, , ,
Sport-HIT

DZIECIĘCE SANDAŁY PUMA 365081 różowe / 33

od
Super Sprzedawcy
Sport-HIT
79,00
Allegro Smart!
Liczba par
z 4 par
Allegro gwarantuje bezpieczne zakupy
Otrzymasz kupiony przedmiot albo zwrócimy Ci pieniądze. Sprawdź szczegóły.

Parametry

    • Stan:
      Nowy
    • Faktura:
      Wystawiam fakturę VAT
    • Marka:
    • Rozmiar:
      33
    • Bohater:
    • Kolor:
      różowy
    • Długość wkładki wew.:
      20.5 cm
    • Materiał:
      Pianka
    • Rodzaj zapięcia:
      Rzepy

Opis

Dziecięce sandały PUMA

  • Marka/model: PUMA 365081 Wild Sandal Injex Camo PS
  • Kolor: Różowy
  • Materiał: EVA (utwardzona pianka)
  • Produkt nowy, oryginalny
  • Opakowanie: kartonowe pudełko

O marce:

PUMA jest jedną z wiodących marek sportowych, zajmującą się projektowaniem, opracowywaniem, sprzedażą i reklamą odzieży oraz akcesoriów. Przez ponad 65 lat firma PUMA wypracowała reputację producenta sportowego obuwia dla najszybszych atletów na całym świecie. PUMA oferuje produkty wyczynowe oraz produkty w stylu sportowym w kategoriach takich jak piłka nożna, bieganie, trening, golf i Motorsport (Ferrari, Mercedes, BMW). PUMA sponsoruje wiele sportowców jak i całe reprezentacje narodowe i kluby sportowe, takie jak Włochów, Austrię, Szwajcarię, Urugwaj, Chile, Ghanę czy kluby jak Borussia Dortmund, Newcastle United czy Arsenal FC. Firma, której siedziba znajduje się w Herzogenaurach w Niemczech, rozprowadza swoje wyroby w ponad 120 krajach i zatrudnia ponad 10,000 osób na całym świecie.

OPIS:

PUMA WILD to dziecięce sandały wykonane z wysokiej jakości utwardzonej pianki EVA. Sandały bardzo lekkie i wytrzymałe. Zastosowanie modnych połączeń kolorów i atrakcyjny design nadaje im niepowtarzalny wygląd. Podwyższone krawędzie i przód podeszwy doskonale chronią stopę i palce dziecka. Sandały zapinane jednym rzepem.

WYMIARY:

AUKCJA DOTYCZY rozm 33

ZDJĘCIA:

Sandałki zapakowane w oryginalne pudełko:

Oferty sponsorowane, które mogą Cię zainteresować

Dostawa i płatność

od 8,00 zł

Dostawa i płatność

Wysyłka z: Bielsko-Biała, Polska
Kupujesz więcej niż jedną sztukę?Sprawdź koszt dostawy dla wielu sztuk
Odbiór w punkcie
koszt dostawy
czas realizacji
Odbiór w punkcie
Allegro Punkty Poczta, Żabka, Orlen, Ruch
8,00 zł
1-3 dni robocze
z pakietem
0,00 zł
1-3 dni robocze
Allegro Paczkomaty 24/7 InPost
8,99 zł
1 dzień roboczy
z pakietem
0,00 zł
1 dzień roboczy
Allegro Paczkomaty 24/7 InPost pobranie
12,49 zł
1 dzień roboczy
1 dzień roboczy
Odbiór osobisty w punkcie sprzedawcy
0,00 zł
natychmiast
natychmiast
Odbiór osobisty w punkcie sprzedawcy pobranie
0,00 zł
natychmiast
natychmiast
Kurier
koszt dostawy
czas realizacji
Kurier
Pocztex Kurier48
13,00 zł
1-3 dni robocze
1-3 dni robocze
Pocztex Kurier48 pobranie
19,00 zł
1-3 dni robocze
1-3 dni robocze
Kurier DPD
15,00 zł
1-3 dni robocze
1-3 dni robocze
Kurier DPD pobranie
19,00 zł
1-3 dni robocze
1-3 dni robocze

