22-26.07 sprzedający ma urlop

Możesz w tym czasie u niego kupować, jednak wysyłka towaru może się opóźnić.

DUNU Titan 6 - Berylowy przetwornik kabel OCC MMCX

od
Super Sprzedawcy
BigMaras
549,00
Allegro Smart!
27,45 zł x 20 rat raty zero
2 osoby kupiły 2 sztuki
Liczba sztuk
z 98 sztuk
Allegro gwarantuje bezpieczne zakupy
Otrzymasz kupiony przedmiot albo zwrócimy Ci pieniądze. Sprawdź szczegóły.

Parametry

    • Stan:
      Nowy
    • Faktura:
      Wystawiam fakturę VAT
    • Marka:
      inna
    • Model:
      Titan-6
    • Waga produktu:
      7.63 g
    • Kolor dominujący:
      czarny
    • Rodzaj słuchawek:
      dokanałowe
    • Materiał:
      metal
    • Regulacja głośności:
      nie
    • Mikrofon:
      nie
    • Konstrukcja:
      zamknięta
    • Impedancja:
      16 Ω
    • Długość przewodu:
      1.2 m

Opis

Oferta sklepu AudioHeaven - autoryzowanego dystrybutora marki DUNU w Polsce

Masz pytania? Adres email oraz numer telefonu znajdziesz na dole strony w zakładce "O sprzedającym"

Dołącz do tysięcy zadowolonych klientów !

Wszystkie oferowane przez nas towary są nowe, oryginalnie zapakowane i ze świadczeniami gwarancyjnymi realizowanymi na terenie Polski

Do każdego zakupu dołączony jest paragon a na życzenie faktura

DUNU Titan-6

Słuchawki dokanałowe z przetwornikiem berylowym

DUNU to jedna z najbardziej znanych marek słuchawek z Chin. Zadebiutowała na rynku w 2004 roku, ale należy do firmy działającej w segmencie audio już od 1994 roku. DUNU specjalizuje się w produkcji słuchawek dokanałowych cechujących się najwyższą jakością wykonania, które opracowywane są przez zaawansowany dział R&D firmy, a następnie produkowane są w jej fabryce.

DUNU Titan-6 to słuchawki dokanałowe z przetwornikiem berylowym, które są najnowszym przedstawicielem popularnej i świetnie ocenianej linii Titan. Model ten wyróżnia się nie tylko świetną jakością dźwięku, ale również bardzo dobrą ergonomią, rewelacyjnym wykonaniem oraz bogatym zestawem akcesoriów.

Najwyższa jakość wykonania i świetny komfort

DUNU Titan-6 mają unikatowe kopułki, które wykonane są ze specjalnie dobranego stopu aluminium i magnezu. Zastosowany materiał jest nie tylko wytrzymały, ale także wyraźnie zmniejsza poziom zniekształceń oraz minimalizuje niepożądany rezonans.

Firma DUNU tworząc Titan-6 zastosowała precyzyjny 5-osiowy proces wykrawania CNC. Starannie zaprojektowano do tego wnętrze kopułek, co w parze z nowym przetwornikiem gwarantuje szersze pasmo przenoszenia. Matową powierzchnię, na której nie pozostają odciski palców, osiągnięto w procesie starannego piaskowania.

Kopułki zostały tak przygotowane, aby idealnie dopasowywać się do małżowiny, a przy tym mają charakterystyczne obudowy w kolorze kawowym. Titan6 to model, który można wygodnie nosić przez długi czas, a do tego zwraca on uwagę stylowym i charakterystycznym wzornictwem.

Autorskie złącze MMCX i wysokiej jakości kabel

Titan-6 wyposażone są w złącza MMCX, które zostało zmodyfikowane przez firmę DUNU. Jest to opatentowane rozwiązanie tylko catch-hold, które gwarantuje pewne połączenie kabla z kopułkami oraz wyższą wytrzymałość niż w przypadku standardowych konektorów.

