, , ,

Fotelik samochodowy LIONELO Levi Plus +GRATIS

od
Super Sprzedawcy
sklep_Achos
155,00
Liczba sztuk
z 6 sztuk
Allegro gwarantuje bezpieczne zakupy
Otrzymasz kupiony przedmiot albo zwrócimy Ci pieniądze. Sprawdź szczegóły.

Parametry

    • Kategoria wagowa:
    • Mocowanie fotelika względem kierunku jazdy:
      przodem do kierunku jazdy
    • Kolor:
      czerń
    • Informacje dodatkowe:
      Regulacja pozycji dziecka, Regulacja zagłówka, Zdejmowana tapicerka

Opis

Fotelik samochodowy Lionelo LEVI Plus z możliwością stosowania samej podstawki

Producent i model: Lionelo LEVI Plus czarny

Najbezpieczniejszy w swojej klasie

Wzmocnione obicie FrictResist

Zabezpieczenia boczne

Pianka ShakeAbsorb

Od tej pory podróż nie musi być męcząca! Nowy, ulepszony model fotelika Levi Plus sprawi, że krótsze i dłuższe wyprawy Twojego dziecka będą jeszcze bardziej komfortowe i bezpieczne.

  • Fotelik spełnia restrykcyjne normy wymagane przez UE, co potwierdzają certyfikaty renomowanych, europejskich instytucji badawczych
  • Levi Plus posiada zdejmowane i łatwe do czyszczenia obicie – możesz wyprać je w pralce w 30 stopniach
  • Dzięki regulacji zagłówka z łatwością dostosujesz jego wysokość do wzrostu swojego dziecka
  • Fotelik posiada zapięcie SABELT

Najbezpieczniejszy w swojej klasie

Liczne certyfikaty

Fotelik Levi Plus uzyskał certyfikaty aż 3 prestiżowych instytucji. Spełnia najściślejsze normy europejskie i jest najbezpieczniejszy w swojej klasie.

Zabezpieczenie boczne

Dodatkowe zabezpieczenia boczne chroniące głowę oraz ramiona dziecka zwiększające bezpieczeństwo podczas wypadków.

Pianka ShakeAbsorb

Pochłania wstrząsy podczas jazdy i wypadków. Tworzy indywidualną, wysokiej jakości ochronę transportowanego dziecka.

Dopracowane szczegóły

Wytrzymała tapicerka

Odporna na przetarcia, jednocześnie przewiewna i miękka tkanina FrictResist 300 DEN. Gwarancja jakości i długiego okresu użytkowania.

Ergonomiczny kształt

Optymalny kształt siedziska i oparcia gwarantują komfort jazdy oraz sprawiają, że podróż samochodem staje się przyjemnością.

Dodatkowy materacyk

Wygodna, miękka wkładka PEA podpiera plecki maluszka zapewniając mu wygodę oraz bezpieczeństwo podczas podróży.

 

Bogaty pakiet dodatków

Dodatkowa poduszka w zagłówku

Sprawdzi się podczas drzemki w aucie. Podpiera głowę i szyję dziecka. Podnosi znacząco komfort podróży

Specyfikacja:

  • Model: Levi Plus czarny
  • Wymiary fotelika: 40 x 42 x 63 cm
  • Przedział wagowy: od 9 do 36 kg
  • Możliwość stosowania samej podstawki
  • Waga: 3,5 kg
  • Montaż: Przodem do kierunku jazdy
  • Materiał Stelaż: 100% HDPE (polietylen)
  • Tapicerka: 100% Polister

