Wpisz czego szukasz

Znajdziemy sprzedawców, którzy mają wszystko czego szukasz.

Wprowadź frazę
, , ,
udostępnij

DESTYLATOR 30 L BIMBER 2 ODSTOJNIKI CHŁODNICA

od
Super Sprzedawcy
Browin_pl - 99,3%
Allegro Smart!z kurierem
29,95 złx 20 ratraty zero
38 osób kupiło 41 sztuk

Dostawa od 12,00 zł
Przewidywana dostawa: wt. 22 wrz. - czw. 24 wrz. u Ciebie
14 dni na odstąpienie od umowy
Wygodne płatności
raty zero

Kolor/wzór
Liczba sztuk
z 10002 sztuk
Allegro gwarantuje bezpieczne zakupy
Otrzymasz kupiony przedmiot albo zwrócimy Ci pieniądze. Sprawdź szczegóły.

Parametry

    • Faktura:
      Wystawiam fakturę VAT
    • Waga (z opakowaniem):
      7.7 kg

Opis

Destylator 30L ze stali nierdzewnej - 2 odstojniki

ZESTAW ZAWIERA

1. Pojemnik 30 L

2. Aparat destylacyjny - Chłodnicę z 2 odstojnikami (w tym elementy montażowe)

3. Termometr analogowy do pokrywy pojemnika (w tym elementy montażowe)

4. Termometr elektroniczny

5. 2 zawory do odstojników

6. Wąż igielitowy do podłączenia dopływu i odpływu wody oraz wąż silikonowy do odbioru destylatu

7. Złączkę pasującą do kranów domowych

8. Instrukcję

Źródło ciepła:

kuchenka elektryczna, indukcyjna, ceramiczna, gazowa, spirala.

APARAT DESTYLACYJNY: chłodnica z 2 odstojnikami wykonana ze stali nierdzewnej.

TERMOMETRY

1. Termometr do mierzenia temperatury par wewnątrz pojemnika

- Tolerancja: +/-1 °C

- Termometr analogowy dedykowany do destylacji

2. Termometr do mierzenia temperatury par w odstojniku

- Sonda ze stali nierdzewnej o długości 140mm

- Zakres temperatury: -50 °C do +300 °C (-58 °F do 572 °F)

- Baterie: 1x LR44 (w komplecie)

- Termometr służy do kontroli właściwej temperatury destylacji.

SYMBOL: 340030

Przykład reprezentatywny

Wygodne płatności



Opinie o produkcie

5,00

Opinie o produkcie


Rewelacyjny
5,00/5
(1 ocena)
1
0
0
0
0

Dostawa i płatność

od 12,00 zł

Dostawa i płatność


Wysyłka z: Łódź, Polska
Kupujesz więcej niż jedną sztukę?
Na adres
koszt dostawy
przewidywany czas dostawy
Na adres
Kurier, DPD
12,00 zł
wt. 22 wrz. - czw. 24 wrz. u Ciebie
z pakietem
0,00 zł
wt. 22 wrz. - czw. 24 wrz. u Ciebie
Odbiór w punkcie za pobraniem
koszt dostawy
przewidywany czas dostawy
Odbiór w punkcie za pobraniem
Odbiór osobisty
0,00 zł
śr. 23 wrz. w punkcie
śr. 23 wrz. w punkcie
Na adres za pobraniem
koszt dostawy
przewidywany czas dostawy
Na adres za pobraniem
Kurier pobranie, DPD
12,99 zł
wt. 22 wrz. - czw. 24 wrz. u Ciebie
wt. 22 wrz. - czw. 24 wrz. u Ciebie

Punkty odbioru

Salon Firmowy Browin
Pryncypalna 129/141
93-373 Łódź
woj. łódzkie
email: salon@browin.pl
tel.: 422323230

poniedziałek - piątek
08:00 - 18:00
sobota
08:00 - 15:00
niedziela
zamknięte

płatność kartą i gotówką
prosimy umówić się na odbiór

Czas wysyłki: zwykle w ciągu 24 godzin.

Wyliczamy na podstawie wcześniejszych wysyłek tego sprzedawcy. Podczas tworzenia tej oferty, sprzedawca zadeklarował, że wyśle towar do 2 dni roboczych.

