpływa na odpowiedzialność Sprzedającego z tytułu rękojmi za wady Towaru. Jednakże w razie wykonywania przez Kupującego uprawnień z gwarancji bieg terminu do wykonania uprawnień z tytułu rękojmi ulega zawieszeniu z dniem zawiadomienia Sprzedającego o wadzie. Termin ten biegnie dalej od dnia odmowy przez gwaranta wykonania obowiązków wynikających z gwarancji albo bezskutecznego upływu czasu na ich wykonanie.

Reklamacja

Reklamacja

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata

Adres do reklamacji

Redcoon.pl Dział Zwrotów i Reklamacji
Kolejowa 1
05-500 Piaseczno
Dodatkowe informacje

REKLAMACJE

1. Sprzedający dostarcza Towary bez wad.

GWARANCJA

2. Reklamacje Kupującego na podstawie gwarancji należy zgłosić bezpośrednio u właściwego gwaranta lub za pośrednictwem Sprzedającego. Reklamacje te rozpatruje właściwy gwarant (wystawca oświadczenia gwarancyjnego). Warunki gwarancji określa karta gwarancyjna dołączona do Towaru lub informacja znajdująca się na stronie internetowej gwaranta.

3. Towar, będący przedmiotem reklamacji na podstawie gwarancji należy dostarczyć bezpośrednio do punktu wskazanego przez gwaranta lub do Sprzedającego, albo za pośrednictwem podmiotu trzeciego świadczącego usługi kurierskie lub pocztowe na koszt Sprzedającego lub gwaranta, chyba że z okoliczności wynika, iż wada powinna być usunięta w miejscu, w którym rzecz znajdowała się w chwili ujawnienia wady.

4. Gwarant jest obowiązany wykonać swoje obowiązki w terminie określonym w treści oświadczenia gwarancyjnego, a gdy go nie określono - niezwłocznie, ale nie później niż w terminie czternastu (14) dni, licząc od dnia dostarczenia rzeczy przez uprawnionego z gwarancji, oraz dostarczyć mu rzecz na swój koszt do miejsca wskazanego w pkt. VII.3, powyżej.

5. Dowód zakupu Towaru oraz ważna karta gwarancyjna są niezbędne do przyjęcia przez gwaranta lub Sprzedającego reklamacji na podstawie gwarancji.

6. Termin i zasady rozpatrywania reklamacji Towaru zgłoszonej na podstawie gwarancji określone są w treści dokumentu gwarancyjnego.

7. Gwarancja nie wyłącza, ani nie ogranicza uprawnień Kupującego ani nie wpływa na odpowiedzialność Sprzedającego z tytułu rękojmi za wady Towaru. Jednakże w razie wykonywania przez Kupującego uprawnień z gwarancji bieg terminu do wykonania uprawnień z tytułu rękojmi ulega zawieszeniu z dniem zawiadomienia Sprzedającego o wadzie. Termin ten biegnie dalej od dnia odmowy przez gwaranta wykonania obowiązków wynikających z gwarancji albo bezskutecznego upływu czasu na ich wykonanie.

RĘKOJMIA ZA WADY

8. Jeżeli Kupującym jest Konsument, a wada fizyczna została stwierdzona przed upływem roku od dnia wydania rzeczy sprzedanej, domniemywa się, że wada lub jej przyczyna istniała w chwili przejścia niebezpieczeństwa na kupującego.

9. Jeżeli Towar ma wadę, Kupujący może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy Sprzedaży, chyba że Sprzedający niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Kupującego wymieni Towar wadliwy na wolny od wad albo wadę usunie. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli Towar był już wymieniany lub naprawiony przez Sprzedającego albo Sprzedający nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany Towaru na wolny od wad lub usunięcia wady.

10. Jeżeli Towar ma wadę, Kupujący może żądać wymiany Towaru na wolny od wad albo usunięcia wady. Sprzedający jest obowiązany wymienić Towar wadliwy na Towar wolny od wad lub usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla Kupującego.

11. Sprzedający może odmówić zadośćuczynienia żądaniu Kupującego, jeżeli doprowadzenie do zgodności z Umową Sprzedaży Towaru wadliwego w sposób wybrany przez Kupującego jest niemożliwe albo w porównaniu z drugim możliwym sposobem doprowadzenia do zgodności z Umową Sprzedaży wymagałoby nadmiernych kosztów. Jeżeli Kupującym jest przedsiębiorca, Sprzedający może odmówić wymiany Towaru na wolny od wad lub usunięcia wady także wtedy, gdy koszty zadośćuczynienia temu obowiązkowi przewyższają cenę Towaru.

