, , ,

FOTELIK SAMOCHODOWY LIONELO NICO 9-36KG + GRATISY

od
play-and-smile
199,00
Liczba sztuk
ze 100 sztuk
Allegro gwarantuje bezpieczne zakupy
Otrzymasz kupiony przedmiot albo zwrócimy Ci pieniądze. Sprawdź szczegóły.

Parametry

    • Kategoria wagowa:
    • Mocowanie fotelika względem kierunku jazdy:
      przodem do kierunku jazdy
    • Informacje dodatkowe:
      Regulacja pozycji dziecka, Regulacja zagłówka, Zdejmowana tapicerka

Opis

Fotelik samochodowy Lionelo Nico szaro-żółty

  • Zaawansowana ochrona boczna
  • Dodatkowa ochrona głowy
  • Wytrzymały materiał
  • Kolorowa wkładka redukcyjna
  • Możliwość używania samej podstawki - produkt rośnie razem z dzieckiem
  • Solidna konstrukcja
  • Zdejmowana, nadająca się do prania w pralce tapicerka
  • Osłonki na szyby i naklejka informacyjna na szybę #maluszekwpodróży GRATIS
  • Pakiet Lionelo Assistance

Wysoką jakość, niezawodność i bezpieczeństwo fotelika NICO potwierdza przyznany certyfikat RDW. Fotelik spełnia dyrektywy normy EN. Dodatkowo produkt objęty jest pakietem Lionelo Assistance.

Ponadto otrzymał znak jakości KidZone, który jest wyrazem uznania dla marki za wysoką jakość i poziom bezpieczeństwa produktów. Dodatkowo potwierdza to specjalny pakiet Lionelo Assistance:

  • naprawa door-to-door
  • produkt zastępczy w razie naprawy
  • wydłużone wsparcie

Ergonomiczny kształt

Optymalna forma fotelika gwarantuje komfort jazdy oraz sprawia, że podróż samochodem staje się przyjemnością.

Wytrzymała i oddychająca tapicerka

Tapicerka została wykonana ze specjalnych włókien, nadających materiałowi odpowiednią grubiść, jednocześnie pozwalając na swobodny przepływ powietrza. Odporna na przetarcia dzięki zastosowaniu tkaniny FrictResist 300 DEN. Gwarancja jakości i długiego okresu użytkowania.

Antypoślizgowe pasy

Silikonowe pokrycie pasów od spodu znacznie poprawia bezpieczeństwo i komfort użytkowania. Gwarantuje 100% pewność odpowiedniego ułożenia pasów. Grube wypełnienie pozytywnie wpływa na komfort podróży.

Wysoki poziom bezpieczeństwa

Fotelik dedykowany jest dzieciom od 9 do 36 kg. Posiada wzmocnioną konstrukcję oraz system ochrony bocznej, które odpowiedzialne są za bezpieczeństwo maluszka podczas jazdy. Posiada 5-punktowe pasy bezpieczeństwa dla najmłodszych, a także opcję użycia 3-punktowych pasów samochodowych dla starszych dzieci. Fotelik rośnie razem z dzieckiem poprzez wyjmowaną wkładkę i regulowane siedzisko.

Wzmocniony, regulowany zagłówek

Szeroki zagłówek pochłania siłę uderzenia bocznego. Głowa dziecka umiejscowiona jest głęboko w zagłówku i chroniona przez panele boczne.

Elastyczna pianka

Redukuje wstrząsy podczas jazdy, dzięki czemu podróż nie jest uciążliwa dla maluszka.

Wkładka redukcyjna

Miękka wkładka dla mniejszych dzieci zapewniająca bezpieczeństwo i komfort naszych pociech. Obicie można zmieniać stronami.

Łatwość montażu

Fotelik wystarczy umieścić w odpowiednim miejscu w samochodzie i przypiąć trzypunktowym pasem bezpieczeństwa.

Wzmocniona konstrukcja

Zaprojektowana tak, aby maksymalizować bezpieczeństwo i wygodę dziecka. Zwiększa komfort podróży.

