FILUX MŁYNEK RĘCZNY DO MIELENIA KAWY PIEPRZU SOLI

od
www-twojpasaz-pl
19,90
8 osób kupiło 10 sztuk
Liczba sztuk
z 580 sztuk
Allegro gwarantuje bezpieczne zakupy
Otrzymasz kupiony przedmiot albo zwrócimy Ci pieniądze. Sprawdź szczegóły.

Kup w zestawie

SUSZARKA DO GRZYBÓW OWOCÓW WARZYW SPOŻYWCZA FILUXFILUX MŁYNEK RĘCZNY DO MIELENIA KAWY PIEPRZU SOLI
W zestawie taniej
108,80 zł104,80 zł

Parametry

    • Stan:
      Nowy
    • Faktura:
      Wystawiam fakturę VAT
    • Opakowanie:
      Pojedyncze
    • Rodzaj:
      Młynek ręczny
    • Waga (z opakowaniem):
      1 kg
    • Kod produktu:
      FL2148
    • Kolor:
      przezroczysty, odcienie brązowego

Opis

FILUX Młynek do mielenia kawy oraz przypraw z ceramicznymi, mocnymi, nie tępiącymi się żarnami do mielenia.

Praktyczny młynek do kawy to narzędzie, które sprawdzi się u wszystkich zwolenników świeżo zmielonych ziaren kawy. Artykuł wyposażony jest w szklany zbiorniczek, który ułatwia utrzymanie czystości, a co najważniejsze nie chłonie zapachów, co pozwala na mielenie również przypraw. Ponadto młynek jest łatwy w użyciu, nie wymaga dużego nakładu siły - napędzany jest poprzez kręcenie korbą.

Specyfikacja techniczna:

  • mechanizm mielący wykonany z ceramiki,
  • rączka wykonana ze stali nierdzewnej, zbiornik ze szkła,
  • regulacja grubości mielenia poprzez dokręcenie lub odkręcenie górnego pokrętła,
  • średnica u podstawy: ok. 6,5 cm,
  • wysokość zbiorniczka: ok. 8 cm
  • wysokość całkowita: ok. 18 cm,
  • zdejmowana rączka,
  • zbiornik z miarką,
  • pojemność zbiornika to odpowiednik ok 8 porcji kawy do zaparzenia,
  • kolor brązowy.

Kod produktu: FL2148

Oferty sponsorowane, które mogą Cię zainteresować

Opinie o produkcie

4,59

Opinie o produkcie

Rewelacyjny
4,59/5
(29 ocen)
21
4
4
0
0

8 lipca 2019 od
Świetny, dużo wytrzyma, mieli bardzo dobrze
13 kwietnia 2019 od
POLECAM
6 marca 2019 od
Młynek w tej cenie bardzo dobry. Niestety regulacja grubości mielenia jest mało stabilna, co przekłada się na nierówno zmieloną kawę. Jednak w tej cenie jest to niewielki problem, a zaletą takiego rozwiązania jest łatwość ustawienia grubości mielenia. Produkt solidny.
10 stycznia 2019 od
jakość adekwatna do ceny, Po dwóch mieleniach wypadła zawleczka i...została zmielona - do kosza
cena
jakość
7 listopada 2018 od
działanie młynka super

Dostawa i płatność

od 8,99 zł

Dostawa i płatność

Wysyłka z: Zielona Góra, Polska
Kupujesz więcej niż jedną sztukę?Sprawdź koszt dostawy dla wielu sztuk
Odbiór w punkcie
koszt dostawy
czas realizacji
Odbiór w punkcie
Odbiór osobisty w punkcie sprzedawcy
0,00 zł
1 dzień roboczy
1 dzień roboczy
Allegro Paczkomaty 24/7 InPost
8,99 zł
2 dni robocze
2 dni robocze
Allegro Paczkomaty 24/7 InPost pobranie
12,49 zł
2 dni robocze
2 dni robocze
Punkty Poczta, Żabka, Orlen, Ruch
10,00 zł
3-4 dni robocze
3-4 dni robocze
Punkty Poczta pobranie
14,00 zł
3-4 dni robocze
3-4 dni robocze
Kurier
koszt dostawy
czas realizacji
Kurier
Kurier wieczór
12,24 zł
2-3 dni robocze
2-3 dni robocze
Kurier wieczór pobranie
15,31 zł
2-3 dni robocze
2-3 dni robocze
Przesyłka kurierska
15,00 zł
2-3 dni robocze
2-3 dni robocze
Przesyłka kurierska pobranie
20,00 zł
2-3 dni robocze
2-3 dni robocze
Listy i paczki pocztowe
koszt dostawy
czas realizacji
Listy i paczki pocztowe
Paczka48
18,00 zł
3-4 dni robocze
3-4 dni robocze
Paczka48 pobranie
25,00 zł
3-4 dni robocze
3-4 dni robocze