Oferty sponsorowane, które mogą Cię zainteresować

Opinie o produkcie

4,73

Opinie o produkcie

Rewelacyjny
4,73/5
(477 ocen)
384
71
12
5
5

13 sierpnia 2019 od
najbardziej pomocna
Polecam, produkt zgodny z opisem.
13 października 2019 od
Fotelik sprawdza się, ale czasami jest problem z zapięciem dziecka, nie da się tego zrobić szybko
2 października 2019 od
Wyglada bardzo ok. Dziwacznie się troszkę montuje do pasów ale po zamontowaniu jest OK.
28 sierpnia 2019 od
Muszę ufać opinią że jest bezpieczny bo na pierwszy rzut oka nie wyglada na jakiś szczególnie solidny.
23 sierpnia 2019 od
Fotelik ultra lekki, materiał przyzwoity jak na cenę produktu, wydaje się solidny, mam nadzieję, że będzie bezpieczny. fotelik bardzo tani i jest polecamy w tym przedziale kwotowym.
tani, miękkie siedzisko, bardzo lekki
27 lipca 2019 od
Źle zamykająca się klamra przy pasach dziecka
18 lipca 2019 od
Bardzo długi czas oczekiwania
23 maja 2019 od
Polecam
20 maja 2019 od
ok
12 maja 2019 od
dobrze uszyty, dobra jakość w stosunku do ceny, minusem jest pokrowiec z pianką - zbyt cienki , czuć plastik pod spodem, dziecku w dłuższą podróż może być niewygodnie, nie da się spać , główka spada z zagłówka i wisi, trudny montaż mimo instrukcji
6 maja 2019 od
ok
5 maja 2019 od
Dziadowski uchwyt mocowania pasów dziecka, a reszta ok
24 kwietnia 2019 od
Jak za tą cenę produkt w porządku, mógłbym trochę "sztywniej" siedzieć w aucie, zdaję sobie sprawę, że może być akurat kwestia mojego samochodu (Fiat Panda).
cena, wygląd, certyfikaty
stabilność
11 kwietnia 2019 od
Produkt godny polecenia Bardzo dobra jakość
Super
18 marca 2019 od
dobry fotelik

Dostawa i płatność

od 13,00 zł

Dostawa i płatność

Wysyłka z: Łódź, Polska
Kupujesz więcej niż jedną sztukę?Sprawdź koszt dostawy dla wielu sztuk
Odbiór w punkcie
koszt dostawy
czas realizacji
Odbiór w punkcie
Odbiór osobisty w punkcie sprzedawcy
0,00 zł
natychmiast
natychmiast
Odbiór osobisty w punkcie sprzedawcy pobranie
0,00 zł
natychmiast
natychmiast
Kurier
koszt dostawy
czas realizacji
Kurier
Przesyłka kurierska
13,00 zł
1-3 dni robocze
1-3 dni robocze
Przesyłka kurierska pobranie
18,00 zł
1-3 dni robocze
1-3 dni robocze

Punkty odbioru

Achoś Kraina Dziecka
Milionowa 21 wejście od Kilińskiego
93-105 Łódź
woj. łódzkie
email: sklep@achos.pl
tel.: 570909905

poniedziałek
09:00 - 17:00
wtorek
09:00 - 18:00
środa - piątek
09:00 - 17:00
sobota - niedziela
zamknięte

płatność kartą i gotówką
do odbioru w 1 dzień roboczy
poinformujemy o terminie odbioru

Dodatkowe informacje od sprzedającego

Przesyłki kurierskie wysyłane są NATYCHMIAST po zaksięgowaniu wpłaty (w dni robocze). Dzięki temu przesyłkę z urządzeniem możesz otrzymać już następnego dnia po zakupie! Przesyłki pocztowe wysyłane są 2 razy w tygodniu,jest to tańsza forma dostawy ale czas oczekiwania będzie dłuższy niż paczki kurierskiej Przesyłki do Paczkomatów wysyłamy codziennie w dni robocze. Większość towaru dostępna jest od ręki w sklepie.Odbiór osobisty możliwy jest po potwierdzeniu dostępności towaru.

