Elektryczny pastuch PSA obroża AKUMULATOR 1200m !!

od
Super Sprzedawcy
www_EasyPet_pl
1 499,00
Allegro Smart!
149,90 zł x 10 rat raty zero

kup do 12:00 - wyślemy dziś

Szczegóły dostawy
Liczba sztuk
ze 100 sztuk
Allegro gwarantuje bezpieczne zakupy
Otrzymasz kupiony przedmiot albo zwrócimy Ci pieniądze. Sprawdź szczegóły.

Parametry

    • Stan:
      Nowy
    • Faktura:
      Wystawiam fakturę VAT
    • Rodzaj:
      obroże treningowe

Opis

Elektryczny kojec dla psa - tresura psa w ogrodzenie z niewidocznym ogrodzeniem amerykańskiej marki Innotek !

Produkty amerykańskiej marki Innotek to wysoka skuteczność i bezpieczeństwo psa, co gwarantuje certyfikat organizacji ECMA uzyskany przez tę markę! Pies, który ucieka przez ogrodzenie, kopie doły przy nowo zasadzonych roślinach bądź kąpie się w oczku wodnym? Elektroniczny kojec to najskuteczniejsze rozwiązanie. Dzięki systemowi typu niewidzialne ogrodzenie możesz mieć swojego pupila pod ciągłą kontrolą. Elektryczny pastuch dla psa i kota to najlepsze zabezpieczenie Twojego ogrodu!

To co wyróżnia system typu elektryczny pastuch - niewidoczne ogrodzenie marki Innotek SD-2100E na tle konkurencji to możliwość ładowania obroży w stacji bazowej. W zestawie znajduje się 150 metrów przewodu i wysokiej klasy obroża elektroniczna dla jednego psa.

Rozbudowana centralka systemu oferuje system ostrzegania o przerwaniu przewodu rozłożonego w ogrodzie oraz system podtrzymania działania w przypadku braku prądu (system wykorzystuje 8 popularnych baterii typu AA). Dodatkowo system centralki Innotek przypomina o konieczności doładowania obroży w wybranym terminie.

Odbiornik przymocowany jest do nylonowego paska obroży. Obroża w tym systemie zasilana jest akumulatorkiem i może być wielokrotnie ładowana poprzez umieszczenie jej do ładowania w centrali systemu. W zestawie znajdziesz chorągiewki, które pozwalają psu w czasie szkolenia zorientować się na jakim obszarze może się swobodnie poruszać.

Gdy pies próbuje opuścić wyznaczony teren, obroża ostrzega go dźwiękiem, a następnie karci impulsem elektrycznym. Skręcenie przewodu dezaktywuje jego działanie co umożliwia tworzenie wysepek chroniących rabaty kwiatowe, piaskownice, baseny i oczka wodne przed dostępem pupili. Sterownik umożliwia ustawienie szerokości strefy ostrzegania i strefy impulsu umożliwiając niezwykle dokładne oznaczenie strefy dostępnej i zakazanej dla psów i kotów zaopatrzonych w obroże. Niewidzialne ogrodzenie można dostosować do wszystkich typów terenu: otwartej przestrzeni, terenu zalesionego, usianego wzgórzami, ogrodzonego bądź też nie ogrodzonego.

Funkcjonalność:

  • certyfikat ECMA: tak,
  • wodoodporność: na deszcz, śnieg oraz głębokie zanurzenia,
  • impulsy korekcyjne: tak - 3 poziomy,
  • sygnał wibracyjny: nie,
  • sygnał dźwiękowy: tak,
  • maksymalna długość przewodu: 1.200 metrów,
  • zasilanie obroży: akumulatorowe (indukcyjne ładowanie), 
  • elektrody: ze stali chirurgicznej przeciwko podrażnieniom skóry,
  • minimalna waga psa: około 3,6 kilograma,
  • dla psów: małych, średnich i dużych,
  • rodzaj sierści: z krótką i długą sierścią,
  • dodatkowo: flagi ostrzegawcze, ostrzeżenie o przerwanym przewodzie, możliwość ustawienia sygnału dźwiękowego bez impulsu, przypomnienie o konieczności naładowania akumulatora, funkcja awaryjnego zasilania.

Numer katalogowy: INNSD-2100E

W zestawie:

  • centralka i obroża elektryczna dla psa Innotek,
  • 150 metrów przewodu,
  • regulowany pasek do obroży,
  • zasilacz sieciowy do centralki,
  • elektrody ze stali szlachetnej do różnych rodzajów sierści,
  • neonowa lampka testowa,
  • 50 flag ostrzegawczych,
  • 2 złączki żelowe do przewodu,
  • instrukcja obsługi w języku polskim,
  • pisemna gwarancja na okres 12 miesięcy.