Podstawka

Siedzisko w foteliku Nico możemy wykorzystać jako samą podkładkę dla większych dzieci. Fotelik rośnie razem z dzieckiem.

Darmowe osłony na szybę

Sprawiają, że słońce nie razi dziecka w oczy. Zmniejszą dopływ promieni słonecznych i chronią przed przegrzaniem podczas podróży. Cena rynkowa wynosi 15 zł.

Naklejka #maluszekwpodróży

Do fotelika dołączana jest specjalna naklejka na szybę samochodu, informująca pozostałych uczestników ruchu o przewożeniu dziecka. Naklejka jest symbolem kampanii #maluszekwpodróży (www.maluszekwpodrozy.pl) – akcji mającej na celu promowanie społecznej świadomości na tematy związane z przewożeniem dzieci.

Oferty sponsorowane, które mogą Cię zainteresować

Dostawa i płatność

od 12,00 zł

Dostawa i płatność

Wysyłka z: Zawiercie, Polska
Aby mieć darmową dostawę, kup u play-and-smile za co najmniej 4500,00 zł.
Kupujesz więcej niż jedną sztukę?Sprawdź koszt dostawy dla wielu sztuk
Kurier
koszt dostawy
czas realizacji
Kurier
Kurier DPD
12,00 zł
1-3 dni robocze
1-3 dni robocze
Kurier DPD pobranie
15,00 zł
1-3 dni robocze
1-3 dni robocze
Płatności

Reklamacja

Reklamacja

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata
rękojmia wyłączona dla przedsiębiorców

Adres do reklamacji

Firma Handlowa Bravis
ul. Wierzbowa 31/39
42-400 Zawiercie
Dodatkowe informacje

 

