ELM 327 interfejs USB V1.5a OBD II 2 + CD

od
Super Sprzedawcy
inez-s
39,00
Allegro Smart!
dla zakupu od 40 zł
1 osoba kupiła 1 sztukę
Przesyłka płatna z góry
Allegro Paczkomaty 24/7 InPost8,60 zł
za darmo z pakietem
Allegro Smart!
dla zakupu od 40 zł
Przesyłka kurierska14,00 zł
List polecony priorytetowy11,00 zł
List polecony ekonomiczny9,00 zł
Pocztex Kurier4812,00 zł
Paczkomaty 24/711,50 zł
Przesyłka płatna przy odbiorze
Przesyłka kurierska pobranie17,00 zł
sprawdź szczegóły
Liczba sztuk
z 9871 sztuk
Allegro gwarantuje bezpieczne zakupy
Otrzymasz kupiony przedmiot albo zwrócimy Ci pieniądze. Sprawdź szczegóły.

Parametry

    • Stan:
      Nowy
    • Faktura:
      Wystawiam fakturę VAT
    • Złącze:
      OBD II

Opis

ELM 327 interfejs USB V1.5a OBD II 2 + CD

Interfejs diagnostyczny to bardzo praktyczne i użyteczne urządzenie. Pozwala na samodzielną diagnostykę pojazdu, kasowania wszelkich błędów, wprowadzanie korekt, jak wiele innych użytecznych funkcji.

Głowne funkcje rejestratora:

  • kasowanie lampki CHECK ENGINE
  • odczyt kodów błędów zarejestrowanych, które spowodowały zapalenie kontrolki MIL
  • odczyt i kasowanie błędów OBD II
  • wszystkie protokoły
  • odczyt i kasowanie błędów oczekujacych
  • kiedy kontrolka jeszcze się nie zapaliła
  • odczyt błędów ogólnych i charakterystycznych dla konkretnego producenta
  • sprawdzanie znaczenia kodów błędów -podgląd zamrożonych ramek  - Freeze Frames
  • monitorowanie parametrów pracy silnika w czasie rzeczywistym - Live Data
  • odczyt parametrów na bieżąco  - Online
  • pomiar parametrów takich jak przyspieszenie od 0 do 100 km/h -pomiar mocy silnika (KM)

Interfejs ELM 327 USB , V1.5a , OBD II obsługuje protokoły:

J1850PWM (41.6 kbaud),

J1850 VPW (10.4 kbaud),

ISO 9141-2 (5 baud init, 10.4kbaud),

ISO KWP (5 baud init, 10.4 kbaud),

ISO KWP (fast init, 10.4kbaud),

ISO CAN (11 bit ID, 500 kbaud),

ISO CAN (29 bit ID, 500kbaud),

ISO CAN (11 bit ID, 250 kbaud),

ISO CAN (29 bit ID, 250 kbaud)

Europejskie osobowe, terenowe i dostawcze od 2001 roku (niektóre modele wcześniej):

Alfa Romeo: 147, 156, 159, 166, GT, GTV, Brera, Crosswagon, Spider, Sportwagon

Audi: A2, A3, S3, A4, S4, A6, S6, A8, S8, Allroad,

Cabriolet: V8, Coupe, Q7, Quattro, RS2, RS4, RS6, TT,

BMW: seria 1 116, 118, 120, 130, seria 3316, 318, 320, 323,325, 328, 330, 335, seria 5 518, 520, 523, 524, 525, 528, 530, 535,540, 545, 550, seria 6 630, 635, 645, 650, seria 7 725, 728, 730, 732,735, 740, 745, 750, 760, seria 8 840, 850, MPower M3, M5, M6 ,Z4 M, X-seria X3, X5, Z-seria Z3, Z4, Z8

Citroen: Berlingo, C1, C2, C3, C4, C5, C6,C8, CX, Evasion, Jumpy, SAXO, Xantia, Xsara, Xsara Picasso Dacia: Logan, Pick up

Fiat: Albea, Barchetta, Brava, Bravo,Coupe, Croma, Dino,Doblo, Ducato,

Grande Punto, Idea, Marea, Marengo, Multipla, PalioWeekend, Palio, Panda,

Punto, Scudo, Sedici, Siena, Stilo, Ulysse

Ford: Aerostar, Bronco, Cougar, Courier, Crown, Ecoline,Escape, Escort,

Excursion, Expedition, Explorer, Express, F150, F250,F350, Fairlane, Falcon, Fiesta, Focus, Focus C-Max, Fusion, GT, Galaxy, Granada, Ka, Maverick, Stretka, Ka, Maverick, Mondeo, Mustang, Probe,Puma, Ranger, S-max, Thunderbird, Tourneo, Taurus, Transit,

