20-24.06 sprzedający ma urlop

Możesz w tym czasie u niego kupować, jednak wysyłka towaru może się opóźnić.

Filtr wody do ekspresu NIVONA NIRF700 -VIOLO FORTE

od
Super Sprzedawcy
violo-filters
16,00
Allegro Smart!
dla zakupu od 40 zł
13 osób kupiło 19 sztuk
Kolor/wzór
Liczba sztuk
z 99531 sztuk
Allegro gwarantuje bezpieczne zakupy
Otrzymasz kupiony przedmiot albo zwrócimy Ci pieniądze. Sprawdź szczegóły.

Parametry

    • Stan:
      Nowy
    • Faktura:
      Wystawiam fakturę VAT
    • Kolor dominujący:
      inny

Opis

Filtr  wody marki VIOLO FORTE

jest wysokiej jakości zamiennikiem filtra NIVONA™ NIRF 700

wyprodukowanym w całości w Polsce

Filtr VIOLO FORTE - idealny wybór dla Ciebie i Twojego ekspresu

Zapomnij raz na zawsze o kamieniu osadzającym się w twoim ekspresie do kawy, o tłustych plamach na powierzchni kawy czy herbaty, o nieprzyjemnym zapachu chloru czy metalicznym posmaku. Filtr VIOLO zapewni Ci pełną filtrację i uchroni od obecnych w wodzie zanieczyszczeń. Idealna kompozycja złoża filtracyjnego gwarantuje ci  bezpieczeństwo, pełnię smaku i aromatu kawy, zdrowie i niezawodność

Zdrowie, świeżość, aromat, smak

Dzięki zastosowaniu zaawansowanej technologicznie linii produkcyjnej opartej na niemiecko-szwajcarskich urządzeniach m.in wtryskarki firmy ARBURG™ czy zgrzewarki ultradźwiękowe firmy HERRMANN™, gwarantujemy stałą, najwyższą jakość wody, eliminację praktycznie wszystkich zanieczyszczeń, co pozwali Ci cieszyć się zdrową wodą o lepszym smaku, zapachu i barwie. Od wody do kawy. Lepsza woda - lepsza kawa. Delektuj się doskonałym smakiem kawy aż do 450 filiżanek.

Zadbaj o środowisko

Wszystkie filtry do wody VIOLO podlegają  w 100% recyclingowi.

Deklaracja Jakości

Wszystkie filtry VIOLO posiadają  atesty Polskiego Związku Higieny (PZH) na każdy użyty do produkcji komponent.

Zadbaj o siebie i swoje zdrowie.  Wybierz polskie filtry VIOLO

Filtr wody VIOLO FORTE to PEWNOŚĆ:

  • zmiękczenia wody i skutecznego przeciwdziałania osadzania się kamienia w ekspresie do kawy
  • poprawy aromatu i smaku kawy
  • ochrony ekspresu przed uszkodzeniem
  • unikatowego  systemu filtracji wody opracowanego przez polskich naukowców
  • wydajnego i skutecznego złoża filtracyjnego dedykowanego do składu polskiej wody, powstałe we współpracy z polskimi naukowcami z Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie, co dodatkowo potwierdza jakość, bezpieczeństwo i skuteczność jego działania
  • dużej skuteczności i wydajności (aż 450 filiżanek kawy lub 2 miesiące od wymiany)
  • usuwania z wody nieprzyjemnego smak i zapach chloru, twardości wody,  metali ciężkich, pestycydów
  • użycia jedynie  najwyższej jakości, certifikowanych do kontaktu z żywnością, nietoksycznych materiałów wolnych od szkodliwych ftalanów i bisfenolu-A
  • wysokiej jakości za konkurencyjną cenę

Dlaczego filtry VIOLO FORTE są tak skuteczne?

