Wpisz czego szukasz

Znajdziemy sprzedawców, którzy mają wszystko czego szukasz.

Wprowadź frazę
, , ,
udostępnij

DYWANIKI GUMOWE do Hyundai Tucson III 3 (2015-...)

od
Super Sprzedawcy
Oficjalny sklep Geyer & Hosaja - 99,8%
Allegro Smart!z kurierem
5 osób kupiło 5 sztuk

Darmowa dostawa Smart! przy zakupach od 40 zł (punkty odbioru) lub od 100 zł (kurier)
Dostawa od 8,99 zł
Przewidywana dostawa: pojutrze u Ciebie
 
Zwrot za darmo
14 dni na odstąpienie od umowy

Liczba sztuk
z 975 sztuk
Allegro gwarantuje bezpieczne zakupy
Otrzymasz kupiony przedmiot albo zwrócimy Ci pieniądze. Sprawdź szczegóły.
  1. undefined

Parametry

    • Zestaw wieloelementowy:
      tak
    • Numer katalogowy producenta:
      868/4C

Pasuje do pojazdów

      • 1.6 CRDi (D4FE) 1598ccm 136KM/100kW 2018/08-

      • 1.6 CRDi hybrid 48V (D4FE) 1598ccm 136KM/100kW 2019/03-

      • 1.6 GDi (G4FD) 1591ccm 132KM/97kW 2015/06-

      • 1.6 T-GDi (G4FJ) 1591ccm 177KM/130kW 2015/06-

      • 1.6 T-GDi Napęd na wszystkie koła (G4FJ) 1591ccm 177KM/130kW 2015/06-

      • 1.7 CRDi (D4FD) 1685ccm 116KM/85kW 2015/06-

      • 1.7 CRDi (D4FD) 1685ccm 141KM/104kW 2015/06-

      • 2.0 (G4NA) 1999ccm 155KM/114kW 2015/06-

      • 2.0 CRDi (D4HA) 1995ccm 136KM/100kW 2015/06-

      • 2.0 CRDi (D4HA) 1995ccm 185KM/136kW 2015/06-

      • 2.0 CRDi Napęd na wszystkie koła (D4HA) 1995ccm 136KM/100kW 2015/06-

      • 2.0 CRDi Napęd na wszystkie koła (D4HA) 1995ccm 185KM/136kW 2015/06-


Opis

GEYER & HOSAJA

SAMOCHODOWE DYWANIKI GUMOWE DO:

Hyundai Tucson III (2015-....)

-

Dopasowanie do auta:

Marka: Hyundai

Model: Tucson III

Lata produkcji: 2015-....

2015 | 2016 | 2017 | 2018 | 2019

  • Id: 868/4C
  • typ: miarowe (100% dopasowania)
  • kolor: czarny
  • zaczepy do podłogi (stopery): tak (gumowe, zintegrowane z dywanikami)
  • ilość elementów w komplecie: 4 szt.

Atesty:

  • PZH Atest Higieniczny Państwowego Zakładu Higieny
  • TUV

FUNKCJONALNOŚĆ

Dywaniki samochodowe Geyer & Hosaja to najwyższej jakości produkty przeznaczone do konkretnego modelu auta. Każdy element jest idealnie dopasowany do kształtu płyty podłogowej i fabrycznych zaczepów.

Wysoki rant i struktura plastra miodu gwarantuje, że  zgromadzony na dywaniku piasek, śnieg, błoto czy woda, nie wydostają się poza obszar dywanika chroniąc tym samym tapicerkę.

Miejsce podparcia pięty jest dodatkowo wzmocnione, dzięki zastosowaniu mieszanki gumowej o wyższej odporności na ścieralność.

Otwory na wieszak znajdują się poza obszarem dywaników nie ingerując w  strukturę produktu.

BEZPIECZEŃSTWO

Dywaniki samochodowe Geyer & Hosaja zostały zaprojektowane z myślą o najwyższym bezpieczeństwie użytkowania. Idealne dopasowanie i antypoślizgowe wypustki zapobiegają przemieszczaniu się (ślizganiu) dywaników.

Obniżony rant przy pedałach gazu, hamulca i sprzęgła znacząco zmniejsza ryzyko zablokowania pedałów.

