Wpisz czego szukasz

Znajdziemy sprzedawców, którzy mają wszystko czego szukasz.

Wprowadź frazę
, , ,

EKOLOGICZNY PIÓRNIK z IMIENIEM i AKCESORIAMI WOOD

od
Super Sprzedawcy
MacFranc - 100%
Allegro Smart!
5 osób kupiło 59 sztuk

Darmowa dostawa Smart! przy zakupach od 40 zł
Dostawa od 8,99 zł
Czas wysyłki zwykle do 2 dni roboczych
Zwrot za darmo
14 dni na odstąpienie od umowy

Liczba sztuk
z 920 sztuk
Allegro gwarantuje bezpieczne zakupy
Otrzymasz kupiony przedmiot albo zwrócimy Ci pieniądze. Sprawdź szczegóły.

Parametry

    • Dodatkowe informacje:
    • Bohater:
      brak
    • Kolor:
      Odcienie brązu i beżu
    • Waga (z opakowaniem):
      0.106 kg
    • Płeć:
      Chłopcy, Dziewczynki

Opis

EKOLOGICZNY  PIÓRNIK z AKCESORIAMI

Bambusowy piórnik z ekologicznymi przyborami zawiera: dwa dwustronne długopisy (czerwony, niebieski, zielony i czarny), dwa ołówki, linijkę, temperówkę, gumkę do mazania oraz karteczki samoprzylepne. Ekologia, piękny wygląd i możliwość praktycznego zastosowania w jednym produkcie.

Dodatkowo w cenie możemy wygrawerować IMIĘ lub dowolny napis na drewnianej WIZYTÓWCE z przodu piórnika, wtedy gadżet ten może posłużyć jako oryginalny prezent.

Jeżeli wybierzesz opcję z grawerowanym imieniem poinformuj nas o tym fakcie w momencie zakupu oraz podaj nam wszystkie informacje na ten temat: imię + numer czcionki z aukcji.

CENA BRUTTO to 19,99 zł  za sztukę

OPIS PRODUKTU:

  • MATERIAŁ:  DREWNO, BAMBUS, PAPIER
  • WYMIARY:   198 x 34 x 58 mm (etui)
  • WAGA: 106 g

Oferty sponsorowane, które mogą Cię zainteresować

Opinie o produkcie

5,00

Opinie o produkcie


Rewelacyjny
5,00/5
(2 oceny)
2
0
0
0
0

Dostawa i płatność

od 8,99 zł

Dostawa i płatność


Wysyłka z: Dąbrowa, Polska
Aby mieć darmową dostawę, kup u MacFranc za co najmniej 300,00 zł.
Kupujesz więcej niż jedną sztukę?
Odbiór w punkcie
koszt dostawy
przewidywany czas dostawy
Odbiór w punkcie
InPost Paczkomat 24/7
8,99 zł
wt. 14 lip. w punkcie
za darmo z pakietemdla zakupu od 40 zł
wt. 14 lip. w punkcie
Odbiór osobisty
0,00 zł
czw. 16 lip. w punkcie
czw. 16 lip. w punkcie
Automat Paczkowy
29,00 zł
wt. 14 lip. - czw. 16 lip. w punkcie
wt. 14 lip. - czw. 16 lip. w punkcie
Orlen
29,00 zł
wt. 14 lip. - czw. 16 lip. w punkcie
wt. 14 lip. - czw. 16 lip. w punkcie
Poczta Polska
29,00 zł
wt. 14 lip. - czw. 16 lip. w punkcie
wt. 14 lip. - czw. 16 lip. w punkcie
RUCH
29,00 zł
wt. 14 lip. - czw. 16 lip. w punkcie
wt. 14 lip. - czw. 16 lip. w punkcie
Żabka
29,00 zł
wt. 14 lip. - czw. 16 lip. w punkcie
wt. 14 lip. - czw. 16 lip. w punkcie
Na adres
koszt dostawy
przewidywany czas dostawy
Na adres
Kurier, InPost
10,95 zł
wt. 14 lip. u Ciebie
wt. 14 lip. u Ciebie
Kurier, DHL
19,00 zł
wt. 14 lip. u Ciebie
wt. 14 lip. u Ciebie

Punkty odbioru

PROart
ul. Poprzeczna 52
62-071 Dąbrowa
woj. wielkopolskie

poniedziałek - piątek
09:00 - 17:00
sobota - niedziela
zamknięte

płatność tylko gotówką
prosimy umówić się na odbiór

Czas wysyłki: zwykle do 2 dni roboczych.

