1 z 5

Drapak domek dla kota Amy beżowy

od
sklepMBR
179,00
8,95 zł x 20 rat raty zero
5 osób kupiło 5 sztuk
Przesyłka płatna z góry
Przesyłka kurierska13,00 zł
Przesyłka płatna przy odbiorze
Przesyłka kurierska pobraniowa18,00 zł
sprawdź szczegóły
Kolor/wzór
Liczba sztuk
z 698 sztuk
Allegro gwarantuje bezpieczne zakupy
Otrzymasz kupiony przedmiot albo zwrócimy Ci pieniądze. Sprawdź szczegóły.

Parametry

  • Stan:
    Nowy
  • Faktura:
    Wystawiam fakturę VAT
  • Kolor:
    beżowy
  • Liczba poziomów:
    4
  • Przeznaczenie:
    dla kociąt, dla kotów dużych ras
  • Rodzaj:
    drapak wysoki, słupek do drapania, legowisko, wieża

Opis

DRAPAK 170 CM "AMY"

Drapak dla kota wykonany z dobrej jakości materiałów.

Tuby owinięte sznurem sizalowym. Obicie delikatne w dotyku i wytrzymałe.

Kociaki uwielbiają oferowane przez nas domki/drapaki.

Drapak z pewnością będzie służył waszemu kociakowi przez długie lata.

Kolor: beżowy, inne kolory na naszych aukcjach

Wymiary: 62 x 75 x 170 cm (szerokość x głębokość x wysokość)

3 platformy widokowe (30 x 30 cm)

2 domki dla kota  (dolne 30 x 50 x 30 cm, górna 30 x 30 x 26 cm)

kilka poziomów

3 platformy  do leżenia i wypoczywania

Bardzo dobra jakość wykonania i solidna konstrukcja

Płyta podstawy: ok. 50 cm szerokości; ok. 50 cm głębokości

Średnica kolumn sizal: ok. 7-8 cm

Waga: ok. 17 kg

raty zero

Przykład reprezentatywny: RRSO (Rzeczywista Roczna Stopa Oprocentowania): 0,00%, całkowita kwota kredytu/pożyczki: 1500 zł, całkowita kwota do zapłaty: 1500 zł, oprocentowanie stałe 0%, całkowity koszt kredytu/pożyczki: 0,00 zł (w tym: prowizja: 0 zł, odsetki: 0 zł, koszt ubezpieczenia: brak), 20 równych miesięcznych rat w wysokości po: 75 zł. Kalkulacja na dzień 1.01.2019 r. dokonana na reprezentatywnym przykładzie (przy założeniu, że dla kredytu odnawialnego cała jego kwota została wykorzystana jednorazowo w ramach Transakcji Raty Od.nowa i nie zaszły okoliczności skutkujące nieprzedłużeniem umowy). Propozycją objęte są wybrane towary na zasadach dostępnych na: allegro.pl/raty/regulamin w okresie 1.01.2019 r. - 28.02.2019 r. Umowa o kredyt odnawialny zawierana jest pomiędzy kredytobiorcą a Bankiem BGŻ BNP Paribas S.A. Allegro.pl sp. z o.o. współpracuje z tym Kredytodawcą i dokonuje czynności faktycznych w zakresie pośrednictwa w zawieraniu ww. umów. Umowa o pożyczkę zawierana jest pomiędzy pożyczkobiorcą a pożyczkodawcą tj. Alior Bank S.A., mBank S.A. lub Kreditech Polska sp. z o.o. PayU S.A. współpracuje z tymi Pożyczkodawcami i pośredniczy w zawieraniu z nimi ww. umów. Umowa o kredyt odnawialny/pożyczkę zawierana jest pod warunkiem pozytywnej oceny zdolności kredytowej kredytobiorcy/pożyczkobiorcy. Niniejszy materiał nie stanowi oferty w rozumieniu kodeksu cywilnego i ma charakter wyłącznie informacyjny.

