bt-trade

FRYTOWNICA ELEKTRYCZNA HENDI 6L 1-KOMOROWA 3300W

od
bt-trade
479,00
Allegro Smart!
47,90 zł x 10 rat raty zero
2 osoby kupiły 3 komplety
Kolor/wzór
Liczba kompletów
ze 198 kompletów
Allegro gwarantuje bezpieczne zakupy
Otrzymasz kupiony przedmiot albo zwrócimy Ci pieniądze. Sprawdź szczegóły.

Parametry

    • Stan:
      Nowy
    • Faktura:
      Wystawiam fakturę VAT
    • Liczba komór:
      jednokomorowa
    • Kod produktu:
      205815
    • Marka:
      Hendi

Opis

HENDI | Frytownica elektryczna Hendi Blue Line 6l

Symbol produktu: 205815

URZĄDZENIE POSIADA ATEST DLA SANEPIDU. IDEALNIE NADAJE SIĘ DO BARÓW, KEBABÓW, NIEWIELKICH RESTAURACJI I FIRM CATERINGOWYCH.

  • Moc: 3300 W
  • Napięcie: 230 V
  • Pojemność (l): 6
  • Wymiary (mm): 265x430x(H)290
  • Wymiary kosza (mm): 240x185x100 (h)
  • Obudowa wykonana ze stali chromowej
  • Pojemnik na olej wykonany ze stali nierdzewnej
  • Demontowany element sterujący posiada dodatkowe zabezpieczenie, które w momencie zdjęcia go, wyłącza frytownice
  • Lampka kontrolna informująca o pracy urządzenia
  • Regulacja temperatury do 190°C
  • Termostat chroniący urządzenie przed przegrzaniem
  • Zabezpieczenie przed przegrzaniem z funkcją resetowania
  • Wyjmowany koszyk z długim izolowanym uchwytem
  • System „zimnej strefy" oddziela pozostałości smażenia poniżej poziomu grzałek, zwiększając wydajność tłuszczu
  • W zestawie koszyk z długim izolowanym uchwytem oraz pokrywa
raty zero

Przykład reprezentatywny: RRSO (Rzeczywista Roczna Stopa Oprocentowania): 0,00%, całkowita kwota kredytu: 1500 zł, całkowita kwota do zapłaty: 1500 zł, oprocentowanie stałe 0%, całkowity koszt kredytu: 0,00 zł (w tym: prowizja: 0 zł, odsetki: 0 zł), 20 równych miesięcznych rat w wysokości po: 75 zł. Kalkulacja na dzień 6.05.2019 r. dokonana na reprezentatywnym przykładzie (przy założeniu, że dla kredytu odnawialnego cała jego kwota została wykorzystana jednorazowo w ramach Transakcji Raty Od.nowa i nie zaszły okoliczności skutkujące nieprzedłużeniem umowy). Propozycją objęte są wybrane towary na zasadach dostępnych na: allegro.pl/raty/regulamin w okresie 6.05.2019 r. - 30.06.2019 r. Umowa o kredyt konsumencki zawierana jest, po dokonaniu pozytywnej oceny zdolności kredytowej, pomiędzy kredytobiorcą a: 1) BNP Paribas Bank Polska S.A., z którym Allegro.pl sp. z o.o. współpracuje i w imieniu którego pośredniczy w czynnościach faktycznych dot. zawierania umowy o kredyt odnawialny albo 2) Alior Bank S.A., mBank S.A., AS INBANK lub Kreditech Polska sp. z o.o., z którymi PayU S.A. współpracuje i pośredniczy w zawieraniu pozostałych umów. Powyższe ma charakter wyłącznie informacyjny i nie jest ofertą w rozumieniu kodeksu cywilnego.