Specyfikacja:

  • waga odbiornika obroży: 100 gram,
  • wymiary odbiornika obroży: 50 x 35 x 25 mm,
  • regulacja paska obroży: 24 - 60 cm.

Zawiodłeś się na innych, wyjątkowo tanich, ale "bardzo oryginalnych" produktach z Chin? Masz dość podróbek obroży, po których Twój pies tylko przez moment okazywał poprawę? Interesuje Cię skuteczny produkt, który nie wymaga ciągłego strojenia i wymiany baterii?

Od 2007 roku oferujemy elektroniczne obroże pochodzące od renomowanych producentów. Proponujemy skuteczne obroże z certyfikatem ECMA - przede wszystkim bespoeczeństwo psa.

Wybierz oficjalnego partnera większości markowych producentów elektroniki dla psa i kota. Elektroniczne oborże treningowe pochodzą z oficjalnej sieci dystrybucji i są objęte gwarancją. Skorzystaj z naszej infolinii, tak aby wybrać bezpieczny produkt dopasowany do Twojego psa.

Niewidoczne ogrodzenie dla psa – wybrane opinie naszych klientów:

#1: "Bardzo polecam - Elektryczny pastuch skutecznie powstrzymuje naszego psa przed kopaniem dziur w trawniku - teraz można go nawet wyłączyć a pies i tak nie wchodzi na trawnik. Przedmiot co prawda nie jest tani ale wart swojej ceny."

#2: "Minęło sporo czasu od kupna, ale za to mogę wystawić opinie nie tylko sprzedającemu, ale również urządzeniu. Sprawdza się rewelacyjnie, pies (owczarek niemiecki) bardzo szybko nauczył się gdzie może się poruszać i ogród jest bezpieczny!"

#3: "Super szybka przesyłka, bardzo miły i fachowy kontakt można wszystkiego dowiedzieć się telefonicznie!! Produkt w pełni spełnił nasze oczekiwania (pies owczarek środkowoazjatycki) - dziękujemy i zdecydowanie POLECAM!!!!"

#4: "Transakcja przebiegła pomyślnie. Pastuch wart tych pieniędzy. Berneńczyk miał trening 2 dni po 10 min. - bardzo szybko załapał. Zakazane miejsca po tych dwóch dnia mija szerokim łukiem. Gorąco polecam towar i tego sprzedawce. Nie kupujcie "taniochy"."

#5: "Mój owczarek niemiecki tylko raz znalazł się w "zakazanej" strefie i od tej pory nie chce się nawet zbliżyć do miejsca, gdzie otrzymał ostrzeżenie przez niewidoczne ogrodzenie. Nie oddala się samowolnie, a o to mi właśnie chodziło przy podejmowaniu decyzji o zakupie; jestem zadowolony."

Uwaga! Do każdego produktu dodajemy gratis!

Jeśli nie masz doświadczenie w pracy z elektronicznymi systemami treningowymi, nie obawiaj się, że nie potadzisz sobie z tresurą swojego zwierzaka. Do każdego zestawu z elektroczniczną obrożą dodajemy pełną instrukcję w języku polskim wraz z przewodnikiem po podstawach tresury z systemem. Dowiesz się z niej krok po kroku jak obsługiwać każdą funkcję urządzenia oraz od czego zacząć szkolenie ze swoim pupilem.

Dodatkowo, po zakupie elektronicznej obroży przekażemy Ci dostęp do naszej bogatej bazy materiałów wideo, w której specjaliści wyjaśniają w szczegółach pracę z systemami tresury psów.

Masz pytania związane z poprawnym dobraniem produktu? Zapraszamy do kontaktu w dni robocze w godzinach 9:00 - 17:00.

