Sprzedaż zakończona

Nie było ofert kupna

Oferty sponsorowane, które mogą Cię zainteresować

, , ,

Depilator z pęsetami Philips BRE BRE631/00 (kolor

od
Marool_pl
99,8% poleca sprzedawcę
Allegro Smart!
Dostawaod 8,00 zł
Czas wysyłki2 dni robocze
Zwrotza darmo
Liczba sztuk
z 10 sztuk
Allegro gwarantuje bezpieczne zakupy
Otrzymasz kupiony przedmiot albo zwrócimy Ci pieniądze. Sprawdź szczegóły.

Parametry

    • Stan:
      Nowy
    • Faktura:
      Wystawiam fakturę VAT
    • Marka:
      Philips
    • Kolor dominujący:
      biały
    • Zasilanie:
      akumulatorowe
    • Funkcje:
      regulacja prędkości

Opis

                                                 Depilator z pęsetami Philips BRE BRE631/00 (kolor biały)

AGDPHIDEP0074

                                                             

Specyfikacja Kod producenta BRE631/00 Przeznaczenie Ciało, Klatka piersiowa, Nogi, Okolice bikini, Pachy, Ręce, Twarz Regulacja prędkości depilatora 2 stopnie Rodzaj zasilania Akumulatorowe Napięcie Brak danych Rodzaj wtyczki sieciowej Brak danych Czas pracy na baterii (do) 40 min Kolor główny Biały

Dostawa i płatność

od 8,00 zł

Dostawa i płatność

Wysyłka z: Lubawa, Polska
Aby mieć darmową dostawę, kup u Marool_pl za co najmniej 1000,00 zł.
Kupujesz więcej niż jedną sztukę?
Odbiór w punkcie
koszt dostawy
czas realizacji
Odbiór w punkcie
Allegro Punkty Poczta, Żabka, Orlen, Ruch
8,00 zł
czw. 19 gru. - pt. 20 gru. w punkcie
z pakietem
0,00 zł
czw. 19 gru. - pt. 20 gru. w punkcie
Allegro Paczkomaty 24/7 InPost
8,99 zł
czw. 19 gru. w punkcie
z pakietem
0,00 zł
czw. 19 gru. w punkcie
Paczkomaty 24/7
11,90 zł
czw. 19 gru. w punkcie
czw. 19 gru. w punkcie
Punkty Poczta, Żabka, Orlen, Ruch
14,90 zł
czw. 19 gru. - pt. 20 gru. w punkcie
czw. 19 gru. - pt. 20 gru. w punkcie
Paczka24 Odbiór w Punkcie
18,90 zł
czw. 19 gru. - pt. 20 gru. w punkcie
czw. 19 gru. - pt. 20 gru. w punkcie
Kurier
koszt dostawy
czas realizacji
Kurier
Allegro Pocztex Kurier 48
9,90 zł
czw. 19 gru. - pt. 20 gru. u Ciebie
czw. 19 gru. - pt. 20 gru. u Ciebie
Pocztex Kurier48
16,90 zł
czw. 19 gru. - pt. 20 gru. u Ciebie
czw. 19 gru. - pt. 20 gru. u Ciebie
Przesyłka kurierska
18,90 zł
czw. 19 gru. - pt. 20 gru. u Ciebie
czw. 19 gru. - pt. 20 gru. u Ciebie
Przesyłka kurierska pobranie
29,90 zł
czw. 19 gru. - pt. 20 gru. u Ciebie
czw. 19 gru. - pt. 20 gru. u Ciebie
Płatności

Gwarancja

24 miesiące

Gwarancja

Rodzaj gwarancji

producenta/dystrybutora

Okres gwarancji

24 miesiące
12 miesięcy dla przedsiębiorców
Dodatkowe informacje

 

1. Towary oferowane w Sklepie internetowym mogą być objęte gwarancją producenta, sprzedawcy lub dystrybutora, gdy jest to zaznaczone w opisie produktu na stronie sklepu w zakładce „gwarancja i zwroty”.  
2. W przypadku kiedy z towarem dostarczona jest oryginalna karta gwarancyjna, napraw gwarancyjnych dokonują autoryzowane punkty serwisowe w całym kraju.
3.W niektórych przypadkach naprawy gwarancyjne realizowane są w autoryzowanych punktach serwisowych za okazaniem dowodu zakupu. Okres i warunki gwarancji oznaczone są w karcie gwarancyjnej oraz przy opisie danego towaru na stronie producenta, dystrybutora lub sprzedawcy.  