12. Kupujący nie może odstąpić od Umowy Sprzedaży, stosownie do pkt 9 powyżej, jeżeli wada Towaru jest nieistotna.

13. Kupujący będący Konsumentem może zamiast zaproponowanego przez Sprzedającego usunięcia wady żądać wymiany Towaru na wolny od wad albo zamiast wymiany Towaru żądać usunięcia wady Towaru,

chyba że doprowadzenie Towaru do zgodności z Umową Sprzedaży w sposób wybrany przez Kupującego jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez Sprzedającego.

14. Jeżeli Towar wadliwy został zamontowany, Kupujący może żądać od Sprzedającego demontażu i ponownego zamontowania po dokonaniu wymiany na wolny od wad lub usunięciu wady. W razie niewykonania tego obowiązku przez Sprzedającego Kupujący jest upoważniony do dokonania tych czynności na koszt i niebezpieczeństwo Sprzedającego.

15. Sprzedający może odmówić demontażu i ponownego zamontowania, jeżeli koszt tych czynności przewyższa cenę Towaru.

16. Jeżeli Kupującym jest Konsument, może on żądać od Sprzedającego demontażu i ponownego zamontowania, jest obowiązany jednak ponieść część związanych z tym kosztów przewyższających cenę Towaru albo może żądać od Sprzedającego zapłaty części kosztów demontażu i ponownego zamontowania, do wysokości ceny Towaru.

17. Kupujący, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest obowiązany na koszt Sprzedającego dostarczyć Towar wadliwy pod adres: ul. Kolejowa 1, 05-500 Piaseczno. Kupujący, w miarę możliwości, powinien jednak przed dokonaniem wysyłki skontaktować się ze Sprzedającym, w celu umówienia kuriera za pośrednictwem Sprzedającego.

18. Jeżeli ze względu na rodzaj Towaru lub sposób jego zamontowania dostarczenie Towaru przez Kupującego byłoby nadmiernie utrudnione, Kupujący obowiązany jest udostępnić Towar Sprzedającemu w miejscu, w którym Towar się znajduje.

19. Postanowienia pkt. VII.16 i VII.18 stosuje się do zwrotu Towaru w razie odstąpienia od Umowy Sprzedaży i wymiany Towaru na wolny od wad.

20. Okres rozpatrywania reklamacji wynosi czternaście (14) dni roboczych liczonych od dnia złożenia reklamacji Towaru przez Kupującego, chyba że Sprzedający poinformuje Kupującego o konieczności przedłużenia tego terminu w przypadkach szczególnych, uzasadnionych np. koniecznością zebrania dodatkowej dokumentacji, informacji na temat przyczyn, lub okoliczności reklamacji. W takim przypadku z przyczyn niezależnych od Sprzedającego czas rozpatrzenia reklamacji może ulec wydłużeniu.

21. Jeżeli Kupujący będący Konsumentem zażądał wymiany Towaru lub usunięcia wady albo złożył oświadczenie o obniżeniu ceny, określając kwotę, o którą cena ma być obniżona, a Sprzedający nie ustosunkował się do tego żądania w terminie czternastu (14) dni, uważa się, że żądanie to uznał za uzasadnione.

22. Kupujący otrzyma potwierdzenie zgłoszenia reklamacji od Sprzedającego.

23. Kupujący zostanie poinformowany przez Sprzedającego o zakończeniu procesu reklamacyjnego. Informacja ta będzie również dostępna dla Kupującego pod numerem Infolinii lub w zakładce „Status reklamacji” w Koncie Kupującego w Sklepie Internetowym po zalogowaniu się na Koncie.

24. W celu usprawnienia procesu rozpatrywania reklamacji Towarów, zaleca się, aby Kupujący składając reklamację z tytułu rękojmi wypełnił formularz reklamacji dostępny na podstronie „Reklamacje” Sklepu Internetowego i przesłał go Sprzedającemu w postaci skanu drogą elektroniczną lub pocztą (nie jest to warunek rozpatrywania reklamacji).

25. Towar, którego reklamacja nie zostanie uznana ze względu np. na jej bezzasadność, lub brak dowodu zakupu u Sprzedającego zostanie odesłany do Kupującego. Sprzedający może w takiej sytuacji obciążyć Kupującego kosztami takiej przesyłki.

