ETUI SLIM CASE SONY XPERIA M2 + SZKŁO HARTOWANE

od
WorldOfCases
-50%na trzecią sztukę 
9,99
2 osoby kupiły 3 sztuki
Kolor/wzór
Liczba sztuk
z 938 sztuk
Allegro gwarantuje bezpieczne zakupy
Otrzymasz kupiony przedmiot albo zwrócimy Ci pieniądze. Sprawdź szczegóły.

Parametry

    • Stan:
      Nowy
    • Faktura:
      Wystawiam fakturę VAT
    • Przeznaczenie:
      Sony
    • Kolor:
      wielokolorowy
    • Typ:
      plecki
    • Funkcje:
      pochłanianie wstrząsów
    • Załączone wyposażenie:
      szkło hartowane

Opis

Etui CLEAR z nadrukiem do SONY XPERIA M2. Etui wykonane jest z wytrzymałego, ultracienkiego silikonu o grubości 0,3 mm. Case wyróżnia się doskonałą jakośćią silikonu oraz wysokiej jakości nadrukiem, który nie łuszczy się oraz nie blaknie z czasem. Specjalne wycięcia w pokrowcu dopasowane są do wejść na przewody ładowarki, przewody funkcyjne oraz na kabel słuchawek, gwarantując wygodną obsługę i korzystanie z różnych funkcji bez wyjmowania z etui.

SZKŁO HARTOWANE GRATIS  Do każdego zamówionego etui otrzymasz gratis w postaci szkła hartowanego oraz akcesoriów do jego aplikacji. Zabezpiecz ekran swojego smartfonu przed stłuczeniem czy zarysowaniami, aby jak najdłużej zachować jego pełną wartość. Szkło jest kompatybilne z modelem telefonu z tytułu aukcji. Uwaga! Szkło może być mniejsze od wyświetlacza ze względu na zakrzywienie ekranu.

Podaj nr grafiki w komentarzu. W przypadku niewysłania drukujemy losowo.

SKRÓCONY REGULAMIN:

  • Czas wysyłki etui z nadrukiem wynosi od 24 do 48 godzin od przekazania zamówienia do realizacji. Etui ze wzorami wykonujemy na indywidualne zamówienie po otrzymaniu numeru grafiki.
  • Klient, dokonujący zakupu, ma prawo w terminie 14 dni od dostarczenia zamówionego produktu, do odstąpienia od umowy zawieranej na odległość, bez podania przyczyn i bez ponoszenia kosztów.
  • Każde etui w naszej ofercie ma boki, ranty, niezadrukowane, co jest spowodowane różnymi kształtami telefonów (ranty mogą być przyprószone).
  • Zdjęcia użyte w aukcji są poglądowe. Produkt może nieznacznie różnić się kolorystycznie.
  • Tusze, użyte do wykonania nadruku, są w 100% bezpieczne. Nadruk nie łuszczy się oraz nie traci koloru z czasem.
  • Po wykonaniu nadruku, zapach może utrzymywać kilka dni.
  • Dołączone szkło hartowane idealnie pokrywa płaską część ekranu. Nie pokrywa zakrzywionych rantów.

[Kod produktu: wmWSwjybuc3fjzhHPP5MVg==]

Oferty sponsorowane, które mogą Cię zainteresować

Opinie o produkcie

4,88

Opinie o produkcie

Rewelacyjny
4,88/5
(8 ocen)
7
1
0
0
0

Dostawa i płatność

od 6,99 zł

Dostawa i płatność

Wysyłka z: Bochnia, Polska
Aby mieć darmową dostawę, kup u WorldOfCases za co najmniej 100,00 zł.
Kupujesz więcej niż jedną sztukę?Sprawdź koszt dostawy dla wielu sztuk
Odbiór w punkcie
koszt dostawy
czas realizacji
Odbiór w punkcie
Allegro Paczkomaty 24/7 InPost
8,99 zł
3 dni robocze
3 dni robocze
Kurier
koszt dostawy
czas realizacji
Kurier
Allegro miniKurier24 InPost
10,95 zł
3-4 dni robocze
3-4 dni robocze
Przesyłka kurierska
11,99 zł
3-4 dni robocze
3-4 dni robocze
Przesyłka kurierska pobranie
14,49 zł
3-4 dni robocze
3-4 dni robocze
Pocztex Kurier48
12,50 zł
4-5 dni roboczych
4-5 dni roboczych
Pocztex Kurier48 pobranie
14,99 zł
4-5 dni roboczych
4-5 dni roboczych
Allegro Kurier24 InPost
13,41 zł
3-4 dni robocze
3-4 dni robocze
Allegro Kurier24 InPost pobranie
15,68 zł
3-4 dni robocze
3-4 dni robocze
Listy i paczki pocztowe
koszt dostawy
czas realizacji
Listy i paczki pocztowe
List polecony ekonomiczny
6,99 zł
5-6 dni roboczych
5-6 dni roboczych

