, , ,

FOTELIK WIKLINOWY NA ROWER + PODUSZKA

od
wiklina-polska
65,00
7 osób kupiło 8 sztuk
Ubezpieczenia od 64,80 zł
dowiedz się więcej
Kolor/wzór
Liczba sztuk
z 16 sztuk
Allegro gwarantuje bezpieczne zakupy
Otrzymasz kupiony przedmiot albo zwrócimy Ci pieniądze. Sprawdź szczegóły.

Parametry

    • Obciążenie maksymalne:
      25 kg
    • Waga:
      2 g
    • Kolor dominujący:
      beżowy
    • Cechy dodatkowe:
      miękka wyściółka, system szybkiego montażu, zdejmowana tapicerka

Opis

Fotelik wiklinowy na rower

z bawełnianą poduszką

marki POLSKA WIKLINA - polski producent wyrobów z wikliny

  • Produkt 100% NATURALNY: fotelik jest ręcznie pleciony, z gałęzi wierzby purpurowej (wiklina) pochodzącej z polskich upraw; wiklina korowana.
  • Kolor: naturakny
  • PRODUCENT - Produkt Polski: jesteśmy producentem,  a nasze wyroby wiklinowe mają naturalne i polskie pochodzenie.
  • Wysoka jakość: nasze wyroby wykonane są z najlepszej jakości wikliny.
  • Wykonanie: do produkcji fotelika z wikliny wykorzystano najwyższej jakości materiały, dzięki czemu jego konstrukcja jest bardzo trwała i mocna.
  • Długa żywotność: wiklina, z której wykonany jest fotelik, jest bardzo odporna na ciągle zmieniające się warunki atmosferyczne, co oznacza, że jest wielosezonowy.
  • Ekologiczna poduszka bawełniana: poduszka z gąbką.
  • Montowanie:  fotelik wiklinowy zakłada się na kierownicę przy pomocy metalowych uchwytów.
  • Fotelik jest ozdobą kolekcjonerską (nie posiada atestów).

Wymiary zewnętrzne fotelika na rower:

  • Szerokość: 33 cm
  • Głębokość: 23 cm
  • Wysokość przód: 55 cm
  • Wysokość do siedzenia:  23 cm

ze względu na ręczne wykonanie wymiary mogą różnic się +/- 2 cm

Do wyboru 2 kolory: 1 - czerwony w kwiatki, 2 -niebieski w gwiazdki. Prosimy o wiadomość z rodzajem i numerem obszycia zaraz po złożeniu zamówienia, w przeciwnym razie kolor zostanie wybrany losowo

1 - czerwony w kwiatki

2 -niebieski w gwiazdki

Oferty sponsorowane, które mogą Cię zainteresować

Opinie o produkcie

5,00

Opinie o produkcie

, ,
Rewelacyjny
5,00/5
(1 ocena)
1
0
0
0
0

Dostawa i płatność

od 17,00 zł

Dostawa i płatność

Wysyłka z: Rudnik nad Sanem, Polska
Kupujesz więcej niż jedną sztukę?Sprawdź koszt dostawy dla wielu sztuk
Kurier
koszt dostawy
czas realizacji
Kurier
Kurier DPD
17,00 zł
5-6 dni roboczych
5-6 dni roboczych
Płatności

Ubezpieczenia

Ubezpieczenie zapewnia PZU S.A.

Ubezpieczenia

Ubezpieczenie zapewnia PZU S.A.
Ubezpieczenie wybierzesz przy zakupie w koszyku.
Wariant I - Podstawowy
64,80 zł
za 12 miesięcy
OC rowerzysty: 20 000 zł.
    Zapłacimy poszkodowanemu jeśli jadąc rowerem:
    • spowodujesz wypadek,
    • potrącisz pieszego,
    • uszkodzisz samochód.
    Ogólne Warunki Ubezpieczenia

    Reklamacja

    Reklamacja

    Czas na reklamację z tytułu rękojmi

    1 rok
    rękojmia wyłączona dla przedsiębiorców

    Adres do reklamacji

    POLSKA WIKLINA MULTI FIRMA Judyta Misiak
    Kopki, ul. Wygoda 58
    37-420 Rudnik nad Sanem
    Dodatkowe informacje