Wyliczamy na podstawie wcześniejszych wysyłek tego sprzedawcy. Podczas tworzenia tej oferty, sprzedawca zadeklarował, że wyśle towar do 3 dni roboczych.

Płatności

Reklamacja

Reklamacja


Czas na reklamację z tytułu rękojmi

1 rok
rękojmia wyłączona dla przedsiębiorców

Adres do reklamacji

PROart
ul. Poprzeczna 52
62-071 Dąbrowa
Dodatkowe informacje

REKLAMACJA Z TYTUŁU RĘKOJMI:

1. Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy wobec Klienta będącego Konsumentem, z tytułu rękojmi obejmującej wady fizyczne i prawne, są określone w ustawie Kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz. U. nr 16, poz. 93 ze zm.)

2. Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem  sklep@kukni.pl lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy, PROart 62-071 Dąbrowa, ul. Poprzeczna 52.

Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej:

  • imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego oraz jego NICK allegro
  • datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji,
  • paragon lub fakturę vat
  • przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego, 
  • wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację. 

3. Gdy jest to niezbędne dla oceny wad fizycznych Produktu, należy go dostarczyć wraz z dowodem zakupu

 i jeśli posiada kartą gwarancyjną przesyłką na adres Sprzedawcy.

4. Sprzedawca ustosunkuje się do żądania Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni. Odpowiedź w sprawie reklamacji jest wysyłana na podany przez Klienta adres e-mail lub w inny podany przez Klienta sposób.

5. W przypadku reklamacji Klienta będącego Konsumentem – nierozpatrzenie reklamacji w terminie 14 dni jest jednoznaczne z jej uwzględnieniem. W związku z uzasadnioną reklamacją Klienta będącego Konsumentem Sprzedawca pokrywa koszty odbioru, dostawy i wymiany Produktu na wolny od wad.


W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji dla KUPUJĄCEGO, warunkiem koniecznym do zwrotu środków pieniężnych jest:

  • zwrot towaru w oryginalnym opakowaniu
  • zwrot oryginału paragonu
  • przeprowadzenie całej procedury zwrotu towaru wraz z wnioskiem o zwrot prowizji do Allegro

PACZKI

Prosimy o sprawdzenie podczas odbioru paczki z PACZKOMATU czy zawartość przesyłki nie została uszkodzona podczas transportu.

W przypadku uszkodzenia należy kliknąć na ekranie paczkomatu opcję "Mam uwagi do paczki" i umieścić ją z powrotem w skrytce. Przesyłka zostanie odesłana do nadawcy, a kurier spisze protokół szkody, który jest niezbędny do złożenia reklamacji usługi transportowej. W przypadku braku zgłoszenia uszkodzenia w paczkomacie, należy udać się z przesyłką do najbliższego punktu obsługi InPost w celu spisania protokołu szkody.

W przypadku KURIERA również prosimy zwrócić uwagę czy paczka nie jest uszkodzona. Jeżeli są widoczne uszkodzenia paczki, proszę w obecności kuriera sprawdzić czy towar dotarł w całości, a w przypadku stwierdzenia uszkodzeń proszę poinformować kuriera, aby spisał odpowiedni formularz, który będzie podstawą rozpatrzenia reklamacji.

W przypadku POCZTY POLSKIEJ nie odpowiadamy za zaginięcia przesyłek oraz uszkodzenia podczas transportu. W przypadku odbioru uszkodzonej przesyłki proszę natychmiast poinformować listonosza lub swoją placówkę pocztową o uszkodzeniach i zgłosić reklamację.


 INSTRUKCJA ZWROTU do PACZKOMATU

  • Wejdź do zakładki Moje Allegro > Moje zakupy > Licytacje i Kup Teraz: kliknij na SZCZEGÓŁY w aukcji, w której chcesz zwrócić Towar, nastepnie kliknij na niebieski odnośnik z napisem "zwróć część lub całość zakupu"
  • Dostaniesz SMS z kodem zwrotu. 
  • Przygotuj przesyłkę. Adres zwrotu nie będzie Ci potrzebny. Wystarczy, że użyjesz kodu zwrotu, który otrzymasz w wiadomości SMS
  • udaj się do dowolnego, najbliższego Paczkomatu. Na ekranie Paczkomatu wybierz Nadam paczkę, a następnie Mam specjalny kod. Paczkomat automatycznie otworzy skrytkę. Umieść w niej paczkę i zamknij skrytkę. Możesz też udać się z paczką do najbliższego Punktu Obsługi Klienta InPost.  

