, , ,

Estee Lauder Revitalizing Supreme Plus- 5 miniatur

od
aptemax_pl
179,00
Allegro Smart!
1 osoba kupiła 1 sztukę
Liczba sztuk
z 4 sztuk
Allegro gwarantuje bezpieczne zakupy
Otrzymasz kupiony przedmiot albo zwrócimy Ci pieniądze. Sprawdź szczegóły.

Parametry

Opis

Estee Lauder Revitalizing Supreme Plus krem 15 ml + 4 miniatury 34 ml /Zestaw/

Towar oryginalny i pełnowartościowy.

Estee Lauder Revitalizing SupremePlus krem 15 ml + Revitalizing supreme global mask Boost 15ml + Instant Refinishing Facial 7ml+ Advanced Night Repair Synchronized Recovery Complex II 7ml + Revitalizg Supreme Eye 5 ml /Zestaw/

UWAGA!

Zdjęcie opakowania zestawu zewnętrzne (karton) może różnić się od pokazanego na zdjęciu.(np. Wzorem, kolorystyką)

Oferty sponsorowane, które mogą Cię zainteresować

Dostawa i płatność

od 6,70 zł

Dostawa i płatność

Wysyłka z: Radzymin, Polska
Aby mieć darmową dostawę, kup u aptemax_pl za co najmniej 400,00 zł.
Kupujesz więcej niż jedną sztukę?Sprawdź koszt dostawy dla wielu sztuk
Odbiór w punkcie
koszt dostawy
czas realizacji
Odbiór w punkcie
Paczka w RUCHu
6,70 zł
3-5 dni roboczych
z pakietem
0,00 zł
3-5 dni roboczych
Allegro Paczkomaty 24/7 InPost
8,99 zł
3 dni robocze
z pakietem
0,00 zł
3 dni robocze
Kurier
koszt dostawy
czas realizacji
Kurier
Kurier InPost
14,99 zł
3-4 dni robocze
3-4 dni robocze
Kurier InPost pobranie
14,99 zł
3-4 dni robocze
3-4 dni robocze

Dodatkowe informacje od sprzedającego

Jeżeli płacisz zwykłym przelewem, w tytule przelewu wpisz Twój nick allegro i numer aukcji.

Płatności

Gwarancja

6 miesięcy

Gwarancja

Rodzaj gwarancji

producenta/dystrybutora

Okres gwarancji

6 miesięcy

Reklamacja

Reklamacja

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata
rękojmia wyłączona dla przedsiębiorców

Adres do reklamacji

Remedium Fedoruk i Wspólnicy Spółka Jawna
Strzelców Grodzieńskich 6
05-250 Radzymin
Dodatkowe informacje

 

W przypadku uszkodzenia przesyłki proszę spisać protokół szkody z kurierem doręczającym, który będzie podstawą reklamacji u przewoźnika.


VII. REKLAMACJE 


7.1. Reklamacje należy składać pisemnie. Treść reklamacji powinna zawierać nazwę produktu, numer zamówienia, numer dokumentu sprzedaży, dokładny opis stwierdzonej wady, numer rachunku bankowego i dokładny adres Kupującego. Wzór pisemnej reklamacji umieszczono w załączniku B do niniejszego Regulaminu. 


7.2. Do zgłoszenia reklamacji należy dołączyć dowód zakupu (np. oryginał paragonu fiskalnego lub kserokopię faktury). Sprzedający nie będzie rozpatrywać reklamacji złożonych bez dowodu zakupu. 7.3. Wadliwy produkt należy odesłać wraz opakowaniem zewnętrznym, pismem reklamacyjnym i dowodem zakupu na adres korespondencyjny Sprzedającego. 7.4. Reklamacje będą rozpatrywane w terminie do 14 dni od otrzymania reklamowanego towaru wraz z kompletem wymaganych dokumentów. Po otrzymaniu wadliwego towaru, Sprzedający dokonuje jego wstępnych oględzin. Sprzedający ma prawo kontaktować się z Kupującym w celu poinformowania go o dalszym postępowaniu lub uzyskania dodatkowych wyjaśnień. W przypadku konieczności przeprowadzenia dodatkowych badań lub ekspertyz, albo gdy konieczne jest odesłanie towaru do producenta (importera), czas rozpatrywania reklamacji ulega wydłużeniu o czas wykonania badania, ekspertyzy lub uzyskania decyzji producenta (importera). 


