, , ,
intimishop

Deskorolka elektryczna Acton Blink S

od
intimishop - 98,4%
100,89 zł x 11 rat ()
Dostawa od 14,50 zł
Czas wysyłki 2 dni robocze
14 dni na odstąpienie od umowy
Liczba sztuk
z 4 sztuk
Allegro gwarantuje bezpieczne zakupy
Otrzymasz kupiony przedmiot albo zwrócimy Ci pieniądze. Sprawdź szczegóły.

Parametry

    • Stan:
      Nowy
    • Faktura:
      Wystawiam fakturę VAT

Opis

Dzień dobry.

Dziękuję za zainteresowanie moją ofertą

Opis:

Deskorolka elektryczna Acton Blink S

016244

Innowacyjna Technologia 

ACTON Blink S to deskorolka elektryczna wyposażona w unikatowy silnik typu HUB. Osiągając prędkość do 24 kilometrów na godzinę przy zasięgu prawie 11 kilometrów znakomicie sprawdza się w codziennym przemieszczaniu się. Silnik o mocy 840W pozwala na pokonywanie wzniesień do 15 stopni nachylenia. Dużym plusem tego modelu jest wykonany ze szczotkowanego aluminium panel baterii, który znakomicie chroni przed uszkodzeniami czy czynnikami atmosferycznymi. Jest to model idealny dla osób, które poszukują niedrogiej, szybkiej i wytrzymałej deskorolki.

Noc jak dzień

Blink S została wyposażona w nowoczesny system oświetlenia, dzięki któremu jazda w po zmroku czy w nocy nie stanowi już problemu. Bezpiecznie przemierzaj trasy, ale pamiętaj o bezpieczeństwie i ciesz się urokami nocnej jazdy i zachwyć wszystkich swoją iluminacją.  

Sterowanie i moc

Deskorolka elektryczna ACTON Blink S dzięki specjalnie zaprojektowanemu pilotowi jest bardzo łatwa oraz intuicyjna w sterowaniu. Wzmocniony zasięg Bluetooth pozwala na utrzymanie stabilnego połączenia z deskorolką w trakcie jazdy. Ergonomia wykonania idealnie wpasowuje się w naszą dłoń zapewniając pewny chwyt. Wbudowana dioda LED informuje nas o stopniu naładowania pilota. Pokrętło zmiany prędkości dzięki swojej wielkości i czułości pozwala na osiągnięcie i dopasowanie prędkości do naszych potrzeb. Znaczącym atutem modelu S jest jej waga, wynosząca jedynie 2 kilogramy, dzięki czemu jej transport nie sprawi nam żadnego problemu czy dodatkowego wysiłku.

Specyfikacja

Zasięg

Do 11 km

Prędkość maksymalna

24 km/h

Udźwig

113 kg

Czas ładowania

2 godziny

Silniki

Bezszczotkowe

Moc

840 W x 1

Waga

2 kg

Długość

703 mm

Średnica koła

83 mm

Materiał koła

Poliuretan

Materiał deski

Drzewo Klonu Kanadyjskiego / Szczotkowane Aluminium  

Światła

Przód/Tył/ Boki

W zestawie

Deskorolka ACTON BLINK S

Pilot sterowania

Ładowarka sieciowa

Kabel USB

Klucz do kół

Multimedia

!!!! Ważne informacje !!!!

  • Kupując na moich aukcjach akceptują Państwo warunki zawarte na stronie "O sprzedającym"
  • Brak możliwości odbioru osobistego
  • Wystawiam FV.

Oferty sponsorowane, które mogą Cię zainteresować

Dostawa i płatność

od 14,50 zł

Dostawa i płatność

Wysyłka z: Poznań, Polska
Kupujesz więcej niż jedną sztukę?
Kurier
koszt dostawy
czas realizacji
Kurier
Przesyłka kurierska
14,50 zł
czw. 27 lut. - pt. 28 lut. u Ciebie
czw. 27 lut. - pt. 28 lut. u Ciebie
Płatności

Gwarancja

24 miesiące

Gwarancja

Rodzaj gwarancji

producenta/dystrybutora

Okres gwarancji

24 miesiące
Dodatkowe informacje

 Dowodem zakupu jest Faktura Vat wystawiona na osobę prywatną lub firmę.

1. Umową Sprzedaży objęte są nowe Produkty.

2. Sprzedawca jest obowiązany dostarczyć Klientowi rzecz wolną od wad.

3. W przypadku wystąpienia wady zakupionego u Sprzedawcy towaru Klient ma prawo do reklamacji w oparciu o przepisy dotyczące rękojmi w kodeksie cywilnym. Jeżeli Klientem jest Przedsiębiorca, strony wyłączają odpowiedzialność z tytułu rękojmi.

3. Reklamację należy zgłosić pisemnie lub drogą elektroniczną na podane w niniejszym Regulaminie adresy Sprzedawcy. 

4. Zaleca się, aby w reklamacji zawrzeć m.in. zwięzły opis wady, okoliczności (w tym datę) jej wystąpienia, dane Klienta składającego reklamację, oraz żądanie Klienta w związku z wadą towaru. 