Punkty odbioru

TECHSPORT
ul. Regera 77
43-382 Bielsko-Biała
woj. śląskie
email: allegro@techsport.pl
tel.: 338117062

poniedziałek - piątek
08:00 - 17:00
sobota - niedziela
zamknięte

płatność kartą i gotówką
do odbioru w 7 dni roboczych
poinformujemy o terminie odbioru

Płatności

Gwarancja

24 miesiące

Gwarancja

Rodzaj gwarancji

sprzedającego

Okres gwarancji

24 miesiące
Dodatkowe informacje

1. Firma TECHSPORT udziela 24-miesięcznej gwarancji na zakupione przedmioty.

2. Reklamowany produkt należy odesłać na koszt własny na adres: TECHSPORT Regera 77 43-382 Bielsko-Biała.

3. Reklamacja z tytułu Gwarancji rozpatrywana jest w terminie 14 dni roboczych licząc od daty prawidłowo złożonej reklamacji tj. Dostarczenia towaru wraz z pismem reklamacyjnym z określonymi żądaniami.

4. W przypadku uznania reklamacji firma TECHSPORT odsyła produkt na własny koszt.

5. W kwestiach nieuregulowanych zastosowanie mają przepisy K.C. i Ustawy Konsumenckiej.

6. Gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień Konsumenta wynikających z przepisów o rękojmi za wady rzeczy sprzedanej.

Reklamacja

Reklamacja

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata
rękojmia wyłączona dla przedsiębiorców

Adres do reklamacji

TECHSPORT
ul. Regera 77
43-382 Bielsko-Biała
Dodatkowe informacje

Jak zgłaszać reklamację?

   

  1. Kupujący może składać  Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy  pod adresem  reklamacje@techsport.pl, lub w formie pisemnej na adres  Sprzedawcy.   
  2. Poprawnie  złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej:  imię, nazwisko,  adres, adres e-mail Kupującego, datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę  reklamacji, przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego,  wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację. 
  3. Gotowy  formularz reklamacyjny można pobrać pod adresem:   http://techsport.ibh.pl/.images/wzor_dokumentu_reklamacja.pdf  (link   należy skopiować do przeglądarki).
  4. W przypadku wystąpienia wady konsument może zwykle żądać wymiany rzeczy lub jej naprawy.
  5. Sklep  może jednak odmówić spełnienia tych żądań w  przypadku gdy:  żądanie  wymiany lub naprawy byłoby niemożliwe do zrealizowania dla  sklepu – np.  ze względu na zaprzestanie produkcji danego towaru lub brak  możliwości  naprawy. Wówczas konsument może skorzystać z dwóch innych  opcji, tj.  obniżenia ceny lub odstąpienia od umowy lub w porównaniu z drugim z  możliwych żądań wymagałoby nadmiernych  kosztów – np. żądanie wymiany  całego towaru na nowy, jeśli uszkodzenie  dotyczy jednego elementu o  niskiej wartości lub ma charakter nieistotny  (wada jest łatwo  usuwalna). 
  6. Wówczas konsument może zmienić swój wybór i  żądać  doprowadzenia towaru do stanu zgodności z umową w inny sposób, np.   jeśli odmowa sklepu dotyczy wymiany produktu, konsument może następnie   żądać naprawy.  
  7. Konsument może żądać odstąpienia od umowy  tylko wtedy, gdy wada ma  charakter istotny lub jest to druga lub  kolejna reklamacja tego samego  towaru. 
  8. Jeżeli jest to  pierwsze żądanie złożone w ramach  reklamacji dotyczącej danego towaru,  sprzedawca może odmówić i  zaproponować konsumentowi niezwłoczną wymianę  lub naprawę.  
  9. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie  14 dni od daty jej otrzymania w  prawidłowej postaci, tj otrzymania  reklamowanego produktu wraz z  poprawnie wypełnionym formularzem  reklamacyjnym. 
  10. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje  wymagają uzupełnienia,  przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający  zwraca się do składającego  reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym  zakresie. Termin 14 liczony  jest wówczas od dnia uzupełnienia  wymaganych informacji.  
  11. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego  adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej. 
  12. Możliwość  skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania  reklamacji i  dochodzenia roszczeń oraz dostęp do tych procedur: Kupujący  będący  konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu   rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym   Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej.   Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania   sporów,  znajdują się pod następującym adresem:  www.uokik.gov.pl, w  zakładce Rozstrzyganie sporów konsumenckich. 

