Wpisz czego szukasz

Znajdziemy sprzedawców, którzy mają wszystko czego szukasz.

Wprowadź frazę

Sprzedaż zakończona

Oferty sponsorowane, które mogą Cię zainteresować

, , ,
ebiurowe2

Folia bezbarwna do bindowania Prestige 200 mic A3

od
Super Sprzedawcy
ebiurowe2 - 100%
Allegro Smart!z kurierem
Darmowa dostawa Smart! przy zakupach od 40 zł (punkty odbioru) lub od 100 zł (kurier)
Dostawa od 8,99 zł
Czas wysyłki zwykle do 2 dni roboczych
Zwrot za darmo
14 dni na odstąpienie od umowy
Liczba sztuk
z 15 sztuk
Allegro gwarantuje bezpieczne zakupy
Otrzymasz kupiony przedmiot albo zwrócimy Ci pieniądze. Sprawdź szczegóły.

Parametry

    • Stan:
      Nowy
    • Faktura:
      Wystawiam fakturę VAT

Opis

FOLIA DO BINDOWANIA BEZBARWNA PRESTIGE 200 MIC ARGO A3 100 SZT

Popularnym standardem oprawy jest wykorzystanie na okładki folii przezroczystych Prestige, bezbarwnych lub kolorowych.Folia do bindowania Prestige dostępna jest w opakowaniach po 100 szt.A3

Parametry:

  • Format A3
  • Bezbarwna 
  • Grubość: 200 mic
  • Wzór Prestige
  • Jedno opakowanie zawiera 100szt.

                                                              ZAPRASZAMY NA POZOSTAŁE AUKCJE

Opinie o produkcie

4,64

Opinie o produkcie


Rewelacyjny
4,64/5
(11 ocen)
8
2
1
0
0

18 kwietnia 2020 od
Produkt rewelacyjny do przyłbic dla szpitali,polecam

Dostawa i płatność

od 8,99 zł

Dostawa i płatność


Wysyłka z: WARSZAWA, Polska
Aby mieć darmową dostawę, kup u ebiurowe2 za co najmniej 350,00 zł.
Kupujesz więcej niż jedną sztukę?
Odbiór w punkcie
koszt dostawy
przewidywany czas dostawy
Odbiór w punkcie
InPost Paczkomat 24/7
8,99 zł
pt. 5 cze. - wt. 9 cze. w punkcie
z pakietem
0,00 zł
pt. 5 cze. - wt. 9 cze. w punkcie
Kurier
koszt dostawy
przewidywany czas dostawy
Kurier
Allegro miniKurier24 InPost
10,95 zł
pt. 5 cze. - wt. 9 cze. u Ciebie
za darmo z pakietemdla zakupu od 100 zł
pt. 5 cze. - wt. 9 cze. u Ciebie
Allegro Kurier24 InPost
13,41 zł
pt. 5 cze. - wt. 9 cze. u Ciebie
pt. 5 cze. - wt. 9 cze. u Ciebie
Kurier DPD
15,00 zł
pt. 5 cze. - pon. 8 cze. u Ciebie
pt. 5 cze. - pon. 8 cze. u Ciebie
Odbiór w punkcie za pobraniem
koszt dostawy
przewidywany czas dostawy
Odbiór w punkcie za pobraniem
InPost Paczkomat 24/7
12,49 zł
pt. 5 cze. - wt. 9 cze. w punkcie
pt. 5 cze. - wt. 9 cze. w punkcie
Kurier za pobraniem
koszt dostawy
przewidywany czas dostawy
Kurier za pobraniem
Allegro miniKurier24 InPost pobranie
13,41 zł
pt. 5 cze. - wt. 9 cze. u Ciebie
pt. 5 cze. - wt. 9 cze. u Ciebie
Allegro Kurier24 InPost pobranie
15,87 zł
pt. 5 cze. - wt. 9 cze. u Ciebie
pt. 5 cze. - wt. 9 cze. u Ciebie
Kurier DPD pobranie
20,00 zł
pt. 5 cze. - pon. 8 cze. u Ciebie
pt. 5 cze. - pon. 8 cze. u Ciebie

Czas wysyłki: zwykle do 2 dni roboczych.

