Flexi New Classic M linka 5m CZARNA do 20kg

od
Super Sprzedawcy
Allezoo
32,97
Allegro Smart!
dla zakupu od 40 zł
73 osoby kupiły 73 sztuki
Kolor/wzór
Liczba sztuk
z 634 sztuk
Allegro gwarantuje bezpieczne zakupy
Otrzymasz kupiony przedmiot albo zwrócimy Ci pieniądze. Sprawdź szczegóły.

Parametry

    • Stan:
      Nowy
    • Faktura:
      Wystawiam fakturę VAT
    • Kolor:
      czarny
    • Materiał:
      smycz z linki
    • Rodzaj:
      automatyczna
    • Maksymalna długość smyczy:
      5 m

Opis

Flexi New Classic M linka 5m / kolor: CZARNY

Smycz automatyczna dla psów ras średnich

  • do 20 kg
  • z linką o długości 5m.

Smycz Flexi New Classic jest nową wersją klasycznej smyczy automatycznej Flexi. Posiada ulepszony system hamulcowy oraz możliwość zastosowania akcesoriów Flexi Vario: Multibox oraz Led Lighting System.

GRATIS! Obroża bezpieczeństwa

Wraz z każdą zakupioną smyczą otrzymujesz specjalną obrożę bezpieczeństwa.

Smycz Flexi posiada bardzo dobry mechanizm zwijania, który zadziała niezawodnie również wtedy, kiedy dojdzie do nieprzewidzianego pęknięcia obroży. Zabezpiecz się na tą ewentualność.

Aby zapobiec wypadkowi, a także przypadkowej ucieczce psa:

  1. Nałóż obrożę bezpieczeństwa obok "pierwszej" obroży.
  2. Podczas zapinania karabińczyka smyczy obejmij zaczep "pierwszej" obroży, a także zaczepy (dwa kółeczka) obroży bezpieczeństwa.
  3. Obroża bezpieczeństwa jest dostosowana do wielkości psa (przeznaczenie smyczy). Będzie ona luźniejsza niż "pierwsza" obroża i pies nie będzie czuł jej obecności.

Poniższe zdjęcie ma charakter poglądowy. Przedstawia smycz Flexi New Classic M w kolorze Niebieskim

Wygodna rękojeść

Standardowej wielkości rękojeść, dzięki czemu smycz wygodnie leży w dłoni. Doskonale wyprofilowana.

Nowoczesny hamulec

Smycze New Classic posiadają ulepszoną wersję hamulca, który jest bardziej wygodny w użytkowaniu i niezawodny.

Rozszerz funkcjonalność

Dzięki temu otworowi istnieje możliwość zamontowania popularnego pojemnika na przysmaki lub na woreczki Flexi VARIO Multibox

Do tego pojemnika idealnie pasują woreczki na odchody marki Chico

Do smyczy doczepisz także lampkę: Flexi VARIO Led Lighting System

Zastanawiasz się może jaka jest różnica gabarytowa pomiędzy Flexi New Classic M linka 5m, a 8m? Odpowiadamy :) -> Taka:

Oferty sponsorowane, które mogą Cię zainteresować

Opinie o produkcie

4,96

Opinie o produkcie

Rewelacyjny
4,96/5
(69 ocen)
66
3
0
0
0

9 lipca 2019 od
Ładna wygodna,pies zadowolony a ja jeszcze bardziej
18 czerwca 2019 od
Jak w opisie,B.polecam
1 czerwca 2019 od
polecam
24 kwietnia 2019 od
Polecam.
7 stycznia 2019 od
Najlepsza smycz!
21 listopada 2018 od
Wszystko OK jak w opisie.
23 września 2018 od
Wszystko szybko, sprawnie i profesjonalnie.Polecam

