Sprzedaż zakończona

Nie było ofert kupna

Oferty sponsorowane, które mogą Cię zainteresować

, , ,

Figi damskie Wol-Bar FUTURA bezowy L

od
Super Sprzedawcy
farita_pl
44,99
Allegro Smart!
Liczba sztuk
z 1 sztuki
Allegro gwarantuje bezpieczne zakupy
Otrzymasz kupiony przedmiot albo zwrócimy Ci pieniądze. Sprawdź szczegóły.

Parametry

    • Stan:
      Nowy
    • Faktura:
      Nie wystawiam faktury
    • Płeć:
      Produkt damski
    • Rozmiar:
    • Kolor:
      brązowy, beżowy
    • Marka:
    • Fason:
    • Zestaw:
      nie
    • Liczba sztuk w zestawie:
      1
    • Wzór dominujący:
      bez wzoru
    • Materiał dominujący:
      elastan
    • Dostawa z Polski:
      tak
    • Cechy dodatkowe:
      Jednokolorowe, Korygujące

Opis

FIGI DAMSKIE FUTURA bezowy L

Eleganckie figi korygujące o klasycznym kroju, mocno zachodzącym na pośladki. Dzięki specjalnie wykończonej dzianinie w krateczkę nie odznaczają się pod ubraniem. Gładka wstawka z przodu koryguje brzuch a pionowe szwy wizualnie wyszczuplają całą sylwetkę. Skład Elastan 58% Poliamid 42% Kolor: biały, beżowy, czarny. Rozmiar: S,M,L,XL,XXL

EAN: 5902768224238

  • bezowy L

Dostawa i płatność

od 8,99 zł

Dostawa i płatność

Wysyłka z: Zabrze, Polska
Kupujesz więcej niż jedną sztukę?Sprawdź koszt dostawy dla wielu sztuk
Odbiór w punkcie
koszt dostawy
czas realizacji
Odbiór w punkcie
Allegro Paczkomaty 24/7 InPost
8,99 zł
3 dni robocze
z pakietem
0,00 zł
3 dni robocze
Allegro Paczkomaty 24/7 InPost pobranie
12,10 zł
3 dni robocze
3 dni robocze
Odbiór osobisty w punkcie sprzedawcy
0,00 zł
2 dni robocze
2 dni robocze
Odbiór osobisty w punkcie sprzedawcy pobranie
0,00 zł
2 dni robocze
2 dni robocze
Kurier
koszt dostawy
czas realizacji
Kurier
Allegro miniKurier24 InPost
10,95 zł
3-4 dni robocze
3-4 dni robocze
Przesyłka kurierska
11,00 zł
3-4 dni robocze
3-4 dni robocze
Przesyłka kurierska pobranie
17,99 zł
3-4 dni robocze
3-4 dni robocze
Listy i paczki pocztowe
koszt dostawy
czas realizacji
Listy i paczki pocztowe
Paczka48
11,00 zł
4-5 dni roboczych
4-5 dni roboczych

Punkty odbioru

Farita sp. z o.o.
Roosevelta 118
41-800 Zabrze
woj. śląskie
email: allegro@farita.pl
tel.: 794700560

poniedziałek - piątek
10:00 - 16:00
sobota - niedziela
zamknięte

płatność tylko gotówką
do odbioru w 2 dni robocze
prosimy umówić się na odbiór

Płatności

Gwarancja

24 miesiące

Gwarancja

Rodzaj gwarancji

producenta/dystrybutora

Okres gwarancji

24 miesiące

Reklamacja

Reklamacja

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata

Adres do reklamacji

Farita sp z o.o.
Roosvelta 118
41-800 Zabrze
Dodatkowe informacje

 

W jaki sposób mogę zareklamować towar?

Reklamacji towaru można dokonać:                                                                                           

  • wysyłając wiadomość e-mail na adres: farita@farita.pl, lub
  • drogą pocztową wraz z reklamowanym produktem na adres  Farita sp z o.o. ul. Roosvelta 118, 41-800 Zabrze 

Na jaki adres mam wysłać przesyłkę reklamacyjną?

Przesyłkę reklamacyjną należy wysłać na adres: Farita sp z o.o. ul. Roosvelta 118, 41-800 Zabrze 


Do przesyłki prosimy dołączyć:                                                                                           

  • opis wady wraz z informacją w jaki sposób doszło do uszkodzenia oraz kiedy wada została zauważona,
  • paragon zakupu lub fakturę.

Prosimy   o staranne pakowanie reklamowanego towaru w sposób, który uchroni go   przed uszkodzeniem bądź zniszczeniem podczas transportu, najlepiej w   twardy kartonik a nie kopertę bąbelkową.

