, , ,

Fisting żel 150ml do fistingu analno waginalnego

od
Super Sprzedawcy
Oficjalny sklep LoveStim - 99,3%
gratisjedna z 3 sztuk 
Allegro Smart!z kurierem
5 osób kupiło 7 sztuk
Darmowa dostawa Smart! przy zakupach od 40 zł (punkty odbioru) lub od 100 zł (kurier)
Dostawa za darmo
Czas wysyłki zwykle w ciągu 24 godzin
Zwrot za darmo
14 dni na odstąpienie od umowy
Liczba sztuk
z 99984 sztuk
Allegro gwarantuje bezpieczne zakupy
Otrzymasz kupiony przedmiot albo zwrócimy Ci pieniądze. Sprawdź szczegóły.
  1. undefined

Parametry

    • Faktura:
      Wystawiam fakturę VAT
    • Kod producenta:
      5903268071506
    • Nazwa:
      Fisting żel 150ml
    • Rodzaj:
    • Marka:
    • Opakowanie:
      butelka z pompką
    • Pojemność:
      150 ml
    • Smak:
      bezsmakowy
    • Właściwości:
      bezbarwny, nawilżający, zapachowy

Opis

FISTING 150ml OD LoveStim POP - TO DOSKONAŁY ŻEL DO MOCNYCH ZABAW WAGINALNO - ANALNYCH

  • Gęsty żel prawdziwie fistingowy
  • Profesjonalna jakość
  • Rozluźnienie mięśni odbytu
  • Ekstremalne nawilżenie.
  • Optymalny poślizg.
  • Bezpieczny fisting bez otarć oraz pęknięć naskórka.
  • Długotrwałe działanie
  • Przyjemny zapach

Opracowany specjalnie do extremalnych zabaw zwanych fistingiem.  Ułatwia maksymalne rozwarcie, minimalizując uczucie bólu, tworzy jedwabiście ślizgom warstwę ochronna i rozluźniająca. Zapewnia komfort, bezpieczeństwo i ekstremalny poślizg który długo się utrzymuje. Wszystko dzięki recepturze która nie pozwala szybko się wchłonąć.Idealny jako lubrykant podczas stosunku oraz masturbacji. Posiada przyjemny i miły zapach.

FISTING GEL to także jeszcze przyjemniejszy seks analny. Idealnie nadaje się dla osób które dopiero rozpoczynają swoją analną przygodę. Doskonały jako pierwszy żel analny. Zapewni całkowity komfort, doskonałe nawilżenie. Analną penetrację bez otarć oraz pęknięć naskórka który w tym miejscu jest bardzo delikatny.

WYBIERAJ ROZSĄDNIE, WYBIERAJ BEZPIECZEŃSTWO I PROFESJONALIZM, WYBIERAJ LOVESTIM

Fisting gel to jest produkt nagrodzonej laurem konsumenta marki LoveStim. Co powinieneś o nim wiedzieć:

  1. LoveStim to bardzo popularna w naszym kraju marka, skupiająca się na rozwiązaniach, które przynoszą jak najwięcej korzyści podczas zabaw intymnych. Kochamy być z Wami, kochamy dawać rozkosz.
  2. ® - Oznacza że marka LoveStim przeszła całą procedurę rejestracji znaku towarowego. Ten znaczek to świadectwo stabilnej mocnej marki
  3. Jak wszystkie żele od LoveStim posiada numerowany hologram, gwarantujący autentyczność żelu. Uważaj na zele bez hologramu.
  4. Laur konsumenta przyznany marce LoveStim, to dowód spełniania wysokich norm i oczekiwań społecznych. To dzięki zadowolonym klientom, możemy cieszyć się tą nagrodą.
  5. Pompka umożliwia precyzyjne dozowanie żelu.
  6. Żel zabezpieczony jest folią termokurczliwą. Dzięki temu wiesz że nikt przed tobą go nie dotykał

Sposób użycia: Niewielką ilość żelu nanieść w miejsca intymne za pomocą dozownika.