7.3. Wadliwy produkt należy odesłać wraz opakowaniem zewnętrznym, pismem reklamacyjnym i dowodem zakupu na adres korespondencyjny Serwisu.


7.4. Reklamacje będą rozpatrywane w terminie do 14 dni od otrzymania reklamowanego towaru wraz z kompletem wymaganych dokumentów. Po otrzymaniu wadliwego towaru, Serwis dokonuje jego wstępnych oględzin. Serwis ma prawo kontaktować się z Kupującym w celu poinformowania go o dalszym postępowaniu lub uzyskania dodatkowych wyjaśnień. W przypadku konieczności przeprowadzenia dodatkowych badań lub ekspertyz, albo gdy konieczne jest odesłanie towaru do producenta (importera), czas rozpatrywania reklamacji ulega wydłużeniu o czas wykonania badania, ekspertyzy lub uzyskania decyzji producenta (importera).


7.5. W przypadku uznania reklamacji, Kupujący otrzyma zwrot równowartości ceny zakupionego produktu lub produkt wolny od wad. W przypadku uznania reklamacji co do części zakupionych produktów zwrot ceny jest proporcjonalny. Koszty związane z odesłaniem towaru reklamowanego (w kwocie nie przekraczającej kosztu nadania paczki pocztowej ekonomicznej lub listu ekonomicznego wg cennika Poczty Polskiej), Sklep zwraca po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji. Zwrot pieniędzy następuje przelewem na rachunek bankowy w ciągu 14 dni. Jeżeli Sprzedający wystawił fakturę, to zwrot nastąpi w ciągu 14 dni po otrzymaniu od Kupującego podpisanego egzemplarza faktury korygującej. 


7.6. W przypadku nie uznania reklamacji Sprzedający informuje Kupującego pisemnie podając uzasadnienie nie uznania reklamacji. Sprzedający odsyła produkt na adres Kupującego podany w zgłoszeniu reklamacji. 


7.7. W przypadku gdy reklamacja okaże się bezpodstawna, Klient może zostać obciążony kosztami w wysokości 15 zł za paczkę z tytułu odesłania towaru do Klienta oraz kosztami wykonanych badań i ekspertyz. Sprzedający może żądać zapłaty kosztów, o których mowa w zdaniu poprzednim, przed odesłaniem towaru do Klienta. 


7.8. W przypadku reklamacji gier komputerowych albo programów multimedialnych posiadających elektroniczny klucz aktywacyjny, Klient może - według własnego wyboru - dokonać reklamacji poprzez Sklep lub dokonać reklamacji tego typu produktu bezpośrednio, kontaktując się z jego producentem (dystrybutorem), który zobowiązany jest wysłać do Klienta drogą elektroniczną informację o przyczynach usterki.

REKLAMACJA

Kupujący (dane składającego reklamację) imię i nazwisko …..................................................

nazwa firmy (jeżeli dotyczy) …........................................................................

dokładny adres ....................................................................................................

Sprzedający: Remedium Fedoruk i Wspólnicy Spółka Jawna z siedzibą w Radzyminie, ul. Strzelców Grodzieńskich 6,

Reklamuję produkt ….......................................................................................

o numerze fabrycznym, nr serii: ……...................……....................................

zakupiony w dniu ………………............. numer zamówienia …................................

numer paragonu lub faktury …..................................

W dniu …..................................... stwierdziłem, że ww. produkt posiada wadę,

polegającą na (dokładny opis wady): ……....………...........................................................................

.......................................................................................................

Z produktem wydano kartę gwarancyjną (tak/nie*), Posiadam kartę gwarancyjną (tak / nie*), ale wybieram dochodzenie swoich praw na podstawie trybu dotyczącego niezgodności towaru z umową, a nie z gwarancji. Domagam się: - wymiany wadliwego produktu na nowy, wolny od wad (tak / nie*) - zwrotu ceny produktu (tak/nie*).

Zwrotu pieniędzy proszę dokonać na rachunek bankowy nr ….......................................................... w banku…......................................................

którego posiadaczem jest …..................................…..............................

Do niniejszego pisma reklamacyjnego dołączam dowód zakupu (np.; paragon / kserokopię faktury*).