Pamiętaj! Masz 14 dni na kliknięcie przycisku „Zwrot” (licząc od momentu odebrania przesyłki) i potem kolejne 14 dni na zwrócenie paczki. Darmowy zwrot dostępny jest wyłącznie dla zarejestrowanych użytkowników Allegro. Ewentualne pytania w sprawie realizacji zwrotu kieruj bezpośrednio do Biura Obsługi Klienta InPost. 


Zwroty

14 dni na odstąpienie od umowy

Zwroty


Czas na odstąpienie od umowy
14 dni
Koszt zwrotu
Koszt zwrotu zależy od tego, jaką metodę dostawy wskażesz podczas zakupu.
dostawa
zwrot
Allegro Paczkomaty 24/7 InPost
za darmo
Allegro Kurier24 InPost
za darmo
Allegro miniKurier24 InPost
za darmo
Pozostałe metody
na własny koszt
Adres do zwrotu
PROart
ul. Poprzeczna 52
62-071 Dąbrowa
Ograniczenie prawa do odstąpienia

Prawo odstąpienia od umowy bez podania przyczyny nie przysługuje konsumentowi w przypadku, gdy oferowana usługa została już wykonana w całości, za wyraźną zgodą kupującego poinformowanego uprzednio przez sprzedającego o utracie prawa odstąpienia od umowy (przepis z ustawy).

Dodatkowe informacje

W ciągu 14 dni od otrzymania nabytej rzeczy Kupujący (konsument) może odstąpić od umowy bez podawania jakiejkolwiek przyczyny jeżeli towar jest nie użyty i zapakowany w oryginalnym opakowaniu.

WARUNKI ZWROTU

Aby odstąpić od umowy zawartej na Allegro, należy złożyć Sprzedającemu stosowne oświadczenie woli, najlepiej pisząc na adres e-mail: sklep@kukni.pl lub w formie pisemnej.


W przypadku zwrotu warunkiem koniecznym jest:

  • zwrot nieuszkodzonego i nieużywanego towaru w oryginalnym opakowaniu
  • oryginał paragonu
  • oświadczenie woli
  • przeprowadzenie całej procedury zwrotu towaru wraz z wnioskiem o zwrot prowizji(proces opisany w dalszej części regulaminu)

Koszt zwrotu rzeczy w przypadku odstąpienia od umowy: 

W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca nie ponosi kosztu odesłania Towaru. Koszt odesłania towaru może być wyższy niż koszt dostawy podany w ofercie.

Sprzedający w ciągu 14 dni od momentu dostarczenia do siedziby Sprzedajacego nieuszkodzonego przedmiotu, zwróci pieniądze na podany  przez Kupującego nr rachunku bankowego. 

Kupujący może zwrócić towar tylko we własnym zakresie.

Zwracana kwota: 

W przypadku odstąpienia od umowy w skład zwracanej kwoty wchodzi tylko koszt zakupionych przedmiotów.  Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości odesłanego przedmiotu, które wynikało z korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia jego charakteru, cech i funkcjonowania. Obowiązkiem konsumenta jest solidne i bezpieczne zapakowanie odsyłanego towaru. 

Brak możliwości odstąpienia od umowy: 

Prawo odstąpienia od umowy zawartej w ramach Allegro nie przysługuje Kupującemu (konsumentowi) w odniesieniu do umów: 

  • o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy,
  • w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli  i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy,
  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb,
  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia,
  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu,
  • w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami,
  • w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli, 
  • w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji, jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy,
  • w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.


 INSTRUKCJA ZWROTU do PACZKOMATU

  • Wejdź do zakładki Moje Allegro > Moje zakupy > Licytacje i Kup Teraz: kliknij na SZCZEGÓŁY w aukcji, w której chcesz zwrócić Towar, nastepnie kliknij na niebieski odnośnik z napisem "zwróć część lub całość zakupu"
  • Dostaniesz SMS z kodem zwrotu. 
  • Przygotuj przesyłkę. Adres zwrotu nie będzie Ci potrzebny. Wystarczy, że użyjesz kodu zwrotu, który otrzymasz w wiadomości SMS
  • udaj się do dowolnego, najbliższego Paczkomatu. Na ekranie Paczkomatu wybierz Nadam paczkę, a następnie Mam specjalny kod. Paczkomat automatycznie otworzy skrytkę. Umieść w niej paczkę i zamknij skrytkę. Możesz też udać się z paczką do najbliższego Punktu Obsługi Klienta InPost.  

Pamiętaj! 

