Wpisz czego szukasz

Znajdziemy sprzedawców, którzy mają wszystko czego szukasz.

Wprowadź frazę

Sprzedaż zakończona

Oferty sponsorowane, które mogą Cię zainteresować

, , ,

GAŁKA DŹWIGNI ZMIANY BIEGÓW ,PÓŁBIEGÓW MAN TGA

od
Super Sprzedawcy
tir-czesci_eu - 100%
Allegro Smart!
1 osoba kupiła 1 sztukę

Dostawa od 8,99 zł
Czas wysyłki zwykle w ciągu 24 godzin
Zwrot za darmo
14 dni na odstąpienie od umowy

Liczba sztuk
z 12 sztuk
Allegro gwarantuje bezpieczne zakupy
Otrzymasz kupiony przedmiot albo zwrócimy Ci pieniądze. Sprawdź szczegóły.

Parametry

    • Stan:
      Nowy
    • Faktura:
      Wystawiam fakturę VAT
    • Typ samochodu:
      Samochody dostawcze, Samochody ciężarowe

Opis

MAN TGA

GAŁKA DŹWIGNI ZMIANY BIEGÓW Z PRZEŁĄCZNIKIEM PÓŁBIEGÓW  (srebrna)

8  biegów

4-pin

2 włączniki

Gwint M14 x 1,5

Nr  porównawczy :

MAN     81326200045, 81326200076, 81326200083

Numer katalogowy 0024

Dostawa i płatność

od 8,99 zł

Dostawa i płatność


Wysyłka z: Bielawa, Polska
Aby mieć darmową dostawę, kup u tir-czesci_eu za co najmniej 500,00 zł.
Kupujesz więcej niż jedną sztukę?
Odbiór w punkcie
koszt dostawy
przewidywany czas dostawy
Odbiór w punkcie
InPost Paczkomat 24/7
8,99 zł
wt. 14 lip. - śr. 15 lip. w punkcie
z pakietem
0,00 zł
wt. 14 lip. - śr. 15 lip. w punkcie
Automat Paczkowy
9,99 zł
wt. 14 lip. - pt. 17 lip. w punkcie
z pakietem
0,00 zł
wt. 14 lip. - pt. 17 lip. w punkcie
Orlen
9,99 zł
wt. 14 lip. - pt. 17 lip. w punkcie
z pakietem
0,00 zł
wt. 14 lip. - pt. 17 lip. w punkcie
Poczta Polska
9,99 zł
wt. 14 lip. - pt. 17 lip. w punkcie
z pakietem
0,00 zł
wt. 14 lip. - pt. 17 lip. w punkcie
RUCH
9,99 zł
wt. 14 lip. - pt. 17 lip. w punkcie
z pakietem
0,00 zł
wt. 14 lip. - pt. 17 lip. w punkcie
Żabka
9,99 zł
wt. 14 lip. - pt. 17 lip. w punkcie
z pakietem
0,00 zł
wt. 14 lip. - pt. 17 lip. w punkcie
Na adres
koszt dostawy
przewidywany czas dostawy
Na adres
Kurier
14,90 zł
wt. 14 lip. - czw. 16 lip. u Ciebie
wt. 14 lip. - czw. 16 lip. u Ciebie
Odbiór w punkcie za pobraniem
koszt dostawy
przewidywany czas dostawy
Odbiór w punkcie za pobraniem
InPost Paczkomat 24/7
12,49 zł
wt. 14 lip. - śr. 15 lip. w punkcie
wt. 14 lip. - śr. 15 lip. w punkcie
Poczta Polska
13,99 zł
wt. 14 lip. - pt. 17 lip. w punkcie
wt. 14 lip. - pt. 17 lip. w punkcie
Na adres za pobraniem
koszt dostawy
przewidywany czas dostawy
Na adres za pobraniem
Kurier pobranie
17,50 zł
wt. 14 lip. - czw. 16 lip. u Ciebie
wt. 14 lip. - czw. 16 lip. u Ciebie

Czas wysyłki: zwykle w ciągu 24 godzin.

Wyliczamy na podstawie wcześniejszych wysyłek tego sprzedawcy. Podczas tworzenia tej oferty, sprzedawca zadeklarował, że wyśle towar w ciągu 24 godzin.