Oferty sponsorowane, które mogą Cię zainteresować

Dostawa i płatność

od 0,00 zł

Dostawa i płatność

Wysyłka z: KRAKÓW, UL. JÓZEFA GRZESIAKA 8/U14, Polska

Wysyłka

Odbiór w punkcie

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Allegro Paczkomaty 24/7 InPost
pierwsza sztuka
z pakietem
8,99 zł
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
2
czas realizacji
2 dni robocze
z pakietem
0,00 zł
Odbiór osobisty w punkcie sprzedawcy
pierwsza sztuka
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
-
czas realizacji
1 dzień roboczy
Odbiór osobisty w punkcie sprzedawcy pobranie
pierwsza sztuka
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
-
czas realizacji
1 dzień roboczy

Kurier

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
1000
czas realizacji
2-3 dni robocze
Przesyłka kurierska pobranie
pierwsza sztuka
10,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
1000
czas realizacji
2-3 dni robocze

Sprzedawca nie określił cen wysyłki za granicę

Skontaktuj się ze sprzedawcą, jeśli zależy Ci na dostawie

Dodatkowe informacje

Wybór przesyłki InPost może opóźnić wysyłkę towaru o 1 dzień roboczy względem czasu podanego w ofercie.

Punkty odbioru

GASTROPROFIT | wyposażenie gastronomii
Wincentego Danka 8/LU14
31-229 Kraków (Kraków-Krowodrza)
woj. małopolskie
email: sklep@gastroprofit.pl
tel.: 123071181

poniedziałek - piątek
08:00 - 17:00
sobota - niedziela
zamknięte

płatność tylko gotówką
prosimy umówić się na odbiór

Płatności

Gwarancja

12 miesięcy

Gwarancja

Rodzaj gwarancji

producenta/dystrybutora

Okres gwarancji

12 miesięcy
Dodatkowe informacje

WAŻNE INFORMACJE:

  • Adres mailowy do zgłoszenia reklamacji: reklamacje@gastroprofit.pl
  • Prosimy o niewysyłanie paczek bez wcześniejszego uzgodnienia ze Sprzedawcą
  • Prawidłowo złożona reklamacja jest rozpatrywana w terminie do 14 dni od daty jej otrzymania

UPRAWNIENIE PRZYSŁUGUJĄCE KONSUMENTOM I PRZEDSIĘBIORCOM:

  • Towary objęte są 12-miesięcznym okresem ochrony gwarancyjnej
  • Warunkiem udzielenia gwarancji na zmywarki, piece konwekcyjno-parowe, urządzenia gazowe i elektryczne zasilane z gniazdka 400V jest ich podłączenie przez autoryzowany serwis. Lista autoryzowanych serwisantów dostępna jest na życzenie u Sprzedawcy.
  • Potwierdzeniem uprawień z tytułu gwarancji jest numer dokumentu zakupu (faktura VAT lub paragon)

ZGŁOSZENIE POWINNO ZAWIERAĆ:

  • Nazwę firmy lub imię i nazwisko zgłaszającego reklamację oraz adres (w tym adres pod który towar ma zostać odesłany po naprawie)
  • Skan dokumentu zakupu (paragon, faktura VAT)
  • Przedmiot reklamacji (marka/kod towaru)
  • Opis wady

W ZALEŻNOŚCI OD PRODUKTU:

  • Wysyłamy serwis pod adres nabywcy (towary wielkogabarytowe)
  • Wysyłamy części zamienne (wadliwe należy odesłać na swój koszt pod wskazany przez Sprzedawcę adres w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki z nowymi częściami)
  • Towar należy odesłać na własny koszt i ryzyko do wskazanego przez Sprzedawcę serwisu  

GWARANCJĄ NIE SĄ OBJĘTE:

  • Elementy eksploatacyjne, w szczególności takie jak uszczelki, żarówki
  • Elementy ulegające naturalnemu zużyciu
  • Części zamienne elektryczne i gazowe

Reklamacja

Reklamacja

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata
rękojmia wyłączona dla przedsiębiorców