26. Nie stanowią podstawy reklamacji niewielkie różnice w zewnętrznym wyglądzie Towaru wydawanego Kupującemu w zestawieniu z wyglądem Towaru (także tego samego rodzaju, marki i modelu)

prezentowanym w formie graficznej w Sklepie Internetowym, które mogą wynikać z innych ustawień monitora Kupującego, warunków oświetlenia, itp. czynników związanych jedynie z używaniem Internetu do zakupów. Niniejsze postanowienie nie rodzi skutku w postaci ograniczenia odpowiedzialności Sprzedającego wobec Kupującego, w szczególności nie ogranicza w żaden sposób praw Kupującego będącego Konsumentem do odstąpienia od umowy.

Zwroty

30 dni na odstąpienie od umowy

Zwroty

30 dni na odstąpienie od umowy
Czas na odstąpienie od umowy
30 dni
Koszt zwrotu
Koszt zwrotu zależy od tego, jaką metodę dostawy wskażesz podczas zakupu.
dostawa
zwrot
Paczkomaty 24/7
na własny koszt
za darmo z pakietem
Pozostałe metody
na własny koszt
Adres do zwrotu
redcoon.pl Dział Zwrotów
Kolejowa 1
05-500 Piaseczno
Dodatkowe informacje

  

ODSTĄPIENIE KUPUJĄCEGO OD UMOWY SPRZEDAŻY


1. Dokonujący zakupu Towaru Konsument który zawarł umowę na odległość może od tej umowy odstąpić bez podania przyczyn składając oświadczenie na piśmie w terminie do trzydziestu (30) dni od dnia wydania Towaru, lub jego ostatniej części. Aby skutecznie odstąpić od umowy wystarczy wysłać do Sprzedającego przed upływem ww. terminu podpisane oświadczenie Konsumenta o odstąpieniu od umowy. Konsument może, lecz nie musi skorzystać z wzoru oświadczenia znajdującego się 

poniżej. Oświadczenie z podpisem Konsumenta może zostać wysłane w postaci skanu drogą elektroniczną na adres redcoon@ms-online.pl lub w oryginale pocztą na adres Sprzedającego. Oświadczenie może być złożone w postaci elektronicznej, opatrzone bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym przy pomocy ważnego kwalifikowanego certyfikatu (podpis elektroniczny) lub bez podpisu elektronicznego. 


2. W razie skutecznego odstąpienia od umowy, umowa jest uważana za niezawartą, a Kupujący jest zwolniony z wszelkich zobowiązań. Zwrot Towaru powinien nastąpić niezwłocznie, najlepiej wraz z wysłaniem oświadczenia o odstąpieniu, albo oddzielnie – jednak nie później niż w terminie czternastu (14) dni od dnia wysłania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Do przesyłki ze zwracanym Towarem powinien zostać dołączony oryginał podpisanego oświadczenia o odstąpieniu od umowy, chyba że wcześniej takie oświadczenie zostało wysłane pocztą, kurierem lub przesłane 

w formie elektronicznej wiadomości e-mail. 


3. Zwracany Towar powinien znajdować się w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w celu stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru i nie wykraczała poza zwyczajowo przyjęte korzystanie z Towaru. Kupujący powinien zwrócić Towar w takim składzie ilościowym i jakościowym, w jakim go otrzymał (z zastrzeżeniem zdania poprzedniego). W szczególności do Towaru powinny być dołączone wszelkie otrzymane wraz z Towarem części, akcesoria, instrukcje, warunki użytkowania i inne dokumenty, a także dokument poświadczający zakup. Zalecane jest, aby zwracany Towar był zapakowany w oryginalne opakowanie, chyba że zostało ono usunięte w celu stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru i nie wykraczało poza zwyczajowo przyjęte korzystanie z Towaru. W takim przypadku należy zadbać o to, aby Towar był bezpiecznie zapakowany w celu uniknięcia ryzyka uszkodzeń w transporcie. 


4. Zwrot uiszczonej przez Kupującego ceny Towaru i poniesionych kosztów dostawy do Kupującego zostanie dokonany w terminie czternastu (14) dni od dnia otrzymania oświadczenia Kupującego o odstąpieniu od Umowy Sprzedaży, przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Kupujący. Zdanie powyżej nie ma zastosowania do sytuacji, w której Kupujący dokonał zapłaty wybierając uprzednio formę płatności „płatność przy odbiorze”, dokonał płatności na konto Sprzedającego za pomocą przekazu pocztowego albo dokonał płatności przy użyciu innej formy przekazu środków pieniężnych, za pośrednictwem firm świadczących takie usługi. Sprzedający dokona wówczas zwrotu wpłaconych przez Kupującego środków pieniężnych na rachunek bankowy wskazany przez Kupującego.


5. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Kupującemu w przypadku 

umowy: 

1) dotyczącej nagrań dźwiękowych lub wizualnych danych albo programów komputerowych 

dostarczanych w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte przez Kupującego;

2) o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie 

świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą Kupującego przed upływem terminu do odstąpienia od 

umowy i po poinformowaniu Kupującego o utracie prawa odstąpienia od umowy;

3) o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą Kupującego; a 

Kupujący został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia utraci 

prawo odstąpienia od umowy;

4) w której przedmiotem świadczenia jest Towar nieprefabrykowany, wyprodukowany według 

specyfikacji Kupującego lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb (w szczególności wskutek imiennej rejestracji produktu przez Kupującego w bazie danych producenta, co powoduje przypisanie produktu do Kupującego);

5) sprzedaży Towarów, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie 

połączone z innymi rzeczami;

6) w której przedmiotem świadczenia jest Towar ulegający szybkiemu zepsuciu lub mający krótki 

termin przydatności do użycia;

7) w której Kupujący wyraźnie żądał, aby Sprzedający do niego przyjechał w celu dokonania pilnej 

naprawy lub konserwacji; jeżeli Sprzedający świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania Kupujący żądał, lub dostarcza Towary inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje Kupującemu w odniesieniu do dodatkowych usług lub Towarów;

8) w której przedmiotem świadczenia jest Towar dostarczony w zapieczętowanym opakowaniu, którego 

po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;

9) o dostarczenie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę;

10) o świadczenie usług w zakresie przewozu Towarów, usług związanych z wypoczynkiem, 

wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi;


6. Kupujący ponosi tylko bezpośrednie koszty zwrotu Towaru.

1) W razie przesyłania oświadczenia o odstąpieniu od Umowy Sprzedaży w formie elektronicznej, 

Sprzedający niezwłocznie potwierdza Kupującemu otrzymanie oświadczenia.

2) Wzór oświadczenia o odstąpieniu od Umowy Sprzedaży znajduje się w załączniku do niniejszego regulaminu.
 

Dokonując zakupu na naszych aukcjach, akceptujesz regulamin dostępny na stronie: https://redcoon.pl/files/Regulamin_sklepu_redcoon.pl_dotyczacy_sprzedazy_na_platformie_Allegro.pdf 

O sprzedającym

redcoon_pl

O sprzedającym

redcoon_pl

99,4%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach
ZGODNOŚĆ Z OPISEM
5,0/5
OBSŁUGA KLIENTA
5,0/5
CZAS WYSYŁKI
5,0/5
KOSZT WYSYŁKI
5,0/5
NA ALLEGRO OD
od 2 lat i 3 miesięcy
OSTATNIE LOGOWANIE
dzisiaj o 02:20

Dane firmy

redcoon.pl Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Aleje Jerozolimskie 179
02-222 Warszawa
REGON: 366568889
NIP: 5223083801

Kontakt

  • 22 *** ** ** (pokaż)
poniedziałek - piątek
08:00 - 18:00
sobota - niedziela
zamknięte

Informacje o sprzedającym

Przesyłki o wadze do 30 kg są doręczane są "do drzwi".

Przesyłki gabarytowe (duże AGD oraz TV pow. 42") doręczane są pod adres główny (bez usługi wniesienia).

Faktury wysyłane są w formie elektronicznej (plik PDF) na adres e-mail podany przy składaniu zamówienia.


Pod adresem firmy nie ma możliwości odbioru osobistego. 

Numer konta bankowego: 58 1140 1010 0000 5583 7200 1003 

Pozostałe informacje

Dokonując zakupu na naszych aukcjach, akceptujesz regulamin dostępny pod adresem: https://redcoon.pl/files/Regulamin_sklepu_redcoon.pl_dotyczacy_sprzedazy_na_platformie_Allegro.pdf


Regulamin promocji "Muzyczny Galaxy A6+"

https://redcoon.pl/files/redcoon/regulaminy/20180512_Regulamin_A6_JBL_final.pdf


Regulamin promocji "Cashback Galaxy Samsung Galaxy J7"

https://redcoon.pl/files/redcoon/regulaminy/20180425_cashback_J7_final.pdf

Numer oferty:8025660350
Zgłoś naruszenie zasad

 


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

Allegro