Dbamy o Twoje prawa, w tym prawo do złożenia reklamacji na sprzedawane przez nas towary. Poniżej znajdziesz szczegółowe informacje dotyczące naszej odpowiedzialności z tytułu wady sprzedanego przez nas Towaru oraz Twoich uprawnień związanych z reklamacją na podstawie ustawowej – z tytułu rękojmiWażne! Pamiętaj, że jeżeli na dany Towar została udzielona także gwarancja, to również na jej podstawie możesz złożyć reklamację – w tym wypadku jednak adresatem będzie gwarant wskazany w gwarancji. Gwarancja określa również każdorazowo zakres Twoich uprawnień. Pamiętaj, że wykonanie uprawnień z gwarancji nie wpływa na naszą odpowiedzialność z tytułu rękojmi oraz, że gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza Twoich uprawnień wynikających z przepisów o rękojmi za wady rzeczy sprzedanej.Podstawa i zakres naszej odpowiedzialności za wady Towaru z tytułu rękojmi jest określona powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności przepisami Kodeksu Cywilnego, a dla umów sprzedaży zawartych do dnia 24 grudnia 2014 roku przepisami ustawy z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dziennik Ustaw z 2002 roku o numerze 141, poz. 1176 ze zm.). Mamy obowiązek dostarczyć Towar bez wad. Odpowiadamy z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna Towaru zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od dnia jego wydania Kupującemu. Ważne! Jesteśmy odpowiedzialny z tytułu rękojmi za wady fizyczne, które istniały w chwili przejścia niebezpieczeństwa na Kupującego lub wynikły z przyczyny tkwiącej w rzeczy sprzedanej w tej samej chwili.Reklamację możesz złożyć na przykład: pisemnie na adres: ul. Wierzbowa 31/39, 42-400 Zawiercie lub w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: playandsmile@o2.pl. W opisie reklamacji podaj: (1) informacje i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady; (2) żądanie sposobu doprowadzenia produktu do zgodności z umową sprzedaży lub oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy sprzedaży; oraz (3) swoje dane kontaktowe – ułatwi to i przyśpieszy rozpatrzenie Twojej reklamacji. Pamiętaj, że wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.Pamiętaj, że Kupujący, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest obowiązany dostarczyć Towar wadliwy na adres: ul. Wierzbowa 31/39, 42-400 Zawiercie. Jeżeli jednak ze względu na rodzaj Towaru lub sposób jego zamontowania jego dostarczenie byłoby nadmiernie utrudnione, Kupujący obowiązany jest nam udostępnić Towar w miejscu, w którym się znajduje. W przypadku Kupującego będącego konsumentem koszt dostarczenia Towaru ponosi Sprzedający, w przypadku Kupującego niebędącego konsumentem koszt dostarczenia oraz inne koszty związane z reklamacją ponosi Kupujący.Ustosunkujemy się do Twojej reklamacji niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia.Postanowienia dotyczące przedsiębiorcówZgodnie z art. 558 § 1 Kodeksu Cywilnego odpowiedzialność Sprzedającego z tytułu rękojmi za Towar wobec Kupującego nie będącego konsumentem zostaje wyłączona.Z chwilą wydania przez Sprzedającego Towaru przewoźnikowi przechodzą na Kupującego nie będącego konsumentem korzyści i ciężary związane z Towarem oraz niebezpieczeństwo przypadkowej utraty lub uszkodzenia Towaru. Sprzedający w takim wypadku nie ponosi odpowiedzialności za utratę, ubytek lub uszkodzenie Towaru powstałe od przyjęcia go do przewozu aż do wydania go Kupującemu oraz za opóźnienie w przewozie przesyłki.Odpowiedzialność Sprzedającego w stosunku do Kupującego nie będącego konsumentem, bez względu na jej podstawę prawną, jest ograniczona - zarówno w ramach pojedynczego roszczenia, jak również za wszelkie roszczenia w sumie - do wysokości zapłaconej lub należnej ceny oraz kosztów dostawy z tytułu umowy sprzedaży. Sprzedający ponosi odpowiedzialność w stosunku do Kupującego nie będącego konsumentem tylko za typowe szkody przewidywalne w momencie zawarcia umowy i nie ponosi odpowiedzialności z tytułu utraconych korzyści w stosunku do Kupującego nie będącego konsumentem.Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeńSzczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Kupującego będącego konsumentem z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są na stronie internetowej Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów pod adresem: https://uokik.gov.pl/pozasadowe_rozwiazywanie_sporow_konsumenckich.php.Przy Prezesie Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów działa także punkt kontaktowy (telefon: 22 55 60 333, email: kontakt.adr@uokik.gov.pl lub adres pisemny: Pl. Powstańców Warszawy 1, 00-030 Warszawa.), którego zadaniem jest między innymi udzielanie pomocy konsumentom w sprawach dotyczących pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich. Konsument posiada następujące przykładowe możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń: (1) wniosek o rozstrzygnięcie sporu do stałego polubownego sądu konsumenckiego (więcej informacji na stronie: http://www.spsk.wiih.org.pl/); (2) wniosek w sprawie pozasądowego rozwiązania sporu do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej (więcej informacji na stronie inspektora właściwego ze względu na miejsce wykonywania działalności gospodarczej przez Sprzedawcę); oraz (3) pomoc powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich). Porady udzielane są między innymi mailowo pod adresem porady@dlakonsumentow.pl oraz pod numerem infolinii konsumenckiej 801 440 220 (infolinia czynna w Dni Robocze, w godzinach 8:00 - 18:00, opłata za połączenie wg taryfy operatora).Pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr dostępna jest platforma internetowego systemu rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami na szczeblu unijnym (platforma ODR). Platforma ODR stanowi interaktywną i wielojęzyczną stronę internetową z punktem kompleksowej obsługi dla konsumentów i przedsiębiorców dążących do pozasądowego rozstrzygnięcia sporu dotyczącego zobowiązań umownych wynikających z internetowej umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług (więcej informacji na stronie samej platformy lub pod adresem internetowym Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów: https://uokik.gov.pl/spory_konsumenckie_faq_platforma_odr.php.