Opinie o produkcie
5,00 / 5
Rewelacyjny
5,00/5
(9 ocen)
9
0
0
0
0
Dostawa i płatność
od 13,00 zł

Lokalizacja: Zgorzelec, Polska

Wysyłka

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka
13,00 zł
kolejna sztuka
13,00 zł
maksymalnie w paczce
1
czas realizacji
2-3 dni robocze

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Przesyłka kurierska pobraniowa
pierwsza sztuka
18,00 zł
kolejna sztuka
18,00 zł
maksymalnie w paczce
1
czas realizacji
2-3 dni robocze

Przesyłka zagraniczna

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
Niemcy
pierwsza sztuka
45,00 zł
kolejna sztuka
45,00 zł
maksymalnie w paczce
1
Wielka Brytania
pierwsza sztuka
90,00 zł
kolejna sztuka
90,00 zł
maksymalnie w paczce
1
Czechy
pierwsza sztuka
35,00 zł
kolejna sztuka
35,00 zł
maksymalnie w paczce
1
Irlandia
pierwsza sztuka
150,00 zł
kolejna sztuka
150,00 zł
maksymalnie w paczce
1
Słowacja
pierwsza sztuka
40,00 zł
kolejna sztuka
40,00 zł
maksymalnie w paczce
1
Szwecja
pierwsza sztuka
120,00 zł
kolejna sztuka
120,00 zł
maksymalnie w paczce
1
Holandia
pierwsza sztuka
65,00 zł
kolejna sztuka
65,00 zł
maksymalnie w paczce
1
Litwa
pierwsza sztuka
100,00 zł
kolejna sztuka
100,00 zł
maksymalnie w paczce
1
Norwegia
pierwsza sztuka
220,00 zł
kolejna sztuka
220,00 zł
maksymalnie w paczce
1
Włochy
pierwsza sztuka
140,00 zł
kolejna sztuka
140,00 zł
maksymalnie w paczce
1
Francja
pierwsza sztuka
90,00 zł
kolejna sztuka
90,00 zł
maksymalnie w paczce
1
Belgia
pierwsza sztuka
100,00 zł
kolejna sztuka
100,00 zł
maksymalnie w paczce
1
Dania
pierwsza sztuka
100,00 zł
kolejna sztuka
100,00 zł
maksymalnie w paczce
1
Hiszpania
pierwsza sztuka
175,00 zł
kolejna sztuka
175,00 zł
maksymalnie w paczce
1
Austria
pierwsza sztuka
100,00 zł
kolejna sztuka
100,00 zł
maksymalnie w paczce
1
Płatności
Gwarancja
24 miesiące

Rodzaj gwarancji

sprzedającego

Okres gwarancji

24 miesiące
12 miesięcy dla przedsiębiorców
Dodatkowe informacje

 Na zakupiony towar przysługuje 24 miesięczna gwarancja konsumencka na postawie dowodu zakupu (paragon, rachunek). - Gwarancja dotyczy wad ukrytych, nie obejmuje uszkodzeń mechanicznych oraz spowodowanych niewłaściwym użytkowaniem. -Koszty wysyłki towaru na podstawie gwarancji, reklamacji pokrywa Kupujący. - W przypadku uznania reklamacji koszty wysyłek zostaną zwrócone do wysokości kosztu wysyłki wycenionego na platformie sendit.pl dla firmy przewozowej DPD.W razie wątpliwości prosimy o kontakt przed wysyłką.- nie przyjmujemy przesyłek nadanych za pobraniem. - W razie nie uznania Kupujący musi sam pokryć te koszty. Takich przesyłek nie odsyłamy za pobraniem – na przelew czekamy do 30 dni. -Reklamacje są rozpatrywane w ciągu 14 dni od otrzymania przez nas towaru. -Podstawą jakichkolwiek roszczeń jest dowód zakupu. - Producent i sprzedający nie ponoszą odpowiedzialności za uszkodzenia wynikłe w transporcie oraz uszkodzenia powstałe na wskutek niewłaściwego użytkowania przedmiotu, nieodpowiedniego zabezpieczenia czy uszkodzenia spowodowane wzmożonymi warunkami atmosferycznymi (tj. burze, obfite opady, silne wiatry, itd.) 

Reklamacja

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata

Adres do reklamacji

MBR reklamacje
ul.Orzeszkowej 2
59-900 Zgorzelec
Dodatkowe informacje

 Zadowolenie klienta jest dla nas bardzo ważne, dlatego rozpatrujemy reklamacje w mozliwie najkrótszym czasie.