Firma zadbała o wysokiej jakości kabel, który wykonany został z monokrystalicznej miedzi OCC oraz posrebrzanej monokrystalicznej miedzi OCC. To hybrydowe rozwiązanie gwarantuje świetną jakość dźwięku, dzięki czemu użytkownicy nie muszą się rozglądać się za alternatywnymi przewodami.

Złącze MMCX umożliwia jednak korzystanie np. z adapterów Bluetooth, co spodoba się osobom uprawiającym aktywność fizyczną. Tym bardziej, że producent dodaje w zestawie sportowe nakładki.

Berylowy przetwornik 12,6 mm

Kluczowy elementem Titan-6 jest dynamiczny przetwornik, który opracowany został przez firmę DUNU. Składa się on z:

  • membrany o średnicy 12,6 mm pokrytej berylem
  • magnesu neodymowego N52
  • europejskiej cewki głosowej CCAW
  • mosiężnego pierścienia tłumiącego
  • stalowej przegrody akustycznej

Zastosowany przetwornik charakteryzuje się świetną wydajnością, co przekłada się na nisko schodzące niskie tony (nawet do 5 Hz) i dobrze rozciągniętą górę. Berylowa membrana jest do tego bardzo sztywna, ale przy tym lekka i elastyczna, co gwarantuje naturalne brzmienie z basem o świetnej fakturze i pełnymi, ale delikatnymi wokalami.

Bogaty zestaw akcesoriów

DUNU Titan-6 to przystępne cenowo słuchawki, ale i do nich producent przygotował duży zestaw akcesoriów. Wśród nich nie tylko można znaleźć spory wybór nakładek, ale również eleganckie etui skórzane.

Specyfikacja techniczna:

  • przetwornik: dynamiczny, berylowy 12,6 mm
  • impedancja: 16Ω
  • skuteczność: 112 dB (przy 1 kHz)
  • pasmo przenoszenia: od 5 Hz do 40 kHz
  • THD: poniżej 0,5% przy 1 kHz
  • złącze: MMCX
  • kabel: 1,2 m, OCC + OCC SPC
  • waga; 7,63 g

Zawartość zestawu:

  • słuchawki DUNU Titan6
  • hybrydowy kabel MMCX
  • skórzane etui ochronne
  • 4 pary tipsów “balanced”
  • 3 pary tipsów “vocal”
  • 3 pary sportowych tipsów
raty zero

Przykład reprezentatywny: RRSO (Rzeczywista Roczna Stopa Oprocentowania): 0,00%, całkowita kwota kredytu: 1500 zł, całkowita kwota do zapłaty: 1500 zł, oprocentowanie stałe 0%, całkowity koszt kredytu: 0,00 zł (w tym: prowizja: 0 zł, odsetki: 0 zł), 20 równych miesięcznych rat w wysokości po: 75 zł. Kalkulacja na dzień 6.05.2019 r. dokonana na reprezentatywnym przykładzie (przy założeniu, że dla kredytu odnawialnego cała jego kwota została wykorzystana jednorazowo w ramach Transakcji Raty Od.nowa i nie zaszły okoliczności skutkujące nieprzedłużeniem umowy). Propozycją objęte są wybrane towary na zasadach dostępnych na: allegro.pl/raty/regulamin w okresie 1.07.2019 r. - 31.08.2019 r. Umowa o kredyt konsumencki zawierana jest, po dokonaniu pozytywnej oceny zdolności kredytowej, pomiędzy kredytobiorcą a: 1) BNP Paribas Bank Polska S.A., z którym Allegro.pl sp. z o.o. współpracuje i w imieniu którego pośredniczy w czynnościach faktycznych dot. zawierania umowy o kredyt odnawialny albo 2) Alior Bank S.A., mBank S.A., AS INBANK lub Kreditech Polska sp. z o.o., z którymi PayU S.A. współpracuje i pośredniczy w zawieraniu pozostałych umów. Powyższe ma charakter wyłącznie informacyjny i nie jest ofertą w rozumieniu kodeksu cywilnego.

