, , ,

DRAGON Skórzane rękawice bokserskie Hammer 14 oz

od
Super Sprzedawcy
Gorbicz
230,00
Allegro Smart!
Kolor/wzór
Liczba par
z 9 par
Allegro gwarantuje bezpieczne zakupy
Otrzymasz kupiony przedmiot albo zwrócimy Ci pieniądze. Sprawdź szczegóły.

Parametry

    • Stan:
      Nowy
    • Faktura:
      Wystawiam fakturę VAT
    • Rodzaj:
      Bokserskie
    • Waga (z opakowaniem):
      0.9 kg
    • Rozmiar:
    • Płeć:
      kobieta, mężczyzna, dziewczynka, chłopiec

Opis

Rękawice bokserskie Elite Moro

Kod produktu: 200745|BK

Skład:  skóra naturalna, pianka, poliester

Kolor producenta: biały/czarny

Rozmiar: 14 oz

  • średniej twardości wypełnienie
  • dopasowuje się do dłoni
  • otwory wentylacyjne po wewnętrznej stronie
  • zapięcie za pomocą rzepu
  • dodatkowa pianka przy nadgarstku

Profesjonalne rękawice wykonane z wysokiej jakości skóry naturalnej, wewnątrz wypełnione pianką, obszytą poliestrową podszewką, doskonale amortyzujące uderzenia. Rękawice zaprojektowane z przeznaczeniem do treningów oraz sparingów w takich stylach jak: MMA, Kickboxing, Muay Thai, Krav Maga i innych stylach Full Contact. Doskonała rękawica sparingowa i treningowa. Grzbiet zewnętrzny wzmocniony panelem, którego zadaniem jest dodatkowa protekcja ręki przed ciosem i kopnięciami podczas sparingów oraz usztywnienie i stabilizacja. Wyprofilowane z łączonym kciukiem za pomocą skórzanego łącznika, co eliminuje kontuzje kciuka. Zapięcie stanowi rzep umieszczony od strony wewnętrznej rękawicy co wpływa na właściwe usztywnienie nadgarstka. Całość tworzy wysokiej klasy produkt wykorzystywany zarówno w sportach zawodowych jak i amatorskich.

Oferty sponsorowane, które mogą Cię zainteresować

Dostawa i płatność

od 8,99 zł

Dostawa i płatność

Wysyłka z: Miłków, Polska
Kupujesz więcej niż jedną sztukę?Sprawdź koszt dostawy dla wielu sztuk
Odbiór w punkcie
koszt dostawy
czas realizacji
Odbiór w punkcie
Allegro Paczkomaty 24/7 InPost
8,99 zł
2 dni robocze
z pakietem
0,00 zł
2 dni robocze
Kurier
koszt dostawy
czas realizacji
Kurier
Przesyłka kurierska
12,00 zł
2-4 dni robocze
2-4 dni robocze
Przesyłka kurierska pobranie
18,00 zł
2-4 dni robocze
2-4 dni robocze

Dodatkowe informacje od sprzedającego

Magazyn 1. Towary wysyłamy z różnych magazynów w Polsce. Kupując Towary z jednego, tego samego magazynu płacisz za przesyłkę tylko raz, bez względu na wielkość zamówienia. Koszt przesyłki wzrośnie w przypadku zamówienia składającego się z towarów znajdujących się w różnych magazynach. Przy większym zamówieniu zwróć uwagę na numer magazynu!

Płatności

Gwarancja

12 miesięcy

Gwarancja

Rodzaj gwarancji

producenta/dystrybutora

Okres gwarancji

12 miesięcy

Reklamacja

Reklamacja

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata
rękojmia wyłączona dla przedsiębiorców

Adres do reklamacji

Łukasz Zieliński Dragon Sports Sp. z o.o.
Sobieskiego 56/58
58-500 Jelenia Góra
Dodatkowe informacje