ELEPASPSA

raty zero

Przykład reprezentatywny: RRSO (Rzeczywista Roczna Stopa Oprocentowania): 0,00%, całkowita kwota kredytu: 1500 zł, całkowita kwota do zapłaty: 1500 zł, oprocentowanie stałe 0%, całkowity koszt kredytu: 0,00 zł (w tym: prowizja: 0 zł, odsetki: 0 zł), 20 równych miesięcznych rat w wysokości po: 75 zł. Kalkulacja na dzień 6.05.2019 r. dokonana na reprezentatywnym przykładzie (przy założeniu, że dla kredytu odnawialnego cała jego kwota została wykorzystana jednorazowo w ramach Transakcji Raty Od.nowa i nie zaszły okoliczności skutkujące nieprzedłużeniem umowy). Propozycją objęte są wybrane towary na zasadach dostępnych na: allegro.pl/raty/regulamin w okresie 6.05.2019 r. - 30.06.2019 r. Umowa o kredyt konsumencki zawierana jest, po dokonaniu pozytywnej oceny zdolności kredytowej, pomiędzy kredytobiorcą a: 1) BNP Paribas Bank Polska S.A., z którym Allegro.pl sp. z o.o. współpracuje i w imieniu którego pośredniczy w czynnościach faktycznych dot. zawierania umowy o kredyt odnawialny albo 2) Alior Bank S.A., mBank S.A., AS INBANK lub Kreditech Polska sp. z o.o., z którymi PayU S.A. współpracuje i pośredniczy w zawieraniu pozostałych umów. Powyższe ma charakter wyłącznie informacyjny i nie jest ofertą w rozumieniu kodeksu cywilnego.

Oferty sponsorowane, które mogą Cię zainteresować

Dostawa i płatność

od 0,00 zł

Dostawa i płatność

Wysyłka z: Wyględy – okolice miasta Warszawa, Polska

Wysyłka

Odbiór w punkcie

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Allegro Punkty Poczta, Żabka, Orlen, Ruch
pierwsza sztuka
z pakietem
8,00 zł
0,00 zł
kolejna sztuka
z pakietem
8,00 zł
0,00 zł
maksymalnie w paczce
1
czas realizacji
3-4 dni robocze
z pakietem
0,00 zł
0,00 zł
Allegro Punkty Poczta pobranie
pierwsza sztuka
10,46 zł
kolejna sztuka
10,46 zł
maksymalnie w paczce
1
czas realizacji
3-4 dni robocze
Allegro Paczkomaty 24/7 InPost
pierwsza sztuka
z pakietem
8,99 zł
0,00 zł
kolejna sztuka
z pakietem
8,99 zł
0,00 zł
maksymalnie w paczce
1
czas realizacji
2 dni robocze
z pakietem
0,00 zł
0,00 zł
Allegro Paczkomaty 24/7 InPost pobranie
pierwsza sztuka
12,49 zł
kolejna sztuka
12,49 zł
maksymalnie w paczce
1
czas realizacji
2 dni robocze
Odbiór osobisty w punkcie sprzedawcy pobranie
pierwsza sztuka
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
-
czas realizacji
1 dzień roboczy

Kurier

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka
0,00 zł
kolejna sztuka
1,00 zł
maksymalnie w paczce
3
czas realizacji
2-3 dni robocze
Przesyłka kurierska pobranie
pierwsza sztuka
15,99 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
100
czas realizacji
2-3 dni robocze
Allegro Pocztex Kurier 48 pobranie
pierwsza sztuka
12,36 zł
kolejna sztuka
12,36 zł
maksymalnie w paczce
1
czas realizacji
3-4 dni robocze

Sprzedawca nie określił cen wysyłki za granicę

Skontaktuj się ze sprzedawcą, jeśli zależy Ci na dostawie

Dodatkowe informacje

Dla osób bez pełnej aktywacji konta towar wysyłamy po zaksięgowaniu wpłaty. Szybka wysyłka kurierem.

Punkty odbioru

EasyPet
Leśna 131
05-083 Wyględy
woj. mazowieckie

poniedziałek - piątek
09:00 - 15:30
sobota - niedziela
zamknięte

płatność tylko gotówką
prosimy umówić się na odbiór

Płatności

Gwarancja

12 miesięcy

Gwarancja

Rodzaj gwarancji

sprzedającego

Okres gwarancji

12 miesięcy
Dodatkowe informacje

1. EasyPet (dalej zwany „Sprzedającym” lub „EasyPet”) gwarantuje, że dostarczane urządzenia/ę (zwane dalej „towarem” lub „urządzeniem”) w ramach umowy sprzedaży zawartej pomiędzy Sprzedającym a Kupującym wraz z niezbędnymi elementami towaru są wolne od wad materiałowych i wykonawczych przez okres 12 (dwunastu) miesięcy normalnego użytkowania urządzenia i eksploatacji (dla niektórych produktów okres ten wynosi 6 miesięcy – zgodnie z informacjami podanymi w ofercie sprzedaży), zgodnie z załączoną do towaru instrukcją obsługi towaru, licząc od daty sprzedaży Kupującemu urządzenia przez EasyPet, pod warunkiem, że:

1) Kupujący niezwłocznie powiadomi Sprzedającego o wszelkich wadach dostarczonego towaru na piśmie, stosownie do ust. 7 poniżej, nie później jednak niż w terminie 7 (siedmiu) dni od dnia ujawnienia wady urządzenia.  