Wyliczamy na podstawie wcześniejszych wysyłek tego sprzedawcy. Podczas tworzenia tej oferty, sprzedawca zadeklarował, że wyśle towar do 2 dni roboczych.

Płatności

Gwarancja

24 miesiące

Gwarancja


Rodzaj gwarancji

producenta/dystrybutora

Okres gwarancji

24 miesiące
Dodatkowe informacje

 Ważne! Pamiętaj, że jeżeli na dany Towar została udzielona także gwarancja, to również na jej podstawie możesz złożyć reklamację – w tym wypadku jednak adresatem będzie gwarant wskazany w gwarancji. Gwarancja określa również każdorazowo zakres Twoich uprawnień. Pamiętaj, że wykonanie uprawnień z gwarancji nie wpływa na naszą odpowiedzialność z tytułu rękojmi oraz, że gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza Twoich uprawnień wynikających z przepisów o rękojmi za wady rzeczy sprzedanej 


Reklamacja

Reklamacja


Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata
rękojmia wyłączona dla przedsiębiorców

Adres do reklamacji

EBIUROWE.COM.PL ANNA ZARĘBSKA
ul. Podgórna 39D
05-135 Wieliszew
Dodatkowe informacje

  

Dbamy o Twoje prawa, w tym prawo do złożenia reklamacji na sprzedawane przez nas towary. Poniżej znajdziesz szczegółowe informacje dotyczące naszej odpowiedzialności z tytułu wady sprzedanego przez nas Towaru oraz Twoich uprawnień związanych z reklamacją na podstawie ustawowej – z tytułu rękojmi

Ważne! Pamiętaj, że jeżeli na dany Towar została udzielona także gwarancja, to również na jej podstawie możesz złożyć reklamację – w tym wypadku jednak adresatem będzie gwarant wskazany w gwarancji. Gwarancja określa również każdorazowo zakres Twoich uprawnień. Pamiętaj, że wykonanie uprawnień z gwarancji nie wpływa na naszą odpowiedzialność z tytułu rękojmi oraz, że gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza Twoich uprawnień wynikających z przepisów o rękojmi za wady rzeczy sprzedanej

Podstawa i zakres naszej odpowiedzialności za wady Towaru z tytułu rękojmi jest określona powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności przepisami Kodeksu Cywilnego, a dla umów sprzedaży zawartych do dnia 24 grudnia 2014 roku przepisami ustawy z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dziennik Ustaw z 2002 roku o numerze 141, poz. 1176 ze zm.). 

Mamy obowiązek dostarczyć Towar bez wad. Odpowiadamy z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna Towaru zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od dnia jego wydania Kupującemu. Ważne! Jesteśmy odpowiedzialny z tytułu rękojmi za wady fizyczne, które istniały w chwili przejścia niebezpieczeństwa na Kupującego lub wynikły z przyczyny tkwiącej w rzeczy sprzedanej w tej samej chwili.

Reklamację możesz złożyć na przykład: pisemnie na adres: ul. Modlińska 223 D, 03-120 Warszawa lub w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: allegro@ebiurowe.pl.

  W opisie reklamacji podaj: (1) informacje i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady; (2) żądanie sposobu doprowadzenia produktu do zgodności z umową sprzedaży lub oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy sprzedaży; oraz (3) swoje dane kontaktowe – ułatwi to i przyśpieszy rozpatrzenie Twojej reklamacji. Pamiętaj, że wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji. 

  

Pamiętaj, że Kupujący, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest obowiązany dostarczyć Towar wadliwy na adres: ul. Modlińska 223 D, 03-120 Warszawa. Jeżeli jednak ze względu na rodzaj Towaru lub sposób jego zamontowania jego dostarczenie byłoby nadmiernie utrudnione, Kupujący obowiązany jest nam udostępnić Towar w miejscu, w którym się znajduje. W przypadku Kupującego będącego konsumentem koszt dostarczenia Towaru ponosi Sprzedający, w przypadku Kupującego niebędącego konsumentem koszt dostarczenia oraz inne koszty związane z reklamacją ponosi Kupujący.

Ustosunkujemy się do Twojej reklamacji niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia.