Adres do reklamacji

GASTROPROFIT
Wincentego Danka 8/LU14
31-229 Kraków
Dodatkowe informacje

1. REKLAMACJE TRANSPORTOWE:

Konsument proszony jest o sprawdzenie podczas odbioru stanu przesyłki zawierającej zamówiony towar. W przypadku stwierdzenia ubytku lub uszkodzenia towaru Konsument proszony jest o dokonanie z należytą starannością wszelkich czynności niezbędnych do ustalenia odpowiedzialności przewoźnika, w tym zwłaszcza o spisanie protokołu określającego stan przesyłki (ze szczególnym uwzględnieniem ilości i rodzaju zabezpieczeń, a także naklejek ostrzegawczych na przesyłce oraz okoliczności powstania szkody) i podpisanie go jednocześnie przez pracownika firmy kurierskiej lub przewozowej i odbiorcę przesyłki. W przypadku, o którym mowa powyżej, Konsument informuje Sprzedawcę o zaistniałym fakcie drogą e-mailową lub telefonicznie.

Przedsiębiorca jest bezwzględnie zobowiązany do zbadania stanu przesyłki i zamówionego towaru w obecności kuriera lub pracownika firmy przewozowej. Jeśli przesyłka lub zamówiony towar nosi ślady uszkodzenia, Przedsiębiorca jest zobowiązany do spisania w obecności kuriera lub pracownika firmy przewozowej protokółu szkody określającego stan przesyłki lub towaru (ze szczególnym uwzględnieniem ilości i rodzaju zabezpieczeń, a także naklejek ostrzegawczych na przesyłce oraz okoliczności powstania szkody) i podpisania go jednocześnie przez pracownika firmy kurierskiej lub przewozowej i odbiorcę przesyłki. Przedsiębiorca jest zobowiązany poinformować Sprzedawcę o zaistniałym fakcie drogą e-mailową w ciągu 24 godzin od momentu wykrycia szkody i spisania protokołu określającego stan przesyłki oraz towaru, a także do przesłania skanu lub zdjęcia protokołu, o którym mowa powyżej, na adres e-mail: reklamacje@gastroprofit.pl. 

W sytuacji gdy Przedsiębiorca odbierze przesyłkę i nie sprawdzi stanu zamówionego towaru, o czym mowa powyżej, wówczas na Przedsiębiorcę przechodzi ryzyko związane z ewentualnymi uszkodzeniami, które nie zostały stwierdzone w momencie dokonywania odbioru w obecności kuriera oraz wszelkie korzyści i ciężary związane z towarem.

W przypadku, gdy uszkodzenie zamówionego towaru lub przesyłki nie zostało wykryte niezwłocznie w obecności kuriera lub pracownika firmy przewozowej, Przedsiębiorca działając w swoim interesie jest bezwzględnie zobowiązany w terminie 7 dni od daty otrzymania przesyłki do spisania protokołu szkody określającego stan przesyłki lub towaru (ze szczególnym uwzględnieniem ilości i rodzaju zabezpieczeń, a także naklejek ostrzegawczych na przesyłce oraz okoliczności powstania szkody) i podpisania go jednocześnie przez pracownika firmy kurierskiej lub przewozowej i odbiorcę przesyłki. Przedsiębiorca zgłasza udokumentowaną szkodę właściwej firmie kurierskiej lub przewozowej. 

W związku z powyższym to Przedsiębiorca dochodzi wszelkich  roszczeń od firmy przewozowej lub kurierskiej, w przypadku gdy nie zbadał stanu przesyłki i zamówionego towaru w chwili dostarczenia go przez kuriera lub firmę przewozową.

