Sponsorowane oferty z tej kategorii
- -50%159,00 zł
- 79,99 zł
- DUŻA KOMODA SZAFKA REGAŁ KONTENER Z SZUFLADAMI
Dostawa i płatność
Lokalizacja: Miechów (k. Krakowa), Polska
Przesyłka płatna z góry
Przesyłka płatna przy odbiorze
Sprzedawca nie określił cen wysyłki za granicę
Reklamacja
Czas na reklamację z tytułu rękojmi
Adres do reklamacji
Sprzedawca odpowiada za wady produktu na podstawie obowiązujących przepisów prawa. W przypadku sprzedaży niebędącej sprzedażą konsumencką, wyłącza się przepisy o rękojmi zawarte w Kodeksie Cywilnym.Reklamacje z tytułu rękojmi można składać w formie pisemnej na adres: F.H.U. GREKON, ul. Racławicka 51, 32-200 Miechów lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: biuro@grekon.pl.
Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji z tytułu rękojmi niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od daty jej otrzymania. Odpowiedź Sprzedawcy w sprawie reklamacji jest wysyłana na podany przez Klienta adres lub w inny podany przez Klienta sposób. Sprzedawca informuje, że w przypadku Produktów objętych także gwarancją uprawnienia z tego tytułu należy wykonywać zgodnie z warunkami zamieszczonymi w karcie gwarancyjnej. Gwarancja na sprzedany Produkt nie wyłącza, nie ogranicza, ani nie zawiesza uprawnień Klienta z tytułu rękojmi.
UWAGA BARDZO WAŻNE!!!
W przypadku przesyłek kurierskich, w szczególności mebli i umywalek bardzo proszę w obecności kuriera rozpakowywać i sprawdzać przesyłki. W razie jakiegokolwiek uszkodzenia:
A) PACZKI
1. Odnotować niezwłocznie na liście przewozowym (karcie potwierdzenia odbioru towaru lub ekranie skanera elektronicznego, który posiada kurier) fakt uszkodzenia towaru lub opakowania.
2. Jak najszybciej poprosić kuriera o sporządzenie protokołu szkodowego zgodnie ze stanem rzeczywistym, uwzględniając wszystkie zabezpieczenia/oznaczenia na opakowaniu, stan opakowania zewnętrznego i inne(oryginał zostaje u Państwa, kopię zabiera kurier). Odbiorca podpisując dokument szkody potwierdza stan rzeczywisty przesyłki z protokołem.
3. W przypadkach, gdy kurier nie sporządzi z jakiegoś względu protokołu, należy w tym samym dniu zgłosić reklamację/interwencję do Działu Obsługi Klienta DHL Parcel – nr tel. ( 042) 6345345 najpóźniej do godziny 20.00 i odnotować nr interwencji.
4. Protokół należy spisać i odesłać do nas pocztą lub przesłać mailowo zeskanowany dokument do 7 dni od daty otrzymania przesyłki. W przeciwnym razie reklamacje nie będą rozpatrywane.
B) PRZESYŁKI NA PALECIE
1. Odnotować niezwłocznie na liście przewozowym (karcie potwierdzenia odbioru towaru lub ekranie skanera elektronicznego, który posiada kurier) fakt uszkodzenia towaru lub opakowania.
2. Jak najszybciej poprosić kuriera o sporządzenie protokołu szkodowego zgodnie ze stanem rzeczywistym, uwzględniając wszystkie zabezpieczenia/oznaczenia na opakowaniu, stan opakowania zewnętrznego i inne(oryginał zostaje u Państwa, kopię zabiera kurier). Odbiorca podpisując dokument szkody potwierdza stan rzeczywisty przesyłki z protokołem.
3. W przypadkach, gdy kurier nie sporządzi z jakiegoś względu protokołu, należy powiadomić nas drogą mailową na adres: biuro@grekon.pl w tytule wiadomości wpisując numer Państwa listu przewozowego + uszkodzenie. Zlecimy kurierowi przyjazd w celu sporządzenia protokołu szkody. Ważne aby szkodę zgłosić w dniu doręczenia.
4. Protokół należy spisać i odesłać do nas pocztą lub przesłać mailowo zeskanowany dokument do 7 dni od daty otrzymania przesyłki. W przeciwnym razie reklamacje nie będą rozpatrywane.
Proszę pamiętać, że kurier dostarcza / wnosi do domu przesyłki o wadze nie przekraczającej 31,5kg. Przesyłki cięższe, w szczególności paletowe są dostarczane pod dany adres i zdejmowane z samochodu, ale nie są dostarczane do mieszkania!
Zwroty
Czas na odstąpienie od umowy
Adres do zwrotu
Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa
Zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, Klient będący konsumentem, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić bez podania przyczyny w terminie 14 dni licząc od daty otrzymania zamówionego produktu. Aby zrezygnować z zakupu, poinformuj nas o swojej decyzji, wypełniając oświadczenie o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość, które można pobrać pod tym adresem: http://www.grekon.pl/upload/doc/Oswiadczenie_o_odstapienie_od_umowy_zawartej_na_odleglosc.pdf
Oświadczenie należy wysłać na adres email: biuro@grekon.pl bądź listem na adres GREKON, ul. Racławicka 51, 32-200 Miechów.
W przypadku zwrotu towaru, zwracamy Klientowi wszystkie otrzymane od Niego płatności, natomiast koszt odesłania towaru nie podlega zwrotowi, pokrywa go Klient.
Odpowiedzialność za zwrot towaru w stanie nienaruszonym ciąży na Konsumencie. Oznacza to, że jeśli towar wróci do nas uszkodzony, nie będziemy mogli zwrócić pieniędzy za niego.
Więcej informacji o zwrotach i reklamacjach pod adresem:
http://www.grekon.pl/pl/i/Reklamacje-i-zwroty/13.
O sprzedającym
Dane firmy
Kontakt
- pytanie do sprzedającego
- biu**@********* (pokaż)
- 501 *** *** (pokaż)
- (12* *** ** ** (pokaż)
Pozostałe informacje
telefon: 501 312 381
telefon: (12) 394 57 10