Płatności

Gwarancja

12 miesięcy

Gwarancja


Rodzaj gwarancji

producenta/dystrybutora

Okres gwarancji

12 miesięcy
Dodatkowe informacje

  

WARUNKI GWARANCJI

1. Niniejsza gwarancja jest udzielana przez firmę BIOWIN z siedzibą przy ul. Pryncypalnej 129/141;   93-373 Łódź, nazywaną w dalszej części gwarancji Gwarantem.

2. Niniejsza gwarancja dotyczy wyłącznie sprzętu używanego na terytorium Polski.

3. Okres gwarancji wynosi 12 miesięcy od daty zakupu sprzętu lub do końca daty przydatności produktu do spożycia.

4. W przypadku wad uniemożliwiających korzystanie ze sprzętu okres gwarancji ulega przedłużeniu o czas od dnia zgłoszenia wady do dnia wykonania naprawy.

5. Gwarancja uprawnia do bezpłatnych napraw nabytego sprzętu, polegających na usunięciu wad fizycznych, które ujawniły się w okresie gwarancyjnym, z zastrzeżeniem punktu 9.

6. Zgłoszenie wady sprzętu powinno zawierać:

· dowód zakupu towaru;

· nazwę i model towaru;

· datę sprzedaży (bez skreśleń i poprawek);

· podpis i pieczątkę sprzedawcy.

7. Gwarant w terminie 30 dni od daty zgłoszenia wady ustosunkuje się do zgłoszonej reklamacji. Jeżeli do dokonania naprawy wystąpi konieczność sprowadzenia części zamiennych z zagranicy termin naprawy może ulec przedłużeniu do czasu sprowadzenia niezbędnej elementów, lecz maksymalnie do 30 dni roboczych od daty otrzymania towaru do naprawy.

8. Reklamujący powinien dostarczyć towar odpowiednio zabezpieczony przed uszkodzeniem w czasie transportu.

9. Gwarancja nie obejmuje:

· uszkodzeń mechanicznych, chemicznych, termicznych i korozji;

· uszkodzeń spowodowanych działaniem czynników zewnętrznych, atmosferycznych niezależnych od producenta, a w szczególności wynikłych z użytkowania niezgodnego z Instrukcją Obsługi;

· usterek powstałych w wyniku niewłaściwego montażu sprzętu

· samowolnych, dokonywanych przez użytkownika lub inne nieupoważnione osoby napraw, przeróbek lub zmian konstrukcyjnych.

10. Niniejsza gwarancja nie ogranicza, nie zawiesza ani nie wyłącza uprawnień kupującego w stosunku do sprzedawcy, wynikających z niezgodności towaru konsumpcyjnego z umową.

11. W przypadku gdy naprawa, bądź wymiana urządzenia na nowe jest niemożliwa, reklamującemu przysługuje prawo do zwrotu zapłaconej kwoty.


Reklamacja

Reklamacja


Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata

Adres do reklamacji

BROWIN Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp. k.
ul. Pryncypalna 129/141
93-373 Łódź
Dodatkowe informacje

  

1. BROWIN Sp. z o.o. Sp.k. ul. Pryncypalna 129/141, 93-373 Łódź  jest zobowiązany do dostarczenia Klientom towaru bez wad fizycznych i prawnych. BROWIN ponosi wobec Klientów odpowiedzialność za wady towaru na zasadach określonych w przepisach ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (tekst jednolity Dz. U. z 2014, poz. 121 z późn. zm.), w szczególności w art. 556 i następnych Kodeksu cywilnego.

2. Reklamacja może zostać złożona przez Klienta bezpośrednio w Salonie w godzinach jego otwarcia lub pismem przesłanym na adres: BROWIN Sp. z o.o. Sp.k., ul. Pryncypalna 129/141, 93-373 Łódź z  dopiskiem „Reklamacja”.

3. Wskazane jest, aby zgłoszenie reklamacji zawierało w szczególności: imię i nazwisko, adres do korespondencji, adres poczty elektronicznej (adres e-mail), ewentualnie nr telefonu  na który ma zostać wysłana odpowiedź na reklamację , datę nabycia towaru, rodzaj reklamowanego towaru, dokładny opis wady oraz datę jej stwierdzenia, żądanie Klienta, a także preferowany przez Klienta sposób poinformowania o sposobie rozpatrzenia reklamacji. Wraz ze zgłoszeniem reklamacji należy dostarczyć BROWIN dowód zakupu towaru. Może to być na przykład kopia paragonu lub kopia faktury, wydruk z karty płatniczej albo inny dowód. Powyższa treść dotycząca zgłoszenia reklamacji stanowi jedynie przykład, z którego Klient nie musi korzystać, i nie wpływa na skuteczność reklamacji zgłoszonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.