   Procedura reklamacyjna:

 Kupujący może składać  reklamacje dotyczące zawartej umowy na  adres mailowy sklep.mbr@gmail.com , lub w formie pisemnej na adres: MBR reklamacje 59-900 Zgorzelec ul.Orzeszkowej 2 . Prawidłowo złożona reklamacja powinna zawierać : imię, nazwisko, adres, adres e-mail kupującego, - datę zawarcia umowy stanowiącej podstawę reklamacji, - przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania kupującego, - dokument zakupu, - opis okoliczności uzasadniających reklamację, - dokumentację fotograficzną.    Jeśli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie.  Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci.  Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres pocztowy.   Możliwy jest też kontakt mailowy w celu otrzymania gotowego formularza reklamacji. Jeżeli do rozpatrzenia reklamacji konieczne będzie odesłanie przedmiotu lub jego elementów, prosimy o wysyłkę tylko po uzgodnieniu z  nami. Przesyłka powinna być przygotowana tak ,aby nie doprowadzic do uszkodzenia przedmiotu. Nie odbieramy przesyłek za pobraniem.  Możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz dostęp do tych procedur: kupujący będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej    Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajdują się pod następującym adresem: www.uokik.gov.pl, w zakładce „Rozstrzyganie sporów konsumenckich”.  W przypadku składania reklamacji, kupujący musi zgłosić uszkodzenie w ciągu 24 godzin od otrzymania towaru! Gwarancja nie obejmuje uszkodzeń spowodowanych zużyciem, starzeniem się lub niewłaściwym użytkowaniem towaru., jak i drobnych uszkodzeń. Jako drobne uszkodzenia uznajemy szkody, które są niewidoczne gołym okiem w normalnych warunkach oświetlenia z odległości 3 metrów stojąc prostopadle do uszkodzonego obszaru. W przypadku drobnych uszkodzeń, roszczenia przez kupującego w stosunku do sprzedającego są bezpodstawne. Gwarancja jest nieważna, jeżeli kupujący pomimo widocznych wad towaru dalej go użytkował bądź cokolwiek zmieniał. Usterki zostaną naprawione bądź wymienione bezpłatnie w ramach gwarancji, w przypadku gdy preferowane odszkodowanie za towar wolny od wad nie jest możliwe. Dalsze roszczenia są wykluczone. W przypadku wad, których sprzedawca nie ujął w gwarancji, nabywca może otrzymać odpowiednią ofertę w ramach rekompensaty.   Kontakt telefoniczny jest udostępniony w celach informacyjnych. Reklamacje składane telefonicznie nie będą rozpatrywane, jedyną formą składania reklamacji jest forma pisemna.   Czas rozpatrywania reklamacji to 14 dni. Aby ubiegać się o wszelkie roszczenia z tytułu gwarancji należy zachować dowód zakupu. Jest on zawsze wysyłany drogą elektroniczną na podany przez Państwa w zamówieniu adres e-mail.   Obowiązkiem kupującego jest sprawdzenie towaru w momencie dostawy oraz zgłoszenie pisemne wszelkich szkód. W ramach gwarancji klient ma prawo do bezpłatnej wymiany rzeczy uszkodzonych. Różnice w kolorze, nieprawidłowości w strukturze drewna i tzw pęknięcia włoskowate są naturalne i w ramach zakupu są akceptowane przez kupującego. Rzeczywiste wymiary mogą różnic się +/- 3cm.   
 Uszkodzenie przesyłki podczas doręczenia - jeżeli podczas doręczenia widoczne są uszkodzenia przesyłki prosimy o natychmiastowe sporządzenie protokołu szkody z kurierem. Sporządzenie protokołu w każdy następny dzień skutkuje odrzuceniem wszelkich reklamacji. Przyjęcie przesyłki bez zastrzeżeń oznacza utratę roszczeń z tytułu jej uszkodzenia.Szkodę oraz skan protokołu należy przesłać w ciągu 24h od zaistnienia sytuacji na adres .  Niezgodność ilości paczek otrzymanych, a ilość widniejąca na liście przewozowym – w takim wypadku należy również spisać protokół z firmą kurierską. W większości przypadkach firma kurierska w 24h doręcza brakujące paczki jednakże sporadycznie zdarza się, że paczki zaginą – dlatego ważne jest spisanie protokołu z kurierem w dniu doręczenia. Szkodę oraz skan protokołu należy przesłać w ciągu 24h od zaistnienia sytuacji na adres sklep.mbr@gmail.com  Ukryte wady towaru – mogące powstać w czasie transportu należy zgłosić przewoźnikowi w ciągu 7 dni od daty doręczenia towaru. Szkodę oraz skan protokołu należy przesłać w ciągu 24h od zaistnienia sytuacji na adres sklep.mbr@gmail.com .  Za ubytki lub szkody, które powstałe w czasie transportu odpowiada firma kurierska. Klient zobowiązany jest do natychmiastowego sprawdzenia dostarczonych towarów pod względem zgodności ze złożonym zamówieniem oraz jego kompletności. Wszelkie widoczne uszkodzenia przesyłek muszą być spisane protokolarnie w dniu doręczenia. Nie dotrzymanie tego obowiązku pozbawia możliwości ubiegania się o reklamację towaru. Uszkodzenia dostarczonych towarów muszą być zgłaszane niezwłocznie jednak nie później niż 24 godziny po dostawie w formie pisemnej . W przypadku otrzymania przesyłki w stanie nienaruszonym klient jest zobowiązany sprawdzić przesyłkę pod względem jakościowym i ilościowym w ciągu 24h. W przypadku ujawnienia wad, braków (nie powstałych w czasie wysyłki) prosimy o wypełnienie formularza reklamacyjnego znajdującego się w zakładce zwroty oraz przesłanie go na nasz adres mailowy w ciągu 24h od stwierdzenia wady. Reklamacje niespełniające powyższych warunków nie będą uwzględniane. 