Punkty odbioru

TwójPasaż
Sulechowska 4a/45 (teren ZASTAL)
65-001 Zielona Góra
woj. lubuskie
email: twojpasaz@op.pl
tel.: 68 5065056

poniedziałek - piątek
08:00 - 16:00
sobota - niedziela
zamknięte

płatność kartą i gotówką
prosimy umówić się na odbiór

Płatności

Reklamacja

Reklamacja

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata
rękojmia wyłączona dla przedsiębiorców

Adres do reklamacji

GRANOS GROUP Sp z o. o. Dział Reklamacji
Sulechowska 4a/45
65-001 Zielona Góra
Dodatkowe informacje

Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy względem Klienta, jeżeli sprzedany Produkt ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia) są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności w Kodeksie Cywilnym (w szczególności w art. 556-576 Kodeksu Cywilnego). Dla Umów Sprzedaży zawartych do dnia 24 grudnia 2014 roku podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy wobec Klienta będącego osobą fizyczną, który nabywa Produkt w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą, z tytułu niezgodności Produktu z Umową Sprzedaży są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności ustawą z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz.U. 2002 nr 141, poz. 1176 ze zm.).

Sprzedawca obowiązany jest dostarczyć Klientowi Produkt bez wad. Szczegółowe informacje dotyczące odpowiedzialności Sprzedawcy z tytułu wady Produktu oraz uprawnień Klienta są określone na stronie Sklepu Internetowego w zakładce informacyjnej dotyczącej reklamacji.

Reklamacja może zostać złożona przez Klienta na przykład:

  • poprzez wypełnienie formularza dostępnego na https://www.twojpasaz.pl/pl/i/Zglos-reklamacje/32
  • pisemnie na adres: ul. Sulechowska 4a/45, 65-001 Zielona Góra;
  • w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: pasaz@twojpasaz.pl;

Zaleca się podanie przez Klienta w opisie reklamacji: (1) informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady; (2) żądania sposobu doprowadzenia Produktu do zgodności z Umową Sprzedaży lub oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy Sprzedaży; oraz (3) danych kontaktowych składającego reklamację – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę. Wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.

Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. Jeżeli Klient będący konsumentem zażądał wymiany rzeczy lub usunięcia wady albo złożył oświadczenie o obniżeniu ceny, określając kwotę, o którą cena ma być obniżona, a Sprzedawca nie ustosunkował się do tego żądania w terminie 14 dni kalendarzowych, uważa się, że żądanie to uznał za uzasadnione.

Klient, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest obowiązany dostarczyć Produkt wadliwy na adres: ul. Sulechowska 4a/45, 65-001 Zielona Góra. W przypadku Klienta będącego konsumentem koszt dostarczenia Produktu ponosi Sprzedawca, w przypadku Klienta niebędącego konsumentem koszt dostarczenia ponosi Klient. Jeżeli ze względu na rodzaj Produktu lub sposób jego zamontowania dostarczenie Produktu przez Klienta byłoby nadmiernie utrudnione, Klient obowiązany jest udostępnić Produkt Sprzedawcy w miejscu, w którym Produkt się znajduje. 

 

Sprzedawcy przysługuje prawo odstąpienia od  Umowy Sprzedaży zawartej z Klientem niebędącym konsumentem w terminie 14  dni kalendarzowych od dnia jej zawarcia. Odstąpienie od Umowy Sprzedaży  w tym wypadku może nastąpić bez podania przyczyny i nie rodzi po  stronie Klienta niebędącego konsumentem żadnych roszczeń w stosunku do  Sprzedawcy.