2. REKLAMACJE TOWARÓW NIEZWIĄZANE Z TRANSPORTEM:

Ważne informacje:

  • Adres mailowy do zgłoszenia reklamacji: reklamacje@gastroprofit.pl 
  • Prawidłowo złożona reklamacja z tytułu rękojmi jest rozpatrywana w terminie do 14 dni od daty jej otrzymania
  • Prosimy o niewysyłanie paczek bez wcześniejszego uzgodnienia ze Sprzedawcą
  • Sprzedawca każdorazowo wskazuje adres serwisu odpowiedniego dla reklamowanego produktu
  • Uprawienia z tytułu rękojmi przysługują Konsumentom (dla Przedsiębiorców rękojmia wyłączona na podstawie art. 558 § 1 Kodeksu Cywilnego )

Zgłoszenie powinno zawierać:

  • Imię i nazwisko zgłaszającego reklamację oraz adres (w tym adres pod który towar ma zostać odesłany po naprawie)
  • Skan dowolnego dowodu zakupu 
  • Przedmiot reklamacji (marka/kod towaru)
  • Opis wady

W zależności od produktu:

  • Wysyłamy serwis pod adres nabywcy (towary wielkogabarytowe)
  • Wysyłamy części zamienne (wadliwe należy odesłać pod wskazany przez Sprzedawcę adres w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki z nowymi częściami)
  • Towar odpowiednio zabezpieczony i opakowany należy odesłać do wskazanego przez Sprzedawcę serwisu. W przypadku uznania reklamacji przez Sprzedawcę zwraca on rzeczywisty (udokumentowany) koszt wysyłki poniesiony przez Konsumenta, o którym mowa powyżej, z zastrzeżeniem że wysokość zwracanej Konsumentowi kwoty pokrywającej koszt wysyłki, będzie nie wyższa niż maksymalny koszt/cena/należność za wysyłkę danego towaru zgodnie z najtańszą opcją według cennika Poczty Polskiej z dnia wysyłki towaru. Zwrot jest dokonywany na rachunek bankowy Konsumenta.  

Nieuzasadnione reklamacje:

  • W przypadku nieuzasadnionej reklamacji towaru, Sprzedawca nalicza opłatę za usługę serwisową w kwocie 135,3 zł brutto za każdą rozpoczętą roboczogodzinę oraz koszt przesyłki kurierskiej.
  • Dojazd serwisanta poza granice Krakowa: dodatkowo 2,21 zł brutto/km. Dojazd liczony w dwie strony.
  • Dojazd serwisanta w granicach Krakowa: dodatkowo 61,5 zł brutto.

Zwroty

14 dni na odstąpienie od umowy

Zwroty

14 dni na odstąpienie od umowy
Czas na odstąpienie od umowy
14 dni
Koszt zwrotu
Koszt zwrotu zależy od tego, jaką metodę dostawy wskażesz podczas zakupu.
dostawa
zwrot
Allegro Paczkomaty 24/7 InPost
za darmo
Pozostałe metody
na własny koszt
Adres do zwrotu
GASTROPROFIT
Wincentego Danka 8/LU14 (potwierdź adres!)
31-229 Kraków
Dodatkowe informacje

1. WAŻNE INFORMACJE:

  • Zgłoszenie odstąpienia od umowy prosimy wysłać na adres mailowy reklamacje@gastroprofit.pl lub w formie pisemnej na wskazany poniżej adres do zwrotu towaru
  • Adres do zwrotu: GASTROPROFIT |  ul. Wincentego Danka 8/LU14  | 31-229 Kraków | (12) 307 11 81

2. UPRAWNIENIE USTAWOWO PRZYSŁUGUJĄCE WYŁĄCZNIE KONSUMENTOM:

Zgodnie z Ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 (Dz.U. 2014 poz. 827 ze zm. ), Konsument (osoba w rozumieniu art. 22 (1) Kodeksu Cywilnego) ma prawo do zwrotu towaru w ciągu 14 dni od jego otrzymania. Przepis ten nie obowiązuje w przypadku części zamiennych, których nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych oraz gdy towar jest tworzony na indywidualne zamówienie (w szczególności meble ze stali nierdzewnej). W ww. przypadkach zwroty nie będą przyjmowane przez Sprzedawcę. Po odstąpieniu od umowy, Konsument ma 14 dni na odesłanie towaru. Konsument otrzyma od Sprzedawcy zwrot pieniędzy za towar i jego dostawę (do kwoty najtańszej opcji przesyłki dostępnej dla danego towaru).

