, , ,

DZWONKI Chromatyczne CYMBAŁKI 27-tonowe

od
Super Sprzedawcy
AKORD_DECIAKI
59,90
Allegro Smart!
116 osób kupiło 137 sztuk
Kolor/wzór
Liczba sztuk
ze 190 sztuk
Allegro gwarantuje bezpieczne zakupy
Otrzymasz kupiony przedmiot albo zwrócimy Ci pieniądze. Sprawdź szczegóły.

Parametry

    • Faktura:
      Wystawiam fakturę VAT

Opis

Dzwonki Chromatyczne 27-tonowe

KAJX27

Super oferta dla przedszkoli, szkół, nauczycieli oraz innych instytucji. Solidne i estetycznie wykonanie dzwonków chromatycznych.

  • Dzwonki chromatyczne fabrycznie nowe
  • Wykonane na drewnianej podstawie o grubości 3 cm
  • 27 tonowe
  • 2 oktawy
  • Nity metalowe lub plastikowe (z główkami metalowymi lub plastikowymi w zależności od stanu magazynowego)
  • Dzwonki strojone elektronicznie
  • W komplecie 2 pałeczki drewniane  (długość całkowita około 21cm- kulki około fi 1,9cm)
  • Wymiary:

- długość całkowita 42 cm

- szerokość większa: 24,5cm

- szerokość mniejsza 15cm

- grubość podstawy 3cm

- szerokość blaszki 2cm

  • NAPISY DŹWIĘKÓW NA BLASZKACH
  • Paragon lub faktura VAT na życzenie klienta

UWAGA ! Potrzebujesz dzwonki z pokrowcem?  Zapoznaj się z naszą ofertą na innych akcjach !

Oferty sponsorowane, które mogą Cię zainteresować

Opinie o produkcie

4,96

Opinie o produkcie

, ,
Rewelacyjny
4,96/5
(179 ocen)
173
5
1
0
0

4 lipca 2019 od
Polecam
1 lipca 2019 od
Ok
24 czerwca 2019 od
produkt zgodny z opisem, wszystko bez zarzutu
23 czerwca 2019 od
Prosto i solidnie. Są ok.
2 czerwca 2019 od
Wszystko ok
29 kwietnia 2019 od
bardzo dobre do nauki, polecam
26 marca 2019 od
Solidnie wykonane. Dzieci w przedszkolu są mega zadowolone.
Wykonanie
18 marca 2019 od
Świetny wybór i solidny!! Polecam!!
17 marca 2019 od
tego szukałam ok
6 marca 2019 od
Polecam
5 marca 2019 od
SZybko i sprawnie - zgodnie z opisem :)
23 stycznia 2019 od
super jakosc, polecam
szybka wysylka
19 stycznia 2019 od
Dzwonki działają poprawnie. Do szkoły wystarczające.
2 grudnia 2018 od
1 klawisz troszkę nie stroi

Dostawa i płatność

od 8,00 zł

Dostawa i płatność

Wysyłka z: ŁUBNICE, Polska
Kupujesz więcej niż jedną sztukę?Sprawdź koszt dostawy dla wielu sztuk
Odbiór w punkcie
koszt dostawy
czas realizacji
Odbiór w punkcie
Allegro Punkty Poczta, Żabka, Orlen, Ruch
8,00 zł
3-4 dni robocze
z pakietem
0,00 zł
3-4 dni robocze
Allegro Punkty Poczta pobranie
10,46 zł
3-4 dni robocze
3-4 dni robocze
Allegro Paczkomaty 24/7 InPost
8,99 zł
2 dni robocze
z pakietem
0,00 zł
2 dni robocze
Allegro Paczkomaty 24/7 InPost pobranie
12,49 zł
2 dni robocze
2 dni robocze
Odbiór osobisty w punkcie sprzedawcy
0,00 zł
1 dzień roboczy
1 dzień roboczy
Odbiór osobisty w punkcie sprzedawcy pobranie
0,00 zł
1 dzień roboczy
1 dzień roboczy
Kurier
koszt dostawy
czas realizacji
Kurier
Allegro Pocztex Kurier 48
9,90 zł
3-4 dni robocze
3-4 dni robocze
Allegro Pocztex Kurier 48 pobranie
12,36 zł
3-4 dni robocze
3-4 dni robocze
Kurier InPost
12,50 zł
2-3 dni robocze
2-3 dni robocze
Kurier InPost pobranie
14,50 zł
2-3 dni robocze
2-3 dni robocze
Kurier GLS
14,50 zł
2-3 dni robocze
2-3 dni robocze
Kurier GLS pobranie
17,50 zł
2-3 dni robocze
2-3 dni robocze

