Dzienne + halogeny Honda Accord VIII FL 2011-2015

od
Super Sprzedawcy
dwr_com_pl
549,00
Allegro Smart!
54,90 zł x 10 rat raty zero
8 monet
Liczba kompletów
z 89999 kompletów
Allegro gwarantuje bezpieczne zakupy
Otrzymasz kupiony przedmiot albo zwrócimy Ci pieniądze. Sprawdź szczegóły.

Parametry

    • Stan:
      Nowy
    • Faktura:
      Wystawiam fakturę VAT
    • Strona zabudowy:
      Lewe + Prawe
    • Rodzaj świateł mijania:
      LED
    • Producent części:
      EinParts Automotive
    • Typ samochodu:
      Samochody osobowe
    • Waga (z opakowaniem):
      1 kg
    • Informacje dodatkowe:
      żarówki w zestawie

Opis

Światła do jazdy dziennej z światłami halogenowymi EinParts Duolight LED (dzienne 6000K, halogeny 6000K): Honda Accord VIII FL 2011-2015

 

Gwarancja: 12 miesięcy

Kod produktu: F17-5180

Model EinParts DUOLIGHT wyposażony jest w uchwyty dopasowane do oryginalnych mocowań lamp przeciwmgłowych w popularnych samochodach (ponad 100 modeli aut!). Jest to zamiennik światła przeciwmgłowego, czyli wystarczy wyjąć oryginalne halogeny i wstawić w to miejsce lampy DUOLIGHT – zero przeróbek, wszystko idealnie pasuje. Duolight to wyjątkowa lampa wyposażona w dwie funkcje – światło dzienne i przeciwmgłowe w jednym! Do produkcji światła dziennego wykorzystano najnowszą technologię linii świetlnej, dzięki czemu światło jest jednolite i nie widać punktów świetlnych. Do oświetlania światłowodów zamontowano najlepsze diody dostępne na rynku – amerykańskiego producenta CREE. Z kolei do produkcji światła przeciwmgłowego wykorzystano 1 potężna diodę CREE o mocy aż 10WAT! Dzięki temu rozwiązaniu światło przeciwmgłowe spełnia wszelkie normy jakie są potrzebne do otrzymania homologacji.

 

Światła do jazdy dziennej wraz z halogenami DUOLIGHT DL21 dedykowane do:

  • Citroen Berlingo II FL 2012-
  • Citroen C3 II FL 2012-
  • Citroen C4 11.2004-2008
  • Citroen C4 FL 2008-2010
  • Citroen C4 II 2010-
  • Citroen C4 Picasso 2004-2010
  • Citroen C4 Grand Picasso 2006-2010
  • Citroen C4 II Grand Picasso 2010-
  • Citroen C5 II 10.2004-2008
  • Citroen C6 09.2005-
  • Citroen C-Crosser 08.2007-2012
  • Citroen C-Elysee 2012-
  • Citroen DS3 2009-
  • Citroen DS4 2011-
  • Xsara Picasso 01.2004-2008
  • Dacia Duster 04.2010-2013
  • Dacia Logan 11.2004-2011
  • Dacia Logan II 2012-
  • Dacia Logan MCV 2004-2012
  • Dacia Logan MCV II 2013-
  • Dacia Sandero I 06.2008-2013
  • Dacia Sandero II 2012-
  • Dacia Solenza 07.2003-
  • Fiat 500L 2012-
  • Fiat Panda 2013-
  • Fiat Punto Evo 2010-2011
  • Fiat Punto 2012-
  • Fiat Sedici FL 2009-
  • Ford Falcon 2005-
  • Ford Fiesta VI 11.2005-2008
  • Ford Fiesta VII 2008-
  • Ford Focus II FL 01.2008-2011
  • Ford Focus III 2011-
  • Ford Focus C-Max 12.2010-
  • Ford Freestyle 2004-
  • Ford Fusion 10.2002-2005
  • Ford Fusion FL 2005-
  • Ford Kuga 2008-2012
  • Ford Transit 04.2006-
  • Honda Accord VIII FL 2011-2015
  • Honda Civic V FL 2015-
  • Honda CR-V IV 2011-
  • Jaguar S-Type 08.2003-2008
  • Jaguar X-Type 03.2004-2009
  • Jaguar XKR 08.2006-2008
  • Jaguar XKR-S 2008-2015
  • Land Rover Freelander 02.2006-
  • Mitsubishi Eclipse IV 2006-2011
  • Mitsubishi Galant 2006-2012
  • Mitsubishi L200 12.2006-
  • Mitsubishi Outlander II 02.2007-2013
  • Mitsubishi Pajero IV 2006-
  • Nissan Armada 08.2003-
  • Nissan Cabstar 2 2006-
  • Nissan Elgrand 2005-
  • Nissan Navara D40 05.2005-2014
  • Nissan Pathfinder R51 III 2005-2012
  • Nissan Safary 2004-
  • Nissan Sentra VI B16 09.2006-2010
  • Nissan Xterra 2004-
  • Nissan X-Trail T31 03.2007-2013
  • Opel Agila 04.2008-
  • Opel Astra G OPC 02.2002-2005
  • Opel Astra H OPC 2005-2010
  • Opel Corsa D OPC 05.2007-2011
  • Opel Meriva OPC 05.2003-2010
  • Opel Movano FL 01.2004-2010
  • Opel Signum OPC 01.2006-2008
  • Opel Tigra Twintop 07.2004-2009
  • Opel Vectra C OPC 09.2005-2008
  • Opel Zafira B OPC 07.2005-2010
  • Peugeot 107 2012-
  • Peugeot 206+ 2009-2012
  • Peugeot 207 04.2006-2012
  • Peugeot 208 2012-
  • Peugeot 2008 2013-
  • Peugeot 301 2012-
  • Peugeot 307 FL 06.2005-
  • Peugeot 308 II 2013-
  • Peugeot 3008 2009-2013
  • Peugeot 3008 FL 2013-
  • Peugeot 407 Coupe 2006-2009
  • Peugeot 4007 2007-2012
  • Peugeot 5008 2009-2012
  • Peugeot 5008 FL 2013-
  • Peugeot 607 10.2004-
  • Peugeot Partner II FL 2012-
  • Renault Captur 2013-
  • Renault Clio IV 2012-
  • Renault Fluence 02.2010-
  • Renault Kangoo II 11.2007-2013
  • Renault Kangoo III 2013-
  • Renault Koleos FL 2013-
  • Renault Laguna II FL 05.2005-2007
  • Renault Laguna III 2007-
  • Renault Lattitude 02.2011-
  • Renault Megane II 09.2002-2008
  • Renault Megane III 2008-2012
  • Renault Mascott 07.2007-
  • Renault Scenic II 01.2005-2009
  • Renault Scenic III 2009-2013
  • Suzuki Alto 2005-2014
  • Suzuki Grand Vitara 10.2005-2015
  • Suzuki Ignis 2005-2008
  • Suzuki Jimny 2004-2012
  • Suzuki Splash 04.2008-2014
  • Suzuki Swift III 02.2005-2010
  • Suzuki Swift IV 2010-
  • Suzuki SX4 FL 2009-2014

 

Światła do jazdy dziennej sprawią, że auto będzie wcześniej i lepiej rozpoznawane przez innych uczestników ruchu. Jak dowodzą badania oświetlenie tego typu zmniejsza o 58% liczbę wypadków z poważnymi obrażeniami. Żywotność diod w lampach dochodzi do 50 000 godzin. Tym samym oszczędzasz energię (paliwo) i pieniądze wydawane na żarówki!

  

Charakterystyka lamp:

  • Moc świateł do jazdy dziennej to 900 lumenów na lampę, 1800 lumenów na zestaw
  • Moc świateł przeciwmgłowych to 800 lumenów na lampę, 1600 lumenów na zestaw
  • Napięcie pracy: 8V - 32V
  • Pobór mocy świateł do jazdy dziennej: 9,5W jedna lampa
  • Pobór mocy świateł przeciwmgłowych: 10W jedna lampa
  • Wbudowany odpowietrznik
  • Regulacja kąta świecenia halogenu
  • Hermetyczna obudowa
  • Barwa światła dziennej i przeciwmgłowego 6000K (biała)
  • Zewnętrzny automat
  • Homologacja na światła do jazdy dziennej zgodna z dyrektywą E4 R87 - wybita na każdej lampie - E4, RL00 wraz z końcówką numeru homologacji
  • Homologacja na światła przeciwmgłowe zgodna z dyrektywą E4 R19 - wybita na każdej lampie - PL F3 wraz z końcówką numeru homologacji
  • Temperatura działania: -40C do +50C
  • Amerykańskie diody CREE
  • Aluminiowa obudowa o żeberkowej strukturze pełni rolę radiatora, który lepiej odprowadza ciepło niż plastik. Zastosowanie to daje gwarancję, że lampy nie ulegną uszkodzeniu w wyniku przegrzania.