Dostawa i płatność

od 8,00 zł

Dostawa i płatność

Wysyłka z: Inowrocław, Polska
Kupujesz więcej niż jedną sztukę?Sprawdź koszt dostawy dla wielu sztuk
Odbiór w punkcie
koszt dostawy
czas realizacji
Odbiór w punkcie
Punkty Poczta, Żabka, Orlen, Ruch
8,00 zł
2-3 dni robocze
za darmo z pakietemdla zakupu od 40 zł
0,00 zł
2-3 dni robocze
Punkty Poczta pobranie
12,90 zł
2-3 dni robocze
2-3 dni robocze
Allegro Paczkomaty 24/7 InPost
8,99 zł
1 dzień roboczy
za darmo z pakietemdla zakupu od 40 zł
0,00 zł
1 dzień roboczy
Allegro Paczkomaty 24/7 InPost pobranie
12,49 zł
1 dzień roboczy
1 dzień roboczy
Kurier
koszt dostawy
czas realizacji
Kurier
Pocztex Kurier48
9,99 zł
2-3 dni robocze
2-3 dni robocze
Pocztex Kurier48 pobranie
14,99 zł
2-3 dni robocze
2-3 dni robocze
Allegro miniKurier24 InPost
10,95 zł
1-2 dni robocze
1-2 dni robocze
Przesyłka kurierska
13,99 zł
1-2 dni robocze
1-2 dni robocze
Przesyłka kurierska pobranie
18,99 zł
1-2 dni robocze
1-2 dni robocze

Dodatkowe informacje

Szybka i bezpieczna wysyłka
Płatności

Gwarancja

24 miesiące

Gwarancja

Rodzaj gwarancji

producenta/dystrybutora

Okres gwarancji

24 miesiące
Dodatkowe informacje

Sprzedawane przez nas smycze Flexi pochodzą z polskich dystrybucji. Objęte są 24 miesięczną gwarancją producenta.


Firma Flexi - Bogdahn International GmbH & Co. KG (Producent) udziela dwuletniej gwarancji na mechanizm zwijania. 

Okres gwarancji liczony jest od daty zakupu. W tym okresie Producent zobowiązuje się do nieodpłatnej naprawy lub wymiany smyczy. Gwarancja obejmuje jedynie mechanizm zwijania, nie obejmuje natomiast uszkodzeń powstałych na skutek pogryzienia przez psa lub innego zastosowania niezgodnego z przeznaczeniem. 


W przypadku uszkodzenia objętego gwarancją klient może zwrócić się do naszego sklepu i odesłać smycz na adres:


AlleZoo

ul. Transportowca 7

88-100 Inowrocław


lub bezpośrednio do Producenta:


flexi - Bogdahn International GmbH & Co. KG 

Carl-Benz-Weg 13

22941 Bargteheide

Niemcy

Reklamacja

Reklamacja

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata
rękojmia wyłączona dla przedsiębiorców

Adres do reklamacji

AlleZoo
Transportowca 7
88-100 Inowrocław
Dodatkowe informacje

  1.  Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy wobec Konsumenta z tytułu prawa do rękojmi za wadę fizyczną i prawną określony jest ustawą z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks Cywilny. 
  2. Sprzedawca obowiązany jest dostarczyć towar bez wad. Odpowiedzialność, w tym zakresie regulują przepisy określone w art. 556 oraz 556_1- 556_3 Kodeksu cywilnego. Jeżeli sprzedany towar ma wadę, Klient może: - złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy, chyba, że Sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta wymieni wadliwy towar na wolny od wad albo wadę usunie. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli towar był już wymieniony lub naprawiany przez Sprzedawcę albo Sprzedawca nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany towaru na wolny od wad lub usunięcia wady. Obniżona cena powinna pozostawać w takiej proporcji do ceny wynikającej z umowy, w jakiej wartość towaru z wadą pozostaje do wartości towaru bez wady. Klient nie może odstąpić od umowy, jeżeli wada jest nieistotna, - żądać wymiany towaru na wolną od wad albo usunięcia wady. Sprzedawca jest obowiązany wymienić towar wadliwy na wolny od wad lub usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla Klienta. Sprzedawca może odmówić zadośćuczynienia żądaniu Klienta, jeżeli doprowadzenie do zgodności z umową wadliwego towaru w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe albo w porównaniu z drugim możliwym sposobem doprowadzenia do zgodności z umową wymagałoby nadmiernych kosztów. 
  3. Reklamację z tytułu rękojmi można złożyć pisemnie na adres Sprzedawcy: Firma Handlowa AlleZoo, Piotr Kołątaj, ul. Transportowca 7, 88 – 100 Inowrocław a także w formie elektronicznej na adres: sklep@allezoo.com.pl lub telefonicznie pod numerem: 52 35 38 378 lub 696 079 018. 
  4. W celu ułatwienia procedury reklamacyjnej prosimy o podanie w zawiadomieniu następujących informacji: - dane Klienta: imię i nazwisko, adres korespondencyjny, adres poczty elektronicznej, numer telefonu, - dane dotyczące wadliwego towaru – nazwa towaru, data zakupu, opis dostrzeżonej wady w towarze, żądanie z tytułu przysługujących praw z rękojmi wynikających z Kodeksu cywilnego, - preferowany sposób poinformowania o sposobie rozpatrzenia reklamacji. 
  5. Sprzedawca ustosunkuje się do złożonej reklamacji w terminie czternastu dni od dnia jej otrzymania. Jeżeli kupujący będący Konsumentem zażądał wymiany rzeczy lub usunięcia wady albo złożył oświadczenie o obniżeniu ceny, określając kwotę, o którą cena ma być obniżona, a Sprzedawca nie ustosunkował się do tego żądania w terminie czternastu dni, uważa się, że żądanie to uznał za uzasadnione. 
  6. Towar w stosunku, do którego ujawniła się wada należy dostarczyć na adres: Firma Handlowa AlleZoo Piotr Kołątaj, ul. Transportowca 7, 88 – 100 Inowrocław.