Reklamacja

Reklamacja

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata
rękojmia wyłączona dla przedsiębiorców

Adres do reklamacji

MAROOL Kids World
Przy Kaszowniku 25A/D
87-100 TORUŃ
Dodatkowe informacje

 

Jak zgłosić reklamację?


1. Prosimy o zgłaszanie reklamacji e-mailem: kontakt@marool.pl  lub telefonicznie 512 050 271  
2. Zgłaszając reklamację należy podać imię i nazwisko zamawiającego, nr aukcji, nr dowodu zakup oraz opisać zauważoną wadę i sprecyzować swoje żądanie.
3. Klient zobowiązany jest dostarczyć rzecz wadliwą na adres siedziby Sprzedawcy lub adres wskazany w korespondencji mailowej.  W przypadkach uzasadnionych reklamacji lub zwrotów spełniających w/w warunki, gwarantujemy zwrot należności drogą przelewu bankowego na wskazane przez zamawiającego konto bez potrącania kosztów manipulacyjnych
4. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, Sprzedawca niezwłocznie zwróci się do Klienta o ich uzupełnienie we wskazanym zakresie. Wraz z takim zawiadomieniem do Klienta przesłana zostanie informacja, w jaki sposób należy uzupełnić braki w zgłoszeniu reklamacyjnym
5. Po przyjęciu zgłoszenia, Dział Obsługi Reklamacji do 24 godzin roboczych prześle dalsze instrukcje drogą elektroniczną – mailową na podany adres e-mail.
6. Sprzedawca w ciągu 14 dni od dnia żądania zawierającego reklamację, ustosunkuje się do reklamacji Towaru lub reklamacji związanej z realizacją Umowy sprzedaży zgłoszonej przez Klienta.
7. Powyższy termin nie dotyczy reklamacji, w związku z którą Klient chce odstąpić od umowy.


Jak należy odbierać towar zamówiony na odległość?


1. Przy odbiorze paczki od kuriera upewnij się, że na paczce nie ma żadnych uszkodzeń transportowych!
przed podpisaniem odbioru paczki: bardzo dokładnie sprawdź, czy nie nosi ona żadnych śladów uszkodzenia mechanicznego (obtłuczone, rozdarte pudełko; zerwana taśma, wgnieciony karton itp.)
po podpisaniu protokołu odbioru: sprawdź paczkę w obecności kuriera. To jest Twoim prawem a obowiązkiem kuriera.
2. Jeśli odebrałeś/-aś paczkę (tzw. "zgodne przyjęcie paczki") i po odjeździe kuriera stwierdziłeś/łaś uszkodzenie fizyczne towaru lub brak któregoś z elementów zamówienia,  możesz niezwłocznie zgłosić ten fakt firmie kurierskiej (do 7 dni od daty otrzymania przesyłki). Pamiętaj również o zgłoszeniu zaistniałej sytuacji nam.


Jak należy postępować, gdy zamówienie odbierane w Paczkomacie posiada ślady uszkodzenia?


Paczkomaty umożliwiają złożenie reklamacji w momencie odbierania przesyłki. W tym celu należy, skorzystać z odpowiedniej opcji w Paczkomacie a następnie ponownie umieścić w nim przesyłkę do dyspozycji firmy Inpost i postępować zgodnie ze wskazówkami na Paczkomacie. Formularz reklamacyjny wysyłany jest na adres e-mail odbiorcy, należy go wypełnić i zatwierdzić (jest to równoznaczne ze złożeniem reklamacji) do 14 dni. Niewypełnienie formularza w określonym terminie skutkuje odesłaniem przesyłki Paczkomatowej do nadawcy. Operator po zainicjowaniu reklamacji, dokonuje komisyjnego otwarcia przesyłki Paczkomatowej i sporządza stosowny protokół. Do momentu złożenia reklamacji odbiorca ma możliwość odebrania Przesyłki Paczkomatowej z oddziału operatora.
W przypadku nienaruszonego opakowania, a uszkodzonej zawartości, odbiorca proszony jest do zgłoszenie się do pobliskiego oddziału firmy InPost.
Zaznaczmy, iż niezależnie od powyższej procedury Klient może złożyć reklamację u sprzedawcy.


