, , ,

EKSPRES KRUPS OBLO DOLCE GUSTO BIAŁY

od
euromobile88
179,99
Allegro Smart!
18,00 zł x 10 rat raty zero
Kolor/wzór
Liczba sztuk
z 14 sztuk
Allegro gwarantuje bezpieczne zakupy
Otrzymasz kupiony przedmiot albo zwrócimy Ci pieniądze. Sprawdź szczegóły.

Parametry

    • Stan:
      Nowy
    • Faktura:
      Wystawiam fakturę VAT
    • Marka:
    • Model:
      Nescafe Dolce Gusto Oblo KP110T
    • Kolor dominujący:

Opis

Dokładny opis oraz dane techniczne dostępne są na stronie producenta.

Proszę podawać dane firmy do faktury.

Zdjęcia:

Zdjęcia produktu są poglądowe.

Pytania:

Prosimy zgłaszać przez pytanie do kupującego lub maila.

Warunki:

Więcej informacji na temat reklamacji, sposobie wysyłki oraz zwrocie można znaleźć w zakładkach aukcji.

Zapraszamy na nasz inne aukcji gdzie można znaleźć między innymi kapsułki do ekspresów w różnych smakach sprzedawane na sztuk tak aby można było skosztować tyle smaków kawy na ile ma się ochotę.

Proszę wejść na link podany poniżej albo kliknąć w zakładkę wszystkie produkty sprzedającego:

https://allegro.pl/uzytkownik/EURO2GSM/kawy-kapsulki-do-ekspresow-74824?bmatch=baseline-n-dict-sort-sqm-sup-1-2-0329

raty zero

Przykład reprezentatywny dla Rat ZERO w ramach Transakcji Raty Od.nowa lub Pożyczki Raty PayU: RRSO (Rzeczywista Roczna Stopa Oprocentowania): 0,00%, całkowita kwota kredytu: 1300 zł, całkowita kwota do zapłaty: 1300 zł, oprocentowanie stałe 0%, całkowity koszt kredytu: 0,00 zł (w tym: prowizja: 0 zł, odsetki: 0 zł), 20 równych miesięcznych rat w wysokości po: 65 zł. Kalkulacja na dzień 1.09.2019 r. dokonana na reprezentatywnym przykładzie (przy założeniu, że dla kredytu odnawialnego cała jego kwota została wykorzystana jednorazowo w ramach Transakcji Raty Od.nowa i nie zaszły okoliczności skutkujące nieprzedłużeniem umowy). Propozycją objęte są wybrane towary na zasadach dostępnych na: allegro.pl/raty/regulamin w okresie 1.09.2019 r. - 30.09.2019 r. Umowa o kredyt konsumencki zawierana jest, po dokonaniu pozytywnej oceny zdolności kredytowej, pomiędzy kredytobiorcą a: 1) BNP Paribas Bank Polska S.A., z którym Allegro.pl sp. z o.o. współpracuje i w imieniu którego pośredniczy w czynnościach faktycznych dot. zawierania umowy o kredyt odnawialny albo 2) Alior Bank S.A., mBank S.A., AS INBANK lub Kreditech Polska sp. z o.o., z którymi PayU S.A. współpracuje i pośredniczy w zawieraniu pozostałych umów. Powyższe ma charakter wyłącznie informacyjny i nie jest ofertą w rozumieniu kodeksu cywilnego.

Oferty sponsorowane, które mogą Cię zainteresować

Dostawa i płatność

od 0,00 zł

Dostawa i płatność

Wysyłka z: Kędzierzyn-Koźle, Polska
Aby mieć darmową dostawę, kup u euromobile88 za co najmniej 1,00 zł.
Kupujesz więcej niż jedną sztukę?Sprawdź koszt dostawy dla wielu sztuk
Odbiór w punkcie
koszt dostawy
czas realizacji
Odbiór w punkcie
Allegro Paczkomaty 24/7 InPost
0,00 zł
2 dni robocze
2 dni robocze
Allegro Paczkomaty 24/7 InPost pobranie
0,00 zł
2 dni robocze
2 dni robocze
Kurier
koszt dostawy
czas realizacji
Kurier
Allegro Kurier24 InPost
0,00 zł
2-3 dni robocze
2-3 dni robocze
Allegro Kurier24 InPost pobranie
0,00 zł
2-3 dni robocze
2-3 dni robocze
Kurier DPD
0,00 zł
2-3 dni robocze
2-3 dni robocze
Kurier DPD pobranie
0,00 zł
2-3 dni robocze
2-3 dni robocze
Płatności

Gwarancja

3 miesiące

Gwarancja

Rodzaj gwarancji

sprzedającego

Okres gwarancji

3 miesiące
Dodatkowe informacje

  *Gwarancja Door to Door obowiązuje tylko na produkty których producent deklaruje taką gwarancję w innym przypadku przedmiot należy odesłać do producenta lub sprzedawcy. 


