, , ,

ELEGANCKIE SPODNIE CYGARETKI WYSOKI STAN 6KOL M

od
roneberg
-49%109,00 zł
54,99
Allegro Smart!
10 osób kupiło 12 sztuk
Kolor/wzór
Rozmiar
Liczba sztuk
z 977 sztuk
Allegro gwarantuje bezpieczne zakupy
Otrzymasz kupiony przedmiot albo zwrócimy Ci pieniądze. Sprawdź szczegóły.

Kup w zestawie

KURTKA JEANSOWA KATANA DAMSKA DENIM KORALIKI MELEGANCKIE SPODNIE CYGARETKI WYSOKI STAN 6KOL M
W zestawie taniej
173,99 zł168,99 zł
ZESTAW SPINEK DO WŁOSÓW PEREŁKI ZŁOTE PERŁY WSUWKAELEGANCKIE SPODNIE CYGARETKI WYSOKI STAN 6KOL M
W zestawie taniej o 11%
86,98 zł76,98 zł
MODNA BLUZKA DAMSKA Z DŁUGIM RĘKAWEM CASUALELEGANCKIE SPODNIE CYGARETKI WYSOKI STAN 6KOL M
W zestawie taniej
94,98 zł91,98 zł
OKULARY DAMSKIE POLARYZACJA ASPEZO ETUI MODNEELEGANCKIE SPODNIE CYGARETKI WYSOKI STAN 6KOL M
W zestawie taniej
104,98 zł94,98 zł
SKÓRZANA KURTKA DAMSKA RAMONESKA SKÓRA - MELEGANCKIE SPODNIE CYGARETKI WYSOKI STAN 6KOL M
W zestawie taniej
193,99 zł183,99 zł
DIAMENTOWA BŁYSZCZĄCA DAMSKA CZAPKA Z DASZKIEM KOLELEGANCKIE SPODNIE CYGARETKI WYSOKI STAN 6KOL M
W zestawie taniej o 10%
94,98 zł84,98 zł
MODNA SZEROKA OPASKA DAMSKA DO WŁOSÓW WĘZEŁ TURBANELEGANCKIE SPODNIE CYGARETKI WYSOKI STAN 6KOL M
W zestawie taniej
84,98 zł81,98 zł

Parametry

    • Stan:
      Nowy
    • Faktura:
      Wystawiam fakturę VAT
    • Rozmiar:
      38
    • Marka:
    • Wzór dominujący:
      bez wzoru
    • Stan (wysokość w pasie):
    • Fason:
    • Długość nogawki:
      7/8
    • Zapięcie:
      wiązanie
    • Materiał dominujący:
      inny
    • Cechy dodatkowe:
      brak
    • Kolor:
      czarny, szary, srebrny, brązowy, beżowy, czerwony, zielony, różowy

Opis

Eleganckie spodnie cygaretki o długości 7/8 z wysokim stanem. W pasie posiadają efektowne wiązanie. Długość do połowy łydki optycznie wydłuża nogi, zaś wysoki stan wyszczupla sylwetkę. Klasyczna pozycja w szafie każdej eleganckiej kobiety.

Modelka na zdjęciu obok ma wymiary:

biust 82 cm / pas talia 58 cm / biodra 80 cm / wzrost 167 cm

Zdjęcie przedstawia realny produkt.

AUKCJA DOTYCZY ROZMIARU: M

Na pozostałych aukcjach dostępne rozmiary S - XXL

SPODNIE DOSTĘPNE W 6 KOLORACH: SZARE / BEŻOWE / CZARNE / CZERWONE / CIEMNOZIELONE / RÓŻOWE

Po zakupie prosimy o wybór koloru w wiadomości do sprzedającego. W innym przypadku zastrzegamy możliwość wysłania LOSOWEGO koloru.