2. EasyPet zobowiązuje się, że w czasie obowiązywania gwarancji usunie wadę (usterkę) lub uszkodzenie towaru („Wada urządzenia”) na własny koszt i ryzyko, pod warunkiem, że uszkodzenie urządzenia nie nastąpiło z winy Kupującego.


3. W celu usunięcia Wady urządzenia, Kupujący dostarczy na własny koszt wadliwą część urządzenia lub cały towar do siedziby Sprzedającego, w terminie 2 (dwóch) dni, począwszy od daty pisemnego powiadomienia o Wadzie urządzenia, w trybie określonym w ust. 1 pkt. 1 powyżej.


4. Sprzedający zobowiązuje się do bezpłatnego usunięcia Wady urządzenia w terminie nieprzekraczającym 14 (czternastu) dni od daty dostarczenia przez Kupującego wadliwej części urządzenia lub całego towaru do siedziby Sprzedającego. Usunięcie Wady urządzenia zostanie potwierdzone protokołem naprawy podpisanym przez Sprzedającego i Kupującego.


5. Sprzedający zastrzega sobie prawo dostarczenia nowych części urządzenia nie identycznych z częściami wymienionymi, zapewniającymi jednak taką samą pracę urządzenia.


6. Sprzedający zastrzega sobie prawo do wydłużenia czasu usunięcia Wady urządzenia w przypadku, gdy w celu jej usunięcia niezbędne jest podjęcie działań ze strony producenta towaru, z zastrzeżeniem, że w razie wystąpienia takiego przypadku zostanie on przez Sprzedającego przedstawiony przed upływem terminu określonego w ust. 4 powyżej.


7. Usługi gwarancyjne (serwisowe), w ramach gwarancji, będą świadczone przez EasyPet w ciągu dni roboczych tygodnia, w godzinach pracy od 10 do 15, Zgłoszenia, będą również przyjmowane pod numerem telefonu: 661 453 919. Zgłoszenie Wady urządzenia powinno zawierać szczegółowy opis problemu technicznego towaru. 


8. Gwarancją nie są objęte Wady urządzenia oraz:

1) powstałe wskutek eksploatacji niezgodnej z przeznaczeniem towaru;

2) powstałe na skutek naprawy lub modyfikacji lub nieprawidłowej konserwacji towaru przez Kupującego;

3) towaru, z którego usunięto oznakowania fabryczne;

4) będące następstwami opóźnień w zgłoszeniu o wystąpieniu Wady urządzenia w trybie określonym w ust. 1 pkt. 1 powyżej;

5) będące następstwem zdarzeń losowych (pożar, powódź, zalanie, wyładowania atmosferyczne, uszkodzenie chemiczne, mechaniczne) lub wywołane wskutek rozmyślnego uszkodzenia;

6) będące następstwem naturalnego zużycia;

7) spowodowane współdziałaniem bądź brakiem zgodności pomiędzy towarem a urządzeniami strony trzeciej, o ile takie współdziałanie Sprzedającego i Kupującego nie zostało przewidziane;

8) urządzenia niedostarczonego EasyPet;

9) bezpłatne konsultacje i telefoniczna pomoc techniczna;

10) powstałe w wyniku zmian w konfiguracji towaru chyba, że zostały wykonane z inicjatywy Easypet;

11) serwis prewencyjny, testy kontrolne, konserwacja, czyszczenie urządzenia;

12) wynikające z niefachowego montażu lub nieprzestrzegania instrukcji obsługi;

13) nieodpowiedniego stosowania towaru;

14) nieodpowiedniego przechowywania lub niewłaściwej pielęgnacji towaru;

15) niefachowej ingerencji lub naprawy wykonanej bez powiadomienia EasyPet;

16) zmiany towaru dokonanej przez użytkownika, o ile w wyniku takiej zmiany powstała szkoda lub wada towaru;

17) w wyniku uszkodzenia mechanicznego spowodowanego przez użytkownika lub zwierzę (pogryzienie, przetarcie pasków itp.);

18) w wyniku innego postępowania użytkownika, które było sprzeczne z niniejszymi warunkami gwarancji lub instrukcją użycia towaru,

19) z innych przyczyn, za które ponosi odpowiedzialność Kupujący, w związku z nieprawidłową eksploatacją urządzenia.