  1. Producent bezpłatnie usunie ewentualną niesprawność urządzenia, zgodnie z postanowieniami niniejszej gwarancji pod warunkiem przedstawienia kopii dowodu zakupu.
  2. W przypadku gdy naprawa jest niemożliwa, urządzenie zostanie wymieniane na nowe o nie gorszych parametrach procesora oraz pamięci.
  3. Okres gwarancji podany wyżej jest liczony od daty sprzedaży sprzętu, jednak nie dłużej niż 27 miesięcy od daty produkcji umieszczonej na produkcie.
  4. W przypadku wymiany produktu, gwarancja jest kontynuowana zgodnie z datą zakupu oryginalnego urządzenia lub w przypadku zakończenia tej gwarancji wynosi 90 dni, na wymieniony produkt, liczone od daty wymiany urządzenia umieszczonej w raporcie serwisowym. 
  5. Nie należy dopuścić do rozładowania baterii w urządzeniu. 
  6. Okres gwarancji na akcesoria dołączone do urządzenia (np. ładowarki, uchwyty, kable, piloty itp.) wynosi 6 miesięcy od daty sprzedaży z wyłączeniem uszkodzeń mechanicznych. 
  7. Wady ujawnione w okresie gwarancji będą usuwane bezpłatnie w możliwie najkrótszym terminie nie przekraczającym 21 dni roboczych od przyjęcia urządzenia fizycznie do serwisu. Termin może wynośić nawet 31 dni jeżeli urządzenie zostanie odesłane w pierwszym przypadku do sprzedawcy.
  8. Usterkę należy zgłosić nie później niż 14 dni od jej zaistnienia.  
  9. Nabywca zobowiązany jest dostarczyć produkt w oryginalnym opakowaniu, wraz ze wszystkimi akcesoriami. Odpowiedzialność za uszkodzenia wynikające z użycia opakowania zastępczego ponosi nabywca.  
  10. W przypadku nieuzasadnionej reklamacji (reklamacji sprawnego urządzenia lub gdy uszkodzenie powstało z winy klienta) zgłaszający reklamację zostanie obciążony kosztami ekspertyzy oraz transportu.  
  11. Niniejsza gwarancja nie obejmuje: a) elementów zużywalnych lub podlegających wyczerpaniu (takich jak nieładowane baterie itp.); b) uszkodzeń i awarii spowodowanych włączaniem, użytkowaniem lub obchodzeniem się z produktem w sposób odbiegający od normalnych osobistych lub domowych zastosowań; c) uszkodzeń produktu będących następstwem: - używania produktu niezgodnie z jego przeznaczeniem, czyli używania, którego skutkiem jest uszkodzenie fizyczne, estetyczne lub uszkodzenie powierzchni produktu lub jego modyfikacje, lub uszkodzenie wyświetlaczy ciekłokrystalicznych, - zarażenia wirusem lub użytkowania produktu z oprogramowaniem innym niż dostarczone z produktem lub oprogramowaniem nieprawidłowo zainstalowanym; - Kompatybilności urządzeń, z którymi używany jest ten produkt lub w których skład wchodzi, z wyjątkiem innych produktów przeznaczonych do użytku z niniejszym produktem; - użytkowania produktu z akcesoriami, urządzeniami peryferyjnymi i innymi produktami typu, stanu i standardu innego niż zalecany; - napraw przeprowadzanych przez osoby niebędące pracownikami Autoryzowanych Centrów Serwisowych; - zaniedbania a szczególnie zabrudzeń; - wypadków, pożaru, działania cieczy lub wilgoci, chemikaliów i innych substancji, powodzi, wibracji, nadmiernego gorąca, nieprawidłowej wentylacji, wahań napięcia sieci zasilającej, podłączenia nadmiernego lub nieprawidłowego napięcia, promieniowania, wyładowań elektrycznych łącznie z błyskawicami oraz działania jakichkolwiek sił zewnętrznych i uderzeń. d) Gwarancja obejmuje wyłącznie sprzętowe podzespoły produktu. Nie obejmuje zaś oprogramowania. e) Czyszczenia urządzeń spowodowanych niewłaściwym przechowywaniem urządzenia. f) Sprzętu uszkodzonego mechanicznie.
  12. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do wymiany uszkodzonych części produktu, całego produktu lub jego części na nowy lub odnowiony. Wszystkie wymienione części i produkty stają się własnością sprzedawcy. 
  13. Nabywca traci prawa gwarancyjne w przypadku zerwania plomb gwarancyjnych, tabliczki znamionowej z numerem seryjnym lub stwierdzenia przez serwis producenta dokonywania nieautoryzowanych napraw lub zmian systemowy bądź konstrukcyjnych urządzenia.
  14. Sprzedawca może uchylić się od dotrzymania terminowości usługi gwarancyjnej, jeżeli zaistnieją nieprzewidziane okoliczności o charakterze siły wyższej np.: klęska żywiołowa, niepokoje społeczne itp.
  15. Sprzedawca nie odpowiada za szkody i straty powstałe w wyniku niemożności korzystania z urządzenia będącego w naprawie. 
  16. Uprawnienia z tytułu gwarancji nie obejmują prawa kupującego do domagania się zwrotu utraconych korzyści w związku z wadami urządzenia.
  17. Sprzedający nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku utraty danych na urządzeniu, informujemy również że mapy przywracane będą do stanu zgodnego ze stanem produkcyjnym. 