W wypadku Klientów nie będących konsumentami  Sprzedawca ma prawo ograniczyć dostępne sposoby płatności, w tym także  wymagać dokonania przedpłaty w całości albo części i to niezależnie od  wybranego przez Klienta sposobu płatności oraz faktu zawarcia Umowy  Sprzedaży.

Z chwilą wydania przez Sprzedawcę Produktu  przewoźnikowi przechodzą na Klienta nie będącego konsumentem korzyści i  ciężary związane z Produktem oraz niebezpieczeństwo przypadkowej utraty  lub uszkodzenia Produktu. Sprzedawca w takim wypadku nie ponosi  odpowiedzialności za utratę, ubytek lub uszkodzenie Produktu powstałe od  przyjęcia go do przewozu aż do wydania go Klientowi oraz za opóźnienie w  przewozie przesyłki.

W razie przesłania Produktu do Klienta za  pośrednictwem przewoźnika Klient nie będący konsumentem obowiązany jest  zbadać przesyłkę w czasie i w sposób przyjęty przy przesyłkach tego  rodzaju. Jeżeli stwierdzi, że w czasie przewozu nastąpił ubytek lub  uszkodzenie Produktu, obowiązany jest dokonać wszelkich czynności  niezbędnych do ustalenia odpowiedzialności przewoźnika.

Zgodnie z art. 558 § 1 Kodeksu Cywilnego  odpowiedzialność Sprzedawcy z tytułu rękojmi za Produkt wobec Klienta  nie będącego konsumentem zostaje wyłączona. 

Zwroty

14 dni na odstąpienie od umowy

Zwroty

14 dni na odstąpienie od umowy
Czas na odstąpienie od umowy
14 dni
Koszt zwrotu
Koszt zwrotu zależy od tego, jaką metodę dostawy wskażesz podczas zakupu.
dostawa
zwrot
Allegro Paczkomaty 24/7 InPost
za darmo
Pozostałe metody
na własny koszt
Adres do zwrotu
Granos Group Sp. z o.o
Sulechowska 4a/45
65-001 Zielona Góra
Dodatkowe informacje

Konsument, który zawarł umowę na odległość,  może w terminie 14 dni kalendarzowych odstąpić od niej bez podawania  przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w  pkt. 8.8 Regulaminu. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie  oświadczenia przed jego upływem. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy  może zostać złożone na przykład:

  • pisemnie na adres: ul. Sulechowska 4a/45, 65-001 Zielona Góra;
  •  w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: reklamacje@twojpasaz.pl


Bieg terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się:

  • dla umowy, w wykonaniu której  Sprzedawca wydaje Produkt, będąc zobowiązany do przeniesienia jego  własności (np. Umowa Sprzedaży) – od objęcia Produktu w posiadanie przez  konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik, a  w przypadku umowy, która: (1) obejmuje wiele Produktów, które są  dostarczane osobno, partiami lub w częściach – od objęcia w posiadanie  ostatniego Produktu, partii lub części albo (2) polega na regularnym  dostarczaniu Produktów przez czas oznaczony – od objęcia w posiadanie  pierwszego z Produktów;
  • dla pozostałych umów – od dnia zawarcia umowy.

W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość umowę uważa się za niezawartą.


Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, nie  później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania  oświadczenia konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwrócić konsumentowi  wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostawy Produktu  (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez  konsumenta sposobu dostawy innego niż najtańszy zwykły sposób dostawy  dostępny w Sklepie Internetowym). Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności  przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył konsument,  chyba że konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie  wiąże się dla niego z żadnymi kosztami. Jeżeli Sprzedawca nie  zaproponował, że sam odbierze Produkt od konsumenta, może wstrzymać się  ze zwrotem płatności otrzymanych od konsumenta do chwili otrzymania  Produktu z powrotem lub dostarczenia przez konsumenta dowodu jego  odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

Konsument ma obowiązek niezwłocznie, nie  później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia, w którym odstąpił  od umowy, zwrócić Produkt Sprzedawcy lub przekazać go osobie  upoważnionej przez Sprzedawcę do odbioru, chyba że Sprzedawca  zaproponował, że sam odbierze Produkt. Do zachowania terminu wystarczy  odesłanie Produktu przed jego upływem. Konsument może zwrócić Produkt na  adres: ul. Sulechowska 4a/45, 65-001 Zielona Góra.