Oferty sponsorowane, które mogą Cię zainteresować

Dostawa i płatność

od 0,00 zł

Dostawa i płatność

Wysyłka z: Olsztyn, Polska
Aby mieć darmową dostawę, kup u BigMaras za co najmniej 500,00 zł.
Kupujesz więcej niż jedną sztukę?Sprawdź koszt dostawy dla wielu sztuk
Odbiór w punkcie
koszt dostawy
czas realizacji
Odbiór w punkcie
Allegro Paczkomaty 24/7 InPost
0,00 zł
2 dni robocze
2 dni robocze
Allegro Punkty Poczta, Żabka, Orlen, Ruch
0,00 zł
3-4 dni robocze
3-4 dni robocze
Odbiór osobisty w punkcie sprzedawcy
0,00 zł
1 dzień roboczy
1 dzień roboczy
Odbiór osobisty w punkcie sprzedawcy pobranie
0,00 zł
1 dzień roboczy
1 dzień roboczy
Punkty Poczta, Żabka, Orlen, Ruch
0,00 zł
3-4 dni robocze
3-4 dni robocze
Kurier
koszt dostawy
czas realizacji
Kurier
Allegro Pocztex Kurier 48
0,00 zł
3-4 dni robocze
3-4 dni robocze
Kurier DPD
0,00 zł
2-3 dni robocze
2-3 dni robocze
Pocztex Kurier48
0,00 zł
3-4 dni robocze
3-4 dni robocze
Przesyłka kurierska
0,00 zł
2-3 dni robocze
2-3 dni robocze
Listy i paczki pocztowe
koszt dostawy
czas realizacji
Listy i paczki pocztowe
List polecony ekonomiczny
0,00 zł
4-5 dni roboczych
4-5 dni roboczych
List polecony priorytetowy
0,00 zł
2-3 dni robocze
2-3 dni robocze

Punkty odbioru

AudioHeaven
Złota 19/19
10-698 Olsztyn
woj. warmińsko-mazurskie
email: info@audioheaven.eu
tel.: 797470626

płatność tylko gotówką
do odbioru w 2 dni robocze
prosimy umówić się na odbiór

Płatności

Gwarancja

12 miesięcy

Gwarancja

Rodzaj gwarancji

producenta/dystrybutora

Okres gwarancji

12 miesięcy
Dodatkowe informacje

 

W celu uzyskania świadczenia gwarancyjnego prosimy o wcześniejszy  kontakt telefoniczny lub mailowy w celu weryfikacji problemu i  instrukcji co do dalszej procedury.

  • adres emai: info@audioheaven.eu
  • telefon: 797470626

Ważne! Przypominamy,  iż świadczenia gwarancyjne nie przysługują konsumentowi w przypadku gdy  wada powstała w skutek nieprawidłowego użytkowania towaru.

Reklamacja

Reklamacja

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata
rękojmia wyłączona dla przedsiębiorców

Adres do reklamacji

AudioHeaven
Złota 19/19
10-698 Olsztyn
Dodatkowe informacje

Dbamy o Twoje prawa, w tym prawo do złożenia reklamacji na sprzedawane przez nas towary. Poniżej znajdziesz szczegółowe informacje dotyczące naszej odpowiedzialności z tytułu wady sprzedanego przez nas Towaru oraz Twoich uprawnień związanych z reklamacją na podstawie ustawowej – z tytułu rękojmi.


Ważne! Pamiętaj, że jeżeli na dany Towar została udzielona także gwarancja, to również na jej podstawie możesz złożyć reklamację – w tym wypadku jednak adresatem będzie gwarant wskazany w gwarancji. Gwarancja określa również każdorazowo zakres Twoich uprawnień. Pamiętaj, że wykonanie uprawnień z gwarancji nie wpływa na naszą odpowiedzialność z tytułu rękojmi oraz, że gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza Twoich uprawnień wynikających z przepisów o rękojmi za wady rzeczy sprzedanej


Podstawa i zakres naszej odpowiedzialności za wady Towaru z tytułu rękojmi jest określona powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności przepisami Kodeksu Cywilnego, a dla umów sprzedaży zawartych do dnia 24 grudnia 2014 roku przepisami ustawy z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dziennik Ustaw z 2002 roku o numerze 141, poz. 1176 ze zm.). 


