Dbamy o Twoją prywatność
Dzięki plikom cookies i technologiom pokrewnym oraz przetwarzaniu Twoich danych, możemy zapewnić, że dopasujemy do Ciebie wyświetlane treści.Wyrażając zgodę na przechowywanie informacji na urządzeniu końcowym lub dostęp do nich i przetwarzanie danych (w tym w obszarze profilowania, analiz rynkowych i statystycznych) sprawiasz, że łatwiej będzie odnaleźć Ci w Allegro dokładnie to, czego szukasz i potrzebujesz.Administratorem Twoich danych będzie Allegro oraz niektórzy partnerzy, z którymi współpracujemy.
Ułatwienia korzystania z naszych stron, prezentowania spersonalizowanych treści i reklam oraz ich pomiaru, tworzenia statystyk, poprawy funkcjonalności strony.Zgodę wyrażasz dobrowolnie. Możesz ją w każdym momencie wycofać lub ponowić w zakładce Ustawienia plików cookies na stronie głównej. Wycofanie zgody nie wpływa na legalność uprzedniego przetwarzania.
polityka plików cookiespolityka ochrony prywatnościParametry
Stan | Nowy |
Faktura | Nie wystawiam faktury |
Wersja gry | cyfrowa |
System operacyjny | Windows |
Granice wiekowe (PEGI) | brak informacji |
Wersja językowa | Angielska |
Tytuł | Gary Grigsby's War in the East 2 |
Tematyka | strategiczne |
Opis
Kupując produkt cyfrowy nie otrzymasz od nas gry w pudełku ale specjalny kod umożliwiający pobranie i/lub aktywację produktu.
Klucz nie wymaga użycia VPN do aktywacji.
Front Wschodni, najbardziej decydujący teatr II wojny światowej i największe lądowe pole bitwy. Walka do końca, wojna totalna między Trzecią Rzeszą a Związkiem Radzieckim, z których każdy dowodzi milionami. Legendarny zespół gier wojennych w 2by3 Games spędził lata na powracaniu do tego tytanicznego konfliktu, aby ponownie ustanowić nowy stan techniki.
Gary Grigsby's War in the East 2 to kompletna przeróbka i ulepszenie oryginalnej gry War in the East, przy czym nie pozostawiono kamienia na kamieniu, aby zapewnić bardziej realistyczną, bogatszą historycznie i ambitniejszą grę strategiczną. War in the East 2 oferuje szeroką gamę scenariuszy, począwszy od krótkiego samouczka na temat bitwy o Wielkie Łuki, przez czteromiesięczne Zniszczenie Frontu Południowo-Zachodniego, aż po ogromną, pełną Wielką Kampanię całego frontu wschodniego z lat 1941-1945, począwszy od Operacji Barbarossy do upadku Berlina. W sumie czeka na Ciebie siedem scenariuszy operacyjnych i trzy kampanie na całej mapie, a także setki, jeśli nie tysiące godzin historycznej rozgrywki.
Lata nowego rozwoju zaowocowały najlepszym przeciwnikiem AI, jaki kiedykolwiek stworzył 2by3 dla dowolnej gry. Zawiera również znacznie dokładniejszą mapę, w tym pełną pojedynczą i podwójną sieć kolejową, a także historyczną sieć dróg, szczegółowy i rozszerzony porządek bitwy, nowe realistyczne modele ruchu i walki, zaawansowany system logistyczny, znacznie ulepszony i łatwy w obsłudze zarządzaj systemem Air oraz wiele innych usprawnień w interfejsie i zarządzaniu grą, a także wbudowaną encyklopedię broni i jednostek Frontu Wschodniego. To tylko zarys wielu nowych funkcji i ulepszeń, z których wszystkie są wyjaśnione w pełni obszernej instrukcji, dostępnej również w postaci fizycznej kopii.
