, , ,

GEARS 5 X1 / XBOX ONE PL + BONUSY | PUDEŁKOWA

od
GRYMEL_pl
249,90
Allegro Smart!
1 osoba kupiła 1 sztukę
Liczba sztuk
z 4 sztuk
Allegro gwarantuje bezpieczne zakupy
Otrzymasz kupiony przedmiot albo zwrócimy Ci pieniądze. Sprawdź szczegóły.

Parametry

    • Granice wiekowe (PEGI):
    • Wersja językowa:
    • Tytuł:
      Gears 5
    • Platforma:
      XOne
    • Tryb gry:
      singleplayer, multiplayer

Opis

Tytuł: Gears 5

Stan: Nowa

Platforma: Xbox One

Producent: The Coalition / Black Tusk Studios

Tryb gry: Single / Multiplayer

Kategoria wiekowa: 18+

Wersja językowa: PL (napisy)

Zamawiając u nas otrzymasz zestaw postaci Terminator Dark Fate Bonus

Kontynuacja jednej z najbardziej popularnych sag gier, Gears jest teraz jeszcze atrakcyjniejsze niż kiedykolwiek, z pięcioma ekscytującymi trybami i najbardziej rozbudowaną w historii kampanią.

  • Tryb współpracy dla trzech graczy: Bitwa u boku przyjaciół w trójosobowym oddziale i współpraca online lub w trybie gry na podzielonym ekranie.
  • Tours of Duty: Awansuj ze świeżego rekruta na czterogwiazdkowego generała w Gears Tours of Duty. Podejmuj nowe i ekscytujące wyzwania, zdobywaj niesamowite nagrody i prezentuj Twój łup.
  • Boot Camp: Dopiero zaczynasz przygodę z Gears, czy zwyczajnie już od dawna nie grałeś? Boot Camp to zabawny sposób na naukę funkcjonowania gry, od podstaw po zaawansowane techniki walki.
  • Zagraj jako Jack: Graj jako Jack, Twój osobisty robot latający chroni sojuszników i niszczy wrogów - idealny dla nowych graczy w Gears.
  • Wizualny spektakl: Odtwarzaj każdy tryb w rozdzielczości 4K i HDR z płynną prędkością 60 klatek na sekundę na Xbox One X.

Oferty sponsorowane, które mogą Cię zainteresować

Dostawa i płatność

od 5,90 zł

Dostawa i płatność

Wysyłka z: Zielona Góra, Polska
Kupujesz więcej niż jedną sztukę?Sprawdź koszt dostawy dla wielu sztuk
Odbiór w punkcie
koszt dostawy
czas realizacji
Odbiór w punkcie
Allegro Paczkomaty 24/7 InPost
8,99 zł
1 dzień roboczy
z pakietem
0,00 zł
1 dzień roboczy
Paczkomaty 24/7
13,90 zł
1 dzień roboczy
1 dzień roboczy
Kurier
koszt dostawy
czas realizacji
Kurier
Kurier DPD
16,90 zł
1-3 dni robocze
1-3 dni robocze
Kurier DPD pobranie
19,90 zł
1-3 dni robocze
1-3 dni robocze
Listy i paczki pocztowe
koszt dostawy
czas realizacji
Listy i paczki pocztowe
List polecony ekonomiczny
5,90 zł
2-4 dni robocze
z pakietem
0,00 zł
2-4 dni robocze
List polecony priorytetowy
9,90 zł
1-3 dni robocze
1-3 dni robocze
Płatności

Gwarancja

24 miesiące

Gwarancja

Rodzaj gwarancji

producenta/dystrybutora

Okres gwarancji

24 miesiące
Dodatkowe informacje

 

1. Wszystkie towary w sklepie Grymel pochodzą z legalnego źródła, są oryginalne i 

     pochodzą od autoryzowanych dystrybutorów.

2. Zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 poz. 827), Klient może zrezygnować z towaru z zakupionego w naszym sklepie bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki.
 