   

W światłach EinParts zastosowano najwyższej jakości amerykańskie diody LED CREE.

 

W zestawie:

  • Lampy LED: 2 sztuki
  • Wsporniki montażowe - szybko złączki, opaski
  • Trzy rodzaje gniazd podłączenia halogenów - H8, H11, 9005/9006
  • Niezbędna wiązka kabli
  • Pisemna deklaracja (certyfikat) zgodności homologacji
  • Automatyczny włącznik świateł (zewnętrzny)
  • Gwarancja 24 miesiące
  • Polska instrukcja montażu wraz z wskazówkami

 

Jak działa automat?

Automat to nic innego jak urządzenie, które załącza lampy po przekręceniu kluczyka stacyjki do pierwszej pozycji (jak np. radio, zapalniczka). Światła wyłączają się po włączeniu świateł mijania.      

  

EinParts Automotive – Niemiecka myśl techniczna. To nas wyróżnia!

EinParts Automotive to marka charakteryzująca się wysoką jakością oraz przystępną ceną oferowanych produktów. Wieloletnie doświadczenie w branży motoryzacyjnej pozwoliło specjalistom z EinParts Automotive oferować na rynku części i akcesoria od najlepszych europejskich i azjatyckich producentów w rewelacyjnych cenach. Staranny dobór producentów i materiałów, różne metody testów oraz kontrole procesu produkcji sprawiają, że produkty EinParts Automotive zadowalają nawet najbardziej wymagającego Klienta. Wiele produktów EinParts Automitive cieszy się popularnością wśród zachodnich konsumentów. I Ty możesz przekonać się o doskonałej jakości.

raty zero

Przykład reprezentatywny: RRSO (Rzeczywista Roczna Stopa Oprocentowania): 0,00%, całkowita kwota kredytu: 1500 zł, całkowita kwota do zapłaty: 1500 zł, oprocentowanie stałe 0%, całkowity koszt kredytu: 0,00 zł (w tym: prowizja: 0 zł, odsetki: 0 zł), 20 równych miesięcznych rat w wysokości po: 75 zł. Kalkulacja na dzień 6.05.2019 r. dokonana na reprezentatywnym przykładzie (przy założeniu, że dla kredytu odnawialnego cała jego kwota została wykorzystana jednorazowo w ramach Transakcji Raty Od.nowa i nie zaszły okoliczności skutkujące nieprzedłużeniem umowy). Propozycją objęte są wybrane towary na zasadach dostępnych na: allegro.pl/raty/regulamin w okresie 6.05.2019 r. - 30.06.2019 r. Umowa o kredyt konsumencki zawierana jest, po dokonaniu pozytywnej oceny zdolności kredytowej, pomiędzy kredytobiorcą a: 1) BNP Paribas Bank Polska S.A., z którym Allegro.pl sp. z o.o. współpracuje i w imieniu którego pośredniczy w czynnościach faktycznych dot. zawierania umowy o kredyt odnawialny albo 2) Alior Bank S.A., mBank S.A., AS INBANK lub Kreditech Polska sp. z o.o., z którymi PayU S.A. współpracuje i pośredniczy w zawieraniu pozostałych umów. Powyższe ma charakter wyłącznie informacyjny i nie jest ofertą w rozumieniu kodeksu cywilnego.

Oferty sponsorowane, które mogą Cię zainteresować

Dostawa i płatność

od 6,70 zł

Dostawa i płatność

Wysyłka z: Katowice, Polska

Aby mieć darmową dostawę, kup u dwr_com_pl za co najmniej 999.00 zł.

