, , ,

Fisher Price Tomek i Przyjaciele TrackMaster Przyg

od
krisart_sky-shop
100% poleca sprzedawcę
Dostawaod 25,00 zł
Czas wysyłki3 dni robocze
Czas na odstąpienie od umowy14 dni
Liczba sztuk
z 32 sztuk
Allegro gwarantuje bezpieczne zakupy
Otrzymasz kupiony przedmiot albo zwrócimy Ci pieniądze. Sprawdź szczegóły.

Parametry

Opis

Fisher Price Tomek i Przyjaciele TrackMaster Przygoda w jaskini

Zestaw do zabawy Tomek i Przyjaciele TrackMaster Przygoda w jaskini jest inspirowany odcinkami  z 23 sezonu serialu telewizyjnego „Tomek i Przyjaciele"! Niebieski pociąg jest gotowy do pracy, a pomaga mu nowa koleżanka, maszyna górnicza Daria. Zakręć korbą, aby Tomek mógł wjechać windą na szczyt. Po wjechaniu na samą górę ulubiona niebieska lokomotywka niespodziewanie zjeżdża w dół po opadającym torze wprost na maszynę górniczą Darię! Tomek jedzie na maszynie, napędzając ją. Obrotowy osprzęt Darii odbija tarasujące drogę „głazy", gdy przyjaciele przejeżdżają przez jaskinię! „Głazy" spadają na tor podczas kręcenia korbką. Tomek i Daria to dynamiczny duet idealny do trudnych zadań, którymi kieruje dziecko!

W zestawie lokomotywa z napędem Tomek, maszyna górnicza Daria (napędzana przez Tomka), szyb górniczy z korbą, „głazy" i pełny układ torów

Tomek zjeżdża po opadającym torze i wjeżdża na maszynę górniczą

Daria ma napędzany przez Tomka obrotowy osprzęt, który odbija tarasujące tor „głazy"

Kręć korbą, aby przenieść Tomka na samą górę oraz wypuścić głazy

Można połączyć z innymi zestawami do zabawy i torami uzupełniającymi z linii Tomek i Przyjaciele TrackMaster  (sprzedawane oddzielnie zależnie od dostępności), aby zbudować jeszcze większą sieć kolejową

Oferty sponsorowane, które mogą Cię zainteresować

Dostawa i płatność

od 25,00 zł

Dostawa i płatność

Wysyłka z: Polska, Polska
Aby mieć darmową dostawę, kup u krisart_sky-shop za co najmniej 600,00 zł.
Kupujesz więcej niż jedną sztukę?
Kurier
koszt dostawy
czas realizacji
Kurier
Przesyłka kurierska pobranie
25,00 zł
pt. 20 gru. - pon. 23 gru. u Ciebie
pt. 20 gru. - pon. 23 gru. u Ciebie
Płatności

Gwarancja

24 miesiące

Gwarancja

Rodzaj gwarancji

producenta/dystrybutora

Okres gwarancji

24 miesiące

Reklamacja

Reklamacja

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata
rękojmia wyłączona dla przedsiębiorców