Są cztery główne powody:

1. PIERWSZY POWÓD

Zawierają one w swoim składzie niezwykle skuteczne złoże filtracyjne, złożone z dwóch głównych składników:

  • węgiel aktywny z łupin kokosa aktywowany jonami srebra (czarne drobiny oraz czarne pałeczki) z właściwościami potwierdzonymi licznymi badaniami naukowymi m.in na Uniwersytecie Marie Skłodowskiej-Curie w Lublinie. Węgiel aktywny usuwa chlor i jego pochodne, a także inne substancje zaburzające zapach i walory smakowe wody kranowej. W procesie absorpcji i redukcji katalitycznej usuwa pestycydy, herbicydy, chlor, detergenty. Dodatkowo dzięki zastosowaniu nanotechnologii posiada właściwości bakteriobójcze
  • żywicę jonowymienną (kremowo-bursztynowe kuleczki) usuwającą metale ciężkie (tj. ołów czy miedź).  Usuwa ona nadmiar jonów magnezu i wapnia, przez co niweluje twardość wody. Odpowiednio dobrana żywica nie demineralizuje całkowicie wody, przez co zachowuje naturalny smak wody. Dzięki zmiękczeniu woda traci nieprzyjemny, metaliczny smak. Spożywanie miękkiej wody zabezpiecza nas przed odkładaniem się kamieni nerkowych i żółciowych w naszym organizmie. Zabezpiecza także ekspresy do kawy przed wytrącaniem się w nich kamienia kotłowego podnosząc ich sprawność i zwiększając ich żywotność.

2. DRUGI POWÓD

Skuteczność filtrów VIOLO FORTE dodatkowo gwarantuje zwiększona o min. 15% zawartość złoża filtracyjnego w porównaniu z konkurencją, co skutkuje zdecydowanie wydajniejszą filtracją i wymianą filtra aż po 450 filiżankach zaparzonej kawy

3. TRZECI POWÓD

Unikalny system wewnętrznej filtracji wody dodatkowo podnosi skuteczność filtracji wody a wyjątkowa konstrukcja filtra na wstępnym etapie filtracji zatrzymuje większe zanieczyszczenia takie jak rdza, piasek czy osad chroniąc dodatkowo ekspres przed jego uszkodzeniem.

4. CZWARTY POWÓD

Zastosowane materiały obudowy filtra są dużo lepszej jakości w porównaniu z konkurencją a ich zwiększona grubość i waga dodatkowo zabezpieczają przed odkształceniem pod wpływem niskiej lub wysokiej temperatury.

Filtr VIOLO FORTE jest odpowiedni do  ekspresów marki NIVONA™* :

  • 520, 530,
  • 610, 620, 626, 630, 635, 646, 650, 660, 680,
  • 710, 720, 725, 730, 740, 745, 750, 757, 758, 759, 765, 767, 768, 769, 770, 777, 778, 779, 788, 789
  • 830, 831, 840, 841, 842, 845, 850, 855, 859
  • 960, 970
  • 1030

Regularna wymiana filtra jest niezbędna do optymalnego funkcjonowania Twojego ekspresu do kawy.

Filtr należy wymieniać co 2 miesiące lub po ok 450 filiżanek espresso.

* Wszystkie nazwy znaków towarowych są własnością ich właścicieli. Użyte marki produktów oraz modeli w opisach mają na celu pokazać tylko kompatybilność.

INSTRUKCJA WYMIANY FILTRA

1. usuń stary filtr

2. zanurz nowy filtr w pojemniku z wodą przez 15 minut

3. wyjmij nowy filtr i wylej wodę z pojemnika a następnie umyj pojemnik na wodą zgodnie z zaleceniami producenta

4. umieść nowy namoczony filtr w pojemniku na wodę

5. wlej świeżą wodę do pojemnika na wodę z zainstalowanym wcześniej filtrem

6. aby w pełni aktywować złoże filtracyjne zaparz pierwsze 5 kaw lub przepuść 5 filiżanek tylko z wodą i je wylej. Dopiero 6 kawa nadaje się do picia. Ciesz się prawdziwym smakiem i aromatem swojej ulubionej kawy już od 6 filiżanki

Węgiel aktywny, którego używamy, składa się z obrobionych termicznie łupin orzecha kokosowego, które są przekształcane w wysoko porowaty węgiel aktywny.