3. Sklep gwarantuje zwrot kwoty równej cenie towaru. Pieniądze zostaną zwrócone w 

     przeciągu 14 dni przelewem bankowym na konto wskazane przez Klienta. Sklep 

     nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem.
 4.  Prawo do  odstąpienia od umowy nie przysługuje w odniesieniu do umów o  dostarczenie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku  materialnym.
 

5. Jeżeli po otrzymaniu towaru Klient znajdzie w nim wady fabryczne może skorzystać ze 

     świadczeń gwarancyjnych bezpośrednio u producenta. W przypadku stwierdzenia uszkodzeń mechanicznych lub brakujących elementów i skierowania reklamacji bezpośrednio do Grymel, Klient powinien odesłać wadliwy produkt pod nasz adres.  Nie przyjmujemy żadnych przesyłek wysłanych za pobraniem. Do odsyłanego  towaru należy dołączyć pismo z dokładnym opisem zaistniałego problemu.  Reklamacje zostaną rozpatrzone w przeciągu 14 dni od daty otrzymania  przez sklep przesyłki z reklamowanym towarem. W przypadku uzasadnionej  reklamacji, towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na inny,  pełnowartościowy, a jeśli będzie to niemożliwe (na przykład z powodu  wyczerpania zapasów), zwrócimy Klientowi równowartość ceny produktu lub  zaoferujemy mu inne, dostępne w sklepie towary do wyboru. Koszty  związane z odesłaniem reklamowanego towaru, Grymel zwraca 

     natychmiast po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji.

6. Grymel ponosi odpowiedzialność przez 2 lata od daty zakupu w przypadku niezgodności 

     towaru z umową. Klient traci to uprawnienie, jeżeli przed upływem dwóch miesięcy od 

     stwierdzenia niezgodności towaru z umową nie zawiadomi sklepu o tym fakcie.

7. Gwarancja, oraz prawo odstąpienia od umowy nie obowiązują, gdy produkt dotknięty jest 

     uszkodzeniami mechanicznymi zewnętrznego pochodzenia. Dlatego zalecamy przed 

     odebraniem przesyłki sprawdzenie, czy opakowanie nie posiada widocznych uszkodzeń. 

     W szczególności należy zwrócić uwagę na stan taśm naklejonych na przesyłkę. W 

     przypadku gdy opakowanie nosi znamiona uszkodzenia, lub taśmy są zerwane, należy nie 

      przyjmować przesyłki i w obecności kuriera sporządzić protokół szkody i  skontaktować się jak najszybciej z Grymel w celu wyjaśnienia sprawy.
 8.   Konsument może  skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania  reklamacji i  dochodzenia roszczeń, w szczególności takich jak: mediacja  (w ramach  której konsument oraz przedsiębiorca rozstrzygają  nieporozumienie przy  udziale mediatora), czy sądownictwo polubowne  (rozpoznanie sporu  następuje przez arbitra, niezależnego specjalistę  rozstrzygania  sporów), które to sposoby są oparte na zasadzie  dobrowolności.  Skorzystanie z nich wymaga złożenia przez Konsumenta  odpowiedniego  wniosku w instytucji zajmującej się polubownym  rozstrzyganiem sporów,  tj. w szczególności: powiatowych (miejskich)  rzeczników konsumentów  (udzielających bezpłatnej pomocy w sprawie  rozstrzygnięcia sporu  konsumenta z przedsiębiorcą), organizacji  społecznych do spraw ochrony  konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów  Inspekcji Handlowej (stały  polubowny sąd konsumencki, mediacja). Zasady  dostępu do tych procedur  dostępne są w siedzibach oraz na stronach  internetowych ww. instytucji.  Ważne informacje w tym zakresie można  uzyskać pod następującymi  adresami internetowymi Urzędu Ochrony  Konkurencji i Konsumentów:
http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php;
http://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php;
http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php.
https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=PL
 

Reklamacja

Reklamacja

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata

Adres do reklamacji

Grymel
Ogrodowa 36
65-461 Zielona Góra
Dodatkowe informacje

 

1. Wszystkie towary w sklepie Grymel pochodzą z legalnego źródła, są oryginalne i 

     pochodzą od autoryzowanych dystrybutorów.

2. Zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 poz. 827), Klient może zrezygnować z towaru z zakupionego w naszym sklepie bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki.
 

3. Sklep gwarantuje zwrot kwoty równej cenie towaru. Pieniądze zostaną zwrócone w 

     przeciągu 14 dni przelewem bankowym na konto wskazane przez Klienta. Sklep 

     nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem.
 4.  Prawo do  odstąpienia od umowy nie przysługuje w odniesieniu do umów o  dostarczenie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku  materialnym.
 

5. Jeżeli po otrzymaniu towaru Klient znajdzie w nim wady fabryczne może skorzystać ze 

     świadczeń gwarancyjnych bezpośrednio u producenta. W przypadku stwierdzenia uszkodzeń mechanicznych lub brakujących elementów i skierowania reklamacji bezpośrednio do Grymel, Klient powinien odesłać wadliwy produkt pod nasz adres.  Nie przyjmujemy żadnych przesyłek wysłanych za pobraniem. Do odsyłanego  towaru należy dołączyć pismo z dokładnym opisem zaistniałego problemu.  Reklamacje zostaną rozpatrzone w przeciągu 14 dni od daty otrzymania  przez sklep przesyłki z reklamowanym towarem. W przypadku uzasadnionej  reklamacji, towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na inny,  pełnowartościowy, a jeśli będzie to niemożliwe (na przykład z powodu  wyczerpania zapasów), zwrócimy Klientowi równowartość ceny produktu lub  zaoferujemy mu inne, dostępne w sklepie towary do wyboru. Koszty  związane z odesłaniem reklamowanego towaru, Grymel zwraca 

     natychmiast po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji.

6. Grymel ponosi odpowiedzialność przez 2 lata od daty zakupu w przypadku niezgodności 

     towaru z umową. Klient traci to uprawnienie, jeżeli przed upływem dwóch miesięcy od 

     stwierdzenia niezgodności towaru z umową nie zawiadomi sklepu o tym fakcie.

7. Gwarancja, oraz prawo odstąpienia od umowy nie obowiązują, gdy produkt dotknięty jest 

     uszkodzeniami mechanicznymi zewnętrznego pochodzenia. Dlatego zalecamy przed 

     odebraniem przesyłki sprawdzenie, czy opakowanie nie posiada widocznych uszkodzeń. 

     W szczególności należy zwrócić uwagę na stan taśm naklejonych na przesyłkę. W 

     przypadku gdy opakowanie nosi znamiona uszkodzenia, lub taśmy są zerwane, należy nie 

      przyjmować przesyłki i w obecności kuriera sporządzić protokół szkody i  skontaktować się jak najszybciej z Grymel w celu wyjaśnienia sprawy.
 8.   Konsument może  skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania  reklamacji i  dochodzenia roszczeń, w szczególności takich jak: mediacja  (w ramach  której konsument oraz przedsiębiorca rozstrzygają  nieporozumienie przy  udziale mediatora), czy sądownictwo polubowne  (rozpoznanie sporu  następuje przez arbitra, niezależnego specjalistę  rozstrzygania  sporów), które to sposoby są oparte na zasadzie  dobrowolności.  Skorzystanie z nich wymaga złożenia przez Konsumenta  odpowiedniego  wniosku w instytucji zajmującej się polubownym  rozstrzyganiem sporów,  tj. w szczególności: powiatowych (miejskich)  rzeczników konsumentów  (udzielających bezpłatnej pomocy w sprawie  rozstrzygnięcia sporu  konsumenta z przedsiębiorcą), organizacji  społecznych do spraw ochrony  konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów  Inspekcji Handlowej (stały  polubowny sąd konsumencki, mediacja). Zasady  dostępu do tych procedur  dostępne są w siedzibach oraz na stronach  internetowych ww. instytucji.  Ważne informacje w tym zakresie można  uzyskać pod następującymi  adresami internetowymi Urzędu Ochrony  Konkurencji i Konsumentów:
http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php;
http://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php;
http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php.
https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=PL
 