Adres do reklamacji

Krzysztof Słominski
Przy Kaszowniku 35 m. 86
87-100 Toruń
Dodatkowe informacje

INFORMACJE DOTYCZĄCE OŚWIADCZENIA O SKORZYSTANIU Z REKLAMACJI  Zgodnie z obowiązującymi przepisami, ponosimy wobec Państwa odpowiedzialność na zasadach określonych w Kodeksie cywilnym za wady fizyczne i prawne.  Macie Państwo po wykryciu wady prawo:  1. złożyć oświadczenie o żądaniu obniżenia ceny;  2. złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy, ale nie wtedy kiedy wada jest nieistotna;  3. żądać wymiany rzeczy na wolną od wad;  4. żądać usunięcia wady.  W ciągu 14 dni ustosunkujemy się do Państwa oświadczenia lub żądania.  Jesteście Państwo zobowiązani dostarczyć rzecz wadliwą na swój koszt na adres (Krzysztof Słominski; ul. Przy Kaszowniku 35 m. 86; 87-100 Toruń) a jeżeli dostarczenie rzeczy przez Państwo byłoby nadmiernie utrudnione (np. ze względu na rodzaj rzeczy lub sposób jej zamontowania) obowiązani jesteście udostępnić nam rzecz w miejscu, w którym się znajduje.  Koszty wymiany lub naprawy ponosimy, za wyjątkiem przypadku, jeżeli rzecz wadliwa została zamontowana. Wtedy zobowiązani jesteście Państwo ponieść część związanych z tym kosztów przewyższających cenę rzeczy. Macie Państwo alternatywnie prawo żądać od nas zapłaty części kosztów demontażu i ponownego zamontowania, ale do wysokości ceny rzeczy sprzedanej.  Odpowiadamy z tytułu rękojmi jeśli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od momentu wydania Państwu rzeczy, a jeżeli przedmiotem sprzedaży była rzecz używana roku od momentu jej wydania. Państwa uprawnienie jest ograniczone w czasie do roku, licząc od dnia stwierdzenia wady jednak nie upływa wcześniej niż przed upływem dwóch lat od momentu wydania Wam rzeczy, a jeżeli przedmiotem sprzedaży była rzecz używana przed upływem roku od momentu wydania Wam rzeczy. Wyjątkiem jest sytuacja kiedy określony przez nas lub producenta termin przydatności rzeczy do użycia kończy się po upływie dwóch lat od momentu wydania Wam rzeczy. Odpowiadamy wtedy z tytułu rękojmi za wady fizyczne tej rzeczy stwierdzone przed upływem tego terminu.  Odpowiedzialność za wady prawne jest w istocie taka sama, a czas na zgłoszenie biegnie od momenty dowiedzenia się o wadzie, a okresy przedawnienia od uprawomocnienia się orzeczenia w sprawie rzeczy dotkniętej wadą prawną.  Zagadnienie rękojmi jest niezwykle złożone i zachęcamy do zapoznania się z Kodeksem cywilnym i stronami UOKiK i organizacji konsumenckich opisujących dokładnie i obrazowa Państwa uprawnienia. Nasz sklep działa w zgodzie z prawem i szanuje prawa konsumentów, więc informacje prawne, które tam znajdziecie będą również miały zastosowanie w zakresie umów z nami.  Zachęcamy do zadawania wszelkich pytań na adres:  krisart.skyshop.pl@gmail.com

Zwroty

14 dni na odstąpienie od umowy

Zwroty

14 dni na odstąpienie od umowy
Czas na odstąpienie od umowy
14 dni
Koszt zwrotu
Koszt zwrotu zależy od tego, jaką metodę dostawy wskażesz podczas zakupu.
dostawa
zwrot
Przesyłka kurierska pobranie
na własny koszt
Adres do zwrotu
Krzysztof Słominski
Przy Kaszowniku 35 m. 86
87-100 Toruń
Dodatkowe informacje

Reklamacje i zwroty Szanowny Kliencie, jeżeli znalazłeś się na tej stronie, oznacza to, że najprawdopodobniej coś poszło nie tak w realizacji zamówienia i nie jesteś zadowolony z dokonanego zakupu. Nie ma jednak powodów do zdenerwowania! Nasza firma szanuje Twoje prawa. Poniżej zamieściliśmy informacje, które pozwolą Ci szybko i wygodnie złożyć reklamację lub dokonać zwrotu towaru w ramach odstąpienia od umowy.   1) INFORMACJE DOTYCZĄCE KORZYSTANIA Z PRAWA ODSTĄPIENIA OD UMOWY Zgodnie z aktualnymi przepisami prawnymi, mają Państwo prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas (Krzysztof Słominski; ul. Przy Kaszowniku 35 m. 86; 87-100 Toruń) o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą, faksem lub pocztą elektroniczną). Mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe. Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy. W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie - w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem. Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. Proszę odesłać lub przekazać nam rzecz niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo rzecz przed upływem terminu 14 dni. Będą Państwo musieli ponieść bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy. Odpowiadają Państwo tylko za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. 2) INFORMACJE DOTYCZĄCE OŚWIADCZENIA O SKORZYSTANIU Z RĘKOJMI PRZEZ KONSUMENTA (REKLAMACJE) Zgodnie z obowiązującymi przepisami, ponosimy wobec Państwa odpowiedzialność na zasadach określonych w Kodeksie cywilnym za wady fizyczne i prawne. Macie Państwo po wykryciu wady prawo: 1.    złożyć oświadczenie o żądaniu obniżenia ceny; 2.    złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy, ale nie wtedy kiedy wada jest nieistotna; 3.    żądać wymiany rzeczy na wolną od wad; 4.    żądać usunięcia wady. W ciągu 14 dni ustosunkujemy się do Państwa oświadczenia lub żądania. Jesteście Państwo zobowiązani dostarczyć rzecz wadliwą na nasz koszt na adres (Krzysztof Słominski; Ul. Przy Kaszowniku 35 m. 86; 87-100 Toruń). Koszty wymiany lub naprawy ponosimy my, za wyjątkiem przypadku, jeżeli rzecz wadliwa została zamontowana. Wtedy zobowiązani jesteście Państwo ponieść część związanych z tym kosztów przewyższających cenę rzeczy. Macie Państwo alternatywnie prawo żądać od nas zapłaty części kosztów demontażu i ponownego zamontowania, ale do wysokości ceny rzeczy sprzedanej. Odpowiadamy z tytułu rękojmi jeśli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od momentu wydania Państwu rzeczy, a jeżeli przedmiotem sprzedaży była rzecz używana roku od momentu jej wydania. Państwa uprawnienie jest ograniczone w czasie do roku, licząc od dnia stwierdzenia wady jednak nie upływa wcześniej niż przed upływem dwóch lat od momentu wydania Wam rzeczy, a jeżeli przedmiotem sprzedaży była rzecz używana przed upływem roku od momentu wydania Wam rzeczy. Wyjątkiem jest sytuacja kiedy określony przez nas lub producenta termin przydatności rzeczy do użycia kończy się po upływie dwóch lat od momentu wydania Wam rzeczy. Odpowiadamy wtedy z tytułu rękojmi za wady fizyczne tej rzeczy stwierdzone przed upływem tego terminu. Odpowiedzialność za wady prawne jest w istocie taka sama, a czas na zgłoszenie biegnie od momenty dowiedzenia się o wadzie, a okresy przedawnienia od uprawomocnienia się orzeczenia w sprawie rzeczy dotkniętej wadą prawną. Zagadnienie rękojmi jest niezwykle złożone i zachęcamy do zapoznania się z Kodeksem cywilnym i stronami UOKiK i organizacji konsumenckich opisujących dokładnie i obrazowa Państwa uprawnienia. Nasz sklep działa w zgodzie z prawem i szanuje prawa konsumentów, więc informacje prawne, które tam znajdziecie będą również miały zastosowanie w zakresie umów z nami. Zachęcamy do zadawania wszelkich pytań na adres: krisart.skyshop.pl@gmail.com

