FIGI WYPEŁNIAJĄCE POŚLADKI EXTRA BOOM PUSH-UP M

od
Super Sprzedawcy
ALMARKO_pl
65,00
Allegro Smart!
4 monety
10 osób kupiło 11 sztuk
Rozmiar
Liczba sztuk
z 433 sztuk
Allegro gwarantuje bezpieczne zakupy
Otrzymasz kupiony przedmiot albo zwrócimy Ci pieniądze. Sprawdź szczegóły.

Parametry

    • Stan:
      Nowy
    • Faktura:
      Wystawiam fakturę bez VAT
    • Waga (z opakowaniem):
      0.36 kg
    • Rozmiar:
      M
    • Kolor:
      brązowy, beżowy
    • Marka:
      Inna marka
    • Fason:
      Figi
    • Zestaw:
      nie
    • Liczba sztuk w zestawie:
      1
    • Wzór dominujący:
      bez wzoru
    • Materiał dominujący:
      poliester
    • Dostawa z Polski:
      tak
    • Cechy dodatkowe:
      Jednokolorowe, Korygujące

Opis

Figi wypełniające pośladki:

Julimex Extra Boom

Rozmiar: M

Kolor: beż cielisty

Dają efekt pięknie wymodelowanych, zaokrąglonych pośladków.

Ich sekret tkwi w specjalnie wyprofilowanej lekkiej piance, której kształt idealnie odzwierciedla naturalną kobiecą pupę.

Dzięki nim w każdym ubraniu będziesz wyglądała ponętnie i kusząco.

Doskonale przylegają do ciała i nie odznaczają się pod ubraniem.

Z myślą o higienie mają wszytą bawełnianą wkładkę.

Bardzo wysoka jakość wykonania.

Zastosowano materiały najwyższej jakości i trwałości.

Proszę zatem nie porównywać z Chińskimi wyrobami za kilkanaście złotych z podobnym opisem.

Po założeniu tworzą tak naturalny kształt, że nie sposób zauważyć, iż posiadają korygujące wypełnienie.

Zewnętrzna powierzchnia z satynową śliskością zapewnia idealne układanie się odzieży. Odpowiednie do każdego stroju.

Wielkość opakowania uniemożliwia bezpieczną wysyłkę listem poleconym.

Figi Extra Boom dostępne są w rozmiarach: "S" , "M" , "L" i "XL"

Skład : poliester 90% ; elastan 10%.

Oferty sponsorowane, które mogą Cię zainteresować

Opinie o produkcie

5,00

Opinie o produkcie

, ,
Rewelacyjny
5,00/5
(9 ocen)
9
0
0
0
0

19 grudnia 2018 od
Super produkt w 100% zadowalający polecam
3 grudnia 2018 od
Jakość wykonania jest bardzo dobra, polecam ;)
duże wypełnienie, wygoda

Dostawa i płatność

od 8,99 zł

Dostawa i płatność

Wysyłka z: Częstochowa, Polska
Aby mieć darmową dostawę, kup u ALMARKO_pl za co najmniej 300,00 zł.
Kupujesz więcej niż jedną sztukę?Sprawdź koszt dostawy dla wielu sztuk
Odbiór w punkcie
koszt dostawy
czas realizacji
Odbiór w punkcie
Allegro Paczkomaty 24/7 InPost
8,99 zł
2 dni robocze
z pakietem
0,00 zł
2 dni robocze
Odbiór osobisty w punkcie sprzedawcy
0,00 zł
1 dzień roboczy
1 dzień roboczy
Odbiór osobisty w punkcie sprzedawcy pobranie
0,00 zł
1 dzień roboczy
1 dzień roboczy
Paczka w RUCHu
10,00 zł
4-5 dni roboczych
4-5 dni roboczych
Punkty Poczta, Żabka, Orlen, Ruch
13,00 zł
3-4 dni robocze
3-4 dni robocze
Kurier
koszt dostawy
czas realizacji
Kurier
Pocztex Kurier48
14,00 zł
3-4 dni robocze
3-4 dni robocze
Pocztex Kurier48 pobranie
18,00 zł
3-4 dni robocze
3-4 dni robocze
Przesyłka kurierska
14,00 zł
2-3 dni robocze
2-3 dni robocze
Przesyłka kurierska pobranie
18,00 zł
2-3 dni robocze
2-3 dni robocze
Listy i paczki pocztowe
koszt dostawy
czas realizacji
Listy i paczki pocztowe
Paczka pocztowa ekonomiczna
14,00 zł
3-4 dni robocze
3-4 dni robocze