Reklamacja

Reklamacja

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata
rękojmia wyłączona dla przedsiębiorców

Adres do reklamacji

EUROWICHER PIOTR WICHER
GRUNWALDZKA 8/4
47-220 KĘDZIERZYN-KOŹLE
Dodatkowe informacje

Procedura serwisowa


Co zrobić, aby przyspieszyć ten proces?


Jeżeli zakupiłeś produkt nowy, skorzystaj z gwarancji producenta, bezpośrednie odesłanie produktu do autoryzowanego serwisu znacznie skróci czas realizacji. W przypadku produktów objętych gwaracją sprzedawcy, powiadom nas mailowo o zaistniałym problemie, postaramy się rozwiązać go tak szybko jak to możliwe. Jeżeli niezbędne będzie odesłanie zakupionego produktu, do przesyłki należy dołączyć informacje o kupującym tak by możliwe było zidentyfikowanie przysyłki. O przyjęciu urządzenia oraz postępach w realizacji, zostaną Państwo poinformowani mailowo.


Drogi Użytkowniku, zanim przekażesz sprzęt do Serwisu:


  1. Zapoznaj się z warunkami gwarancji dostępnymi w instrukcji obsługi Twojego urządzenia celem sprawdzenia czy uszkodzenie sprzętu jest objęte gwarancją producenta.
  2. Po weryfikacji zgłoszenia otrzymasz e-maila potwierdzającego przyjęcie reklamacji  lub odrzucającego reklamację wraz z uzasadnieniem.
  3. W przypadku konieczności przesłania sprzętu do serwisu, należy odpowiednio zapakować urządzenie, dołączając kopię dowodu zakupu oraz kartę gwarancyjną jeśli była dołączona.
  4. Prosimy nie dosyłać kart pamięci, kart SIM, dodatkowych elementów, które nie były w oryginalnym komplecie. itp. Serwis nie odpowiada za przysłane dodatkowo akcesoria.
  5. Prosimy o usunięcie wszelkiech haseł/PINów zabezpieczających urządzenia, lub gdy nie ma takiej możliwości, o spisanie ich i dołączenie do przesyłki. 
  6. Możesz mailowo, telefonicznie lub online zidentyfikować stan realizacji Twojego zgłoszenia.
  7. Sprawdź status reklamacji online na stronie producenta.

Zwroty

14 dni na odstąpienie od umowy

Zwroty

14 dni na odstąpienie od umowy
Czas na odstąpienie od umowy
14 dni
Koszt zwrotu
Koszt zwrotu zależy od tego, jaką metodę dostawy wskażesz podczas zakupu.
dostawa
zwrot
Allegro Paczkomaty 24/7 InPost
za darmo
Allegro Kurier24 InPost
za darmo
Pozostałe metody
na własny koszt
Adres do zwrotu
EUROWICHER PIOTR WICHER
Grunwaldzka 8/4
47-220 Kędzierzyn-Koźle
Dodatkowe informacje

Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014, kupujący ma 14 dni od daty otrzymania towaru na przesłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy, a jeśli sprzedający nie poinformował o prawie do odstąpienia – 12 miesięcy.


Zwrot przedmiotu przez konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty przesłania oświadczenia, podobnie jak zwrot środków przez Sprzedającego. Sprzedający może jednak wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.


Prawo zwrotu nie przysługuje przedsiębiorcom. Jeśli poprosiłeś o dokument sprzedaży w postaci faktury VAT wraz z numer NIP – tracisz prawo do zwrotu.


Jak zwracać produkty kupione na Allegro?


https://inpost.pl/pomoc-jak-zwracac-produkty-kupione-na-allegro


Jeżeli wybrałeś dostawę Allegro InPost, koszt ewentualnego odesłania przedmiotu jest wliczony w cenę tej opcji dostawy.