Punkty odbioru

AKORD Damian Janas
Ogrodowa 14P
98-432 Łubnice
woj. łódzkie
email: biuro@sklepakord.pl
tel.: 667732481

poniedziałek - piątek
07:00 - 17:00
sobota
08:00 - 13:00
niedziela
zamknięte

płatność kartą i gotówką
prosimy umówić się na odbiór

Dodatkowe informacje od sprzedającego

Osobom poniżej 6 pozytywnych komentarzy nie wysyłamy za pobraniem (płatne przy odbiorze)! Wyjątek stanowi potwierdzenie telefoniczne - szczegóły na stronie O mnie. U W A G A !!!!! Jeśli wybierzesz przesyłkę listową ekonomiczną nie bierzemy za nią odpowiedzialności. Pamiętaj wybierając ją nigdy nie masz pewności ze towar dojdzie do ciebie. Przesyłki te są nie rejestrowane i zdarza się ze znikają.

Płatności

Gwarancja

24 miesiące

Gwarancja

Rodzaj gwarancji

producenta/dystrybutora

Okres gwarancji

24 miesiące
12 miesięcy dla przedsiębiorców

Reklamacja

Reklamacja

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata
rękojmia wyłączona dla przedsiębiorców

Adres do reklamacji

AKORD Damian Janas
Ogrodowa 14P
98-432 Łubnice
Dodatkowe informacje

1. Procedura reklamacji dotyczy produktów wadliwych, a także niewłaściwej zawartości paczek. Informacja, które produkty są objęte gwarancją umieszczona jest w opisie produktu. 

2. Każdy sprzedawany produkt jest nowy, fabrycznie zapakowany. Wszystkie transakcje są ewidencjonowane. 

3. Firma AKORD gwarantuje użytkownikowi sprawne działanie urządzenia zakupionego w sklepie AKORD, pod warunkiem użytkowania go zgodnie z instrukcją obsługi. Wady fizyczne urządzenia ujawnione w okresie trwania gwarancji, z wyłączeniem przypadków opisanych poniżej, będą usuwane na koszt firmy AKORD. 

4. Gwarancji nie podlegają: - uszkodzenia mechaniczne, termiczne, chemiczne i wszystkie inne spowodowane działaniem siły zewnętrznej, bądź zaniechaniem działania klienta. - uszkodzenia powstałe w wyniku nieprawidłowego przechowywania lub transportu urządzenia - urządzenie (instrument) który próbowano samowolnie naprawić 

5. Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas transportu będą rozpatrywane tylko w przypadku sporządzonego w obecności doręczyciela protokołu z otwarcia paczki. W takim wypadku kopię podpisanego przez doręczyciela i odbiorcę protokołu należy przesłać razem z reklamowanym towarem. 

6. Jeżeli reklamowane urządzenie jest sprawne lub zaistniałe uszkodzenia nie podlegają gwarancji, firma AKORD oczekuje na wpłatę za przesyłkę zwrotną, po wcześniejszym kontakcie poprzez email. 

7. Reklamacja zgłoszona przez klienta będzie rozpatrzona w ciągu 14 dni. W przypadku konieczności sprowadzenia części z zagranicy, dokonania naprawy w autoryzowanych placówkach serwisowych, reklamacja będzie załatwiona w terminie do dwóch miesięcy. Firma AKORD dołoży wszelkich starań by okres naprawy trwał jak najkrócej. 

8. W przypadku braku możliwości naprawy lub wymiany na taki sam produkt wolny od wad w wyniku braku określonego modelu w asortymencie, AKORD zastrzega sobie możliwość wymiany wadliwego urządzenia na inny model o porównywalnych (wg uzasadnionego uznania) właściwościach. W przypadku braku w asortymencie takiego produktu, firma AKORD za zgodą Użytkownika może dokonać wymiany na lepszy we właściwościach model, za dokonaniem dopłaty różnicy w cenie. Jeśli dwie strony na to wyrażą zgodę może dojść do zwrotu pieniędzy za zakupiony przedmiot którego nie ma już na stanie. 