3. NIEODEBRANIE TOWARU LUB ODMOWA PRZYJĘCIA PRZESYŁKI PRZEZ KONSUMENTA:

W przypadku nieodebrania nieuszkodzonej przesyłki z towarem, Konsument ponosi koszty odesłania towaru do Sprzedawcy oraz jest zobowiązany do dokonania względem Sprzedawcy kompensaty do wartości najtańszego zwykłego sposobu dostarczenia towaru oraz pokrycia kosztu magazynowania towaru według cennika (24,60 zł brutto/doba) do czasu jego odebrania i opłacenia należnej opłaty za towar. W razie nieodebrania przez Konsumenta towaru przechowywanego w magazynie, pierwsze wezwanie do zapłaty kosztów, o których mowa powyżej, zostanie wysłane po upływie 14 dni magazynowania towaru. W przypadku nieodebrania bądź odmowy odebrania przez Konsumenta towaru wysłanego za pobraniem, Konsument ponosi całkowity koszt wysłania towaru do niego oraz jego odesłania do Sprzedawcy. Dodatkowo w sytuacji, gdy przesyłka za pobraniem będzie magazynowana, Konsument zobowiązany jest także do pokrycia kosztu magazynowania towaru zgodnie z cennikiem (24,60 brutto/doba).

4. NIEODEBRANIE TOWARU LUB ODMOWA PRZYJĘCIA PRZESYŁKI PRZEZ PRZEDSIĘBIORCĘ:

W przypadku nieodebrania zamówionego towaru bądź też odmowy jego odebrania przez Klienta niebędącego jednocześnie Konsumentem, Klient zobowiązuje się do pokrycia kary umownej w wysokości 61,5 zł brutto (słownie: „sześćdziesiąt jeden zł 50/100”), a także kosztów dostawy poniesionych przez Sprzedawcę oraz kosztów magazynowania towaru (24,6 zł brutto/doba) do czasu jego odbioru i uiszczenia należnej opłaty za towar i ponowną wysyłkę przedmiotu zamówienia.

5. ZWROT PEŁNOWARTOŚCIOWEGO TOWARU PRZEZ PRZEDSIĘBIORCÓW:

W wyjątkowych sytuacjach, za zgodą Sprzedawcy i na warunkach indywidualnie przez niego określonych, w terminie 3 dni od daty wysłania towaru dopuszczalna jest możliwość zwrotu towaru przez Przedsiębiorcę. W takim przypadku Przedsiębiorca jest zobowiązany do pokrycia opłaty logistycznej w wysokości 15% ceny katalogowej brutto zwracanego towaru z dnia sprzedaży oraz kosztu dostarczenia towaru, o którym mowa powyżej, na własny koszt i ryzyko do magazynu wskazanego przez Sprzedawcę. Zwrot pieniędzy za towar, pomniejszony o opłatę logistyczną oraz koszt przesyłki do Klienta, odbywa się na wskazany rachunek bankowy.

O sprzedającym

bt-trade

O sprzedającym

bt-trade

99,8%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach
ZGODNOŚĆ Z OPISEM
5,0/5
OBSŁUGA KLIENTA
5,0/5
CZAS WYSYŁKI
4,9/5
KOSZT WYSYŁKI
4,9/5
NA ALLEGRO OD
od 10 lat i 5 miesięcy
OSTATNIE LOGOWANIE
dzisiaj o 04:26

Dane firmy

Bartłomiej Trenda
GASTROPROFIT
Józefa Grzesiaka 8/LU14
31-229 Kraków
REGON: 120620824
NIP: 677-224-72-58

Kontakt

  • (12* *** ** ** (pokaż)
poniedziałek - piątek
08:00 - 17:00
sobota - niedziela
zamknięte

Informacje o sprzedającym

TELEFON:

12 307 11 81

E-MAIL:

sklep@gastroprofit.pl

DANE DO PRZELEWÓW:  

