, , ,

Depilator Satinelle BRE225/00

od
Super Sprzedawcy
Marool_pl
158,98
Allegro Smart!
1 moneta
Liczba sztuk
z 30 sztuk
13 dni do końca 
Allegro gwarantuje bezpieczne zakupy
Otrzymasz kupiony przedmiot albo zwrócimy Ci pieniądze. Sprawdź szczegóły.

Parametry

    • Stan:
      Nowy
    • Faktura:
      Wystawiam fakturę VAT
    • Waga (z opakowaniem):
      0.25 kg
    • Marka:
      Philips
    • Kolor dominujący:
      biały
    • Zasilanie:
      sieciowe
    • Funkcje:
      masaż

Opis

                                                 Depilator Satinelle BRE225/00

BRE225/00

                                                             

Depilator Satinelle BRE225/00

Dokładny system depilacji usuwa włoski wraz z cebulkami Dokładny system depilacji pozostawia skórę gładką i wolną od włosków przez wiele tygodni.2 ustawienia prędkości pozwalają wychwytywać zarówno cieńsze, jak i grubsze włosy 2 ustawienia prędkości pozwalają wychwytywać zarówno cieńsze, jak i grubsze włosy, co zapewnia bardziej spersonalizowane usuwanie włosów.Ergonomiczny, zakrzywiony uchwyt zapewnia wygodną obsługę Zaokrąglony kształt doskonale mieści się w dłoni i zapewnia komfortowe golenie. Ponadto świetnie wygląda!Głowica depilująca z możliwością mycia zapewnia higieniczne i łatwe czyszczenie Depilator jest wyposażony w głowicę depilującą z możliwością mycia. Głowicę można odłączyć i wyczyścić pod bieżącą wodą, co ułatwia zachowanie higieny.

Zasilanie Sieciowe Metoda depilacji Dyski Liczba prędkości 2 Funkcja masażu Nie Stosowanie na mokro Nie Stosowanie na sucho Tak Kolor Biały

Oferty sponsorowane, które mogą Cię zainteresować

Dostawa i płatność

od 8,00 zł

Dostawa i płatność

Wysyłka z: Lubawa, Polska
Aby mieć darmową dostawę, kup u Marool_pl za co najmniej 1000,00 zł.
Kupujesz więcej niż jedną sztukę?Sprawdź koszt dostawy dla wielu sztuk
Odbiór w punkcie
koszt dostawy
czas realizacji
Odbiór w punkcie
Allegro Punkty Poczta, Żabka, Orlen, Ruch
8,00 zł
3-5 dni roboczych
z pakietem
0,00 zł
3-5 dni roboczych
Allegro Paczkomaty 24/7 InPost
8,99 zł
3 dni robocze
z pakietem
0,00 zł
3 dni robocze
Odbiór osobisty w punkcie sprzedawcy
0,00 zł
2 dni robocze
2 dni robocze
Paczkomaty 24/7
11,90 zł
3 dni robocze
3 dni robocze
Punkty Poczta, Żabka, Orlen, Ruch
12,90 zł
3-5 dni roboczych
3-5 dni roboczych
Paczka24 Odbiór w Punkcie
16,90 zł
3-5 dni roboczych
3-5 dni roboczych
Kurier
koszt dostawy
czas realizacji
Kurier
Allegro Pocztex Kurier 48
9,90 zł
3-5 dni roboczych
3-5 dni roboczych
Pocztex Kurier48
13,90 zł
3-5 dni roboczych
3-5 dni roboczych
Przesyłka kurierska
18,90 zł
3-5 dni roboczych
3-5 dni roboczych
Przesyłka kurierska pobranie
26,00 zł
3-5 dni roboczych
3-5 dni roboczych

Punkty odbioru

MAROOL
PRZY KASZOWNIKU 25A/D
87-100 Toruń
woj. kujawsko-pomorskie

poniedziałek - piątek
10:00 - 17:00
sobota - niedziela
zamknięte

płatność kartą i gotówką
do odbioru w 2 dni robocze
prosimy umówić się na odbiór

Płatności

Gwarancja

24 miesiące

Gwarancja

Rodzaj gwarancji

producenta/dystrybutora

Okres gwarancji

24 miesiące
12 miesięcy dla przedsiębiorców
Dodatkowe informacje

Towary dostępne w sklepie objęte są gwarancją producenta lub gwarancją własną sklepu.
Szczegółowe warunki gwarancji zawarte są w karcie gwarancyjnej. 