Śladowe ilości / "drobinki" węgla aktywnego mogą przedostać się do wody pitnej podczas uruchamiania filtra wody, jednak jest to produkt naturalny i nie stwarza on żadnych zagrożeń dla zdrowia.

Aukcja dotyczy 1 szt filtra wody VIOLO FORTE

Oferty sponsorowane, które mogą Cię zainteresować

Opinie o produkcie

4,57

Opinie o produkcie

Rewelacyjny
4,57/5
(35 ocen)
28
2
3
1
1

6 kwietnia 2019 od
najbardziej pomocna
niesety moja nivona ma z nimi problem. same się zapowietrzaja i jest problem z pobraniem wody.
23 marca 2019 od
dobry bo polski
26 lutego 2019 od
szybko i sprawnie
28 maja 2019 od
Filtry zakupiłem do ekspresu NIVONA 848, niestety przy założeniu drugiego ekspres cały czas sygnalizował napełnianie systemu wodą.Identyczna sytuacja miała miejsce po wymianie i założeniu następnego filtra. Prawdopodobnie filtry posiadają zbyt małą przepustowość.

Dostawa i płatność

od 5,90 zł

Dostawa i płatność

Wysyłka z: Ciecierzyn, Polska

Wysyłka

Odbiór w punkcie

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Allegro Punkty Poczta, Żabka, Orlen, Ruch
pierwsza sztuka
za darmo z pakietem dla zakupu od 40 zł
8,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
10
czas realizacji
3-4 dni robocze
za darmo z pakietem dla zakupu od 40 zł
Allegro Punkty Poczta pobranie
pierwsza sztuka
10,46 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
10
czas realizacji
3-4 dni robocze
Allegro Paczkomaty 24/7 InPost
pierwsza sztuka
za darmo z pakietem dla zakupu od 40 zł
8,99 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
12
czas realizacji
2 dni robocze
za darmo z pakietem dla zakupu od 40 zł
Allegro Paczkomaty 24/7 InPost pobranie
pierwsza sztuka
12,49 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
12
czas realizacji
2 dni robocze
Odbiór osobisty w punkcie sprzedawcy
pierwsza sztuka
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
-
czas realizacji
1 dzień roboczy

Kurier

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Kurier DPD
pierwsza sztuka
10,49 zł
kolejna sztuka
0,50 zł
maksymalnie w paczce
12
czas realizacji
2-3 dni robocze
Kurier DPD pobranie
pierwsza sztuka
13,40 zł
kolejna sztuka
0,50 zł
maksymalnie w paczce
12
czas realizacji
2-3 dni robocze

Listy i paczki pocztowe

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Allegro Przesyłka polecona
pierwsza sztuka
za darmo z pakietem dla zakupu od 40 zł
5,90 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
2
czas realizacji
5-6 dni roboczych
za darmo z pakietem dla zakupu od 40 zł

Sprzedawca nie określił cen wysyłki za granicę

Skontaktuj się ze sprzedawcą, jeśli zależy Ci na dostawie

Punkty odbioru

VIOLO Sp. z o.o.
Hala K - Elizówka 65
21-003 Ciecierzyn
woj. lubelskie
email: violo@violo.eu
tel.: 81-440 50 53

poniedziałek - piątek
08:30 - 15:45
sobota - niedziela
zamknięte

płatność tylko gotówką
prosimy umówić się na odbiór

Płatności

Gwarancja

24 miesiące

Gwarancja

Rodzaj gwarancji

producenta/dystrybutora

Okres gwarancji

24 miesiące
Dodatkowe informacje

 

1. Sprzedawca ma obowiązek dostarczyć Klientowi Towary wolne od wad  fizycznych i prawnych. Wada fizyczna polega w szczególności na  niezgodności Towaru z umową, polegającej w szczególności na:

a)  braku właściwości, które Towar tego rodzaju powinien mieć ze względu na  cel w umowie oznaczony albo wynikający z okoliczności lub przeznaczenia,

b)  towar nie ma właściwości, o których istnieniu Sprzedawca zapewnił  Klienta, w tym w szczególności w opisie zamieszczonym w Sklepie,

c)  towar nie nadaje się do celu, o którym Klient poinformował Sprzedawcę  przy zawarciu umowy, a Sprzedawca nie zgłosił zastrzeżenia co do takiego  przeznaczenia Towaru,

d) towar został Klientowi wydany w stanie niezupełnym.