Dodatkowe informacje

Przy realizacji zamówienia, podając adres dostawy poza granicę Polski, konieczne jest wybranie opcji dostawy „wysyłka” – „za granicę” a następnie wybranie kraju dostawy. Zamówienie z dostawą zagraniczną oraz z wybranym sposobem dostawy „do Polski”(np. list polecony ekonomiczny, inpost itd), nie będzie mogło zostać zrealizowane. Promocja -wysyłka za darmo przy zamówieniu za 100 zł- obowiązuje tylko na terenie RP. W przypadku zamówienia za granicę na kwotę powyżej 100 zł, prosimy o kontakt.
Płatności

Reklamacja

Reklamacja

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata

Adres do reklamacji

Jan Wydro Lock-tel
Kościuszki 7
32-700 Bochnia
Dodatkowe informacje

Aby dokonać reklamacji, należy skontaktować się mailowo pod adresem:  wordofcases@gmail.com.

Postaramy się jak najszybciej rozwiązać powód reklamacji.

W przypadku, gdy otrzymasz wadliwy towar, masz pełne prawo, aby wymienić ten towar na nowy, pozbawiony wad lub otrzymać zwrot pieniędzy.  

1. Pobierz i uzupełnij formularz reklamacyjny: http://dev.c380.lh.pl/formularz_reklamacja.pdf

2. Odeślij towar wraz z paragonem i formularzem zwrotu na adres siedziby sklepu. 

Zwroty

14 dni na odstąpienie od umowy

Zwroty

14 dni na odstąpienie od umowy
Czas na odstąpienie od umowy
14 dni
Koszt zwrotu
Koszt zwrotu zależy od tego, jaką metodę dostawy wskażesz podczas zakupu.
dostawa
zwrot
Allegro miniKurier24 InPost
za darmo
Allegro Paczkomaty 24/7 InPost
za darmo
Allegro Kurier24 InPost
za darmo
Pozostałe metody
na własny koszt
Adres do zwrotu
Jan Wydro Lock-tel
Kościuszki 7
32-700 Bochnia
Dodatkowe informacje

Zwracany produkt powinien znajdować się w stanie niezmienionym. 

Do przesyłki należy dołączyć oświadczenie odstąpienia od umowy oraz paragon:

https://after-sales.allegrostatic.com/after-sales-service-d2/d7be84bc-5408-42d2-8d0d-acf3ea02feba 

Sklep dokona zwrotu płatności niezwłocznie, jednak nie później, niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia od Klienta. Pieniądze za zwrócony towar przesyłamy wyłącznie na konto bankowe (nie wykonujemy zwrotów na zagraniczne konta bankowe). Zwracana jest kwota za towar oraz najtańszy sposób wysyłki.


Prosimy aby zwroty wysyłać listem poleconym ekonomicznym. Zwracana jest kwota za wysyłkę listem poleconym ekonomicznym.

O sprzedającym

WorldOfCases

O sprzedającym

WorldOfCases

96,5%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach
ZGODNOŚĆ Z OPISEM
4,8/5
OBSŁUGA KLIENTA
4,9/5
CZAS WYSYŁKI
4,8/5
KOSZT WYSYŁKI
4,8/5
NA ALLEGRO OD
od roku i 5 miesięcy
OSTATNIE LOGOWANIE
dzisiaj o 08:25

Dane firmy

Jan Wydro
Lock-Tel Jan Wydro
ul. Kościuszki 7
32-700 Bochnia
NIP: 868-171-73-92

Kontakt

  • 12 *** ** ** (pokaż)
  • 574 *** *** (pokaż)
poniedziałek - piątek
08:00 - 16:00
sobota - niedziela
zamknięte

Informacje o sprzedającym

Właścicielem i Administratorem Sklepu jest: Jan Wydro LOCK – TEL z siedzibą w Bochni ul. Kościuszki 7 lok. 2, 32-700 Bochnia NIP 868-171-73-92 Regon: 852703199; Ewidencja Dział. Gosp. w Bochni, adres mailowy: wordofcases@gmail.com tel. 12 210 00 80 (dostępne od pon. do pt. od godz. 8.00 do 16.00).

