, , ,

Fotelik do karmienia z możliowością bujania 5w1

od
Super Sprzedawcy
StarTrade_pl
240,00
Liczba kompletów
z 34 kompletów
Allegro gwarantuje bezpieczne zakupy
Otrzymasz kupiony przedmiot albo zwrócimy Ci pieniądze. Sprawdź szczegóły.

Parametry

    • Stan:
      Nowy
    • Faktura:
      Wystawiam fakturę VAT

Opis

Fotelik do karmienia z możliowością bujania 5w1

240,00

848

FOTELIK KRZESŁO DO KARMIENIA

WERSJA Z PŁOZAMI

  • STABILNA KONSTRUKCJA
  • W KOMPLECIE PŁOZY ORAZ KÓŁKA
  • REGULOWANE OPARCIE ORAZ TACA
  • 5 PUNKTOWE PASY BEZPIECZEŃSTWA
  • MAX OBCIĄŻENIE DO 25 KG
  • SPEŁNIA NORMĘ EN 14988

TACA

Możliwość 3 stopniowej regulacji, wsunięcia lub wysunięcia tacy.

Łatwa w utrzymaniu czystości - tacę można odpiąć i wymyć w zmywarce.

Specjalnie wyprofilowana, zabezpiecza przed wywróceniem naczyń.

SIEDZISKO

Siedzisko wykonane z odpornego na zabrudzenia materiału.

Możliwość prania materiału w 30 stopniach.

Regulacja kąta nachylenia oparcia.

  • wygodne pasy bezpieczeństwa
  • regulowane w 5 punktach
  • szybkie zapinanie i wypinanie
  • materiał  łatwy w czyszczeniu

WARIANT I - FOTELIK / KRZESEŁKO DO KARMIENIA

Wygodne siedzisko wraz z 5cio punktowymi pasami bezpieczeństwa. Regulacja kąta nachylenia siedziska.

Kółka wraz z hamulcami - w łatwy i szybki sposób możesz przesunąć całe krzesełko.

Stabilna konstrukcja, wysoka jakość użytych materiałów co potwierdzają certyfikacje produktu.

Certyfikacja EN 14988 (specjalne wymogi dla dziecięcych krzesełek do karmienia).

WARIANT II

W ciągu krótkiej chwili możesz przerobić tradycyjny fotelik do karmienia na 2 częściowy zestaw, składający się z krzesełka oraz stoliczka na kółkach.

Ten wariant dedykowany jest dla nieco starszych dzieci.

Krzesełko może być też używane wraz z tacą, zachowując wszystkie swoje funkcjonalności (pasy, regulacja pozycji tacy oraz kąta nachylenia oparcia).

WARIANT III

W tym wariancie, po dokręceniu zawartych w zestawie płóz, krzesełko zamienia się w bujak / kołyskę, które bez wątpienia w krótkim czasie uśpi Twojego malucha.

Podobnie jak w wariancie II, do krzesełka możesz zamontować tacę.

CO W KOMPLECIE?

W komplecie znajdziesz wszystkie potrzebne do montażu elementy, czytelną polską instrukcję.

Wszystko zapakowane w specjalnie zabezpieczony do wysyłki karton.

  • Wymiary: 60 x 80 x 110 cm
  • WYSOKOŚĆ DO TACY: 86 cm
  • WYSOKOŚĆ STOLICZKA: 56 cm
  • KÓŁKA: 4 sztuki, z hamulacmi nożnymi.
  • REGULACJA OPARCIA: 3 punktowa
  • REGULACJA TACY: 3 punktowa
  • PASY BEZPIECZEŃSTWA: 5 punktowe
  • MOŻLIWOŚĆ PRANIA SIEDZISKA: tak, w 30 stopniach
  • ZDEJMOWANA TACA ZEWNĘTRZNA: tak, z możliwością mycia w zmywarce
  • WAGA: 9 kg
  • KOD: DC01 GREEN CIRCLE Z PŁOZAMI
  • OD: 6 miesięcy do 3 lat