Jaguar: Daimler, E-type, S-type, X-type,XJR, XJS, XJ, XJ6, XJ8, XJ12, XJ40,

XJR, XJS, XJSC, XK, XKR

Lancia: Gamma, Kappa, Lybra, Musa, Phedra, Thema, Thesis, Ypsilon, Zeta

Land Rover: Defender, Discovery, Freelander, Range Rover, Range Rover Sport

Mercedes Benz: A-klasa, B-klasa, C-klasa, CE-klasa, CL-klasa, CLK-klasa,

CLS-klasa, E-klasa, G-klasa, GL-klasa, ML-klasa,R-Klasa, S-klasa, SL-klasa,

SLK-klasa, SLR, Sprinter, V-klasa V200, V220, V230, V280, Vaneo, Vario, Viano, Vito

Mini: Cooper, Cooper S, ONE

Opel: Agila, Antara, Arena, Astra,Calibra, Campo, Cavalier,Combo, Corsa,

Frontera, GT, Merita, Monterey, Movano, Nova, Omega, Signum, Sintra,

Speedster, Tigra, Vivaro, Vectra, Zafira

Peugeot: 106, 107, 206, 207, 306, 307,406, 407, 605, 607, 806, 807, 1007, Boxer, Expert, J5, Partner

Porsche: 911, Boxster, Carrera GT, Cayenne, Cayman

Renault: (Tylko nowe modele po 2002 roku) Avantime, Clio,Coupe, Espace,

Express, Fuego, Grand Espace, Grand Scenic, Kangoo,Laguna, Mascott,

Master, Megane, Modus, Safrane, Scenic, Spider, Trafic, Twingo, Vel Satis

Rover: 75, 600, 618, 620, 623, 800, 820,825, 827

Saab: 9-3, 9-5, 9-7X

Seat: Alhambra, Altea, Arosa, Cordoba,Ibiza, Inca, Leon, Terra, Toledo

Skoda: Fabia, Felicia, Octavia, Roomster, Superb

Smart: Crossblade, ForFour, ForTwo,Roadster

Volvo: 850, C70, Polar, S40, S60, S70, S80, S90, V40, V50, V70, V90, XC 70,

XC 90

Volkswagen: Bora, Buggy, Caddy, Corrado, Eos, Fox, Golf,Iltis, Jetta,

Karmann Ghia, Kafer, LT, Lupo, New Beetle, Passat,Phaeton, Polo, Sharan,

T3, T4, T5, Caravelle, Multivan, Shuttle, Taro,Touareg, Touran, Vento

Amerykańskieosobowe, terenowe i dostawcze od 1996 roku:

Buick: Century, Elektra, Le Sabie, ParkAvenue, Regal, Riviera, Roadmaster,

Skylark

Cadillac: Allante, BLS, CTS, Deville, Eldorado, Escalade, Fleetwood, SRX,

STS, Seville, XLR

Chevrolet: 2500, Alero, Astro, Avalanche, Aveo, Beretta, Blazer, C1500, Camaro, Caprice, Captiva, Cavalier, Chevelle, Chevy Van,Citation, Colorado,

Corsica, El Camino, Epica, Evanda, G, Impala, K30, K1500, Kalos, Lacetti,

Lumina, Malibu, Matiz, Nubira, Rezzo, S-10, SSR,Silverado, Suburban, Tahoe, Trailblazer, Trans Sport, Venture

Chrysler: 300M, 300C, Crosssfire, Daytona, ES, GS, GTS,Grand Voyager,

Le Baron, Neon, New Yorker, PT Cruiser, Pacifica,Saratoga, Sebring, Stratus, Valiant, Viper, Vision, Voyager

Corvette: C3, C4, C5, C6

Dodge: Caliber, Charger, Dakota, Durango, Grand Caravan, Hornet, Magnum, Neon, RAM, Stealth, Viper

GMC: Envoy, Safari, Savana, Sierra,Sonoma, Syclone, Typhoon, Vandura, Yukon

Hummer: H1, H2, H3

Jeep: Cherokee, CJ, Comanche, Commander, Grand Cherokee, Renegade,

Wagoneer, Liberty, Wrangler

Lincoln: Aviator, Continental, LS, MarkVIII, Navigator, Town Car

Oldsmobile: Bravada, Custom Cruiser, Cutlass, Delta 88, Silhouette, Supreme, Toronado

Pontiac: 6000, Bonneville, Fiero, Firebird, G6, GTO,Grand-Am, Grand-Prix,

Montana, Solstice, Sunbird, Sunfire, Targa, TransAm, Trans Sport, Vibe

Japońskie i Azjatyckie osobowe, terenowe i dostawcze od 1996 roku:

Acura: MDX, NSX, RL, RSX, TL, TSX

Daewoo: Estero, Evanda, Kalos, Komando, Lacetti, Lanos, Leganza, Matiz,

Musso, Nexia, Nubira, Tacuma, Tico

Daihatsu: Applause, Charade, Charmant, Copen, Cuore, Feroza/ Sportrak,

Freeclimber, Gran Move, Hijet, Move, Rocky / Fourtrak,Sirion, Terios, YRV

Honda: Accord, Aerodeck, City, Civic, Concerto, CR-V, CRX,Element,

FR-V, HR-V, Integra, Jazz, Legend, NSX, Odyssey, Prelude, S2000

Hyundai: Accent, Atos, Atos Prime, Coupe, Elantra, Galloper,Getz, Matrix,

Pony, Excel, S-Coupe, Santa Fe, Santamo, Sonata,Terracan, Trajet, Tucson,

XG 30, XG 350

Infiniti: FX, G35, Q45, QX56

Isuzu: Campo, Gemini, Midi, Pick up, Troper

Kia: Besta, Carens, Carnival, Cerato,Clarus, Opirus, Picanto,Shuma, Sorento, Sportage