9. Uprawnienia z tytułu gwarancji nie obejmują prawa Użytkownika do domagania się od firmy AKORD zwrotu korzyści utraconych w związku z nieprawidłowym działaniem urządzenia zakupionego w AKORD. Firma AKORD nie bierze odpowiedzialności za wszelkie szkody wynikające z użytkowania lub niemożności użytkowania urządzenia, w tym za szkody wynikłe z jego wad. 

10. Nieodebranie sprzętu po 60 dniach od przewidywanej daty wykonania naprawy, potraktuje się jako wolę wyzbycia się własności, co skutkuje uznaniem sprzętu za porzucony. Nieodebrany sprzęt przechodzi na własność AKORD w celu pokrycia kosztów naprawy i magazynowania. 


Procedura reklamacyjna wygląda następująco: 

1. Klient wysyła reklamowany towar na własny koszt w przesyłce (paczce) ekonomicznej. W przypadku zasadności reklamacji, AKORD zwraca koszty zwrotnej przesyłki ekonomicznej. Prosimy pamiętać o dobrym zabezpieczeniu przesyłki - za uszkodzenia powstałe podczas transportu AKORD nie odpowiada. 

2. AKORD nie przyjmuje przesyłek za pobraniem - wszelkie tego typu przesyłki nie będą odbierane. 

3. Prosimy do przesyłki załączyć kopię świadectwa zakupu (paragon, faktura VAT, jeśli takowe były wydane), kartę gwarancyjną, która została wydana z zakupionym przedmiotem oraz wypełniony formularz reklamacyjny – reklamacja.doc 

4. AKORD przyjmuje reklamację do rozpatrzenia i rozpoczyna proces naprawczy od dnia dostarczenia do siedziby firmy). 

5. Naprawione bądź nowe urządzenie zostanie wysłane do klienta na koszt AKORD w przesyłce (paczce) ekonomicznej przez Pocztę Polską. 

W przypadku jakichkolwiek wątpliwości dotyczących procesu reklamacyjnego, prosimy o kontakt pocztą elektroniczną na adres biuro@sklepakord.pl bądź telefonicznie na numer 667732481

Zwroty

14 dni na odstąpienie od umowy

Zwroty

14 dni na odstąpienie od umowy
Czas na odstąpienie od umowy
14 dni
Koszt zwrotu
Koszt zwrotu zależy od tego, jaką metodę dostawy wskażesz podczas zakupu.
dostawa
zwrot
Allegro Paczkomaty 24/7 InPost
za darmo
Allegro Punkty Poczta, Żabka, Orlen, Ruch
na własny koszt
za darmo z pakietem
Pozostałe metody
na własny koszt
Adres do zwrotu
AKORD Damian Janas
Ogrodowa 14P
98-432 Łubnice
Dodatkowe informacje

 Zwroty towaru: 

Zgodnie z  ustawą z dnia 2 marca 2000 r. (Dz. U. z 2000 r. Nr 2 poz. 271 z poź.  zm.) w okresie 14 dni od dostarczenia zamówionego towaru,  Klient będący Konsumentem ma  prawo do odstąpienia od umowy bez podania przyczyn (odstąpienia od  umowy),  wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów  na odległość. To, co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie  niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego  zarządu.   

Uwaga: prawo do zwrotu nie przysługuje, jeśli zakup dokonano w związku z prowadzoną działalnością gospodarczą.

Procedura zwrotu jest następująca:  

1. Zwroty przeprowadzane są za pośrednictwem formularza zwrotu –   http://static.sklepakord.pl/formularz/formularz.pdf - należy uzupełnić i  wysłać razem ze zwracanym towarem. 

2. Towar należy odesłać na adres korespondencyjny firmy AKORD.  

3. Moment nadania przesyłki zwrotnej traktowany jest jak moment zwrotu.  

4. Klient wysyła zwracany towar na własny koszt, umieszczając wewnątrz  oświadczenie (http://static.sklepakord.pl/formularz/formularz.pdf) o  odstąpieniu od umowy zawartej na odległość.  