Oferty sponsorowane, które mogą Cię zainteresować

Dostawa i płatność

od 18,90 zł

Dostawa i płatność

Wysyłka z: Bielsko-Biała, Polska
Aby mieć darmową dostawę, kup u StarTrade_pl za co najmniej 2000,00 zł.
Kupujesz więcej niż jedną sztukę?Sprawdź koszt dostawy dla wielu sztuk
Kurier
koszt dostawy
czas realizacji
Kurier
Kurier DPD
18,90 zł
3-4 dni robocze
3-4 dni robocze
Kurier DPD pobranie
24,90 zł
3-4 dni robocze
3-4 dni robocze
Płatności

Reklamacja

Reklamacja

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata
rękojmia wyłączona dla przedsiębiorców

Adres do reklamacji

PPHU Starpol Krzysztof Fajfer
ul. Syrokomli 29
43-300 Bielsko-Biała
Dodatkowe informacje

Zgodnie z obowiązującymi przepisami czas na reklamację z tytułu rękojmi wynosi 2 lata i nie dotyczy firm.

Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego, wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację.

Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie.

Chcąc zareklamować wadę produktu z tytułu rękojmi - proszę o kontakt mailowy: 

star.trade@hotmail.com

Zgłoszenie powinno zawierać:  

  • w tytule maila dopisek "reklamacja", numer zamówienia, login lub nick z Allegro, 
  • załączony skan wypełnionego i podpisanego formularza reklamacyjnego oraz dowodu zakupu (paragon, faktura, 
  • potwierdzenie złożenia zamówienia lub wpłaty), zdjęcia uszkodzeń lub wad towaru, 
  • kopie protokołu szkody jeśli reklamacja dotyczy uszkodzenia produktu w trakcie transportu.

Dział Reklamacji po otrzymaniu zgłoszenia poinformuje Klienta o statusie reklamacji oraz o tym czy reklamowany towar musi zostać przesłany do siedziby firmy.

Jeżeli towar będzie zwracany, prosimy o zapakowanie go wraz z podpisanym formularzem oraz dowodem zakupu i odesłanie na adres:

PPHU Starpol Krzysztof Fajfer

43-300 Bielsko-Biała

ul. Syrokomli 29

Prosimy o zabezpieczenie towaru przed możliwymi uszkodzeniami w transporcie.

Koszt transportu ponosi kupujący.

Pytania dotyczące reklamacji prosimy kierować na adres e-mail: star.trade@hotmail.com

Reklamację rozpoznamy w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail.

USZKODZENIE TOWARU W TRAKCIE TRANSPORTU - należy wypełnić protokół szkody firmy kurierskiej w obecności kuriera, jeżeli towar odebrali Państwo uszkodzony lub istnieje prawdopodobieństwo, że został uszkodzony w transporcie. Protokół taki można spisać w ciągu tygodnia od odebrania paczki. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji zwrócimy się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie.

 Zachęcamy do zadawania wszelkich pytań na adres: star.trade@hotmail.com

Zwroty

14 dni na odstąpienie od umowy

Zwroty

14 dni na odstąpienie od umowy
Czas na odstąpienie od umowy
14 dni
Koszt zwrotu
Koszt zwrotu zależy od tego, jaką metodę dostawy wskażesz podczas zakupu.
dostawa
zwrot
Wszystkie metody dostawy dostępne w ofercie
na własny koszt
Adres do zwrotu
PPHU Starpol Krzysztof Fajfer
ul. Syrokomli 29
43-300 Bielsko-Biała
Dodatkowe informacje

INFORMACJE DOTYCZĄCE KORZYSTANIA Z PRAWA ODSTĄPIENIA OD UMOWY 


  1. Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014, kupujący ma 14 dni od daty otrzymania towaru na przesłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy, a jeśli sprzedający nie poinformował o prawie do odstąpienia – 12 miesięcy.  Zwrot przedmiotu przez konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty przesłania oświadczenia, podobnie jak zwrot środków przez Sprzedającego. Sprzedający może jednak wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.  Umowa jest uważana za niezawartą, a konsument  ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.   W przypadku odstąpienia od umowy sprzedający zwraca kupującemu wszystkie otrzymane płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez  kupującego sposobu dostarczenia innego, niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez sprzedającego), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym sprzedający został poinformowany o decyzji kupującego o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Koszt odesłania towaru do sprzedawcy przez klienta (przesyłka zwrotna) ponosi konsument odstępujący od umowy.  
  2. Zgodnie ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta art. 34 punkt 4. odstępujący od umowy sprzedaży Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości kupionego produktu, jeżeli korzystał z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia jego charakteru, cech i funkcjonowania. W takim wypadku zwrócimy odpowiednio pomniejszoną kwotę zwrotu za zakupiony przez Ciebie produkt.
  3. Sugerujemy aby w tym okresie użytkować tak przedmiot aby nie nosił widocznych śladów użytkowania lub uszkodzeń, braków akcesoriów w zestawie etc.  
  4. Prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do umów o których mowa w art. 38 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, a w szczególności w odniesieniu do umów:

a) w których przedmiotem jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;b) w których przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami np. w odniesieniu do umów dotyczących zakupu zegarka z lokalizatorem, który po połączeniu z telefonem nie może zostać połączony ponownie z innym urządzeniem.


WZÓR OŚWIADCZENIA O ODSTĄPIENIU OD UMOWY


Adresat:

PPHU Starpol Krzysztof Fajferul. Syrokomli 2943-300 Bielsko-Biała.NIP: 937-11-20-09

Ja ........................................................... niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy .................................................. Data zawarcia umowy .................................................. Imię i nazwisko ........................................................... Adres ......................................................................... Podpis (tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej) Data ..................................


Zwrot z Allegro Smart!

Kupując Towar w ramach tej Oferty i wybierając metody dostawy:

  • Allegro Paczkomaty InPost, Paczkomaty 24/7,
  • Allegro Paczka w RUCHU, Paczka w RUCHU
  • Paczka 24 odbiór w punkcie, Paczka 48 odbiór w punkcie, Allegro Poczta Polska Odbiór w punkcie możesz skorzystać z bezpłatnego zwrotu Towaru z Allegro Smart!, o ile Sprzedający dopuszcza zwrot tego Towaru w ramach Oferty. 

W takim przypadku należy skorzystać z formularza dostępnego w zakładce Kupione. 

Bezpłatne zwroty Towaru z Allegro Smart! nie obejmują przesyłek doręczanych listem poleconym oraz ekonomicznym.Kupując Towar w ramach tej Oferty i wybierając metody dostawy:

  • Allegro Paczkomaty InPost, Paczkomaty 24/7,
  • Allegro Paczka w RUCHU, Paczka w RUCHU
  • Paczka 24 odbiór w punkcie, Punkty Poczta, Żabka, Orlen, Ruch, Allegro Poczta Polska Odbiór w punkcie możesz skorzystać z bezpłatnego zwrotu Towaru z Allegro Smart!, o ile Sprzedający dopuszcza zwrot tego Towaru w ramach Oferty. W takim przypadku należy skorzystać z formularza dostępnego w zakładce Kupione. Bezpłatne zwroty Towaru z Allegro Smart! nie obejmują przesyłek doręczanych listem poleconym oraz ekonomicznym.

O sprzedającym

StarTrade_pl

O sprzedającym

StarTrade_pl

99,2%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach
ZGODNOŚĆ Z OPISEM
4,9/5
OBSŁUGA KLIENTA
5,0/5
CZAS WYSYŁKI
4,9/5
KOSZT WYSYŁKI
4,9/5
NA ALLEGRO OD
od 8 miesięcy
OSTATNIE LOGOWANIE
dzisiaj o 01:35

Dane firmy

Krzysztof Fajfer
PPHU Starpol Krzysztof Fajfer
ul. Syrokomli 29
43-300 Bielsko-Biała
NIP: 9371122009

Kontakt

  • 725****** (pokaż)
poniedziałek - piątek
08:00 - 16:00
sobota - niedziela
zamknięte

Informacje o sprzedającym

PPHU Starpol Krzysztof Fajfer

ul. Syrokomli 29

43-300 Bielsko-Biała

NIP: 9371122009

tel: +48 725 852 345



Pozostałe informacje

Biuro Handlowe StarTrade_pl 

ul. Podwale 33 

43-300 Bielsko-Biała 

tel: +48 725 852 345 

e-mail: star.trade@hotmail.com

Numer oferty: 8002542919

 


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

Allegro