Co zrobić jeśli odbierany towar w Placówce Pocztowej jest uszkodzony fizycznie?


1. Sprawdź stan opakowania
Przy odbiorze przesyłki w placówce Poczty Polskiej przed podpisaniem "zgodnego przyjęcia paczki" dokładnie sprawdź, czy opakowanie nie nosi żadnych śladów uszkodzeń mechanicznych (obtłuczone, rozdarte pudełko, zerwana taśma, wgnieciony karton itp.)
2. Sprawdź zawartość paczki przy wydającym paczkę
W przypadku jakichkolwiek wątpliwości, należy rozpakować paczkę w obecności pracownika Poczty Polskiej, który wydaje przesyłkę i upewnić się, że towar jest w stanie idealnym.  
3. Spisywanie formularza reklamacyjnego
W przypadku stwierdzenia nieprawidłowości podczas sprawdzania przesyłki należy na miejscu, w obecności pracownika placówki, wypełnić formularz reklamacyjny zawierając informacje dotyczące powstałych uszkodzeń.  
4. Odmów przyjęcia i zgłoś nam sytuację
W przypadku stwierdzenia uszkodzeń mechanicznych należy odmówić przyjęcia przesyłki i poinformować nas o zaistniałej sytuacji.
Odebranie i potwierdzenie odebrania przesyłki złożonym podpisem traktuje się jako potwierdzenie, że przesyłka dotarła w stanie idealnym. Nie możemy już odmówić przyjęcia paczki.  


Reklamacja przesyłek zagubionych lub niedostarczonych w terminie - Poczta Polska


W przypadku zagubienia lub niedostarczenia w terminie przesyłek nadanych Pocztą Polską reklamację należy zgłosić bezpośrednio do nas.
Reklamacja zostanie zgłoszona do Poczty Polskiej jednak dopiero po upływie 14 dni od daty nadania paczki.
Powyższy czas zgłoszenia reklamacji wynika z regulaminu Poczty Polskiej S.A. Zgłaszając reklamację prosimy mieć na uwadze wydłużony czas realizacji takiego zgłoszenia.



Rękojmia (dla transakcji po 25.12.2014r.)


Możliwość zgłaszania reklamacji z tytułu rękojmi - przysługuje klientom na zasadach opisanych w regulaminie i w sposób regulowany ustawą.
Przesłanie reklamowanego towaru prosimy poprzedzić zgłoszeniem on-line w treści wskazując chęć skorzystania z uprawnień wynikających z rękojmi.
Paczkę z reklamowanym towarem należy odesłać na adres:


MAROOL MAREK LICZNERSKI
ul. Przy Kaszowniku 25A/D
87-100 Toruń


Wybrane główne zasady na które należy zwrócić uwagę przy reklamacji z tytułu rękojmi:


1. Możliwość skorzystania z tej formy reklamacji istnieje do 2 lat od daty zakupu.
2. Kupujący powinien określić sposób doprowadzenia towaru do zgodności z umową (wymiana, naprawa, obniżenie cenylub zwrot).W przypadku, kiedy konsument żąda wymiany rzeczy lub jej naprawy, przedsiębiorca może odmówić spełnienia tego żądania pod warunkiem, że opcja wskazana przez konsumenta:
-Byłaby niemożliwa do zrealizowania dla sprzedawcy – np. ze względu na zaprzestanie produkcji określonych części zamiennych lub całego towaru
albo
- W porównaniu z drugim z możliwych żądań wymagałaby nadmiernych kosztów – np. żądanie wymiany całego urządzenia na nowe, jeśli uszkodzenie dotyczy jednego elementu o niskiej wartości.