Wysyłka

Odbiór w punkcie

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Allegro Paczka w RUCHu
pierwsza sztuka
z pakietem
6,70 zł
0,00 zł
kolejna sztuka
z pakietem
6,70 zł
0,00 zł
maksymalnie w paczce
1
czas realizacji
4-6 dni roboczych
z pakietem
0,00 zł
0,00 zł
Allegro Paczkomaty 24/7 InPost
pierwsza sztuka
z pakietem
8,99 zł
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
25
czas realizacji
2 dni robocze
z pakietem
0,00 zł
Odbiór osobisty w punkcie sprzedawcy pobranie
pierwsza sztuka
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
-
czas realizacji
1 dzień roboczy
Paczkomaty 24/7
pierwsza sztuka
12,99 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
25
czas realizacji
2 dni robocze
Paczkomaty 24/7 pobranie
pierwsza sztuka
16,99 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
25
czas realizacji
2 dni robocze

Kurier

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Kurier Geis
pierwsza sztuka
14,49 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
1000
czas realizacji
2-3 dni robocze
Kurier Geis pobranie
pierwsza sztuka
18,49 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
1000
czas realizacji
2-3 dni robocze
Kurier DPD
pierwsza sztuka
14,99 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
1000
czas realizacji
2-3 dni robocze
Kurier DPD pobranie
pierwsza sztuka
18,99 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
1000
czas realizacji
2-3 dni robocze

Wysyłka za granicę

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
Czechy
pierwsza sztuka
49,99 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
5
Holandia
pierwsza sztuka
49,99 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
5
Niemcy
pierwsza sztuka
49,99 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
5
Słowacja
pierwsza sztuka
49,99 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
5
Wielka Brytania
pierwsza sztuka
59,99 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
5

Punkty odbioru

Grupa DWR s.c.
Owsiana 44
40-780 Katowice
woj. śląskie
tel.: 327298210

poniedziałek - piątek
09:00 - 17:00
sobota
09:00 - 13:00
niedziela
zamknięte

płatność kartą i gotówką
poinformujemy o terminie odbioru

Płatności

Gwarancja

12 miesięcy

Gwarancja

Rodzaj gwarancji

sprzedającego

Okres gwarancji

12 miesięcy
Dodatkowe informacje

Słownik pojęć

  1. Sprzedawca – Grupa DWR Marcin Holewik, Paweł Juroszek, Mateusz Margalski Spółka cywilna, ul. Owsiana 44, 40-780 Katowice, NIP 6342835343, tel. 32 729 82 10, e-mail: biuro@dwr.com.pl 
  2. Klient - osoba fizyczna, osoba prawna oraz jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której przepisy szczególne przyznają zdolność prawną, składająca lub zamierzająca złożyć Zamówienie w Sklepie Internetowym.
  3. Produkt - dostępna w ofercie Sklepu Internetowego rzecz ruchoma będąca przedmiotem Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.
  4. Sklep Internetowy – Sklep prowadzony przez Sprzedawcę za pośrednictwem serwisu Allegro.pl, w którym Klienci za pośrednictwem Internetu (drogą elektroniczną), w ramach infrastruktury informatycznej mogą dokonywać zakupów Produktów znajdujących się w ofercie Sprzedawcy. 
  5. Umowa Sprzedaży – umowa zawierana drogą elektroniczną pomiędzy Sprzedawcą, a Klientem, której przedmiotem jest zakup Produktów znajdujących się w ofercie Sklepu Internetowego. 
  6. Zamówienie - oświadczenie woli Klienta, zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy Sprzedaży, w którym Klient z wykorzystaniem formularza Zamówienia precyzuje jego szczegóły. 

Zasady reklamacji i gwarancji

  1. Sprzedawca względem Klienta odpowiada, jeżeli rzecz sprzedana ma wadę fizyczną lub prawną (Rękojmia), wedle reguł określonych ustawą Kodeks Cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. 
  2. Produkty sprzedawane przez Sprzedawcę mogą być objęte gwarancją udzieloną przez producenta Produktu bądź dystrybutora.
  3. W wypadku Produktów objętych gwarancją, informacja dotycząca istnienia i treści gwarancji jest prezentowana na podstronie Sklepu Internetowego właściwej dla poszczególnego Produktu lub w dokumencie gwarancyjnym dołączonym do Produktu.
  4. Każdy Klient ma prawo do zgłoszenia reklamacji korzystając z prawa rękojmi jak i praw wynikających z gwarancji. Sprzedawca zachęca do składania reklamacji za pośrednictwem Formularza Reklamacji i przesłania go na adres mailowy Sprzedawcy lub w formie papierowej na adres: Grupa DWR s.c., ul. Kościuszki 61F, 43-190 Mikołów.
  5. Przed złożeniem reklamacji i wysyłką Produktu Klient jest proszony o kontakt telefoniczny lub za pomocą wiadomości elektronicznej ze Sprzedawcą celem przyśpieszenia postępowania reklamacyjnego.
  6. Korzystając z Formularza Reklamacji należy precyzyjnie opisać występujące wady Produktu lub Usługi.
  7. Sprzedawca zobowiązuje się do rozpatrzenia reklamacji z tytułu rękojmi w terminie 14 dni, licząc od dnia otrzymania od kupującego żądania wymiany lub usunięcia wady albo obniżenia ceny. 
  8. Każdy Klient zostanie poinformowany o wyniku postępowania reklamacyjnego w drodze mailowej lub pisemnej. 