Pozostałe informacje

I. INFORMACJE OGÓLNE

1.   Niniejszy Regulamin określa zasady zakładania konta i dokonywania zamówień w Sklepie Internetowym (dalej: Sklepie) znajdującym się i działającym pod nazwą użytkownika : WorldOfCases

2.   Właścicielem i Administratorem Sklepu jest: Jan Wydro LOCK – TEL z siedzibą w Bochni ul. Kościuszki 7 lok. 2, 32-700 Bochnia NIP 868-171-73-92 Regon: 852703199; Ewidencja Dział. Gosp. w Bochni, adres mailowy: wordofcases@gmail.com tel. 12 210 00 80 (dostępne od pon. do pt. od godz. 8.00 do 16.00).

3.   Przed złożeniem zamówienia Klient zobowiązany jest zapoznać się z treścią Regulaminu.

4.  Składając zamówienie w Sklepie, Klient oświadcza, że w zakresie udostępnionego przez niego wzoru, posiada on pełnię praw autorskich lub pokrewnych i nie narusza w ten sposób prawnie chronionego utworu, wynalazku, wzoru użytkowego, wzoru przemysłowego, znaku towarowego, oznaczenia geograficznego, topografii układów scalonych lub patentu, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.

5. Najpóźniej w chwili wyrażenia przez konsumenta woli związania się umową na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa, przedsiębiorca ma obowiązek poinformować konsumenta w sposób jasny i zrozumiały o:

a)   adresie, pod którym konsument może składać reklamacje.

b)   obowiązku przedsiębiorcy dostarczenia rzeczy bez wad.

c)   kodeksie dobrych praktyk, o którym mowa w art. 2 pkt 5 ustawy z dnia 23 sierpnia 2017 o przeciwdziałaniu nieuczciwym praktykom rynkowym oraz sposobie zapoznania się z nimi.

d)   możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasadach dostępu do tych procedur u Rzecznika Praw Konsumenta ul. Kazimierza Wielkiego 31 Bochnia 32-700 lub w Państwowej Inspekcji Handlowej.


II. CENA I SPOSÓB ZAPŁATY

1.   Wszystkie ceny podawane na stronach Sklepu są cenami brutto (zawierają stawkę podatku VAT) i wyrażone są w złotych polskich (PLN). Do ceny należy doliczyć koszty przesyłki podane w ofercie.

2.   Za zakupy w sklepie można zapłacić w następujący sposób: a) płatność payu – automatycznie przenosi kupującego na stronę banku, dane do przelewu są automatycznie uzupełnione.

3.  Wybór formy płatności należy do Klienta, co powinien uczynić poprzez wybór właściwej opcji.


III. WARUNKI DOSTAWY

1. Wszystkie produkty wysyłamy za pomocą: Poczty Polskiej, kuriera DPD, paczkomatów InPost, w terminie 1-2 dni roboczych od otrzymania wpłaty na konto. Klient sam dokonuje wyboru sposobu dostawy.

2.   Każdy produkt jest starannie zapakowany I zabezpieczony. Jeśli adres wysyłki jest inny niż podany w Serwisie Allegro/ na stronie internetowej Sklepu prosimy o podanie go bezpośrednio po zalicytowaniu w formularzu dostawy.

3.   Paczki wysyłamy w terminie do 3-5 dni od otrzymania od Klienta przelewu oraz dokładnych danych dotyczących zamówienia. W przypadku niejasności Klient jest proszony o dodatkowe informacje.

4.   Paragon lub faktura VAT dołączana jest do przesyłki. Jeżeli Klient chcę otrzymać fakturę, powinien powiadomić Sklep przy dokonywaniu zamówienia. Późniejsze powiadomienie, akceptowane będzie tylko w sytuacji, gdy przesyłka nie została jeszcze nadana.