Zwroty

14 dni na odstąpienie od umowy

Zwroty

14 dni na odstąpienie od umowy
Czas na odstąpienie od umowy
14 dni
Koszt zwrotu
Koszt zwrotu zależy od tego, jaką metodę dostawy wskażesz podczas zakupu.
dostawa
zwrot
Allegro Paczkomaty 24/7 InPost
za darmo
Allegro Punkty Poczta, Żabka, Orlen, Ruch
na własny koszt
za darmo z pakietem
Pozostałe metody
na własny koszt
Adres do zwrotu
MAROOL Kids World
Przy Kaszowniku 25A/D
87-100 TORUŃ
Dodatkowe informacje

  Zwrot zakupionego towaru w ciągu 14 dni (odstąpienie od umowy).

1. Klient będący Konsumentem może odstąpić od Umowy bez podania przyczyny poprzez złożenie stosownego oświadczenia w terminie 14 dni. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.Pamiętaj, że zgodnie z polskim prawem możliwość zwrotu 14 dniowego dotyczy tylko Konsumentów. Oznacza to, że kupując produkt na użytek firmowy (z fakturą zakupu z numerem NIP przedsiębiorstwa) nie będziesz mógł skorzystać ze zwrotu 14dniowego.

2.Termin 14-dniowy liczy się od dnia, w którym nastąpiło dostarczenie Towaru lub w przypadku Umowy o świadczenie Usług od dnia jej zawarcia.

3.Klient może sformułować oświadczenie samodzielnie bądź skorzystać ze wzoru oświadczenia o odstąpieniu od Umowy, który stanowi Załącznik nr 1 do Regulaminu.

4.Sprzedawca z chwilą otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od Umowy przez Konsumenta prześle na adres poczty elektronicznej Konsumenta potwierdzenie otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od Umowy.

5. W przypadku odstąpienia od Umowy zawartej na odległość, Umowa jest uważana za niezawartą. To, co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w celu stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonalności Towaru. Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni. Zakupiony Towar należy zwrócić na adres Sprzedawcy:

MAROOL MAREK LICZNERSKIul. Przy Kaszowniku 25A/D87-100 Toruń


6. Sprzedawca niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od Umowy zwróci Konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia Towaru. Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument, chyba, że Konsument wyrazi zgodę na inny sposób zwrotu, przy czym sposób ten nie będzie się wiązał dla Konsumenta z żadnym kosztem. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Klienta do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Klienta dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej, chyba że Sprzedawca zaproponował, że sam odbierze rzecz od Klienta.

7. Jeżeli Konsument wybrał sposób dostarczenia Towaru inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu Konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.

8. Klient ponosi tylko bezpośredni koszt zwrotu Towaru, chyba że Sprzedawca zgodził się ponieść ten koszt.

9.Prawo do odstąpienia od Umowy przez Konsumenta jest wyłączone w przypadku:   

  1. świadczenia usług, jeżeli Sprzedawca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą Konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od Umowy;  
  2. Umowy, w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi Sprzedawca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od Umowy;  
  3. Umowy, w której przedmiotem świadczenia jest Towar nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji Konsumenta lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;  
  4. Umowy, w której przedmiotem świadczenia jest Towar ulegający szybkiemu zepsuciu lub mający krótki termin przydatności do użycia;  
  5. Umowy, w której przedmiotem świadczenia jest Towar dostarczany w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;  
  6. Umowy, w której przedmiotem świadczenia są Produkty, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;  
  7. Umowy, w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu Umowy Sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi Sprzedawca nie ma kontroli;  
  8. Umowy, w której Konsument wyraźnie żądał, aby Sprzedawca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli Sprzedawca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania Konsument żądał, lub dostarcza Towary inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od Umowy przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub Towarów;  
  9. Umowy, w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem Umowy o prenumeratę;  
  10. Umowy zawartej w drodze aukcji publicznej;  
  11. Umowy o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi;  
  12. Umowy o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą Konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od Umowy i po poinformowaniu go przez Sprzedawcę o utracie prawa odstąpienia od Umowy.  