Płatności

Gwarancja

60 miesięcy

Gwarancja

Rodzaj gwarancji

producenta/dystrybutora

Okres gwarancji

60 miesięcy
12 miesięcy dla przedsiębiorców

Reklamacja

Reklamacja

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata
rękojmia wyłączona dla przedsiębiorców

Adres do reklamacji

Achoś Serwis
Milionowa 21
93-105 Łódź
Dodatkowe informacje

Dział reklamacji znajduje się w siedzibie Sprzedającego. Reklamacje można zgłaszać telefonicznie pod numerem  570909905 lub mailowo na adres sklep@achos.pl lub osobiście albo listownie pod adresem 93-105 Łódź ul. Milionowa 21. 

Prosimy o dołaczenie do przesyłki dokumentu zakupu, dokładnego opisu usterki oraz danych kontaktowych (dane osobowe, adres, telefon, mail,  adres do odesłania).  Składana reklamacja powinna zawierać co najmniej:

  • imię, nazwisko, adres, adres e-mail Klienta
  • datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji
  • przedmiot reklamacji ze wskazaniem żądania Klienta
  • okoliczności uzasadniające reklamację

Sprzedający rozpozna reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania. Odpowiedź zostanie wysłana na podany przez Klienta adres e-mail lub na adres poczty tradycyjnej.Towary mogą być reklamowane w trybie:

  • gwarancyjnym - jeżeli posiadają gwarancję sprzedawcy lub producenta – informacja o istnieniu gwarancji i jej ewentualnej długości podawana jest na karcie produktu. Szczegóły dotyczące realizacji reklamacji z tytułu gwarancji zostały opisane w zakładce "Warunki gwarancji”. Gwarant jest zobowiązany do pokrycia kosztów transportu wadliwego towaru o ile nie świadczy naprawy w miejscu zamieszkania Klienta. Aby zrealizować uprawnienia z gwarancji producenta nie jest konieczne zgłaszanie reklamacji za pośrednictwem sprzedawcy. Bezpośrednie zgłoszenie usterki do serwisu producenta wydatnie skraca czas realizacji procesu naprawy gwarancyjnej.
  • rękojmi dla konsumentów - Kupujący będący konsumentem ma również prawo do reklamowania towarów z tytułu rękojmi. Jeżeli rzecz sprzedana ma wadę, to Kupujący ma prawo korzystając z trybu rękojmi odstąpić od umowy lub żądać obniżenia ceny rzeczy na wolną od wad, żądać usunięcia wady, złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy, a w konsekwencji żądać zwrotu gotówki.

Jeżeli kupujący wybierze wymianę rzeczy na wolną od wad albo usunięcie wady, to sprzedawca jest obowiązany wymienić rzecz wadliwą na wolną od wad lub usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla kupującego. Sprzedawca może odmówić zadośćuczynienia żądaniu kupującego, jeżeli doprowadzenie do zgodności z umową rzeczy wadliwej w sposób wybrany przez kupującego jest niemożliwe, albo w porównaniu z drugim możliwym sposobem doprowadzenia do zgodności z umową wymagałoby nadmiernych kosztów. Jeśli kupujący wybierze obniżenie ceny lub odstąpienie od umowy, to sprzedawca będzie mógł uniemożliwić realizację tych uprawnień, jeżeli niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla kupującego wymieni rzecz wadliwą na wolną od wad albo wadę usunie. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli rzecz była już wymieniona lub naprawiana przez sprzedawcę albo sprzedawca nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany rzeczy na wolną od wad lub usunięcia wady. Kupujący nie może odstąpić od umowy jeżeli wada jest nieistotna. Koszty transportu w procedurze reklamacji z tytułu rękojmi ponosi Sprzedawca

Zwroty

14 dni na odstąpienie od umowy

Zwroty

14 dni na odstąpienie od umowy
Czas na odstąpienie od umowy
14 dni
Koszt zwrotu
Koszt zwrotu zależy od tego, jaką metodę dostawy wskażesz podczas zakupu.
dostawa
zwrot
Wszystkie metody dostawy dostępne w ofercie
na własny koszt
Adres do zwrotu
Achoś Kraina Dziecka Zwroty
Milionowa 21
93-105 Łódź
Dodatkowe informacje