Zwroty

14 dni na odstąpienie od umowy

Zwroty

14 dni na odstąpienie od umowy
Czas na odstąpienie od umowy
14 dni
Koszt zwrotu
Koszt zwrotu zależy od tego, jaką metodę dostawy wskażesz podczas zakupu.
dostawa
zwrot
Allegro miniKurier24 InPost
za darmo
Allegro Paczkomaty 24/7 InPost
za darmo
Punkty Poczta, Żabka, Orlen, Ruch
na własny koszt
za darmo z pakietemdla zakupu od 40 zł
Pozostałe metody
na własny koszt
Adres do zwrotu
AlleZoo
Transportowca 7
88-100 Inowrocław
Dodatkowe informacje

  1. Konsument, który zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w pkt 7. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy, można złożyć w formie elektronicznej na adres: sklep@allezoo.com.pl lub pisemnie na adres: Firma Handlowa AlleZoo, Piotr Kołątaj, ul. Transportowca 7, 88 – 100 Inowrocław. 
  2. Konsument może złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy przy pomocy wzoru formularza odstąpienia od umowy stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszych warunków. Skorzystanie z powyższego formularza stanowi ułatwienie dla Konsumenta jednak nie jest obowiązkowe. W przypadku złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy drogą elektroniczną, Sprzedawca potwierdza otrzymanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy za pośrednictwem poczty elektronicznej. 
  3. Bieg terminu na odstąpienie od umowy rozpoczyna się:- dla umowy, w wykonaniu, której Sprzedawca wydaje towar, będąc zobowiązany do przeniesienia jej własności – od objęcia towaru w posiadanie przez Konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik, - dla umowy, która obejmuje wiele towarów, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach – od objęcia w posiadanie ostatniego towaru, partii lub części. 
  4. W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość, umowę uważa się za niezawartą. Jeżeli Konsument złożył oświadczenie o odstąpieniu od umowy zanim Sprzedawca przyjął jego ofertę, oferta przestaje wiązać. 
  5. Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwrócić Konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia towaru z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Konsumenta sposobu dostawy innego niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w Sklepie internetowym. Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył Konsument chyba, że Konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami. Jeżeli Sprzedawca nie zaproponował, że sam odbierze towar od Konsumenta, może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Konsumenta do chwili otrzymania towaru z powrotem lub dostarczenia przez Konsumenta dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. 
  6. Konsument ma obowiązek zwrócić towar Sprzedawcy, lub przekazać go osobie upoważnionej przez Sprzedawcę do odbioru niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy chyba, że Sprzedawca zaproponował, że sam odbierze towar. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie towaru przed jego upływem. Towar należy zwrócić na adres Sprzedawcy: Firma Handlowa AlleZoo, Piotr Kołątaj, ul. Transportowca 7, 88 – 100 Inowrocław. 
  7. Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu towaru. Jeżeli Konsument wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu Konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów. 
  8. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości towaru będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towaru. 
  9. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do umów: - o świadczenie usług, jeżeli Sprzedawca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą Konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od umowy,- w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi Sprzedawca nie sprawuje kontroli i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy,- w której przedmiotem świadczenia jest towar nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji Konsumenta lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb, - w której przedmiotem świadczenia jest towar ulegający szybkiemu zepsuciu lub mający krótki termin przydatności do użycia,- w której przedmiotem świadczenia jest towar dostarczany w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu, - w której przedmiotem świadczenia są towary, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi towarami, - w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi Sprzedawca nie ma kontroli, - w której Konsument wyraźnie żądał, aby Sprzedawca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli Sprzedawca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania Konsument żądał, lub dostarcza towary inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji; prawo odstąpienia od umowy przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub towarów, - w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu, - o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę,- zawartej w drodze aukcji publicznej, - o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi, - o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą Konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez Sprzedawcę o utracie prawa odstąpienia od umowy. WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy) – Adresat: Firma Handlowa AlleZoo, Piotr Kołątaj, ul. Transportowca 7, 88 – 100 Inowrocław, adres e-mail: sklep@allezoo.com.pl numer telefonu: 52 35 38 378 lub 696 079 018. –Ja/My(*) niniejszym informuję/informujemy(*) o moim/naszym odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy(*) umowy dostawy następujących rzeczy(*) umowy o dzieło polegającej na wykonaniu następujących rzeczy(*) /o świadczenie następującej usługi(*) – Data zawarcia umowy(*) /odbioru(*) – Imię i nazwisko konsumenta(-ów) – Adres konsumenta(-ów) – Podpis konsumenta(-ów) (tylko, jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej) – Data (*) Niepotrzebne skreślić.

