Kup w zestawie
- 1x ETUI POKROWIEC LENOVO TAB 10 TB-X103F SZKŁO RYSIK 33,90 zł
- 1x SZKŁO HARTOWANE LENOVO TAB 10 TB-X103F RYSIK 15,90 zł
Opinie o produkcie
Dostawa i płatność
Lokalizacja: Cieszyn, Polska
Przesyłka płatna z góry
Przesyłka płatna przy odbiorze
Przesyłka zagraniczna
Reklamacja
Czas na reklamację z tytułu rękojmi
Adres do reklamacji
Zgodnie z art.7. ust.1 ustawy z dnia 02 marca 2000r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U. Nr 22 z 2000r. Poz. 271 z późniejszymi zmianami) konsument, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić w terminie 14 dni od dnia wydania rzeczy, a gdy umowa dotyczy świadczenia usług - od dnia jej zawarcia, składając stosowne oświadczenie na piśmie. Każdy produkt zakupiony w naszej firmie można zwrócić w przeciągu 14 dni od chwili otrzymania przedmiotu bez podania przyczyny. W przypadku zwrotu proszę odesłać towar. Zgodnie z przepisami Kupujący ma prawo otworzyć i sprawdzić/użyć przedmiot i nie traci w takiej sytuacji prawa do zwrotu. W takim wypadku Sprzedający ma prawo do pomniejszenia kwoty zwrotu o stosowną część proporcjonalną do stopnia zużycia. Proszę odesłać towar wraz z dowodem zakupu. Towar proszę odesłać na adres naszej firmy. Gwarantujemy zwrot pieniędzy w terminie nie dłuższym niż 14 dni. Możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz dostęp do tych procedur: Kupujący będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajdują się pod następującym adresem: www.uokik.gov.pl, w zakładce „Rozstrzyganie sporów konsumenckich”. Adres do zwrotu towaru: Vortex Wojciech Plinta Stawowa 20 43-400 Cieszyn
Zwroty
Czas na odstąpienie od umowy
Adres do zwrotu
Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa
Zgodnie z art.7. ust.1 ustawy z dnia 02 marca 2000r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U. Nr 22 z 2000r. Poz. 271 z późniejszymi zmianami) konsument, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić w terminie 14 dni od dnia wydania rzeczy, a gdy umowa dotyczy świadczenia usług - od dnia jej zawarcia, składając stosowne oświadczenie na piśmie. Każdy produkt zakupiony w naszej firmie można zwrócić w przeciągu 14 dni od chwili otrzymania przedmiotu bez podania przyczyny. W przypadku zwrotu proszę odesłać towar. Zgodnie z przepisami Kupujący ma prawo otworzyć i sprawdzić/użyć przedmiot i nie traci w takiej sytuacji prawa do zwrotu. W takim wypadku Sprzedający ma prawo do pomniejszenia kwoty zwrotu o stosowną część proporcjonalną do stopnia zużycia. Proszę odesłać towar wraz z dowodem zakupu. Towar proszę odesłać na adres naszej firmy. Gwarantujemy zwrot pieniędzy w terminie nie dłuższym niż 14 dni. Możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz dostęp do tych procedur: Kupujący będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajdują się pod następującym adresem: www.uokik.gov.pl, w zakładce „Rozstrzyganie sporów konsumenckich”. Adres do zwrotu towaru: Vortex Wojciech Plinta Stawowa 20 43-400 Cieszyn
Zwrot z Allegro Smart!
Kupując Towar w ramach tej Oferty i wybierając metody dostawy:
- Allegro Paczkomaty InPost, Paczkomaty 24/7,
- Allegro Paczka w RUCHU, Paczka w RUCHU
- Paczka 24 odbiór w punkcie, Punkty Poczta, Żabka, Orlen, Ruch, Allegro Poczta Polska Odbiór w punkcie
możesz skorzystać z bezpłatnego zwrotu Towaru z Allegro Smart!, o ile Sprzedający dopuszcza zwrot tego Towaru w ramach Oferty. W takim przypadku należy skorzystać z formularza dostępnego w zakładce Kupione. Bezpłatne zwroty Towaru z Allegro Smart! nie obejmują przesyłek doręczanych listem poleconym oraz ekonomicznym.