Zwroty

14 dni na odstąpienie od umowy

Zwroty

14 dni na odstąpienie od umowy
Czas na odstąpienie od umowy
14 dni
Koszt zwrotu
Koszt zwrotu zależy od tego, jaką metodę dostawy wskażesz podczas zakupu.
dostawa
zwrot
Allegro Paczkomaty 24/7 InPost
za darmo
Pozostałe metody
na własny koszt
Adres do zwrotu
Grymel
Ogrodowa 36
65-461 Zielona Góra
Ograniczenie prawa do odstąpienia

Prawo odstąpienia od umowy bez podania przyczyny nie przysługuje konsumentowi w przypadku, gdy kupujący otworzył zapieczętowane opakowanie nagrania dźwiękowego, wizualnego lub programu komputerowego (przepis z ustawy).

Dodatkowe informacje

Zwroty i reklamacje 1. Wszystkie towary w sklepie Grymel pochodzą z legalnego źródła, są oryginalne i pochodzą od autoryzowanych dystrybutorów. 2. Zgodnie z Ustawą z 2 marca 2000 roku „O ochronie niektórych praw konsumentów oraz odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny” Klient może zrezygnować z towaru z zakupionego w naszym sklepie bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki. 3. Sklep gwarantuje zwrot kwoty równej cenie towaru. Pieniądze zostaną zwrócone w przeciągu 14 dni przelewem bankowym na konto wskazane przez Klienta. Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem. 4. Jeżeli po otrzymaniu towaru Klient znajdzie w nim wady fabryczne może skorzystać ze świadczeń gwarancyjnych bezpośrednio u producenta. W przypadku stwierdzenia uszkodzeń mechanicznych lub brakujących elementów i skierowania reklamacji bezpośrednio do Grymel, Klient powinien odesłać wadliwy produkt pod nasz adres. Nie przyjmujemy żadnych przesyłek wysłanych za pobraniem. Do odsyłanego towaru należy dołączyć pismo z dokładnym opisem zaistniałego problemu. Reklamacje zostaną rozpatrzone w przeciągu 14 dni od daty otrzymania przez sklep przesyłki z reklamowanym towarem. W przypadku uzasadnionej reklamacji, towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania zapasów), zwrócimy Klientowi równowartość ceny produktu lub zaoferujemy mu inne, dostępne w sklepie towary do wyboru. Koszty związane z odesłaniem reklamowanego towaru, Grymel zwraca natychmiast po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji. 5. Grymel ponosi odpowiedzialność przez 2 lata od daty zakupu w przypadku niezgodności towaru z umową. Klient traci to uprawnienie, jeżeli przed upływem dwóch miesięcy od stwierdzenia niezgodności towaru z umową nie zawiadomi sklepu o tym fakcie. 6. Gwarancja, oraz prawo odstąpienia od umowy nie obowiązują, gdy produkt dotknięty jest uszkodzeniami mechanicznymi zewnętrznego pochodzenia. Dlatego zalecamy przed odebraniem przesyłki sprawdzenie, czy opakowanie nie posiada widocznych uszkodzeń. W szczególności należy zwrócić uwagę na stan taśm naklejonych na przesyłkę. W przypadku gdy opakowanie nosi znamiona uszkodzenia, lub taśmy są zerwane, należy nie przyjmować przesyłki i w obecności kuriera sporządzić protokół szkody i skontaktować się jak najszybciej z Grymel w celu wyjaśnienia sprawy.