Konsument ponosi odpowiedzialność za  zmniejszenie wartości Produktu będące wynikiem korzystania z niego w  sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i  funkcjonowania Produktu.

Możliwe koszty związane z odstąpieniem przez konsumenta od umowy, które obowiązany jest ponieść konsument:

Jeżeli konsument wybrał sposób  dostawy Produktu inny niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w  Sklepie Internetowym, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu  konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.

Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Produktu.

W przypadku Produktu będącego  usługą, której wykonywanie - na wyraźne żądanie konsumenta - rozpoczęło  się przed upływem terminu do odstąpienia od umowy, konsument, który  wykonuje prawo odstąpienia od umowy po zgłoszeniu takiego żądania, ma  obowiązek zapłaty za świadczenia spełnione do chwili odstąpienia od  umowy. Kwotę zapłaty oblicza się proporcjonalnie do zakresu spełnionego  świadczenia, z uwzględnieniem uzgodnionej w umowie ceny lub  wynagrodzenia. Jeżeli cena lub wynagrodzenie są nadmierne, podstawą  obliczenia tej kwoty jest wartość rynkowa spełnionego świadczenia.

Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów:

  • o świadczenie usług, jeżeli  Sprzedawca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który  został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu  świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od umowy;
  • w  której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad  którymi Sprzedawca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed  upływem terminu do odstąpienia od umowy; w której przedmiotem  świadczenia jest Produkt nieprefabrykowany, wyprodukowany według  specyfikacji konsumenta lub służący zaspokojeniu jego  zindywidualizowanych potrzeb; (4) w której przedmiotem świadczenia jest  Produkt ulegający szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin  przydatności do użycia
  • w której przedmiotem świadczenia jest  Produkt dostarczany w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu  opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze  względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po  dostarczeniu;
  • w której przedmiotem świadczenia są Produkty, które po  dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie  połączone z innymi rzeczami; 
  • w której przedmiotem świadczenia są  napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu Umowy  Sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30  dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi Sprzedawca  nie ma kontroli;
  • w której konsument wyraźnie żądał, aby Sprzedawca  do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji;  jeżeli Sprzedawca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których  wykonania konsument żądał, lub dostarcza Produkty inne niż części  zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo  odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do  dodatkowych usług lub Produktów;
  • w której przedmiotem świadczenia są  nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w  zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po  dostarczeniu;

o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z  wyjątkiem umowy o prenumeratę; 

  • zawartej w drodze aukcji  publicznej; 
  • o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych  niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów,  gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi,  sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres  świadczenia usługi;
  • o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są  zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia  rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do  odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez Sprzedawcę o utracie  prawa odstąpienia od umowy.

Nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem

O sprzedającym

www-twojpasaz-pl

O sprzedającym

www-twojpasaz-pl

97,8%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach
ZGODNOŚĆ Z OPISEM
4,9/5
OBSŁUGA KLIENTA
4,9/5
CZAS WYSYŁKI
4,8/5
KOSZT WYSYŁKI
4,8/5
NA ALLEGRO OD
od 11 lat i 3 miesięcy
OSTATNIE LOGOWANIE
dzisiaj o 19:35

Dane firmy

Granos Group Sp. z o.o.
Źródlana 45
65-001 Zielona Góra
REGON: 081029325
NIP: 973-100-85-93

Kontakt

  • 68 *** ** ** (pokaż)
poniedziałek - piątek
08:00 - 16:00
sobota - niedziela
zamknięte