Pojemność: 150ml

Termin Przydatności: minimum 1,5 roku

Opinie o produkcie

5,00

Opinie o produkcie

Rewelacyjny
5,00/5
(1 ocena)
1
0
0
0
0

Dostawa i płatność

od 0,00 zł

Dostawa i płatność

Wysyłka z: Stary Sącz, Polska
Aby mieć darmową dostawę, kup u LoveStim za co najmniej 150,00 zł.
Kupujesz więcej niż jedną sztukę?
Odbiór w punkcie
koszt dostawy
przewidywany czas dostawy
Odbiór w punkcie
Allegro Punkty Poczta, Żabka, Orlen, Ruch
8,00 zł
wt. 31 mar. - śr. 1 kwi. w punkcie
za darmo z pakietemdla zakupu od 40 zł
wt. 31 mar. - śr. 1 kwi. w punkcie
Allegro Punkty Poczta pobranie
10,46 zł
wt. 31 mar. - śr. 1 kwi. w punkcie
wt. 31 mar. - śr. 1 kwi. w punkcie
Allegro Paczkomaty 24/7 InPost
8,99 zł
wt. 31 mar. w punkcie
za darmo z pakietemdla zakupu od 40 zł
wt. 31 mar. w punkcie
Allegro Paczkomaty 24/7 InPost pobranie
12,49 zł
wt. 31 mar. w punkcie
wt. 31 mar. w punkcie
Paczka24 Odbiór w Punkcie
12,50 zł
wt. 31 mar. - śr. 1 kwi. w punkcie
wt. 31 mar. - śr. 1 kwi. w punkcie
Paczka24 Odbiór w Punkcie pobranie
15,50 zł
wt. 31 mar. - śr. 1 kwi. w punkcie
wt. 31 mar. - śr. 1 kwi. w punkcie
Kurier
koszt dostawy
przewidywany czas dostawy
Kurier
Allegro Pocztex Kurier 48
9,90 zł
wt. 31 mar. - śr. 1 kwi. u Ciebie
za darmo z pakietemdla zakupu od 100 zł
wt. 31 mar. - śr. 1 kwi. u Ciebie
Allegro Pocztex Kurier 48 pobranie
12,36 zł
wt. 31 mar. - śr. 1 kwi. u Ciebie
wt. 31 mar. - śr. 1 kwi. u Ciebie
Pocztex Kurier24
12,50 zł
wt. 31 mar. - śr. 1 kwi. u Ciebie
za darmo z pakietemdla zakupu od 100 zł
wt. 31 mar. - śr. 1 kwi. u Ciebie
Pocztex Kurier24 pobranie
15,50 zł
wt. 31 mar. - śr. 1 kwi. u Ciebie
wt. 31 mar. - śr. 1 kwi. u Ciebie
Kurier GLS
15,00 zł
wt. 31 mar. u Ciebie
wt. 31 mar. u Ciebie
Kurier GLS pobranie
17,00 zł
wt. 31 mar. u Ciebie
wt. 31 mar. u Ciebie
Przesyłka kurierska
15,00 zł
wt. 31 mar. - śr. 1 kwi. u Ciebie
wt. 31 mar. - śr. 1 kwi. u Ciebie
Przesyłka kurierska pobranie
17,00 zł
wt. 31 mar. - śr. 1 kwi. u Ciebie
wt. 31 mar. - śr. 1 kwi. u Ciebie
Listy i paczki pocztowe
koszt dostawy
przewidywany czas dostawy
Listy i paczki pocztowe
Allegro Przesyłka polecona
5,90 zł
śr. 1 kwi. - czw. 2 kwi. u Ciebie
za darmo z pakietemdla zakupu od 40 zł
śr. 1 kwi. - czw. 2 kwi. u Ciebie
List polecony ekonomiczny
0,00 zł
pt. 3 kwi. - pt. 10 kwi. u Ciebie
pt. 3 kwi. - pt. 10 kwi. u Ciebie

Czas wysyłki: zwykle w ciągu 24 godzin.

Wyliczamy na podstawie wcześniejszych wysyłek tego sprzedawcy. Podczas tworzenia tej oferty, sprzedawca zadeklarował, że wyśle towar natychmiast.