O sprzedającym
Dane firmy
Kontakt
- pytanie do sprzedającego
- nov************@********* (pokaż)
- 601****** (pokaż)
Informacje o sprzedającym
Sklep Novex zajmuje się sprzedażą akcesoriów zwiększających możliwości urządzeń mobilnych oraz zabezpieczających ich działanie. Sprzedajemy wyłącznie produkty sprawdzone o wysokiej jakości wykonania. Działanie naszej firmy cechuje indywidualne podejście oraz profesjonalizm w kontakcie z klientem. Gwarantujemy niskie koszty wysyłki, najlepszą jakość wykonania, pewność transakcji i bardzo dobry kontakt. Wszystkie towary wysyłane są bezpośrednio z Polski. Do każdego zakupu wystawiany jest paragon lub faktura.
Na naszych aukcjach można znaleźć m.in. dodatki do tabletów czołowych producentów na rynku. Część naszej oferty stanowią także sprzęty wzbogacające o nowe możliwości konsole zarówno przenośne jak i stacjonarne). Sprzedajemy także akcesoria i gadżety przeznaczone do Smartfonów światowych producentów. Warto dodać, iż nasza oferta nieustannie ulega powiększeniu. Zachęcamy do regularnego odwiedzania naszych aukcji.
Dziękujemy za zainteresowanie naszą ofertą i odwiedzenie aukcji.
Pozostałe informacje
Dane do przelewu tradycyjnego:
ING Bank Śląski: 73 1050 1083 1000 0092 6177 7115
Odbiorca: ZAKŁAD USŁUGOWO - HANDLOWY "NOVEX" ZBIGNIEW PLINTA, ul. Stawowa 20, 43-400 Cieszyn
Tytuł przelewu: Twoja nazwa użytkownika z allegro (np. Adam123)
Dane firmy:
Nazwa: ZAKŁAD USŁUGOWO - HANDLOWY "NOVEX" ZBIGNIEW PLINTA
Adres siedziby: Stawowa 20, 43-400 Cieszyn
Adres korespondencyjny: ul. Stawowa 20, 43-400 Cieszyn
Telefon: 889 429 477
Numer NIP: 5480058426
Numer REGON: 070559046
E-mail: novexplusimport@gmail.com
Regulamin Aukcji:
Kupując na naszych aukcjach akceptujesz poniższe zasady:
1. Przesyłka pobraniowa jest realizowana natychmiast wtedy, gdy
użytkownik posiada minimum 3 pozytywne komentarze, przy jednoczesnej
zerowej ilości komentarzy negatywnych. Jeżeli posiadają Państwo miej niż
3 pozytywne komentarze, lub kupują z konta niezarejestrowanego, prosimy
o potwierdzenie chęci zakupu telefonicznie, lub mailowo. Jeżeli po
wielokrotnej próbie kontaktu z Państwem nie otrzymamy potwierdzenia
zakupu w tej formie, wysyłka nie będzie zrealizowana.
2. Poczta Polska nie realizuje reklamacji dla przesyłek
nierejestrowanych (list ekonomiczny i list priorytetowy). Ponadto nie ma
możliwości śledzenia drogi takiej przesyłki, gdyż Poczta Polska nie
wydaje numeru nadania. Polecamy wybór przesyłki poleconej, kurierskiej
lub Paczkomaty Inpost, Kurier Inpost.
3. W korespondencji prosimy zawsze podpisywać się loginem z Allegro
(nazwą użytkownika) oraz korzystać wyłącznie z e-maila podanego w
serwisie Allegro.
4. Kolorystyka sprzedawanych przedmiotów może nieznacznie odbiegać od
tej widocznej na zdjęciach, może być to spowodowane różnym
odzwierciedleniem barw, przez różne rodzaje monitorów.