Zwroty

14 dni na odstąpienie od umowy

Zwroty

14 dni na odstąpienie od umowy
Czas na odstąpienie od umowy
14 dni
Koszt zwrotu
Koszt zwrotu zależy od tego, jaką metodę dostawy wskażesz podczas zakupu.
dostawa
zwrot
Wszystkie metody dostawy dostępne w ofercie
na własny koszt
Adres do zwrotu
Firma Handlowa Bravis
Wierzbowa 31/39
42-400 Zawiercie
Dodatkowe informacje

 PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY   Konsument, który zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni  kalendarzowych odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia  kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych poniżej. Do zachowania terminu  wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Oświadczenie o  odstąpieniu od umowy może zostać złożone na przykład:   - pisemnie na adres: ul. Wierzbowa 31 lok. 39, 42-400 Zawiercie;  - w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: braviss@o2.pl;  Przykładowy wzór formularza odstąpienia od umowy stanowi załącznik  nr 2 do ustawy o prawach konsumenta oraz podany jest poniżej. Konsument  może skorzystać z wzoru formularza, jednak nie jest to obowiązkowe.   Wzór formularza odstąpienia od umowy  (formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)  –    Adresat:   TOMASZ KOŁODZIEJEK FIRMA HANDLOWA BRAVIS  ul. Wierzbowa 31 lok. 39, 42-400 Zawiercie  braviss@o2.pl  –    Ja/My(*) niniejszym informuję/informujemy(*) o moim/naszym  odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy(*) umowy dostawy  następujących rzeczy(*) umowy o dzieło polegającej na wykonaniu  następujących rzeczy(*)/o świadczenie następującej usługi(*)    –    Data zawarcia umowy(*)/odbioru(*)  –    Imię i nazwisko konsumenta(-ów)  –    Adres konsumenta(-ów)  –    Podpis konsumenta(-ów) (tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej)  –    Data  (*) Niepotrzebne skreślić.   Bieg terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się:  - dla umowy, w wykonaniu której Sprzedający wydaje Towar, będąc  zobowiązany do przeniesienia jego własności (np. umowa sprzedaży) – od  objęcia Towaru w posiadanie przez konsumenta lub wskazaną przez niego  osobę trzecią inną niż przewoźnik, a w przypadku umowy, która: (1)  obejmuje wiele Towarów, które są dostarczane osobno, partiami lub w  częściach – od objęcia w posiadanie ostatniego Towaru, partii lub części  albo (2) polega na regularnym dostarczaniu Towarów przez czas oznaczony  – od objęcia w posiadanie pierwszego z Towarów;  - dla pozostałych umów – od dnia zawarcia umowy.  W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość umowę uważa się za niezawartą.  Zwrot wzajemnych świadczeń  Sprzedający ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14  dni kalendarzowych od dnia otrzymania oświadczenia konsumenta o  odstąpieniu od umowy, zwrócić konsumentowi wszystkie dokonane przez  niego płatności, w tym koszty dostawy Towaru (z wyjątkiem dodatkowych  kosztów wynikających z wybranego przez Kupującego sposobu dostawy innego  niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w opisie Transakcji).  Sprzedający dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu  płatności, jakiego użył konsument, chyba że konsument wyraźnie zgodził  się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi  kosztami. Jeżeli Sprzedający nie zaproponował, że sam odbierze Towar od  konsumenta, może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od  konsumenta do chwili otrzymania Towaru z powrotem lub dostarczenia przez  konsumenta dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie  nastąpi wcześniej.  Konsument ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14  dni kalendarzowych od dnia, w którym odstąpił od umowy, zwrócić Towar  Sprzedającemu lub przekazać go osobie upoważnionej przez Sprzedającego  do odbioru, chyba że Sprzedający zaproponował, że sam odbierze Towar. Do  zachowania terminu wystarczy odesłanie Towaru przed jego upływem.  Konsument może zwrócić Towar na adres: ul. Wierzbowa 31 lok. 39, 42-400  Zawiercie.  Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru  będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny  do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru.  Możliwe koszty odstąpienia od umowy  Możliwe koszty związane z odstąpieniem przez konsumenta od umowy, które obowiązany jest ponieść konsument:  - Jeżeli konsument wybrał sposób dostawy Towaru inny niż najtańszy  zwykły sposób dostawy dostępny w opisie danej Transakcji, Sprzedający  nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego  dodatkowych kosztów.  - Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Towaru.  - W przypadku Towaru będącego usługą, której wykonywanie - na  wyraźne żądanie konsumenta - rozpoczęło się przed upływem terminu do  odstąpienia od umowy, konsument, który wykonuje prawo odstąpienia od  umowy po zgłoszeniu takiego żądania, ma obowiązek zapłaty za świadczenia  spełnione do chwili odstąpienia od umowy. Kwotę zapłaty oblicza się  proporcjonalnie do zakresu spełnionego świadczenia, z uwzględnieniem  uzgodnionej w umowie ceny lub wynagrodzenia. Jeżeli cena lub  wynagrodzenie są nadmierne, podstawą obliczenia tej kwoty jest wartość  rynkowa spełnionego świadczenia. 