Oferty sponsorowane, które mogą Cię zainteresować

Opinie o produkcie

4,00

Opinie o produkcie

0
2
0
0
0

Dostawa i płatność

od 8,99 zł

Dostawa i płatność

Wysyłka z: Kwidzyn, Polska
Kupujesz więcej niż jedną sztukę?Sprawdź koszt dostawy dla wielu sztuk
Odbiór w punkcie
koszt dostawy
czas realizacji
Odbiór w punkcie
Allegro Paczkomaty 24/7 InPost
8,99 zł
15 dni roboczych
z pakietem
0,00 zł
15 dni roboczych
Allegro Paczkomaty 24/7 InPost pobranie
12,49 zł
15 dni roboczych
15 dni roboczych
Kurier
koszt dostawy
czas realizacji
Kurier
Kurier InPost
12,00 zł
15-16 dni roboczych
15-16 dni roboczych
Kurier InPost pobranie
14,00 zł
15-16 dni roboczych
15-16 dni roboczych
Kurier DPD
15,00 zł
15-17 dni roboczych
15-17 dni roboczych
Kurier DPD pobranie
17,00 zł
15-17 dni roboczych
15-17 dni roboczych
Kurier GLS
15,00 zł
15-17 dni roboczych
15-17 dni roboczych
Kurier GLS pobranie
17,00 zł
15-17 dni roboczych
15-17 dni roboczych
Płatności

Reklamacja

Reklamacja

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata

Adres do reklamacji

RONEBERG
ul. Kopernika 12/5
82-500 Kwidzyn
Dodatkowe informacje

W przypadku reklamacji zakupionego produktu, każde zgłoszenie rozpatrujemy indywidualnie. Zobowiązujemy się ustosunkować do niego w ciągu 14 dni od otrzymania reklamowanego produktu.

ZASADY REKLAMACJI 

Przypominamy, że RONEBERG udziela na zakupiony produkt gwarancji na okres 12 miesięcy. 

Gwarancja obejmuje mechanizm oraz wady produkcyjne.

Gwarancja nie obejmuje:

* okresu przydatności baterii, wskazówek, tarczy oraz cyrkonii;

* normalnego zużycia eksploatacyjnego i starzenia (np. zarysowań na szkiełku, zmian koloru, a także zmian właściwości materiałów z których wykonano niemetalowe paski, takich jak skóra, tkanina, kauczuk, złuszczenia oraz zmiany kolorowych powłok galwanicznych);

* uszkodzeń którejkolwiek części zegarka w wyniku niewłaściwego użytkowania, zaniedbania, wypadków (uderzeń, wgnieceń, zbicia szkła itp.);

* użytkowania niegodnego z przeznaczeniem oraz nieprzestrzegania instrukcji obsługi;

*  produktu, na którym dokonywane były operacje przez osoby nieuprawnione (np. w związku z wymianą baterii, obsługą lub naprawami).

Zwracamy Państwu uwagę, że reklamacji nie podlegają następujące uszkodzenia produktów:

* naturalne zużywanie się, tj. uszkodzenia mechaniczne powstałe w trakcie użytkowania produktów przez Państwa, oraz uszkodzenia powstałe w wyniku braku lub nieprawidłowej konserwacji;

* uszkodzenia powstałe na skutek użytkowania niezgodnie z przeznaczeniem.

PROCEDURA REKLAMACJI

Jak mogę zareklamować produkt? 

1. Produkt należy odesłać odpowiednio zabezpieczony najlepiej w oryginalnym opakowaniu. Do reklamowanego produktu należy dołączyć formularz reklamacji - dostępny tutaj https://roneberg.com/formularz-zwrotu-reklamacjia4.pdf . Koszt przesyłki ponosi reklamujący. Nie przyjmujemy przesyłek wysłanych za pobraniem.

2. Prosimy o zapakowanie reklamowanego produktu wraz z dowodem jego zakupu oraz kartą gwarancyjną i przesłanie na adres: Roneberg ul. Kopernika 12/5, 82-500 Kwidzyn

3. Aby proces reklamacji przebiegł sprawnie, prosimy również o przesłanie do nas wiadomości e-mail na adres info@roneberg.com  z informacją o nadaniu paczki oraz wypełnionym formularzem reklamacji. Umożliwi to sprawny kontakt z Państwem, gdy wydamy decyzję odnośnie reklamacji.

4. Po otrzymaniu przesyłki z reklamowanym produktem, w ciągu 14 dni skontaktujemy się z osobą reklamującą w celu poinformowania o decyzji względem reklamacji.

Zwroty

14 dni na odstąpienie od umowy

Zwroty

14 dni na odstąpienie od umowy
Czas na odstąpienie od umowy
14 dni
Koszt zwrotu
Koszt zwrotu zależy od tego, jaką metodę dostawy wskażesz podczas zakupu.
dostawa
zwrot
Allegro Paczkomaty 24/7 InPost
za darmo
Pozostałe metody
na własny koszt
Adres do zwrotu
RONEBERG
ul. Kopernika 12/5
82-500 Kwidzyn
Dodatkowe informacje

Jeśli nie jesteście Państwo zadowoleni z zakupu, istnieje możliwość odesłania zakupionego przedmiotu i uzyskania zwrotu pełnego kosztu zakupu. Kwotę równą wartości produktu prześlemy na konto użyte podczas dokonywania zakupu lub podanego w formularzu zwrotu. Proces rozpatrywania zwrotu zajmuje do 14 dni roboczych od dostarczenia zwracanego produktu.