Punkty odbioru

P.H Almarko.pl
Czarnieckiego 42
42-218 Częstochowa
woj. śląskie
email: sklep@almarko.pl
tel.: 506128335

poniedziałek - piątek
09:00 - 16:00
sobota - niedziela
zamknięte

płatność tylko gotówką
do odbioru w 1 dzień roboczy
prosimy umówić się na odbiór

Dodatkowe informacje od sprzedającego

W przypadku zakupu więcej niż jednej sztuki dopłata do każdej następnej zgodna z CENNIKIEM DOSTAWY. Promocja wysyłek dotyczy wyłącznie wybranych aukcji w pozostałych obowiązuje cennik dostawy !!! Jeśli koszty wysyłek w różnych aukcjach są różne obowiązują wyższe !!!

Płatności

Reklamacja

Reklamacja

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

1 rok
rękojmia wyłączona dla przedsiębiorców

Adres do reklamacji

P.H. Almarko.pl Romanowska Alicja
Czarnieckiego 42
42-218 Częstochowa
Dodatkowe informacje

§ 5 Procedury reklamacji i odstąpienia od umowy 


Sprzedawca odpowiada wobec Klienta będącego konsumentem w rozumieniu art. 22[1] Kodeksu Cywilnego, podstawą prawną rozpatrywania reklamacji są przepisy ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (tekst jednolity Dz.U.2014, poz. 121) w tym w szczególności art. 556 – 576 [rękojmia]. 


Sprzedawca przestrzega obowiązku dostarczania towarów bez wad. 


Klient ma prawo do złożenia reklamacji na podstawie rękojmi, jeżeli towar konsumpcyjny jest wadliwy. Rozróżnia się dwa rodzaje wad: fizyczną i prawną. 


Wada fizyczna polega na niezgodności produktu z umową. Dochodzi do niej w szczególności wtedy, gdy towar nie ma właściwości, które produkt tego rodzaju powinien mieć, bądź nie ma właściwości, o których Klient został zapewniony przez sprzedawcę lub reklamę, lub nie nadaje się do celu, o którym kupujący poinformował sprzedawcę, ewentualnie został wydany kupującemu w stanie niezupełnym. 


Wada prawna polegać na tym, że kupiony przez Klienta towar jest własnością osoby trzeciej, lub jest obciążony prawem osoby trzeciej albo cechuje się ograniczeniami w korzystaniu lub rozporządzaniu nim w wyniku decyzji lub orzeczenia właściwego organu. 


W sytuacji wystąpienia wady Klient może złożyć do sprzedawcy reklamację z tytułu rękojmi i zażądać jednego z działań: 

1) wymiany towaru na nowy; 

2) naprawy towaru; 

3) obniżenia ceny; 

4) odstąpienia od umowy – o ile wada jest istotna. 


Wybór żądania zależy od Klienta. 


Sprzedawca może zaproponować inne rozwiązanie, z uwzględnieniem następujących okoliczności: 

1) łatwość i szybkość wymiany lub naprawy towaru; 

2) charakter wady – istotna czy nieistotna; 

3) to, czy towar był wcześniej reklamowany.


 Jeśli Klient żąda wymiany rzeczy lub jej naprawy, Sprzedawca może odmówić spełnienia tego żądania pod warunkiem, że opcja wskazana przez Klienta byłaby niemożliwa do zrealizowania dla Sprzedawcy albo w porównaniu z drugim z możliwych żądań wymagałaby nadmiernych kosztów. Powyższe ograniczenie nie ma zastosowania, jeżeli rzecz była już raz naprawiana. W tej sytuacji Klient może zmienić swój wybór i żądać doprowadzenia towaru do stanu zgodności z umową w inny sposób, tj. obniżenia ceny lub odstąpienia od umowy. 