JAKOŚĆ I DBAŁOŚĆ O ŚRODOWISKO NATURALNE

Dywaniki samochodowe Geyer & Hosaja jako jedyne w Polsce posiadają Atest Higieniczny Państwowego Zakładu Higieny (przy Narodowym Instytucie Zdrowia Publicznego), co oznacza, że nie zawierają w sobie metali ciężkich, ani żadnych substancji szkodliwych dla środowiska.

Firma Geyer & Hosaja przestrzega wymagających norm zarządzania jakością, co potwierdzone zostało certyfikatami ISO 9001, ISO/TS 16949, a także atestem TUV.

W trosce o środowisko naturalne, produkty przystosowujemy do rygorystycznych norm dotyczących ochrony środowiska potwierdzone przez  System Zarządzania Środowiskowego ISO 14001, certyfikowany przez firmę Det Norske Veritas GL.

Opinie o produkcie

5,00

Opinie o produkcie


Rewelacyjny
5,00/5
(18 ocen)
18
0
0
0
0

24 sierpnia 2020 od
Jakość dobra. Dywaniki dopasowane i bezzapachowe.
26 kwietnia 2020 od
Dywaniki super.
13 października 2019 od
Ok

Dostawa i płatność

od 8,99 zł

Dostawa i płatność


Wysyłka z: TORUŃ, Polska
Kupujesz więcej niż jedną sztukę?
Odbiór w punkcie
koszt dostawy
przewidywany czas dostawy
Odbiór w punkcie
InPost Paczkomat 24/7
8,99 zł
śr. 23 wrz. w punkcie
z pakietem
0,00 zł
śr. 23 wrz. w punkcie
Automat Paczkowy
9,99 zł
śr. 23 wrz. - pt. 25 wrz. w punkcie
z pakietem
0,00 zł
śr. 23 wrz. - pt. 25 wrz. w punkcie
Orlen
9,99 zł
śr. 23 wrz. - pt. 25 wrz. w punkcie
z pakietem
0,00 zł
śr. 23 wrz. - pt. 25 wrz. w punkcie
Poczta Polska
9,99 zł
śr. 23 wrz. - pt. 25 wrz. w punkcie
z pakietem
0,00 zł
śr. 23 wrz. - pt. 25 wrz. w punkcie
RUCH
9,99 zł
śr. 23 wrz. - pt. 25 wrz. w punkcie
z pakietem
0,00 zł
śr. 23 wrz. - pt. 25 wrz. w punkcie
Żabka
9,99 zł
śr. 23 wrz. - pt. 25 wrz. w punkcie
z pakietem
0,00 zł
śr. 23 wrz. - pt. 25 wrz. w punkcie
Na adres
koszt dostawy
przewidywany czas dostawy
Na adres
Kurier, DPD
12,99 zł
śr. 23 wrz. u Ciebie
za darmo z pakietemdla zakupu od 100 zł
śr. 23 wrz. u Ciebie
Kurier, InPost
13,00 zł
śr. 23 wrz. u Ciebie
śr. 23 wrz. u Ciebie
Kurier, GLS
13,00 zł
śr. 23 wrz. u Ciebie
śr. 23 wrz. u Ciebie
Kurier, DHL
15,00 zł
śr. 23 wrz. u Ciebie
śr. 23 wrz. u Ciebie
Kurier, Pocztex
11,99 zł
śr. 23 wrz. - pt. 25 wrz. u Ciebie
za darmo z pakietemdla zakupu od 100 zł
śr. 23 wrz. - pt. 25 wrz. u Ciebie
Odbiór w punkcie za pobraniem
koszt dostawy
przewidywany czas dostawy
Odbiór w punkcie za pobraniem
InPost Paczkomat 24/7
12,49 zł
śr. 23 wrz. w punkcie
śr. 23 wrz. w punkcie
Poczta Polska
13,99 zł
śr. 23 wrz. - pt. 25 wrz. w punkcie
śr. 23 wrz. - pt. 25 wrz. w punkcie
Na adres za pobraniem
koszt dostawy
przewidywany czas dostawy
Na adres za pobraniem
Kurier pobranie, InPost
15,00 zł
śr. 23 wrz. u Ciebie
śr. 23 wrz. u Ciebie
Kurier pobranie, GLS
15,00 zł
śr. 23 wrz. u Ciebie
śr. 23 wrz. u Ciebie
Kurier pobranie, DPD
16,00 zł
śr. 23 wrz. u Ciebie
śr. 23 wrz. u Ciebie
Kurier pobranie, DHL
17,00 zł
śr. 23 wrz. u Ciebie
śr. 23 wrz. u Ciebie
Kurier pobranie, Pocztex
15,99 zł
śr. 23 wrz. - pt. 25 wrz. u Ciebie
śr. 23 wrz. - pt. 25 wrz. u Ciebie

