DRUK KP DOWÓD WPŁATY KASA PRZYJMIE A6 EMEKO 722

od
lami-serwis
3,90
Odbiór w punkcie
Punkty Poczta, Żabka, Orlen, Ruch8,90 zł
Kurier
Allegro miniKurier24 InPost7,20 zł
Pocztex Kurier4818,00 zł
Przesyłka kurierska19,00 zł
Przesyłka kurierska pobranie22,00 zł
Listy i paczki pocztowe
List ekonomiczny5,00 zł
Paczka pocztowa ekonomiczna9,90 zł
Paczka pocztowa priorytetowa16,00 zł
sprawdź szczegóły
Liczba sztuk
z 728 sztuk
Allegro gwarantuje bezpieczne zakupy
Otrzymasz kupiony przedmiot albo zwrócimy Ci pieniądze. Sprawdź szczegóły.

Parametry

    • Faktura:
      Wystawiam fakturę VAT

Opis

DRUK EMEKO 722

DOWÓD WPŁATY KP

format - A6

ilość kartek - 80

papier samokopiujący

      Wystawiam faktury VAT!!! (cena z aukcji jest ceną brutto)

      Sponsorowane oferty z tej kategorii

      Opinie o produkcie

      5,00
      Rewelacyjny
      5,00/5
      (5 ocen)
      5
      0
      0
      0
      0

      Dostawa i płatność

      od 5,00 zł

      Wysyłka z: Elbląg, Polska

      Aby mieć darmową dostawę, kup u lami-serwis za co najmniej 90000.00 zł.

      Wysyłka

      Odbiór w punkcie

      pierwsza sztuka
      kolejna sztuka
      maksymalnie w paczce
      czas realizacji
      Punkty Poczta, Żabka, Orlen, Ruch
      pierwsza sztuka
      8,90 zł
      kolejna sztuka
      8,90 zł
      maksymalnie w paczce
      1
      czas realizacji
      3-4 dni robocze

      Kurier

      pierwsza sztuka
      kolejna sztuka
      maksymalnie w paczce
      czas realizacji
      Allegro miniKurier24 InPost
      pierwsza sztuka
      7,20 zł
      kolejna sztuka
      7,20 zł
      maksymalnie w paczce
      1
      czas realizacji
      2-3 dni robocze
      Pocztex Kurier48
      pierwsza sztuka
      18,00 zł
      kolejna sztuka
      0,00 zł
      maksymalnie w paczce
      30
      czas realizacji
      3-4 dni robocze
      Przesyłka kurierska
      pierwsza sztuka
      19,00 zł
      kolejna sztuka
      0,00 zł
      maksymalnie w paczce
      50
      czas realizacji
      2-3 dni robocze
      Przesyłka kurierska pobranie
      pierwsza sztuka
      22,00 zł
      kolejna sztuka
      0,00 zł
      maksymalnie w paczce
      50
      czas realizacji
      2-3 dni robocze

      Listy i paczki pocztowe

      pierwsza sztuka
      kolejna sztuka
      maksymalnie w paczce
      czas realizacji
      List ekonomiczny
      pierwsza sztuka
      5,00 zł
      kolejna sztuka
      5,00 zł
      maksymalnie w paczce
      1
      czas realizacji
      4-5 dni roboczych
      Paczka pocztowa ekonomiczna
      pierwsza sztuka
      9,90 zł
      kolejna sztuka
      9,90 zł
      maksymalnie w paczce
      1
      czas realizacji
      4 dni robocze
      Paczka pocztowa priorytetowa
      pierwsza sztuka
      16,00 zł
      kolejna sztuka
      0,00 zł
      maksymalnie w paczce
      5
      czas realizacji
      2-3 dni robocze

      Sprzedawca nie określił cen wysyłki za granicę

      Skontaktuj się ze sprzedawcą, jeśli zależy Ci na dostawie

      Płatności

      Gwarancja

      24 miesiące

      Rodzaj gwarancji

      producenta/dystrybutora

      Okres gwarancji

      24 miesiące
      Dodatkowe informacje

      KAŻDY NASZ PRODUKT POSIADA 2-LETNIĄ GWARANCJĘ PRODUCENTA/ IMPORTERA

      DOKUMENTY POTWIERDZAJĄCE GWARANCJĘ:

      FAKTURA VAT LUB POTWIERDZENIE WYKONANIA PRZELEWU ZA TOWAR (TRADYCYJNY,PAYU) 

