Opinie o produkcie
Dostawa i płatność
Lokalizacja: Częstochowa, Polska
Przesyłka płatna z góry
Przesyłka płatna przy odbiorze
Sprzedawca nie określił cen wysyłki za granicę
Reklamacja
Czas na reklamację z tytułu rękojmi
Adres do reklamacji
Podmiotem prowadzącym sprzedaż za pośrednictwem aukcji jest Krzysztof Kalicki, prowadzący działalność gospodarczą pod nazwą RAXAR Krzysztof Kalicki, z siedzibą al. Wolności 4, 42-217 Częstochowa. Oddział handlowy ul. Bór 66 J, 42-202 Częstochowa. Każdy sprzedawany przez nas towar objęty jest gwarancją przez okres 24 miesięcy ( chyba że informacje zamieszczone na aukcji stanowią inaczej )od daty wystawienia paragonu lub faktury VAT. Reklamacja rozpatrywana jest wyłącznie za okazaniem dowodu zakupu po dostarczeniu reklamowanego przedmiotu na swój koszt przez kupującego do siedziby firmy RAXAR Krzysztof Kalicki. W przypadku reklamacji należy dokładnie opisać problem i dołączyć go do przesyłki.Reklamacje rozpatrywane są w przeciągu 14 dni roboczych od daty dostarczenia towaru do siedziby naszej firmy.
Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem allegro@raxar.pl lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej:
- imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego,
- datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji,
- opis przedmiotu reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego,
- wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację,
- zdjęcie opisywanej wady,
- dowód zakupu,
- zdjęcie lub skan ewentualnego protokołu szkody spisanego z kurierem doręczającym Reklamowane produkty prosimy przesyłać na adres: RAXAR Krzysztof Kalicki 42-202 Częstochowa ul. Bór 66J tel. 601 420 733
Zwroty
Czas na odstąpienie od umowy
Adres do zwrotu
Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa
Zasady zwrotu produktu
Zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta:
Mają Państwo prawo odstąpić od umowy w terminie 14 dni kalendarzowych od momentu odebrania przesyłki - bez podania jakiejkolwiek przyczyny.Konsument może odstąpić od umowy, składając oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Oświadczenie można złożyć na formularzu (formularz oświadczenia zwrotu wysyłamy z dokumentem zakupu). Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.
Zwracany towar powinien być w stanie niezmienionym oraz powinien znajdować się w oryginalnym opakowaniu.
Należy również pamiętać, że odpowiadają Państwo za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
Skutki odstąpienia od umowy:
Będą Państwo musieli ponieść bezpośrednie koszty zwrotu towarów. W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy.
Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości towaru, a przedsiębiorcy przysługuje z tego tytułu odszkodowanie, dlatego jeśli zwracany przedmiot nie będzie nadawał się do dalszej odsprzedaży jako produkt nowy i pełnowartościowy, to od kwoty zwrotu zostanie potrącone stosowne odszkodowanie.
Informujemy ponadto, że możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych, bądź podobnych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte, w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych z tego tytułu opłat.
Do zwracanego towaru należy dołączyć dowód zakupu.
NIE ODBIERAMY PRZESYŁEK ZA POBRANIEM!
Zwrot z Allegro Smart!
Kupując Towar w ramach tej Oferty i wybierając metody dostawy:
- Allegro Paczkomaty InPost, Paczkomaty 24/7,
- Allegro Paczka w RUCHU, Paczka w RUCHU
- Paczka 24 odbiór w punkcie, Punkty Poczta, Żabka, Orlen, Ruch, Allegro Poczta Polska Odbiór w punkcie
możesz skorzystać z bezpłatnego zwrotu Towaru z Allegro Smart!, o ile Sprzedający dopuszcza zwrot tego Towaru w ramach Oferty. W takim przypadku należy skorzystać z formularza dostępnego w zakładce Kupione. Bezpłatne zwroty Towaru z Allegro Smart! nie obejmują przesyłek doręczanych listem poleconym oraz ekonomicznym.
O sprzedającym
Dane firmy
Kontakt
- pytanie do sprzedającego
- all****@******** (pokaż)
- 601 *** *** (pokaż)
- 343 *** *** (pokaż)
Informacje o sprzedającym
RAXAR Krzysztof Kalicki
ul. Bór 66J
42-202 Częstochowa
tel: 601 420 733
POLITYKA PRYWATNOŚCI
25 maja 2018r zaczynają obowiązywać nowe przepisy o ochronie danych osobowych
Zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (Unii Europejskiej) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE informujemy w jaki sposób Państwa dane osobowe są przetwarzane oraz jakie prawa w związku z tym wynikają.