Lexus: GS300, GS430, GS450, GS470, IS200,IS220, IS250, IS300, LS400,

LS430, LS460, LX470, RX300, RX330, RX400,SC400, SC430

Mazda: 2, 3, 5, 6, 121, 323, 323F626, 929,MPV, MX-3, MX-5, MX-6, Millenia,

RX-6, RX-7, RX-8, Xedos

Mitsubishi: 3000GT, Carisma, Colt,Eclipse, Galant,Galloper, L200, L300,

L400, Lancer, Pajero, Pajero Pini, Space Runner,Space Star, Space Wagon,

Starion,

Nissan: 200SX, 240SX, 280SX, 300SX, 350Z,Almera, AlmeraTino, Laurel, Maxima, Micra, Murano, Navara, Note, Pathfinder, Patrol,Primera, Terrano, Urvan, Vanette, X-Trial

SsangYong: Family, Korando, Kyron, Musso,Rexton, Rodius

Subaru: Forester, Impreza, Justy, Legacy,Libero, OUTBACK, SVX

Suzuki: Alto, Baleno, Cappuccino, Carry,Grand Vitara,Ignis, Jimny, LJ, Liana, SJ, SX4, Super-Carry, Swift, Vitara, Wagon R+, X-90

Toyota: 4-Runner, Avalon, Avensis, Aygo,Camry, Carina,Celica, Corolla,

Cressida, Crown, Dyna, FJ, Hiace, Hilux, Land Cruiser,Lite-Ace, MR 2, Paseo, Picnic, Previa, Prius, RAV 4, Sequoia, Sienna,Starlet, Supra, Tacoma, Tercel, Tundra, Yaris

Sponsorowane oferty z tej kategorii

Dostawa i płatność

od 8,60 zł

Lokalizacja: Częstochowa, Polska

Wysyłka

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Allegro Paczkomaty 24/7 InPost
pierwsza sztuka
za darmo z pakietem dla zakupu od 40 zł
8,60 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
2
czas realizacji
2 dni robocze
za darmo z pakietem dla zakupu od 40 zł
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka
14,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
30
czas realizacji
2-3 dni robocze
List polecony priorytetowy
pierwsza sztuka
11,00 zł
kolejna sztuka
11,00 zł
maksymalnie w paczce
1
czas realizacji
2-3 dni robocze
List polecony ekonomiczny
pierwsza sztuka
9,00 zł
kolejna sztuka
9,00 zł
maksymalnie w paczce
1
czas realizacji
4-5 dni roboczych
Pocztex Kurier48
pierwsza sztuka
12,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
10
czas realizacji
3-4 dni robocze
Paczkomaty 24/7
pierwsza sztuka
11,50 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
4
czas realizacji
2 dni robocze

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Przesyłka kurierska pobranie
pierwsza sztuka
17,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
30
czas realizacji
2-3 dni robocze

Przesyłka zagraniczna

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
Niemcy
pierwsza sztuka
37,00 zł
kolejna sztuka
37,00 zł
maksymalnie w paczce
1
Wielka Brytania
pierwsza sztuka
37,00 zł
kolejna sztuka
37,00 zł
maksymalnie w paczce
1
Czechy
pierwsza sztuka
37,00 zł
kolejna sztuka
37,00 zł
maksymalnie w paczce
1
Irlandia
pierwsza sztuka
37,00 zł
kolejna sztuka
37,00 zł
maksymalnie w paczce
1
Słowacja
pierwsza sztuka
37,00 zł
kolejna sztuka
37,00 zł
maksymalnie w paczce
1
Szwecja
pierwsza sztuka
37,00 zł
kolejna sztuka
37,00 zł
maksymalnie w paczce
1
Holandia
pierwsza sztuka
37,00 zł
kolejna sztuka
37,00 zł
maksymalnie w paczce
1
Litwa
pierwsza sztuka
37,00 zł
kolejna sztuka
37,00 zł
maksymalnie w paczce
1
Norwegia
pierwsza sztuka
37,00 zł
kolejna sztuka
37,00 zł
maksymalnie w paczce
1
Ukraina
pierwsza sztuka
37,00 zł
kolejna sztuka
37,00 zł
maksymalnie w paczce
1
Włochy
pierwsza sztuka
37,00 zł
kolejna sztuka
37,00 zł
maksymalnie w paczce
1
Francja
pierwsza sztuka
37,00 zł
kolejna sztuka
37,00 zł
maksymalnie w paczce
1
Belgia
pierwsza sztuka
37,00 zł
kolejna sztuka
37,00 zł
maksymalnie w paczce
1
Dania
pierwsza sztuka
37,00 zł
kolejna sztuka
37,00 zł
maksymalnie w paczce
1
Hiszpania
pierwsza sztuka
37,00 zł
kolejna sztuka
37,00 zł
maksymalnie w paczce
1
Austria
pierwsza sztuka
37,00 zł
kolejna sztuka
37,00 zł
maksymalnie w paczce
1
Płatności