Mamy obowiązek dostarczyć Towar bez wad. Odpowiadamy z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna Towaru zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od dnia jego wydania Kupującemu.


Ważne! Jesteśmy odpowiedzialny z tytułu rękojmi za wady fizyczne, które istniały w chwili przejścia niebezpieczeństwa na Kupującego lub wynikły z przyczyny tkwiącej w rzeczy sprzedanej w tej samej chwili.


Ważne! Przez pierwsze 12 miesięcy domniemywa się, że ujawniona wada tkwiła w towarze w momencie jego wydania, więc to na sprzedawcy (zgodnie z art. 6 Kodeksu Cywilnego ciężar udowodnienia faktu spoczywa na osobie, która z faktu tego wywodzi skutki prawne) ciąży obowiązek obalenia tego domniemania.

W pozostałym okresie 12 miesięcy ciężar dowodowy obciąża konsumenta i to na nim spoczywa obowiązek wykazania, że wada istniała w towarze w momencie jego wydania.


  

Reklamację możesz złożyć: 

  1. Pisemnie na adres: ul. Złota 19/19, 10-698 Olsztyn
  2. W formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: info@audioheaven.eu 

W opisie reklamacji podaj:

  1. Informacje i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady.
  2. Żądanie sposobu doprowadzenia produktu do zgodności z umową sprzedaży lub oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy sprzedaży.
  3. Swoje dane kontaktowe – ułatwi to i przyśpieszy rozpatrzenie Twojej reklamacji. Pamiętaj, że wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.


Pamiętaj, że Kupujący, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest obowiązany dostarczyć Towar wadliwy na adres: ul. Złota 19/19, 10-698 Olsztyn. Jeżeli jednak ze względu na rodzaj Towaru lub sposób jego zamontowania jego dostarczenie byłoby nadmiernie utrudnione, Kupujący obowiązany jest nam udostępnić Towar w miejscu, w którym się znajduje.

W przypadku Kupującego będącego konsumentem koszt dostarczenia Towaru ponosi Sprzedający, w przypadku Kupującego niebędącego konsumentem koszt dostarczenia oraz inne koszty związane z reklamacją ponosi Kupujący.


Ustosunkujemy się do Twojej reklamacji niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia.


  

Postanowienia dotyczące przedsiębiorców

Zgodnie z art. 558 § 1 Kodeksu Cywilnego odpowiedzialność Sprzedającego z tytułu rękojmi za Towar wobec Kupującego nie będącego konsumentem zostaje wyłączona.


Z chwilą wydania przez Sprzedającego Towaru przewoźnikowi przechodzą na Kupującego nie będącego konsumentem korzyści i ciężary związane z Towarem oraz niebezpieczeństwo przypadkowej utraty lub uszkodzenia Towaru. Sprzedający w takim wypadku nie ponosi odpowiedzialności za utratę, ubytek lub uszkodzenie Towaru powstałe od przyjęcia go do przewozu aż do wydania go Kupującemu oraz za opóźnienie w przewozie przesyłki.


  

Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń

Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Kupującego będącego konsumentem z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są na stronie internetowej Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów pod adresem: https://uokik.gov.pl/pozasadowe_rozwiazywanie_sporow_konsumenckich.php.