    Reklamacja

    Przed odebraniem przesyłki każdy Klient zobowiązany jest do sprawdzenia stanu przesyłki w chwili jej odbioru, czy nie uległa uszkodzeniu podczas transportu. W przypadku, gdy opakowanie przesyłki posiada znaczne uszkodzenia zewnętrzne, Klient musi niezwłocznie spisać protokół szkody w obecności przewoźnika, i niezwłoczne skontaktować się z Sprzedającym pod numerem: 505 590 562 lub na adres e-mail: reklamacje@polskawiklina.com

    Jeżeli po otrzymaniu przez Klienta zamówionego Produktu zauważy on niezgodność Produktu z Umową Sprzedaży, w terminie 14 dni roboczych od otrzymania Produktu, ma prawo reklamacji Produktów zakupionych w Sklepie z tytułu niezgodności Produktu z Umową sprzedaży, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz. U. z 2002 r., Nr 141, poz. 1176)

    W przypadku stwierdzenia niezgodności towaru z umową Klient może domagać się doprowadzenia towaru do stanu zgodnego z umową przez nieodpłatną naprawę albo wymianę na nowy.

    UWAGA! Do reklamowanego produktu należy dołączyć wypełniony i podpisany formularz reklamacji oraz PARAGON, bez którego reklamacja nie zostanie przyjęta. 

    Prosimy postępować zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:

    1. Poinformowanie Sprzedającego, w terminie nie przekraczającym 14 dni kalendarzowych od daty otrzymania Produktu, poprzez złożenie skierowanie pisemnego oświadczenia o reklamacji produktu/produktów na adres prowadzenia działalności: MULTI FIRMA Judyta Misiak, Kopki, ul. Wygoda 60, 37-420 Rudnik nad Sanem lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: reklamacje@polskawiklina.com, zawierającej chęć reklamacji Produktu przez Klienta a także następujące informacje: imię i nazwisko zamawiającego, nr zamówienia, nr dowodu zakupu oraz opisać przedmiot reklamacji tj. okoliczności dotyczące przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaj i data wystąpienia nieprawidłowości.
    2. Sprzedający odpowiada za niezgodność Produktu z Umową Sprzedaży jedynie w przypadku jej stwierdzenia przed upływem 10 dni od wydania tego towaru Klientowi.
    3. Sprzedający nie odpowiada za niezgodność Produktu z Umową Sprzedaży, gdy Klient o tej niezgodności wiedział lub, oceniając rozsądnie, powinien był wiedzieć.
    4. Klient jest zobowiązany odesłać zamówiony i zareklamowany Produkt/Produkty Sprzedającemu na adres działalności firmy - pamiętaj, by  dołączyć do pudełka wraz z reklamowanymi produktami formularz reklamacji oraz paragon.
    5. Reklamacja zostanie rozpatrzona przez Sprzedającego niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od daty otrzymania reklamowanego produktu) i otrzymania formularzu reklamacyjnego wraz z paragonem.
    6. Odpowiedź Sprzedającego dotycząca reklamacji jest wysyłana na podany w zgłoszeniu reklamacyjnym przez Klienta adres e-mail lub w inny podany przez Klienta sposób w ciągu 14 dni od dnia otrzymania przesyłki.
    7. Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, w ciągu 14 dni roboczych od dnia podjęcia decyzji, Produkt uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to niemożliwe (np. z powodu wyczerpania nakładu), Sprzedający, zwróci poniesione przez Klienta koszty transakcji lub zaoferuje mu inne, dostępne w sklepie Produkty do wyboru.
    8. Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażemy Klientowi szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji i w ciągu 14 dni roboczych odeślemy na koszt Klienta reklamowany produkt.
    9. Koszt odesłania produktu do reklamacji ponosi Klient. Sprzedający nie przyjmuje przesyłek odsyłanych za pobraniem lub wysłanych bez uprzedniej konsultacji (drogą elektroniczną).
    10. Kosz ponownego odesłania produktu ponosi Klient. Sprzedający nie wysyła na swój koszt produktu, który został naprawiony lub wymieniony na nowy.
    11. Do odsyłanego produktu należy dołączyć wydrukowany i podpisany formularz reklamacji, który znajduje się poniżej wraz z paragonem (dowodem zakupu). 