5. Sprzedawca ustosunkuje się do żądania reklamacyjnego niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni, a jeśli nie zrobi tego w tym terminie, uważa się, że żądanie Klienta uznał za uzasadnione.

6. Sprzedawca ustosunkuje się do żądania reklamacyjnego niezwłocznie, a jeżeli Klientem jest Konsument - nie później niż w terminie 14 dni. Jeżeli Klientem jest Konsument, a Sprzedawca nie ustosunkuje się do żądania reklamacyjnego terminie 14 dni, uważa się, że żądanie Klienta uznał za uzasadnione 

6. Towary odsyłane w ramach procedury reklamacyjnej należy wysyłać na adres podany w pkt 3 niniejszego Regulaminu.

7. W przypadku, gdy na Produkt została udzielona gwarancja, informacja o niej, a także jej treść, będą zawarte przy opisie Produktu w Sklepie. 

1. Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Konsumenta z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod następującymi adresami internetowymi Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów: http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php; http://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php oraz http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php.

2. Konsument posiada następujące przykładowe możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:

a. Konsument uprawniony jest do zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego, o którym mowa w art. 37 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. z 2014 r. poz. 148 z późn. zm.), z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z Umowy zawartej ze Sprzedawcą. 

b. Konsument uprawniony jest do zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej, zgodnie z art. 36 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. z 2014 r. poz. 148 z późn. zm.), z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Konsumentem a Sprzedawcą. 

c. Konsument może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między nim a Sprzedawcą, korzystając także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich).

Reklamacja

Reklamacja

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata
rękojmia wyłączona dla przedsiębiorców

Adres do reklamacji

PHU DOBI
sw.Antoniego 17/4
61-359 Poznań
Dodatkowe informacje

 

1. Umową Sprzedaży objęte są nowe Produkty.

2. Sprzedawca jest obowiązany dostarczyć Klientowi rzecz wolną od wad.

3. W przypadku wystąpienia wady zakupionego u Sprzedawcy towaru Klient ma prawo do reklamacji w oparciu o przepisy dotyczące rękojmi w kodeksie cywilnym. Jeżeli Klientem jest Przedsiębiorca, strony wyłączają odpowiedzialność z tytułu rękojmi.

3. Reklamację należy zgłosić pisemnie lub drogą elektroniczną na podane w niniejszym Regulaminie adresy Sprzedawcy. 

4. Zaleca się, aby w reklamacji zawrzeć m.in. zwięzły opis wady, okoliczności (w tym datę) jej wystąpienia, dane Klienta składającego reklamację, oraz żądanie Klienta w związku z wadą towaru. 

5. Sprzedawca ustosunkuje się do żądania reklamacyjnego niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni, a jeśli nie zrobi tego w tym terminie, uważa się, że żądanie Klienta uznał za uzasadnione.

6. Sprzedawca ustosunkuje się do żądania reklamacyjnego niezwłocznie, a jeżeli Klientem jest Konsument - nie później niż w terminie 14 dni. Jeżeli Klientem jest Konsument, a Sprzedawca nie ustosunkuje się do żądania reklamacyjnego terminie 14 dni, uważa się, że żądanie Klienta uznał za uzasadnione 

6. Towary odsyłane w ramach procedury reklamacyjnej należy wysyłać na adres podany w pkt 3 niniejszego Regulaminu.

7. W przypadku, gdy na Produkt została udzielona gwarancja, informacja o niej, a także jej treść, będą zawarte przy opisie Produktu w Sklepie. 

1. Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Konsumenta z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod następującymi adresami internetowymi Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów: http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php; http://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php oraz http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php.

2. Konsument posiada następujące przykładowe możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:

a. Konsument uprawniony jest do zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego, o którym mowa w art. 37 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. z 2014 r. poz. 148 z późn. zm.), z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z Umowy zawartej ze Sprzedawcą. 

b. Konsument uprawniony jest do zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej, zgodnie z art. 36 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. z 2014 r. poz. 148 z późn. zm.), z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Konsumentem a Sprzedawcą. 

c. Konsument może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między nim a Sprzedawcą, korzystając także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich).

Zwroty

14 dni na odstąpienie od umowy

Zwroty

14 dni na odstąpienie od umowy
Czas na odstąpienie od umowy
14 dni
Koszt zwrotu
Koszt zwrotu zależy od tego, jaką metodę dostawy wskażesz podczas zakupu.
dostawa
zwrot
Przesyłka kurierska
na własny koszt
Adres do zwrotu
PHU DOBI Dobromir Olszakowski
sw.Antoniego 17/4
61-359 Poznań
Ograniczenie prawa do odstąpienia

Prawo odstąpienia od umowy bez podania przyczyny nie przysługuje konsumentowi w przypadku, gdy kupujący otworzył zapieczętowane opakowanie towaru, którego po otwarciu nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub względy higieniczne (przepis z ustawy).