      KARTA GWARANCYJNA DOTYCZĄCA DANEGO URZĄDZENIA

       

      OFFICE-BIUROSERWIS S.C.

      ul. PL.SŁOWIAŃSKI 2/116  

      82-300 ELBLĄG 

      NIP: 578-301-53-21 

      REGON: 280310918

      KONTAKT TELEFONICZNY : 530-996-744

      MEIL:  mariusz@office-serwi.nazwa.pl

      KONTAKT

      poniedziałek - piątek    08:00 - 16:00   

       

      Reklamacja

      Czas na reklamację z tytułu rękojmi

      2 lata
      rękojmia wyłączona dla przedsiębiorców

      Adres do reklamacji

      OFFICE-BIUROSERWIS
      UL. PLAC SŁOWIAŃSKI 2
      82-300 ELBLĄG
      Dodatkowe informacje

      Dodatkowe informacje:

      Dokładamy wszelkich starań, aby w naszej ofercie znajdowały się produkty  najwyższej jakości, pozbawione jakichkolwiek wad. Za ewentualne wady  odpowiadamy na zasadach określonych w przepisach Kodeksu cywilnego (w  szczególności w art. 556 oraz art. 556(1)–556(3) KC.).  

       Jeżeli chcesz zareklamować produkt, możesz to zrobić: - 

      pisząc na adres email:  mariusz@office-serwi.nazwa.pl

       lub w formie pisemnej kierując reklamację na adres siedziby naszej firmy : 


      OFFICE-BIUROSERWIS S.C.

      ul. PL.SŁOWIAŃSKI 2  82-300 ELBLĄG 


      NA KAŻDY PRODUKT JEST UDZIELANA 2-LETNIA GWARANCJA PRODUCENTA/IMPORTERA.REKLAMACJE PROSZĘ SKŁADAĆ DROGĄ ELEKTRONICZNĄ LUB W FORMIE PISEMNEJ NA ADRES SIEDZIBY NASZEJ FIRMY.

      Reklamacja powinna zawierać dane kontaktowe klienta, oznaczenie  aukcji, opis problemu. Dołączenie do reklamacji kopii faktury lub paragonu dokumentującej sprzedaż, szczegółowego opisu przyczyn reklamacji jak również oznaczenie przesyłki lub maila określeniem (Reklamacja), pozwala przyśpieszyć czas rozpatrywania  reklamacji.

      Sklep rozpatruje reklamację w ciągu 14 dni od dnia otrzymania reklamowanego produktu. Odpowiedź udzielana jest w  takiej samej formie w jakiej została zgłoszona reklamacja, chyba że co  innego wynikało z jej treści.Sklep nie przyjmuje kierowanych do niego przesyłek pocztowych odesłanych za pobraniem.

      Odpowiedź  na reklamację, o ile Klient nie zastrzegł sobie wyłącznie kontaktu w  formie pisemnej, udzielana jest pisemnie lub w formie elektronicznej na  podany do kontaktu adres poczty e-mail Klienta.

      UWAGA: Zadbaj o bezpieczne zapakowanie produktu, tak aby dotarł do nas nieuszkodzony. Informujemy, że dla kupujących niebędących  konsumentami, sprzedawane przez nas przedmioty objęte są całkowitym  wyłączeniem z tytułu rękojmi, zgodnie z przepisami zawartymi w Kodeksie  Cywilnym.  

      GWARANCJA - Jeśli sprzedawany przez nas produkt objęty jest gwarancją  producenta lub importera, jej zakres potwierdza dokument gwarancyjny. Jeżeli chcesz skorzystać z przysługujących Ci uprawnień dotyczących  reklamacji produktu z tytułu gwarancji, możesz zgłosić reklamację  powołując się na nią w treści zgłoszenia reklamacyjnego lub skontaktować  się bezpośrednio z gwarantem (co w określonych sytuacjach może  przyspieszyć proces reklamacji). 

      W razie sporu ze  Sklepem konsument może korzystać z pozasądowych sposobów rozstrzygania  sporów, w tym w szczególności z doradztwa rzeczników konsumentów,  mediacji wojewódzkich

      inspektorów inspekcji handlowej, czy stałych  polubownych sądów konsumenckich - tryb i organizację pracy tych  instytucji określa ustawa o ochronie konkurencji i konsumentów z dnia 16  lutego 2007 r. (Dz.U. Nr 50, poz. 331) oraz ustawa o Inspekcji  Handlowej z dnia 15 grudnia 2000 r. (Dz.U. 2001 Nr 4, poz. 25).