2.  Jeżeli Towar ma wady lub został uszkodzony podczas dostawy, Klient jest  uprawniony do jego przesłania wraz z pisemną reklamacją, pocztą na  adres Sprzedawcy, przy czym koszty przesyłki ponosi Sprzedawca.  Sprzedawca prosi Klientów, aby reklamacja obejmowała możliwie dokładny  opis wady, wskazanie, w jaki sposób Klient żąda załatwienia reklamacji  oraz fakturę VAT lub paragon. Sprzedawca zapewnia, że w razie potrzeby  zwróci się do Klienta o uzupełnienie reklamacji, jeśli zajdzie taka  potrzeba. Ewentualne dodatkowe zapytania lub prośby ze strony Sprzedawcy  będą miały na celu wyłącznie dobro Klienta jak i najlepszy oraz  najszybszy sposób załatwienia zgłoszonej przez Klienta reklamacji i nie  mają wpływu na termin udzielania odpowiedzi na złożoną reklamację.

3. Klient może żądać wymiany wadliwego Towaru na wolny od wad lub dokonania jego naprawy.

4.  Sprzedawca jest zobowiązany wymienić Towar wadliwy lub usunąć wadę w  rozsądnym czasie bez nadmiernych uciążliwości dla Klienta.

5.  Jeżeli Sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla  Klienta nie usunie wady lub nie wymieni Towaru na nowy - wolny od wad -  Klient jest uprawniony do złożenia oświadczenia o obniżeniu ceny lub  odstąpieniu od umowy. Postanowienie nie znajduje zastosowania w  stosunkach pomiędzy Sprzedawcą a Klientami niebędącymi konsumentami w  rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego.

6. Sprzedawca udzieli  odpowiedzi na Reklamację złożoną przez Klienta będącego konsumentem w  rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego w terminie 14 dni od dnia jej  otrzymania, w pozostałych przypadkach w terminie 30 dni.

7. Sprzedawca odpowiada względem Klienta na zasadach określonych powyżej:

a)  w stosunku do Klientów będących konsumentami w rozumieniu przepisów  Kodeksu cywilnego, jeżeli wada zostanie stwierdzona przed upływem 2 lat,  a Sprzedawca zostanie o niej poinformowany nie później niż w terminie 1  roku od dnia wykrycia wady,

b) w stosunku do Klientów niebędących  konsumentami, jeżeli wada zostanie stwierdzona przed upływem 6  miesięcy, a Sprzedawca zostanie o niej poinformowany nie później niż w  terminie 1 miesiąca od dnia wykrycia wady,

8. Jeżeli Sprzedawca  nie rozpatrzy reklamacji zgodnie z oczekiwaniami Klienta, Klient może  skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i  dochodzenia roszczeń. W tym celu, Klient może według swojego wyboru:

a)  zwrócić się z wnioskiem do właściwego wojewódzkiego inspektora  Inspekcji Handlowej o wszczęcie bezpłatnego postępowania mediacyjnego w  sprawie polubownego zakończenia sporu,

b) w sprawach, gdzie  wartość przedmiotu sporu nie przekracza 10.000,00 zł zwrócić się o  rozstrzygnięcie sporu do stałego polubownego sądu konsumenckiego  działającego przy właściwym wojewódzkim inspektoracie Inspekcji  Handlowej,

c) zwrócić się po bezpłatną poradę do powiatowego  (miejskiego) rzecznika konsumentów, który w imieniu Klienta może  wystąpić do Sprzedawcy w celu ugodowego zakończenia sporu lub na rzecz  Klienta wytoczyć powództwo przeciwko Sprzedawcy.