O sprzedającym

Marool_pl

O sprzedającym

Marool_pl

99,8%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach
ZGODNOŚĆ Z OPISEM
5,0/5
OBSŁUGA KLIENTA
5,0/5
KOSZT WYSYŁKI
4,9/5
Nie wyświetlamy już oceny za czas wysyłki.
Przewidywany czas dostawy zobaczysz na stronie oferty.
NA ALLEGRO OD
od 5 lat i 11 miesięcy
OSTATNIE LOGOWANIE
dzisiaj o 07:32

Dane firmy

Marek Licznerski
MAROOL
Rumienica 24
14-260 Lubawa
REGON: 281573152
NIP: 744-164-64-04

Kontakt

poniedziałek - piątek
10:00 - 16:00
sobota - niedziela
zamknięte

Informacje o sprzedającym

Dane Firmy: 

MAROOL Marek Licznerski  

Rumienica 24 

14-260 Lubawa   

NIP: 744-164-64-04  

Tel. 512050271  


Wpłaty bankowe  Millennium Bank: 78 1160 2202 0000 0002 5821 8638


 Postanowienia ogólne  

1. Niniejszy Regulamin jest integralną częścią umowy sprzedaży produktów i zarazem określa warunki oraz zasady prowadzonej przez firmę sprzedaży. 

2. Klient może kontaktować się ze Sprzedającym korespondencyjnie pod adresem: ul. Przy Kaszowniku 25A/D, 87-100 Toruń, pod adresem e-mail: kontakt@marool.pl , pod numerem telefonu: 512 050 271. 

3. Każdy Klient dokonujący zakupu produktów na naszych aukcjach jest zobowiązany zapoznać się i zaakceptować niniejszy Regulamin. 

Przedmiot sprzedaży  

1. Przedmiotem sprzedaży są produkty oferowane w ramach działalności Sprzedawcy na stronach portalu internetowego Allegro.pl  

2. Wszystkie Towary dostępne w Sklepie Internetowym są fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek polski   

3. Ceny Towarów podawane są w złotych polskim i zawierają wszystkie składniki, w tym podatek VAT, cła oraz inne opłaty. 

4. Sprzedający ponosi odpowiedzialność z tytułu rękojmi za wady w przypadku stwierdzenia wady przed upływem dwóch lat od wydania towaru Klientowi.  

5. Akceptując Regulamin, Klient dokonujący zakupu oferowanych produktów, wyraża zgodę na wystawianie i przesyłanie faktur w formie elektronicznej przez Sprzedawcę zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Finansów z dnia 14 lipca 2005 r. w sprawie wystawiania oraz przesyłania faktur w formie elektronicznej, a także przechowywania oraz udostępniania organowi podatkowemu lub organowi kontroli skarbowej tych faktur (Dz. U. 2005, nr 133, poz. 1119) oraz zasadami wystawiania, przesyłania i przechowywania faktury elektronicznej. Zgoda na otrzymywanie faktury w formie elektronicznej jest równoznaczna z rezygnacją z otrzymywania faktury w formie papierowej.  

6. Jeśli Klient nie zastrzeże sobie inaczej, zostaje wystawiony standardowo paragon jako dokument sprzedaży.  

7. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za błędne dane podane przez Kupującego w procesie zakupu, jako właściwe do wystawienia faktury VAT.  

8.Każda faktura w formie elektronicznej będzie dostarczona Klientom za pośrednictwem poczty elektronicznej na adresy poczty elektronicznej podany przez Klienta w formularzu.  

9. Klient jest uprawniony do wycofania akceptacji zgodnie z § 3 ust. 4 rozporządzenia w drodze pisemnego oświadczenia woli na adres: ul. Przy Kaszowniku 25A/D, 87-100 Toruń, lub pod adresem e-mail  kontakt@marool.pl   W przypadku cofnięcia akceptacji od dnia następującego po dniu doręczenia oświadczenia Klienta o wycofaniu akceptacji Marool traci prawo do wystawiania i przesyłania Klientowi faktur w formie elektronicznej.  