2. POSTĘPOWANIE REKLAMACYJNE
2.1. 
2.1.1. Sprzedawca zobowiązuje się dostarczyć Produkty bez wad.
2.1.2. Sprzedawca odpowiada wobec Klienta za wady fizyczne i prawne Produktów w zakresie określonym Ustawą Kodeks Cywilny z 23 kwietnia 1964 r. (Dz. U. 1964 r. Nr 16 poz. 93 z późn. zm.)
2.2.
2.2.1. Jeżeli Produkt posiada wadę, Klient może:
a) żądać usunięcia wady przez Sprzedawcę;
b) żądać wymiany Towaru na nowy;
c) żądać obniżenia ceny;
d) odstąpić od Umowy;
2.2.2. Klient nie może żądać obniżenia ceny ani odstąpić od Umowy jeżeli Sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta wymieni wadliwy Produkt na wolny od wad albo wadę usunie.
2.2.3. Jeżeli Klient jest Konsumentem, może zamiast zaproponowanego przez Sprzedawcę usunięcia wady żądać wymiany Produktu na wolny od wad albo zamiast zaproponowanej wymiany Produktu żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie Produktu do zgodności z Umową w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez Sprzedawcę.
2.2.4. W wypadku powtórnej wymiany lub naprawy Produktu ograniczenie możliwości odstąpienia od Umowy lub żądania obniżenia ceny, o którym mowa w ustępie 2, nie ma zastosowania.
2.2.5. W przypadku wady nieistotnej Klient nie może odstąpić od Umowy, nie traci jednak prawa do skorzystania z pozostałych uprawnień wymienionych w ust. 1 lit. a-c.
2.2.6. Sprzedawca może odmówić zadośćuczynienia żądaniu naprawy Produktu lub wymiany na nowy, jeżeli doprowadzenie do zgodności z Umową rzeczy wadliwej w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe lub w porównaniu z drugim możliwym sposobem doprowadzenia do zgodności z Umową wymagałoby nadmiernych kosztów.
2.2.7. Jeżeli Klientem jest przedsiębiorca, który dokonał zakupu Produktu w związku z prowadzoną przez siebie działalnością gospodarczą, Sprzedawca może odmówić wymiany rzeczy wadliwej na wolną od wad lub usunięcia wady także wtedy, gdy koszty zadośćuczynienia temu obowiązkowi przewyższają cenę rzeczy sprzedanej.
2.3.
2.3.1. Reklamacje dotyczące Usług powinny być składane pisemnie na adres Sprzedawcy. W piśmie zawierającym reklamację należy podać dane osoby reklamującej, nazwę i rodzaj Usługi, której reklamacja dotyczy oraz opisać przyczyny reklamacji. Reklamacje mogą być także składane poprzez pocztę elektroniczną oraz telefonicznie na adres e-mail Sprzedawcy.
2.3.2. O sposobie rozpatrzenia reklamacji Sprzedawca informuje Klienta w terminie 14 dni od dnia otrzymania reklamacji w formie pisemnej (istotna jest data nadania przesyłki listowej przez Sprzedawcę), a także w formie e-maila.
2.3.3. W przypadku nieuwzględnienia przez Sprzedawcę reklamacji złożonej przez Klienta, Sprzedawca wraz z informacją o sposobie rozpatrzenia reklamacji poinformuje Klienta o tym, czy wyraża zgodę na podjęcie przez Strony próby pozasądowego rozwiązania sporu.
2.3.4. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za wady Produktu, jeśli wada zostanie stwierdzona po upływie dwóch lat od ich wydania Klientowi. Roszczenia Klienta przedawniają się z upływem roku, licząc od dnia stwierdzenia wady Produktu. Termin przedawnienia nie może skończyć się przed upływem dwóch lat od wydania Produktu.
2.4.
2.4.1. Sprzedawca informuje, iż Konsumentom korzystającym z Usług przysługuje możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń, w których próbę rozwiązania zaistniałego sporu podejmuje neutralny i kompetentny podmiot nie powiązany z żadną ze Stron. Zasady dostępu do tych procedur dostępne są m. in. w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników praw konsumentów, organizacji społecznych, do których statutowych zadań należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów (http://www.polubowne.uokik.gov.pl/).
2.4.2. Wykaz instytucji zajmujących się pozasądowym rozwiązywaniem sporów konsumenckich w Polsce znajduje się w Rejestrze Podmiotów Uprawnionych prowadzonym przez UOKiK, dostępnym na stronie internetowej: https://uokik.gov.pl/rejestr_podmiot_uprawnionych.php
2.4.3. Informacje oraz dostęp do Procedury Internetowego Rozstrzygania Sporów (ODR), która została opracowana przez Komisję Europejską, znajdują się na stronie internetowej: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/?event=main.home.show
2.4.4. Konsumentom przysługują także następujące, przykładowe sposoby skorzystania z pozasądowych sposobów rozwiązywania sporów konsumenckich:
a) zwrócenie się do stałego polubownego sądu konsumenckiego, o którym mowa w art. 37 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej, z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej Umowy. Regulamin organizacji i działania stałych polubownych sądów określa rozporządzenie ministra sprawiedliwości z dnia 25 września 2001 r. w sprawie określenia regulaminu organizacji i działania stałych polubownych sądów konsumenckich;
b) zwrócenie się do Wojewódzkiego Inspektora Inspekcji Handlowej, zgodnie z art. 36 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej, z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu;
c) zwrócenie się do powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich);
2.4.5. Oprócz pozasądowych sposobów rozwiązywania sporów konsumenckich Konsumentom przysługuje także uprawnienie do wszczęcia postępowania pojednawczego poprzez wniesienie do właściwego sądu wniosku o zawezwanie do próby ugodowej, a także skorzystanie w toku toczącego się postępowania sądowego z mediacji. Listy stałych mediatorów oraz istniejących ośrodków mediacyjnych udostępniane są przez Prezesów Sądów Okręgowych.
2.5.
2.5.1 Ryzyko utraty lub uszkodzenia Towarów przechodzi na Klienta w chwili wejścia przez niego lub osobę trzecią wskazaną przez niego, inną niż przewoźnik, w fizyczne posiadanie Produktów. Jednakże ryzyko to przechodzi na Klienta z chwilą dostarczenia Produktów przewoźnikowi, jeżeli Klient samodzielnie wybrał przewoźnika i zlecił temu przewoźnikowi ich transport, a Sprzedawca nie oferował takiej możliwości dostawy Produktów.