9. Szczegółowe  informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Klienta z określonych  w ppkt a) - c) powyżej pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i  dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w  siedzibach oraz na stronach internetowych wojewódzkich inspektoratów  Inspekcji Handlowej i powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, a  także organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy  ochrona praw konsumentów.

10. Konsument może skorzystać z  pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń.  Chcąc skorzystać z możliwości polubownego rozwiązywania sporów  dotyczących zakupów internetowych, Konsument może złożyć swoją skargę  np. za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod  adresem:

http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

Reklamacja

Reklamacja

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata

Adres do reklamacji

VIOLO Sp. z o.o.
Elizówka 65 - Hala K
21-003 Ciecierzyn
Dodatkowe informacje

REKLAMACJA TOWARU

Wszelkie reklamacje, uwagi, zastrzeżenia, wątpliwości oraz niezgodność towaru z umową należy zgłaszać niezwłocznie telefonicznie oraz drogą mailową na adres: reklamacje@violo.eu  lub za pomocą poczty tradycyjnej na adres firmy tj.

VIOLO Sp. z o.o.

Elizówka 65 - Hala K

21-003 Ciecierzyn

Dział Reklamacji

tel. (81) 440 50 53 (poniedziałek-piatek 9:00- 16:30)

W przypadku stwierdzenia uszkodzenia mechanicznego (stłuczenia, pęknięcia itp) należy zgłaszać niezwłocznie po odbiorze przesyłki od przewoźnika. 

Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej:  

  • imię, nazwisko
  • adres
  • adres e-mail Kupującego
  • telefon kontaktowy
  • login allegro
  • dokument potwierdzający zakup tj. paragon fiskalny lub faktura VAT
  • datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji
  •  przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego
  • wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację,  

Sprzedający  rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w  prawidłowej postaci. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany  przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej. 

 

Reklamowany przedmiot musi być zapakowany w sposób umożliwiający bezpieczny transport do Działu Reklamacji.

Przesyłany  przedmiot powinien być kompletny (włączając w to akcesoria  mające  wpływ na funkcjonalność sprzętu lub mogące być jedną z przyczyn  nieprawidłowego funkcjonowania).

Możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz dostęp do tych procedur:  Kupujący będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego  sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym  Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji  Handlowej w Lublinie.  Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i  procedur rozstrzygania sporów,  znajdują się pod następującym adresem:  www.uokik.gov.pl, w zakładce "Rozstrzyganie sporów konsumenckich".

 W przypadku stwierdzenia uszkodzenia mechanicznego w chwili odbioru lub po odbiorze przesyłki (stłuczenia, pęknięcia, rozdarcia itp) należy zgłaszać  telefonicznie oraz na adres email niezwłocznie Sprzedającemu oraz zastosować się do poniższych procedur wymaganych przez firmy transportowe:

REKLAMACJA PRZESYŁKI - USZKODZENIE PRZESYŁKI W TRANSPORCIE

1. PACZKOMAT InPost

 

Reklamacje związane z wykonaniem usługi kurierskiej przez InPost Sp. z o.o.  prosimy zgłaszać bezpośrednio przy Paczkomacie, z którego odbierana  jest przesyłka poprzez wypełnienie poleceń zgodnie z instrukcjami  wyświetlanymi na ekranie Paczkomatu.

Jeżeli odbiorca stwierdzi uszkodzenie przesyłki później niż przy jej odbiorze z Paczkomatu (do 7 dni  od odebrania), wówczas należy zgłosić się z przesyłką do oddziału  InPost, w celu sporządzenia protokołu szkody i zgłoszenia reklamacji.

Jeżeli reklamacji nie złożyłeś w oddziale zalecamy jej wprowadzenie poprzez formularz na stronie InPost.