Uwagi : ….............................................................................................. .

data i miejsce sporządzenia …...........................................

podpis konsumenta …........................................................ ( * niepotrzebne skreślić)

Zwroty

14 dni na odstąpienie od umowy

Zwroty

14 dni na odstąpienie od umowy
Czas na odstąpienie od umowy
14 dni
Koszt zwrotu
Koszt zwrotu zależy od tego, jaką metodę dostawy wskażesz podczas zakupu.
dostawa
zwrot
Allegro Paczkomaty 24/7 InPost
za darmo
Paczka w RUCHu
na własny koszt
za darmo z pakietem
Pozostałe metody
na własny koszt
Adres do zwrotu
Remedium Fedoruk i Wspólnicy Spółka Jawna
Strzelców Grodzieńskich 6
05-250 Radzymin
Dodatkowe informacje

 

VI. ZWROT TOWARU


6.1. Kupujący będący konsumentem ma prawo odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony towar bez podania przyczyn w ciągu 14 dni od dnia odbioru przesyłki –zgodnie z art.27 Ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta , pod warunkiem, że zwracany towar nie nie nosi śladów uszkodzeń i jest kompletny (z opakowania nie usunięto żadnych zabezpieczeń, zawieszek, metek, kodów kreskowych lub innych oznakowań), z zastrzeżeniem pkt. 6.2 -6.3.


6.2.W przypadku nagrań audialnych i wizualnych oraz zapisanych na informatycznych nośnikach danych, środków spożywczych, suplementów diety, leków, kosmetyków, środków higieny osobistej, perfum, zwrot bez podania przyczyn może nastąpić jedynie wówczas jeśli zwracany towar nie był używany i znajduje się w stanie nie naruszonym (w oryginalnym opakowaniu, łącznie z folią zewnętrzną i innymi zabezpieczeniami, jeżeli takie posiadał) zgodnie z art.38 pkt.4 , 5 i 9 w/w ustawy o prawach konsumenta.


6.3.W przypadku plików komputerowych, kluczy aktywacyjnych, nagrań audiowizualnych dostarczonych drogą elektroniczną określone w § 6.1 prawo odstąpienia od umowy i zwrotu zakupionego towaru nie przysługuje z uwagi na ich przynależność do świadczeń, o których mowa w art.38 pkt.6 w/w ustawy o prawach konsumenta, w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami).


6.4. Sprzedający w przypadkach prawem określonych odpowiada względem Kupującego, jeżeli towar sprzedany ma wadę zmniejszającą jego wartość lub użyteczność ze względu na cel w umowie oznaczony albo wynikający z okoliczności lub z przeznaczenia towaru (rękojmia za wady fizyczne). Klientowi przysługuje w szczególności uprawnienie do złożenia reklamacji w terminie 2 (dwóch) lat od daty doręczenia towaru i 1 roku od daty stwierdzenia wady towaru. Kupujący traci te uprawnienia, jeżeli w w/w terminie nie zawiadomi Sprzedającego o tym fakcie,


6.5. Jeżeli towar sprzedany ma wady, Kupujący może żądać naprawy towaru, wymiany towaru na wolny od wad, obniżenia ceny towaru albo może odstąpić od umowy sprzedaży.


6.6. Kupujący nie będący konsumentem, o którym mowa w pkt. 6.1, w szczególności dokonujący zakupu w związku z prowadzoną działalnością gospodarczą, może odstąpić od umowy na zasadach określonych w umowie i kodeksie cywilnym z wyłączeniem przepisów o sprzedaży konsumenckiej.


6.7. Kupujący ma obowiązek należycie zabezpieczyć odsyłany towar, tak aby zapobiec jego uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli dostarczony towar jest niekompletny, bądź nosi ślady użytkowania, Sprzedający zastrzega sobie prawo do odmowy przyjęcia zwrotu lub obniżenia zwracanej kwoty.


6.8. Do zwracanego towaru należy dołączyć dowód zakupu (np.oryginał paragonu fiskalnego lub kserokopię faktury) oraz oświadczenie, którego wzór znajduje się w załączniku A do niniejszego Regulaminu. Zwroty towaru bez dowodu zakupu nie będą przyjmowane.


6.9. W razie skutecznego odstąpienia od umowy zwrot ceny produktu i kosztów wysyłki następuje w ciągu 14 dni po otrzymaniu zwrotu produktu. W przypadku skutecznego odstąpienia co do części zakupionych produktów, zwrot kosztów wysyłki jest proporcjonalny. Zwrot kosztów wysyłki dokonywany jest tylko do równowartości opłaty pobieranej za najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedającego. Zwrot następuje w taki sam sposób, w jaki dokonano zapłaty, a w przypadku braku takiej możliwości, zapłata zwracana jest przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Kupującego.