Przy Prezesie Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów działa także punkt kontaktowy (telefon: 22 55 60 333, email: kontakt.adr@uokik.gov.pl lub adres pisemny: Pl. Powstańców Warszawy 1, 00-030 Warszawa.), którego zadaniem jest między innymi udzielanie pomocy konsumentom w sprawach dotyczących pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich. Konsument posiada następujące przykładowe możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:

  1. Wniosek o rozstrzygnięcie sporu do stałego polubownego sądu konsumenckiego (więcej informacji na stronie: http://www.spsk.wiih.org.pl/)
  2. Wniosek w sprawie pozasądowego rozwiązania sporu do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej (więcej informacji na stronie inspektora właściwego ze względu na miejsce wykonywania działalności gospodarczej przez Sprzedawcę)
  3. Pomoc powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich). Porady udzielane są między innymi mailowo pod adresem porady@dlakonsumentow.pl oraz pod numerem infolinii konsumenckiej 801 440 220 (infolinia czynna w Dni Robocze, w godzinach 8:00 - 18:00, opłata za połączenie wg taryfy operatora).

Zwroty

14 dni na odstąpienie od umowy

Zwroty

14 dni na odstąpienie od umowy
Czas na odstąpienie od umowy
14 dni
Koszt zwrotu
Koszt zwrotu zależy od tego, jaką metodę dostawy wskażesz podczas zakupu.
dostawa
zwrot
Allegro Paczkomaty 24/7 InPost
za darmo
Punkty Poczta, Żabka, Orlen, Ruch
na własny koszt
za darmo z pakietem
Allegro Punkty Poczta, Żabka, Orlen, Ruch
na własny koszt
za darmo z pakietem
Pozostałe metody
na własny koszt
Adres do zwrotu
AudioHeaven
Złota 19/19
10-698 Olsztyn
Ograniczenie prawa do odstąpienia

Prawo odstąpienia od umowy bez podania przyczyny nie przysługuje konsumentowi w przypadku, gdy kupujący otworzył zapieczętowane opakowanie towaru, którego po otwarciu nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub względy higieniczne (przepis z ustawy).

Dodatkowe informacje

Prawo odstąpienia od umowy bez podania przyczyny dotyczy jedynie Kupujących będących konsumentami. W przypadku zakupu towaru na firmę niestety ale nie honorujemy zwrotów na podstawie odstąpienia od umowy.


W przypadku Towarów oferowanych  przez Sprzedawcę stanowiących słuchawki w wersji dousznej/dokanałowej,  gdzie Towar, w tym jego części w postaci nakładek dokanałowych  nakładanych na słuchawki, jest dostarczany w zapieczętowanym opakowaniu,  którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względów  higienicznych prawo do odstąpienia od zawartej Umowy, zgodnie z art. 38  pkt 5 Ustawy o prawach konsumenta, nie przysługuje. 


Konsument, który zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni kalendarzowych odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych poniżej. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy może zostać złożone na przykład: pisemnie na adres: ul. Złota 19/19, 10-698 Olsztyn lub w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: info@audioheaven.eu

Konsument może skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe.

  

Bieg terminu do odstąpienia od umowy

Bieg terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się:

(A) dla umowy, w wykonaniu której Sprzedający wydaje Towar, będąc zobowiązany do przeniesienia jego własności (np. umowa sprzedaży) – od objęcia Towaru w posiadanie przez konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik, a w przypadku umowy, która:

  1. Obejmuje wiele Towarów, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach – od objęcia w posiadanie ostatniego Towaru, partii lub części 
  2. Polega na regularnym dostarczaniu Towarów przez czas oznaczony – od objęcia w posiadanie pierwszego z Towarów;

(B) dla pozostałych umów – od dnia zawarcia umowy. 

  

Zwrot wzajemnych świadczeń

Konsument ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia, w którym odstąpił od umowy, zwrócić Towar Sprzedającemu lub przekazać go osobie upoważnionej przez Sprzedającego do odbioru, chyba że Sprzedający zaproponował, że sam odbierze Towar. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Towaru przed jego upływem.

Konsument może zwrócić Towar na adres: ul. Złota 19/19, 10-698 Olsztyn

Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru.


Sprzedający ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania oświadczenia konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwrócić konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostawy Towaru (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Kupującego sposobu dostawy innego niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w opisie Transakcji).