Zwroty

14 dni na odstąpienie od umowy

Zwroty

14 dni na odstąpienie od umowy
Czas na odstąpienie od umowy
14 dni
Koszt zwrotu
Koszt zwrotu zależy od tego, jaką metodę dostawy wskażesz podczas zakupu.
dostawa
zwrot
Allegro Paczkomaty 24/7 InPost
za darmo
Pozostałe metody
na własny koszt
Adres do zwrotu
Łukasz Zieliński Dragon Sports Sp. z o.o.
Sobieskiego 56/58
58-500 Jelenia Góra
Dodatkowe informacje

 ODSTĄPIENIE OD UMOWY 

1.1. Usługobiorca/Klient będący jednocześnie konsumentem, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie czternastu dni. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Oświadczenie można wysłać w szczególności za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: info@milanos-sport.pl lub też pisemnie na adres: 

Miłków 2A lok. 30

58-535 Miłków.

1.2. W razie odstąpienia od umowy umowa jest uważana za niezawartą, a konsument jest zwolniony z wszelkich zobowiązań. To, co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu. Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie czternastu dni.

1.3. Usługodawca/Sprzedawca dokona zwrotu na wskazany przez konsumenta numer rachunku bankowego, chyba że konsument wskaże inny sposób.

1.4. Termin czternastodniowy, w którym konsument może odstąpić od umowy, liczy się w przypadku Umowy Sprzedaży od dnia wydania Produktu, a gdy umowa dotyczy świadczenia Usługi Elektronicznej od dnia jej zawarcia.

1.5. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi w wypadkach:

(1) świadczenia usług rozpoczętego, za zgodą konsumenta, przed upływem terminu;

(2) dotyczących nagrań audialnych i wizualnych oraz zapisanych na informatycznych nośnikach danych po usunięciu przez konsumenta ich oryginalnego opakowania;

(3) umów dotyczących świadczeń, za które cena lub wynagrodzenie zależy wyłącznie od ruchu cen na rynku finansowym;

(4) świadczeń o właściwościach określonych przez konsumenta w złożonym przez niego zamówieniu lub ściśle związanych z jego osobą;

(5) świadczeń, które z uwagi na ich charakter nie mogą zostać zwrócone lub których przedmiot ulega szybkiemu zepsuciu;

(6) dostarczania prasy;

(7) usług w zakresie gier hazardowych.

UWAGA: Przed odesłaniem towaru do nas prosimy o kontakt mailowy lub telefoniczny. Nie przyjmujemy paczek wysłanych do nas "za pobraniem".

O sprzedającym

Gorbicz

O sprzedającym

Gorbicz

99,8%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach
ZGODNOŚĆ Z OPISEM
5,0/5
OBSŁUGA KLIENTA
5,0/5
KOSZT WYSYŁKI
4,8/5
Nie wyświetlamy już oceny za czas wysyłki.
Przewidywany czas dostawy zobaczysz na stronie oferty.
NA ALLEGRO OD
od 8 lat i 9 miesięcy
OSTATNIE LOGOWANIE
dzisiaj o 01:30

Dane firmy

Łukasz Zieliński
F.H.U. "Milanos" Łukasz Zieliński
Miłków 2A lok. 30
58-535 Miłków
REGON: 022020280
NIP: 6112531467

Kontakt

  • 791 *** *** (pokaż)

Informacje o sprzedającym

Firma F.H.U. Milanos powstała z pasji do sportu. Naszym celem jest uświadomienie klientów jak ważny jest dla zdrowia odpowiedni dobór sprzętu sportowego. Poprzez przekazanie naszego wieloletniego doświadczenia chcemy pomóc w wyborze idealnego sprzętu a co za tym idzie w czerpaniu korzyści i przyjemności płynących z uprawiania różnych dyscyplin sportowych. Tak aby nasz klient czuł się bezpiecznie i czerpał pełna satysfakcję ze sportu.

F.H.U. "Milanos" Łukasz Zieliński 

Miłków 2A lok. 30 

58-535 Miłków 

NIP: 6112531467 

REGON: 022020280

Pozostałe informacje

Zapraszamy do współpracy z naszą firmą wszystkie osoby oraz organizacje działające w branży sportowej. Proponujemy specjalne rabaty dla klubów i organizacji sportowych oraz atrakcyjne zniżki przy zamówieniach grupowych. Aby podjąć z nami współpracę należy wysłać na poniżej podany adres e-mail wiadomość potwierdzającą chęć współpracy. My ze swojej strony przedstawimy Państwu ofertę na wybrany sprzęt z odpowiednim rabatem. W naszej ofercie znajdą Państwo produkty renomowanych marek.

Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: +48 791 606 213

Adres e-mail: info@milanos-sport.pl

Numer oferty: 7738796749

Inni klienci oglądali również

 


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

Allegro