Informacje o sprzedającym

Sklep Internetowy prowadzący sprzedaż dostępną na allegro pod loginem www-twojpasaz-pl prowadzony jest przez Spółkę GRANOS GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ z siedzibą w Zielonej Górze, wpisaną do Krajowego Rejestru Sądowego po numerem KRS: 0000415189, sąd rejestrowy przechowujący dokumentację spółki: Sąd Rejonowy w Zielonej Górze  VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego,  posiadającą: adres siedziby: ul. Źródlana 45, 65-001 Zielona Góra i adres do doręczeń: ul. Sulechowska 4a/45, 65-001 Zielona Góra,  NIP: 9731008593, REGON: 081029325, kapitał zakładowy: 5.000,00 zł,  adres poczty elektronicznej: allegro@twojpasaz.pl

numer telefonu: 685065056 



Klientom kupującym u nas produkty jako konsumenci, przysługują stosowne uprawnienia wynikające z Kodeksu cywilnego oraz ustawy o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014r. poz. 827 ze zm.). Do zawieranych umów zastosowanie znajduje także Regulamin Allegro.

Sklep TwójPasaż dba o prawa konsumenta. Konsument nie może zrzec się praw przyznanych mu w Ustawie o Prawach Konsumenta. Postanowienia umów mniej korzystne dla konsumenta niż postanowienia Ustawy o Prawach Konsumenta są nieważne, a w ich miejsce stosuje się przepisy Ustawy o Prawach Konsumenta. Dlatego też postanowienia niniejszego Regulaminu nie mają na celu wyłączać ani ograniczać jakichkolwiek praw konsumentów przysługujących im na mocy bezwzględnie wiążących przepisów prawa, a wszelkie ewentualne wątpliwości należy tłumaczyć na korzyść konsumenta. W przypadku ewentualnej niezgodności postanowień niniejszego Regulaminu z powyższymi przepisami, pierwszeństwo mają te przepisy i należy je stosować. 

Zawarcie Umowy Sprzedaży między Klientem, a Sprzedawcą następuje po uprzednim złożeniu przez Klienta Zamówienia za pomocą Formularza Opcji Dostawy.  Cena Produktu uwidoczniona na stronie aukcji podana jest w złotych polskich i zawiera podatki. O łącznej cenie wraz z podatkami Produktu będącego przedmiotem Zamówienia, a także o kosztach dostawy (w tym opłatach za transport, dostarczenie i usługi pocztowe) oraz o innych kosztach, a gdy nie można ustalić wysokości tych opłat – o obowiązku ich uiszczenia, Klient jest informowany w opisie aukcji, w trakcie składania Zamówienia, w tym także w chwili wyrażenia przez Klienta woli związania się Umową Sprzedaży. Po złożeniu Zamówienia Sprzedawca niezwłocznie potwierdza jego otrzymanie oraz jednocześnie przyjmuje Zamówienie do realizacji. Potwierdzenie otrzymania Zamówienia i jego przyjęcie do realizacji następuje poprzez przesłanie przez Sprzedawcę Klientowi stosownej wiadomości e-mail na podany w trakcie składania Zamówienia adres poczty elektronicznej Klienta, która zawiera co najmniej oświadczenia Sprzedawcy o otrzymaniu Zamówienia i o jego przyjęciu do realizacji oraz potwierdzenie zawarcia Umowy Sprzedaży. Z chwilą otrzymania przez Klienta powyższej wiadomości e-mail zostaje zawarta Umowa Sprzedaży między Klientem, a Sprzedawcą. 

W szczegółach dostawy termin realizacji jest podany jako przybliżony, a czas ten może się wydłużyć do 14 dni roboczych. W przypadku podanej wysyłki 24 godziny zamówienia złożone po godzinie 13:00 mogą zostać zrealizowane kolejnego dnia roboczego. Dzień roboczy liczony jest do godziny 14:00 ze względu na to iż o tej porze kurierzy zabierają paczki. Wszelkie informacje dotyczące reklamacji i zwrotów zawartę są w zakładkach "Reklamacje" oraz "Zwroty". W przypadku odbioru osobistego prosimy o wcześniejszy kontakt w celu ustalenia terminu odbioru.  

Pozostałe informacje

Nie wysyłamy towaru za granicę.

Numer oferty:7571921380
Zgłoś naruszenie zasad

 


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

Allegro