Czas wysyłki: zwykle w ciągu 24 godzin.

Wyliczamy na podstawie wcześniejszych wysyłek tego sprzedawcy. Podczas tworzenia tej oferty, sprzedawca zadeklarował, że wyśle towar w ciągu 24 godzin.

Płatności

Gwarancja

24 miesiące

Gwarancja


Rodzaj gwarancji

producenta/dystrybutora

Okres gwarancji

24 miesiące
Dodatkowe informacje

  

W przypadku nabycia wadliwego towaru Klient może złożyć reklamację na podstawie gwarancji - obowiązuje okres 2 lat od daty otrzymania produktu, na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.


Zakres ochrony gwarancyjnej:

Gwarancja obejmuje wyłącznie uszkodzenia wynikające z ukrytych wad produkcyjnych lub materiałowych pod warunkiem, że:   

  • narzędzie było użytkowane zgodnie z instrukcją obsługi i przeznaczeniem oraz odpowiednio konserwowane;
  • stosowany był zalecany przez producenta osprzęt.

Gwarancja nie obejmuje wymiany części zużytych lub  się w związku z normalnym korzystaniem.


Uprawnienia z tytułu gwarancji obejmują prawo kupującego do żądania usunięcia wady fizycznej rzeczy lub do dostarczenia rzeczy wolnej od wad, o ile wady te ujawnią się w ciągu terminu, na który została udzielona gwarancja.


Reklamację można złożyć w naszej siedzibie, pocztą, za pomocą telefonu lub e-mail: 

  •  drogą pocztową lub osobiście: MOSSA, Chrobrego 145/147, 87-100 Toruń 
  •  mailowo: kontakt@sma-geyer-hosaja.pl 
  •  telefonicznie: 794 797 677 (poniedziałek-piątek w godz. 8:00-16:00) 


Każda reklamacja zostanie rozpatrzona w terminie 14 dni od daty wpłynięcia reklamacji. Po weryfikacji reklamacji towar niesprawny zostaje naprawiony bądź wymieniony na nowy, natomiast towar sprawny zostaje odesłany na koszt klienta.


Wykonanie obowiązków z tytułu gwarancji przez gwaranta nastąpi w możliwie najkrótszym terminie, lecz nie dłuższym niż 21 od daty rozpatrzenia reklamacji.Ponosimy wszelkie koszty związane z uznaną reklamacją.


Gwarancja nie daje kupującemu prawa do domagania się zwrotu utraconych zysków, odszkodowania za niedogodności wynikające z użytkowania lub niemożności użytkowania towaru.


Gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień kupującego wynikających z przepisów o rękojmi za wady rzeczy sprzedanej.


Reklamacja

Reklamacja


Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata

Adres do reklamacji

MOSSA Marcin Błahyj i Piotr Błahyj s.c.
Ul. Bolesława Chrobrego 145/147
87-100 TORUŃ
Dodatkowe informacje

Reklamację można złożyć: 

  • pisemnie na adres: ul. Bolesława Chrobrego 145/147, 87-100 Toruń;
  • za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: kontakt@sma-geyer-hosaja.pl;

W opisie reklamacji prosimy podać: 

1. informacje i okoliczności dotyczące przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady;

2. żądanie sposobu doprowadzenia produktu do zgodności z umową sprzedaży lub oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy sprzedaży;

3. swoje dane kontaktowe – ułatwi to i przyśpieszy rozpatrzenie Twojej reklamacji.