  1. Zwracany przez Konsumenta towar powinien zostać opakowany w odpowiedni sposób, zapewniający brak uszkodzeń w trakcie transportu. Towar zwracany w oryginalnym opakowaniu z kompletnym wyposażeniem i akcesoriami oraz dokumentami wydanymi przy jego sprzedaży. Zwracany towar nie może nosić śladów użytkowania oraz nie może posiadać uszkodzeń mechanicznych. 
  2. Umowa jest uważana za niezawartą, a Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny dla stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. 
  3. Koszty bezpośredniego odesłania (zwrotu) towaru do Sprzedawcy w związku z dokonanym odstąpieniem od umowy bez podania przyczyny w terminie 14 dni od dnia wydania rzeczy, ponosi Konsument. 
  4. Jeżeli Konsument wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez przedsiębiorcę, przedsiębiorca nie jest zobowiązany do zwrotu Konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów. 
  5. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia towaru w transporcie należy spisać protokołu szkody. W tym celu należy skontaktować się z firmą kurierską, klient umawia się indywidualnie z kurierem w celu spisania protokołu szkody. Protokół można spisać do 7 dni kalendarzowych od otrzymania przesyłki. Skan spisanego protokołu szkody prosimy przesłać wraz z formularzem zwrotu.
  6. Podstawą do zwrotu pieniędzy jest potwierdzona korekta faktury, która wysyłana jest drogą mailową na e-mail podany w zamówieniu. 
  7. Zwrot wzajemnych świadczeń powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od odstąpienia od umowy. Zwrot pieniędzy może zostać wydłużony do czasu potwierdzenia korekty faktury. 
  8. W przypadku pytań i wątpliwości, prosimy o kontakt mailowy. Zadbaj o swoją przesyłkę! W trosce o bezpieczeństwo przesyłanych towarów, zalecamy korzystanie z usług firm kurierskich lub nadawanie paczek z potwierdzeniem nadania.

FORMULARZ ZWROTU (brak informacji skróci czas zwrotu środków na konto)


Dane kupującego: 


Nick z allegro: 


Numer faktury: FVP/


Imię: 


Nazwisko: 


Ulica (nr domu, mieszkania): 


Kod pocztowy: 


Miasto: 


Telefon: 


E-mail: 


Dane produktu: 


Nazwa produktu i ilość: 


Data zakupu: 


Data otrzymania towaru: 


Powód zwrotu (opcjonalnie): 


Szczegółowe informacje zawarte w tym miejscu przyspieszą kroki zmierzające do zwrócenia Państwu kosztów za zakupiony towar.


Spisany protokół szkody: TAK / NIE 


Dane do zwrotu: 


Nazwa banku: 


Nr rachunku bankowego: 


WYPEŁNIONY FORMULARZ PROSIMY DOŁĄCZYĆ DO PACZKI 

O sprzedającym

euromobile88

O sprzedającym

euromobile88

98,6%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach
ZGODNOŚĆ Z OPISEM
4,9/5
OBSŁUGA KLIENTA
4,9/5
CZAS WYSYŁKI
4,9/5
KOSZT WYSYŁKI
4,8/5
NA ALLEGRO OD
od 6 lat i 6 miesięcy
OSTATNIE LOGOWANIE
ponad miesiąc temu

Dane firmy

Piotr Wicher
EUROWICHER
Grunwaldzka 8/4
47-220 Kędzierzyn-Koźle
REGON: 160134653
NIP: 991-025-32-86

Kontakt

  • 790****** (pokaż)
poniedziałek - piątek
08:00 - 14:00
sobota - niedziela
zamknięte

Pozostałe informacje

INFORMACJE O TRANSAKCJI

Na wybranie sposobu dostawy i płatności oraz wpłatę czekamy 14 dni, po tym czasie transakcja zostanie anulowana.

ODBIÓR PRZESYŁKI

Przy odbiorze przesyłki z zamówionym Towarem, Klient powinien sprawdzić przesyłkę i w przypadku stwierdzenia: 

- uszkodzenia mechanicznego zawartości przesyłki 

- niekompletności przesyłki 

- niezgodności zawartości przesyłki  z przedmiotem zamówienia Klient jest uprawniony do odmowy przyjęcia przesyłki.

W takim przypadku Klient powinien niezwłocznie powiadomić Usługodawcę o zaistniałej sytuacji w celu przygotowania nowej dostawy. W przypadku stwierdzenia takich uszkodzeń, zażądaj u kuriera sporządzenie protokołu szkody - protokół stanowi podstawę wszczęcia postępowania reklamacyjnego.

Numer oferty: 8168767345

Inni klienci oglądali również

 


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

Allegro