Lata nowego rozwoju zaowocowały najlepszym przeciwnikiem AI, jaki kiedykolwiek stworzył 2by3 dla dowolnej gry. Zawiera również znacznie dokładniejszą mapę, w tym pełną pojedynczą i podwójną sieć kolejową, a także historyczną sieć dróg, szczegółowy i rozszerzony porządek bitwy, nowe realistyczne modele ruchu i walki, zaawansowany system logistyczny, znacznie ulepszony i łatwy w obsłudze zarządzaj systemem Air oraz wiele innych usprawnień w interfejsie i zarządzaniu grą, a także wbudowaną encyklopedię broni i jednostek Frontu Wschodniego. To tylko zarys wielu nowych funkcji i ulepszeń, z których wszystkie są wyjaśnione w pełni obszernej instrukcji, dostępnej również w postaci fizycznej kopii.
3 pełne kampanie na mapie
- Kampania 1941-45 (22 czerwca 1941 – 1 sierpnia 1945)
- Stalingrad do Berlina (19 listopada 1942 – 4 lipca 1945)
- Wisłą do Berlina (13 stycznia 1945 – 1 czerwca 1945)
- 7 mniejszych scenariuszy operacyjnych
- Velikie Luki '42 (17 listopada 1942 – 25 stycznia 1943) – Sowiecki kontratak mający na celu odzyskanie tego ważnego węzła kolejowego.
- Droga do Mińska (22.06.1941 – 02.07.1941) – Szturm nad Dniepr przez Grupę Armii Centrum.
- Droga do Leningradu (22 czerwca 41 – 8 października 41) – Grupa Armii Północ rusza na Leningrad.
- Zniszczenie Frontu Południowo-Zachodniego (22 czerwca 41 – 15 października 41) – Grupa Armii Południe i Guderian powodują największą sowiecką kapitulację w czasie wojny.
- Operacja Tajfun 41 (30 września 1941 – 5 stycznia 1942) – ostateczna ofensywa mająca na celu zajęcie Moskwy.
- Odrodzenie Armii Czerwonej (19 listopada 1942 – 17 marca 1943) – Zniszczenie niemieckiej 6 Armii pod Stalingradem.
- Czerwony Bóg wojny (24 listopada 1942 – 8 lutego 1943) – nieudana radziecka ofensywa na północy.
Ulepszony przeciwnik AI
- Nowo przeprojektowany i przebudowany przez Gary'ego Grigsby'ego dla War in the East 2
- Znacznie ulepszona wydajność sztucznej inteligencji w obronie, a także ulepszona wydajność sztucznej inteligencji w ofensywie
Bardziej dokładna mapa i zasady ruchu:
- Mapa oparta na lepszym odwzorowaniu daje większą liczbę heksów w głównym obszarze walki (106 heksów frontu od Rostowa do Leningradu w porównaniu z 87 heksami w WitE).
- Zaawansowane zasady dotyczące terenu/drogi – Jakość dróg na każdym heksie łączy się z ukształtowaniem terenu, generując znacznie bardziej realistyczny wpływ terenu na ruch, walkę i zapasy.
- Ruch administracyjny – odpowiada za możliwość szybkiego poruszania się po przyjaznym terytorium, zwłaszcza tam, gdzie są lepsze drogi.
- Możliwość układania dodatkowych jednostek na heksach miejskich i portowych
Loże teatralne poza mapą i wydarzenia teatralne:
- Loże teatralne reprezentujące inne teatry działań wojennych (Afryka Północna, Włochy itp.)
- Wojna partyzancka jest teraz obsługiwana z polem garnizonowym Związku Radzieckiego, wydarzeniami i zakazem partyzanckim umieszczonym na mapie.
- Ulepszona opcja gry Player Theatre Box Control, która pozwala graczom wybrać bardziej elastyczny ruch jednostek między teatrami, ale kosztem niespełnienia wymagań dotyczących garnizonu w porównaniu do korzyści wynikających z ich przekroczenia.
- Dokładniejszy historyczny układ jednostek, sztabów i jednostek wsparcia oraz ich historyczny ruch między teatrami.
- Dodatkowe historyczne wydarzenia kampanii.
Ulepszony system powietrzny obejmujący zarówno bardziej zaawansowany tryb powietrzny, jak i usprawniony tryb grupy operacyjnej powietrza
- Na mapie Airbases
- Znacznie bardziej realistyczna walka powietrzna i rozdzielczość wsparcia w porównaniu do Wojny na Wschodzie i Wojny na Zachodzie.