Proszę pamiętać, że Kupujący, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest zobowiązany na nasz koszt dostarczyć Towar wadliwy na adres: ul. Bolesława Chrobrego 145/147, 87-100 Toruń. Jeżeli jednak ze względu na rodzaj Towaru lub sposób jego zamontowania jego dostarczenie byłoby nadmiernie utrudnione, Kupujący obowiązany jest nam udostępnić Towar w miejscu, w którym się znajduje.


Ustosunkujemy się do Państwa reklamacji niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. 


Zwroty

14 dni na odstąpienie od umowy

Zwroty


Czas na odstąpienie od umowy
14 dni
Koszt zwrotu
Koszt zwrotu zależy od tego, jaką metodę dostawy wskażesz podczas zakupu.
dostawa
zwrot
Allegro Paczkomaty 24/7 InPost
za darmo
Allegro Kurier24 InPost
za darmo
Allegro Pocztex Kurier 48
na własny koszt
za darmo z pakietemdla zakupu od 100 zł
Allegro Punkty Poczta, Żabka, Orlen, Ruch
na własny koszt
za darmo z pakietem
Allegro Kurier DPD
na własny koszt
za darmo z pakietemdla zakupu od 100 zł
Pozostałe metody
na własny koszt
Adres do zwrotu
MOSSA Marcin Błahyj i Piotr Błahyj s.c.
Ul. Bolesława Chrobrego 145/147
87-100 TORUŃ
Dodatkowe informacje

Informacja dotyczy Kupujących będących konsumentami. Konsument, który zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni kalendarzowych odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych poniżej. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy może zostać złożone na przykład:  


  • pisemnie: ul. Bolesława Chrobrego 145/147, 87-100 Toruń;
  • mailowo: kontakt@sma-geyer-hosaja.pl;

Bieg terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się: 


  • dla umowy, w wykonaniu której Sprzedający wydaje Towar, będąc zobowiązany do przeniesienia jego własności (np. umowa sprzedaży) – od objęcia Towaru w posiadanie przez konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik, a w przypadku umowy, która: (1) obejmuje wiele Towarów, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach – od objęcia w posiadanie ostatniego Towaru, partii lub części albo (2) polega na regularnym dostarczaniu Towarów przez czas oznaczony – od objęcia w posiadanie pierwszego z Towarów;

Zwrot wzajemnych świadczeń: 


  • Konsument ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia, w którym odstąpił od umowy, zwrócić Towar Sprzedającemu lub przekazać go osobie upoważnionej przez Sprzedającego do odbioru, chyba że Sprzedający zaproponował, że sam odbierze Towar. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Towaru przed jego upływem. Konsument może zwrócić Towar na adres: MOSSA Marcin Błahyj i Piotr Błahyj s.c., ul. Bolesława Chrobrego 145/147, 87-100 Toruń.
  • Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru.
  • Sprzedający ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania oświadczenia konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwrócić konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostawy Towaru (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Kupującego sposobu dostawy innego niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w opisie Transakcji). Sprzedający dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył konsument, chyba że konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami. Jeżeli Sprzedający nie zaproponował, że sam odbierze Towar od konsumenta, może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od konsumenta do chwili otrzymania Towaru z powrotem lub dostarczenia przez konsumenta dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

Możliwe koszty odstąpienia od umowy - możliwe koszty związane z odstąpieniem przez konsumenta od umowy, które obowiązany jest ponieść konsument:  

  • Jeżeli konsument wybrał sposób dostawy Towaru inny niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w opisie danej Transakcji, Sprzedający nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.
  • Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Towaru.

Kupującemu przysługuje darmowy zwrot przy wyborze poniżej podanych form dostawy:

  • Allegro Paczkomaty InPost
  • Allegro Kurier InPost

Wyjątki od prawa odstąpienia od umowy - prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów:  

  • świadczenie usług, jeżeli Sprzedający wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedającego utraci prawo odstąpienia od umowy; 
  • w której przedmiotem świadczenia jest Towar nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji konsumenta lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;  


O sprzedającym

Geyer & Hosaja

O sprzedającym


99,8%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach

Zgodność z opisem

5,0/5star

Obsługa kupującego

5,0/5star

Koszt wysyłki

5,0/5star
Nie wyświetlamy już oceny za czas wysyłki. Przewidywany czas dostawy zobaczysz na stronie oferty.