Zgodnie z przepisami polskiego prawa towar kupowany wysyłkowo przez konsumenta (osoba fizyczna nie dokonująca zakupu do celów działalności gospodarczej) może zostać zwrócony w przeciągu 14 dni od dnia otrzymania przesyłki bez podania przyczyny. W takim przypadku Sprzedający zwróci wszystkie otrzymane od Kupującego płatności, w tym koszty dostawy maksymalnie do wysokości zwykłego najtańszego oferowanego przez Sprzedawcę sposobu dostarczenia zwracanej rzeczy. W przypadku odstąpienia od umowy Sprzedawca nie ponosi kosztu odesłania towaru przez Klienta. Zwrot zostanie dokonany przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty jakiego użył Kupujący (chyba że kupujący jednoznacznie wyrazi zgodę na alternatywną formę zwrotu, która nie wiąże się dla Kupującego z żadnymi dodatkowymi kosztami) maksymalnie w ciągu 14 dni od daty poinformowania o odstąpieniu od umowy. Zastrzegamy sobie prawo do wstrzymania zwrotu płatności do czasu otrzymania zwracanego towaru lub do czasu dostarczenia dowodu odesłania – w zależności, które zdarzenie nastąpi wcześniej. W przypadku zwrotu towaru w trybie określonym powyżej klient zawiadamia sprzedawcę w terminie 14 dni od otrzymania towaru o zwrocie (w siedzibie firmy, telefonicznie, listownie lub mailowo na adres serwis@perfect.lodz.pl). W celu identyfikacji zwracanego towaru Klient otrzymuje numer zwrotu RMA do naniesienia na przesyłkę, a następnie w ciągu 14 dni odsyła towar wraz z wypełnionym formularzem zwrotu lub oddaje go w siedzibie firmy. Brak formularza zwrotu lub numeru RMA nie stanowi przeszkody w zwrocie towaru. Procedura ta nie ma zastosowania w przypadku zakupu towarów dla celów prowadzonej działalności gospodarczej (nabywca nie będący konsumentem w rozumieniu przepisów prawa). LINK do przykładowego formularza odstąpienia: http://www.tan.io/Usr/o/formularz_zwrotu.PDF lub http://www.tan.io/Usr/o/formularz_zwrotu.doc Koszty odesłania produktów które ze względu na swój charakter nie mogą być odesłane w zwykłym trybie Pocztą Polską, przy odstąpieniu od umowy (ponoszone przez Klienta): * do 30 kg i do 0.15m2 – 20 zł brutto * do 30 kg i od 0.15m2 do 0.3m2 - 30 zł brutto * od 30 kg do 100 kg i do 0.6m3 – 90 zł brutto * od 30 kg do 500 kg i do 2.0m3 – 150 zł brutto Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. Pozostałe informacje dotyczące zwrotów zawarte są w regulaminie sklepu który otrzymaliście Państwo w mailu informującym o zakupie towaru. 

O sprzedającym

sklep_Achos

O sprzedającym

sklep_Achos

99,7%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach
ZGODNOŚĆ Z OPISEM
5,0/5
OBSŁUGA KLIENTA
5,0/5
KOSZT WYSYŁKI
4,9/5
Nie wyświetlamy już oceny za czas wysyłki.
Przewidywany czas dostawy zobaczysz na stronie oferty.
NA ALLEGRO OD
od roku i 4 miesięcy
OSTATNIE LOGOWANIE
wczoraj o 23:55

Dane firmy

Piotr Niewiadomski
Perfect Komputery
Milionowa 21 wejście od Kilińskiego
93-105 Łódź
NIP: 725-159-19-01

Kontakt

  • 570 *** *** (pokaż)
poniedziałek
09:00 - 17:00
wtorek
09:00 - 18:00
środa - piątek
09:00 - 17:00
sobota - niedziela
zamknięte