O sprzedającym

play-and-smile

O sprzedającym

play-and-smile

100,0%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach
ZGODNOŚĆ Z OPISEM
5,0/5
OBSŁUGA KLIENTA
5,0/5
KOSZT WYSYŁKI
4,9/5
Nie wyświetlamy już oceny za czas wysyłki.
Przewidywany czas dostawy zobaczysz na stronie oferty.
NA ALLEGRO OD
od 6 lat i 5 miesięcy
OSTATNIE LOGOWANIE
dzisiaj o 03:53

Dane firmy

Tomasz Kołodziejek
Firma Handlowa Bravis
Wierzbowa 31/39
42-400 Zawiercie
REGON: 242822625
NIP: 649-224-04-91

Kontakt

  • 791****** (pokaż)
poniedziałek - piątek
09:00 - 17:00
sobota
09:00 - 16:00
niedziela
zamknięte

Informacje o sprzedającym

Jesteśmy firmą zajmującą się sprzedażą artykułów dla dzieci i zabawek, elektronarzędzi oraz przedmiotów z branży dom i ogród, spawalnictwo, przemysł, sport i fitness. Na pierwszym miejscu stawiamy najwyższej jakości produkty oraz kompleksową obsługę klienta. Naszym nadrzędnym celem jest ciągłe doskonalenia swoich umiejętności, podejmowanie nowych wyzwań i zorientowanie na przyszłość. Koncentrujemy się na najniższych cenach i najlepszych, długo wybieranych produktach. Oferowany przez Nas towar to produkty nowe, oryginalnie zapakowane. Do każdej transakcji dołączamy paragon, bądź fakturę VAT zgodnie z życzeniem. 

Dane kontaktowe Sprzedającego:  

- adres miejsca wykonywania działalności i adres do doręczeń: ul. Wierzbowa 31/39, 42-400 Zawiercie. 

Brak możliwości odbioru osobistego, zajmujemy się tylko wysyłką. 

- adres poczty elektronicznej: playandsmile@o2.pl,  

- numer telefonu: 791400816  

Pozostałe informacje

Drogi Kupujący,  

zdajemy sobie sprawę jak ważne jest zaufanie i bezpieczeństwo zakupów, dlatego też rzetelnie udostępniamy Ci informacje o nas, o warunkach sprzedaży i prowadzonej przez nas działalności. Poniżej znajdziesz podstawowe informacje dotyczące nas jako Sprzedającego i Transakcji zawieranych z nami za pośrednictwem platformy handlowej Allegro oraz Twoich uprawnień jako Kupującego. Szczegółowe informacje dotyczące danego Towaru oraz Transakcji znajdziesz każdorazowo w jej opisie.  

Pamiętaj, że jesteśmy do Twojej dyspozycji i w razie pytań możesz się zawsze z nami skontaktować korzystając z danych podanych poniżej.  

Zachęcamy Cię do uważnej lektury i zakupów,  

Sprzedający PLAY-AND-SMILE 


POZOSTAŁE INFORMACJE I WARUNKI SPRZEDAŻY

Informacje dotyczące płatności

Informację o dostępnych sposobach płatności dla danej Transakcji znajdziesz w jej opisie, w tym w zakładce „Płatność”.