  

Postanowienia dotyczące przedsiębiorców

Zgodnie z art. 558 § 1 Kodeksu Cywilnego odpowiedzialność Sprzedającego z tytułu rękojmi za Towar wobec Kupującego nie będącego konsumentem zostaje wyłączona.[P1] 

Z chwilą wydania przez Sprzedającego Towaru przewoźnikowi przechodzą na Kupującego nie będącego konsumentem korzyści i ciężary związane z Towarem oraz niebezpieczeństwo przypadkowej utraty lub uszkodzenia Towaru. Sprzedający w takim wypadku nie ponosi odpowiedzialności za utratę, ubytek lub uszkodzenie Towaru powstałe od przyjęcia go do przewozu aż do wydania go Kupującemu oraz za opóźnienie w przewozie przesyłki.

    

[P1]

W tym zapisie wyłączyliśmy Państwa odpowiedzialność z tytułu rękojmi za Produkt. Proszę o informację, czy odpowiada Państwu taki zapis. 

Ewentualnie można zamiast wyłączenia rękojmi wprowadzić określone ograniczenia rękojmi (np. skrócić termin odpowiedzialności) – w takim wypadku prosimy o podanie zakresu ograniczenia i wpiszemy je do regulaminu.

  

Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń

Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Kupującego będącego konsumentem z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są na stronie internetowej Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów pod adresem: https://uokik.gov.pl/pozasadowe_rozwiazywanie_sporow_konsumenckich.php.

Przy Prezesie Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów działa także punkt kontaktowy (telefon: 22 55 60 333, email: kontakt.adr@uokik.gov.pl lub adres pisemny: Pl. Powstańców Warszawy 1, 00-030 Warszawa.), którego zadaniem jest między innymi udzielanie pomocy konsumentom w sprawach dotyczących pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich. Konsument posiada następujące przykładowe możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń: (1) wniosek o rozstrzygnięcie sporu do stałego polubownego sądu konsumenckiego (więcej informacji na stronie: http://www.spsk.wiih.org.pl/); (2) wniosek w sprawie pozasądowego rozwiązania    

sporu do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej (więcej informacji na stronie inspektora właściwego ze względu na miejsce wykonywania działalności gospodarczej przez Sprzedawcę); oraz (3) pomoc powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich). Porady udzielane są między innymi mailowo pod adresem porady@dlakonsumentow.pl oraz pod numerem infolinii konsumenckiej 801 440 220 (infolinia czynna w Dni Robocze, w godzinach 8:00 - 18:00, opłata za połączenie wg taryfy operatora).  

Pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr dostępna jest platforma internetowego systemu rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami na szczeblu unijnym (platforma ODR). Platforma ODR stanowi interaktywną i wielojęzyczną stronę internetową z punktem kompleksowej obsługi dla konsumentów i przedsiębiorców dążących do pozasądowego rozstrzygnięcia sporu dotyczącego zobowiązań umownych wynikających z internetowej umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług (więcej informacji na stronie samej platformy lub pod adresem internetowym Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów: https://uokik.gov.pl/spory_konsumenckie_faq_platforma_odr.php.


Zwroty

14 dni na odstąpienie od umowy

Zwroty


Czas na odstąpienie od umowy
14 dni
Koszt zwrotu
Koszt zwrotu zależy od tego, jaką metodę dostawy wskażesz podczas zakupu.
dostawa
zwrot
Allegro Paczkomaty 24/7 InPost
za darmo
Allegro miniKurier24 InPost
za darmo
Allegro Kurier24 InPost
za darmo
Pozostałe metody
na własny koszt
Adres do zwrotu
EBIUROWE.COM.PL ANNA ZARĘBSKA
ul. Podgórna 39D
05-135 Wieliszew
Dodatkowe informacje

Prawo odstąpienia od umowy bez podania przyczyny dotyczy jedynie Kupujących będących    

konsumentami. 

Konsument, który zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni kalendarzowych odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych poniżej. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy może zostać złożone na przykład: pisemnie na adres: ul. Modlińska 223 D, 03-120 Warszawa lub w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: allegro@ebiurowe.pl

Konsument może skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe.