4. Klient, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest zobowiązany na koszt BROWIN dostarczyć wadliwy towar do miejsca wskazanego w § 8 punkt 2 niniejszego Regulaminu.

5. Przy odsyłaniu reklamowanego towaru za pośrednictwem firmy kurierskiej Klient powinien wpisać na liście przewozowym, w polu „zadeklarowana wartość" (bądź równoznacznym), cenę zakupu odsyłanego produktu. Kwota ta stanowi deklarację wartości ubezpieczenia.

6. BROWIN rozpatrzy i ustosunkuje się do reklamacji niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia złożenia reklamacji. O sposobie rozpatrzenia reklamacji Klient zostanie poinformowany zgodnie z danymi wskazanymi w zgłoszeniu reklamacji.

7.  W przypadku wystąpienia ewentualnych braków w złożonej reklamacji, BROWIN zwróci się do Klienta o ich uzupełnienie zgodnie z danymi adresowymi wskazanymi w zgłoszeniu reklamacji.


Zwroty

14 dni na odstąpienie od umowy

Zwroty


Czas na odstąpienie od umowy
14 dni
Koszt zwrotu
Koszt zwrotu zależy od tego, jaką metodę dostawy wskażesz podczas zakupu.
dostawa
zwrot
Allegro Kurier DPD
na własny koszt
za darmo z pakietem
Pozostałe metody
na własny koszt
Adres do zwrotu
BROWIN Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp. k.
Pryncypalna 129/141
93-373 Łódź
Dodatkowe informacje

  

Prawo odstąpienia od umowy

1. Zgodnie z art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z 2014 r. poz. 827 z późn. zm.) Konsument, który zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni odstąpić od tej umowy bez podawania jakiejkolwiek przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w punkcie 7, 8 i 10  poniżej. 

2. Bieg terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się:

a. dla umowy, w wykonaniu której BROWIN wydaje towar, będąc zobowiązany do przeniesienia jego własności (np. umowa sprzedaży) – od objęcia towaru w posiadanie przez Konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik, a w przypadku umowy, która obejmuje wiele towarów, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach – od objęcia w posiadanie ostatniego towaru, partii lub części;

b. dla pozostałych umów – od dnia zawarcia umowy.

3. Konsument może odstąpić od umowy informując BROWIN o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia, na przykład przez:

a. wysłanie pisma pocztą na adres: BROWIN Sp. z o.o. Sp. k., ul. Pryncypalna 129/141, 93-373 Łódź, z dopiskiem „Zwrot”;

b. przesłanie tego oświadczenia za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres salon@browin.pl;

4. Do zachowania terminu do odstąpienia od umowy wystarczy wysłanie informacji dotyczącej wykonania przysługującego prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.

5. W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość, umowę uważa się za niezawartą, jeśli Klient będący Konsumentem złożył oświadczenie o odstąpieniu od umowy zanim BROWIN przyjął jego ofertę.

6. W przypadku odstąpienia od umowy, Konsument ma obowiązek zwrócić towar BROWIN niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 14 dni od dnia, w którym Konsument poinformował BROWIN o odstąpieniu od umowy. Do zachowania terminu wystarczy, jeśli Konsument odeśle towar przed upływem 14- dniowego terminu na adres: BROWIN Sp. z o.o. Sp.k., ul. Pryncypalna 129/141, 93-373 Łódź, z dopiskiem „Zwrot”. Konsument może również zwrócić rzecz w Salonie BROWIN w godzinach jego otwarcia.

7. Konsument zobowiązany jest ponieść bezpośrednie koszty zwrotu towaru. 

8. Jeżeli Konsument wybrał sposób dostarczenia towaru inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez BROWIN, BROWIN nie jest zobowiązany do zwrotu Konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.

9. W przypadku odstąpienia od umowy BROWIN niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwróci Konsumentowi wszystkie otrzymane od niego płatności, w tym koszty dostarczenia towaru, z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Konsumenta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez BROWIN oraz z zastrzeżeniem przypadków wskazanych w punktach 10, 12 i 13 poniżej. 

10. W przypadku zwrotu części towarów objętych zamówieniem – BROWIN zwraca Klientowi koszt dostawy zwracanego towaru w wysokości proporcjonalnej w jakiej znajduje się wartość zwracanego towaru w stosunku do wartości zamówienia.