5.  Prosimy do przesyłki załączyć oryginał świadectwa zakupu (faktura VAT  lub paragon) oraz oryginał gwarancji pisemnej (jeżeli takowa była  wydana).  

6. Obsługa sklepu sprawdza, czy zwracany towar spełnia warunki konieczne  do przyjęcia zwrotu.  

7. Jeśli wszystkie warunki niezbędne do pozytywnego rozpatrzeniu  procedury zwrotu są spełnione, AKORD przelewa kwotę. 

8.  W razie jakichkolwiek wątpliwości w ocenie sprawności zwróconego  towaru, AKORD zawsze kontaktuje się z Klientem przed podjęciem  jakichkolwiek decyzji.    

Wymiana towaru na życzenie klienta  

Po wcześniejszym  uzgodnieniu telefonicznym lub mailowym jest możliwość wymiany towaru na  inny model, kolor, rodzaj. Prosimy wypełnić formularz wymiany towaru -  http://static.sklepakord.pl/formularz/formularz.pdf 

O sprzedającym

AKORD_DECIAKI

O sprzedającym

AKORD_DECIAKI

99,9%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach
ZGODNOŚĆ Z OPISEM
5,0/5
OBSŁUGA KLIENTA
5,0/5
CZAS WYSYŁKI
5,0/5
KOSZT WYSYŁKI
4,9/5
NA ALLEGRO OD
od 12 lat i 4 miesięcy
OSTATNIE LOGOWANIE
dzisiaj o 18:33

Dane firmy

DAMIAN JANAS
AKORD - instrumenty dęte
Ogrodowa 14P
98-432 ŁUBNICE
REGON: 160050318
NIP: 576-137-17-87

Kontakt

  • 625****** (pokaż)
  • 667****** (pokaż)
poniedziałek - piątek
07:00 - 17:00
sobota
08:00 - 13:00
niedziela
zamknięte

Informacje o sprzedającym

 AKORD Damian Janas 

Ogrodowa 14P  

98-432 ŁUBNICE 

NIP: 576-137-17-87 

REGON: 160050318 


Firma „AKORD” specjalizuje się w obsłudze handlowej i serwisowej orkiestr dętych. Nasza praca opiera się na kontaktach i współpracy z renomowanymi importerami sprzętu muzycznego. Sprzedawany przez nas towar jest jak najbardziej legalny. Aukcje nasze są pewne i sprawdzone, dlatego kupując u nas masz pewność że się nie rozczarujesz jak listonosz przyniesie Ci paczkę, a będziesz w pełni zadowolony i usatysfakcjonowany. Zobacz nasze komentarze a rozwiejesz swoje wątpliwości co do naszej lojalności. Zapraszamy do zapoznania się z naszymi aukcjami.

Pozostałe informacje

Paragon lub faktura VAT 

Klienci indywidualni: 

Do każdego zakupu dodawany jest paragon. Oczywiście na życzenie klienta możemy wystawić fakturę VAT osobie prywatnej, należy nas wcześniej o tym poinformować wysyłając maila z danymi do faktury ( imię, nazwisko, adres, ewentualnie NIP) oraz zaznaczyć, że jest to faktura na osobę fizyczną. W przypadku nie podania takiej informacji wysyłka może znacznie się przedłużyć. 

Firmy:

 Jeśli klientem jest firma, na życzenie wystawiamy fakturę VAT. Należy nas o tym poinformować jeszcze przed zaksięgowaniem pieniędzy na naszym koncie bankowym (najlepiej zaraz po zakupie). Proszę nie zapomnieć podać wszelkich informacji potrzebnych do wystawienia faktury. 

Koszty i rodzaje wysyłki 

1. CAŁKOWITE KOSZTY PRZESYŁKI 

Koszty przesyłki są podane w opisie każdej naszej aukcji. Przy zakupie większej ilości przedmiotów wszystkie produkty wysyłane są w ramach jednej paczki. Koszty przesyłki przy paczce zbiorowej może ulec zmianie (większa waga i gabaryty całkowite paczki). Całkowita kwotowa do zapłaty za zakupione u nas przedmioty uwzględniona będzie w mailu potwierdzającym zamówienie, który zostanie wysłany do państwa wciągu 12 godzin (w dni robocze). 