O sprzedającym

krisart_sky-shop

O sprzedającym

krisart_sky-shop

100,0%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach
ZGODNOŚĆ Z OPISEM
5,0/5
OBSŁUGA KLIENTA
5,0/5
KOSZT WYSYŁKI
5,0/5
Nie wyświetlamy już oceny za czas wysyłki.
Przewidywany czas dostawy zobaczysz na stronie oferty.
NA ALLEGRO OD
od roku
OSTATNIE LOGOWANIE
dzisiaj o 21:08

Dane firmy

Krzysztof Słominski
Krzysztof Słominski
Objezierze 10
89-620 Chojnice
NIP: 5551873407

Kontakt

  • 504****** (pokaż)

Informacje o sprzedającym

Szeroka gama tematyczna pozwoli wybrać Ci najlepszy produkt dla Twojej Pociechy. Naszą misją jest dostarczanie radości z efektem zaskoczenia, dobrej zabawy oraz wypełnienie każdego dnia odrobiną uśmiechu na twarzy zarówno dziecka, jak i rodzica.

Pozostałe informacje

WYSYŁKA I DOSTAWA 

  Jaki jest termin realizacji zamówienia?   Termin realizacji zamówienia, uzależniony jest od dostępności produktów, które chcesz zakupić. Na stronie produktu, pod ceną zawsze podajemy informację o terminie realizacji zamówienia. W tym czasie powinieneś otrzymać zamówienie.   Co zrobić jeżeli przesyłka nie dotarła?   Jeżeli przesyłka nie została doręczona w wyznaczonym terminie, skontaktuj się z nami. Postaramy się pomóc w wyjaśnieniu tej sytuacji. Wcześniej, warto skontaktować się z firmą kurierską która doręcza paczkę, ponieważ być może zamówienie jest już w drodze.   Czy mogę odebrać zamówienie osobiście w sklepie?  Ze względu na internetowy charakter prowadzenia działalności, na chwilę obecną, nie ma możliwości odbioru osobistego zamówienia.    

PŁATNOŚĆ 

Za towar można zapłacić najwygodniej i najszybciej  poprzez PayU.  

ODBIÓR OSOBISTY   

Ze względu na internetowy charakter prowadzenia działalności, na chwilę obecną, nie ma możliwości odbioru osobistego zamówienia.  Towary są wysyłane z zewnętrznego magazynu centralnego. 

 DOKUMENT SPRZEDAŻY   

Faktury/Rachunki wysyłamy drogą elektroniczną. Do wszystkich naszych transakcji dołączany jest dowód zakupu w formie elektronicznej. Po wysłaniu Twojej paczki otrzymasz drogą mailową powiadomienie z dokumentem. 

Numer oferty: 8664410614

Inni klienci oglądali również

 


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

Allegro