14 dni na odstąpienie od umowy

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

MBR (zwrot)
ul Orzeszkowej 2
59-900 Zgorzelec

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Dodatkowe informacje


 

Zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014r. o prawach konsumenta (Dz.U.2014 poz. 827) art. 27, w okresie 14 dni od dostarczenia zamówionego towaru, konsument ma prawo jego zwrotu bez podania przyczyny w ramach odstąpienia od umowy, wg. ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. Prawo do zwrotu towaru dotyczy wyłącznie sprzedaży konsumenckiej, czyli dla osób fizycznych i jeśli zakup nie jest związany z działalnością zawodową lub gospodarczą. Na niektóre przedmioty termin ten może zostać wydłużony, wtedy jest to zaznaczone w opisie przedmiotu.

Termin odstąpienia liczony jest od dnia w którym klient lub osoba inna niż przewoźnik w imieniu klienta weszła w posiadanie tego przedmiotu.

Klient może odstąpić od umowy wypełniając oświadczenie o odstąpieniu od umowy oraz dostarczając go pocztą elektroniczną na adres e-mail: sklep.mbr@gmail.com

Prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje konsumentowi w prypadku, gdy przedmiot został wykonany na specjalne zamówienie klienta według indywidualnej specyfikacji przez niego określonej.

Ze względu higienicznych i ochrony zdrowia, prawo do zwrotu konsumenckiego nie obejmuje umów, których przedmiotem jest materac lub pościel, jeśli oryginalne opakowanie zostało otwarte.

Klient ponosi pełną odpowiedzialność finansową za zmniejszenie wartości zwracanego przedmiotu będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia jego charakteru, cech i funkcjonalności. Jeżeli na zwracanym produkcie widoczne będą ślady użytkowania, kwota zwrotu zostanie obniżona o utraconą wartość zwracanego przedmiotu, a klient zobowiązany jest ponieść koszty zmniejszenia wartości przedmiotu lub ponownego odesłania przesyłki do klienta.

Klient odsyła produkt na własny koszt. Zwracany przedmiot należy przekazać zamówionemu przez nas kurierowi, w wybranym przez klienta terminie, nie później niż 14 dni od dnia, w którym klient poinformował nas o odstąpieniu od umowy. Po otrzymaniu zwrotu na magazynie, weryfikujemy jego stan i zgodność z zamówieniem. W przypadku pozytywnego zweryfikowania zwrotu przedmiotu na magazynie, zwracamy klientowi niezwłocznie otrzymane płatności, nie później niż 14 dni od dnia, w którym otrzymaliśmy zwracany przedmiot. Zwrotu płatności dokonamy przelewem na wskazane przez klienta konto bankowe.

W sytuacji, gdy klient zdecyduje się na zwrot towaru i do sprzedaży wystawiona została faktura VAT, klientowi zostanie wystawiona faktura korygująca do dokumentu zakupu.

O sprzedającym
sklepMBR
sklepMBR

98,1%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach
ZGODNOŚĆ Z OPISEM
4,9/5
OBSŁUGA KLIENTA
4,9/5
CZAS WYSYŁKI
4,9/5
KOSZT WYSYŁKI
4,8/5
NA ALLEGRO OD
od 4 lat i 8 miesięcy

Dane firmy

Rafał Błaszczuk
MBR Rafał Błaszczuk
u. Elizy Orzeszkowej 2
59-900 Zgorzelec
REGON: 302326357
NIP: 622-276-85-90

Kontakt

  • +48 *** *** *** (pokaż)
poniedziałek - piątek
09:00 - 15:00
sobota - niedziela
zamknięte