W przypadku płatności przelewem na rachunek bankowy prosimy o podawanie w tytule przelewu nazwy Twojego Konta Kupującego na Allegro oraz numeru danej Transakcji – ułatwi to nam i przyśpieszy księgowanie płatności. Proponowany przez nas tytuł przelewu ma jedynie formę zalecenia i nie wpływa na realizację umowy sprzedaży w przypadku jego pominięcia.  

Termin płatności (chyba że opis danej Transakcji stanowi inaczej): (1) w przypadku wyboru przez Ciebie płatności przelewem albo płatności za pomocą systemu PayU lub Przelewy24, jesteś zobowiązany do dokonania płatności w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy sprzedaży, (2) w przypadku wyboru przez Ciebie płatności za pobraniem przy odbiorze przesyłki, jesteś zobowiązany do dokonania płatności przy odbiorze przesyłki. 

Informacje o dostawie 

Informację o koszcie, sposobie i terminie dostawy dla danej Transakcji znajdziesz w jej opisie, w tym w zakładce „Dostawa”.

Dostawa Towaru dostępna jest także poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.

Sposoby dostawy Towaru – udostępniamy Ci następujące sposoby dostawy lub odbioru Towaru, chyba że opis danej Transakcji stanowi inaczej: (1) przesyłka pocztowa, przesyłka pocztowa pobraniowa; (2) przesyłka kurierska, przesyłka kurierska pobraniowa; (3) przesyłka paczkomatowa, przesyłka paczkomatowa pobraniowa; (4) przesyłka paletowa; (5) przesyłka „Paczka w RUCH-u”; oraz (5) odbiór przesyłki w wybranym punkcie odbioru osobistego. 

Termin dostawy Towaru do Ciebie wynosi maksymalnie 7 dni roboczych, chyba że w opisie danej Transakcji podano krótszy termin. Początek biegu terminu dostawy Towaru liczy się w następujący sposób: (1) w przypadku wyboru przez Ciebie sposobu płatności przelewem albo płatności za pomocą systemu PayU lub Przelewy24 - od dnia uznania płatnością rachunku bankowego lub rachunku rozliczeniowego w systemie PayU Sprzedającego; (2) w przypadku wyboru przez Kupującego sposobu płatności za pobraniem – od dnia zawarcia umowy sprzedaży. 

Ważne! Dniem roboczym jest jeden dzień od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy. Termin dostawy oznacza, że w tym terminie powinieneś już otrzymać Towar (na ten termin składa się czas kompletowania przesyłki przez nas oraz czas jej dostarczenia przez przewoźnika).  

Administrator danych osobowych

Administratorem danych osobowych Kupujących biorących udział w Transakcjach Sprzedającego jest Sprzedający (dokładne dane Sprzedającego podane są w zakładce Informacje o Sprzedającym). Dane osobowe Kupujących Sprzedający otrzymuje od Allegro.pl sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu. Dane osobowe Kupującego są przetwarzane zgodnie z zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych (dalej jako: RODO). Sprzedający zapewnia Kupującym realizację uprawnień wynikających z powyższego rozporządzenia oraz z innych powszechnie obowiązujących przepisów. 

Cel, podstawa i okres przetwarzania danych osobowych

 Dane osobowe Kupujących przetwarzane mogą być w następujących celach:

 - Przeprowadzenie Transakcji Sprzedającego i realizacja umów sprzedaży zawartych w wyniku Transakcji Sprzedającego. Podstawę prawną stanowi artykuł 6 ust. 1 lit. b) Rozporządzenia RODO (wykonanie umowy). Dane są przechowywane przez okres niezbędny do wykonania, rozwiązania lub wygaśnięcia w inny sposób zawartej umowy. 

- Prowadzenie ksiąg  podatkowych (KPiR). Podstawę prawną stanowi artykuł 6 ust. 1 lit. c) Rozporządzenia RODO w zw. z art. 86 § 1 Ordynacji podatkowej tj. z dnia 17 stycznia 2017 r. (Dz.U. z 2017 r. poz. 201). Dane są przechowywane przez okres wymagany przepisami prawa nakazującymi Sprzedającemu przechowywanie ksiąg podatkowych (do czasu upływu okresu przedawnienia zobowiązania podatkowego, chyba że ustawy podatkowe stanowią inaczej).