Płatności

Gwarancja

6 miesięcy

Gwarancja

Rodzaj gwarancji

producenta/dystrybutora

Okres gwarancji

6 miesięcy
Dodatkowe informacje

 

REKLAMACJA PRODUKTU(DOTYCZY UMÓW SPRZEDAŻY ZAWARTYCH OD 25 GRUDNIA 2014 ROKU)2. POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA REKLAMACJI I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ ORAZ ZASADY DOSTĘPU DO TYCH PROCEDUR

1.1.    Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy względem Klienta, jeżeli sprzedany Produkt ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia) są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności w Kodeksie Cywilnym.
1.2.    Sprzedawca obowiązany jest dostarczyć Klientowi Produkt bez wad. Szczegółowe informacje dotyczące odpowiedzialności Sprzedawcy z tytułu wady Produktu oraz uprawnień Klienta są określone na stronie Sklepu Internetowego w zakładce „Zwroty i reklamacje”.
1.3.    Reklamacja może zostać złożona przez Klienta na przykład:
1.3.1.    pisemnie na adres: ul. Magazynowa 1, 33-340 Stary Sącz;
1.3.2.    w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: kontakt@erozkosz.pl;
1.4.    Zaleca się podanie przez Klienta w opisie reklamacji: (1) informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady; (2) żądania sposobu doprowadzenia Produktu do zgodności z Umową Sprzedaży lub oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy Sprzedaży; oraz (3) danych kontaktowych składającego reklamację – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę. Wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.
1.5.    Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. Brak ustosunkowania się Sprzedawcy w powyższym terminie oznacza, że Sprzedawca uznał reklamację za uzasadnioną.
1.6.    W przypadku, gdy do ustosunkowania się przez Sprzedawcę do reklamacji Klienta lub do wykonania uprawnień Klienta wynikających z rękojmi niezbędne będzie dostarczenie Produktu do Sprzedawcy, Klient zostanie poproszony przez Sprzedawcę o dostarczenie Produktu na koszt Sprzedawcy na adres ul. Magazynowa 1, 33-340 Stary Sącz. Jeżeli jednak ze względu na rodzaj wady, rodzaj Produktu lub sposób jego zamontowania dostarczenie Produktu przez Klienta byłoby niemożliwe albo nadmiernie utrudnione, Klient poproszony zostanie o udostępnienie, po uprzednim uzgodnieniu terminu, Produktu Sprzedawcy w miejscu, w którym Produkt się znajduje.
1.7.    Prośba o dostarczenie Produktu, o której mowa w pkt. 6.6 Regulaminu nie ma wpływu na bieg terminu na ustosunkowanie się Sprzedawcy do reklamacji Klienta, o którym mowa w pkt. 6.5 Regulaminu oraz nie narusza prawa Klienta żądania od Sprzedawcy demontażu wadliwego Produktu i ponownego zamontowania Produktu po dokonaniu wymiany na wolny od wad lub usunięciu wady, o którym mowa w art. 561[1] Kodeksu cywilnego.

2.1.    Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Klienta będącego konsumentem z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod następującymi adresami internetowymi Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów: http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php; http://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php oraz http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php.
2.2.    Klient będący konsumentem posiada następujące przykładowe możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:
2.2.1.    Klient uprawniony jest do zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego, o którym mowa w art. 37 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. 2001 nr 4 poz. 25 ze zm.), z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej Umowy Sprzedaży. Regulamin organizacji i działania stałych polubownych sądów konsumenckich określa rozporządzenie ministra sprawiedliwości z dnia 25 września 2001 r. w sprawie określenia regulaminu organizacji i działania stałych polubownych sądów konsumenckich. (Dz.U. 2001, nr 113, poz. 1214).
2.2.2.    Klient uprawniony jest do zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej, zgodnie z art. 36 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. 2001 nr 4 poz. 25 ze zm.), z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Klientem, a Sprzedawcą. Informacja na temat zasad i trybu procedury mediacji prowadzonej przez wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej dostępna jest w siedzibach oraz na stronach internetowych poszczególnych Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej.
2.2.3.    Klient może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między Klientem, a Sprzedawcą, korzystając także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich). Porady udzielane są pod przez Federację Konsumentów pod bezpłatnym numerem infolinii konsumenckiej 800 007 707 oraz przez Stowarzyszenie Konsumentów Polskich pod adresem email porady@dlakonsumentow.pl.