5.   Wysyłki realizowane są wyłącznie na terenie kraju.

6.   W momencie dostawy Klient powinien sprawdzić, w obecności dostawcy, czy przesyłka nie posiada uszkodzenia bądź naruszenia wynikłego z transportu.

7.   W przypadku stwierdzenia uszkodzenia lub naruszenia przesyłki, jej niekompletności lub niezgodności z zamówieniem, Klient powinien niezwłoczne zgłosić ten fakt dostarczającemu produkt, w celu sporządzenia Protokołu Szkody, w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach, z których jeden zachowuje Klient, a drugi przekazuje dostarczającemu przesyłkę.

8.   Protokół Szkody przyczyni się do sprawniejszego przeprowadzenia procesu reklamacji.


IV. REALIZACJA ZAMÓWIENIA

1.  Złożenie zamówienia i dokonanie zakupu w Sklepie, uwarunkowane jest prawidłowym wypełnieniem formularza rejestracyjnego w Serwisie Allegro/ złożeniem zamówienia na stronie Sklepu/ wylicytowaniem produktu na stronie Sklepu.

2.   Klientem mogą być osoby fizyczne, które ukończyły 18 lat i posiadają pełną zdolność do czynności prawnych, osoby prawne oraz jednostki organizacyjne nieposiadające osobowości prawnej, ale mogące we własnym imieniu nabywać prawa i zaciągać zobowiązania. Klientami mogą być osoby, które ukończyły 13 rok życia, ale nie ukończyły 18 lat w zakresie w jakim mogą nabywać prawa i zaciągać zobowiązania zgodnie z przepisami powszechnie obowiązującego prawa.

3.   Złożenie zamówienia rodzi po stronie Klienta obowiązek zapłaty.

4.   Umowa o świadczenie usług nieodpłatnych zawarta zostaje pomiędzy Klientem, a Sklepem w chwili założenia konta na stronie internetowej Sklepu poprzez rejestrację, do czasu usunięcia konta przez Klienta lub przez Sklep a umowa o usługi odpłatne obowiązuje od chwili złożenia zamówienia, do czasu upływu okresu udzielonej rękojmi lub gwarancji na dostarczony produkt.

5.   Klient podczas dokonywania zamówienia może wskazać dodatkowo dane wymagane do wystawienia Faktury VAT.

6.   Każde złożenie zamówienia, potwierdzane jest przez Sklep w ciągu 24 godzin od złożenia zamówienia, za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy. W przypadku braku możliwości potwierdzenia zamówienia wynikającego z winy Klienta (np. błędny numer telefonu), złożone zamówienie zostaje anulowane w ciągu 48 godzin od jego złożenia.

7.   Kontakt pomiędzy Sklepem a Klientem odbywa się poprzez email a ponadto także poprzez formularz kontaktowy lub telefon.

8.   Zamówienia w sklepie można składać przez 24 godziny na dobę przez cały rok, jednak nie są one realizowane w dni ustawowo wolne od pracy.

9.   W przypadku wystąpienia braku zamówionego produktu, Sklep poinformuje o tym fakcie Klienta niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni. Klient w takim wypadku ma prawo do rezygnacji z całości lub części zamówienia, bądź też do wyrażenia zgody na zamianę niedostępnego produktu na inny, oferowany przez Sklep. W przypadku rezygnacji z całości lub części zamówienia, dokonane przedpłaty zostaną zwrócone w terminie 7 dni od powzięcia przez Sklep informacji o rezygnacji.

10.  W przypadku transakcji składanych za pośrednictwem serwisu Allegro, po sprawdzeniu otrzymanego produktu prosimy o wystawienie komentarza do transakcji. Sklep wystawia komentarz po otrzymaniu go od Klienta.

11.  W przypadku jakichkolwiek zastrzeżeń w tym zwłaszcza dotyczących do przesyłki prosimy o kontakt ze Sklepem, przed wystawieniem komentarza.

12.  W przypadku gdy kupujący zrezygnuje z odbioru przesyłki, zwracany jest jedynie koszt za zakupiony towar.

POLITYKA PRYWATNOŚCI : http://dev.c380.lh.pl/POLITYKA_PRYWATNOSCI.pdf

Numer oferty:7190196058
Zgłoś naruszenie zasad

 


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

Allegro