Sprzedający dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył konsument, chyba że konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami. Jeżeli Sprzedający nie zaproponował, że sam odbierze Towar od konsumenta, może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od konsumenta do chwili otrzymania Towaru z powrotem lub dostarczenia przez konsumenta dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. 


Możliwe koszty odstąpienia od umowy

Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Towaru.

Dodatkowo jeżeli konsument wybrał sposób dostawy Towaru inny niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w opisie danej Transakcji, Sprzedający nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.

  

Wyjątki od prawa odstąpienia od umowy

Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów:

  1. Świadczenie usług, jeżeli Sprzedający wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedającego utraci prawo odstąpienia od umowy;
  2. W której przedmiotem świadczenia jest Towar nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji konsumenta lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
  3. W której przedmiotem świadczenia jest Towar ulegający szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;
  4. W której przedmiotem świadczenia jest Towar dostarczany w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
  5. W której przedmiotem świadczenia są Towary, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;
  6. W której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
  7. Dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę;
  8. Dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez Sprzedawcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.      

O sprzedającym

BigMaras

O sprzedającym

BigMaras

99,8%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach
ZGODNOŚĆ Z OPISEM
5,0/5
OBSŁUGA KLIENTA
5,0/5
CZAS WYSYŁKI
4,9/5
KOSZT WYSYŁKI
4,9/5
NA ALLEGRO OD
od 14 lat i 7 miesięcy
OSTATNIE LOGOWANIE
dzisiaj o 01:41

Dane firmy

Marek Raczyński
FHU Marek Raczyński
Złota 19/19
10-698 Olsztyn
REGON: 280439581
NIP: 739-313-40-71

Kontakt

  • 797 *** *** (pokaż)
poniedziałek - piątek
09:00 - 17:00
sobota - niedziela
zamknięte

Informacje o sprzedającym

Sprzedającym w ramach Konta BigMaras jest Marek Raczyński prowadzący działalność gospodarczą pod firmą FHU Marek Raczyński wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej prowadzonej przez ministra właściwego do spraw gospodarki, NIP 7393134071, REGON 280439581.


Dane kontaktowe Sprzedającego:

  • Adres miejsca wykonywania działalności i adres do doręczeń: ul. Złota 19/19, 10-698 Olsztyn
  • Adres poczty elektronicznej: info@audioheaven.eu
  • Numer telefonu: +48 797470626

Pozostałe informacje

Drogi Kupujący,

Zdajemy sobie sprawę jak ważne jest zaufanie i bezpieczeństwo zakupów, dlatego też rzetelnie udostępniamy Ci informacje o nas, o warunkach sprzedaży i prowadzonej przez nas działalności. Poniżej znajdziesz podstawowe informacje dotyczące nas jako Sprzedającego i Transakcji zawieranych z nami za pośrednictwem platformy handlowej Allegro oraz Twoich uprawnień jako Kupującego. Szczegółowe informacje dotyczące danego Towaru oraz Transakcji znajdziesz każdorazowo w jej opisie. To tam znajdziesz m.in. informacje o głównych cechach Towaru, o jego łącznej cenie wraz z podatkami oraz koszcie i terminie dostawy.

Pamiętaj, że jesteśmy do Twojej dyspozycji i w razie pytań możesz się zawsze z nami skontaktować korzystając z danych podanych poniżej.


Zachęcamy Cię do uważnej lektury i zakupów,

PS. Dla ułatwienia lektury przyjęliśmy nazewnictwo z Regulaminu Allegro. Przykładowo jeżeli poniżej będziemy mówili o Towarze, Transakcji, Sprzedającym lub Kupującym, to ich definicje znajdziesz w Regulaminie. Sam Regulamin Allegro dostępny jest w zakładce „Regulamin” na stronie Allegro. Niniejsze informacje skierowane są zarówno do konsumentów, jak i innych podmiotów zawierających z nami umowy sprzedaży, z zastrzeżeniem postanowień wyraźnie dotyczących jedynie konsumentów bądź innych podmiotów. 