5. Towar jest wysyłany w najszybszym możliwym terminie po otrzymaniu
wpłaty. Jeżeli zaksięgujemy Państwa wpłatę do godziny 11:00, towar
zostanie wysyłany jeszcze tego samego dnia.
6. Na wpłatę czekamy do 10 dni roboczych. W razie kłopotów z płatnością
prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy. W przypadku upłynięcia tego
terminu, połączonego z brakiem jakiejkolwiek formy kontaktu ze strony
kupującego, występujemy do Allegro o zwrot prowizji.
7. Kupując większą ilość towaru, koszt wysyłki pozostaje bez zmian.
Wszystkie przedmioty są wysyłane w jednej przesyłce.
8. Jeżeli dokonują Państwo zakupów na kilku naszych aukcjach, a ceny
wysyłki różnią się między sobą, należy wpłacić najwyższą kwotę wysyłki
spośród wszystkich zakupionych produktów.
9. Sklep realizuje wysyłki zagraniczne do krajów europejskich wyłącznie
za pośrednictwem Poczty Polskiej (także Cypr, Izrael i Rosja). Wysyłka
jest możliwa jedynie po przedpłacie na konto i wynosi 22,90 zł.
10. Nadawanie przesyłek odbywa się od poniedziałku do piątku w dni
robocze. Firma nie nadaje przesyłek w soboty i niedziele oraz dni
ustawowo wolne od pracy.
11. Jeżeli wystąpią jakiekolwiek kłopoty z zamówieniem (przedłużające
się oczekiwanie na towar/towar niezgodny/towar uszkodzony) prosimy o
kontakt w celu natychmiastowego rozwiązania problemu.
12. Jesteśmy legalnie działającą firmą. Na każdy zakupiony przez Państwa
towar wystawiamy paragon lub fakturę. Jeżeli są Państwo zainteresowani
otrzymaniem faktury prosimy o wypełnienie stosownej rubryki po dokonaniu
zakupu.
13. Jeżeli jesteście Państwo zainteresowani otrzymaniem faktury prosimy o
poinformowanie nas o tym fakcie w formularzu dostawy i zapłaty, lub
e-mailu wraz z dokładnymi danymi firmy (nazwa, adres oraz NIP),
niezwłocznie po dokonaniu zakupu.
14. Przyjmujemy reklamacje i zwroty. Szczegóły dotyczące tego aspektu
znajdują się w sekcji reklamacje i zwroty.
15. Wysyłka towaru ma miejsce z magazynu z Polski.
16. W przypadku gdy przedmiot ma zostać wysłany na inny adres niż podany
w koncie Allegro prosimy o podanie tego adresu w formularzu dostawy i
zapłaty lub wiadomości do sprzedającego po dokonaniu zakupu. Korzystamy z
programu pocztowego, który automatycznie przyporządkowuje adres do
wysyłki, podany w trakcie zakupów.
17. W przypadku jakichkolwiek niejasności lub wątpliwości przed
wystawieniem komentarza, prosimy o kontakt. Każdą sporną sytuacje
staramy się rozwiązać z pozytywnym skutkiem dla obu stron.
18. W przypadku, gdy kolor przedmiotu nie ma dla Państwa znaczenia,
prosimy o zamieszczenie w formularzu dostawy i zapłaty lub wiadomości do
sprzedającego tej informacji.
19. Na wiadomości e-mail odpowiadamy od poniedziałku do piątku w dni
robocze. Nie odpowiadamy na wiadomości e-mail w soboty i niedziele oraz
dni ustawowo wolne od pracy. Na Państwa telefony odpowiadamy od
poniedziałku do piątku w godzinach od 10:00 do 15:00. Nie odpowiadamy na
telefony w soboty i niedziele oraz dni ustawowo wolne od pracy.
20. Możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz dostęp do tych procedur: Kupujący będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajdują się pod następującym adresem: www.uokik.gov.pl, w zakładce „Rozstrzyganie sporów konsumenckich”.