Reklamacja

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata
rękojmia wyłączona dla przedsiębiorców

Adres do reklamacji

PPHU AGMI MICHAŁ KOĆWIN
Jesienna 87/89
42-200 Częstochowa
Dodatkowe informacje

1. Na wszystkie produkty elektryczne i mechaniczne zakupione w naszej Firmie udzielamy gwarancji na okres do 12 miesięcy oprócz żarówek (na które udzielamy gwarancji rozruchowej) oraz mat na siedzenia (2 miesiące gwarancji).

UWAGA: Informujemy, że dla kupujących niebędących konsumentami,  sprzedawane przez nas przedmioty objęte są całkowitym wyłączeniem z  tytułu rękojmi, zgodnie z przepisami zawartymi w Kodeksie Cywilnym.  

2. Reklamacji nie podlegają:

 - przedmioty uszkodzone mechanicznie lub niewłaściwie użytkowane przez Klienta lub osoby trzecie

 - naturalne zużycie produktu lub jego części np. baterii, bezpieczników itp. 

- żarówki, ponieważ na ten produkt udzielana jest gwarancja rozruchowa 

3. W razie zaistnienia sporów wyrażamy zgodę na rozwiązanie go w drodze mediacji.

4. W przypadku sprzedaży towaru w obrocie między przedsiębiorcami na podstawie art. 558 § 1 k.c. strony wyłączają odpowiedzialność sprzedającego z tytułu rękojmi za wady fizyczne i prawne rzeczy, w szczególności ustalają, iż nie ponosi on żadnej odpowiedzialności także za wady ukryte przedmiotu sprzedaży. 

5. Sprzedawca ma obowiązek dostarczania towarów bez wad oraz w odniesieniu do Konsumentów, odpowiada za ich wady na zasadach uregulowanych w art. 556 i n. Kodeksu Cywilnego (rękojmia za wady). 

6. Za szkody wywołane użytkowaniem produktów niezgodnie z ich przeznaczeniem, nadużycie produktów, bądź użytkowanie niezgodne przepisami prawa odpowiada Klient. 

7. W przypadku stwierdzenia domniemanej wady fizycznej w pierwszej kolejności prosimy o kontakt mailowy, bądź telefoniczny.W wielu przypadkach jesteśmy w stanie pomóc Klientowi na odległość. Dzięki kontaktowi z nami szybko zakwalifikujemy zgłoszenie i przedstawimy Państwu dalszą procedurę postępowania. 

DZIAŁ REKLAMACJI tel.  34 363 82 94. 

Reklamacje z tytułu rękojmi rozpatrywane będą w terminie 14 dni od daty otrzymania przez Sprzedawcę.  Jeżeli podane w reklamacji z tytułu rękojmi dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji lub reklamacja wymaga przesłania reklamowanego towaru, Sprzedawca zwróci się do Klienta, składającego reklamację, o uzupełnienie we wskazanym zakresie.

W takim przypadku 14 dniowy termin rozpatrzenia reklamacji biegnie od chwili jej uzupełnienia. 

9. Prosimy o kontakt z nami przed odesłaniem produktu.Jeżeli reklamacja wymaga przesłania reklamowanego towaru, towar należy dostarczyć lub odesłać przesyłką pocztową na adres AGMI ul Jesienna 87/89, 42-200 Częstochowa. Firma nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem. Koszty związane z odesłaniem towaru reklamowanego pokrywa Klient (Kupujący), chyba że strona Sprzedająca ustali inaczej. Nasze doświadczenie pozwoli Państwu pomóc w doborze najtańszej możliwej opcji wysyłki reklamowego produktu. W przypadku reklamacji uznanej za zasadną Klient otrzyma zwrot poniesionych kosztów odesłania produktu reklamowanego na konto bankowe. Sprzedawca pokrywa koszt odesłania towaru na reklamacje pocztą maksymalnie do wartości 12 zł. Jeżeli Klient odeśle na reklamacje produkt innym droższym sposobem, różnica w poniesionych kosztach leży po stronie Klienta. Jeżeli rzecz ze względu na swój charakter nie może zostać w zwykły sposób odesłana pocztą, prosimy o kontakt z Nami w celu uzgodnienia sposobu dostarczenia produktu. Koszt odesłania zasadnej reklamacji do Klienta pokrywa Sprzedawca. W każdej innej sytuacji koszty przesyłek ponosi Klient. 