Telefoniczny kontakt z InPost:

Infolinia

801 400 100 – dla telefonów stacjonarnych

722 444 000 – dla telefonów komórkowych

  

Reklamację do firmy InPost można zgłosić: 

  • dzwoniąc na Infolinię InPost pod numerem 746 600 000 (dla telefonów stacjonarnych) lub 722 444 000 (dla telefonów komórkowych),
  • za pośrednictwem formularza na stronie tj. https://inpost.pl/kontakt/zloz-reklamacje
  • listownie na adres: InPost S.A., ul. Wielicka 28, 30-552 Kraków, z dopiskiem Dział Reklamacji.

2. PRZESYŁKI KURIERSKIE:  INPOST - POCZTA POLSKA - FEDEX

Zawsze w obecności doręczyciela przesyłki nalezy sprawdzić czy towar nie uległ uszkodzeniu w transporcie nawet, gdy opakowanie zewnętrzne nie nosi znamion uszkodzenia.

W przypadku stwierdzenia jakichkolwiek niezgodności należy sporządzić protokół szkody w obecnosci doręczyciela przesyłki oraz skontaktować się jak najszybciej ze sprzedawcą w celu wyjaśnienia sprawy. 

Protokół szkody powienin być sporządzony w momencie doręczenia przesyłki.

3. PRZESYŁKI POLECONE ALLEGO - ODBIÓR W PUNKCIE POCZTA POLSKA

POCZTA POLSKA-  Infolinia

801 333 444 z telefonów stacjonarnych (opłata wg cennika operatora)

(+48) 43 842 06 00 z telefonu komórkowego oraz z telefonów stacjonarnych krajowych i zagranicznych (opłata wg cennika operatora)

Infolinia czynna od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 – 20:00

Przed odbiorem przesyłki (tj. podpisaniem odbioru przesyłki u kuriera lub na poczcie) nalezy sprawdzić stan przesyłki, w przypadku stwierdzenia uszkodzenia nalezy spisać protokół uszkodzenia.

W przypadku wcześniejszego odbioru przesyłki i PÓŹNIEJSZYM stwierdzeniu uszkodzenia ( np. po przyniesieniu jej do domu) należy spisać reklamację z tytułu uszkodzenia/ubytku zawartości przesyłki 

Reklamację taką można złoćyć w jeden z dwóch sposobów

  •  poprzez wypełnienie formularza on-line tj.

 https://ereklamacje.poczta-polska.pl/#/wniosek_reklamacyjny/customer_type

  •  poprzez wypełnienie druku reklamacyjnego dostępnego w każdej placówce pocztowej.

Reklamacje nalezy składać maksymalnie do 7 dniu od odbioru przesyłki.

4. PACZKA W RUCHU

Reklamację uszkodzenia należy zgłaszać w ciągu 7  dni. Firma rozpatruje reklamacje w ciągu 30 dni.

Reklamację nalezy złożyć przy pomocy formularza online :

https://www.paczkawruchu.pl/reklamacje/

lub udać się do najbliższego punktu lokalnego.

  Infolinia RUCH 

   801 800 803  -   z telefonów stacjonarnych

                                          *opłata za połączenie jest zgodna z cennikiem operatora

   22 693 70 00  - z telefonów komórkowych

Zwroty

14 dni na odstąpienie od umowy

Zwroty

14 dni na odstąpienie od umowy
Czas na odstąpienie od umowy
14 dni
Koszt zwrotu
Koszt zwrotu zależy od tego, jaką metodę dostawy wskażesz podczas zakupu.
dostawa
zwrot
Allegro Paczkomaty 24/7 InPost
za darmo
Allegro Punkty Poczta, Żabka, Orlen, Ruch
na własny koszt
za darmo z pakietemdla zakupu od 40 zł
Allegro Przesyłka polecona
na własny koszt
za darmo z pakietemdla zakupu od 40 zł
Pozostałe metody
na własny koszt
Adres do zwrotu
VIOLO Sp. z o.o.
Elizówka 65 - Hala K
21-003 Ciecierzyn
Dodatkowe informacje

 

Wszelkie zwroty należy zgłaszać niezwłocznie drogą mailową na  adres: reklamacje@violo.eu lub na adres  firmy tj.