Płatności

Gwarancja

12 miesięcy

Gwarancja


Rodzaj gwarancji

producenta/dystrybutora

Okres gwarancji

12 miesięcy
Dodatkowe informacje

 Postanowienia  niniejszego punktu regulują uprawnienia Klienta wynikające z rękojmi na  zasadach określonych niniejszym regulaminem i modyfikują one względnie  obowiązujące postanowienia aktów prawnych odnoszących się  do przedmiotowej materii, przy czym nie wyłączają one uprawnień Klienta  wynikających z przepisów bezwzględnie obowiązujących. Sprzedawca jest  odpowiedzialny względem klienta, jeżeli rzecz sprzedana ma wadę fizyczną  lub prawną.  Wszystkie produkty dostępne w serwisie objęte są gwarancją od 6 do 12  miesięcy, która zaczyna obowiązywać od otrzymania towaru. Jeżeli po  otrzymaniu towaru klient znajdzie w nim wady techniczne lub uszkodzenia  powstałe podczas dostawy, powinien, po uprzednim kontakcie ze sprzedawcą  odesłać go na adres: ul. os.XXV Lecia PRL  1/102, 58-260 Bielawa.  Koszty, związane z odesłaniem towaru reklamowanego, sklep zwraca  natychmiast po otrzymaniu przesyłki i rozpatrzeniu reklamacji.Wady towaru wykryte po odbiorze towaru należy zgłaszać niezwłocznie,  nie później niż w terminie 7 dni od dnia wykrycia wady na formularzu  zgłoszenia reklamacji dostępnym na stronie internetowej. Należy wypełnić  wszystkie wymagane pola formularza takie jak dane adresowe Klienta,  adres mailowy i numer telefonu do osoby kontaktowej, indeks towaru, nr  faktury zakupowej oraz opis stwierdzonej usterki.

  1. Do zachowania powyższego terminu wystarczy wysłanie przed jego upływem zawiadomienia o stwierdzonej wadzie.  
  2. Zgłoszenia reklamacyjnego można dokonać telefonicznie, mailowo, bądź listem poleconym.  
  3. Klient zobowiązany jest do dostarczenia reklamowanego towaru na adres firmy.  
  4. Sprzedawca może zwrócić się do Klienta  z żądaniem uzupełnienia zgłoszenia reklamacyjnego o dane niezbędne  do rozpatrzenia reklamacji. W takim wypadku do czasu uzupełnienia  wymaganych danych wszelkie działania Sprzedawcy związane  z rozpatrzeniem reklamacji mogą zostać wstrzymane a czas rozpatrzenia  reklamacji wydłuża się o okres oczekiwania na uzupełnienie tych danych.  
  5. Za informacje niezbędne do rozpatrzenia  reklamacji uważa się w szczególności dane adresowe Klienta, adres  mailowy i numer telefonu do osoby kontaktowej, indeks towaru, numer  dokumentu zakupu oraz opis stwierdzonej usterki; datę wystąpienia  usterki; datę montażu, bądź zakupu wadliwego towaru; opis usterki, lub  objawów jej towarzyszących. Dodatkowo w wypadku części zamiennych niezbędne są dane pojazdu w którym wadliwy towar został zamontowany,  a w szczególności marka; model; rocznik, numer VIN; przebieg w momencie  montażu i w momencie wystąpienia usterki.  
  6. W ramach roszczeń reklamacyjnych Klientowi przysługują następujące formy rozpatrzenia reklamacji: naprawa, obniżenie ceny, wymiana na towar wolny od wad lub odstąpienie  od umowy sprzedaży. W przypadku uznania roszczeń reklamacyjnych decyzję  o sposobie usunięcia szkody podejmuje Sprzedawca.  
  7. Rozpatrzenie roszczeń reklamacyjnych  następuje niezwłocznie pod warunkiem dostarczenia Sprzedawcy wszystkich  wymaganych materiałów/dokumentów oraz reklamowanego towaru. Sprzedawca  nie ponosi odpowiedzialności za czas rozpatrzenia reklamacji  w zakresie w jakim jest ono uzależnione od przekazania przez Klienta  kompletnych informacji, które są wymagane w formularzu zgłoszeniowym.  
  8. Odpowiedzialność Sprzedawcy dotyczy  wyłącznie wad, które ujawniły się nie później niż w terminie 1  roku  od dnia wydania towaru Klientowi, pod warunkiem, że Sprzedawca otrzyma  zgłoszenie reklamacyjne przed upływem tego okresu.  
  9. W celu dochodzenia roszczeń reklamacyjnych Klient jest zobowiązany przesłać Sprzedawcy wadliwy towar.  
  10. W przypadku roszczeń reklamacyjnych związanych ze stwierdzoną wadą  rzeczy  Sprzedawca ustala następujące warunki rozpatrzenia reklamacji:   a. okres odpowiedzialności Sprzedawcy wynosi 1 rok od dnia wydania towaru klientowi  b.  termin na zawiadomienie Sprzedawcy o stwierdzeniu wady towaru z umową  wynosi maksymalnie  1  miesiąc od  daty wykrycia wady,  c. termin na  dostarczenie reklamowanego towaru od daty powiadomienia od stwierdzeniu wady wynosi 1 miesiąc  