Uwaga: aby otrzymać zwrot kosztu zakupu danego produktu, należy zwrócić go do nas w przeciągu 14 dni od daty jego otrzymania. Aby zwrócić taki produkt lub produkty, muszą być one w oryginalnym, nienaruszonym stanie, nieużywane, a także znajdować się w oryginalnym opakowaniu wraz z paragonem/fakturą. Przypominamy, że zgodnie z regulaminem zwrot urządzeń kosmetycznych zostanie uznany tylko w przypadku odesłania towaru nieużywanego.  Etykiety oraz naklejki ochronne nie mogą być naruszone. Aby uzyskać zwrot kosztu zakupu, produkty zakupione w naszym sklepie muszą zostać zwrócone do naszego magazynu. Zwrot do sklepu stacjonarnego nie jest możliwy. Przypominamy, że nie odbieramy przesyłek za pobraniem oraz nadanych do Paczkomatu. 

Oferta produktów zakupionych w trakcie kampanii promocyjnej będzie nadal obowiązywała, jeśli zdecydujecie się Państwo na wybór innego produktu.

Przypominamy, że adres, na który należy odesłać zwracany towar to: 

B2B Marcin Klepuszewski 

Roneberg 

ul. Kopernika 12/5 

82-500 Kwidzyn 

Po otrzymaniu przesyłki ze zwracanym towarem przez nasz magazyn jest ona przetwarzana i sprawdzana przed przystąpieniem do zatwierdzenia lub odrzucenia danego zwrotu. Chociaż pracujemy tak szybko, jak to możliwe, proces ten może potrwać maksymalnie do czternastu dni roboczych.

Pamiętaj, aby do przesyłki zwrotnej załączyć wszystkie niezbędne informacje - jak formularz zwrotu i paragon. Jeśli zwrot robiłeś za pośrednictwem Allegro - na przesyłce napisz numer zwrotu oraz login Allegro - znacznie przyspieszy to proces przetwarzania i sprawdzania przesyłki.

Aby uzyskać więcej informacji, prosimy o kontakt. Z przyjemnością Państwu pomożemy.

PROCEDURA ZWROTÓW I WYMIANY

Jak mogę wymienić moje zamówienie?

Jeśli nie jesteście Państwo zadowoleni z zakupu i wolelibyście otrzymać inny produkt, istnieje możliwość odesłania zakupionego przedmiotu i uzyskania zwrotu pełnego kosztu jego zakupu. Aby jak najszybciej otrzymać nowy, wybrany przez Państwa produkt, prosimy o dokonanie odpowiedniego zakupu w stosownym czasie. Jeśli pragniecie Państwo dokonać zwrotu otrzymanego zamówienia, prosimy o kontakt. Z przyjemnością przekażemy Państwu dalsze instrukcje na ten temat.

Jak mogę zwrócić moje zamówienie?

Aby dokonać zwrotu, postępuj w sposób opisany poniżej:

  1. Pobierz i wypełnij formularz - https://roneberg.com/formularz-zwrotu-reklamacjia4.pdf
  2. Wyślij wypełniony formularz na adres e-mail: info@roneberg.com 
  3. Zapakuj przesyłkę, którą chcesz zwrócić w oryginalny karton
  4. Dołącz do zwracanej przesyłki podpisaną, papierową wersję formularza oraz paragon/fakturę i wyślij na adres: B2B Marcin Klepuszewski / Roneberg, ul. Kopernika 12/5, 82-500 Kwidzyn.

WARUNKI DOKONYWANIA ZWROTÓW:

Mają Państwo możliwość dobrowolnego zwrotu zakupionego produktu w ciągu 14 dni od daty jego otrzymania. Po tym czasie RONEBERG nie przyjmie żadnych zwrotów dotyczących danego zamówienia. Odsyłane produkty muszą zostać zwrócone w nienaruszonym stanie. Szczegółowe zasady zwrotów dostępne są w regulaminie.