10. W celu złożenia reklamacji najlepiej przedstawić: a. paragon fiskalny lub kopia faktury VAT, a jeżeli nie jest to możliwe inne potwierdzenie zakupu towaru b. towar z opisem usterki oraz żądaniem kupującego (jeżeli jest to produkt mechaniczny, elektryczny najlepiej dołączyć również opis miejsca zamontowania produktu, model pojazdu itp.) c. dane kontaktowe (imię, nazwisko, adres, telefon, adres e-mail) 

11. O postępach Państwa zgłoszenia będziemy informować za pośrednictwem wiadomości e-mail.

12. Wszelkie reklamacje rozpatrywane są w ciągu 14 dni roboczych od dnia ich wpłynięcia. Towar z ujawnioną wadą może zostać wymieniony na nowy pełnowartościowy lub naprawiony, a jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania zapasów), Firma zwróci nabywcy równowartość ceny towaru lub zaoferuje mu do wyboru inny dostępny w sklepie internetowym towar. Jeżeli ujawniona wada jest nieznacząca do użytkowania produktu Sprzedawca może zaproponować Klientowi obniżenie ceny produktu.

 13. Sprzedawca sprzedaje produkty, które Klient może przygotować do użytku oraz zamontować we własnym zakresie, bez potrzeby zlecania montażu/demontażu osobom trzecim. Zlecenie przez Klienta montażu/demontażu osobom trzecim jest jego dobrowolnym wyborem. W związku z tym Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za montaż i demontaż produktów oraz za inne koszty pośrednie jakie zapłacił Klient. 

14. W okresie trwania procesu reklamacyjnego Firma nie wydaje produktów zastępczych.

Zwroty

14 dni na odstąpienie od umowy
14 dni na odstąpienie od umowy

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

PPHU AGMI MICHAŁ KOĆWIN
JESIENNA 87/89
42-200 CZĘSTOCHOWA

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący lub za darmo dla wybranych metod Smart!
Ograniczenie prawa do odstąpienia

Prawo odstąpienia od umowy bez podania przyczyny nie przysługuje konsumentowi w przypadku, gdy kupuje rzecz nieprefabrykowaną, wyprodukowaną według jego specyfikacji lub służącą zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb (przepis z ustawy).

Dodatkowe informacje

1. Klientowi przysługuje prawo odstąpienia od zawartej umowy kupna produktu bez podania przyczyny nie później niż w terminie 14 dni od daty doręczenia Klientowi produktu.

Prawo do rezygnacji dotyczy TYLKO konsumentów, czyli osób prywatnych (nie prowadzących działalności gospodarczej). Oświadczenie o odstąpieniu od umowy sprzedaży produktu należy wysłać na adres siedziby Sprzedawcy (w wersji pisemnej lub elektronicznej). 

Sprzedawca niezwłocznie potwierdzi Klientowi na trwałym nośniku otrzymanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy. 

W przypadku zamówień spersonalizowanych (czyli inny kolor skóry i nitki niż czarny nie ma możliwości odstąpienia od umowy w ciągu 14 dni bez podania przyczyny. W przypadku pokrowców na kierownice nie ma możliwości zwrotu, gdyż jest to towar robiony pod zamówienie. 

Nadal obowiązują Konsumenta prawa z tytułu rękojmi. 


Sprzedawca zobowiązany jest do zwrotu otrzymanej ceny produktu, a Klient zobowiązany jest do zwrotu produktu. Zwrot produktu powinien nastąpić niezwłocznie po złożeniu oświadczenia

 o odstąpieniu od umowy sprzedaży, lecz nie później niż w terminie 14 dni od dnia przesłania odstąpienia. 

2. W piśmie zawierającym oświadczenie o odstąpieniu od umowy sprzedaży produktu Klient zobowiązany jest wskazać numer rachunku bankowego, na który ma zostać dokonany zwrot uiszczonej przez niego kwoty. Sprzedawca zwróci Klientowi kwotę (cenę produktu oraz koszt wysyłki od Sprzedawcy do Kupującego) niezwłocznie, lecz nie później niż w terminie 14 dni od dnia odstąpienia od umowy sprzedaży i przyjęcia przez sprzedawcę zwracanego produktu. Zgodnie z art. 13 ust. 2 dyrektywy 2011/83 oraz art.33, Dz. U. 2014, poz.827, Ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta) jeżeli Kupujący wyraźnie wybrał sposób dostarczenia inny niż najtańsza domyślna przesyłka oferowana przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu dodatkowych kosztów, niż wartość najtańszej oferowanej opcji wysyłki rejestrowanej.

3. Zwroty środków wpłaconych realizowane są bezpłatnie na polski rachunek bankowy Klienta lub na polski rachunek bankowy innej osoby wskazany pisemnie. 

4. Klient ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Towaru (w tym koszt dostarczenia go do Sprzedawcy) oraz jest odpowiedzialny za zmniejszenie jego wartości wynikające z korzystania z niego w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru. W związku z tym prosimy Klientów o właściwe obchodzenie się z produktem oraz jego opakowaniem do momentu podjęcia decyzji o zachowaniu produktu, aby nie zmniejszyć jego wartości rynkowej w przypadku odstąpienia od umowy. 