10. Produkty fabrycznie zapakowane nie są otwierane i sprawdzane przed wysyłką.  

11. Sprzedawca dokonuje bieżącej aktualizacji oferty swoich produktów oferowanych na aukcjach portalu Allegro.pl  

12. Sprzedawca odpowiada za wady produktu na podstawie obowiązujących przepisów prawa. 

Zakupy i płatności  

1. Po zakupie Klient zobowiązany jest poprawnie wypełnić formularz sposobu zapłaty i dostawy Allegro.  

2. Sprzedawca realizuje zamówienie na podstawie danych i dyspozycji zawartych w formularzu Allegro i nie ponosi odpowiedzialności za ewentualne skutki błędnie wpisanych danych przez Kupującego.  

3. W przypadku niepełnego, błędnego adresu, wątpliwości związanych z formą, datą, godziną wysyłki lub odbioru podaną przez Klienta w formularzu (lub e-mailu), wysyłka zostaje wstrzymana, a Sprzedawca podejmuje telefoniczny lub e-mailowy kontakt z Klientem w celu wyjaśnienia wątpliwości.  

4. Zmiana adresu dostawy następuje poprzez formularz sposobu zapłaty i dostawy Allegro. Podanie innego adresu do wysyłki tylko poprzez e-mail lub w tytule przelewu może nie zostać wzięte pod uwagę.  

5. Płatność za realizację zamówienia następuje w jeden z poniższych sposobów:             a. przelew bankowy na rachunek bankowy Sprzedawcy (w tym przypadku realizacja Zamówienia rozpoczęta zostanie po przesłaniu Klientowi przez Sprzedawcę potwierdzenia przyjęcia Zamówienia, zaś wysyłka dokonana zostanie niezwłocznie po wpłynięciu środków na rachunek bankowy Sprzedawcy i skompletowaniu Zamówienia);              b. gotówką przy odbiorze osobistym - płatność w punkcie odbioru osobistego Sprzedawcy (w tym przypadku realizacja Zamówienia zostanie dokonana niezwłocznie po przesłaniu Klientowi przez Sprzedawcę potwierdzenia przyjęcia Zamówienia, zaś Towar wydany zostanie w punkcie odbioru osobistego Sprzedawcy);              c. gotówką za pobraniem, płatność dostawcy przy dokonywaniu dostawy (w tym przypadku realizacja Zamówienia i jego wysyłka zostanie rozpoczęta po przesłaniu Klientowi przez Sprzedawcę potwierdzenia przyjęcia Zamówienia i skompletowaniu Zamówienia);              d. płatność elektroniczna (w tym przypadku realizacja Zamówienia rozpoczęta zostanie po przesłaniu Klientowi przez Sprzedawcę potwierdzenia przyjęcia Zamówienia oraz po otrzymaniu przez Sprzedawcę informacji z systemu agenta rozliczeniowego o dokonaniu płatności przez Klienta, zaś wysyłka dokonana zostanie niezwłocznie po skompletowaniu Zamówienia);              e. płatność w systemie ratalnym (w tym przypadku realizacja zamówienia rozpoczęta zostanie po przesłaniu Klientowi przez Sprzedawcę potwierdzenia przyjęcia Zamówienia, jego skompletowaniu oraz po otrzymaniu od Santander Consumer Bank płatności za zamówiony Towar).   

6. Na kontakt w sprawie zapłaty oraz wpłatę Sprzedawca czeka 4 dni. Po tym czasie Sprzedawca występuje do Allegro o zwrot prowizji z tytułu niezrealizowanej transakcji, a zakupiony przedmiot ponownie wystawia do sprzedaży.  

Wysyłka  

1. Dostawy produktów zakupionych w ramach portalu internetowego Allegro.pl realizowane są wyłącznie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.  

2. Dla zamówień opłaconych lub złożonych za pobraniem wysyłka następuje w ciągu 48h w dni robocze, wyłączając sytuacje wyjątkowe, losowe i okresy wzmożonej sprzedaży, kiedy czas realizacji zamówień może ulec wydłużeniu.  

3. Zakupione produkty są dostarczane za pośrednictwem firm transportowych tj.: firmy kurierskiej GLS, DHL,DPD, INPOST, FEDEX, DB SCHENKER, POCZTEX i do paczkomatów firmy InPost Sp. z o.o.   