Reklamacja

Reklamacja

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata
rękojmia wyłączona dla przedsiębiorców

Adres do reklamacji

MAROOL Kids World
Przy Kaszowniku 25A/D
87-100 TORUŃ
Dodatkowe informacje

 1. Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych przesyłki powstałych podczas transportu będą rozpatrywane tylko i wyłącznie po sporządzeniu protokołu szkodowego podpisanego przez odbiorcę i dostawcę przesyłki.W chwili odbioru Kupujący zobowiązany jest sprawdzić stan przesyłki. W przypadku stwierdzenia jej uszkodzenia Kupujący zobowiązany jest zgłosić ten fakt dostawcy i niezwłocznie skontaktować się że Sprzedającym.2. Składając reklamację wskazanym jest, aby Klient opisał zauważoną wadę i sprecyzował swoje żądanie. W chwili składania reklamacji, należy przedstawić dowód zakupu towaru.3. Klient zobowiązany jest dostarczyć rzecz wadliwą na adres siedziby Sprzedawcy lub adres wskazany w korespondencji mailowej.4. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, Sprzedawca niezwłocznie zwróci się do Klienta o ich uzupełnienie we wskazanym zakresie. Wraz z takim zawiadomieniem do Klienta przesłana zostanie informacja, w jaki sposób należy uzupełnić braki w zgłoszeniu reklamacyjnym.5. W przypadku ewentualnych reklamacji należy skontaktować się ze Sprzedającym za pośrednictwem poczty e-mail: ccmarool@gmail.com

Zgłaszając reklamację należy podać imię i nazwisko zamawiającego, nr aukcji, nr dowodu zakupu  oraz opisać przedmiot reklamacji.6. Warunkiem rozpatrzenia reklamacji jest przesłanie towaru na adres Sprzedającego z załączonym opisem wady i kserokopią dowodu zakupu. Sprzedawca w ciągu 14 dni od dnia żądania zawierającego reklamację, ustosunkuje się do reklamacji Towaru lub reklamacji związanej z realizacją Umowy sprzedaży zgłoszonej przez Klienta.7. W przypadkach uzasadnionych reklamacji lub zwrotów spełniających w/w warunki, gwarantujemy zwrot należności drogą przelewu bankowego na wskazane przez zamawiającego konto bez potrącania kosztów manipulacyjnych. . Powyższy termin nie dotyczy reklamacji, w związku z którą Klient chce odstąpić od umowy. O wyniku rozpatrzenia reklamacji Klient zostanie powiadomiony przez Sprzedawcę drogą mailową lub pisemnie, w zależności od sposobu złożenia reklamacji.

Zwroty

14 dni na odstąpienie od umowy

Zwroty

14 dni na odstąpienie od umowy
Czas na odstąpienie od umowy
14 dni
Koszt zwrotu
Koszt zwrotu zależy od tego, jaką metodę dostawy wskażesz podczas zakupu.
dostawa
zwrot
Allegro Paczkomaty 24/7 InPost
za darmo
Allegro Punkty Poczta, Żabka, Orlen, Ruch
na własny koszt
za darmo z pakietem
Pozostałe metody
na własny koszt
Adres do zwrotu
MAROOL Kids World
Przy Kaszowniku 25A/D
87-100 TORUŃ
Dodatkowe informacje

 

1. Prawo odstąpienia od umowy bez podawania przyczyny przysługuje wyłącznie Klientowi będącemu Konsumentem.2. Konsument, który zawarł umowę na odległość za pośrednictwem Allegro może w terminie 14 dni od niej odstąpić bez podawania przyczyny i ponoszenia kosztów.

Mogące mieć zastosowanie ustawowe wyjątki od prawa do odstąpienia podane są w punkcie 5 poniżej.3. Bieg terminu do odstąpienia od umowy sprzedaży rzeczy rozpoczyna się od dnia, w którym Konsument lub wskazana przez niego osoba inna niż przewoźnik weszła w jej posiadanie (w przypadku sprzedaży wielu rzeczy – w posiadanie ostatniej z nich).4. W celu wykonania prawa odstąpienia Konsument powinien złożyć Sprzedawcy oświadczenie w tym zakresie. Dla zachowania terminu wystarczające jest wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Oświadczenie to może zostać wysłane e-mailem lub pocztą.5. Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje Klientowi w odniesieniu do umów wskazanychw art. 38 ustawy o prawach konsumenta, w tym m. in. umów:5.1. o świadczenie usług, jeżeli Sprzedawca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od umowy;5.2. których przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;5.3. których przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; 