9. W przypadku zaprzestania produkcji części zamiennej niezbędnej dla normalnego użytkowania urządzenia w czasie obowiązywania gwarancji, EasyPet zapewni dostarczenie jej odpowiednika kompatybilnego z dostarczonym urządzeniem.


10. Okres gwarancji dla naprawionego w ramach gwarancji urządzenia lub jego części zostanie wydłużony każdorazowo o okres od dnia zgłoszenia Wady urządzenia do EasyPet w trybie określonym w gwarancji, do dnia zawiadomienia Kupującego o wykonaniu jego naprawy. 


11. Kupujący jest zobowiązany przestrzegać reguł użytkowania i eksploatacji towaru i postępować zgodnie z jego przeznaczeniem oraz zgodnie z regułami opisanymi w dokumentacji dostarczonej wraz z urządzeniem oraz zabezpieczyć towar przed wpływem warunków zewnętrznych i możliwymi uszkodzeniami mechanicznymi.


12. Spełnienie powyższych zobowiązań wyczerpuje pełną odpowiedzialność EasyPet z tytułu wad fizycznych urządzenia.


13. Warunkiem dochodzenia roszczeń z tytułu gwarancji jest dołączenie do reklamowanego urządzenia lub jego części kopii faktury bądź paragonu zakupu towaru oraz kopii gwarancji  przez Kupującego. Oryginał dokumentu należy okazać na pierwsze żądanie EasyPet. Do urządzenia powinno być dołączone oryginalne opakowanie, a sam towar powinien być kompletny i zawierający wszystkie elementy elektryczne i elektroniczne sprzedawanego w dniu zakupu towaru.


14. Osoba składająca reklamację (Kupujący) ma obowiązek dołączyć do reklamowanego urządzenia, reklamowany towar oraz opisać kwestionowane wady lub usterki na formularzu pobranym ze strony: http://www.easypet.com.pl/Serwis/Zgloszenie.pdf, stosownie do zapisów gwarancji, o których mowa powyżej, oraz powstrzymać się z wykonywaniem samodzielnie lub za pośrednictwem osoby trzeciej jakichkolwiek napraw urządzenia pod groźbą zerwania warunków niniejszej gwarancji. Osoba składająca reklamację winna umożliwić EasyPet sprawdzenie zasadności reklamacji wad urządzenia i ocenę zakresu wad towaru. 


15. Roszczeń z tytułu niniejszej gwarancji nie można się domagać w przypadku zakupu towaru z wyprzedaży.


16. Wadliwe urządzenie należy dostarczyć w oryginalnym opakowaniu na aktualny adres serwisu firmy EasyPet podany na stronie http://www.easypet.com.pl/kontakt/.


17. W przypadku zakupu urządzenia za pośrednictwem sklepu internetowego Sprzedającego, Kupującego oraz Sprzedającego obowiązują, w tym zakresie, przepisy ustawy z dnia 27 lipca 2002 r. Ustawa o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego ( Dz.U.2002 ,nr.141, poz.1176 z późn. zm.).


18. W przypadku dostarczenia bądź chęci odbioru urządzenia od EasyPet za pośrednictwem Poczty Polskiej lub firmy kurierskiej wszelkie ryzyka utraty lub uszkodzeń transportowych jak również koszty przesyłek pokrywa i ponosi Kupujący.

Reklamacja

Reklamacja

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

1 rok
rękojmia wyłączona dla przedsiębiorców

Adres do reklamacji

EasyPet Artur Ligięza
Leśna 131
05-083 Wyględy
Dodatkowe informacje

1. Sprzedawca jest obowiązany dostarczyć do klienta rzecz sprzedaną wolną od wad.

2. Sprzedawca jest odpowiedzialny względem klienta, jeżeli rzecz ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia).

3. Jeżeli rzecz ma wadę, klient może:

a) złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy sprzedaży, chyba że sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla klienta wymieni rzecz wadliwą na rzecz wolną od wad albo wadę usunie. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli rzecz była już wymieniona lub naprawiana przez sprzedawcę albo sprzedawca nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany rzeczy na rzecz wolną od wad lub usunięcia wad. Klient może zamiast zaproponowanego przez sprzedawcę usunięcia wady żądać wymiany rzeczy na wolny od wad albo zamiast wymiany rzeczy żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie rzeczy do zgodności z umową w sposób wybrany przez klienta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez sprzedawcę. Przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość rzeczy wolnej od wad, rodzaj i znaczenie stwierdzonej wady, a także bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie narażałby klienta inny sposób zaspokojenia.

b) żądać wymiany rzeczy na rzecz wolną od wad albo usunięcia wady. Sprzedawca jest obowiązany wymienić rzecz na rzecz wolną od wad lub usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla klienta. Sprzedawca może odmówić zadośćuczynienia żądaniu klienta, jeżeli doprowadzenie do zgodności z umową sprzedaży rzeczy w sposób wybrany przez klienta jest niemożliwe lub w porównaniu z drugim możliwym sposobem doprowadzenia do zgodności z umową sprzedaży wymagałoby nadmiernych kosztów. Koszty naprawy lub wymiany ponosi sprzedawca.