      Szczegółowe  informacje w przedmiocie sposobów polubownego rozpoznawania sporów  konsumenckich znajdują się również na stronie  http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php.

      Jeśli chodzi o naprawę i serwis wszystkich urządzeń Firmy PEACH to właściwy adres serwisu w Olsztynie jest podany poniżej: 

      Punktem serwisowym dla produktów i towarów marki PEACH, jest serwis firmy INKSPOT, mieszczący się przy ulicy Piłsudskiego 70A, 10-450 Olsztyn, e-mail: Inkspot@inkspot.pl; tel. 89 5254000 i na ten adres prosimy wysyłać produkty objętych gwarancją producenta.

       

      OFFICE-BIUROSERWIS S.C.

      ul. PL.SŁOWIAŃSKI 2

      82-300 ELBLĄG 

      NIP: 578-301-53-21 

      REGON: 280310918

       

      KONTAKT TELEFONICZNY : 

      MEIL: mariusz@office-serwi.nazwa.pl

      KONTAKT: 530996744

      poniedziałek - piątek            08:00 - 16:00 

      Uprzejmie prosimy o sprawdzenie zawartości przesyłki z towarem w obecności KURIERA. Jeżeli zawartość przesyłki jest uszkodzona ,zalana ,rozdarta itp. lub istnieją braki w towarze, należy w obecności kuriera sporządzić protokół szkody. Jeżeli opakowanie nosi jakiekolwiek ślady uszkodzeń (zagniecenia, rozerwania) koniecznie należy zaznaczyć  iż opakowanie zewnętrzne było uszkodzone. Jeśli pomimo braku widocznych uszkodzeń zewnętrznych zawartość została uszkodzona w środku , na protokole należy opisać rodzaj uszkodzenia (np zgniecenie). Bez takiego protokołu szkody reklamacje uszkodzeń przedmiotów podczas transportu nie będą rozpatrywane. Każda paczka kurierska jest ubezpieczona i z tego tytułu przysługuje rekompensata/odszkodowanie od danego przewoźnika..Po otrzymaniu protokołu np. na meila z czytelnym podpisem kuriera potwierdzający zaistniały fakt nasza firma dośle do Państwa jeszcze raz dany reklamowany towar oczywiście na swój koszt.

      PRZED !!! odebraniem przesyłki zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie ( z zewnąt i wewnątrz ).  Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia, zalecamy odmówienia  przyjęcia przesyłki a następnie skontaktowanie się niezwłocznie z nami  pod numerem telefonu: +48 530-996-744. Po opłaceniu kwoty  pobrania lub pokwitowaniu odbioru paczki istnieje możliwość otwarcia  paczki w obecności kuriera - w przypadku stwierdzenia niezgodności,  sporządzany jest protokół rozbieżności, który stanowi podstawę  późniejszej reklamacji. Kurier zgodnie z podpisaną umową i regulaminem  jest zobowiązany sporządzić protokół czytelnie się pod nim podpisując ..

      Taki dokument prosimy przesłac na meila:  mariusz@office-serwi.nazwa.pl

       

                                                                                                                                                                                    

      Zwroty

      14 dni na odstąpienie od umowy
      14 dni na odstąpienie od umowy
      Czas na odstąpienie od umowy
      14 dni
      Koszt zwrotu
      Koszt zwrotu zależy od tego, jaką metodę dostawy wskażesz podczas zakupu.
      dostawa
      zwrot
      Allegro miniKurier24 InPost
      za darmo
      Pozostałe metody
      na własny koszt
      Adres do zwrotu
      OFFICE-BIUROSERWIS
      UL. PLAC SŁOWIAŃSKI 2
      82-300 ELBLĄG
      Dodatkowe informacje

       JEŚLI NA MOCY USTAWY JESTEŚ KONSUMENTEM MASZ PRAWO DO ODSTĄPIENIA OD ZAWARTEJ UMOWY CYWILNO-PRAWNEJ W CIĄGU 14-DNI. NIE DOTYCZY TO ZAKUPU NA TZW. FIRMĘ LUB INNY PODMIOT GOSPODARCZY ZGODNIE Z..