VIOLO Sp. z o.o.

Elizówka 65 - Hala K

21-003 Ciecierzyn

 

W przypadku zwrotu konieczne jest dołączenie do zwracanej rzeczy /przesyłki następujacych informacji:

  • imię, nazwisko
  • adres kupoującego
  • adres e-mail Kupującego
  • telefon kontaktowy
  • login allegro
  • datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę zwrotu tj. paragon fiskalny lub faktura VAT
  • numeru rachunku bankowego kupującego

 

Brak możliwości odstąpienia od umowy: Prawo odstąpienia od umowy zawartej w ramach Allegro nie przysługuje Kupującemu (konsumentowi) w odniesieniu do umów: 

1)  o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za  wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem  świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci  prawo odstąpienia od umowy

2) w której cena lub wynagrodzenie  zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie  sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do  odstąpienia od umowy

3) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia

4)  w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w  zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można  zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych,  jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu

5) w której  przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na  swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami.

Obowiązek zwrotu rzeczy bez wad: Kupujący oświadcza, że zobowiązuje się dostarczyć rzecz bez wad, z wyłączeniem wad wskazanych w ofercie sprzedaży.

 Koszt zwrotu: W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca nie ponosi kosztu odesłania Towaru. Sprzedający dokona zwrotu środków do 14 dni od momentu otrzymania zwrotu towaru  wolnego od wad wraz z oświadczeniem odstapienia od umowy. 

O sprzedającym

violo-filters

O sprzedającym

violo-filters

99,5%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach
ZGODNOŚĆ Z OPISEM
5,0/5
OBSŁUGA KLIENTA
5,0/5
CZAS WYSYŁKI
5,0/5
KOSZT WYSYŁKI
5,0/5
NA ALLEGRO OD
od roku i 9 miesięcy
OSTATNIE LOGOWANIE
dzisiaj o 14:42

Dane firmy

VIOLO sp. z o.o.
Elizówka 65 - Hala K
21-003 Ciecierzyn
REGON: 364279626
NIP: 946-265-98-50

Kontakt

  • (81* *** ** ** (pokaż)
poniedziałek - piątek
08:00 - 16:00
sobota - niedziela
zamknięte

Informacje o sprzedającym

VIOLO Sp. z o.o. jest jedynym polskim producentem wysokiej jakości zamienników filtrów do automatycznych ekspresów do kawy znanych światowych marek : KRUPS™, DeLonghi™, Jura™, Saeco™, Bosch™, Nivona™, Siemens™.

Spółka VIOLO jest firmą ze 100% polskim kapitałem a cała produkcja odbywa się w Polsce z najwyższej jakości komponentów pochodzących jedynie od wiodących światowych koncernów gwarantujących najbardziej restykcyjna politykę jakości. Dodatkowo wszystkie filtry marki VIOLO wytwarzane sa na najbardziej zaawansowanej technologicznie linii produkcyjnej opartej i wykonanej na niemiecko-szwajcarskiej technologii.


Stawiamy na europejska jakość i z tego tez wzgledu naszymi dostawcami nigdy nie będą tańsi dostawcy z Azji.


Filtry marki VIOLO produkowane są  z komponentów,  w których każdy posiada certifikaty dopuszczajace do kontaktu z żywnością, są certyfikowane przez Państwowy Zakład Higieny (atesty PZH) oraz są zgodne z europejskim standaredm WE 1935/2004, co dodatkowo gwarantuje ich najwyższą europejską jakość, niezawodność i niezwykłą skuteczność.