Na allegro

od 2 lat i 10 miesięcy

Ostatnie logowanie

dzisiaj o 17:05

Dane firmy

MOSSA Marcin Błahyj i Piotr Błahyj s.c.
Barwna 53
87-100 TORUŃ
NIP: 8792554728

Kontakt

  • +48 *** *** *** ()
poniedziałek - piątek
08:00 - 16:00
sobota - niedziela
zamknięte

Informacje o sprzedającym

MOSSA Marcin Błahyj i Piotr Błahyj s.c.

Ul. Barwna 53

87-100 Toruń

NIP: 879 255 47 28

REGON: 340440230

Pozostałe informacje

Od 10 lat zajmujemy się internetową sprzedażą detaliczną w kraju i za granicą. Posiadamy bogate doświadczenie e-commerce pozwalające sprawnie obsługiwać zamówienia na każdym etapie:  od wsparcia produktowego przez logistykę po obsługę posprzedażową.

Jako oficjalny dystrybutor marki Geyer & Hosaja gwarantujemy pełne wsparcie produktowe oraz dostawę towarów pochodzących bezpośrednio od producenta. Nasz Zespół Obsługi Klienta jest zawsze do Państwa dyspozycji - zarówno w przypadku pytań produktowych, jak i związanych z obsługą zamówień.

Szczególnie dbamy o jakość obsługi klienta. Dokładamy wszelkich starań, aby Państwa transakcja przebiegła sprawnie i efektywnie. Jesteśmy do Państwa dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 16:00:

  • w punkcie obsługi klienta: MOSSA, Chrobrego 145/147, 87-100 Toruń
  • telefonicznie: 794 797 677
  • drogą elektroniczną: kontakt@sma-geyer-hosaja.pl
  • drogą pocztową: MOSSA, Chrobrego 145/147, 87-100 Toruń

O marce

O marce


O marce Geyer & Hosaja

Produkcję gumy oraz wyrobów gumowych rozpoczęliśmy w 1987 roku. W swoich fabrykach zatrudniamy 800 pracowników, wśród których znajdują się najlepsi polscy specjaliści w dziedzinie wytwarzania gumy.

Posiadamy 4 zakłady produkcyjne oraz 3 własne laboratoria badawczo-rozwojowe znajdujące się w Polsce. Dodatkowo nasze wyroby zostają poddane szczegółowym badaniom w renomowanych, międzynarodowych laboratoriach na całym świecie.

Jako jeden z wiodących producentów europejskich branży gumowej, zajmujemy wiodącą pozycję w następujących  grupach produktowych:

  • Dywaniki samochodowe
  • Opony ciężarowe
  • Elementy bezpieczeństwa ruchu drogowego
  • Kolejnictwo
  • Rolnictwo
  • Granulaty EPDM dla boisk sportowych oraz place zabaw
  • Mieszanki gumowe
  • wiele innych wyrobów pochodzenia gumowego

Jakość marki Geyer & Hosaja

Kładziemy szczególny nacisk na jakość. Nasze zakłady produkcyjne są objęte międzynarodowymi systemami jakości: ISO 9001, ISO/TS 16949 – system stworzony specjalnie dla przemysłu motoryzacyjnego. Dodatkowo dla dywaników samochodowych posiadamy certyfikat TUV oraz atest PZH potwierdzające naszą dbałość o ochronę zdrowia.

Produkty Geyer & Hosaja zostały wyróżnione prestiżowymi nagrodami otrzymanymi od Volvo - VQE  oraz Q1 od Forda, za wysoką jakość produktów, optymalne koszty, terminowość dostaw oraz innowacyjność przy jednoczesnej dbałości o ochronę środowiska.

Środowisko naturalne

W trosce o środowisko naturalne, produkty przystosowujemy do rygorystycznych norm dotyczących ochrony środowiska potwierdzone przez System Zarządzania Środowiskowego ISO 14001.


Numer oferty: 8250128038

Inni klienci oglądali również

 

Ostatnio przeglądane

zamknij

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

Allegro

zamknij

Dodałeś przedmiot do koszyka

przejdź do koszyka