Konto: 68 1160 2202 0000 0001 0559 8048 | GASTROPROFIT | ul. Józefa Grzesiaka 8/LU14 | 31-229 Kraków  

SKLEP STACJONARNY I ODBIORY OSOBISTE:  

GASTROPROFIT | ul. Józefa Grzesiaka 8/U14 | 31-229 Kraków | pon-pt 8-17

O NAS:

Od ponad 10 lat zajmujemy się kompleksowym wyposażeniem obiektów gastronomicznych. Zespół GASTROPROFIT tworzą ludzie dla których praca jest również pasją. Naszym priorytetem są doskonałe relacje z Klientami, dlatego dokładamy starań, by każdy był zadowolony z naszych usług. Działamy na terenie całej Polski. Posiadamy sklep stacjonarny w Krakowie oraz własny serwis.

Pozostałe informacje

REGULAMIN

1. ZAWARCIE UMOWY I JEJ REALIZACJA:

  • Informacje o towarach stanowią zaproszenie do zawarcia umowy w rozumieniu art. 71 Kodeksu Cywilnego. Klient (Konsument lub Przedsiębiorca), przesyłając zamówienie, składa ofertę zawarcia ze Sprzedawcą umowy sprzedaży, której przedmiotem są towary oferowane przez Sprzedawcę na platformie Allegro.
  • Złożenie zamówienia przez Klienta nie jest równoznaczne z zawarciem umowy sprzedaży. Umowa uznana jest za zawartą, gdy Sprzedawca potwierdzi przyjęcie zamówienia do realizacji lub wysyłkę towaru. 

2. WYSYŁKA I DOSTAWA:

  • Czas wysyłki w ofercie podajemy dla 1 sztuki towaru zamówionego do godziny 10:00 w dni robocze. 
  • Dla zamówień składanych na większą ilość sztuk lub po godzinie 10:00 oraz w dni wolne od pracy, czas wysyłki ulega wydłużeniu. 
  • Wysyłki realizujemy od poniedziałku do piątku z wyłączeniem świąt. 
  • Przesyłka powinna dotrzeć w ciągu 1 dnia roboczego od nadania (przesyłki paletowe 2 dni robocze). Jeśli dostawa się przedłuża, prosimy o kontakt w celu wyjaśnienia sprawy i uniknięcia nieporozumień. 
  • Prosimy o sprawdzenie przesyłki i jej zawartości podczas odbioru od kuriera/przewoźnika. Informacje dotyczące procedury reklamacyjnej związanej ze szkodami transportowymi znajdują się w zakładce "Reklamacja".
  • Informacje dotyczące nieodebrania lub odmowy przyjęcia przesyłki znajdują się w zakładce "Zwroty". Prosimy o zapoznanie się z procedurą.
  • Klient bez wcześniejszego uzgodnienia ze Sprzedawcą nie może domagać się realizacji usług dodatkowych związanych z doręczeniem przesyłki, takich jak telefoniczne awizowanie dostawy, wniesienie towarów o wadze przekraczającej 31,5 kg, dostawy w określonym przedziale godzinowym. W przypadku potwierdzenia przez Sprzedawcę dostępności powyższych usług oraz opłacenia ich przez Klienta, zostaną one uwzględnione podczas realizacji zamówienia.

3. PRZESYŁKI POBRANIOWE:

  • Maksymalna kwota pobrania realizowanego przez przewoźnika wynosi 10000 zł.
  • Jeśli wartość przedmiotu z oferty przekracza ww. kwotę, różnicę należy wpłacić na konto Sprzedawcy.

4. DOWÓD ZAKUPU:

  • Do każdego produktu wystawiamy paragon, a na życzenie fakturę VAT 23%.
  • Domniemuje się, iż Klient składając zamówienie przy użyciu danych z nr NIP, dokonuje zakupu w związku z działalnością gospodarczą i faktura wystawiona będzie na dane Klienta niebędącego jednocześnie Konsumentem. 
  • Klient niebędący Konsumentem akceptuje wystawianie i przesyłanie faktur w formie elektronicznej. 
  • Ze względu na realizację wysyłek z różnych magazynów, Klient o którym mowa powyżej nie może domagać się dołączenia dowodu zakupu do przesyłki.