    Link do formularza reklamacji: https://home-living.polskawiklina.com/content/6-reklamacja

    Zwroty

    14 dni na odstąpienie od umowy

    Zwroty

    14 dni na odstąpienie od umowy
    Czas na odstąpienie od umowy
    14 dni
    Koszt zwrotu
    Koszt zwrotu zależy od tego, jaką metodę dostawy wskażesz podczas zakupu.
    dostawa
    zwrot
    Kurier DPD
    na własny koszt
    Adres do zwrotu
    POLSKA WIKLINA MULTI FIRMA Judyta Misiak
    Kopki, ul. Wygoda 58
    37-420 Rudnik nad Sanem
    Dodatkowe informacje

    Zwroty

    Zgodnie z obowiązującymi przepisami, Klient ma prawo zwrotu Produktu w terminie 14 dni roboczych licząc od dnia, w którym Klient otrzymał zamówiony Produkt, bez konieczności podania przyczyny w ramach odstąpienia od umowy, w oparciu o przepisy dotyczące zawierania umów na odległość, na zasadach opisanych w ustawie z 2 III 2000r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz.U. nr 22, poz. 271 z późn. zm.).

    UWAGA! Do zwracanego produktu należy dołączyć wypełniony i podpisany formularz zwrotu oraz PARAGON, bez którego zwrot nie zostanie przyjęty.

    W takiej sytuacji zalecamy postępować zgodnie z poniższą procedurą zwrotu:

    1. Poinformowanie Sprzedającego, w terminie nie przekraczającym 14 dni od daty otrzymania Produktu, o zamiarze zwrotu Produktu, poprzez złożenie skierowanie pisemnego oświadczenia o zwrocie Produktu na adres prowadzenia działalności: MULTI FIRMA Judyta Misiak, Kopki, ul. Wygoda 60, 37-420 Rudnik nad Sanem lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: reklamacje@polskawiklina.com, zawierającej chęć zwrotu Produktu przez Klienta a także następujące informacje: imię i nazwisko zamawiającego, nr zamówienia.
    2. Odesłanie zakupionego Produktu w nieuszkodzonym stanie i w oryginalnym opakowaniu wraz z całą jego zawartością oraz z PARAGONEM i wydrukowanym, wypełnionym i podpisanym formularzem zwrotu, na adres prowadzenia działalności: MULTI FIRMA Judyta Misiak, Kopki, ul. Wygoda 60, 37-420 Rudnik nad Sanem. Zwracany Produkt musi być w stanie nienaruszonym, nie może nosić śladów użytkowania, wykraczających poza zwykły zarząd (możliwości zapoznania się z przedmiotem) i musi być kompletny oraz fabrycznie zapakowany. W przypadku niespełnienia tego warunku, produkt nie zostanie przyjęty.
    3. Kupujący zobowiązany jest do odesłania produktu/produktów w terminie do 5 dni od daty poinformowania Sprzedającego o zamiarze zwrotu. 
    4. Aby zachować wyznaczony termin zwrotu Klient zobowiązany jest  odesłać zwracany Produkt przed upływem terminu, o którym mowa w pkt 1.
    5. W ciągu 14 dni roboczych od otrzymania Twojej przesyłki, sprawdzimy stan przekazanego produktu (czy nie nosi śladów użytkowania, czy nie został uszkodzony lub zniszczony, czy znajduje się w oryginalnym opakowaniu z całą jego zawartością).
    6. Jeżeli nie odnotujemy przeciwwskazań, na Twój adres e-mail prześlemy informację o pozytywnym rozpatrzeniu zwrotu produktu. Na załączony numer konta w ciągu 7 dni zostanie dokonany zwrot pieniędzy, pomniejszony o koszty przesyłki, jakie zostały poniesione w celu realizacji zamówienia. W przypadku płatności kartą płatniczą zwrot środków zostanie wykonany na kartę.
    7. Jeżeli Twój zwrot produktu zostanie odrzucony (ze względu na uszkodzenie produktu lub oznaki użytkowania), przekażemy Ci na wskazany adres e-mail informację o nieprzyjęciu zwrotu produktu. W ciągu 7 dni roboczych na wskazany adres zwrotny odeślemy produkt. Koszt przesyłki pokrywa Klient.
    8. Prawo do zwrotu Produktu w terminie 14 dni od daty dostarczenia zamówionego Produktu Klientowi, odnosi się wyłącznie do sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się tylko do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą.
    9. Procedura zwrotu dotyczy tylko Produktu, który nie nosi widocznych śladów eksploatacji wykraczających poza zwykły zarząd (możliwości zapoznania się z Produktem). Oznacza to, że każdy Produkt, jaki Klient chce zwrócić musi być w stanie nienaruszonym, nie może nosić śladów użytkowania i musi być kompletny oraz fabrycznie zapakowany.
    10. Sposób opakowania i przewozu zwracanych Produktów powinien odpowiadać właściwościom rzeczy. Produkt musi być dostarczony w oryginalnym opakowaniu w stanie niezmienionym. W przypadku niespełnienia tego warunku, Produkt nie zostanie przyjęty.
    11. Niedostosowanie się do powyższych zaleceń będzie podstawą nieuwzględnienia zwrotu Produktu.
    12. Koszt odesłania Towaru ponosi Klient. Sprzedający nie przyjmuje przesyłek odsyłanych za pobraniem lub wysłanych bez uprzedniej konsultacji (drogą elektroniczną).
    13. Do odsyłanego produktu należy dołączyć wydrukowany i podpisany formularz zwrotu, który znajduje się poniżej.