Zwroty

14 dni na odstąpienie od umowy

Zwroty

14 dni na odstąpienie od umowy
Czas na odstąpienie od umowy
14 dni
Koszt zwrotu
Koszt zwrotu zależy od tego, jaką metodę dostawy wskażesz podczas zakupu.
dostawa
zwrot
Allegro Paczkomaty 24/7 InPost
za darmo
Allegro Punkty Poczta, Żabka, Orlen, Ruch
na własny koszt
za darmo z pakietem
Pozostałe metody
na własny koszt
Adres do zwrotu
TECHSPORT Szymon Mikłusiak
Regera 77
43-382 Bielsko-Biała
Dodatkowe informacje

 

Zasady zwrotu produktu

Na mocy Ustawy z  dnia 30 maja 2014r. o prawach konsumenta Dz.U.2014.827, kupujący  (konsument) może odstąpić od umowy bez podawania przyczyny w ciągu 14  dni od daty otrzymania nabytej rzeczy:


  1. Aby  odstąpić od umowy zawartej na Allegro, należy złożyć Sprzedającemu  stosowne oświadczenie woli, poprzez przesłanie go na adres  korespondencyjny sklepu lub w formie skanu na e-mail:  reklamacje@techsport.pl  
  2. Gotowy wzór odstąpienia od umowy  można pobrać pod adresem:   http://techsport.ibh.pl/.images/wzor_dokumentu_odstapienie_od_umowy.pdf   (link należy skopiować do przeglądarki)  
  3. Konsument  zobowiązany jest odesłać towar na adres korespondencyjny sklepu  niezwłocznie, tj nie później niż w terminie 14 dni od dnia złożenia  stosownego oświadczenia.  
  4. W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca nie ponosi kosztu odesłania Towaru.   
  5. Konsument  zobowiązany jest do dostarczenia towaru w stanie niezmienionym, chyba  że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu. 
  6. Konsument  odpowiada za zmniejszenie wartości towaru wynikającego z korzystania w  sposób inny niż to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i  funkcjonowania rzeczy.  
  7. Sklep zwróci płatności niezwłocznie tj. nie później niż 14 dni od dnia otrzymania stosownego oświadczenia.  
  8. Brak  odstąpienia od umowy: Prawo do odstąpienia od umowy zawartej w ramach  Allegro nie przysługuje nabywcom towarów lub usług, którzy są  przedsiębiorcami.

O sprzedającym

Sport-HIT

O sprzedającym

Sport-HIT

99,8%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach
ZGODNOŚĆ Z OPISEM
5,0/5
OBSŁUGA KLIENTA
5,0/5
KOSZT WYSYŁKI
4,9/5
Nie wyświetlamy już oceny za czas wysyłki.
Przewidywany czas dostawy zobaczysz na stronie oferty.
NA ALLEGRO OD
od 11 lat i 4 miesięcy
OSTATNIE LOGOWANIE
dzisiaj o 14:30

Dane firmy

Szymon Mikłusiak
TECHSPORT
Regera 77
43-382 Bielsko-Biała
REGON: 240607265
NIP: 937-221-78-41

Kontakt

  • 734****** (pokaż)
  • 338****** (pokaż)
poniedziałek - piątek
08:00 - 17:00
sobota - niedziela
zamknięte

Informacje o sprzedającym

Jesteśmy firmą zajmującą się sprzedażą artykułów sportowych i turystycznych. Posiadamy ponad 10-letnie doświadczenie w sprzedaży internetowej. Gwarantujemy szybką i profesjonalną obsługę, a zakupy u nas to przede wszystkim szybkość, bezpieczeństwo oraz stały kontakt. Klient może być pewny, że zostanie fachowo i miło obsłużony.

Pozostałe informacje

1. Wszystkie zamówienia staramy się realizować jak najszybciej, zwykle do 24h. Możliwość wysyłki w ten sam dzień istnieje tylko dla przesyłek kurierskich i zamówień składanych nie później niż do godz 12-13. W przypadku chęci otrzymania towaru na następny dzień, prosimy o zaznaczenie tej informacji w formularzu dostawy zaraz po zakupie. W razie opóźnień informujemy drogą mailową. 