5. MEBLE NIERDZEWNE:

  • Wszystkie meble nierdzewne są produkowane na zamówienie. 
  • Przybliżony czas realizacji to 14 dni roboczych. 
  • W przypadku większych zamówień oraz w okresach świątecznych czas ten ulega wydłużeniu. 
  • Opcja wysyłki za pobraniem wymaga zaliczki 20% wartości zamówienia (pozostała część płatna przy odbiorze).
  • Zamówienie zostaje przekazane do produkcji po zaksięgowaniu należności za towar lub zaliczki na poczet realizacji zlecenia. 
  • Zamówienie przekazane do produkcji nie może zostać zmodyfikowane lub anulowane.

6. OPISY PRODUKTÓW:

  • Wymiary produktów podajemy według parametrów: [szerokość] x [głębokość] x [wysokość]. 
  • W przypadku ofert z produktami tworzonymi na indywidualne zamówienie (w szczególności meble ze stali nierdzewnej), zdjęcia mają charakter wzoru i mogą przedstawiać produkty o innych wymiarach. W razie jakichkolwiek wątpliwości, prosimy o kontakt.

7. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH:

Podstawa prawna:  Ustawa z dnia 10 maja  2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. 2018 poz. 1000 ze zm.), Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych  ( „RODO”).  

  • Administratorem  danych osobowych jest GASTROPROFIT Bartłomiej Trenda z siedzibą przy ul. Józefa Grzesiaka 8/U14, 31-229 Kraków, e-mail: biuro@gastroprofit.pl,  tel. 12 307 11 81. 
  • Dane osobowe Klienta będą przetwarzane w celu zawarcia i wykonania umowy sprzedaży. 
  • Podanie danych osobowych przez Klienta (imię, nazwisko/ nazwa firmy, NIP, adres, numer telefonu, adres mailowy) jest dobrowolne, jednak brak zgody na ich przetwarzanie uniemożliwia zawarcie i realizację umowy sprzedaży. Klient ponosi odpowiedzialność za podanie nieprawdziwych danych osobowych. 
  • Dane w celu prawidłowej realizacji zawartej umowy sprzedaży mogą być udostępniane,  w szczególności: dostawcom, importerom i producentom towarów, właścicielom pocztowym i firmom kurierskim w celu nadania przesyłki a także ich pracownikom w celu dostarczenia przesyłki, przedsiębiorcom prowadzącym serwisy obsługujące płatności internetowe, w celu dokonania autoryzacji płatności, serwisantom, administratorom systemu księgowego, administratorom systemu komputerowego, adwokatom oraz radcom prawnym obsługującym i reprezentującym Sprzedawcę. 
  • Dane osobowe Klienta będą przechowywane przez okres 5 lat. 
  • Klient posiada prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania. 
  • Klient ma prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody. 
  • Klient ma prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. 

8. POSTANOWIENIA KOŃCOWE:

Sporne sytuacje staramy się rozwiązać polubownie, dlatego jeśli mają Państwo jakiś problem związany z transakcją, prosimy o kontakt. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym regulaminie, stosuje się przepisy Kodeksu Cywilnego. Wszelkie spory w przypadku Konsumenta będą rozstrzygane przez sądy powszechne. Klient będący Konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajdują się pod następującym adresem: www.uokik.gov.pl, w zakładce „Rozstrzyganie sporów konsumenckich”. Konsument w celu pozasądowego rozwiązania sporu ze Sprzedawcą ma możliwość skorzystania z Platformy ODR  dostępnej pod adresem: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage. Wszelkie spory w przypadku Klienta niebędącego jednocześnie Konsumentem będą rozstrzygane przez sąd w właściwy dla siedziby Sprzedawcy.

Numer oferty:7649259612
Zgłoś naruszenie zasad

 


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

Allegro