5. WZÓR ODSTĄPIENIA OD UMOWY 

(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy) 

Miejscowość,                                                                             Imię i nazwisko konsumenta

Data                                                                                            Adres zamieszkania

PPHU AGMI MICHAŁ KOĆWIN                                                Nazwa użytkownika

JESIENNA 87/89                                                                         Nr dokumentu zakupu

42-200 CZĘSTOCHOWA                                                           Data zakupu

Oświadczenie o odstąpieniu od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa. Oświadczam, że zgodnie z art. 27, Dz. U. 2014, poz. 827, Ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta odstępuję od umowy sprzedaży nr .....................................zawartej dnia ....................otrzymanej dnia.......................na następujące produkty.................................................................................................................................................... Proszę o zwrot kwoty ....................... zł (słownie ....................................................złotych) na konto nr............................................................................................................................................................... Pouczenie: 1.Klient ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Towaru (w tym koszt dostarczenia go do Sprzedawcy).

2. Sprzedawca zwróci Klientowi kwotę (cenę produktu oraz koszt wysyłki od Sprzedawcy do Kupującego) niezwłocznie, lecz nie później niż w terminie 14 dni od dnia odstąpienia od umowy sprzedaży i przyjęcia przez sprzedawcę zwracanego produktu. Zgodnie z art.33, Dz. U. 2014, poz.827, Ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta jeżeli Kupujący wyraźnie wybrał sposób dostarczenia inny niż najtańsza domyślna przesyłka oferowana przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu dodatkowych kosztów, niż wartość najtańszej oferowanej opcji wysyłki rejestrowanej. 

3. Odpowiadają Państwo za wszelkie zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. W związku z tym prosimy Klientów o właściwe obchodzenie się z produktem oraz jego opakowaniem, aby nie zmniejszyć jego wartości rynkowej w przypadku odstąpienia od umowy. 

4. Jeżeli ze względu na swój charakter produkt nie może zostać w zwykły sposób odesłany pocztą, Kupujący będzie musiał ponieść bezpośrednie koszty zwrotu towaru równym kosztom wysyłki towaru od Sprzedawcy do Kupującego. Sprzedawca zajmie się zleceniem odbioru przesyłki,

a Kupujący przygotuje ją do odbioru. 

5. Według ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 roku (art.38). Odstąpienie od umowy nie przysługuje konsumentowi w przypadku umowy:

 - o świadczeniu usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy; 

- w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy;

 - w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; (Uwaga! wybierając kolor skóry i nitki niż czarny, pamiętaj, że jest to Twoje indywidualne zamówienie).

 - w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;

 - w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; 

- w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli; 

- w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji (jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy); 

- w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; 

- o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę; zawartej w drodze aukcji publicznej; 

- o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi; 

- o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.

Zwrot z Allegro Smart!

Kupując Towar w ramach tej Oferty i wybierając metody dostawy:

  • Allegro Paczkomaty InPost, Paczkomaty 24/7,
  • Allegro Paczka w RUCHU, Paczka w RUCHU
  • Paczka 24 odbiór w punkcie, Punkty Poczta, Żabka, Orlen, Ruch, Allegro Poczta Polska Odbiór w punkcie

możesz skorzystać z bezpłatnego zwrotu Towaru z Allegro Smart!, o ile Sprzedający dopuszcza zwrot tego Towaru w ramach Oferty. W takim przypadku należy skorzystać z formularza dostępnego w zakładce Kupione. Bezpłatne zwroty Towaru z Allegro Smart! nie obejmują przesyłek doręczanych listem poleconym oraz ekonomicznym.

O sprzedającym

inez-s
inez-s

99,5%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach
ZGODNOŚĆ Z OPISEM
4,9/5
OBSŁUGA KLIENTA
5,0/5
CZAS WYSYŁKI
4,9/5
KOSZT WYSYŁKI
4,9/5
NA ALLEGRO OD
od 12 lat i 11 miesięcy

Dane firmy

Michał Koćwin
P.P.H.U AGMI
Boh. Katynia 27/107
42-200 Częstochowa
REGON: 152174653
NIP: 573-235-09-95

Kontakt

  • +48 ** ********* (pokaż)
  • +48 *** *** *** (pokaż)
poniedziałek - piątek
09:00 - 17:00
sobota
09:00 - 14:00
niedziela
zamknięte

Informacje o sprzedającym

ADRES SKLEPU

PPHU AGMI Michał Koćwin

ul Jesienna 87/89

42-200 Częstochowa

Nr konta: 92 1140 2017 0000 4202 0378 3255

Pracujemy od poniedziałku do piątku w godzinach 8-17, sobota 8-14

Pozostałe informacje

ZASADY ZAKUPU TOWARU NA AUKCJI

1. Firma AGMI prowadzi sprzedaż wysyłkową. W celu szybkiej i sprawnej realizacji zamówień nie prowadzimy odbioru osobistego w magazynie naszej firmy. Zakupione towary wysyłamy do Klienta po

zaksięgowaniu wpłaty, bądź po otrzymaniu informacji z wyborem przesyłki pobraniowej, w dni robocze od poniedziałku do piątku.