Reklamacja

Reklamacja

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata
rękojmia wyłączona dla przedsiębiorców

Adres do reklamacji

Firma Handlowo Usługowa URLIK Bartłomiej Urlik
Magazynowa 1
33-340 Stary Sącz
Dodatkowe informacje

 

REKLAMACJA PRODUKTU(DOTYCZY UMÓW SPRZEDAŻY ZAWARTYCH OD 25 GRUDNIA 2014 ROKU)2. POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA REKLAMACJI I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ ORAZ ZASADY DOSTĘPU DO TYCH PROCEDUR

1.1.    Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy względem Klienta, jeżeli sprzedany Produkt ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia) są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności w Kodeksie Cywilnym.1.2.    Sprzedawca obowiązany jest dostarczyć Klientowi Produkt bez wad. Szczegółowe informacje dotyczące odpowiedzialności Sprzedawcy z tytułu wady Produktu oraz uprawnień Klienta są określone na stronie Sklepu Internetowego w zakładce „Zwroty i reklamacje”.1.3.    Reklamacja może zostać złożona przez Klienta na przykład:1.3.1.    pisemnie na adres: ul. Magazynowa 1, 33-340 Stary Sącz;1.3.2.    w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: sklep@erozkosz.pl;1.4.    Zaleca się podanie przez Klienta w opisie reklamacji: (1) informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady; (2) żądania sposobu doprowadzenia Produktu do zgodności z Umową Sprzedaży lub oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy Sprzedaży; oraz (3) danych kontaktowych składającego reklamację – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę. Wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.1.5.    Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. Brak ustosunkowania się Sprzedawcy w powyższym terminie oznacza, że Sprzedawca uznał reklamację za uzasadnioną.1.6.    W przypadku, gdy do ustosunkowania się przez Sprzedawcę do reklamacji Klienta lub do wykonania uprawnień Klienta wynikających z rękojmi niezbędne będzie dostarczenie Produktu do Sprzedawcy, Klient zostanie poproszony przez Sprzedawcę o dostarczenie Produktu na koszt Sprzedawcy na adres ul. Źródlana 22, 33-340 Stary Sącz. Jeżeli jednak ze względu na rodzaj wady, rodzaj Produktu lub sposób jego zamontowania dostarczenie Produktu przez Klienta byłoby niemożliwe albo nadmiernie utrudnione, Klient poproszony zostanie o udostępnienie, po uprzednim uzgodnieniu terminu, Produktu Sprzedawcy w miejscu, w którym Produkt się znajduje.1.7.    Prośba o dostarczenie Produktu, o której mowa w pkt. 6.6 Regulaminu nie ma wpływu na bieg terminu na ustosunkowanie się Sprzedawcy do reklamacji Klienta, o którym mowa w pkt. 6.5 Regulaminu oraz nie narusza prawa Klienta żądania od Sprzedawcy demontażu wadliwego Produktu i ponownego zamontowania Produktu po dokonaniu wymiany na wolny od wad lub usunięciu wady, o którym mowa w art. 561[1] Kodeksu cywilnego.

2.1.    Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Klienta będącego konsumentem z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod następującymi adresami internetowymi Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów: http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php; http://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php oraz http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php.2.2.    Klient będący konsumentem posiada następujące przykładowe możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:2.2.1.    Klient uprawniony jest do zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego, o którym mowa w art. 37 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. 2001 nr 4 poz. 25 ze zm.), z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej Umowy Sprzedaży. Regulamin organizacji i działania stałych polubownych sądów konsumenckich określa rozporządzenie ministra sprawiedliwości z dnia 25 września 2001 r. w sprawie określenia regulaminu organizacji i działania stałych polubownych sądów konsumenckich. (Dz.U. 2001, nr 113, poz. 1214).2.2.2.    Klient uprawniony jest do zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej, zgodnie z art. 36 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. 2001 nr 4 poz. 25 ze zm.), z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Klientem, a Sprzedawcą. Informacja na temat zasad i trybu procedury mediacji prowadzonej przez wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej dostępna jest w siedzibach oraz na stronach internetowych poszczególnych Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej.2.2.3.    Klient może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między Klientem, a Sprzedawcą, korzystając także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich). Porady udzielane są pod przez Federację Konsumentów pod bezpłatnym numerem infolinii konsumenckiej 800 007 707 oraz przez Stowarzyszenie Konsumentów Polskich pod adresem email porady@dlakonsumentow.pl.