Administratorem danych osobowych, czyli podmiotem decydującym o tym, jak będą wykorzystywane Państwa dane osobowe, jest firma: RAXAR Krzysztof Kalicki z siedzibą w Częstochowie Al. Wolności 4
Państwa dane otrzymaliśmy w związku z zakupami dokonywanymi przez Państwa na platformie Allegro w sklepie "VIPkris" , będącym oficjalnym sklepem internetowym przedsiębiorstwa: RAXAR Krzysztof Kalicki.
Przetwarzanie danych niezbędne jest dla realizacji zakupów w "VIPkris". Zapewnia to bezpieczeństwo obsługi transakcji, jej realizację w ramach umowy sprzedaży.
Przetwarzanie danych osobowych wpływa też pozytywnie na ewentualne procesy reklamacyjne, w wypadku, gdy zaistnieją podstawy do ich złożenia, a także wspiera kontakt między Sklepem a Państwem, w celach związanych ze świadczeniem usług. Dodatkowo, przepisy prawa wymagają od nas przetwarzania danych dla celów podatkowych i rachunkowych. W przypadku udzielonej zgody Sklep"sma-Mexller" przetwarza dane również w celu zapisywania danych w plikach cookies oraz gromadzenia danych ze stron www i aplikacji mobilnych.
Sklep "VIPkris" wymaga podania danych, by móc zawrzeć z Państwem umowę sprzedaży, w związku z przeprowadzonymi transakcjami. Niezbędne jest podanie adresu do wysyłki zamówionych towarów, a także innych, wymaganych przez firmę kurierską czy Pocztę Polską dla dostarczenia towarów do Państwa. W zakresie przetwarzania danych zapewniamy, że respektujemy wszelkie prawa, wynikające z ogólnego rozporządzenia o ochronie danych, tj.:
1) Prawo dostępu;
2) Prawo sprostowania danych – przy zauważeniu, że dane te są nieprawidłowe lub niekompletne;
3) Prawo usunięcia danych – gdy dane nie będą już niezbędne do celów, dla których zostały zebrane, gdy cofniecie Państwo swą zgodę na ich przetwarzanie, zgłosicie sprzeciw wobec przetwarzania danych, gdy dane będą przetwarzane niezgodnie z prawem. Dane powinny być również usunięte w celu wywiązania się z obowiązku wynikającego z przepisu prawa, a także gdy zostały zebrane w związku ze świadczeniem usług drogą elektroniczną oferowanych dziecku. ;
4) Prawo ograniczenia przetwarzania danych – po dostrzeżeniu, że dane są nieprawdziwe istnieje możliwość ograniczenia przetwarzania danych na okres pozwalający nam sprawdzić prawidłowość tych danych; po wniesieniu sprzeciwu wobec przetwarzania danych – do czasu ustalenia, czy prawnie uzasadnione podstawy po naszej stronie są nadrzędne wobec podstawy sprzeciwu;
5) Prawo do przenoszenia danych – na podstawie Państwa zgody lub zawartej umowy. Przenoszenie to odbywa się w sposób automatyczny;
6) Prawo do niepodlegania zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym ich profilowaniu;
7) Prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych.
Dane osobowe udostępniamy tylko wtedy, gdy jest to konieczne – podmiotom zajmującym się księgowością, wspierającym funkcjonowanie w świadczeniu usług Sklepu "VIPkris" na platformie handlowej Allegro a także podmiotom, za pośrednictwem których zamówiony towar trafia pod wskazany w zamówieniu adres, tj. firmą kurierskim i Poczcie Polskiej – wyłącznie w zakresie koniecznym do prawidłowej realizacji zamówienia. Sklep może również przekazać dane osobowe organom publicznym walczącym z oszustwami i nadużyciami.
Sklep przechowuje Państwa dane przez czas niezbędny do realizacji zamówień, a także przez okres następujący po zamówieniu, służący dochodzeniu ewentualnych roszczeń, przeciwdziałaniu nadużyciom i oszustwom, do celów statystycznych i archiwizacyjnych – przez okres 10 lat od zdarzenia powodującego konieczność przetwarzania danych.
Dziękujemy, że jesteście Państwo z nami
RAXAR Krzysztof Kalicki
Pozostałe informacje
telefon: 601 420 733
telefon: 343 710 008