    Link do formularzu zwrotu: https://home-living.polskawiklina.com/content/7-zwroty

    O sprzedającym

    wiklina-polska

    O sprzedającym

    wiklina-polska

    98,9%

    kupujących poleciło tego sprzedawcę
    w ostatnich 12 miesiącach
    ZGODNOŚĆ Z OPISEM
    4,9/5
    OBSŁUGA KLIENTA
    4,9/5
    CZAS WYSYŁKI
    5,0/5
    KOSZT WYSYŁKI
    4,8/5
    NA ALLEGRO OD
    od 4 lat i 2 miesięcy
    OSTATNIE LOGOWANIE
    wczoraj o 08:05

    Dane firmy

    Judyta Misiak
    MULTI FIRMA Judyta Misiak
    Kopki, ul. Wygoda 60
    37-420 Rudnik nad Sanem
    REGON: 365899325
    NIP: 602-010-01-33

    Kontakt

    • 505****** (pokaż)
    poniedziałek - piątek
    08:00 - 16:00
    sobota
    09:00 - 14:00
    niedziela
    zamknięte

    Informacje o sprzedającym

    Witamy na oficjalnej stronie marki Polska Wiklina! 


    Jesteśmy firmą z rodzinną tradycją. Od 30 lat zajmujemy się produkcją wyrobów z wikliny, które tworzymy w oparciu o najnowsze standardy i wieloletnie doświadczenie. Wyróżnia nas najlepsza jakość, a surowce, z jakich wykonywane są nasze produkty, są wyłącznie polskiego pochodzenia. 


     Firma Polska Wiklina specjalizuje się w produkcji oraz sprzedaży wyrobów z wikliny zarówno klientom detalicznym, jak i hurtowym, na terenie całej Polski oraz na rynkach zagranicznych. 

    • Polski Producent 
    • Najlepsza jakość 
    • Jesteśmy dla Klienta! 

    Naszym celem jest dostarczanie klientom wiklinowych produktów o najwyższej jakości przy jednoczesnym zachowaniu dbałości o środowisko naturalne.


    Zapraszamy i życzymy udanych zakupów.

    Pozostałe informacje

     W naszym asortymencie znajdują się wyroby wiklinowe, niemalże z każdej grupy produktów. Produkujemy na wymiar i na specjalne zamówienie Klienta. Dbamy o najlepszą obsługę, i do każdego Klienta podchodzimy indywidualnie. 

    Firma Polska Wiklina zajmuje się produkcją, a także sprzedażą wyrobów z wikliny na rynki zagraniczne oraz na terenie Polski. Obsługujemy klientów detalicznych i hurtowych pochodzących z Polski oraz z zagranicy. Produkujemy na wymiar i na specjalne zamówienie Klienta. Dbamy o najlepszą obsługę, i do każdego Klienta podchodzimy indywidualnie. 

    Zapraszamy do współpracy. 

    Polska Wiklina - Jakość ma znaczenie !

    Numer oferty: 8167513535

    Inni klienci oglądali również

     


    Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

    Allegro