Zwroty

14 dni na odstąpienie od umowy

Zwroty

14 dni na odstąpienie od umowy
Czas na odstąpienie od umowy
14 dni
Koszt zwrotu
Koszt zwrotu zależy od tego, jaką metodę dostawy wskażesz podczas zakupu.
dostawa
zwrot
Allegro Paczkomaty 24/7 InPost
za darmo
Pocztex Kurier24
na koszt sprzedającego
za darmo z pakietemdla zakupu od 100 zł
Allegro Przesyłka polecona
na koszt sprzedającego
za darmo z pakietemdla zakupu od 40 zł
Allegro Pocztex Kurier 48
na koszt sprzedającego
za darmo z pakietemdla zakupu od 100 zł
Allegro Punkty Poczta, Żabka, Orlen, Ruch
na koszt sprzedającego
za darmo z pakietemdla zakupu od 40 zł
Pozostałe metody
na koszt sprzedającego
Adres do zwrotu
Firma Handlowo Usługowa URLIK Bartłomiej Urlik
Magazynowa 1
33-340 Stary Sącz
Ograniczenie prawa do odstąpienia

Prawo odstąpienia od umowy bez podania przyczyny nie przysługuje konsumentowi w przypadku, gdy kupujący otworzył zapieczętowane opakowanie towaru, którego po otwarciu nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub względy higieniczne (przepis z ustawy).

Dodatkowe informacje

 

Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014, kupujący ma 14 dni od daty otrzymania towaru na przesłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy, a jeśli sprzedający nie poinformował o prawie do odstąpienia – 12 miesięcy.

Zwrot przedmiotu przez konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty przesłania oświadczenia, podobnie jak zwrot środków przez Sprzedającego. Sprzedający może jednak wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu. Umowa jest uważana za niezawartą, a konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. 

PROSZĘ PAMIĘTAĆ O BARDZO WAŻNEJ ZASADZIE DOTYCZĄCEJ PRAWA DO ODSTĄPIENIA OD UMOWY ZAKUPU, DOTYCZĄCEJ PRODUKTÓW INTYMNYCH: 

Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi gdy przedmiotem świadczenia jest Produkt dostarczany w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.

O sprzedającym

LoveStim

O sprzedającym

LoveStim

99,3%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach
ZGODNOŚĆ Z OPISEM
4,9/5
OBSŁUGA KLIENTA
5,0/5
KOSZT WYSYŁKI
4,9/5
Nie wyświetlamy już oceny za czas wysyłki.
Przewidywany czas dostawy zobaczysz na stronie oferty.
NA ALLEGRO OD
od 4 lat
OSTATNIE LOGOWANIE
dzisiaj o 16:07

Dane firmy

Bartłomiej Urlik
Firma Handlowo Usługowa URLIK Bartłomiej Urlik
Źródlana 22
33-340 Stary Sącz
REGON: 492837610
NIP: 734 269 91 42

Kontakt

  • 724****** (pokaż)
poniedziałek - piątek
09:00 - 17:00
sobota - niedziela
zamknięte

Informacje o sprzedającym

Witamy w naszym sklepie LoveStim na Allegro. 

Przedewszystkim chcemy Państwa zapewnić, że wszystkie przesyłki które wychodzą z naszgo sklepu są anonimowe. Pozbawione reklam i logotypów. Nadawcą jest FHU URLIK. NIe ma szansy, żeby ktokolwiek domyślił się zawartości. 

Pragniemy zagwarantować naszym klientom:

  • Szybką wysyłkę towaru - maksymalnie w 24 godziny w dni robocze.  
  • Dyskretnie zapakowaną przesyłkę - nie ma szansy żeby ktoś się zorientował co jest jej zawartością. Nadawcą jest FHU URLIK i nie ma żadnych reklam, zupełnie nic co mogło by zasugerować zawartość. 
  • Kupując na kilku naszych aukcjach za wysyłkę płacisz tylko jeden raz. Jeżeli choć jedna aukcja z wybranych przez Ciebie ma darmową wysyłkę, to całe zakupy będą miały taką opcję.  
  • U nas to KLIENT JEST NAJWAŻNIEJSZY - jeżeli zdążą się jakieś nietypowe sytuacje, wszystkie rozwiązujemy na korzyść klienta.  Gdyby się okazało że z wysyłką lub towarem jest coś nie tak, jeżeli towar nie spełnia Twoich oczekiwań prosimy skontaktuj się z nami. Na pewno Cię nie zawiedziemy. Negatywny komentarz nie pomaga rozwiązać problemu a tylko zamyka drogę do jego rozwiązania.  
  • Odbiór osobisty zakupionych produktów tylko w godzinach 9:00 do 17:00

Numer oferty: 8721987150

Inni klienci oglądali również

 

Ostatnio przeglądane


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

Allegro

Dodałeś przedmiot do koszyka

przejdź do koszyka