POZOSTAŁE INFORMACJE I WARUNKI SPRZEDAŻY


Informacje dotyczące płatności

Informację o dostępnych sposobach płatności dla danej Transakcji znajdziesz w jej opisie, w tym w zakładce „Płatność”

W przypadku płatności przelewem na rachunek bankowy prosimy o podawanie w tytule przelewu nazwy Twojego Konta Kupującego na Allegro oraz numeru danej Transakcji – ułatwi to nam i przyśpieszy księgowanie płatności. Proponowany przez nas tytuł przelewu ma jedynie formę zalecenia i nie wpływa na realizację umowy sprzedaży w przypadku jego pominięcia.


Termin płatności (chyba że opis danej Transakcji stanowi inaczej):

  1. W przypadku wyboru przez Ciebie płatności przelewem albo płatności za pomocą systemu PayU, jesteś zobowiązany do dokonania płatności w terminie 7 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy sprzedaży.
  2. W przypadku wyboru przez Ciebie płatności za pobraniem przy odbiorze przesyłki albo płatności gotówką przy odbiorze osobistym, jesteś zobowiązany do dokonania płatności przy odbiorze przesyłki.


Informacje o dostawie

Informację o koszcie, sposobie i terminie dostawy dla danej Transakcji znajdziesz w jej opisie, w tym w zakładce „Dostawa”

Dostawa Towaru dostępna jest na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej oraz innych krajów Unii Europejskiej.


Sposoby dostawy Towaru – udostępniamy Ci następujące sposoby dostawy lub odbioru Towaru, chyba że opis danej Transakcji stanowi inaczej:

  1. Przesyłka pocztowa za pośrednictwem Poczty Polskiej (list polecony, list polecony priorytetowy, kurier pocztex)
  2. Przesyłka kurierska za pośrednictwem DPD
  3. Przesyłka paczkomatowa za pośrednictwem firmy Inpost
  4. Odbiór osobisty dostępny pod adresem: ul. Złota 19/19, 10-698 Olsztyn - w przypadku odbioru osobistego uprzejmie prosimy o wcześniejszy kontakt telefoniczny w celu przygotowania towaru.


Termin dostawy Towaru do Ciebie wynosi maksymalnie 10 dni roboczych, chyba że w opisie danej Transakcji podano krótszy termin. Początek biegu terminu dostawy Towaru liczy się w następujący sposób:

  1. W przypadku wyboru przez Ciebie sposobu płatności przelewem albo płatności za pomocą systemu PayU - od dnia uznania płatnością rachunku bankowego lub rachunku rozliczeniowego w systemie PayU Sprzedającego.
  2. W przypadku wyboru przez Kupującego sposobu płatności za pobraniem – od dnia zawarcia umowy sprzedaży.


Termin gotowości Towaru do odbioru przez Ciebie – w przypadku wyboru przez Ciebie odbioru osobistego Towaru, Towar będzie gotowy do odbioru w terminie maksymalnie 10 dni roboczych, chyba że w opisie danej Transakcji podano krótszy termin. Początek biegu terminu gotowości Towaru do odbioru przez Kupującego liczy się w następujący sposób:

  1. W przypadku wyboru przez Kupującego sposobu płatności przelewem albo płatności za pomocą systemu PayU - od dnia uznania rachunku bankowego lub rachunku rozliczeniowego w systemie PayU Sprzedającego;
  2. W przypadku wyboru przez Kupującego sposobu płatności gotówką przy odbiorze osobistym – od dnia zawarcia umowy sprzedaży. – w przypadku wyboru przez Ciebie odbioru osobistego Towaru, Towar będzie gotowy do odbioru w terminie maksymalnie 10 dni roboczych, chyba że w opisie danej Transakcji podano krótszy termin.