4. Klient, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest obowiązany dostarczyć rzecz wadliwą na adres sprzedawcy. W przypadku klienta będącego konsumentem koszt dostarczenia pokrywa sprzedawca.

5. Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od wydania rzeczy klientowi. Roszczenie o usunięcie wady lub wymianę rzeczy na rzecz wolną od wad przedawnia się z upływem roku, lecz termin ten nie może zakończyć się przed upływem terminu określonego w zdaniu pierwszym. W tym terminie klient może odstąpić od umowy sprzedaży lub złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny z powodu wady rzeczy. Jeżeli klient żądał wymiany rzeczy na rzecz wolną od wad lub usunięcia wady, termin do odstąpienia od umowy sprzedaży lub złożenia oświadczenia o obniżeniu ceny rozpoczyna się z chwilą bezskutecznego upływu terminu do wymiany rzeczy lub usunięcia wady.

6.  Wszelkie reklamacje związane z rzeczą lub realizacją umowy sprzedaży, klient może kierować np. w formie pisemnej na adres sprzedawcy lub mailowej.

7. Sprzedawca w ciągu 14 dni od dnia żądania zawierającego reklamację, ustosunkuje się do reklamacji zgłoszonej przez klienta.

8. W przypadku Klienta będącego Przedsiębiorcą, Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi przed upływem 1 roku od dnia Dostawy.

9. Klient będący Przedsiębiorcą traci uprawnienia z tytułu rękojmi, jeżeli nie zbadał Towaru w czasie i w sposób przyjęty przy Towarach tego rodzaju i nie zawiadomił niezwłocznie Sprzedawcy  o dostrzeżonej wadzie.

10. Sprzedawca nie korzysta z pozasądowego rozwiązywania sporów, o których mowa w ustawie z dnia 23 września 2016 r., o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich.

Zwroty

14 dni na odstąpienie od umowy

Zwroty

14 dni na odstąpienie od umowy
Czas na odstąpienie od umowy
14 dni
Koszt zwrotu
Koszt zwrotu zależy od tego, jaką metodę dostawy wskażesz podczas zakupu.
dostawa
zwrot
Allegro Paczkomaty 24/7 InPost
za darmo
Allegro Punkty Poczta, Żabka, Orlen, Ruch
na własny koszt
za darmo z pakietem
Pozostałe metody
na własny koszt
Adres do zwrotu
EasyPet Artur Ligięza
Leśna 131
05-083 Wyględy
Dodatkowe informacje

1. Klient będący konsumentem, który zawarł umowę sprzedaży, może w terminie 14 dni odstąpić od niej bez podawania przyczyny.

2. Bieg terminu na odstąpienie od umowy sprzedaży rozpoczyna się od chwili objęcia rzeczy w posiadanie przez klienta będącego konsumentem.

3. Klient może odstąpić od umowy sprzedaży, składając sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.

4. W przypadku odstąpienia od umowy sprzedaży, jest ona uważana za niezawartą.

5. Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia klienta o odstąpieniu od umowy sprzedaży, zwrócić mu wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszt dostarczenia rzeczy do klienta. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od klienta do chwili otrzymania z powrotem rzeczy lub dostarczenia przez klienta dowodu odesłania rzeczy, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

6. Jeżeli klient korzystający z prawa do odstąpienia wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez sprzedawcę, sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu klientowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.

7. Klient ma obowiązek zwrócić rzecz sprzedawcy niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy sprzedaży. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie rzeczy na adres sprzedawcy przed upływem tego terminu.

8. W wypadku odstąpienia klient ponosi tylko bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy.

9. Jeśli ze względu na swój charakter rzecz nie może zostać w zwykłym trybie odesłana pocztą, sprzedawca informuje klienta o kosztach zwrotu rzeczy.

10. Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza sposób konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

11. Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył klient chyba, że klient wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.

12. Prawo odstąpienia od Umowy sprzedaży nie przysługuje Klientowi będącemu Konsumentem w odniesieniu do umów, w których Towarem jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.