 

Filtr wody VIOLO FORTE to  GWARANCJA:

  • zmiękczenia wody i skutecznego przeciwdziałania osadzania się kamienia w ekspresie do kawy     
  • poprawy aromatu i smaku kawy
  •  ochrony ekspresu przed uszkodzeniem     
  • unikatowego  systemu filtracji wody opracowanego przez polskich naukowców     wydajnego i skutecznego złoża filtracyjnego dedykowanego do składu polskiej wody, powstałe we współpracy z polskimi naukowcami z Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie, co dodatkowo potwierdza jakość, bezpieczeństwo i skuteczność jego działania
  • dużej skuteczności i wydajności (aż 450 filiżanek kawy lub 2 miesiące od wymiany)     usuwania z wody nieprzyjemnego smak i zapach chloru, twardości wody,  metali ciężkich, pestycydów
  • użycia jedynie  najwyższej jakości, certifikowanych do kontaktu z żywnością, nietoksycznych materiałów wolnych od szkodliwych ftalanów i bisfenolu-A
  • wysokiej jakości za konkurencyjną cenę
  • natychmiastowej wysyłki, ponieważ wszystkie filtry posiadamy na stanach magazynowych
  • gwarancji 24 miesięcznej a nie jak w przypadku konkurencji importującej wyroby z Azji - gwarancji 12 miesięcznej 


Filtry VIOLO to najlepszy wybór dla wszystkich poszukujacych najwyższej jakości w konkurencyjnej cenie.


VIOLO - ŁĄCZY NAS JAKOŚĆ

Pozostałe informacje

 WSPIERAJ  POLSKICH  PRODUCENTÓW . 

Spółka VIOLO jest firmą ze 100% polskim kapitałem a cała produkcja wysokiej jakości zamienników filtrów do automatycznych ekspresów do kawy znanych światowych marek: KRUPS, DeLonghi, Jura, Saeco, Bosch, Nivona, Siemens odbywa się w Polsce (Ciecierzyn k/Lublina) z najwyższej jakości komponentów pochodzących jedynie od wiodących światowych koncernów gwarantujących najbardziej restrykcyjna politykę jakości. 

Szanujemy naszych klientów  i dlatego w procesie produkcyjnym nie stosujemy żadnych azjatyckich urządzeń jak i tanich azjatyckich komponentów, bo jakość pojawia się już na etapie wyboru urządzeń produkcyjnych. 

Dla nas liczy się tylko jakość, zdrowie, bezpieczeństwo - nie stosujemy kompromisów, jak w przypadku konkurencji gdzie jedynie cena gra pierwsze skrzypce a jakość schodzi na dalszy plan. 


  • ZAUFAJ POLSKIM FILTROM VIOLO 
  • ZAUFAJ JAKOŚCI WYKONANIA i SKUTECZNOŚCI DZIAŁANIA 
  • ODKRYJ PRAWDZIWY SMAK KAWY DZIĘKI  FILTROM VIOLO
  •  ZADBAJ O SIEBIE I SWOJE ZDROWIE 
  • VIOLO - ŁĄCZY NAS JAKOŚĆ 


DOKUMENTY SPRZEDAŻY:


Sprzedawca ma obowiązek dostarczenia rzeczy wolnych od wad zgodnie z postanowieniami art. 556 oraz 5561 – 5563 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks Cywilny (t.j. Dz. U. 2014, poz. 121 ze zm.). 

Wszystkie dokumenty sprzedaży tj. faktura VAT lub faktura imienna są wysyłane drogą elektroniczną na skrzynkę mailową, podaną przez kupującego podczas zakupu. Dokumenty te są generowane automatycznie przez system sprzedażowy. 

Dla konkretnego zakupu wystawiany jest tylko jeden dokument sprzedażowy, wcześniej wybrany przez kupującego - faktura VAT lub faktura imienna. Nie ma możliwości wybrania tych dwóch opcji, zarówno faktury VAT oraz faktury imiennej dla dwóch różnych produktów, które zostały zakupione przez kupującego podczas jednego zakupu.


W przypadku zakupu w serwisie Allegro i chęci opłacenia zamówionego towaru przelewem tradycyjnym, poniżej podajemy numer konta bankowego, w tytule przelewu proszę o podanie numeru Aukcji Allegro oraz Państwa nick'a w serwisie Allegro:

konto nr : 71 1950 0001 2006 3236 0799 0002 



Numer oferty:7675829877
Zgłoś naruszenie zasad

 


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

Allegro