6.10. Zwracany towar Kupujący odsyła na własny koszt na adres korespondencyjny Serwisu. Przesyłki zwrotne nadane za pobraniem nie będą przyjmowane.


6.11. Jeżeli Sprzedający wystawił fakturę VAT, zwrot nastąpi w ciągu 14 dni po otrzymaniu od Kupującego podpisanego egzemplarza faktury korygującej.

6.12. W przypadku nie przyjęcia zwrotu z powodu uchybienia warunków zwrotu przez Kupującego, Serwis może obciążyć Kupującego kosztami w wysokości 15 zł za paczkę z tytułu odesłania zwróconego towaru.

O sprzedającym

aptemax_pl

O sprzedającym

aptemax_pl

99,6%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach
ZGODNOŚĆ Z OPISEM
5,0/5
OBSŁUGA KLIENTA
5,0/5
KOSZT WYSYŁKI
5,0/5
Nie wyświetlamy już oceny za czas wysyłki.
Przewidywany czas dostawy zobaczysz na stronie oferty.
NA ALLEGRO OD
od 8 lat i 11 miesięcy
OSTATNIE LOGOWANIE
dzisiaj o 08:59

Dane firmy

Remedium Fedoruk i Wspólnicy sp. jawna
ul. Strzelców Grodzieńskich 6
05-250 Radzymin
REGON: 010089452
NIP: 125-00-04-407

Kontakt

  • 791 *** *** (pokaż)

Informacje o sprzedającym

O NAS

Nasza firma działa od ponad 20 lat prowadząc aptekę i perfumerię. Od początku działalności szczególną wagę przywiązujemy do zadowolenia klienta. Większość naszych odbiorców to stali klienci, którzy poszukują nie tylko niskich cen, ale również cenią sobie jakość obsługi. Wszystkie oferowane przez nas towary są oryginalne i najwyższej jakości.

OBOWIĄZEK INFORMACYJNY  

1. Przetwarzanie danych osobowych kupującego i ewentualnie wskazanego przez niego innego odbiorcy  (dalej: Kupującego lub Odbiorcy) , pozyskanych za pośrednictwem platformy handlowej Allegro odbywa się zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997r. o ochronie danych osobowych, a od dnia 25 maja 2018 r. zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). 

Administratorem danych osobowych (dalej: Administrator lub Sprzedający) jest Remedium Fedoruk i Wspólnicy Spółka Jawna, z siedzibą w Radzyminie, ul. Strzelców Grodzieńskich 6, zarejestrowana w Sądzie Rejonowym dla m.st. Warszawy w Warszawie pod numerem KRS 0000102872, posiadająca numer NIP 125-00-04-407 oraz Regon 010089452.   

1.1 Wszelkie pytania i żądania dotyczące przetwarzania danych należy kierować pisemnie do: Administrator Danych Osobowych, Remedium Fedoruk i Wspólnicy Spółka Jawna, ul. Strzelców Grodzieńskich 6, 05-250 Radzymin, e-mail: allegro@aptemax.pl  

1.2. Podanie danych osobowych przez Kupującego jest dobrowolne.    

1.3. Administrator chroni dane osobowe oraz dokłada wszelkich starań w celu zabezpieczenia ich przed nieuprawnionym dostępem lub wykorzystaniem, stosując adekwatne środki organizacyjne i techniczne.   

1.4. Administrator może udostępnić dane bez zgody Kupującego lub Odbiorcy, jeżeli istnieje taki obowiązek wynikający bezpośrednio z przepisów prawa.   

1.5. Administrator zapewnia możliwość wglądu do danych osobowych i zmiany tych danych.   

1.6. Zmiana lub usunięcie danych odbywa się na podstawie pisemnej dyspozycji (na żądanie) Kupującego lub odbiorcy zamówienia skierowane do Administratora.  

1.7. Administrator może, zgodnie z prawem, odmówić usunięcia (zaprzestania używania) danych Klienta, które są niezbędne do czasu wygaśnięcia zobowiązań wynikających z zawartych umów.   