11. Zwrot płatności zostanie dokonany przez BROWIN przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakich użył Konsument, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu płatności. W każdym przypadku Konsument nie poniesie żadnych opłat w związku z tym zwrotem.

12. BROWIN może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Konsumenta do chwili otrzymania towaru z powrotem lub dostarczenia przez Konsumenta dowodu odesłania towaru, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

13. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

14. Zgodnie z art. 38 ustawy z dnia 30 kwietnia 2014 roku o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 r., poz. 827 z późn. zm.), prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do umów:

a. o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy;

b. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;

c. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;

d. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;

e. w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami.


O sprzedającym

Browin_pl

O sprzedającym


99,3%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach

Zgodność z opisem

4,9/5star

Obsługa kupującego

4,9/5star

Koszt wysyłki

4,9/5star
Nie wyświetlamy już oceny za czas wysyłki. Przewidywany czas dostawy zobaczysz na stronie oferty.

Na allegro

od 5 lat i 5 miesięcy

Ostatnie logowanie

dzisiaj o 5:05

Dane firmy

Browin Sp. z o.o. Sp. k.
Pryncypalna 129-141
93-373 Łódź
REGON: 101003641
NIP: 729-268-73-25

Kontakt

  • 422****** ()
poniedziałek - piątek
08:00 - 18:00
sobota
08:00 - 15:00
niedziela
zamknięte

Informacje o sprzedającym

Firma BROWIN jest właścicielem marek:

  • BIOWIN I BROWIN - wszelkie niezbędne i przydatne akcesoria wędliniarskie, winiarskie, piekarnicze, piwowarskie, serowarskie, gorzelnicze oraz służące do przetwórstwa domowego;
  • BIOOGRÓD - akcesoria ogrodnicze;
  • BIOTERM / SOENS / 2measure - urządzenia pomiarowe.

Historia BROWINu, to opowieść o urzeczywistnianiu rodzinnych marzeń. W 1979 roku powstał BIOWIN, dla którego drożdże nie miały tajemnic i który tak ukierunkował swój rozwój, by dzisiejszy BROWIN mógł dawać ludziom radość cieszenia się tym, co najtrafniej wyraża nasze hasło:   ...bo domowe jest lepsze !

Systematycznie zwiększamy swoją obecność na rynku krajowym i dążymy do tego, by być firmą coraz bardziej zauważalną na rynkach europejskich. BROWIN jako lider w kilku obszarach asortymentowych, którym dedykujemy nasze wiodące marki, stawia na konsekwentne umacnianie swojej znaczącej, wypracowanej przez lata pozycji. Jednym z priorytetów naszych działać jest efektywne realizowanie misji edukacyjnej - m.in. w formie warsztatów, szkoleń oraz poradnictwa bezpośredniego i internetowego. Sukces budujemy dbając o opinię wiarygodnej i solidnej firmy, wysoką jakość oferowanych przez nas produktów i relacji biznesowych, a także nieustannie podnosząc poziom sprzedaży i usług. 

Posiadamy własne laboratorium mikrobiologiczne z wdrożonym systemem HACCP. Obsługujemy hurtownie oraz centra handlowe w całym kraju. Wytyczając cele opieramy się na istotnych dla nas wartościach, m.in. takich jak ekologia, dbałość o środowisko i promowanie tego, co naturalne. Wychodzimy naprzeciw oczekiwaniom nawet najbardziej wymagającego ogrodnika. Jesteśmy liczącym się w Europie Środkowej Producentem termometrów, barometrów i higrometrów. Inwestujemy w tworzenie nowoczesnej przestrzeni biurowej, produkcyjnej i magazynowej. Zaraszamy do salonu frimowego znajdującego się w Łodzi przy ul. Pryncypalnej 129/141. 


Pozostałe informacje

Firma BROWIN jest przedsiębiorstwem rodzinnym. Powstała w 1979 r. jako producent drożdży winiarskich. Obecnie na rynku ma silną i ugruntowaną pozycję, którą systematycznie umacnia. Stawiamy na edukację, której idea zawarta jest w naszym haśle: …bo domowe jest lepsze!


Numer oferty: 9430172161

Inni klienci oglądali również

 

Ostatnio przeglądane

zamknij

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

Allegro

zamknij

Dodałeś przedmiot do koszyka

przejdź do koszyka