2. Zamówienia staramy się przygotować do wysyłki w ciągu 1-2 dni roboczych, z wyjątkiem ofert, gdzie zaznaczono dłuższy czas na przygotowanie zamówienia.  W wyjątkowych sytuacjach czas może się

wydłużyć, o czym poinformujemy Klienta mailowo bądź telefonicznie. Ze względu na dużą ilość zakupów

w weekend oraz w dni świąteczne wolne od pracy, paczki nadawane są w pierwszych dniach roboczych według kolejności. W związku z tym ich wysyłka może się nieznacznie wydłużyć. Towary zakupione na kilku aukcjach wysyłam jedną przesyłką.

3. Oświadczamy, że wszystkie oferowane przez nas produkty są produktami fabrycznie nowymi, bez wad,

z wyłączeniem wad wskazanych w ofercie sprzedaży. Produkty są sprawdzane i oglądane przed wysyłką.

4. Po zalicytowaniu proszę o potwierdzenie e-mailem swojego zakupu, czyli wypełnienie prawidłowo Formularza Opcji Dostawy.

- informacji o wybranej formie zapłaty za towar (wpłata na rachunek, wysyłka za pobraniem)

- informacji o formie wysyłki (Poczta Polska, firma kurierska, paczkomaty)

- informacji o rodzaju zakupionego towaru (jeśli na aukcji są do wyboru różne kolory, moce lub rodzaje, wzory)

- danych do wysyłki (jeśli towar ma być wysłany na adres inny niż podany w Allegro)

- danych do wystawienia faktury (jeśli Klient życzy sobie fakturę VAT)

PŁATNOŚĆ

Sprzedawca przewiduje następujące formy płatności:

Płatność za pobraniem przy odbiorze.

Przedpłata poprzez PAYU. Prosimy o zapłatę w terminie do 7 dni roboczych.

Do zakupionego towaru wystawiamy dowód zakupu w postaci paragonu lub faktury VAT. W przypadku wyboru faktury VAT prosimy o podanie danych  firmy od razu przy składaniu zamówienia.

WYSYŁKA

1. Kupujący upoważnia firmę PPHU AGMI MICHAŁ KOĆWIN do podejmowania w  swoim imieniu i na swoją rzecz wszelkich czynności faktycznych związanych z nadawaniem zakupionych produktów.

2. Zamówiony produkt wysyłany jest do Klienta za pośrednictwem: firmy kurierskiej Siódemka, Poczty Polskiej, Inpostu, na terenie Polski. Omawiana przesyłka jest usługą w szczególności w znaczeniu omówionym ustawą z dn 2 marca 2000r. Dz.U. Nr 22 poz. 271 Rozdz. 2 Art. 10 pkt. 3.1.

3. Koszty związane z wysyłką towaru ponosi Klient (Kupujący).

4. Informujemy, że dla każdego produktu (aukcji) został przygotowany cennik dostawy dostępny dla Klienta w zakładce „Dostawa i płatność” znajdującej się w aukcji/ ofercie produktu pod miniaturką.

5. Sprzedawca informuje Kupującego, że:

domyślną formą dostawy sprzedającego jest najtańsza opcja przesyłki rejestrowanej z proponowanych wariantów dostawy z cennika zawartego w konkretnej ofercie. Pozostałe formy dostawy w tej samej ofercie są przesyłkami opcjonalnymi realizowanymi wyłącznie na życzenie Klienta.

W przypadku odstąpienia od umowy zostanie zwrócony klientowi koszt najtańszej przesyłki rejestrowanej z cennika z konkretnej aukcji, na której został zakupiony produkt.

6. Do Klienta należy wybór opcji dostawy.

- Przesyłki pocztowe rejestrowane z wyłączeniem listów nierejestrowanych wg regulaminu Poczty Polskiej / Inpost-u są przesyłkami zabezpieczonymi na wypadek uszkodzeń w transporcie/ zagubienia (z wyłączeniem towarów delikatnych i szklanych, które powinny  być wysyłane na szczególnych warunkach). Ubezpieczenie towarów delikatnych i szklanych jest opcją dodatkowo płatną, którą Klient może dopłacić do podstawowej opcji wysyłki (wg cennika Poczty Polskiej, Inpostu). Przesyłki rejestrowane posiadają nr nadawczy, można je monitorować online. Standard dostarczenia poszczególnych przesyłekokreśla szczegółowo regulamin operatora pocztowego, który jest udostępniony opinii publicznej.

-  Przesyłki kurierskie w swej cenie zawierają ubezpieczenie transportowe do wartości wysłanych produktów. Standard dostarczenia przesyłki to 24-48 godzin roboczych od poniedziałku do piątku.

-  Przesyłki nierejestrowane Poczty Polskiej są to przesyłki, które nie posiadają nr nadawczego i nie można ich monitorować online oraz przy tego rodzaju przesyłkach nie ma możliwości wniesienia reklamacji wobec Poczty Polskiej. Standard dostarczenia poszczególnych przesyłek określa szczegółowo regulamin operatora pocztowego, który jest udostępniony opinii publicznej.