2. RODZAJE WYSYŁKI I PŁATNOŚCI 

Wpłata pieniędzy na konto (Poczta Polska - paczka lub list polecony; Kurier Inpost lub GLS) Dane potrzebne do wpłaty znajdą państwo poniżej oraz w mailu potwierdzającym zamówienie, który zostanie wysłany do państwa wciągu 12 godzin (w dni robocze). Dane do wpłaty: AKORD Damian Janas ul. Ogrodowa 14P 98-432 Łubnice Nr rachunku 95105011711000002300399132 Bank Śląski W tytule wpłaty prosimy podać przede wszystkim swój nick z Allegro (nazwa użytkownika) oraz nr transakcji który otrzymają Państwo w mailu potwierdzającym zamówienie, który zostanie wysłany do państwa wciągu 12 godzin (w dni robocze). Nr transakcji to nie numer aukcji. Nr transakcji jest niepowtarzalny Przykład: kowalski ; 123456789 Brak tych danych może znacznie opóźnić naszą wysyłkę !! - Wysyłka za pobraniem (Poczta Polska - paczka pobraniowa - płatne przy odbiorze; Kurie InPost lub GLS)* Po wylicytowaniu przedmiotu, wyślij e-mail** zawierający następujące dane: a. Nazwa użytkownika w serwisie Allegro b. Jeśli adres do wysyłki ma być inny niż ten z Allegro proszę to również napisać – z dopisek „Inny adres wysyłki”. c. Nie zapomnij napisać, że wyrażasz chęć zapłaty za towar przy odbiorze. Deklarowany czas dostarczenia przesyłek : Poczta Polska - przesyłka ekonomiczna - 4-5 dni roboczych Poczta Polska - priorytet - 2 dni robocze Kurier InPost lub GLS- 1 dzień roboczy (98% przesyłek dociera kolejnego dnia roboczego) Są to jedynie deklarowane terminy, które nie są zależne od nas lecz od firmy przewozowej. Firma AKORD nie ponosi odpowiedzialności za terminy dostarczeń paczek. * Towar wysyłamy za pobraniem WYŁĄCZNIE sprawdzonym i rzetelnym Allegrowiczom, którzy posiadają minimum 6 pozytywnych komentarzy od 6 różnych kontrahentów (wyjątkiem może być telefoniczne potwierdzenie chęci zakupu - tel. 667732481 w godzinach 9:00-16:00 - od poniedziałku do piątku) ** Pamiętaj, żeby e-maila wysłać z tego samego adresu który podałeś w Twoich ustawieniach serwisu Allegro abyśmy mogli go zweryfikować, w innym wypadku nie będzie on uwzględniany.Przesyłki pobraniowe są realizowane do godziny 11:00, złożenie zamówienia za pobraniem po tej godzinie jest realizowane w pierwszej kolejności następnego dnia. - Odbiór osobisty (W naszym sklepie w Łubnicach) Zakupiony towar można odebrać osobiście w siedzibie firmy od pn-pt (w dni robocze) w godzinach od 8:00 do 17:00 ADRES: AKORD Damian Janas ul. Ogrodowa 14P 98-432 Łubnice Informacje o odbiorze osobistym proszę wysłać od razu pod wygraniu aukcji na maila lub potwierdzić ten fakt telefonicznie. ODBIERAJĄC PACZKĘ SPRAWDŹ STAN OPAKOWANIA I TAŚMY BEZPIECZEŃSTWA W OBECNOŚCI KURIERA LUB LISTONOSZA. JEŚLI JEST USZKODZONA NALEŻY SPORZĄDZIĆ PROTOKÓŁ SZKODY. BRAK PROTOKOŁU UNIEMOŻLIWIA REKLAMACJĘ USZKODZONEJ PRZESYŁKI 