Po otrzymaniu przesyłki ze zwracanym towarem przez nasz magazyn jest ona przetwarzana i sprawdzana przed przystąpieniem do zatwierdzenia lub odrzucenia danego zwrotu.

Chociaż pracujemy tak szybko, jak to możliwe, proces ten może potrwać maksymalnie do czternastu dni. Będziemy wdzięczni za wyrozumiałość.

Prosimy zauważyć, że firma RONEBERG nie ponosi odpowiedzialności za przedmioty utracone podczas zwrotnej wysyłki. Dlatego zalecamy korzystanie z poczty poleconej oraz podanie nam numeru do śledzenia Państwa przesyłki zwrotnej.

Kiedy otrzymam zwrot?

Po otrzymaniu Państwa przesyłki ze zwracanym towarem przez nasz magazyn jest ona przetwarzana i sprawdzana przed przystąpieniem do zatwierdzenia lub odrzucenia danego zwrotu.

Produkt(y) muszą zostać dostarczone w ciągu 14 dni. Towar musi być nieużywany- w oryginalnym opakowaniu wraz z paragonem/fakturą, z etykietami i nienaruszonymi naklejkami zabezpieczającymi oraz w tym samym stanie, w jakim nowy zegarek został odebrany.

Jeżeli Państwa zwrot towaru zostanie zatwierdzony, otrzymają Państwo pełny zwrot kosztów zamówienia. Kiedy zwrot zostanie zatwierdzony w naszym systemie, powinien on być widoczny na Państwa koncie w przeciągu maksymalnie 5 dni roboczych.

O sprzedającym

roneberg

O sprzedającym

roneberg

99,0%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach
ZGODNOŚĆ Z OPISEM
4,8/5
OBSŁUGA KLIENTA
4,8/5
KOSZT WYSYŁKI
4,9/5
Nie wyświetlamy już oceny za czas wysyłki.
Przewidywany czas dostawy zobaczysz na stronie oferty.
NA ALLEGRO OD
od roku i 1 miesiąca
OSTATNIE LOGOWANIE
dzisiaj o 10:10

Dane firmy

Marcin Klepuszewski
B2B
żwirowa 4
82-500 Kwidzyn
NIP: 5811783458

Kontakt

  • 58 *** ** ** (pokaż)
poniedziałek - piątek
08:30 - 15:30
sobota - niedziela
zamknięte

Informacje o sprzedającym

DANE FIRMY:

B2B Marcin Klepuszewski

Ul. Żwirowa 4, 82-500 Kwidzyn

NIP: 5811783458

REGON: 220122655


KONTAKT: 

info@roneberg.com

Uprzejmie informujemy, że pracujemy od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16. 

Pozostałe informacje

1. Czas realizacji zamówienia jest wskazany indywidualnie dla każdego produktu - prosimy zapoznać się z nim przed złożeniem zamówienia.  W okresie świątecznym czy okresie wyprzedaży czas realizacji może ulec wydłużeniu. W każdym momencie udzielimy informacji dotyczącej aktualnego stanu zamówienia - prosimy o kontakt. 

2. Towar wysyłamy wyłącznie w dni robocze, tj. od poniedziałku do piątku. 

3.  Jeżeli życzą sobie Państwo nadanie paczki na inny adres niż wskazany na Allegro, prosimy o podanie go w formularzu dostawy. W innym przypadku wysyłamy na adres podany na Allegro.

4. Formy oraz koszta dostawy są podane w cenniku.

5. Po wysłaniu zamówienia otrzymają Państwo wiadomość e-mail z numerem przesyłki oraz linkiem umożliwiającym jej śledzenie.

6. Do każdego zamówienia wystawiamy paragon fiskalny. Na życzenie Klienta wystawimy fakturę VAT. 

7. Wszystkie uwagi, życzenia bądź pytania prosimy kierować do Działu Obsługi Klienta. Formy kontaktu są przedstawione w Danych Sprzedającego. 

8. Numer konta dla przelewów zwykłych: 60 1140 2004 0000 3602 7661 2919. Prosimy o wpisanie w tytule przelewu nick/login Allegro. 

9. Zwroty oraz reklamacje rozpatrujemy w ciągu 14 dni od dostarczenia przesyłki. Przypominamy, że zgodnie z regulaminem zwrot urządzeń kosmetycznych zostanie uznany tylko w przypadku odesłania towaru nieużywanego.




Numer oferty: 8222515841

Inni klienci oglądali również

 


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

Allegro