- Oddzielna faza powietrza jest teraz używana do wielu akcji powietrznych, z obsługą naziemną i transportem odbywającym się w fazie ruchu.
- Zaawansowany tryb powietrzny umożliwia pełną szczegółową kontrolę nad całą wojną powietrzną, co jest odpowiednikiem gry w grze.
- Nowy tryb „Air Operational Group”, który pozwala przenosić grupy lotnicze na mapie i zapewnia łatwy i usprawniony sposób zarządzania grą powietrzną, koncentrując się na grze naziemnej. Dzięki temu gra powietrzna jest łatwiejsza w zarządzaniu nawet dla tych graczy, którzy chcą mieć pełną kontrolę.
- Pełna AI Air Assist, która może prowadzić większość operacji powietrznych w oparciu o zaledwie kilka rozkazów wydanych przez gracza grupom operacji lotniczych.
Bardziej dokładny i szczegółowy historyczny model pogody uwzględniający zmiany pogody na każdym heksie w oparciu o system opracowany dla Wojny na Zachodzie.
Zmiany w walce naziemnej w celu odzwierciedlenia operacji historycznych:
- Nowe Punkty Przygotowania do Walki dla jednostek pozwalają na budowanie dla lepszych operacji ofensywnych i karanie jednostek, które są w walce w każdej turze bez odpoczynku.
- Punkty opóźnienia walki uwzględniają czas spędzony na walce na heksie i spowalniają jednostki poruszające się przez heks, na którym w tej turze toczyła się znacząca walka.
- Ataki mogą teraz pozbawić broniące się jednostki przyszłych PM.
- Odwroty na wielu heksach.
Wiele ulepszeń interfejsu, w tym nowa grafika, zreorganizowane ekrany, nowe podsumowanie tury i ważniejsze informacje dotyczące twoich jednostek i sytuacji przeniesiono na najwyższy poziom, aby ułatwić odkrywanie i szybszy dostęp.
Zautomatyzowana ewakuacja sowieckiej fabryki.
Ulepszone ekrany raportu dowódcy z większą elastycznością i możliwością eksportu CSV do analizy poza grą.
Specjalne oznaczenie Sztabów Szturmowych, zapewniające korzyści z dowodzenia armiom ofensywnym kosztem niektórych zdolności obronnych.
Zwiększony koszt dowodzenia związany z integracją wielu narodowości pod tym samym dowództwem.
Większe bezpośrednie przyłączenie jednostek wsparcia do niektórych dywizji radzieckich i alianckich, wraz z jednostkami wielozadaniowymi, które mogą znajdować się na mapie lub służyć jako wsparcie.
Nowa WitEpedia w grze – zawiera szczegółowe informacje i linki dotyczące jednostek i broni na froncie wschodnim.
Szczegółowe TOE i Order of Battle Charts z informacjami o wielu jednostkach na froncie wschodnim.
520-stronicowy kolorowy podręcznik, w tym dodatki i notatki projektanta, w pełni dokumentujące każdy aspekt gry. Dodatkowa wersja fizyczna (tylko) jest dostarczana z twardą, drukowaną w pełnym kolorze instrukcją obsługi.
minimalne wymagania sprzętowe
- OS: Windows 10 Processor: 1.5 GHz+ Memory: 4 GB RAM Graphics: 256MB DirectX 9+ Compatible DirectX: Version 9.0c Storage: 4 GB available space Sound Card: 16 bit DirectX 9+ Compatible
rekomendowane wymagania sprzętowe
- OS: Windows 10 Processor: 2.0GHz+ (or multi-core equivalent) Memory: 8 GB RAM Graphics: 1GB DirectX 9+ Compatible DirectX: Version 9.0c Storage: 4 GB available space Sound Card: 16 bit DirectX 9+ Compatible
©2021 Matrix Games Ltd. All Rights Reserved. Gary Grigsby's War in the East 2. Matrix Games Ltd. and their Logos are trademarks of Matrix Games Ltd. All other marks and trademarks are the property of their respective owners. Developed by 2by3 Games & Matrix Games Ltd.
Przewidywany przez Allegro czas dostawy na podstawie wcześniejszych dostaw sprzedającego.