Wysłałem reklamację i co dalej?

O postępie procesu reklamacyjnego będziemy na bieżąco informować drogą e-mailową bądź telefoniczną.

W jakim terminie moja reklamacja zostanie rozpatrzona?

Firma Emes zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni.

Kto ponosi koszty wysyłki w przypadku reklamacji?

Koszt   wysyłki, którą poniosą Państwo wysyłając do nas przesyłkę  reklamacyjną,  zostanie zwrócony po otrzymaniu paczki. Prosimy także  pamiętać, że nie  przyjmujemy przesyłek wysłanych do nas za pobraniem.

Procedura reklamacji - informacje dodatkowe wynikające z przepisów prawa:

Wg.  obowiązujących przepisów prawa jeżeli zakupiony towar posiada wadę   mogą Państwo:                                                                                       

  • złożyć  oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy,  chyba że  firma Emes niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności  dla Kupującego  wymieni wadliwy towar na wolny od wad albo wadę taką  usunie. Obniżona  cena powinna pozostawać w takiej proporcji do ceny  wynikającej z umowy,  w jakiej wartość towaru z wadą pozostaje do  wartości towarów bez wady.  Kupujący nie może odstąpić od umowy, jeżeli  wada towaru jest  nieistotna; 
  • żądać wymiany towaru na wolny od wad albo  usunięcia wady. Firma Emes ma obowiązek wymienić wadliwy towar na wolny  od wad albo usunąć  wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych  niedogodności dla Kupującego. Z  zastrzeżeniami i na zasadach  określonych we właściwych przepisach  Kodeksu cywilnego. 

Jeżeli   kupującym jest Konsument, może zamiast zaproponowanego przez firmę  Emes usunięcia wady żądać wymiany towaru na wolny od wad albo zamiast   wymiany towaru żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie towaru do   zgodności z umową w sposób wybrany przez Konsumenta jest niemożliwe  albo  wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem  proponowanym  przez firmę Emes. Przy ocenie nadmierności kosztów  uwzględnia się  wartość towaru wolnego od wad, rodzaj i znaczenie  stwierdzonej wady, a  także bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie  narażałby Konsumenta  inny sposób zaspokojenia.

Firma Emes  odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie  stwierdzona  przed upływem dwóch lat od dnia wydania rzeczy Kupującego.  Roszczenie o  usunięcie wady lub wymianę towaru na wolny od wad  przedawnia się z  upływem roku licząc od dnia stwierdzenia wady, jednak w  przypadku  zakupu towarów przez Konsumenta – bieg terminu przedawnienia  nie może  zakończyć się przed upływem terminu, o którym mowa w zdaniu  pierwszym.

Zwroty

14 dni na odstąpienie od umowy

Zwroty

14 dni na odstąpienie od umowy
Czas na odstąpienie od umowy
14 dni
Koszt zwrotu
Koszt zwrotu zależy od tego, jaką metodę dostawy wskażesz podczas zakupu.
dostawa
zwrot
Allegro miniKurier24 InPost
za darmo
Allegro Paczkomaty 24/7 InPost
za darmo
Pozostałe metody
na własny koszt
Adres do zwrotu
Farita sp z o.o.
Roosvelta 118
41-800 Zabrze
Dodatkowe informacje

 Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014, kupujący ma  14 dni od daty otrzymania towaru na przesłanie oświadczenia o  odstąpieniu od umowy, a jeśli sprzedający nie poinformował o prawie do  odstąpienia – 12 miesięcy. Zwrot przedmiotu przez konsumenta powinien  nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych  od daty przesłania oświadczenia,   zwrot środków przez  Sprzedającego 14 dni od otrzymania przesyłki zwrotnej. Umowa jest uważana za  niezawartą, a konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości  rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza  konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. 

O sprzedającym

farita_pl

O sprzedającym

farita_pl

99,7%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach
ZGODNOŚĆ Z OPISEM
5,0/5
OBSŁUGA KLIENTA
5,0/5
CZAS WYSYŁKI
4,9/5
KOSZT WYSYŁKI
4,9/5
NA ALLEGRO OD
od 6 lat i 11 miesięcy
OSTATNIE LOGOWANIE
dzisiaj o 07:28

Dane firmy

Farita sp z o.o.
Roosvelta 118
41-800 Zabrze
NIP: 648-279-32-77

Kontakt

poniedziałek - piątek
10:00 - 15:00
sobota - niedziela
zamknięte

Numer oferty: 8356989627

 


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

Allegro