SKUTKI ODSTĄPIENIA OD UMOWY SPRZEDAŻY  

1. Sprzedawca w ciągu 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy sprzedaży rzeczy, zwróci Klientowi płatność za towar.  Zwrot płatności zostanie dokonany przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Klient, chyba że Klient wyraźnie zgodzi się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.2. Klient powinien zwrócić towar wysyłając go na adres wskazany w korespondencji mailowej od Sprzedawcy do zgłoszenia Klienta.2.2. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Klienta do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Klienta dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.2.3. Klient ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Towaru (w tym koszt dostarczenia go do Sprzedawcy).Zwracany towar nie może nosić śladów użytkowania, musi być zwrócony w stanie nienaruszonym wraz z towarem należy przesłać oryginał dowodu zakupu. Kupujący ma obowiązek należycie zabezpieczyć odsyłany towar, tak aby zapobiec jego uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli dostarczony towar jest niekompletny, bądź nosi ślady użytkowania Sprzedający zastrzega sobie prawo do odmowy przyjęcia przesyłki, lub obniżenia zwracanej kwoty. Zwrot należy uzgodnić telefonicznie 512 050 271 lub e-mailem ccmarool@gmail.com

Towar nie spełniający powyższych zasad nie zostanie przyjęty do zwrotu.

O sprzedającym

Marool_pl

O sprzedającym

Marool_pl

99,9%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach
ZGODNOŚĆ Z OPISEM
5,0/5
OBSŁUGA KLIENTA
5,0/5
KOSZT WYSYŁKI
4,9/5
Nie wyświetlamy już oceny za czas wysyłki.
Przewidywany czas dostawy zobaczysz na stronie oferty.
NA ALLEGRO OD
od 5 lat i 9 miesięcy
OSTATNIE LOGOWANIE
dzisiaj o 21:56

Dane firmy

Marek Licznerski
MAROOL
Rumienica 24
14-260 Lubawa
REGON: 281573152
NIP: 744-164-64-04

Kontakt

  • 512****** (pokaż)
poniedziałek - piątek
10:00 - 16:00
sobota - niedziela
zamknięte

Informacje o sprzedającym

Firma MAROOL Marek Licznerski została zarejestrowana przez CEIDG z dniem 01-04-2014r.


Dane Firmy:

MAROOL Marek Licznerski 

Rumienica 24

14-260 Lubawa 

Tel. 512050271 

biuro@marool.pl 


Wpłaty bankowe Millennium Bank: 78 1160 2202 0000 0002 5821 8638

Pozostałe informacje

1. Każdy Klient, dokonujący zakupu oferowanych produktów, akceptuje wystawianie i przesyłanie przez Sprzedawcę faktur w formie elektronicznej, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Finansów z dnia 14 lipca 2005r. w sprawie wystawiania oraz przesyłania faktur w formie elektronicznej, a także przechowywania oraz udostępniania organowi podatkowemu lub organowi kontroli skarbowej tych faktur (Dz. U. 2005, nr 133, poz. 1119). III. Zgoda na otrzymywanie faktury w formie elektronicznej jest równoznaczna z rezygnacją z otrzymywania faktury w formie papierowej. Klient może cofnąć zgodę na otrzymywanie faktur drogą elektroniczną, poprzez kontakt e-mail: biuro@marool.pl lub tel. 512050271 

2. Towary objęte są gwarancją producenta . W przypadku kiedy z towarem dostarczona jest oryginalna karta gwarancyjna, napraw gwarancyjnych dokonują autoryzowane punkty serwisowe w całym kraju.

3. Wysyłany towar zabezpieczamy przed uszkodzeniem w czasie transportu, co gwarantuje, że Twoja paczka dojedzie cało i bezpiecznie w wyznaczone miejsce!  Jeżeli stwierdzą Państwo uszkodzenie przesyłki konieczne jest spisanie z kurierem protokołu szkody w ciągu 7 dni kalendarzowych od otrzymania przesyłki. Spisany protokół prosimy przesłać na adres: biuro@marool.pl  

 W przypadku sprzedaży niebędącej sprzedażą konsumencką, wyłącza się przepisy o rękojmi zawarte w Kodeksie Cywilnym. 

Numer oferty: 8537690024

Inni klienci oglądali również

 


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

Allegro