W związku z powyższym polecamy wszystkie opcje dostawy monitorowanej (przesyłki rejestrowane): listy polecone/paczki/przesyłki kurierskie.

7. Na daną opcję dostawy składa się wartość usługi transportowej wg wybranego operatora oraz koszty związane z obsługą zamówienia.

8. Koszt przesyłki produktu do Klienta poza terytorium Polski będzie każdorazowo uzgadniany i przesłany do akceptacji.

9. Wysłanie towaru do Kupującego jest chwilą przejścia praw własności produktu. O wysłaniu towaru Klient zostanie poinformowany mailowo. W przypadku przesyłek rejestrowanych na adres e-mail. Kupującego powinien wygenerować się nr nadawczy przesyłki, który można monitorować w systemie wybranego operatora.

10. Towar staramy się wysłać w ciągu 1-2 dni roboczych od poniedziałku do piątku, z wyjątkiem ofert w opisie których wskazano inny czas realizacji zamówienia. O wszystkich przesunięciach czasowych w realizacji wysyłki, Klient zostanie poinformowany mailowo bądź telefonicznie.

11. W celu szybkiej realizacji zamówienia Klient zobowiązany jest do  poinformowania sprzedawcy o wyborze opcji dostawy, cechach szczególnych produktu (kolor, rozmiar, zasilanie itp.), a także ewentualnej wysyłce na adres inny niż zawarty w danych Allegro, najlepiej w momencie składania zamówienia

w „Wiadomości dla Sprzedającego”. W sytuacjach, gdy  Kupujący pomyli się w zamawianych ilościach należy niezwłocznie skontaktować się ze Sprzedawcą i poinformować go mailowo, bądź

telefonicznie o błędzie. Błędne ilości zostaną skorygowane, Sprzedawca wystąpi do portalu Allegro o zwrot prowizji za błędnie zakupione rzeczy,  a Kupujący ma obowiązek potwierdzić ten fakt w linku przesłanym mailowo przez portal Allegro.

12. W przypadku zamówień realizowanych na specjalne zamówienie Klienta, czas dostawy będzie ustalony z Klientem indywidualnie.

13. Czas dostawy to czas przygotowania zamówienia + czas dostawy operatora.

14. W przypadku nieodebrania przesyłki z winy Kupującego, Kupujący ma obowiązek wobec Sprzedającego pokryć koszty przesyłki zwrotnej. Koszt  ponownej wysyłki pokrywa również Kupujący.

15. Podane koszty dostawy dotyczą tylko wysyłek na terenie kraju. Koszty wysyłek zagranicznych

ustalane są indywidualnie. W celu wyceny dostawy poza granicami Polski, prosimy o kontakt.

16. Zgodnie z przepisami UE (rozporządzenie nr 524/2013) istnieje możliwość rozwiązany wania konfliktów drogą elektroniczną za pomocą platformy ODR. Wyrażamy zgodę na rozstrzygnięcie sporów w drodze mediacji.


PRYWATNOŚĆ 

Zapewniam, że dane osobowe uzyskane od Kupującego w drodze realizacji zamówienia umieszczane są w naszej bazie danych, a następnie wykorzystywane wyłącznie w celu realizacji zamówienia. 

Mają Państwo prawo wglądu do swoich danych osobowych i ich modyfikacji.  

Wszelkie prawa do wszystkich materiałów zamieszczanych na aukcjach użytkownika są zastrzeżone. Kopiowanie i rozpowszechnianie ich bez zezwolenia jest wzbronione.  


ZASADY PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH ORAZ INFORMACJA O PRZYSŁUGUJĄCYCH PRAWACH  

Zasady przetwarzania Państwa danych osobowych przez firmę PPHU AGMI MICHAŁ KOĆWIN ul. Boh. Katynia 27/107 42-200 Częstochowa oraz informacja o przysługujących prawach.  Zapewniamy, że Państwa dane są u nas bezpieczne.

Administratorem Państwa danych osobowych jest firma PPHU AGMI MICHAŁ KOĆWIN ul. Boh. Katynia 27/107 42-200 Częstochowa.  

Informujemy, że mają Państwo prawo do:  

1. żądania dostępu do swoich danych osobowych 

2. sprostowania danych  

3. żądania uzupełnienia niekompletnych danych osobowych  

4. usunięcia danych lub ograniczenia przetwarzania  

5. wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania Państwa danych osobowych  

6. przeniesienia Państwa danych osobowych Mają Państwo prawo do cofnięcia wyrażonych zgód w dowolnym momencie.  

Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania Państwa danych, którego dokonano na podstawie udzielonej zgody przed jej cofnięciem.  W celu realizacji swoich uprawnień, wyrażenia albo cofnięcia zgód oraz wniesienia sprzeciwu mogą Państwo kontaktować się pod adresem mailowym: info@agmi-tuning.com albo tradycyjną pocztą na adres: PPHU AGMI MICHAŁ KOĆWIN ul.Jesienna 87/89 42-200 Częstochowa 


Numer oferty:6155885012
Zgłoś naruszenie zasad

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

Allegro