Informacje o sprzedającym

KONTAKT GaduGadu: 

GG: 66386045

GG: 66476587


ADRES ODBIORU OSOBISTEGO TOWARÓW

Łódź, ul. Milionowa 21 wejście od Kilińskiego ~195, 

sklep czynny 

poniedziałek-piątek w godzinach 9-17, 

we wtorki czynne w godzinach 9-18


KONTAKT TELEFONICZNY: 570909905


ADRES DO ZGŁASZANIA REKLAMACJI I ZWROTÓW: sklep@achos.pl  telefon 570909905


WSZYSTKIE ZAMÓWIENIA ZŁOŻONE ZA POŚREDNICTWEM SERWISU ALLEGRO MOŻNA BEZPŁATNIE ODEBRAĆ W SIEDZIBIE NASZEJ FIRMY PO POTWIERDZENIU DOSTĘPNOŚCI TOWARU 

Pozostałe informacje

Klientów z Łodzi i okolic zapraszamy do odwiedzenia naszego sklepu a artykułamy dziecięcymi. Znajduje się on w Łodzi na ulicy Milionowej 21 (wejście od ulicy Kilińskiego). Możliwość parkowania bezpośrednio przed sklepem na ulicy Kilińskiego lub na parkingu posesji wjazd od ulicy Milionowej. 


ODBIÓR OSOBISTY 

Umożliwiamy odbiór  osobisty wylicytowanych towarów w siedzibie firmy w Łodzi, w godzinach pracy sklepu, po uprzednim potwierdzeniu mailowym lub telefonicznym dostępności towaru. Przy zakupie proszę o podanie sprzedawcy nicka z Allegro. Przy odbiorach towarów licytowanych przez Allegro nie przyjmujemy płatności kartami płatniczymi. Można płacić gotówką w kasie firmy lub dokonywać płatności przelewem tradycyjnym lub PayU. W przypadku odbioru osobistego przedmiotu, za który zapłacono przelewem tradycyjnym lub PayU dane osoby odbierającej muszą być identyczne z danymi płacącego, który   licytował. Innym osobom towar może być wydany jedynie w przypadku otrzymania informacji o osobie upoważnionej do odebrania towaru za pośrednictwem formularza Allegro do kontaktu ze sprzedającym. Towar można odebrać PO wpłynięciu przelewu na nasze konto. Nie gwarantujemy dostępności towaru odbieranego bez potwierdzenia w terminie późniejszym niż 7 dni od  momentu licytacji.    