Niedotrzymanie powyższych terminów skutkuje odmową rozpatrzenia reklamacji.
Sprzedawca oświadcza, że dzięki wieloletniemu doświadczeniu w branży motoryzacyjnej, ma możliwość zapewnienia Klientom szerokiego asortymentu, w konkurencyjnej cenie i dostępności.  Sprzedawca nie ponosi jednakże odpowiedzialności z tytułu przydatności  zakupionego przez Klienta towaru do zrealizowania zamierzonego przez  Klienta przedsięwzięcia, jak również nie świadczy usług doradczych, w  szczególności w zakresie sposobu, konieczności bądź zasadności naprawy  pojazdu Klienta. Sprzedawca nie odpowiada za prawidłowy montaż części  przez klienta. Ewentualne roszczenia Klienta związane z realizacją  przez Sprzedawcę zamówienia Klienta ograniczają się do kwoty, która  łącznie nie może przekroczyć ceny dostarczonego towaru. Odpowiedzialność  Sprzedawcy nie obejmuje wad spowodowanych nieprawidłowym  przechowywaniem, transportem, złym montażem lub wynikających z  normalnego zużycia. Postanowienia niniejszego § nie uchybiają bezwzględnie obowiązującymi przepisom prawa.    


Rozstrzyganie sporów i prawo właściwe

 Ewentualne   spory mogące wyniknąć na podstawie zawartej umowy sprzedaży, czy też  usługi transportu z nią związanej, rozstrzygać będzie sąd właściwy  miejscowo ze względu na siedzibę Sprzedawcy według obowiązujących  przepisów prawa polskiego.Sprzedawca informuje, że na część oferowanych towarów następuje  przeniesienie gwarancji Producenta na zasadach określonych w warunkach  gwarancji udzielonej przez Producenta towaru. Warunki udzielanych  gwarancji są określane w kartach gwarancyjnych przekazywanych klientom  podczas sprzedaży  lub na stronie internetowej Sprzedawcy 


Reklamacja

Reklamacja


Czas na reklamację z tytułu rękojmi

1 rok

Adres do reklamacji

Azetron
Wolności 117
58-260 Bielawa
Dodatkowe informacje

Postanowienia  niniejszego punktu regulują uprawnienia Klienta wynikające z rękojmi na  zasadach określonych niniejszym regulaminem i modyfikują one względnie  obowiązujące postanowienia aktów prawnych odnoszących się  do przedmiotowej materii, przy czym nie wyłączają one uprawnień Klienta  wynikających z przepisów bezwzględnie obowiązujących. Sprzedawca jest  odpowiedzialny względem klienta, jeżeli rzecz sprzedana ma wadę fizyczną  lub prawną. 

 

Wszystkie produkty dostępne w serwisie objęte są gwarancją od 6 do 12  miesięcy, która zaczyna obowiązywać od otrzymania towaru. Jeżeli po  otrzymaniu towaru klient znajdzie w nim wady techniczne lub uszkodzenia  powstałe podczas dostawy, powinien, po uprzednim kontakcie ze sprzedawcą  odesłać go na adres: ul. os.XXV Lecia PRL  1/102/, 58-260 Bielawa.  Koszty, związane z odesłaniem towaru reklamowanego, sklep zwraca  natychmiast po otrzymaniu przesyłki i rozpatrzeniu reklamacji.