Informacje o sprzedającym

KONTAKT: MBR Rafał Błaszczuk Ul. Elizy Orzeszkowej 2 59-900 Zgorzelec NIP / UST.-Id.-Nr. (PL)6222768590 numer rachunku PKOBP: 97 1020 2137 0000 9602 0181 1769 TELEFON: +48 616-255-616 EMAIL : sklep.mbr@gmail.com

Pozostałe informacje

FORMULARZ REKLAMACJI I ZWROTU ZASADY OGÓLNE AUKCJI: -Przed dokonaniem zakupu uważnie przeczytaj opis aukcji, w razie wątpliwości skontaktuj się z nami. - Towar na naszych aukcjach jest nowy. Kupując na aukcji zawierasz umowę kupna. - Po wygraniu aukcji wybierz sposób zapłaty i wysyłki (wypełnij formularz Allegro, który otrzymasz na pocztę lub napisz wiadomość).Na wpłatę czekamy do 7 dni. - Przed zakupem na aukcjach wyborem przedmiotów proszę o wcześniejszy kontakt w celu uzgodnienia dostępności towaru (kolor, model) - Nie odwołujemy złożonych ofert. -Towar jest wysyłany zgodnie z terminem podanym na aukcjach. -Wysyłany towar jest ubezpieczony.- Wysyłki przedmiotów zakupionych na innych aukcjach nie łączą się. - Przy wysyłce za granicę proszę o kontakt przed zakupem , nie wysyłamy do wszystkich krajów ,a koszt wysyłki jest wyższy niż przesyłka na terenie Polski , za granicę nie wysyłamy za pobraniem. - Kupujący ma prawo i obowiązek obejrzeć dostarczony mu towar w obecności kuriera. - Jeżeli przesyłka jest uszkodzona lub wybrakowana należy spisać protokół szkody w obecności kuriera. Protokół szkody powinien być spisany rzetelnie (zgodnie ze stanem faktycznym) – proszę określić sposób zabezpieczenia wewnętrznego i stan zewnętrzny paczki. Protokół kurierski należy wysłać do nas razem ze zdjęciami produktu i opakowania. - Protokół szkody spisany w późniejszym terminie niż przy doręczeniu nie będzie brany pod uwagę. Również niezastosowanie się do powyższych zaleceń reklamacyjnych skutkować będzie nierozpatrzeniem wniosku reklamacyjnego. Skan protokołu szkody kurierskiej spisany w momencie dostarczenia należy odesłać do nas w ciągu 3 dni. -Zgodnie z polskim prawem istnieje możliwość zwrotu przesyłki bez podania przyczyny w ciągu 14 dni na koszt kupującego (koszty przesyłki). - Zwroty są przyjmowane tylko i wyłącznie jeśli towar jest nieuszkodzony, nieużywany i oryginalnie zapakowany + dowód zakupu. - Pieniądze ze zwrotu (cena towaru) przelewane są na konto wg ustawowych 14 dni roboczych. -Na zakupiony towar przysługuje 24 miesięczna gwarancja na postawie dowodu zakupu (paragon, rachunek). - Gwarancja dotyczy wad ukrytych, nie obejmuje uszkodzeń mechanicznych oraz spowodowanych niewłaściwym użytkowaniem. -Koszty wysyłki towaru na podstawie gwarancji, reklamacji pokrywa Kupujący. - W przypadku uznania reklamacji koszty wysyłek zostaną zwrócone do wysokości kosztu wysyłki wycenionego na platformie sendit.pl dla firmy przewozowej DPD.W razie wątpliwości prosimy o kontakt przed wysyłką.- nie przyjmujemy przesyłek nadanych za pobraniem. - W razie nie uznania Kupujący musi sam pokryć te koszty. Takich przesyłek nie odsyłamy za pobraniem – na przelew czekamy do 30 dni. -Reklamacje są rozpatrywane w ciągu 14 dni od otrzymania przez nas towaru. -Podstawą jakichkolwiek roszczeń jest dowód zakupu. - Producent i sprzedający nie ponoszą odpowiedzialności za uszkodzenia wynikłe w transporcie oraz uszkodzenia powstałe na wskutek niewłaściwego użytkowania przedmiotu, nieodpowiedniego zabezpieczenia czy uszkodzenia spowodowane wzmożonymi warunkami atmosferycznymi (tj. burze, obfite opady, silne wiatry, itd.)
Numer oferty:5913420180
Zgłoś naruszenie zasad

Sponsorowane oferty z tej kategorii


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

Allegro