Bieg terminu do odstąpienia od umowy

Bieg terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się: (A) dla umowy, w wykonaniu której Sprzedający wydaje Towar, będąc zobowiązany do przeniesienia jego własności (np. umowa sprzedaży) – od objęcia Towaru w posiadanie przez konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik, a w przypadku umowy, która: (1) obejmuje wiele Towarów, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach – od objęcia w posiadanie ostatniego Towaru, partii lub części albo (2) polega na regularnym dostarczaniu Towarów przez czas oznaczony – od objęcia w posiadanie pierwszego z Towarów; (B) dla pozostałych umów – od dnia zawarcia umowy.

  

Zwrot wzajemnych świadczeń

Konsument ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia, w którym odstąpił od umowy, zwrócić Towar Sprzedającemu lub przekazać go osobie upoważnionej przez Sprzedającego do odbioru, chyba że Sprzedający zaproponował, że sam odbierze Towar. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Towaru przed jego upływem. Konsument może zwrócić Towar na adres: ul. Modlińska 223 D, 03-120 Warszawa.

Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru.

Sprzedający ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania oświadczenia konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwrócić konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostawy Towaru (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Kupującego sposobu dostawy innego niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w opisie Transakcji). Sprzedający dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył konsument,    

chyba że konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami. Jeżeli Sprzedający nie zaproponował, że sam odbierze Towar od konsumenta, może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od konsumenta do chwili otrzymania Towaru z powrotem lub dostarczenia przez konsumenta dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

  

Możliwe [P1] koszty odstąpienia od umowy

Konsument ponosi bezpośrednie koszty[P2]  zwrotu Towaru.

Dodatkowo jeżeli konsument wybrał sposób dostawy Towaru inny niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w opisie danej Transakcji, Sprzedający nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.

    

[P1]Jeżeli sprzedają Państwo usługi, to prosimy dodać zarówno w opisie transakcji, jak i w zakładce Informacje od sprzedającego poniższej informacji: 

„W przypadku Towaru będącego usługą, której wykonywanie - na wyraźne żądanie konsumenta - rozpoczęło się przed upływem terminu do odstąpienia od umowy, konsument, który wykonuje prawo odstąpienia od umowy po zgłoszeniu takiego żądania, ma obowiązek zapłaty za świadczenia spełnione do chwili odstąpienia od umowy. Kwotę zapłaty oblicza się proporcjonalnie do zakresu spełnionego świadczenia, z uwzględnieniem uzgodnionej w umowie ceny lub wynagrodzenia. Jeżeli cena lub wynagrodzenie są nadmierne, podstawą obliczenia tej kwoty jest wartość rynkowa spełnionego świadczenia.”

Proszę także pamiętać o spełnieniu obowiązków wskazanych w tym zapisie – w szczególności o uzyskaniu od konsumenta wyraźnego żądania.

 

[P2] [P2]W przypadku towarów, które ze względu na swój charakter nie mogą zostać w zwykłym trybie odesłane pocztą należy podać każdorazowo koszt ich zwrotu. Taką informację zalecamy podać już w opisie danej Transakcji oraz dodatkowo potwierdzić w wiadomości dla kupującego po dokonaniu zakupu.

  

Wyjątki od prawa odstąpienia od umowy[P1] 

Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów: (1) świadczenie usług, jeżeli Sprzedający wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedającego utraci prawo odstąpienia od umowy; (2) w której przedmiotem świadczenia jest Towar nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji konsumenta lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; (3) w której przedmiotem świadczenia jest Towar ulegający szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia; (4) w której przedmiotem świadczenia jest Towar dostarczany w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; (5) w której przedmiotem świadczenia są Towary, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami; (6) w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; (7) dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę; (8) dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez Sprzedawcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.      

[P1]Poniżej wskazaliśmy najczęstsze wyjątki od prawa odstąpienia od umowy. Pełna lista wyjątków dostępna jest w art. 38 ustawy o prawach konsumenta (http://orka.sejm.gov.pl/proc7.nsf/ustawy/2076_u.htm) Prosimy o informacje, gdyby chcieli Państwo jeszcze jakiś dopisać lub usunąć.