      USTAWĄ z 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta Dz. U. z 24 czerwca 2014 r. poz. 827

      Prześlij oświadczenie o odstąpieniu od umowy, pisząc do nas na adres e-mail: 

       mariusz@office-serwi.nazwa.pl

       (najszybszy sposób)  lub wysyłając na adres siedziby naszego magazynu.


      OFFICE-BIUROSERWIS S.C.

      ul. PL.SŁOWIAŃSKI 2

      82-300 ELBLĄG 


      Jednocześnie możesz przy tej czynności, skorzystać z poniższego formularza: 

      Dane sprzedawcy:

      FIRMA:

      Adres: ......................................... 

      ......................................... 

      NIP: .........................................  

      Oświadczenie o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość 

      Oświadczam, że zgodnie z art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. 2014 r. poz. 827) odstępuję od umowy sprzedaży następujących towarów: 

      Nazwa towarów /tytuł ofert / numer ofert: ................................................................................................ 

      ................................................................................................ 

      ................................................................................................ 

      ................................................................................................ 

      Data zakupu: ................................................................................................ 

      Data odbioru towaru: ................................................................................................ 

      Dane kupującego:

      NIK Z ALLEGRO...

      Imię i nazwisko: ................................................................................................ 

      Adres: ................................................................................................ 

      ................................................................................................ 

      ................................................................................................ 

      Proszę dokonać zwrotu zapłaconej ceny towaru (zaznacz, w jaki sposób chcesz otrzymać zwrot zapłaconej ceny towaru)  na numer rachunku bankowego:    

       w inny sposób: ....................................................................................................................   

      Miejscowość, data .................................................    

      Dążąc do zapewnienia Ci jak największej satysfakcji z dokonywanych u nas  zakupów, jeśli jesteś kupującym - konsumentem, dajemy Ci możliwość  odstąpienia od umowy sprzedaży, bez podawania przyczyny zwrotu zakupionego u nas produktu w ciągu 14 dni od otrzymania  przesyłki.

      Powinieneś odesłać produkt w ciągu 14 dni od dnia przesłania nam oświadczenia o odstąpieniu od umowy sprzedaży. Gdy otrzymamy od Ciebie  zakupiony produkt, zwrócimy niezwłocznie (najpóźniej w ciągu 14 dni) pieniążki na podane przez Ciebie konto bankowe..

      Ponadto, zgodnie z prawem odstępujący od umowy sprzedaży ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości kupionego produktu, jeżeli  korzystał z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia  jego charakteru, cech i funkcjonowania. 

      Pamiętaj również, że zgodnie z prawem konsumenckim niektóre produkty  nie są objęte prawem odstąpienia od umowy bez podania przyczyny  (możliwością zwrotu). Dotyczy to między innymi następujących produktów: -  produkty dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, których po otwarciu  opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze  względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po  dostarczeniu, np. bielizna, szczoteczki do zębów, depilatory, kremy,  podkłady itp.; - nagrania dźwiękowe, wizualne jak również gry i programy  komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie  zostało otwarte po dostarczeniu; - produkty nieprefabrykowane,  wyprodukowane według specyfikacji konsumenta lub służące zaspokojeniu  jego zindywidualizowanych potrzeb; - produkty ulegające szybkiemu  zepsuciu lub mające krótki termin przydatności do użycia; - produkty,  które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają  nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;  

      OFFICE-BIUROSERWIS S.C.

      ul. PL.SŁOWIAŃSKI 2  

      82-300 ELBLĄG 

      NIP: 578-301-53-21 

      REGON: 280310918

      KONTAKT TELEFONICZNY : 530-996-744

      MEIL: mariusz@office-serwi.nazwa.pl

      KONTAKT

      poniedziałek - piątek            08:00 - 16:00   

                                                                                                                                                                                     

      O sprzedającym

      lami-serwis
      lami-serwis

      96,8%

      kupujących poleciło tego sprzedawcę
      w ostatnich 12 miesiącach
      ZGODNOŚĆ Z OPISEM
      4,9/5
      OBSŁUGA KLIENTA
      4,9/5
      CZAS WYSYŁKI
      4,9/5
      KOSZT WYSYŁKI
      4,8/5
      NA ALLEGRO OD
      od 5 lat i 7 miesięcy
      OSTATNIE LOGOWANIE
      wczoraj o 22:23

      Dane firmy

      OFFICE-BIUROSERWIS S.C. MARIUSZ WĄSOWSKI, SZYMON MICHAŁOWSKI
      PL.SŁOWIAŃSKI 2/116
      82-300 ELBLĄG
      REGON: 280310918
      NIP: 578-301-53-21