3. INFORMACJE OGÓLNE O WYSYŁKACH 

Wszystkie paczki wysyłane są od poniedziałku do piątku w dni robocze do godziny 11-tej za pośrednictwem Poczty Polskiej. Większe paczki oraz na specjalne życzenie kupującego wysyłane są za pośrednictwem kuriera InPost lub GLS. ADRES WYSYŁKI Prosimy nie potwierdzać adresu wysyłki jeśli jest taki sam jak ten zarejestrowany na koncie Allegro. Po zakupie aukcji dane kupującego są automatycznie przesyłane do nas przez Allegro jak również nasze dane są przesłane do kupującego. INNY ADRES WYSYŁKI Niezwłocznie po zakupie prosimy o maila* z informacją o zmianie adresu**. Informacja tak powinna być z dopiskiem „Inny adres wysyłki”***. Informacja o zmianie adresu wysyłki jest podawana wyłącznie drogą mailową**** * Pamiętaj, żeby e-maila wysłać z tego samego adresu który podałeś w Twoich ustawieniach serwisu Allegro abyśmy mogli go zweryfikować, w innym wypadku nie będzie on uwzględniany. Z uwagi na liczne próby podszywania się pod Kupujących wiadomości wysyłane z innych kont będą ignorowane. ** Wiadomości o zmianie adresu wysłane później mogą być niebrane pod uwagę ze względu na wcześniejsze spakowania produktu oraz na dużą ilość odbieranych maili. *** Bez tego dopisku adres może nie zostać zmieniony. **** Nie bierzemy pod uwagę przysyłanych sms-ów oraz rozmów telefonicznych. Najczęściej zadawane pytania Wysyłka długo nie dociera, co robić? Jeśli dostałeś maila z informacją o wysyłce, otrzymałeś również nr nadawczy przesyłki. Proszę udać się z tym nr nadawczym do swojej placówki pocztowej i spytać się o taką przesyłkę. Często zdarza się tak, iż listonosz zostawia awizo a adresat nawet o tym nic nie wie. My ze swojej strony możemy przesyłkę reklamować na poczcie po 14 dniach od nadania. Jeśli więc do tego czasu nie ma przesyłki proszę nas o tym fakcje poinformować mailowo a podejmiemy odpowiednie kroki. Kupiłem przedmioty na kilku aukcjach czy przesyłka będzie jedna i jakie będą koszty przesyłki? Tak, przesyłka będzie jedna. Całkowita kwotowa do zapłaty za zakupione u nas przedmioty uwzględniona będzie w mailu potwierdzającym zamówienie, który zostanie wysłany do państwa wciągu 12 godzin (w dni robocze) od momentu zakupu. Nie dostałem od was komentarza? Przy wystawianiu komentarzy kieruję się zawsze zasadą, iż kupujący wystawia komentarz jako pierwszy. My komentarze wystawiamy przynajmniej raz w tygodniu. Jeśli nie otrzymasz komentarza w ciągu miesiąca od wystawienia go nam wyślij maila z przypomnieniem. Co się stanie gdy mimo zakupu na waszej aukcji Allegro nie sfinalizuję transakcji? Po wygraniu aukcji czekam 10 dni roboczych na zaksięgowanie pieniędzy na moim koncie bankowym, po tym czasie wysyłam Przypomnienie Kupującemu, jeśli mimo to nie będzie żadnego kontaktu z kupującym wysyłam Formularz Zwrotu Prowizji i wystawiam komentarz negatywny. Czy posiadacie na stanie sprzedawane przedmioty? Nie wystawiamy na allegro przedmiotów , których nie mamy. Jednakże ze względu na prowadzenie sklepu może się zdarzyć, że zalicytujesz towar, który sprzedał się właśnie w sklepie. Dotyczy to głównie drogich przedmiotów, wystawionych w ilości pojedynczych sztuk W takim przypadku niezwłocznie kontaktujemy się z Tobą w celu wyjaśnienia sytuacji. Dostałem przesyłkę niezgodną ze stanem zakupu (nie kompletną) co mam zrobić? Skontaktuj się z nami mailowo biuro@sklepakord.pl lub telefonicznie 667732481 a wspólnie znajdziemy rozwiązanie. Ochrona prywatności Wszelkie dane osobowe uzyskane w trakcie działalności sklepu są poufne i w żadnym wypadku ani w żadnej formie nie będą ujawniane osobom trzecim ani innym podmiotom zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. "O ochronie danych osobowych". Zgodnie z tą ustawą Klient ma prawo do wglądu w swoje dane, ich poprawiania oraz wniesienia żądania o zaprzestaniu ich wykorzystywania. W razie jakichkolwiek niejasności bądź pytań prosimy o kontakt.

Numer oferty: 7563272659

Inni klienci oglądali również

 


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

Allegro