O sprzedającym

www_EasyPet_pl

O sprzedającym

www_EasyPet_pl

99,9%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach
ZGODNOŚĆ Z OPISEM
5,0/5
OBSŁUGA KLIENTA
5,0/5
CZAS WYSYŁKI
5,0/5
KOSZT WYSYŁKI
5,0/5
NA ALLEGRO OD
od 12 lat i 5 miesięcy
OSTATNIE LOGOWANIE
wczoraj o 16:11

Dane firmy

Artur Ligięza
EasyPet
Leśna 131
05-083 Wyględy
REGON: 015106770
NIP: 118-014-88-50

Kontakt

  • 883 *** *** (pokaż)
  • 22 *** ** ** (pokaż)
poniedziałek - piątek
08:00 - 20:00
sobota - niedziela
zamknięte

Informacje o sprzedającym

Firma EasyPet zajmuje się prowadzeniem zoologicznych sklepów internetowych od 2007 roku. W naszej ofercie znajdziesz bogaty wybór artykułów dla psów, kotów, ptaków, gryzoni i ryb. Skupiliśmy swoją uwagę na renomowanych producentach, tak aby ułatwić Ci wybór najlepszego dla Ciebie i Twojego czworonoga produktu. Jako jedyni w kraju zostaliśmy wyróżnieni międzynarodowym certyfikatem ECMA potwierdzającym, że nasza oferta produktów spełnia wymogi tej organizacji. Jeśli szukasz markowego i skutecznego systemu do tresury sprawdź czy posiada on certyfikat ECMA. Pod marką EasyPet oferujemy również własną linię produktów takich jak np.: drzwiczki dla zwierząt, elektroniczne obroże treningowe, obroże antyszczekowe i pastuchy dla psów. Mamy nadzieję, że wykorzystanie oferowanych przez nas systemów treningowych pozwoli Ci w jeszcze większym stopniu czerpać satysfakcję z posiadania własnego pupila, a on sam szybko zrozumie cel szkolenia i zmieni się … na dobre. 


Numer konta do wpłat: 

Citi: 14 1030 0019 0109 8530 0032 2978



Pozostałe informacje

REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO  

Niniejszy Regulamin określa ogólne warunki, zasady oraz sposób sprzedaży prowadzonej przez Artura Ligięzę prowadzącego działalność gospodarczą pod firmą Ligięza Artur, EASYPET z siedzibą w Wyględach za pośrednictwem sklepu internetowego prowadzonego w ramach serwisu internetowego www.allegro.pl (zwanego dalej: „Sklepem Internetowym”), działającego pod nazwą użytkownika: www_EasyPet_pl.  


Postanowienia ogólne i korzystanie ze Sklepu Internetowego

1. Wszelkie prawa do Sklepu Internetowego, w zakresie w jakim nie stoją w sprzeczności z regulaminami Allegro, w tym majątkowe prawa autorskie, prawa własności intelektualnej do jego nazwy należą do Sprzedawcy. Wszystkie nazwy towarów oraz znaki towarowe oraz zdjęcia należą do ich prawnych właścicieli i na stronach Sklepu Internetowego zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych, korzystanie z nich może następować wyłącznie w sposób określony i zgodny z prawem.

2. Nie jest dopuszczalne wykorzystywanie zasobów i funkcji Sklepu Internetowego w celu prowadzenia przez Klienta działalności, która naruszałaby interes Sprzedawcy.

3. Po zawarciu Umowy sprzedaży, Sprzedawca potwierdza Klientowi jej warunki, przesyłając je na Trwałym nośniku do Klienta.


Płatność i realizacja zamówień

1. Klient może wybrać następujące formy płatności za zamówione Towary:

a) przelew bankowy na rachunek bankowy Sprzedawcy (w tym przypadku realizacja zamówienia rozpoczęta zostanie po przesłaniu Klientowi przez Sprzedawcę potwierdzenia przyjęcia zamówienia oraz po wpłynięciu środków na rachunek bankowy Sprzedawcy);

b) karta płatnicza lub przelew bankowy poprzez zewnętrzny system płatności PayU, obsługiwany przez firmę PayU S.A. z siedzibą w Poznaniu (w tym przypadku realizacja zamówienia rozpoczęta zostanie po przesłaniu Klientowi przez Sprzedawcę potwierdzenia przyjęcia zamówienia oraz po otrzymaniu z systemu PayU informacji o pozytywnym zakończeniu przeprowadzonej płatności);

c) gotówką za pobraniem, płatność Dostawcy przy dokonywaniu Dostawy (w tym przypadku realizacja zamówienia i jego wysyłka zostanie rozpoczęta po przesłaniu Klientowi przez Sprzedawcę potwierdzenia przyjęcia zamówienia);

d) gotówką przy odbiorze osobistym – płatność w biurze Sprzedawcy (w tym przypadku realizacja zamówienia zostanie dokonana niezwłocznie po przesłaniu Klientowi przez Sprzedawcę potwierdzenia przyjęcia zamówienia, zaś Towar wydany zostanie w biurze Sprzedawcy).