Reklamację można złożyć w dowolnej formie. Dla celów dowodowych najkorzystniej zrobić to w formie pisemnej. Należy opisać wadę i określić swoje żądania przewidziane w ramach rękojmi. Pismo reklamacyjne Klient może przekazać Sprzedawcy bezpośrednio lub wysłać listem poleconym za zwrotnym potwierdzeniem odbioru lub na adres e-mail sklep@almarko.pl 


Na Sprzedawcy spoczywa obowiązek rozpatrzenia reklamacji w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia . 


W przypadku niedotrzymania tego terminu uznaje się, że reklamacja jest zasadna. 


Reklamowany towar należy przesłać na adres Sprzedawcy najtańszym środkiem transportu zapewniającym rzetelne dostarczenie przesyłki. 

PROSIMY O DOŁĄCZENE PARAGONU ponieważ  ciąży na nas konieczność udokumentowania ewentualnego  zwrotu zapłaty za zwrócony towar. 


Koszty poniesione przez Klienta związane z odesłaniem reklamowanego produktu zostaną zwrócone przez Sprzedawcę

Zwroty

14 dni na odstąpienie od umowy

Zwroty

14 dni na odstąpienie od umowy
Czas na odstąpienie od umowy
14 dni
Koszt zwrotu
Koszt zwrotu zależy od tego, jaką metodę dostawy wskażesz podczas zakupu.
dostawa
zwrot
Allegro Paczkomaty 24/7 InPost
za darmo
Pozostałe metody
na własny koszt
Adres do zwrotu
P.H Almarko.pl Romanowska Alicja
Czarnieckiego 42
42-218 Częstochowa
Dodatkowe informacje

 Uprawnienie do odstąpienia od umowy  


Klientowi, będącemu konsumentem w rozumieniu art. 22[1] Kodeksu  Cywilnego, przysługuje zgodnie z art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o  prawach konsumenta (Dz.U. z dnia 24 czerwca 2014 r., poz. 827), prawo  do odstąpienia od umowy zawartej na odległość, bez podania przyczyny,  poprzez złożenie stosownego oświadczenie na piśmie – którego przykładowy  wzór można znaleźć pod regulaminem - w terminie 14 dni, wysyłając je na  adres Sprzedawcy. Oświadczenie można również złożyć drogą  elektroniczną, wysyłając na adres e-mail Sprzedawcy skan oświadczenia.  Termin 14-dniowy liczy się od dnia, w którym nastąpiło dostarczenie  towaru. Do zachowania terminu do odstąpienia od umowy wystarczy wysłanie  oświadczenia przed upływem terminu do odstąpienia od umowy. Sprzedawca  za pośrednictwem korespondencji e-mail niezwłocznie prześle Klientowi  potwierdzenie otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy.  


PROSIMY O DOŁĄCZENE PARAGONU ponieważ  ciąży na nas konieczność udokumentowania zwrotu towaru oraz zapłaty za zwrócony towar.   


W przypadku odstąpienia od umowy w opisanym wyżej trybie, umowę  uważa się za niezawartą. Sprzedawca niezwłocznie, nie później niż w  terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Klienta o odstąpieniu od  umowy oraz towaru, zwraca Klientowi wszystkie dokonane przez niego  płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy do Klienta.  Jeżeli jednak  Klient wybrał sposób dostarczenia towaru inny niż najtańszy zwykły  sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie jest  zobowiązany do zwrotu Klientowi poniesionych przez niego dodatkowych  kosztów Sprzedawca  może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych  od Klienta do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez  Klienta dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie  nastąpi wcześniej.  


Klient pokrywa wszystkie bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy tytułem  odstąpienia od umowy tj. koszty opakowania, zabezpieczenia i nadania.  


Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego  sposobu zapłaty, jakiego użył Klient. W przypadku, gdy Klient dokonał  zapłaty przy odbiorze, wskazane jest, aby wyraził zgodę na zwrot środków  na rachunek bankowy podany w oświadczeniu o odstąpieniu od umowy.  


Klient ma obowiązek zwrócić towar  Sprzedawcy niezwłocznie, jednak  nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy. Do  zachowania terminu wystarczy odesłanie rzeczy przed jego upływem.  


Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości towaru  będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny  do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.  


Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje  konsumentowi w przypadkach umowy:  

1. o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę  za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed  rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez  przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy;  

2. w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku  finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które  mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy;  

3. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana,  wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu  jego zindywidualizowanych potrzeb;  

4. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu  zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;  

5. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w  zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można  zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych,  jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;  

6. w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po  dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie  połączone z innymi rzeczami;  

7. w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których  cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których  dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość  zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli;  

8. w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego  przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli  przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania  konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne  do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy  przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy;  

9. w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub  wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym  opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;  

10. o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem  umowy o prenumeratę;  

11. zawartej w drodze aukcji publicznej;  

12. o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do  celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii,  usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi  lub kulturalnymi jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia  usługi;  

13.  o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na  nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło  się za  wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i  po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia  od umowy.  Zwracany przez Klienta Towar powinien zostać opakowany w odpowiedni  sposób, zapewniający brak uszkodzeń przesyłki w trakcie transportu. 

W  wypadku zwrotu niekompletnego bądź uszkodzonego Sprzedawca zastrzega  sobie prawo dochodzenia od Klienta odszkodowania na zasadach ogólnych.  


W wypadku odstąpienia od umowy przez konsumenta przedsiębiorca  poświadczy na piśmie otrzymany zwrot świadczenia.   


Akceptując Regulamin, Klient potwierdza otrzymanie informacji o prawie  odstąpienia od umowy.  



§ 7 Postanowienia końcowe  


Rozstrzyganie ewentualnych sporów powstałych pomiędzy Sprzedawcą a  Klientem, który jest konsumentem zostaje poddane sądom właściwym zgodnie  z postanowieniami stosownych przepisów Kodeksu postępowania cywilnego.  


Rozstrzyganie ewentualnych sporów powstałych pomiędzy Sprzedawcą a  Klientem, który nie jest konsumentem zostaje poddane sądowi właściwemu  ze względu na siedzibę Sprzedawcy  


W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają  zastosowanie przepisy Kodeksu cywilnego, przepisy Ustawy o świadczeniu  usług drogą elektroniczną,  Ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży  konsumenckiej, Ustawy o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o  odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny oraz  inne właściwe przepisy prawa polskiego. 

O sprzedającym

ALMARKO_pl

O sprzedającym

ALMARKO_pl

99,9%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach
ZGODNOŚĆ Z OPISEM
5,0/5
OBSŁUGA KLIENTA
5,0/5
CZAS WYSYŁKI
5,0/5
KOSZT WYSYŁKI
4,9/5
NA ALLEGRO OD
od 14 lat i 8 miesięcy
OSTATNIE LOGOWANIE
dzisiaj o 19:15

Dane firmy

Alicja Romanowska
Przedsiębiorstwo Handlowe "Almarko.pl"
Czarnieckiego 42
42-200 Częstochowa
REGON: 152187905
NIP: 573-123-76-76

Kontakt

  • 506****** (pokaż)
  • 34 ******* (pokaż)
poniedziałek - piątek
09:00 - 17:00
sobota - niedziela
zamknięte

Informacje o sprzedającym

Kontakt  tel.kom. 506128335 7dni w tygodniu godz. 8:00-22:00 - fachowe doradztwo dodatkowe informacje.      

Kontakt biuro tel.  34 3610540 pn-pt w godz.8:00 - 16:00      


E-mail    sklep@almarko.pl     

Odpisujemy bezzwłocznie jednak w okresach o wyjątkowym obciążeniu wysylkami w 24 godziny. 

Pozostałe informacje

W przypadku odbiorów osobistych koneczny jest wcześniejszy kontakt telefoniczny pod numerem telefonu 506128335 ponieważ nie prowadzimu sklepu stacjonarnego.

Jesteśmy w stanie dostosować się do Państwa możliwości odbioru w godzinach 9:00-:20:00


Dane do wpłaty dla płacących przelewem tradycyjnym. 

P.H. Almarko.pl  Romanowska Alicja 

Czarnieckiego 42 

42-200 Częstochowa 

r-k mBank nr:   85 1140 2004 0000 3502 3645 6749 

Tytuł przelewu:  PROSZĘ WPISAĆ LOGIN Z ALLEGRO  !!!


Numer oferty: 6697592739

 


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

Allegro