Jak złożyć reklamację?

  1. Wydrukuj i wypełnij formularz zgłoszenia reklamacji. 
  2. Zapakuj reklamowany produkt zwracając uwagę na staranne zabezpieczenie towaru na czas transportu. Pamiętaj, że towar odsyłany na reklamację powinien być kompletny.
  3. Do przesyłki dołącz dowód zakupu (np. paragon fiskalny) oraz formularz zgłoszenia reklamacji.
  4. Odeślij paczkę na adres: Grupa DWR s.c., ul. Kościuszki 61F, 43-190 Mikołów.

Dostarczenie towaru

  1. Składając reklamację możesz skorzystać z darmowego odesłania towaru do sklepu.
  2. Przejdź na stronę https://ezwroty.poczta-polska.pl/, a następnie wybierz sklep Grupa DWR s.c.
  3. Dane sklepu zostaną uzupełnione automatycznie. Wypełnij formularz nadania paczki podając swoje dane oraz wskaż placówkę pocztową, w której nadasz przesyłkę.
  4. Potwierdź wprowadzone dane. Na podany w formularzu adres e-mail otrzymasz etykietę na paczkę, którą należy wydrukować.
  5. Zwracany towar bezpiecznie zapakuj na czas transportu i z wydrukowaną etykietą adresową dostarcz do wybranej przez siebie placówki pocztowej w ciągu 7 dni kalendarzowych od momentu jej wygenerowania.

Przesyłka powinna do nas dotrzeć w ciągu 2 dni roboczych od jej nadania, a Ty nie poniesiesz żadnych kosztów jej nadania.   

Reklamacja

Reklamacja

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata
rękojmia wyłączona dla przedsiębiorców

Adres do reklamacji

Grupa DWR s.c.
Kościuszki 61F
43-190 Mikołów
Dodatkowe informacje

Słownik pojęć

  1. Sprzedawca – Grupa DWR Marcin Holewik, Paweł Juroszek, Mateusz Margalski Spółka cywilna, ul. Owsiana 44, 40-780 Katowice, NIP 6342835343, tel. 32 729 82 10, e-mail: biuro@dwr.com.pl 
  2. Klient - osoba fizyczna, osoba prawna oraz jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której przepisy szczególne przyznają zdolność prawną, składająca lub zamierzająca złożyć Zamówienie w Sklepie Internetowym.
  3. Produkt - dostępna w ofercie Sklepu Internetowego rzecz ruchoma będąca przedmiotem Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.
  4. Sklep Internetowy – Sklep prowadzony przez Sprzedawcę za pośrednictwem serwisu Allegro.pl, w którym Klienci za pośrednictwem Internetu (drogą elektroniczną), w ramach infrastruktury informatycznej mogą dokonywać zakupów Produktów znajdujących się w ofercie Sprzedawcy. 
  5. Umowa Sprzedaży – umowa zawierana drogą elektroniczną pomiędzy Sprzedawcą, a Klientem, której przedmiotem jest zakup Produktów znajdujących się w ofercie Sklepu Internetowego. 
  6. Zamówienie - oświadczenie woli Klienta, zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy Sprzedaży, w którym Klient z wykorzystaniem formularza Zamówienia precyzuje jego szczegóły. 