Dodatkowe informacje

1. Umową Sprzedaży objęte są nowe Produkty.

2. Sprzedawca jest obowiązany dostarczyć Klientowi rzecz wolną od wad.

3. W przypadku wystąpienia wady zakupionego u Sprzedawcy towaru Klient ma prawo do reklamacji w oparciu o przepisy dotyczące rękojmi w kodeksie cywilnym. Jeżeli Klientem jest Przedsiębiorca, strony wyłączają odpowiedzialność z tytułu rękojmi.

3. Reklamację należy zgłosić pisemnie lub drogą elektroniczną na podane w niniejszym Regulaminie adresy Sprzedawcy. 

4. Zaleca się, aby w reklamacji zawrzeć m.in. zwięzły opis wady, okoliczności (w tym datę) jej wystąpienia, dane Klienta składającego reklamację, oraz żądanie Klienta w związku z wadą towaru. 

5. Sprzedawca ustosunkuje się do żądania reklamacyjnego niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni, a jeśli nie zrobi tego w tym terminie, uważa się, że żądanie Klienta uznał za uzasadnione.

6. Sprzedawca ustosunkuje się do żądania reklamacyjnego niezwłocznie, a jeżeli Klientem jest Konsument - nie później niż w terminie 14 dni. Jeżeli Klientem jest Konsument, a Sprzedawca nie ustosunkuje się do żądania reklamacyjnego terminie 14 dni, uważa się, że żądanie Klienta uznał za uzasadnione 

6. Towary odsyłane w ramach procedury reklamacyjnej należy wysyłać na adres Sprzedawcy

7. W przypadku, gdy na Produkt została udzielona gwarancja, informacja o niej, a także jej treść, będą zawarte przy opisie Produktu w Sklepie. 

1. Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Konsumenta z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod następującymi adresami internetowymi Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów: http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php; http://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php oraz http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php.

2. Konsument posiada następujące przykładowe możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:

a. Konsument uprawniony jest do zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego, o którym mowa w art. 37 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. z 2014 r. poz. 148 z późn. zm.), z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z Umowy zawartej ze Sprzedawcą. 

b. Konsument uprawniony jest do zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej, zgodnie z art. 36 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. z 2014 r. poz. 148 z późn. zm.), z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Konsumentem a Sprzedawcą. 

c. Konsument może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między nim a Sprzedawcą, korzystając także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich).

O sprzedającym

intimishop

O sprzedającym

intimishop

98,4%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach
ZGODNOŚĆ Z OPISEM
4,9/5
OBSŁUGA KLIENTA
4,8/5
KOSZT WYSYŁKI
4,9/5
Nie wyświetlamy już oceny za czas wysyłki.
Przewidywany czas dostawy zobaczysz na stronie oferty.
NA ALLEGRO OD
od roku i 2 miesięcy
OSTATNIE LOGOWANIE
dzisiaj o 00:19

Dane firmy

Dobromir Olszakowski
PHU DOBI Dobromir Olszakowski
Św.Antoniego17/4, 17
61-359 Poznań
NIP: 7811651060

Kontakt

Informacje o sprzedającym

PHU DOBI Dobromir Olszakowski

Św.Antoniego 17/4

61-359 Poznań

Pozostałe informacje

Dzień dobry. 

Szanując Państwa oraz swój czas przedstawiam krótką informacje oraz warunki moich ofert. 

Sprzedający ma obowiązek okreslić warunki transakcji ,a kupujący potwierdzając zakup (licytacja lub Kup Teraz) akceptuje poniższe warunki)

  • Cennik dostaw nie obejmuje przedmiotów ponad normatywnych wg cenników dostawy.(Beczki, drabiny, rusztowania, produkty powyżej 1,5m długości oraz 1,6m wysokości oraz powyżej 30kg)
  • Dokumentem zakupu jest Faktura Vat (imienna lub na firmę) wysłana na adres e-mail  w ciągu 7 dni od dnia  zakupu. (do przesyłek nie są  dołączane dokumenty sprzedaży)
  • Przed zakupem proszę o potwierdzenie dostępności produktu poprzez "Zadaj pytanie sprzedającemu". Prowadzę sprzedaż w kilku sklepach sklepach.    
  • Jeśli chcą Państwo skorzystać z innej formy wysyłki proszę o kontakt.  
  • Preferuje kontakt poprzez formularz na portalu allegro
  • Towar oznaczony jako poserwisowy nie podlega zwrotowi oraz reklamacji  
  • Przy zakupach wieloproduktowych może nastąpić sytuacja gdy zamówienie zostanie zrealizowane w dwóch/trzech przesyłkach (Wysyłka z różnych magazynów)
  • W przypadku braku przesyłki poproszę o przesłanie wiadomości email
  • NIE MAM WPŁYWU NA WYDŁUŻONY CZAS DOSTAWY SPOWODOWANY OPÓŹNIENIEM PRZEWOŹNIKA

Dane teleadresowe 

 PHU DOBI Dobromir Olszakowski   

ul.Św.Antoniego 17/4  

61-359 Poznań  

intimishop@dobols.pl

  Zapraszam do zapoznania się z pełną ofertą 

Numer oferty: 8933236795

Inni klienci oglądali również

 

Ostatnio przeglądane


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

Allegro