O sprzedającym

GRYMEL_pl

O sprzedającym

GRYMEL_pl

99,6%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach
ZGODNOŚĆ Z OPISEM
5,0/5
OBSŁUGA KLIENTA
5,0/5
KOSZT WYSYŁKI
4,9/5
Nie wyświetlamy już oceny za czas wysyłki.
Przewidywany czas dostawy zobaczysz na stronie oferty.
NA ALLEGRO OD
od 10 lat
OSTATNIE LOGOWANIE
dzisiaj o 18:42

Dane firmy

Remigiusz Miller
"REMER" Remigiusz Miller
Racula - Bojka 6
66-004 Zielona Góra
REGON: 080354193
NIP: 973-088-32-70

Kontakt

  • 68 *** ** ** (pokaż)

Informacje o sprzedającym

Nasz sklep działa już na rynku gier ponad 10 lat. Od tego czasu wiele w branży się zmieniło, w tym także i my. Zrealizowaliśmy setki tysięcy zamówień, budując w tym czasie bardzo dużą grupę zadowolonych i stałych Klientów. Współpracujemy ze wszystkimi wydawcami gier w Polsce, jak i z wieloma za granicą. Idąc za rozwijąjącą się dystrybucją cyfrową, w naszej ofercie pojawiło się także tysiące tytułów w formie elektronicznej na PC. Ostatnie lata to także rozszerzenie naszego asortymentu o gry planszowe, gadżety dla graczy, kubki, koszulki, czapki i wiele innych. Możecie u nas znaleźć także artykuły szkolne dla dzieci, tj. plecaki, piórkniki, worki na buty, zeszyty itp. 


  • Korzystając z naszych ofert masz pewność zakupu z legalnego źródła oraz otrzymania dowodu zakupu w postaci paragonu lub faktury VAT na życzenie.
  • Masz wątpliwości co do oferowanego przez nas produktu lub już tego, który otrzymałeś? Nie wachaj się zapytać, a odpowiemy na Twoje pytanie i pomożemy Ci w problemie.
  • Prosimy po zakupie o wybór formy dostawy oraz płatności, abyśmy wiedzieli jak zrealizować twoje zamówienie
  • Zwracaj proszę uwagę na czas wysyłki w ofercie, z której korzystasz. Część produktów jest przedpremierowych z konkretną datą premiery i wysyłki, bądź też jest w trakcie dostawy. Wszystkie informacje o czasie wysyłki znajdziesz w opisie oraz w punkcie "czas dostawy"
  • Jeśli dokonałeś zakupu przez pomyłkę, to poinformuj nas o tym jak najszybciej, ułatwi nam to znacznie pracę, a Ty nie będziesz otrzymywał automatycznych przypomnień o złożonym zamówieniu
  • Jesteś niezadowolony z transakcji? Skontaktuj się z nami przed wystawieniem negatywnej opinii, a na pewno dojdziemy do porozumienia :)
  • Wybierając przesyłkę z płatnością przy odbiorze, prosimy o przygotowanie gotówki do zapłaty kurierowi (kurier nie ma obowiązku posiadać drobnych do wydania), aby paczka niepotrzebnie nie wróciła do nas, generując po naszej stronie niepotrzebne koszta
  • Zamówienie przedpremierowe można składać tylko z płatnością z góry
  • Zamówienie oczekuje maksymalnie 7 dni na zaksiegowanie wpłaty (w przypadku wyboru płatności z góry)
  • Chcesz odstąpić od umowy po zakupie? Masz na to 14 dni. Poinformuj nas o tym przed odesłaniem towaru, abyśmy wiedzieli od kogo i dlaczego otrzymujemy zwrot.
  • Pamiętaj proszę, że zgodnie z ustawą produkty elektroniczne nie podlegają prawie zwrotu.


Masz inne pytania? Zapraszamy do kontaktu.


Nasza infolinia działa od poniedziałku do piątku, w godzinach 10:00-18:00. Możesz z nami skontaktować się także poprzez formuarz kontaktowy Allegro.pl, wysyłając wiadomość na Facebook-u lub mailowo.


Pozdrawiamy,


Zespół GRYMEL_pl

Pozostałe informacje

Zapraszamy do sklep stacjonarnego.

GRYMEL

ul. Ogrodowa 36

65-461 Zielona Góra

Poniedziałek - Piątek: 10:00-18:00

Sobota: 10:00-14:00

Numer oferty: 8452851930

Inni klienci oglądali również

 


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

Allegro