WYSYŁKA 

Płatności za wylicytowane przedmioty powiększone o koszty wysyłki proszę dokonywać na firmowe konto bankowe. 18 1140 2004 0000 3702 5134 1343 Koszty przesyłki podawane są w informacjach o dostawie w każdej aukcji. Przy zakupie kilku przedmiotów prosimy o kontakt w celu ustalenia kwoty za transport (najczęściej jest to najwyższy z kosztów z poszczególnych przedmiotów). W tytule wpłaty proszę podać tylko swój nick i numer aukcji. Proszę nie przesyłać kopii ani zdjęć poleceń wpłaty, na ich podstawie nie dokonamy wysyłki towaru, wysyłki są realizowane dopiero po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie. Jeśli produkt ma być wysłany za pobraniem proszę poinformować nas o tym za pomocą formularza opcji dostawy lub poprzez zadanie PYTANIA sprzedającemu w Allegro. Prosimy wysyłać wiadomość bezpośrednio po licytacji, w innym wypadku może to opóźnić wysłanie przedmiotu. Nie wysyłamy przedmiotów w soboty, niedziele oraz w święta. Wysyłki realizujemy za pośrednictwem firmy kurierskiej, Paczkomatów Inpost oraz Poczty Polskiej. Polecamy klientom wysyłkę za pośrednictwem firmy kurierskiej. Wysyłka w ciągu maksymalnie 24 godzin od zaksięgowania wpłaty na naszym koncie. Paczka dociera do odbiorcy w 95% przypadków następnego dnia roboczego po wysyłce. Wysyłki kurierem odbywają się codziennie od poniedziałku do piątku. Przesyłki są ubezpieczone, jest możliwość śledzenia statusu przesyłki na podstawie numeru listu przewozowego. Przy niedużych kwotach możliwa wysyłka Pocztą Polską. Paczka dociera do odbiorcy średnio w ciągu 1-5 dni (regulamin poczty dopuszcza termin do 14 dni roboczych).  Przesyłki priorytetowe maja szansę dotrzeć już następnego dnia od wysłania, przesyłki ekonomiczne docierają po co najmniej 3 dniach. Wysyłki pocztą dokonywane są 2 razy w tygodniu. Wysyłki przez Paczkomaty odbywają się codziennie w dni robocze. Paczkomaty InPost to system skrytek pocztowych, służący do odbierania  paczek 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu. Osoba robiąca zakupy przez Internet – po zamówieniu przesyłki do Paczkomatu InPost - otrzyma SMS i e-mail z kodem odbioru. Aby odebrać przesyłkę wystarczy wpisać na panelu Paczkomatu InPost numer telefonu komórkowego oraz otrzymany kod odbioru, a skrytka z oczekiwaną przesyłką otworzy się. W ciągu 2 dni roboczych od momentu nadania paczki, przesyłka znajdzie się w paczkomacie. Odbiór paczki jest możliwy o dowolnej porze dnia czy nocy. Jeśli Klient nie odbierze przesyłki w ciągu 3 dni, zostanie ona przewieziona  do najbliższego Oddziału InPost. O adresie, pod którym paczka będzie czekać do odbioru Klient zostanie poinformowany SMS-em i e-mailem. W przypadku nieodebrania przesyłki w ciągu 14 dni od momentu doręczenia jej do Paczkomatu InPost, InPost zwróci przesyłkę Nadawcy na jego koszt, pobierając opłatę równą kwocie nadania tej przesyłki. Przy przyjmowaniu dostawy towaru prosimy o sprawdzenie taśm zabezpieczających przesyłkę oraz czy paczka nie uległa uszkodzeniu w transporcie. W przypadku uszkodzenia towaru w paczce należy sporządzić protokół szkody. Zamówienia zawsze realizowane są w możliwie jak najkrótszym czasie. Maksymalny termin realizacji zamówienia (wysyłki z naszego magazynu) to 7 dni. W przypadku wątpliwości co do opisu technicznego lub publikowanych zdjęć prosimy o kontakt z handlowcem przed podjęciem decyzji o zakupie. Jako kupujący wystawiam komentarze pierwszy, jako sprzedający w drugiej kolejności. Wszelkie znaki towarowe użyte w opisach aukcji są własnością ich poszczególnych właścicieli. 


ZMIANA ADRESU Jeśli towar ma być wysłany na inny adres niż ten podany w Allegro proszę skorzystać z formularza opcji dostawy. Informacje przesłane w inny sposób będą ze względów bezpieczeństwa ignorowane, a co za tym idzie wysyłka zostanie dokonana na adres otrzymany z Allegro. 


FAKTURY VAT Jeśli wraz z towarem ma być wysłana faktura VAT proszę umieścić tą informację w formularzu opcji dostawy. Informacje przesłane w inny sposób będą ignorowane, a do transakcji wystawiony zostanie paragon. Chęć otrzymania faktury proszę zgłaszać  bezpośrednio po dokonanym zakupie. W przypadku zakupu towarów do celów prowadzonej działalności gospodarczej zgodnie z Kodeksem Cywilnym rękojmia zostaje wyłączona za obustronną zgodą [art. 558 Kodeksu Cywilnego]

Numer oferty: 7575799514

Inni klienci oglądali również

 


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

Allegro