O sprzedającym

Allezoo

O sprzedającym

Allezoo

99,6%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach
ZGODNOŚĆ Z OPISEM
5,0/5
OBSŁUGA KLIENTA
5,0/5
CZAS WYSYŁKI
5,0/5
KOSZT WYSYŁKI
4,9/5
NA ALLEGRO OD
od 10 lat i 2 miesięcy
OSTATNIE LOGOWANIE
dzisiaj o 14:31

Dane firmy

Piotr Kołątaj
F.H. AlleZoo
ul. Transportowca 7
88-100 Inowrocław
REGON: 340581634
NIP: 556-171-80-74

Kontakt

  • 523****** (pokaż)
poniedziałek - piątek
08:00 - 16:00
sobota - niedziela
zamknięte

Informacje o sprzedającym

Drogi kliencie, jesteśmy obecni na Allegro od 2008r. W rodzinnej atmosferze obsługujemy każdą transakcję. Interesuje nas tylko Twoje zadowolenie. Nasze atuty to: 1. Indywidualne podejście do każdej Transakcji (nie jesteśmy korporacją) 2. Bogaty asortyment 3. Konkurencyjne ceny 4. Nie sumujemy kosztów wysyłki (Płacisz jeden koszt wysyłki, a nie sumę!) 5. Wysyłka Gratis do wielu produktów 6. Gratis do wyboru - Aukcje z Gratisami, bo lubimy się dzielić. 7. Expresową realizację i wzorowy kontakt mamy we krwi!

Pozostałe informacje

Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń 1. Konsument może skorzystać z następujących pozasądowych instytucji zajmujących się rozpatrywaniem reklamacji i dochodzeniem roszczeń: - Wojewódzkie Inspektoraty Inspekcji Handlowej oraz ich zamiejscowe oddziały prowadzą mediacje mające na celu rozwiązanie sporu między Sprzedawcą a Konsumentem. Mediacje są prowadzone na wniosek Konsumenta lub z urzędu po wyczerpaniu procedury reklamacyjnej. Informacje dotyczące procedury mediacyjnej znajdują się w siedzibach oraz na stronach internetowych poszczególnych Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej, - Stałe polubowne sądy konsumenckie, działające przy Wojewódzkich Inspektoratach Inspekcji Handlowej. Sądy te rozpatrują spory o prawa majątkowe wynikające z umów sprzedaży i świadczenia usług, - Rzecznik konsumentów miejski lub powiatowy, - Organizacje pozarządowe takie jak Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich, gdzie porady udzielane są pod bezpłatnym numerem infolinii konsumenckiej 0 800 007 707 oraz za pośrednictwem poczty elektronicznej: porady@dlakonsumentow.pl 2. Konsument może również złożyć skargę za pośrednictwem platformy ODR (online dispute resolution) dostępnej pod adresem elektronicznym: http://ec.europa.eu/consumers/odr/Europejska platforma ODR stanowi jeden wspólny punkt dostępu dla konsumentów i przedsiębiorców, umożliwiający pozasądowe rozstrzyganie sporów dotyczących zobowiązań umownych, wynikających z zawartej internetowej umowy sprzedaży i / lub zawartej internetowej umowy o świadczenie usług. Jednocześnie przypominamy, iż adres poczty elektronicznej firmy AlleZoo Piotr Kołątaj do kontaktu z Klientami to: sklep@allezoo.com.pl
Numer oferty:7297059185
Zgłoś naruszenie zasad

 


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

Allegro