- Ustalenie, dochodzenie lub obrona roszczeń jakie może podnosić Sprzedający lub jakie mogą być podnoszone wobec Sprzedającego. Podstawę prawną stanowi art. 6 ust. 1 lit. f) Rozporządzenia RODO. Dane są przechowywane przez okres istnienia prawnie uzasadnionego interesu realizowanego przez Sprzedającego, nie dłużej jednak niż przez okres przedawnienia roszczeń jakie mogą być podnoszone wobec Sprzedającego (podstawowy termin przedawnienia dla roszczeń wobec Sprzedającego wynosi sześć lat). 

- Jeżeli Kupujący wyrazi uprzednią zgodę, to dane Kupującego mogą być przetwarzane także w innym celu, o którym mowa w udzielanej zgodzie przez Kupującego. Podstawę prawną stanowi wówczas art. 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia RODO (zgoda). Dane przechowywane są do momentu wycofania zgody przez osobę, której dane dotyczą na dalsze przetwarzanie jej danych w tym celu. 

Odbiorcy danych osobowych 

Dane osobowe Kupującego mogą być przekazywane następującym odbiorcom lub kategoriom odbiorców: 

- Wybrany przewoźnik lub pośrednik realizujący przesyłki na zlecenie Sprzedającego – w  przypadku Kupującego, który korzysta ze sposobu dostawy lub odbioru oferowanego przez przewoźnika będącego podmiotem trzecim w stosunku do Sprzedającego.

- Dostawcy usług zaopatrujący Sprzedającego w rozwiązania techniczne, informatyczne oraz organizacyjne, umożliwiające Sprzedającemu prowadzenie działalności gospodarczej, (w szczególności dostawcy oprogramowania komputerowego do prowadzenia zarządzania sprzedażą, dostawcy poczty elektronicznej i hostingu oraz dostawcy oprogramowania do zarządzania firmą i udzielania pomocy technicznej Sprzedającemu) - jedynie w przypadku oraz w zakresie niezbędnym do zrealizowania danego celu przetwarzania danych zgodnego z niniejszymi postanowieniami. 

 - Dostawcy usług księgowych, prawnych i doradczych zapewniający Sprzedającemu wsparcie księgowe, prawne lub doradcze (w szczególności biuro księgowe, kancelaria prawna lub firma windykacyjna) - jedynie w przypadku oraz w zakresie niezbędnym do zrealizowania danego celu przetwarzania danych zgodnego z niniejszymi postanowieniami. 

Prawa osoby, której dane są przetwarzane

Osoba, której dane dotyczą, ma prawo żądania od Administratora dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania oraz ma prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także ma prawo do przenoszenia swoich danych, a jeżeli jej dane przetwarzane są na podstawie wyrażonej zgody, ma prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie. Osoba, której dane przetwarzane są przez Administratora, ma prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego w sposób i trybie określonym w przepisach Rozporządzenia RODO oraz prawa polskiego, w szczególności ustawy o ochronie danych osobowych. Organem nadzorczym w Polsce jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych. W celu realizacji uprawnień, o których mowa powyżej można przesłać stosowną wiadomość pisemnie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres Sprzedającego wskazany na wstępie. 

Dobrowolność podania danych osobowych

Podanie danych osobowych przez Kupującego jest dobrowolne, aczkolwiek niepodanie wskazanych w Regulaminie Allegro danych osobowych niezbędnych do udziału w Transakcji i zawarcia umowy sprzedaży skutkuje brakiem możliwości udziału w Transakcji lub zawarcia umowy sprzedaży ze Sprzedającym. Dane niezbędne do zawarcia umowy sprzedaży lub udziału w Transakcji są każdorazowo wskazane na stronie internetowej Allegro. 

Prawo właściwe, język

Umowa sprzedaży między Sprzedającym i Kupującym zawierana jest zgodnie z prawem polskim i w języku polskim. 

Numer oferty: 7869486528

Inni klienci oglądali również

 


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

Allegro