O sprzedającym

ebiurowe2

O sprzedającym


100,0%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach
ZGODNOŚĆ Z OPISEM
5,0/5
OBSŁUGA KLIENTA
5,0/5
KOSZT WYSYŁKI
5,0/5
Nie wyświetlamy już oceny za czas wysyłki.
Przewidywany czas dostawy zobaczysz na stronie oferty.
NA ALLEGRO OD
od 2 lat i 8 miesięcy
OSTATNIE LOGOWANIE
dzisiaj o 22:14

Dane firmy

ANNA ZARĘBSKA
EBIUROWE.COM.PL ANNA ZARĘBSKA
ul. 1 sierpnia 39/26
02-134 WARSZAWA
REGON: 362214769
NIP: 5222725611

Kontakt

  • 881****** ()
  • 600****** ()
poniedziałek - piątek
09:30 - 16:00
sobota - niedziela
zamknięte

Informacje o sprzedającym

Sprzedającym w ramach Konta EBIUROWE2 jest ANNA ZARĘBSKA prowadząca działalność gospodarczą pod firmą EBIUROWE.COM.PL ANNA ZARĘBSKA wpisana do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej prowadzonej przez ministra właściwego do spraw gospodarki, NIP 5222725611 oraz REGON 362214769. Dane kontaktowe Sprzedającego:  adres działalności: ul. 1 Sierpnia 39 lok. 26, 02-134 Warszawa  i adres do doręczeń: ul. Podgórna 39 D, 05-135 Wieliszew, adres poczty elektronicznej: sklep@ebiurowe.pl, numer telefonu:  881005616  

Sklep na Allegro prowadzony jest przez firmę EBIUROWE.COM.PL ANNA ZARĘBSKA.  Nieprzerwanie prowadzimy sprzedaż od 2000 r. Zajmujemy się sprzedażą artykułów i urządzeń biurowych, materiałów do oprawy dokumentów oraz Grawertonem (technologia nadruku na metal). Od Grawertonu właśnie rozpoczęła się nasza działalność i sukces, który odnieśliśmy w tej dziedzinie pozwolił nam na dynamiczny rozwój i wzbogacenie naszej oferty usługowo-handlowej o urządzenia i materiały do bindowania i bindownice firmy ARGO, następnie niszczarki dokumentów KOBRA, oraz inne urządzenia i materiały służące do oprawy dokumentów. W ofercie posiadamy także szeroki wachlarz urządzeń do cięcia papieru: gilotyny oraz trymery renomowanych producentów. Odkąd istniejemy nasza firma prowadzi pełną obsługę biuro-serwisową wielu dużych firm na terenie zarówno Warszawy jak i całej Polski. Wyposażamy i zaopatrujemy kompleksowo większość punktów usługowych w całej Warszawie i okolicach. Rozwój naszej firmy, a co za tym idzie powiększenie naszego zaplecza technicznego i powierzchni magazynowych pozwala nam na natychmiastową reakcję na potrzeby naszych Klientów. Pracownicy firmy służą w pełni kompetentną informacją na temat naszych produktów przez 24 godziny na dobę a nasi kierowcy zawsze docierają do Klientów na czas, bez względu na to, kto w danym momencie w Warszawie strajkuje i jak bardzo zakorkowane są ulice. W związku z dynamicznym rozwojem rynku sprzedaży internetowej pod koniec 2008 roku uruchomiliśmy nowy, w pełni profesjonalny i bezpieczny sklep internetowy www.ebiurowe.com.pl. Zapraszamy do zapoznania się z bardzo atrakcyjną ofertą cenową i okresowymi promocjami. Serdecznie zapraszamy do współpracy! Właściciel firmy Ebiurowe.com.pl   Anna Zarębska

Pozostałe informacje

Sprzedającym w ramach Konta EBIUROWE2 jest ANNA ZARĘBSKA prowadząca działalność,gospodarczą pod firmą EBIUROWE.COM.PL ANNA ZARĘBSKA wpisana do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej prowadzonej przez ministra właściwego do spraw gospodarki, NIP: 5222725611, REGON: 362214769.


Numer oferty: 7337395065

 

Ostatnio przeglądane


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

Allegro

Dodałeś przedmiot do koszyka

przejdź do koszyka