Masz 14 dni na kliknięcie przycisku „Zwrot” (licząc od momentu odebrania przesyłki) i potem kolejne 14 dni na zwrócenie paczki. Darmowy zwrot dostępny jest wyłącznie dla zarejestrowanych użytkowników Allegro. Ewentualne pytania w sprawie realizacji zwrotu kieruj bezpośrednio do Biura Obsługi Klienta InPost. 


O sprzedającym

MacFranc

O sprzedającym


100,0%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach

Zgodność z opisem

5,0/5star

Obsługa kupującego

5,0/5star

Koszt wysyłki

4,9/5star
Nie wyświetlamy już oceny za czas wysyłki. Przewidywany czas dostawy zobaczysz na stronie oferty.

Na allegro

od 15 lat i 1 miesiąca

Ostatnie logowanie

dzisiaj o 20:37

Dane firmy

Maciej Garcarek
PROart Garcarek Maciej
ul. Poprzeczna 52
62-070 Dąbrowa
REGON: 631059460
NIP: 777-127-76-54

Kontakt

  • 602****** ()
poniedziałek - piątek
09:00 - 17:00
sobota - niedziela
zamknięte

Informacje o sprzedającym

WITAMY NA NASZYCH AUKCJACH. 

Kupując u nas masz pewność, że kupujesz w legalnie działającej firmie, zajmującej się produkcją oraz sprzedażą wysyłkową.  

WYSYŁKA:

Paczki wysyłane są wg kolejności zamówień od poniedziałku do piątku za pośrednictwem Kuriera lub Paczkomatów. Większość paczek jeżeli mamy potwierdzenie wpłaty oraz ustalone wszystkie szczegóły z kupującym, wysyłamy na drugi dzień od momentu zamówienia. 

Paczki Kurierskie wychodzą od nas każdego dnia zawsze RANO do godziny 10.00.

Paczkomaty wysyłamy codziennie na bieżąco.

KONTAKT:    

e-mail: sklep@kukni.pl

tel. 602 606 978 

konto MBank:  74 1140 2004 0000 3902 6509 4643

Na zakupiony towar zawsze wystawiamy paragon lub na życzenie klienta fakturę VAT. Do faktury VAT w przypadku firm prosimy o podanie NIP-u, a w przypadku osób prywatnych Peselu lub Nip-u.   

W przypadku REKLAMACJI koszt wysyłki towaru  pokrywa KUPUJĄCY.

Proszę pamiętać:   

pojedyńcza przesyłka kurierska to waga MAX 30kg   

pojedyńcza przesyłka paczkomatowa to waga MAX 25kg  

System Allegro nie bierze pod uwagę wagi produktów, dlatego może wystąpić konieczność dopłaty do przesyłki.

Pozostałe informacje

Prosimy o sprawdzenie podczas odbioru paczki z PACZKOMATU czy zawartość przesyłki nie została uszkodzona podczas transportu. W przypadku uszkodzenia należy kliknąć na ekranie paczkomatu opcję "Mam uwagi do paczki" i umieścić ją z powrotem w skrytce. Przesyłka zostanie odesłana do nadawcy, a kurier spisze protokół szkody, który jest niezbędny do złożenia reklamacji usługi transportowej. W przypadku braku zgłoszenia uszkodzenia w paczkomacie, należy udać się z przesyłką do najbliższego punktu obsługi InPost w celu spisania protokołu szkody. 

W przypadku KURIERA również prosimy zwrócić uwagę czy paczka nie jest uszkodzona. Jeżeli są widoczne uszkodzenia paczki, proszę w obecności kuriera sprawdzić czy towar dotarł w całości, a w przypadku stwierdzenia uszkodzeń proszę poinformować kuriera, aby spisał odpowiedni formularz, który będzie podstawą rozpatrzenia reklamacji. Stosowny druk posiada kurier i ma obowiązek wypełnienia go na Państwa żądanie. Jeżeli przesyłka jest uszkodzona prosimy o wypełnienie protokołu szkody. Protokół szkody musi być spisany w dniu dostarczenia paczki. Protokół wraz z pismem reklamacyjnym należy przesłać do siedziby naszej firmy mailem lub listem poleconym.   

W przypadku POCZTY POLSKIEJ nie odpowiadamy za zaginięcia przesyłek oraz uszkodzenia podczas transportu. W przypadku odbioru uszkodzonej przesyłki proszę natychmiast poinformować listonosza lub swoją placówkę pocztową o uszkodzeniach i zgłosić reklamację.


Numer oferty: 7832796420

Inni klienci oglądali również

 

Ostatnio przeglądane


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

Allegro

Dodałeś przedmiot do koszyka

przejdź do koszyka