Początek biegu terminu gotowości Towaru do odbioru przez Kupującego liczy się w następujący sposób:

  1. W przypadku wyboru przez Kupującego sposobu płatności przelewem albo płatności za pomocą systemu PayU - od dnia uznania rachunku bankowego lub rachunku rozliczeniowego w systemie PayU Sprzedającego.
  2. W przypadku wyboru przez Kupującego sposobu płatności gotówką przy odbiorze osobistym – od dnia zawarcia umowy sprzedaży.


Ważne! Dniem roboczym jest jeden dzień od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy. 


Administrator danych osobowych

Administratorem danych osobowych Kupujących biorących udział w Transakcjach Sprzedającego jest Sprzedający (dokładne dane Sprzedającego podane są w zakładce Informacje o Sprzedającym). Dane osobowe Kupujących Sprzedający otrzymuje od Grupy Allegro. Dane osobowe Kupującego są przetwarzane zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 r. (Dz.U. 1997 Nr 133, poz. 883 ze zm.). Sprzedający zapewnia Kupującym realizację uprawnień wynikających z powyższej ustawy oraz z innych powszechnie obowiązujących przepisów .


Cel zbierania danych i odbiorcy danych 

Dane osobowe Kupujących przetwarzane są wyłącznie w celach związanych z przeprowadzeniem Transakcji Sprzedającego i z realizacją umów sprzedaży zawartych w wyniku Transakcji Sprzedającego. Podstawą przetwarzania danych osobowych Kupującego jest konieczność realizacji umowy sprzedaży, której jest stroną lub podjęcia na jego żądanie działań przed jej zawarciem. Jeżeli Kupujący wyrazi uprzednią zgodę, to dane Kupującego mogą być przetwarzane także w innym celu, o którym mowa w udzielanej zgodzie przez Kupującego.

W przypadku Kupującego, który korzysta ze sposobu dostawy przesyłką pocztową, przesyłką paczkomatową lub przesyłką kurierską, Sprzedający udostępnia zebrane dane osobowe Kupującego wybranemu przewoźnikowi lub pośrednikowi realizującemu przesyłki na zlecenie Sprzedającego.


Prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania

Kupujący ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich poprawiania. Każdej osobie przysługuje prawo do kontroli przetwarzania danych, które jej dotyczą, zawartych w zbiorze danych Sprzedającego. W celu realizacji uprawnień, o których mowa powyżej można przesłać stosowną wiadomość pisemnie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres Sprzedającego wskazany na wstępie. 


Dobrowolność podania danych osobowych

Podanie danych osobowych przez Kupującego jest dobrowolne, aczkolwiek niepodanie wskazanych w Regulaminie Allegro danych osobowych niezbędnych do udziału w Transakcji i zawarcia umowy sprzedaży skutkuje brakiem możliwości udziału w Transakcji lub zawarcia umowy sprzedaży ze Sprzedającym. Dane niezbędne do zawarcia umowy sprzedaży lub udziału w Transakcji są każdorazowo wskazane na stronie internetowej Allegro. 


Prawo właściwe, język

Umowa sprzedaży między Sprzedającym i Kupującym zawierana jest zgodnie z prawem polskim i w języku polskim. 


Postanowienia dotyczące przedsiębiorców

Odpowiedzialność Sprzedającego w stosunku do Kupującego nie będącego konsumentem, bez względu na jej podstawę prawną, jest ograniczona - zarówno w ramach pojedynczego roszczenia, jak również za wszelkie roszczenia w sumie - do wysokości zapłaconej lub należnej ceny oraz kosztów dostawy z tytułu umowy sprzedaży. Sprzedający ponosi odpowiedzialność w stosunku do Kupującego nie będącego konsumentem tylko za typowe szkody przewidywalne w momencie zawarcia umowy i nie ponosi odpowiedzialności z tytułu utraconych korzyści w stosunku do Kupującego nie będącego konsumentem. 


Jesteśmy do Twojej dyspozycji i w razie pytań możesz się zawsze z nami skontaktować korzystając z danych kontaktowych podanych na wstępie.

Numer oferty:8248885143
Zgłoś naruszenie zasad

 


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

Allegro