4. Klient może również osobiście odebrać zamówione produkty pod adresem: ul. Przy Kaszowniku 25A/D, 87-100 Toruń , w godzinach pracy sklepu, tj. poniedziałek – piątek 10-17, sobota 10-15, wyłącznie po otrzymaniu informacji od sprzedającego, że towar jest gotowy do odbioru.  

5. Koszt dostawy zakupionych produktów jest wskazany na aukcjach Sprzedawcy.  

6. W przypadku dostarczenia przesyłki kurierem odbiór jej wymaga pisemnego pokwitowania.  

7. Kurier doręcza paczki w dni robocze, w przypadku nieobecności odbiorcy pozostawia awizo. Kurier podejmuje dwie próby doręczenia. Kurier może, ale nie ma obowiązku podjęcia wcześniejszego kontaktu telefonicznego z Klientem.  

8. Przesyłki są doręczane wyłącznie w dni robocze. W soboty, niedziele oraz święta przesyłki nie są doręczane.   

9. Przesyłki są w większości doręczane następnego dnia roboczego po nadaniu przesyłki, w sporadycznych sytuacjach w ciągu 2 dni roboczych.   

10. W szczególnych okresach wzmożonej sprzedaży (okresy przed świętami: Wielkanoc, Dzień Dziecka, Mikołajki, Boże Narodzenie) czas realizacji zamówień może być wydłużony.  

11. Sprzedawca nie może zagwarantować konkretnego terminu doręczenia. W momencie przekazania przesyłki do firmy transportowej Sprzedawca nie ma wpływu na czas i sposób doręczenia. Sprzedawca również nie jest w stanie przewidzieć sytuacji losowych, które mogą spotkać przesyłkę.  

12. Paczki przygotowywane są do wysyłki w sposób minimalizujący ewentualność uszkodzenia podczas transportu.  

13. W przypadku stwierdzenia jakichkolwiek uszkodzeń przesyłki, mogących mieć związek z dostawą, nawet pomimo braku uszkodzeń opakowania zewnętrznego, zaleca się ich niezwłoczne zgłoszenie sprzedawcy pod adresem kontakt@marool.pl lub telefonicznie tel. 512 050 271 oraz w terminie do 7 dni bezpośrednio w firmy transportowej w celu spisania protokołu szkody. Przy czym zaleca się sprawdzenie przesyłki przy kurierze i gdy istnieje konieczność spisanie protokołu uszkodzenia.  

14. Ewentualne reklamacje dotyczące uszkodzenia w transporcie będą uwzględniane na podstawie spisanego protokołu szkody z firmą transportową.  

Ochrona danych osobowych  

1. Otrzymując od Grupy Allegro dane osobowe kupujących, Sprzedawca zobowiązany jest do zapewnienia kupującym realizacji uprawnień wynikających z ustawy o ochronie danych osobowych.  

2. W związku z powyższym kupującym przysługują następujące prawa: - prawo dostępu do treści swoich danych osobowych, - prawo do ich poprawiania oraz modyfikacji, - prawo do kontroli przetwarzania ich danych osobowych, na zasadach opisanych w przedmiotowej  

3. W ramach realizacji prawa do kontroli przetwarzania własnych danych osobowych, kupujący mają: - prawo do wniesienia pisemnego, umotywowanego żądania zaprzestania przetwarzania swoich danych osobowych przez sprzedających, ze względu na swoją szczególną sytuację, - prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania ich danych osobowych lub prawo do ich usunięcia.  

Sytuacje nadzwyczajne  

1. W sporadycznych, nadzwyczajnych sytuacjach np. choroba,awaria sieci Internet, awaria systemu, Sprzedawca zastrzega sobie możliwość wystąpienia opóźnień w wysyłce towaru lub możliwość braku kontaktu e-mailowego i telefonicznego. O takich nadzwyczajnych sytuacjach, w miarę możliwości, Sprzedawca będzie informować Klientów e-mailowo lub telefonicznie.

Numer oferty: 8595852961

 


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

Allegro