2. Sprzedawca realizuje Dostawę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.

3. Sprzedawca jest zobowiązany dostarczyć Towar będący przedmiotem Umowy sprzedaży bez wad.

4. Sprzedawca zamieszcza na Stronie Internetowej Sklepu informację o liczbie Dni roboczych potrzebnych do Dostawy i realizacji zamówienia.

5. Termin Dostawy i realizacji zamówienia wskazany na Stronie Internetowej Sklepu liczony jest w Dniach roboczych zgodnie z zakładką Dostawa i płatność.

6. Termin Dostawy i realizacji zamówienia wskazany na Stronie Internetowej Sklepu liczony jest w Dniach roboczych od dnia zawarcia Umowy sprzedaży w wypadku wyboru przez Klienta opcji płatności „za pobraniem”.

7. Zamówione Towary są dostarczane do Klienta za pośrednictwem Dostawcy na adres wskazany w formularzu zamówienia.

8. Klient obowiązany jest zbadać doręczoną przesyłkę w czasie i w sposób przyjęty przy przesyłkach danego rodzaju. W razie stwierdzenia ubytku lub uszkodzenia przesyłki Klient ma prawo żądać od pracownika Dostawcy spisania właściwego protokołu.

9. Klient ma możliwość odbioru osobistego zamówionego Towaru. Odbioru można dokonać w biurze Sprzedawcy w Dni Robocze, w godzinach otwarcia wskazanych na Stronie Internetowej Sklepu, po wcześniejszym ustaleniu ze Sprzedawcą terminu odbioru pocztą elektroniczną lub telefonicznie.

10. Sprzedawca, zgodnie z wolą Klienta, dołącza do przesyłki będącej przedmiotem Dostawy paragon albo fakturę VAT obejmującą dostarczane Towary.

11. W przypadku nieobecności Klienta pod wskazanym przez niego adresem, podanym przy składaniu zamówienia jako adres Dostawy, pracownik Dostawcy pozostawi awizo lub podejmie próbę kontaktu telefonicznego celem ustalenia terminu, w którym Klient będzie obecny. W przypadku zwrotnego odesłania zamówionego Towaru do Sklepu Internetowego przez Dostawcę, Sprzedawca skontaktuje się z Klientem drogą elektroniczną lub telefonicznie, ustalając ponownie z Klientem termin i koszt Dostawy.  


Postanowienia końcowe  

1. Administratorem danych osobowych Klientów uzyskanych przez Sprzedawcę w ramach zawieranej umowy sprzedaży lub innych okoliczności określonych w Regulaminie, jest Sprzedawca. Źródłem danych osobowych jest Allegro.

2. Dane osobowe zbierane przez www_EasyPet_pl są przetwarzane zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), zwane również RODO.

3. Sprzedawca spełnia obowiązki informacyjne wynikające z RODO w stosunku do osób których dane dotyczą, przesyłając je na podany adres poczty elektronicznej.

4. Wyłącznym źródłem zobowiązań Sprzedawcy jest niniejszy Regulamin, regulaminy Allegro oraz bezwzględnie obowiązujące przepisy prawa.

5. Sprzedawca informuje Klienta będącego Konsumentem o możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach lub na stronach internetowych podmiotów uprawnionych do pozasądowego rozpatrywania sporów. Mogą nimi być w szczególności rzecznicy praw konsumenta lub Wojewódzkie Inspektoraty Inspekcji Handlowej, których lista jest dostępna na stronie internetowej Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów. Sprzedawca informuje, że pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr/ dostępna jest platforma internetowego systemu rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami na szczeblu unijnym (platforma ODR).

6. W przypadku powstania sporu na gruncie zawartej Umowy sprzedaży, strony będą dążyły do rozwiązania sprawy polubownie. Prawem właściwym dla rozstrzygania wszelkich sporów powstałych na gruncie niniejszego Regulaminu jest prawo polskie.

7. Regulamin wchodzi w życie z dniem 25 maja 2018 r. 

Numer oferty:8004243092
Zgłoś naruszenie zasad

 


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

Allegro