Zasady reklamacji i gwarancji

  1. Sprzedawca względem Klienta odpowiada, jeżeli rzecz sprzedana ma wadę fizyczną lub prawną (Rękojmia), wedle reguł określonych ustawą Kodeks Cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. 
  2. Produkty sprzedawane przez Sprzedawcę mogą być objęte gwarancją udzieloną przez producenta Produktu bądź dystrybutora.
  3. W wypadku Produktów objętych gwarancją, informacja dotycząca istnienia i treści gwarancji jest prezentowana na podstronie Sklepu Internetowego właściwej dla poszczególnego Produktu lub w dokumencie gwarancyjnym dołączonym do Produktu.
  4. Każdy Klient ma prawo do zgłoszenia reklamacji korzystając z prawa rękojmi jak i praw wynikających z gwarancji. Sprzedawca zachęca do składania reklamacji za pośrednictwem Formularza Reklamacji i przesłania go na adres mailowy Sprzedawcy lub w formie papierowej na adres: Grupa DWR s.c., ul. Kościuszki 61F, 43-190 Mikołów.
  5. Przed złożeniem reklamacji i wysyłką Produktu Klient jest proszony o kontakt telefoniczny lub za pomocą wiadomości elektronicznej ze Sprzedawcą celem przyśpieszenia postępowania reklamacyjnego.
  6. Korzystając z Formularza Reklamacji należy precyzyjnie opisać występujące wady Produktu lub Usługi.
  7. Sprzedawca zobowiązuje się do rozpatrzenia reklamacji z tytułu rękojmi w terminie 14 dni, licząc od dnia otrzymania od kupującego żądania wymiany lub usunięcia wady albo obniżenia ceny. 
  8. Każdy Klient zostanie poinformowany o wyniku postępowania reklamacyjnego w drodze mailowej lub pisemnej. 

Jak złożyć reklamację?

  1. Wydrukuj i wypełnij formularz zgłoszenia reklamacji. 
  2. Zapakuj reklamowany produkt zwracając uwagę na staranne zabezpieczenie towaru na czas transportu. Pamiętaj, że towar odsyłany na reklamację powinien być kompletny.
  3. Do przesyłki dołącz dowód zakupu (np. paragon fiskalny) oraz formularz zgłoszenia reklamacji.
  4. Odeślij paczkę na adres: Grupa DWR s.c., ul. Kościuszki 61F, 43-190 Mikołów.

Dostarczenie towaru

  1. Składając reklamację możesz skorzystać z darmowego odesłania towaru do sklepu.
  2. Przejdź na stronę https://ezwroty.poczta-polska.pl/, a następnie wybierz sklep Grupa DWR s.c.
  3. Dane sklepu zostaną uzupełnione automatycznie. Wypełnij formularz nadania paczki podając swoje dane oraz wskaż placówkę pocztową, w której nadasz przesyłkę.
  4. Potwierdź wprowadzone dane. Na podany w formularzu adres e-mail otrzymasz etykietę na paczkę, którą należy wydrukować.
  5. Zwracany towar bezpiecznie zapakuj na czas transportu i z wydrukowaną etykietą adresową dostarcz do wybranej przez siebie placówki pocztowej w ciągu 7 dni kalendarzowych od momentu jej wygenerowania.

Przesyłka powinna do nas dotrzeć w ciągu 2 dni roboczych od jej nadania, a Ty nie poniesiesz żadnych kosztów jej nadania.   

Zwroty

30 dni na odstąpienie od umowy

Zwroty

30 dni na odstąpienie od umowy
Czas na odstąpienie od umowy
30 dni
Koszt zwrotu
Koszt zwrotu zależy od tego, jaką metodę dostawy wskażesz podczas zakupu.
dostawa
zwrot
Allegro Paczkomaty 24/7 InPost
za darmo
Allegro Paczka w RUCHu
na własny koszt
za darmo z pakietem
Pozostałe metody
na własny koszt
Adres do zwrotu
Grupa DWR s.c.
Kościuszki 61F
43-190 Mikołów
Dodatkowe informacje

Jako Konsumentowi gwarantujemy Ci możliwość rezygnacji z dokonanego zakupu bez podania przyczyny w ciągu 30 dni od daty odebrania przesyłki.

Jak zwrócić towar?

  1. Wydrukuj i wypełnij formularz odstąpienia od umowy zawartej na odległość.
  2. Zapakuj zwracany produkt zwracając uwagę na staranne zabezpieczenie towaru na czas transportu. Pamiętaj! Zwrotowi podlegają produkty nowe, w pełni kompletne.
  3. Do przesyłki dołącz dowód zakupu (np. paragon fiskalny), kartę gwarancyjną (o ile została wydana) oraz formularz odstąpienia od umowy zawartej na odległość.
  4. Odeślij paczkę na adres: Grupa DWR s.c., ul. Kościuszki 61F, 43-190 Mikołów  