Wady towaru wykryte po odbiorze towaru należy zgłaszać niezwłocznie,  nie później niż w terminie 7 dni od dnia wykrycia wady na formularzu  zgłoszenia reklamacji dostępnym na stronie internetowej. Należy wypełnić  wszystkie wymagane pola formularza takie jak dane adresowe Klienta,  adres mailowy i numer telefonu do osoby kontaktowej, indeks towaru, nr  faktury zakupowej oraz opis stwierdzonej usterki.


  1. Do zachowania powyższego terminu wystarczy wysłanie przed jego upływem zawiadomienia o stwierdzonej wadzie.
     
  2. Zgłoszenia reklamacyjnego można dokonać telefonicznie, mailowo, bądź listem poleconym.
     
  3. Klient zobowiązany jest do dostarczenia reklamowanego towaru na adres firmy.
     
  4. Sprzedawca może zwrócić się do Klienta  z żądaniem uzupełnienia zgłoszenia reklamacyjnego o dane niezbędne  do rozpatrzenia reklamacji. W takim wypadku do czasu uzupełnienia  wymaganych danych wszelkie działania Sprzedawcy związane  z rozpatrzeniem reklamacji mogą zostać wstrzymane a czas rozpatrzenia  reklamacji wydłuża się o okres oczekiwania na uzupełnienie tych danych.
     
  5. Za informacje niezbędne do rozpatrzenia  reklamacji uważa się w szczególności dane adresowe Klienta, adres  mailowy i numer telefonu do osoby kontaktowej, indeks towaru, numer  dokumentu zakupu oraz opis stwierdzonej usterki; datę wystąpienia  usterki; datę montażu, bądź zakupu wadliwego towaru; opis usterki, lub  objawów jej towarzyszących. Dodatkowo w wypadku części zamiennych niezbędne są dane pojazdu w którym wadliwy towar został zamontowany,  a w szczególności marka; model; rocznik, numer VIN; przebieg w momencie  montażu i w momencie wystąpienia usterki.
     
  6. W ramach roszczeń reklamacyjnych Klientowi przysługują następujące formy rozpatrzenia reklamacji: naprawa, obniżenie ceny, wymiana na towar wolny od wad lub odstąpienie  od umowy sprzedaży. W przypadku uznania roszczeń reklamacyjnych decyzję  o sposobie usunięcia szkody podejmuje Sprzedawca.
     
  7. Rozpatrzenie roszczeń reklamacyjnych  następuje niezwłocznie pod warunkiem dostarczenia Sprzedawcy wszystkich  wymaganych materiałów/dokumentów oraz reklamowanego towaru. Sprzedawca  nie ponosi odpowiedzialności za czas rozpatrzenia reklamacji  w zakresie w jakim jest ono uzależnione od przekazania przez Klienta  kompletnych informacji, które są wymagane w formularzu zgłoszeniowym.
     
  8. Odpowiedzialność Sprzedawcy dotyczy  wyłącznie wad, które ujawniły się nie później niż w terminie 1  roku  od dnia wydania towaru Klientowi, pod warunkiem, że Sprzedawca otrzyma  zgłoszenie reklamacyjne przed upływem tego okresu.
     
  9. W celu dochodzenia roszczeń reklamacyjnych Klient jest zobowiązany przesłać Sprzedawcy wadliwy towar.
     
  10. W przypadku roszczeń reklamacyjnych związanych ze stwierdzoną wadą  rzeczy  Sprzedawca ustala następujące warunki rozpatrzenia reklamacji:


    a. okres odpowiedzialności Sprzedawcy wynosi 1 rok od dnia wydania towaru klientowi

    b.  termin na zawiadomienie Sprzedawcy o stwierdzeniu wady towaru z umową  wynosi maksymalnie  1  miesiąc od  daty wykrycia wady,

    c. termin na  dostarczenie reklamowanego towaru od daty powiadomienia od stwierdzeniu wady wynosi 1 miesiąc
     

Niedotrzymanie powyższych terminów skutkuje odmową rozpatrzenia reklamacji.