2. Na każdego maila odpowiadamy automatycznie do 24h. Jeżeli nie otrzymaliście Państwo odpowiedzi, a wysyłaliście ważne informacje, np. zmianę adresu lub formę dostawy za pobraniem, oznacza to że wiadomość do nas nie dotarła (czasami blokują ją filtry antyspamowe). Wówczas pilnie prosimy o ponowny kontakt, najlepiej telefoniczny. 

3. W przypadku gdy na aukcji do wyboru są kolory lub wzory, koniecznie prosimy o potwierdzenie wybranego parametru po zalicytowaniu w formularzu dostawy w wiadomości dla sprzedającego, brak takiej informacji może oznaczać wysyłkę losowo wybranego wzoru lub koloru! Nie wysyłamy osobnych e-maili z prośbami o podanie parametrów. 

4. Jeżeli adres wysyłki jest inny niż na Allegro to prosimy koniecznie podać go w formularzu dostawy. 

5. Koszty przesyłki konkretnego produktu podane są zawsze na aukcji w zakładce opcje dostawy. Na naszych aukcjach za przesyłkę płacisz tylko raz! 

6. Przesyłki kurierskie prosimy sprawdzać w obecności kuriera! Zwłaszcza jeżeli przesyłka wygląda na uszkodzoną (potargany lub wgnieciony karton). Jeżeli przesyłka jest ewidentnie uszkodzona, prosimy o spisanie protokołu szkody z kurierem. 

7. Ze względu na to, iż sprzedajemy towar nowy, nieużywany, który w większości przypadków pakowany i zabezpieczany jest fabrycznie przez producentów w oddzielne opakowania. Nie otwieramy i nie sprawdzamy dokładnie zawartości przed wysyłką. Jest to niemożliwe ze względów logistycznych jak i możliwości uszkodzenia samego opakowania. Towar jest wypakowywany i sprawdzany dokładnie przed wysyłką tylko na wyraźne życzenie kupującego. Oczywiście nie jest to konieczne, gdyż jakiekolwiek niezgodności zdarzają się na prawdę bardzo rzadko (towar wówczas wymieniany jest od razu na nowy na nasz koszt). 

8. W przypadku wyboru przesyłki kurierskiej prosimy koniecznie podać aktualny numer telefonu kontaktowego, ułatwi to kurierowi dostarczenie przesyłki. Jednocześnie zaznaczamy, iż kurier nie ma obowiązku dzwonić przed dostawą. Jeżeli chcą Państwo aby kurier kontaktował się przed dostarczeniem przesyłki, proszę to zaznaczyć w formularzu dostawy. Kurier ma obowiązek podjąć dwie próby doręczenia paczki, każda kolejna płatna jest dodatkowo 10zł. W przypadku przesyłki pobraniowej i braku gotówki przy doręczaniu paczki, kurier nie ma obowiązku kolejny raz próbować doręczać przesyłkę. 

9. Komentarze - Stosujemy zasadę, iż to kupujący wystawia pierwszy komentarz. W przypadku wysyłki "za pobraniem" komentarz wystawiamy dopiero po wpłynięciu pieniędzy na konto. Wystawiamy je zawsze hurtem co kilkanaście dni! 

10. Nie odpowiadamy na smsy. 

11. Nie odbieramy przesyłek za pobraniem (chyba, że wcześniej zostało to uzgodnione). 

12. Nie wysyłamy paczek za granice. 

13. W przypadku odbioru osobistego zalecamy wcześniejszy kontakt i upewnienie się, że towar jest dostępny na miejscu od ręki. 

14. Do każdego zakupionego towaru zawsze dołączamy paragon fiskalny lub na życznie fakturę VAT. Paragon zwykle znajduje się w środku opakowania.  

15. Wszelkie ewentualne braki i reklamacje dotyczące dowodu zakupu należy składać drogą mailową w miarę jak najkrótszym czasie od daty otrzymania przesyłki. Należy pamiętać, iż m.in. na podstawie dowodu zakupu przyjmowane są reklamacje. 

Numer oferty: 8030294160

Inni klienci oglądali również

 


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

Allegro