1.8. Administrator nie używa danych osobowych do profilowania. 2. Informacje o zakresie, celach i czasie korzystania z danych osobowych oraz kategoriach odbiorców danych (podmiotów przetwarzających dane w imieniu Administratora)  

2.1 Dane osobowe podane w związku z dokonanym zakupem za pośrednictwem platformy Allegro obejmują:  dane Kupującego: imię i nazwisko, adres (ulica, nr domu, nr lokalu, kod pocztowy, miejscowość), telefon kontaktowy, nick, adres e-mail, imię i nazwisko posiadacza oraz numer rachunku bankowego (jeżeli dokonano zapłaty przelewem bankowym);  dane Odbiorcy: imię i nazwisko, adres (ulica, nr domu, nr lokalu, kod pocztowy, miejscowość), telefon kontaktowy, adres e-mail. 

2.2 Przetwarzanie danych jest niezbędne do podjęcia działań poprzedzających zawarcie umowy i jej wykonania.  

2.3 Zgoda na przetwarzanie danych zostaje udzielona przez podjęcie działąń prowadzących do zawarcia umowy przez Kupującego (dokonanie zakupu na aukcji).  

2.4 Czas korzystania z danych wynika z przepisów prawa (dotyczących zawierania umów, usług przewozowych i pocztowych, usług finansowych (bankowych), przepisów podatkowych.   

2.5 Dane przetwarzane są w celu realizacji zamówienia, podjęcia działań zmierzających do zawarcia umowy, przyjęcia zapłaty za towar lub usługę, dostawy towaru, obsługi reklamacji, obsługi zwrotu towaru, a także udzielenia niezbędnych informacji Kupującemu (odbiorcy) na różnych etapach realizacji powyższych czynności.  

2.6 Dane pozyskane są od Kupującego za pośrednictwem platformy handlowej (systemu) Allegro.   

2.7 Dane przekazywane są do podmiotów zewnętrznych współpracujących ze Sprzedającym przy realizacji umowy zawartej z Kupującym: 

- firmy świadczącej usługi przewozowe / prowadzącej punkt odbioru przesyłek, za której pośrednictwem realizowana jest dostawa towaru do Kupującego,  

- firmy dostarczającej Sprzedającemu oprogramowanie do obsługi sprzedaży, w tym transakcji zawartej z Kupującym na Allegro),  

- firmy obsługującej płatność za zamówienie (operator płatności, bank), 

- importera lub producenta w przypadku reklamacji jakościowej złożonej przez Kupującego lub odbiorcę wymagającej ekspertyzy lub decyzji tego podmiotu, albo przekazania informacji o zgłoszeniu działań niepożądanych, 

- firmy prowadzącej księgowość Sprzedającego. 

3. Prawa osoby, której dotyczą dane osobowe   

3.1 Prawo dostępu do treści swoich danych osobowych, czyli prawo do uzyskania potwierdzenia czy Administrator przetwarza dane oraz informacji dotyczących takiego przetwarzania.   

3.2. Prawo do sprostowania danych, jeżeli dane przetwarzane przez Administratora są nieprawidłowe lub niekompletne.  

3.3. Prawo żądania od Administratora usunięcia danych.  

3.4. Prawo żądania od Administratora ograniczenia przetwarzania danych. 

3.5. Prawo do przenoszenia danych, czyli prawo do otrzymania dostarczonych Administratorowi danych osobowych oraz przesłania ich innemu administratorowi.   

3.6. Prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych na podstawie uzasadnionego interesu Administratora lub wobec przetwarzania w celu marketingu bezpośredniego.  

3.7. Prawo wniesienia skargi do polskiego organu nadzorczego lub organu nadzorczego innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej, właściwego ze względu na miejsce zwykłego pobytu lub pracy osoby, której dane dotyczą lub ze względu na miejsce domniemanego naruszenia RODO.   

3.8. Prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie (bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem).   

3.9. Prawo do uzyskania interwencji ludzkiej ze strony Administratora, wyrażenia własnego stanowiska i do zakwestionowania decyzji opartej na zautomatyzowanym przetwarzaniu danych. 

Pozostałe informacje

Aby uniknąć opóźnień w wysyłce proszę o uważne wypełnianie formularza dostawy po zakupie produktu. Odbiór osobisty powinien być opłacony gotówką.

Numer oferty: 8265954252

Inni klienci oglądali również

 


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

Allegro