Prawo odstąpienia od umowy

  1. Na podstawie ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014r. Klient ma prawo odstąpienia od umowy bez podawania przyczyny.
  2. Prawo odstąpienia od umowy jest skuteczne, jeżeli Klient wyśle w terminie 30 dni od daty doręczenia towaru, oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Do zachowania terminu wystarczy złożenie oświadczenia przed jego upływem. Oświadczenie można złożyć na formularzu, którego wzór stanowi załącznik do ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. (stanowiący załącznik nr 1 do regulaminu) bądź drogą mailową na adres: biuro@dwr.com.pl       
  3. Klient zwraca towar do Sklepu w terminie 30 dni od złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy na swój koszt.
  4. W ciągu 3 dni roboczych od otrzymania przesyłki Sklep sprawdzi stan przekazanego produktu.
  5. Sklep zwraca środki przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Klient. W przypadku płatności kartą płatniczą zwrot środków jest wykonywany na kartę.
  6. W przypadku, gdy Klient wybrał sposób dostawy przedmiotu inny niż najtańszy oferowany przez Sklep, Sklep nie zwróci Klientowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów. Sklep zwróci jedynie koszt najtańszej dostawy danego przedmiotu do Klienta.
  7. Klient pokrywa wszystkie bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy (np. koszty opakowania, zabezpieczenia, nadania).
  8. Prawo odstąpienia od umowy bez podawania przyczyny nie przysługuje Przedsiębiorcy.
  9. Prawo odstąpienia nie przysługuje Klientowi w poniższych przypadkach umów:
  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Klienta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb (np. ulotki, wizytówki, fotoplakaty);
  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
  • o świadczeniu usług, jeżeli Sklep wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą Klienta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sklep utraci prawo odstąpienia od umowy;
  • w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi Sklep nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy;
  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;
  • w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;
  • w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli;
  • w której Klient wyraźnie żądał, aby Sklep do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji (jeżeli Sklep świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania Klient  żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje Klientowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy);
  • w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
  • dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę;
  • zawartej w drodze aukcji publicznej;
  • świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi;
  • dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą Klienta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez Sklep o utracie prawa odstąpienia od umowy.

O sprzedającym

dwr_com_pl

O sprzedającym

dwr_com_pl

99,1%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach
ZGODNOŚĆ Z OPISEM
4,9/5
OBSŁUGA KLIENTA
5,0/5
CZAS WYSYŁKI
5,0/5
KOSZT WYSYŁKI
4,9/5
NA ALLEGRO OD
od 5 lat i 7 miesięcy
OSTATNIE LOGOWANIE
dzisiaj o 09:03

Dane firmy

Grupa DWR s.c.
Owsiana 44
40-780 Katowice
REGON: 360642923
NIP: 634-283-53-43

Kontakt

  • 32 *** ** ** (pokaż)
  • 535 *** *** (pokaż)
poniedziałek - piątek
08:00 - 16:00
sobota - niedziela
zamknięte

Informacje o sprzedającym

Od 2013 roku Grupa DWR s.c. prowadzi hurtową i detaliczną sprzedaż części oraz akcesoriów samochodowych. Naszą firmę tworzą ludzie związani z motoryzacją od najmłodszych lat. Lubimy to, co robimy, dlatego chcemy to robić jak najlepiej. Szeroka gama produktowa, renomowane marki, sprawna logistyka i konkurencyjne ceny – w sklepie DWR motozakupy stają się przyjemnością.  

Tysiące produktów w jednym miejscu

Jesteśmy jednym z największych motoryzacyjnych sklepów internetowych w Polsce. W asortymencie posiadamy kilka tysięcy produktów, dostępnych „od ręki” w magazynie. Znajdziesz u nas części samochodowe (mechaniczne i elektroniczne), akcesoria, chemię, systemy alarmowe, sprzęt audio oraz wiele innych produktów, dopasowanych do Twojego pojazdu. Na profesjonalistów czeka szeroka gama wyposażenia warsztatowego – części, akcesoriów, narzędzi i urządzeń. Cały czas wzbogacamy ofertę o nowe pozycje. Dzięki bezpośredniej współpracy z dystrybutorami i producentami, możemy zaoferować wysokiej jakości towar w konkurencyjnych cenach. Jesteśmy partnerem handlowym renomowanych marek motoryzacyjnych, m.in.: Bosch, K2, Osram, Philips, Sonax, Tungsram i Valeo.

Numer oferty:8092393322
Zgłoś naruszenie zasad

 


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

Allegro