Sprzedawca oświadcza, że dzięki wieloletniemu doświadczeniu w branży motoryzacyjnej, ma możliwość zapewnienia Klientom szerokiego asortymentu, w konkurencyjnej cenie i dostępności.  Sprzedawca nie ponosi jednakże odpowiedzialności z tytułu przydatności  zakupionego przez Klienta towaru do zrealizowania zamierzonego przez  Klienta przedsięwzięcia, jak również nie świadczy usług doradczych, w  szczególności w zakresie sposobu, konieczności bądź zasadności naprawy  pojazdu Klienta. Sprzedawca nie odpowiada za prawidłowy montaż części  przez klienta.
Ewentualne roszczenia Klienta związane z realizacją  przez Sprzedawcę zamówienia Klienta ograniczają się do kwoty, która  łącznie nie może przekroczyć ceny dostarczonego towaru.
Odpowiedzialność  Sprzedawcy nie obejmuje wad spowodowanych nieprawidłowym  przechowywaniem, transportem, złym montażem lub wynikających z  normalnego zużycia.
Postanowienia niniejszego § nie uchybiają bezwzględnie obowiązującymi przepisom prawa.  

Rozstrzyganie sporów i prawo właściwe

Ewentualne   spory mogące wyniknąć na podstawie zawartej umowy sprzedaży, czy też  usługi transportu z nią związanej, rozstrzygać będzie sąd właściwy  miejscowo ze względu na siedzibę Sprzedawcy według obowiązujących  przepisów prawa polskiego.

Sprzedawca informuje, że na część oferowanych towarów następuje  przeniesienie gwarancji Producenta na zasadach określonych w warunkach  gwarancji udzielonej przez Producenta towaru. Warunki udzielanych  gwarancji są określane w kartach gwarancyjnych przekazywanych klientom  podczas sprzedaży  lub na stronie internetowej Sprzedawcy.


Zwroty

14 dni na odstąpienie od umowy

Zwroty


Czas na odstąpienie od umowy
14 dni
Koszt zwrotu
Koszt zwrotu zależy od tego, jaką metodę dostawy wskażesz podczas zakupu.
dostawa
zwrot
Allegro Paczkomaty 24/7 InPost
za darmo
Allegro Punkty Poczta, Żabka, Orlen, Ruch
na własny koszt
za darmo z pakietem
Pozostałe metody
na własny koszt
Adres do zwrotu
Azetron
ul. Wolności 117
58-260 Bielawa
Dodatkowe informacje

  

  1. Klient może dokonać w terminie do 14 dni od daty zakupu zwrotu  zakupionego towaru bez podania przyczyny jedynie w przypadku gdy towar   nie został użyty i gdy zasady ewentualnego zwrotu zostały wcześniej   ustalone i potwierdzone przez Sprzedawcę w sposób wyraźny na piśmie,   faxem lub mailem.
  2. Zwrotowi lub wymianie nie podlegają artykuły elektryczne i elektroniczne.
  3. W razie skorzystania przez Klienta z uprawnienia wskazanego w ust. 1  powyżej, Klient na własny koszt prześle Sprzedawcy towar, który musi   być kompletny i fabrycznie zapakowany, dostarczony w oryginalnym   opakowaniu w stanie niezmienionym. W razie przesłania towaru w innym   stanie i opakowaniu Sprzedawca może go nie przyjąć i odesłać Klientowi  na jego koszt. 


O sprzedającym

tir-czesci_eu

O sprzedającym


100,0%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach

Zgodność z opisem

5,0/5star

Obsługa kupującego

4,9/5star

Koszt wysyłki

5,0/5star
Nie wyświetlamy już oceny za czas wysyłki. Przewidywany czas dostawy zobaczysz na stronie oferty.

Na allegro

od 6 lat i 8 miesięcy

Ostatnie logowanie

dzisiaj o 0:04

Dane firmy

Agnieszka Gręda-Skowron
Azetron
ul. Wolności 117
58-260 Bielawa
REGON: 222600020
NIP: 882-107-96-27

Kontakt

  • 731****** ()
poniedziałek - piątek
08:00 - 16:00
sobota
09:00 - 11:00
niedziela
zamknięte

Informacje o sprzedającym

Azetron   

58-260 Bielawa 

Ul. Wolności 117  

NIP 882 107 96 27 

Regon 0222600201 


Numer oferty: 8940811167

 

Ostatnio przeglądane


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

Allegro

Dodałeś przedmiot do koszyka

przejdź do koszyka