      Kontakt

      • 530****** (pokaż)
      poniedziałek - piątek
      08:00 - 16:00
      sobota - niedziela
      zamknięte

      Informacje o sprzedającym

      TELEFON KONTAKTOWY:  530-996-744

      1. Wysyłka w przeciągu 2 dni ROBOCZYCH od daty zaksięgowania wpłaty pieniążków na naszym koncie bankowym Credit Agricole:  14194010763053078400000000

      2. Koszty wysyłki mogą ulec zwiększeniu jeżeli zakupione towary przekroczą wagę lub wymiary określone w regulaminie danego przewoźnika. 

      3. Czas wysyłki może opóźnić się, jeśli nie zostanie wypełniony poprawnie i w pełni formularz opcji dostawy. 

      4. Kolory produktów mogą się różnić od tych zamieszczonych na zdjęciach w zależności od indywidualnych ustawień monitorów i innych wyświetlaczy LCD.

      JEŚLI NA MOCY USTAWY JESTEŚ KONSUMENTEM MASZ PRAWO DO ODSTĄPIENIA OD ZAWARTEJ UMOWY CYWILNO-PRAWNEJ W CIĄGU 14-DNI.

      NIE DOTYCZY TO ZAKUPU NA TZW. FIRMĘ LUB INNY PODMIOT NA POTRZEBY PROWADZENIA DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ ZGODNIE Z 

      USTAWĄ z  30 maja 2014 r. o prawach konsumenta Dz. U. z 24 czerwca 2014 r. poz. 827 


      OFFICE-BIUROSERWIS S.C. 

      ul. PL.SŁOWIAŃSKI 2/116   

      82-300 ELBLĄG 

      NUMER KONTA BANKOWEGO:   CREDIT AGRICOLE   14194010763053078400000000


      Dodatkowe informacje:

      PRZED !!! odebraniem przesyłki zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie ( z zewnąt i wewnątrz ). Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki a następnie skontaktowanie się niezwłocznie z nami pod numerem telefonu: +48 530-996-744. Po opłaceniu kwoty pobrania lub pokwitowaniu odbioru paczki istnieje możliwość otwarcia paczki w obecności kuriera - w przypadku stwierdzenia niezgodności, sporządzany jest protokół rozbieżności, który stanowi podstawę późniejszej reklamacji. Kurier zgodnie z podpisaną umową i regulaminem jest zobowiązany sporządzić protokół czytelnie się pod nim podpisując ..

      Taki dokument prosimy przesłac na meila:  mariusz@office-serwi.nazwa.pl

      Pozostałe informacje

      Towar jest wysyłany w ciągu  do 48/ od momentu otrzymania pełnej wpłaty na naszym rachunku bankowym w CREDIT AGRICOLE. Koszty i opcje wysyłki są określone w zakładce " Dostawa i płatność " dla każdej aukcji indywidualnie. Koszty wysyłki przy zakupie kilku produktów z różnych aukcji uzależnione są od ich łącznej wagi oraz gabarytów. 

      Na życzenie klienta wystawiamy fakturę VAT ...

      Uprzejmie prosimy o sprawdzenie zawartości przesyłki z towarem w obecności KURIERA. Jeżeli zawartość przesyłki jest uszkodzona ,zalana ,rozdarta itp. lub istnieją braki w towarze, należy w obecności kuriera sporządzić protokół szkody. Jeżeli opakowanie nosi jakiekolwiek ślady uszkodzeń (zagniecenia, rozerwania) koniecznie należy zaznaczyć  iż opakowanie zewnętrzne było uszkodzone. Jeśli pomimo braku widocznych uszkodzeń zewnętrznych zawartość została uszkodzona w środku , na protokole należy opisać rodzaj uszkodzenia (np zgniecenie). Bez takiego protokołu szkody reklamacje uszkodzeń przedmiotów podczas transportu nie będą rozpatrywane. Każda paczka kurierska jest ubezpieczona i z tego tytułu przysługuje rekompensata/odszkodowanie od danego przewoźnika..Po otrzymaniu protokołu na meila z czytelnym podpisem kuriera potwierdzający zaistniały fakt nasza firma dośle do Państwa jeszcze raz dany reklamowany towar oczywiście na swój koszt.

      Numer oferty:6581117278
      Zgłoś naruszenie zasad

       


      Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

      Allegro